Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Elämä on vaikeaa, aamusta alkaa itku ja valitus.
Etsikää elämällenne tarkoitus. Se voisi olla kansalaiopiston harrastelijapiiri. Samanhenkiset yhdessä uutta tekemään.
Ei palsta muutu miksikään se on jo vuosia ollut tällainen. Olemme ikäihmisiä, emme me enää itsessämme ihmeitä aikaan saa.
Älkää tarttuko asioihin, jotka pahoittavat mielenne.
Helteet palaa korpeen, lapseni palaa kotiinsa. Pidän riippukeinupäiviä, olen ne ansainnut.
13.08.2024 08:43
Juuri siksi.
11.08.2024 14:17
14 päivän risteily Singabor, Kambutzea, Thaimaa, Vietnam, Hongkong.
Erikoisruokia yllinkyllin laivan ravintoloissa ja retkillä maissa.
11.08.2024 14:11
Pyydä keskustelijoita kirjoittamaan aiheests.. Mitä tänään syötäisiin.
Ajoin tänne mökille Lidlin kautta. täytin jääkaapin esikoiselleni kun saapuu voi tehdä mieleistään ruokaa. Hän ei syö punaista lihaa
en minäkään sen kuluttaja ole, mieluimmin vihannespohjaisista tykkään.
Eli mitä tänään syötte,?
11.08.2024 14:06
Vaikka olen koko ikäni ollut tekemisissä ruuan kanssa, aina oppii uutta. Esikoinen, joka on kulinaarimatkailija on tuonut uusia ruokareseptejä äiskälle
Tänään oli siis aasialainen päivällinen.
Keitin riisiä, paistoin panulla thai wokkia, dumplingit ja sekoitin teriyakikastikeen joukkoon.
Tuli hyvää, kastikkeeseen oilkoin vielä valkosipulia antamaan ytyä.
10.08.2024 18:06
Mitä tänään syötäisiin. Kävin ostoksilla, mukaani lähti aasialaisen päivällisen tarpeet.
Eli tänään tehdään
dumplingeita
thai wokkia ja teriyaki-kastiketta.
Maistuis varmaan sullekin ; ))
10.08.2024 16:27
Et määrännyt vai hölötit omiasi ; ))
08.08.2024 10:37
Itselle nauraminen on hyveeni. Kun kirjoittelen ja saan kommentteja seuraajaltani, ne huvittavat ja juuri siksi, että ne kertovat erilaista humoristista puolta itsestäni ja johon voin mielikuvituksessani samaistua. Ne ruokkivat luovuuttani.
Esimerkiksi ahkeruuteni, on jokseenkin vain touhuilua tai harrastamani keramiikka, taidetta eli savimöykyillä läträämistä jne.
Asiasta toiseen joko olet valinnut talven harrastukset. Kirjottauduin Kaukametsän opistoon Piirustus ja maalaus aikuiset III kurssille. Keramiikassa pidän välivuoden.
Olen harrastanut lähes kaikkia mihin pensseli soveltuvat. Nyt toivon oppivani uusia maalausteknikoita.
08.08.2024 10:33
Vielä aurinko on puiden yläpuolellTuölla lahden toisella puolen. Grilliterassini on nieneni läntiseĺä reunalla lähellä vesirajaa.
Miksi se teitä kiusaa jos heitän viestin silloin tällöin.
Pitääpä kertoa, lähdin teen keittoon, huomasin ei ollut teepusseja. Löysin erään ystävämme minulle tuoman pienen lasipurkin. Siinä luki martinniemen yrttiteetä ja vuosiluku 2015.
Oli muuten hyvää.teetä.
06.08.2024 21:11
Aurinko laskee länteen, istumme grilliterassilla ihaillen auringonlaskua. Lämpöä riittää +20 C, pöydällä kulhossa juustopaloja ja valklsipulitäytteisiä oliveja. Laseissa kivennäisvedellä lantattua viiniä. Elämä on.
06.08.2024 19:58
Niin ja.onnitteluni Liekolle ei miellyttänyt.
06.08.2024 12:54
Käy lukemassa ketjua.... päiväni kulku, omatpimiketju...Se torpattiin kommenttiini.
06.08.2024 12:47
Uutiset maailmalta kertovat karua kieltä. Viha, koetut väärinkäytökset kostetaan. Koston kierre jatkuu. Hyökätään viattomien ihmisten kimppuun tapeteen.
Olisi aika unohtaa katkeruus, se kaivaa vain kostajaa. Istun aamukahvilla ulkona järven rannalla. Sorsapoikueuta lipuu ohi rantavedessä. Ei kiire mihinkään. linnut laulaa, kuikkaemo poikasineen kauempana rannasta.
En ymmärrä mikä pitää vihan kiinni eikä sitä kokeva pääse siitä eroon.
06.08.2024 12:35
Noinko olet manipuloitu, luin artikkelin, että sairasmieli manipuloi ja tartuttaa läheisensä vainoharhoissaan. Minua ei haittaa, olen lukenut näitä mielenharhoja jo monta vuotta.
Säälittää, muuta muuta tunteita ei minulta heru.
06.08.2024 12:21
Tai sitten se kyttää aamusta yöhön josko nikkini ilmestyisi, ilmestyyhän se, ja hän iskee kiinni kuin sika limppuun.
06.08.2024 11:34
Huomenta ylisiltä. Eilinen meni mökin siivouksessa. Saunoin, uin ja grillasimme. Ilta kului puoleenyöhön kuvatessani ihanaa elokuun yötä. Kynttilät kuistilla järvi tyyni, niin nättiä pimeässä yössä.
Viinimarjapensaani odottavat poimiaa. Jahka laskeudun alas ja nautin aamupalan, marjojen poiminta voisi olla tämän päivän hommia, niin jos kehtaan..
06.08.2024 11:02
Hyvää syntymäpäivää Liekko. Meillä on ollut tämä kesänä kahdet vuosipäiväjuhlat. Parasta niissä olivat suvun ja parhaitten ystäviemme yhteen kokoontuminen, Säät suosivat molempia juhlia.
Täällä Korvessa on nyt kauniit elokuun päivät ja ihanat kynttilöiden illat. Toivotan sinulle samaisia juhlasäitä.
06.08.2024 10:53
Anteeksi, en ole perehtynyt näihin mummi, isomummi jne. joten ymmärsin väärin.
Työn teosta sen verran, että mökin lattiat ripsuttu, istahdin huilaamaan. Niin ennen sitä jo olisi saunanlämmityksessä, nyt menen kopistelemaan mattoja. Hiljaa hyvä tulee. Tympii kun selkä ja.jalat pistää hanttiin pääknupin ideoille.
On minun tarkoitus laittaa sauna tulille, no jahka ehdin.
Ramoona siellä pohjoisessa kiertää, tuleepa mieleen ihanat pohjoisen maisemat. Kirunassa yhden kesän opiskelujen lomassa töitä tein.
05.08.2024 15:11
Hei Eliina, oletko käyttänyt mökillä ulkopuolista työvoimaa? Sain tänään veronpalautuksia kivan summan kotitalousvähennyksien myötä.
Olen teetättänyt mökin varaston kattorempan, mökin lumitöitä ja puiden kaatoja paikallisilla yrittäjillä. Lisäksi kaupungissa kotisiivouspalveluja läpi vuoden.
Yllätys oli melkoinen kun kuikistin pankkitililleni. Nyt lähden mökille siivoushommiin. Ajattelimme grillata ja pistän saunan lämpiämään.
On minulla jo sijoituskohde, ostan itselleni uuden jenkkisängyn.
Onnea isoisoäidille, oli muuten yllätys paikkasi jo isoisomummina.
Iloista päivän jatkoa 🫠
05.08.2024 12:05
Elokuu on ihana kun iltojen pimetessä voi nauttia lämpimistä illoista ja kynttilöiden loisteessa.
Syyskuu ei mun juttuni enää kesä on mennyt.
03.08.2024 23:51
53 / 371