Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Voih....pientä....kerrataanpas mistä kaikki lähti "liikkeelle"......syyllistyitkö itse tuohon ensin ja sen lisäksi "mitätöintiin"....mitenköhän se meni...

"Sulla tuntuu olevan vanne kohtuu kireällä pääsi ympärillä. Voitko yhtään relata siellä päätteesi takana:D...Kunninkin vähän realismia eiks jeh."

Kaikki mitä olen sinun kanssa keskustellut ja sanonut pitävät edelleen paikkaansa, eli seison niiden sanojen takana....

"Koetko minut jollain tapaa uhkana itsellesi, koska siltä se vaikuttaa:D"

Älä pelkää....tuokin ajatuksesi kertoo sinusta jotain lisää, mietin vain että etkö oikeasti huomaa.....

"Jos olisin nainen ja saisin e-pillereistä haluttomuutta,"

Jos seuraukset, "muutokset" ja ongelmat olisivat vain noin "pieniä", niin asiassa ei olisi ongelmaa, koska silloin voisi käydä helposti eri vaihtoehdot läpi, mutta en nyt ymmärrä miksi et käsitä, ettei nyt jutella vain pelkästään "haluttomuudesta"....se on varsin pieni "ongelma" ja sen käsitteleminen on myös varsin yksinkertaista ja helppoa, jos asia näin yksinkertainen olisi.
  2. "Tarkoitan, että kaikki riippuu minun kohdallani niin paljon siitä ihmisestä, kenen kanssa on tekemisissä. En varmaan onnistuisi toimimaan minkään valmiiksi suunnitellun tai oletetun kaavan mukaan missään tilanteessa, koska tilanteet ovat niin erilaisia ja elävät."

Näin myös minulla, en tiedä mihin yhdistit ja miten tulkitsit tuon "pätkän" kirjoituksestani, mutta sen sisältöä en osannut sitten välittää oikein, eli en tullut ymmärretyksi......

Puhuin siitä, kun on jo suhteessa, eli miten itse toimii, miten asioista ajattelee ja tuntee......"peruspohjasta", mikä tulee juurikin vahvasti persoonasta/luonteesta/arvoista/ajatusmaailmasta.....

Sitten taas alla olevissa pohdinnoissa ja mietteissä olet juuri niissä ajatuksissa mitä itsekin tämän asian kohdalla pohdinnoissani kävin läpi.....eli niissä on ristiriita, jos yksilö ei ole sinut itsensä kanssa, eikä pysty "pysähtymään" ja käymää asioita läpi, sekä kykenevä tunnistamaan näitä, niin "Houston, we have a problem".... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=lTSVOnhLtCs

Ongelmaa ei ole, jos asia on näin.....

"aiheuttavat muutoksia käyttäytymiseen, huomaahan sen itsekin. Jos siis toimii omaa perusluonnettaan ja arvojaan vastaan, silloin ainakin luulisi ymmärtävän lopettaa niiden käytön. "

Mutta.....

"Epäilen kuitenkin, että harvalla ihmisellä on ollut oikeasti kiinnostusta (tarpeesta huolimatta) tehdä niin raadollista tutkimustyötä itsensä kanssa. Helpompaa syyttää muita kuin itseään, hakea oikeutusta itselleen tai todeta että ei voi mitään..."

Sama asia monessa muussakin jutussa, eli on "perusongelma"........paitsi ehkä sitten juurikin "harvoilla"....

Hyvää ja aurinkoista päivän jatkoa sinulle, sekä hyviä "nuuhkutteluita", missä ja mitä se sinun "herkkis" nenä ikinä sitten nuuhkutteleekaan. ;D
  3. Jeps, kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä se nyt ole niin ihme, ettei "kaikki" suhteet kestä, mutta......

Minulla on näistäkin asioista varmaan sitten liian "outoja" näkemyksiä, sekä tunteita, vaikka hormoonit vaikuttavatkin, sekä nuo muut asiat, niin ei voi sanoa kuin että olen sitten vain niin hemmetin outo, kun jos persoona/luonne/arvot/ajatusmaailma on pariskunnalla "yhteensopiva", niin....noh, en vain käsitä.....ehkä se vaatii sitten sen täysin omanlaisensa yksilö tyypin tietyin "maustein", että nämä asiat ovat selätettävissä, eivätkä tule "liian" suureksi ongelmaksi.........

Eri asia on nämä "pöhnä" jutut, kun en voi tietää miten vaikuttavat, eli myös muut lääkitykset voivat toki muuttaa ihmistä paljon, eikä ihminen sille mitään
    voi....

Siis tiedän itse miten käyttäydyn, miten tunnen, miten ajattelen jne. parisuhteessa ja mitä ajattelen sen kaikista asioista mitä siihen kuuluu, sekä myös nyt yrittänyt muodostaa kuvaa itselleni sopivasta kumppanista, jos sellainen joskus eteen tulee, niin tältä pohjalta näitä ajatuksia pohdin, mutta en voi tietää miten joku yksilö ihan oikeasti ajattelee/tuntee, koska vain hän voisi sen kertoa......

En voi puhua, kuin itsestäni ja kun minua ei ole kuin yksi, niin en voi tietää muista, en miehistä, enkä naisista, enkä heidän eroavaisuuksistaan monestakaan asiasta......yksilö on itsensä paras tuntija, mutta se tosin vaatii sitä, että itsensä oikeasti raadollisen rehellisesti tuntee, sekä itsensä tutkiskeluun pystyy.

Toinen asia on sitten vielä se, että pystyykö olemaan myös samaa, kun kertoo itsestään.....

En tiedä pysyinkö edes aiheessa tai saako mistään mitään selvää.....nyt taitaa olla tauon paikka.... ;D

Hyvää illan jatkoa. =)
  4. Noh, oletko käyttänyt ja oletko nainen???

No et ole, siksi NAISET ovat niitä parhaimpia asiantuntioita, eivätkä mitkään höpöhöpö miehet.....enhän itsekään voi näistä asioista tietää, siksi kysynkin, kun onhan näitä tutkimuksia jo jonkun verran "ulostettu" tästäkin asiasta.

Tuskimpa yhdenkään miehen on turha "höpöhöpötellä" asiasta....eiköhän se pitäisi olla ihan itsestään selvää, Eiks Nii?