Varmaan kirjoittaa tälle palstalle.
http://nyt.fi/a1305964747719?ref=hs-art-luetuimmat-#1
Timo Hännikäinen ätmi?
42
56
Vastaukset
- asogi
Hän on ätmien pääideologi
"Hännikäisen toinen esseeteos Ilman: Esseitä seksuaalisesta syrjäytymisestä (2009) käsittelee seksinpuutetta ja naisenkaipuuta. Teos nousi otsikoihin muuan muassa koska Hännikäinen ehdotti siinä naisille asepalveluksen kaltaista pakollista seksipalvelusta valtion ylläpitämissä ilotaloissa."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Timo_HännikäinenPojilla on keskenään muitakin harrastuksia. Sotaleikit äiti kielsi pienenä?
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3337196/kirjailija-timo-hannikainen-jarjesti-marssin-uusnatsien-kanssa- Tätä_mieltä
Kyllä nuoret kauniit naiset pitäisi velvoittaa palvelemaan valtion ylläpitämissä ilotaloissa joihin pääsisi ilmaiseksi vain ätmit. Toki muutkin pääsisivät mutta he joutuisivat siitä maksamaan.
- Joka.sana.totta
tuntemattomatsotilaat kirjoitti:
Pojilla on keskenään muitakin harrastuksia. Sotaleikit äiti kielsi pienenä?
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/3337196/kirjailija-timo-hannikainen-jarjesti-marssin-uusnatsien-kanssaHännikäinen on isänmaallinen kunnon mies mutta eihän naisille sellaiset kelpaa vaan tahtovat jännämiehen.
- eimikäänATM
Joka.sana.totta kirjoitti:
Hännikäinen on isänmaallinen kunnon mies mutta eihän naisille sellaiset kelpaa vaan tahtovat jännämiehen.
Käsittääkseni Hännikäiselle on vaimo, jota panee säännöllisesti
- Perspano.Timo
Vaimo ei ole suostunut perspanoihin, siksi hän tahtoo panna muita naisia perseeseen.
- Todella.romanttista
Timppa on todellinen romantikko:
"Hännikäinen kirjoitti esimerkiksi Naisasialiitto Unionin sekä väkivallan uhreja auttavan Naisten linjan sivuille viestejä, kuten "Sieg heil", "Panen teitä perseeseen" ja "neekerineekerineekerineekerineekeri ––". - sataalaariin
Hännikäinen käsittääkseni tienaa elantonsa kirjoittamalla? Sen vuoksi tämäkin kohu sataa suoraan hänen laariinsa. Lisää lukijoita. Vaikka kustannussopimus irtisanottiin, saavat Hännikäinen ja Savukeidas edelleen rahaa jo painetuista teoksista.
Tuollaisten esseeteosten painosmäärät ovat niin pieniä, että niillä tuskin kukaan elää. Apurahojen yms. varassa hän on. Potkut Savukeitaalta ja kohun myötä vaikeutunut apurahojen saanti tuskin toimeentuloa helpottavat.
- Tätä.toivon
Todella vastenmielinen tyyppi, sääliksi käy vaimoa. Toivottavasti jättää tuollaisen sian.
- Vaadin.asiallisuutta
Henkilöhyökkäys ja shaming language!
- heidäntuttunsa
Tätä.toivon kirjoitti:
Todella vastenmielinen tyyppi, sääliksi käy vaimoa. Toivottavasti jättää tuollaisen sian.
En tunne Hännikäisiä läheisesti, mutta sen verran hyvin että tiedän ettei heidän avioliitossaan ole mitään vikaa. Pyydän ettette kerro totuuksina asoita joita ette oikeasti Hännikäisestä tiedä. Kiitän.
- 3p2
Atmi ja hetkittäinen ketmi. Rohkeasti otti kantaa arkaan aiheeseen kirjallaan Ilman.
- Rohkea.ehdotus
Hännikäinen ehdottaa että naisten pitäisi suorittaa miesten asepalvelusta vastaava palvelus valtion omistamissa bordelleissa joissa olisivat huorina. Aika mielenkiintoinen ehdotus, miltä kuulostaa naiset?
Rohkea.ehdotus kirjoitti:
Hännikäinen ehdottaa että naisten pitäisi suorittaa miesten asepalvelusta vastaava palvelus valtion omistamissa bordelleissa joissa olisivat huorina. Aika mielenkiintoinen ehdotus, miltä kuulostaa naiset?
Miehenä vastaan......todella SAIRAALTA.....
- 5p19
MGTOW kirjoitti:
Miehenä vastaan......todella SAIRAALTA.....
"TODELLA SAIRAALTA". Ei kelleen tullut mieleen, että kukaties se Hännikäinen tuolla heitolla tarkoituksellisesti provosi eikä ehkä kirjaimellisesti ihan tarkoittanut.
Ei suomen kansa voi olla oikeasti näin tyhmää. 5p19 kirjoitti:
"TODELLA SAIRAALTA". Ei kelleen tullut mieleen, että kukaties se Hännikäinen tuolla heitolla tarkoituksellisesti provosi eikä ehkä kirjaimellisesti ihan tarkoittanut.
Ei suomen kansa voi olla oikeasti näin tyhmää.Kelleen tulee mieleen mitä tulee.......mutta onhan sekin yksi "loistava" tekosyy muiden joukossa kaivaa hihasta "provokortti" aina tarpeen mukaan, Eiks Nii?!
Eli sitähän sitten voi käyttäytyä vaikka kuinka "sairaasti" ja sanoa sitten, että ....vitsi...vitsi...kunhan provosin???
Älä nyt jaksa.......- Teinixmän
MGTOW kirjoitti:
Kelleen tulee mieleen mitä tulee.......mutta onhan sekin yksi "loistava" tekosyy muiden joukossa kaivaa hihasta "provokortti" aina tarpeen mukaan, Eiks Nii?!
Eli sitähän sitten voi käyttäytyä vaikka kuinka "sairaasti" ja sanoa sitten, että ....vitsi...vitsi...kunhan provosin???
Älä nyt jaksa.......Siis eikös sun pitäis vaan kirjoitella jollain demi.fillä siihen asti että ajattelu saavuttaa aikuisen mittoja?
Lue vaikka se nyt kys. kirja alkajaisiksi ennen kuin lähdet enempää pätemään :) Teinixmän kirjoitti:
Siis eikös sun pitäis vaan kirjoitella jollain demi.fillä siihen asti että ajattelu saavuttaa aikuisen mittoja?
Lue vaikka se nyt kys. kirja alkajaisiksi ennen kuin lähdet enempää pätemään :)Jeps, ei me olla samalla "taajuudella", enkä lue mitään mitä en halua......voin sanoa ettei ole pienintäkään mielenkiintoa kyseistä kirjaa kohtaan....
"ajattelu saavuttaa aikuisen mittoja?"
Sinäkö kuvittelet tämän asian määrittelevän, kertoo taas vain sinusta itsestäsi millainen olet.....kuvittelet itsestäsi ihan liikoja....- Siiseipahalla
MGTOW kirjoitti:
Jeps, ei me olla samalla "taajuudella", enkä lue mitään mitä en halua......voin sanoa ettei ole pienintäkään mielenkiintoa kyseistä kirjaa kohtaan....
"ajattelu saavuttaa aikuisen mittoja?"
Sinäkö kuvittelet tämän asian määrittelevän, kertoo taas vain sinusta itsestäsi millainen olet.....kuvittelet itsestäsi ihan liikoja....Jätkä se vaan jatkaa pätemistä, vaikkei ole edes kiinnostunut, eli mitenkään perillä siitä mistä täällä oikein kirjoitellaan; meneepähän vain kansan mukana vouhottaen talikot tanassa.. :)
Siiseipahalla kirjoitti:
Jätkä se vaan jatkaa pätemistä, vaikkei ole edes kiinnostunut, eli mitenkään perillä siitä mistä täällä oikein kirjoitellaan; meneepähän vain kansan mukana vouhottaen talikot tanassa.. :)
Kukahan täällä pätee.....oletko "kirjailija" ihan itse vai "vain" fanipoika???
Tuosta jantterista ei ole, eikä tule minulle minkäänlaista mentoria tai esikuvaa......
"meneepähän vain kansan mukana vouhottaen talikot tanassa.. :)"
Kenestähän täällä ei ole epäselvyyttä, kenen "aisaa" kannatellaan, Eiks Jep?! ;)
Lueppas teksti mihin kommentoin ja mitä kommentoin ja lopeta tuollainen lahkeessa "nylkytys".......
Minä kommentoin siihen mitä kommentoin ja mielipiteeni pitää, joten laitapa se "provokortti" jonnekin muualle, minä en sitä osta........tuollaiset kaiken maailman "tekosyyt" ovat monella käytössä, monessa asiassa ja ihan tarkoituksella, ettei tarvitse ottaa vastuuta mistään.....5p19 kirjoitti:
Ei suomen kansa voi olla oikeasti näin tyhmää.Provoilunakin se on todella mautonta.
Yleensäkin provoilu eli trollaus on jo melko väsynyttä toimintaa.- 3p10
outsider1 kirjoitti:
Provoilunakin se on todella mautonta.
Yleensäkin provoilu eli trollaus on jo melko väsynyttä toimintaa.Ja joskus taas se voi olla jopa ihan paikallaan, mutta pointtihan ei ollutkaan siinä, eihän?
- Äläsmossota
MGTOW kirjoitti:
Kukahan täällä pätee.....oletko "kirjailija" ihan itse vai "vain" fanipoika???
Tuosta jantterista ei ole, eikä tule minulle minkäänlaista mentoria tai esikuvaa......
"meneepähän vain kansan mukana vouhottaen talikot tanassa.. :)"
Kenestähän täällä ei ole epäselvyyttä, kenen "aisaa" kannatellaan, Eiks Jep?! ;)
Lueppas teksti mihin kommentoin ja mitä kommentoin ja lopeta tuollainen lahkeessa "nylkytys".......
Minä kommentoin siihen mitä kommentoin ja mielipiteeni pitää, joten laitapa se "provokortti" jonnekin muualle, minä en sitä osta........tuollaiset kaiken maailman "tekosyyt" ovat monella käytössä, monessa asiassa ja ihan tarkoituksella, ettei tarvitse ottaa vastuuta mistään.....Olin minäkin nuorempana tuollainen tampio jääräpää, joten sinänsä en ihmettele miksi vänkäät - vaikka mielipiteesi ei perustukaan mihinkään muuhun kuin muiden vouhottajien provoiluihin asiasta.. ;)
3p10 kirjoitti:
Ja joskus taas se voi olla jopa ihan paikallaan, mutta pointtihan ei ollutkaan siinä, eihän?
Pointti on siinä, että vaikka TH olisi provoillut, on hän silti ääliö.
Äläsmossota kirjoitti:
Olin minäkin nuorempana tuollainen tampio jääräpää, joten sinänsä en ihmettele miksi vänkäät - vaikka mielipiteesi ei perustukaan mihinkään muuhun kuin muiden vouhottajien provoiluihin asiasta.. ;)
Kas kummaa meillähän on yhteinen mielipide asiasta....siis olen täysin samaa mieltä sinusta, Oh-Hoh, mites tässä nyt näin kävi? 8-0
Voit tässä "nylkytyksen" yhteydessä lukaista aikaisemmat kommenttini asiasta, ne eivät tässäkään "ikä-vänkä-liikkujassa" ole muuttuneet mihinkään....eivätkä muutu....- Onneksiolkoon
MGTOW kirjoitti:
Kas kummaa meillähän on yhteinen mielipide asiasta....siis olen täysin samaa mieltä sinusta, Oh-Hoh, mites tässä nyt näin kävi? 8-0
Voit tässä "nylkytyksen" yhteydessä lukaista aikaisemmat kommenttini asiasta, ne eivät tässäkään "ikä-vänkä-liikkujassa" ole muuttuneet mihinkään....eivätkä muutu....Muistaakseni en kylläkään ollut niin pässi, että väittelin itseni pussiin kutakuinkin joka lauseella.. itse sitä edes tajuamatta! X)
- 12p11
outsider1 kirjoitti:
Pointti on siinä, että vaikka TH olisi provoillut, on hän silti ääliö.
Ja siinä toinen.. vai oletteko sama multinikki?
Onneksiolkoon kirjoitti:
Muistaakseni en kylläkään ollut niin pässi, että väittelin itseni pussiin kutakuinkin joka lauseella.. itse sitä edes tajuamatta! X)
Noh, kun olet niiiiiin hirveän viisas niin väännäpäs nyt oikein rautalangasta kaikessa viisaudessasi tälläiselle pässille, missä kohtaa olen oikein"väitellyt", sekä nuo sinun hienot "pussitukset"?
Otin kantaa tiettyyn asiaan, josta näämmä olet nyt mielesi pahoittanut sen verran kovin, että olet päättänyt "nylkyttää" lahkeessa......saako muuten "nylkyttämisestä" "voittaja" fiiliksen, sehän sinulla on tässä ideana, Eikö Vain?
Olkoon provo tai ei, niin se on kuitenkin sairas ja "provokortti" PELKKÄ huono tekosyy......samaan kastiin menee, kuin huonot "vitsit/läpät"......esittäjä voi aina piiloutua niiden taakse jos "ongelmia" tulee, vaikka olisikin pitkälti sitä mieltä mitä oli esittänytkin.
Tämä on laajempi aihepiiri......enkä kohdista tätä "vain" yhteen henkilöön, eli sillä ei ole minulla merkitystä, kuka näin on toiminut tai toimii, vaan mielipiteeni on henkilöstä riippumaton näissäkin asioissa.- 3p9
MGTOW kirjoitti:
Noh, kun olet niiiiiin hirveän viisas niin väännäpäs nyt oikein rautalangasta kaikessa viisaudessasi tälläiselle pässille, missä kohtaa olen oikein"väitellyt", sekä nuo sinun hienot "pussitukset"?
Otin kantaa tiettyyn asiaan, josta näämmä olet nyt mielesi pahoittanut sen verran kovin, että olet päättänyt "nylkyttää" lahkeessa......saako muuten "nylkyttämisestä" "voittaja" fiiliksen, sehän sinulla on tässä ideana, Eikö Vain?
Olkoon provo tai ei, niin se on kuitenkin sairas ja "provokortti" PELKKÄ huono tekosyy......samaan kastiin menee, kuin huonot "vitsit/läpät"......esittäjä voi aina piiloutua niiden taakse jos "ongelmia" tulee, vaikka olisikin pitkälti sitä mieltä mitä oli esittänytkin.
Tämä on laajempi aihepiiri......enkä kohdista tätä "vain" yhteen henkilöön, eli sillä ei ole minulla merkitystä, kuka näin on toiminut tai toimii, vaan mielipiteeni on henkilöstä riippumaton näissäkin asioissa.Kaikki mitä suurinpiirtein kirjoitat menee suoraan pussiini lyhyen JA pitemmän kaavan mukaan..
Ja luulen, että se voittajan fiilis on sulla aika nälkäisenä hakusessa kun jaksat vängätä.. oma pointti oli se, että rohkean kirjan Hännikäinen kirjoitti ja jokainen spedeilee kännissä joskus.
Ja se että onko sinulla varaa liittyä talikkojengiin tietämättä aiheestä oikeasti tarpeeksi tuomitaksesi.
On kummasti viime aikoina ollut lynkkausmielialoja ilmoilla, enkä pidä sellaisesta.
Ja kiitos kiitos kun minua viisaaksi tituleeraat, ja olet vieläpä huolissasi tunteistanikin, sekä yleisesti kansakunnan kirjailijoiden huonosta mausta (siis voi kauhia sentään!) varsinaisena oikeamielisenä lukiolaisritarina, asiaan mitä nyt edes turhia perehtymättä..
Tie helvettiin on kullattu hyvillä aikomuksilla - ja niiksi ne liian usein jäävätkin, ymmärrätkö?
Mitä jos kirjoitan sulle tähän tuhman sanan - voit tavata sen: pip-pe-li. Tussahtiko housuun? - Juoppo-Persu11
MGTOW kirjoitti:
Kelleen tulee mieleen mitä tulee.......mutta onhan sekin yksi "loistava" tekosyy muiden joukossa kaivaa hihasta "provokortti" aina tarpeen mukaan, Eiks Nii?!
Älä nyt jaksa.......Vitsi, vitsi, Hännikäisestä tulisi hyvä persujen kansanedustaja. Alkoholinkäyttö holtitonta, sekin on vain hyvä asia, ei persuja haittaa vaikka olisi juoppo, se on vain hyvä asia.
3p9 kirjoitti:
Kaikki mitä suurinpiirtein kirjoitat menee suoraan pussiini lyhyen JA pitemmän kaavan mukaan..
Ja luulen, että se voittajan fiilis on sulla aika nälkäisenä hakusessa kun jaksat vängätä.. oma pointti oli se, että rohkean kirjan Hännikäinen kirjoitti ja jokainen spedeilee kännissä joskus.
Ja se että onko sinulla varaa liittyä talikkojengiin tietämättä aiheestä oikeasti tarpeeksi tuomitaksesi.
On kummasti viime aikoina ollut lynkkausmielialoja ilmoilla, enkä pidä sellaisesta.
Ja kiitos kiitos kun minua viisaaksi tituleeraat, ja olet vieläpä huolissasi tunteistanikin, sekä yleisesti kansakunnan kirjailijoiden huonosta mausta (siis voi kauhia sentään!) varsinaisena oikeamielisenä lukiolaisritarina, asiaan mitä nyt edes turhia perehtymättä..
Tie helvettiin on kullattu hyvillä aikomuksilla - ja niiksi ne liian usein jäävätkin, ymmärrätkö?
Mitä jos kirjoitan sulle tähän tuhman sanan - voit tavata sen: pip-pe-li. Tussahtiko housuun?Huh-huh, en nyt oikein päässyt kiinni kirjoituksestasi, mutta se ei tainnut olla ideakaan?
Ei nyt taideta ymmärtää toisiamme kumpikaan, koska kirjoitukseni/mielipiteeni muuttuu päässäsi näköjään ihan muuksi kuin sen tarkoitus on.
Vääristelet nyt minun kirjoitustani ihan rajattomasti ja yrität muuttaa kokoajan sen sanomaa.....
Ne mitä sinä olet kirjoittanut on vain sinun kirjoituksiani ja minun on minun, jos et ymmärrä mitä näillä mielipiteilläni olen tarkoittanut, niin tuskimpa se siitä muuttuu.
Enkä ole myöskään missään "lynkkaus" joukoissa, eikä kirjoituksissani ole missään vaiheessa viitattu huolestumista kansakunnan kirjailijoiden huonosta mausta.......ei voi kuin ihmetellä, mistä näitä revit???
Otin edelleen vain kantaa tuohon "provoon" ja sitten myös "korttiin" jota käytettiin.
Provo tai "vitsi" sopii välillä jossain käytettäväksi, kun se sopii siihen asianyhteyteen, eli esim, joku heittää jonkun "oudon" teorian/toteamuksen/idean, jolloin voi siinä hetkessä "horjuttaa" tätä kyseistä mielipidettä/aatosta....onhan niitä muitakin, mutta joku silloin kun näitä käytettään, niin mielestäni se pitäisi ainakin yrittää tehdä niin, että se siksi ymmärretään....
Noh, voit olla osittain oikeassa, kun en kaveri tiedä, enkä asianyhteyttä missä tuota "provoa" käytettiin & miksi, niin "lieventäviä" asioita voi olla........tai sitten ei.- Hyvääkesänjatkoa
MGTOW kirjoitti:
Huh-huh, en nyt oikein päässyt kiinni kirjoituksestasi, mutta se ei tainnut olla ideakaan?
Ei nyt taideta ymmärtää toisiamme kumpikaan, koska kirjoitukseni/mielipiteeni muuttuu päässäsi näköjään ihan muuksi kuin sen tarkoitus on.
Vääristelet nyt minun kirjoitustani ihan rajattomasti ja yrität muuttaa kokoajan sen sanomaa.....
Ne mitä sinä olet kirjoittanut on vain sinun kirjoituksiani ja minun on minun, jos et ymmärrä mitä näillä mielipiteilläni olen tarkoittanut, niin tuskimpa se siitä muuttuu.
Enkä ole myöskään missään "lynkkaus" joukoissa, eikä kirjoituksissani ole missään vaiheessa viitattu huolestumista kansakunnan kirjailijoiden huonosta mausta.......ei voi kuin ihmetellä, mistä näitä revit???
Otin edelleen vain kantaa tuohon "provoon" ja sitten myös "korttiin" jota käytettiin.
Provo tai "vitsi" sopii välillä jossain käytettäväksi, kun se sopii siihen asianyhteyteen, eli esim, joku heittää jonkun "oudon" teorian/toteamuksen/idean, jolloin voi siinä hetkessä "horjuttaa" tätä kyseistä mielipidettä/aatosta....onhan niitä muitakin, mutta joku silloin kun näitä käytettään, niin mielestäni se pitäisi ainakin yrittää tehdä niin, että se siksi ymmärretään....
Noh, voit olla osittain oikeassa, kun en kaveri tiedä, enkä asianyhteyttä missä tuota "provoa" käytettiin & miksi, niin "lieventäviä" asioita voi olla........tai sitten ei.Ymmärrän ihan hyvin sinua, mutta sinä et minua.. toistat itseäsi vaikka loputtomiin sen sijaan, että vaivaudut ymmärtämään mitä sulle kirjoitetaan.
Hyvääkesänjatkoa kirjoitti:
Ymmärrän ihan hyvin sinua, mutta sinä et minua.. toistat itseäsi vaikka loputtomiin sen sijaan, että vaivaudut ymmärtämään mitä sulle kirjoitetaan.
Tottakai toistan sanomaani, koska minulla on oma mielipide asiasta......
"Vitsi-, läppä- ja provokortin" taakse voi aina "piiloutua" kaikessa kanssakäymisessä ihmisten kanssa, niin suhteessa, kuin muuallakin, kun halutaan "peitellä" totuutta, mokiaan tai ei pystytä ottamaan vastuuta teoistaan yms.
Siis et sinä ole automaattisesti sen enempää oikeassa, kuin minäkään......molemmilla on mielipide, molemmat ovat yksilöitä....
Et sinä minua ymmärrä, vaikka annat niin ymmärtää, muuttelet ja vääristelet minua, niin etten itse edes tunnista siitä sitä mitä sanoin ja tarkoitin, joten sinä vain kuvittelet ymmärtäväsi tai sitten vain olet sellainen yksilö, joka on "aina oikeassa" ja tietää muiden puolesta kaiken, eli laittaa sanat, sekä mielipiteet toisen suuhun, vaikka ei olisi edes sitä mieltä, mitä "aina oikeassa" henkilö esittää.....
Sinä et nyt vain taida tajuta/hyväksyä erillaisten yksilöiden läsnäoloa, etkä myöskään tästä aiheutuvaa tajuuksissa esiintyvää signaali häiriöitä.......sekun voi olla, että jos poikkeaa toisesta suuresti, niin vaikka haluaisikin ymmärtää toista, niin se ei vain täydellisesti tule onnistumaan, koska ajatus-, tunnemaailma poikkeaa liikaa toisesta....
Hyvät kesän jatkot, myös sinulle.- Nyt.naurattaa
3p9 kirjoitti:
Kaikki mitä suurinpiirtein kirjoitat menee suoraan pussiini lyhyen JA pitemmän kaavan mukaan..
Mitä jos kirjoitan sulle tähän tuhman sanan - voit tavata sen: pip-pe-li. Tussahtiko housuun?"On kummasti viime aikoina ollut lynkkausmielialoja ilmoilla, enkä pidä sellaisesta."
Tämä on kyllä hyvä. Jos maahanmuuttaja raiskaa suomalaisen teikäläiset on kyllä heti lynkkaamassa. Jos taasen suomalainen raiskaa niin ei se raiskaus ollut ollenkaan, nainen valehtelee.
- vajaaälyinen
Kukkahattutädit ja miesvitut nalkuttaa, kun Timo heittää kieli poskessa provoa. :D
Taitaa Timppa heittää "provojaan" pikemminkin, jos ei tippa linssissä, niin ainakin hampaita kiristellen kuin "kieli poskessa".
- fffffffffffff
Hännikäinenhän on hyvä esimerkki siitä, miten julkisuus korottaa tasoa. Jäbä olisi muuten päivänselvä ätmi, jutut ja katkeruus samaa luokkaa kuin tälläkin palstalla, mutta koska onnistui nousemaan otsikoihin niin johan nainenkin löytyi.
- Onko.tietoa
Minkä näköinen nainen Hännikäisellä on? Kyllä julkkiksella pitää olla hyvännäköinen, jos on tavallisen näköinen niin todella huono saavutus.
Surullinen tapaus.
Lue lisää: http://nyt.fi/a1305964747719- IhanaTimo
Komea ja älykäs mies. Panisin.
- Armoton_totuus
Kyllä homot Timosta tykkää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1924436Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo734351Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks622350Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582301- 582214
- 531856
- 281497
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101308Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171298- 601179