Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Entäs sitten jos mies on "mulkku"?!

...aattelin vaan ihan selvyyden vuoksi kysäistä, kun tuo kysymys on hieman vajaa...;D
  2. "Minä ainakin, vapaudesta ei kannata luopua minkään jännämiehen tai vastaavan takia."

Jeps, jännänaiset ja vastaavat ovat ihan "No-No", riippuen tietenkin taas mitä noilla termeillä tarkoitetaan. ;D

"eikä hakemalla hae kumppania, kiinnostuneita alkaa pyöriä nurkissa."

Tuo lause on hieman "epämääräinen", eli tuo "kumppanin hakeminen" on aika laaja käsitys ja vaihtelee yksilöittäin, mitä se oikeastaan tarkoittaa, sekä myös nuo "kiinnostuneet" ovat myös hieman epäselvä määritys, jos ne ovat vain "random" yksilöitä, niin merkitys "0", mutta jos ne olisivat itselleen sopivia, niin silloin ainakin itse tietäisin näkeväni vain hyvää unta.... ;D

"Onko sinulle käynyt samoin?"

En oikeasti osaa tuohon vastata, koska ei ne ainakaan nurkissa pyöri, mutta kiinnostuksen osoituksia kyllä kohtaan (mitä sitten ketäkin tällä tarkoittaa), mutta en usko, että olisin "kävellyt onneni ohi", koska ei ole tuntunut "oikealta" ne kohtaamiset, jotka ovat konkreettisemmin toteutuneet, siis osoitettu kiinnostusta selvästi oikeassa elämässä........eli vaikka pyörisi kuinka monta, niin eihän sillä ole mitään merkitystä, jos ei pyöri sellaista ja sellaisesta syystä, mitä itse arvostaa?

Hakemalla en hae, eli en halua suhdetta suhteen takia, vaan syyt pitää olla oikeat, molemmin puolin, mutta en voi kiistää sitä, etteikö jotain tuntuisi puuttuvan, eli "paljon" tulee käytettyä energiaa, sekä mietittyä näitä asioita, jopa tahtomattaan, koska ei ole sitä kytkintä, jolla kääntää pois näitä asioita mielestään....
  3. Älykkyyttä on erillaista, mutta nyt en jaksa asiaan sen enempää perehtyä enkä myöskään ole "tyhmyyden/tyhmien" vihaaja, jos nyt sellaisen käsityksen jostain sai. ;)

Olen itsekin varmasti monessa asiassa "tyhmä", mutta tuo vertaus "tyhmä & yksinkertainen" oli vain yksi tapa ilmaista, kuinka vastenmielisiä liskoja tietyt persoonat mielestäni ovat....tai siis heidän käytöksensä.

"Oikeanlainen" tyhmyys & yksinkertaisuus on mielestäni monesti myös söpöä & sööttiä (vastakkaiselta sukupuolelta), eipä ole ainakaan vielä tullut täydellistä yksilöä koskaan vastaan, vaikka jotkut ehkä ovat sitä mieltä itsestään olleet.

Täydellisen epätäydellistä vai epätäydellisen täydellistä? =D

Nyt meni senat sakaisin ja ajatukset myös, joten illan jatkoa sinulle....täytyy poistua muihin puuhiin. :)