Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Noh, kun olet niiiiiin hirveän viisas niin väännäpäs nyt oikein rautalangasta kaikessa viisaudessasi tälläiselle pässille, missä kohtaa olen oikein"väitellyt", sekä nuo sinun hienot "pussitukset"?

Otin kantaa tiettyyn asiaan, josta näämmä olet nyt mielesi pahoittanut sen verran kovin, että olet päättänyt "nylkyttää" lahkeessa......saako muuten "nylkyttämisestä" "voittaja" fiiliksen, sehän sinulla on tässä ideana, Eikö Vain?

Olkoon provo tai ei, niin se on kuitenkin sairas ja "provokortti" PELKKÄ huono tekosyy......samaan kastiin menee, kuin huonot "vitsit/läpät"......esittäjä voi aina piiloutua niiden taakse jos "ongelmia" tulee, vaikka olisikin pitkälti sitä mieltä mitä oli esittänytkin.

Tämä on laajempi aihepiiri......enkä kohdista tätä "vain" yhteen henkilöön, eli sillä ei ole minulla merkitystä, kuka näin on toiminut tai toimii, vaan mielipiteeni on henkilöstä riippumaton näissäkin asioissa.
  2. Höpsö....höpsömpi.....höpsöin.....jos ei jo söpöyttä.... ;D

"Mitä tuo "pakonomainen" tarkoittaa?"

Sitä mitä se on, eli onko suoritukset sellaisia, että sinun on pakko ne tehdä vai pystytkö irtaantumaan niistä tarvittaessa tai vaikka tekemään jotain muuta silloin, kun olet kyseistä suoritusta tottunut tekemään, jos et niin mitä muuta se on kuin "pakonomaista"?

"Mulla on tavoitteita liikuntasuorituksissani, onko se pakonomaista? Jos töissä on tavoitteita, onko se pakonomaista?"

Itsehän vastasit, ei pakonomaista vaan tavoitteellisuutta, jos se ei sitten ole pakonomaista tavoitteellisuutta... ;)

" ja yhtä tuomittavaa?"

Olipas outo kysymys.....en minä ole mikään tuomari, eli miksi nämä asiat olisivat tuomittavia, eihän nämä asiat ole sellaisia, että niistä voi ketään toista tuomita, vain itse voi itsensä tuomita tälläisisä asioissa, mutta silloinkin se olisi kerrassaan outoa......eihän tässä ketään loukata/satuteta tjms.???

"Jos minulle tulee hyvä olo tuosta kovaa treenaamisesta, vaikka menenkin usein mukavuusalueen ulkopuolelle rankastikin, niin en koe sen olevan pakonomaista.Se on ihanaa :)"

Kuulostaa "piiputtamiselta", eli kun kaikkensa antaa, niin tunne on monesti "euforinen". =)

Mutta aina tuo ei onnistu, mutta kun mieliala ja energia taso on sopiva, niin sitteeeeeen mennään....eikä tekisi mieli lopettaa, vaikka ei enää jaksaisikaan....;D

"Ja kun kovalla työllä on saavuttanut jotain, se tunne on kyllä mahtava."

Tuo on sitten sitä tavoitteellisuutta......itselleni tavoite on hyvä olo ja mieli, sekä itsensä haastaminen ja voittaminen.....en minä liikoja vaadi...mutten myöskään aseta numeraalisia tavoitteita, missään suhteessa. ;)

Olipas sulla vallattomia kysymyksiä.... =)
  3. Eli tässäkään ei ole mitään välimuotoa???

Automaattisesti se elämä on vain "sohvaa & kaljaa" jos ei "harrasta" liikuntaa.......

Toiselle toisen liikunnan "harrastaminen" voi olla harrastamattomuutta ja toiselle taas jotain ihan muuta.....

Eipähän tuossa "sohva & kalja" jutussa kauheasti ole yhteistä puuhaa, jos ei sitten kaksi samanlaista "harrasta" sitä keskenään, jolloin ovat varmasti kuin luodut toisilleen....
  4. "Ja sinulle kadulla juokseminen, salilla rehkiminen ei ole välttämättä tappiin vetämistä"

En tykkää juosta kadulla, viihdyn luonnossa paremmin, vaikka en tällä hetkellä suuremmin "juoksentele", niin jonkin verran luonnossa kyllä...ihan fiilis pohjalta ja jos joskus innostuu taas enemmän, niin kyllä se juoksu tapahtuisi jossain muualla, kuin asfaltilla.......

Pyörän kanssa sitten hieman enemmän, sekin mieluiten siellä luonnossa tai ainakin rauhallisemmissa paikoissa...

Salilla rehkiminen menee herkästi siihen pakonomaiseen "suorittamiseen" ja on sidottu tiettyihin paikkoihin, sekä "ilmapiiri" on jotenkin väärä, joten en ole juuri näistä syistä "salihiiri", mutta kuten sanoin, niin on niitä muitakin keinoja toteuttaa näitä juttuja......

"hapen haukkaaminen ei onnistu yhdessä jos toista ei hapen haukkaaminen kiinnosta."

Hapen haukkaamisella tarkoitan vaikka vaan ihan rentouttavaa ulkoilua, vaikka juurikin siellä luonnossa......ihan vaikka kävellen, toisen seurasta nauttien.....tai istuen kalliolla, mättäällä ja vaikka missä... ;D

Sinun ajatuksesi ovat hyvin lähellä omiani, joten älä käsitä väärin, koska ymmärrän ihan täysin mistä puhut ja olen samalla "taajuudella"......

Itse olen pohtinut ja pohdin näitä asioita, joten itselleni ei ole, eikä tule näitä "ongelmia", mistä kerroit......tärkeysjärjestys on itselle ihan......mutta nämä asiat ovat taas ihan yksilöstä riippuvaisia, joten tässäkin asiassa voi vain sano, että "kaikki kukat kukkikoon", mutta toivottavaa on että tässäkin asiassa "taajuudet" kohtaisivat, koska muuten......