Nyt heti lopettakaa sinkkuilu. Lähdette nyt heti ulos etsimään jännämiestä itsellenne mars mars jalat liikkuu kohti vankilan portteja ja ihania jännämiehiä. Kuulitteko heti paikalla lopettakaa sinkkuilu.
Nyt naiset heti lopettakaa se sinkkuilu
31
<50
Vastaukset
- ihastunuteukko
Hehe. Provoa joo mutta hauskalla tavalla :) Kuuntele tätä: olen lähes 40 v. ikäinen aviossa oleva lapsia omaava nainen. Ja tilanne tämä: rakastunut 20 v. vanhempaan mieheen..tai ainakin ihastunut. En ole ilmaissut asiaa kenellekään. Tuo ihminen tulee haaveisiini ja en voi unohtaa häntä. Tilanne on kauhea. Ihan järkyttävä suorastaan. Siksi ei voi muuta kuin tukahduttaa nämä tunteet ja karttaa häntä kuin ruttoa. Ja ei, tämä ei ollut provo.kunpa olisi:'(
- ihastunuteukko11
ja mitään ei ole siis tapahtunut ja ei tule tapahtumaan.niin eihän tämä elämä reilua ole.kukaan ei voisi uskoa tätä todeksi.asia on vain niin.vanhemmat miehet ovat viisaita ja tasapainoisia.he ovat kuin kypsää viiniä.mutta ikävä kyllä kuolevat pian.:'(
- nyt-heti-kuulitteko
ei ole mikään provo ja lopettakaa ne turhat selityset ja menkää nyt heti etsimään niitä jännämiehiä.
- aikuisten.oikeesti
OK, tämäkään ei ole provo...
Olen menossa mökille,meren rannalle Juhannuksena sisarusteni perheiden kanssa..mä ilman seuraa. Suvulla kesäpaikka siellä ja mulla
leikkimökin näköinen pieni oma lautamökki käytössä(2x3m).
Muilla sisaruksilla on omansa.
Mökissäni on 120x200 sänky ja muuta tilaa ei paljon ole,
mutt on telttaa parempi ratkaisu kumminkin.
Tänään sain tekstiviestin päivällä ystävältäni/työkaverini,
joka on 2:n lapsen yh-isä.
.
"Moi, mitä aiot tehdä Juhannuksena? Mietin et voitaisko viettää sitä yhdessä, tai ainakin tavata silloin?
Siis jos sullakaan ei ole sovittuja menemisiä, kun jalkas on kipsissä?
Mun muksut lähtee äitinsä kanssa mummolaan,
sain tietää vasta eilenillalla tästä mahdollisuudesta.
En haluais mennä hortoileen yksinäni minnekään Ruissaloon,
tai vain kaupungille. Kaikki risteilytkin on jo varattu aikoja sitten.
Soittelen sulle illalla, voit heittää textarillakin mua, jos sille tuntuu."
.
Miten mä selitän et on tervetullut mökille mukaan, jos ottaa teltan ja makuupussin föliin.
Tai nukkuu mun vieressä mökissä,
kahdelle ihmiselle suhteellisen kapeassa sängyssä.
Ja mä tarkoitan et tosiaan VAIN NUKKUU.
Muuten ihan mukava mies,
mutt meidän ajatukset yhteiselämästä aivan erilaisia.
Ystävänä fiksu..paitsi avokkina ei tule kuuloonkaan.
Ehdotuksia...- miesyksin39
Miksi tyydyt leikkimökkiin. Sehän on kuin olis putkassa. Vuokraa oma mökki ja ota se mies ystäväs mukaan. Itse olen vuokrannut juhannuksena mökin veljeni kanssa. Sinne tulee veljeni ja sen nainen ja kaksi lasta, yksi mun nais kaveri ja yksi mies kaveri. Mökki on sata neliöö joten ei tarvii teltassa nukkuu. Pahinta olisi jos joutuis viettää sukulaisten kanssa juhannuksen kun ne on aina keskenään. On mut joskus kutsuttu sukulaisten mökille mutta en ole mennyt.
- aikuisten.oikeesti
Faija saanut sen maan ja vanhan saaristolaistalon perintönä.
Sinne on rakennettu muutamia kevythirsi mökkejä kesäkäyttöön.
Päärakennus on talvilämmin asunto.
Se "leikkimökki" on pienin mahdollinen jota nyt mökiksi voi sanoa,
ja pelkästään kesäaikaan nukumapaikaksi tarkoitettu.
EI maksa mulle mitään ja kuitenkin aina varattuna mulle. Vara-avaimet mökkiini on myös päärakennuksessa,
koska joskus joku kesävieras on myös viettänyt yönsä siellä,
mun suostumuksellani.
Onhan siellä iso grillikatos jossa voi sateellakin oleskella, ja 12 henkeä ollut syömässä siellä.
Päärakennuksessa iso tupakeittiö, johon mahtuu vielä isompi porukka ruokaileen jos ulkona on liian kylmä.
Kerro mulle mistä luulet voivasi vuokrata mökin vielä Juhannukseksi nyt?
Ne ovat taatusti kaikki jo varattuja...koirankopitkin varmaan.
.
Enkä mä ole "pyydystämässä" tätä ystävääni, haluaisin vain tarjota hänelle seuraa..ettei tarvitse olla yksin Juhannusta kaupungissa. Mökillä olis miehiä tikka kisaan...2 lautaa surffaukseen, moottorivene (jos on vesiselvä kuski) vesisukset, raktorinrengas, sulkapalloa, juttuseuraa, vihtojen tekoa ja saunan lämmitystä, kylpemistä...jne. Ja juttuseuraa 8-10 aikuisesta. aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Faija saanut sen maan ja vanhan saaristolaistalon perintönä.
Sinne on rakennettu muutamia kevythirsi mökkejä kesäkäyttöön.
Päärakennus on talvilämmin asunto.
Se "leikkimökki" on pienin mahdollinen jota nyt mökiksi voi sanoa,
ja pelkästään kesäaikaan nukumapaikaksi tarkoitettu.
EI maksa mulle mitään ja kuitenkin aina varattuna mulle. Vara-avaimet mökkiini on myös päärakennuksessa,
koska joskus joku kesävieras on myös viettänyt yönsä siellä,
mun suostumuksellani.
Onhan siellä iso grillikatos jossa voi sateellakin oleskella, ja 12 henkeä ollut syömässä siellä.
Päärakennuksessa iso tupakeittiö, johon mahtuu vielä isompi porukka ruokaileen jos ulkona on liian kylmä.
Kerro mulle mistä luulet voivasi vuokrata mökin vielä Juhannukseksi nyt?
Ne ovat taatusti kaikki jo varattuja...koirankopitkin varmaan.
.
Enkä mä ole "pyydystämässä" tätä ystävääni, haluaisin vain tarjota hänelle seuraa..ettei tarvitse olla yksin Juhannusta kaupungissa. Mökillä olis miehiä tikka kisaan...2 lautaa surffaukseen, moottorivene (jos on vesiselvä kuski) vesisukset, raktorinrengas, sulkapalloa, juttuseuraa, vihtojen tekoa ja saunan lämmitystä, kylpemistä...jne. Ja juttuseuraa 8-10 aikuisesta.No eikö se mahu sinne päärakennukseen nukkumaan?
Vaikuttaa tosin siltä, että ei tuossa nyt ihan pelkästä ystävyydestä ole kyse, joten se ja sama vaikka otat viereesi "nukkumaan".
Eikait aikuiset miehet lähe telttailemaan.- aikuisten.oikeesti
Isoimmat mukulat nukkuu siskonpedeissä tupakeittiössä, vaippa ikäiset vanhempiensa kanssa.
Meitä on Faija 5 aikuista mukulaa puolisot ja 7 lastenlasta
Ainoastaan... jos Faija ei tule on saunakamari vapaa tai jos Faija nukkuu tuvassa mukulien kanssa.
.
("ei tuossa nyt ihan pelkästä ystävyydestä ole kyse, joten se ja sama vaikka otat viereesi "nukkumaan".)
Niin, no jaa.....se asia tulee pysymään ystävyys asteella!
Mulla kun on omatahto ja tulee myös pysymään, jatkossakin.
Hänellä on liikaa kolhuja avioelämästään, mä joutuisin täysin liekassa liikkuvan osaan. Ei käy.
Esim. mä tykkään tanssia..parisuhteessa hänen kanssaan...
hänestä: se olis lopetettava!
Taidat olla oikeessa....kerron et mulla on jo sovittuna muuta.
Kiitti - 215
120 cm sänky riittää aivan hyvin kahdelle :p
- aikuisten.oikeesti
215 kirjoitti:
120 cm sänky riittää aivan hyvin kahdelle :p
Olen tampio! Kutsuin hänet mökille ja selitin et hänelle on tarjolla vain pieni lautamökki yösijaksi.
Itse nukun mukulien kanssa tuvan lattialla siskonpedissä.
'
"No eikö se mahu sinne päärakennukseen nukkumaan?"
Kiitos, CamelBoots! =))
'
En laita vierasta mukulalauman kanssa nukkumaan,
itse sen voin tehdä hyvinkin.
En vaan tullut sitä heti ajatelleeksi,
kun olen pitkään jo nukkunut mökissäni aina kesäisin.( 13vuotta)
Eli asia ratkaistu ja vien yhden vieraan mukanani mökille.
'
Huomenna multa lähtee kipsi jalasta!
Soittivat aamulla mulle; et jos aikaistetaan päivällä tuon kipsin pois ottoa...kun torstaina heillä on niin kiire ja lisää työtä pukkaa vielä torstaiksi. No sehän sopi mulle. =)) - Kilttiatm
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Olen tampio! Kutsuin hänet mökille ja selitin et hänelle on tarjolla vain pieni lautamökki yösijaksi.
'
Kiitos, CamelBoots! =))
'
'
Soittivat aamulla mulle; et jos aikaistetaan päivällä tuon kipsin pois ottoa...kun torstaina heillä on niin kiire ja lisää työtä pukkaa vielä torstaiksi. No sehän sopi mulle. =))Et siis tule minun luokse viettää juhannusta, minä kun olen sentään kiltti ja kunnollinen mies.
- aikuisten.oikeesti
Kilttiatm kirjoitti:
Et siis tule minun luokse viettää juhannusta, minä kun olen sentään kiltti ja kunnollinen mies.
Saanko tuoda myös sukuni ja tämän työkaverini mukanani luokses? (huonoa huumoria)
'
Meillä on tapana viettää lähisuvun kanssa Joulu, Pääsiäinen ja Juhannus yhdessä.
Synttäreitäkin juhlitaan jos kutsu käy, mut kaikki aikuiset eivät pidä syntymäpäiviään.
Paitsi tasavuodet täyttäessään, velvollisuus kahvittaa koko porukka.
Lasten kohdalla pidetään aina kutsut 12 vuotiaaksi asti suvulle.
Sen iän jälkeen pidetään murkkuikäisille lähinnä vain omat nuorten pileet. Nämä on traditioita joita meillä on ja niitä vaalitaan...
eikä ne ole ollenkaan huono asia.
Enkä minä voi viedä kuin yhden sukuun kuulumattoman vieraan mukanani. En esim. hänen lapsiaan olis pystynyt kutsumaan juhannusta viettämään nyt.
Mut tavallisena viikonloppuna voin sen tehdä. aikuisten.oikeesti kirjoitti:
'
Kiitos, CamelBoots! =))
'
'
Soittivat aamulla mulle; et jos aikaistetaan päivällä tuon kipsin pois ottoa...kun torstaina heillä on niin kiire ja lisää työtä pukkaa vielä torstaiksi. No sehän sopi mulle. =))"Huomenna multa lähtee kipsi jalasta!"
Oli jo aikakin....pääsee "sähköjänis" taas pikku hiljaa purkamaan energiaa ja nauttimaan kesästä, kun maltat vain iisisti aloittaa liikkumisen, etkä innostu liikaa. =)- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
"Huomenna multa lähtee kipsi jalasta!"
Oli jo aikakin....pääsee "sähköjänis" taas pikku hiljaa purkamaan energiaa ja nauttimaan kesästä, kun maltat vain iisisti aloittaa liikkumisen, etkä innostu liikaa. =)Moi sulle!
Ja anteeksi, olen purkanut turhautumistani jokaiseen liikkuvaan olentoon. (paitsi lapsiin)
Itse en ole päässyt uimaan,tanssimaan, pyöräilemään tai juoksulenkille edes!
Miten tässä nyt olis päässyt liiat höyryt päästään ulos,
kun on rampana. Eli mä olen kiukutellut kaikille ja kaikesta.
'
Taidan mennä huomenna uimaan mereen, siis jos saan luvan.
Jos jalassa on nirhautumia, en mene muutamaan päivään.
Tänään on ollut mahtava päivä maalata sisällä... valoisaa ja puutarha kauneimmillaan...ulkona tuulee liikaa.
Huomen mä pääsen taas vaakaankin,kun kipsi poistetaan.
Näen onko painoni noussut paljonkin.
Lonkkaluut ei törröttele enää pahasti,
eli uskon painavani lähes 60kg jo.
Ja mä saan kunnon vaatteet ylleni jälleen.
Kävin ostamassa luumumunkkeja 10kpl leipomosta "skootterilla"
ja olen sortunut syömään jo 1½ munkkia. Hyi mua. =))
Ne on jälkiruuaksi kahvin kera, muksut saavat simaa juotavaks.
Ja Jyri kiukuttelee kun ei saa kahvia ja kermaa kun mäkin juon sitä.
Lampaanlihasta lihapullia ja graavikalaa ja uusia perunoita ja salaattia tänään klo 17.00. pääruokana.
Koululainen on nyt myöhässä...
mun pitää soittaa ja kysäsistä; missä on? aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Moi sulle!
Ja anteeksi, olen purkanut turhautumistani jokaiseen liikkuvaan olentoon. (paitsi lapsiin)
kun on rampana. Eli mä olen kiukutellut kaikille ja kaikesta.
'
Taidan mennä huomenna uimaan mereen, siis jos saan luvan.
Jos jalassa on nirhautumia, en mene muutamaan päivään.
Tänään on ollut mahtava päivä maalata sisällä... valoisaa ja puutarha kauneimmillaan...ulkona tuulee liikaa.
Huomen mä pääsen taas vaakaankin,kun kipsi poistetaan.
Näen onko painoni noussut paljonkin.
Lonkkaluut ei törröttele enää pahasti,
eli uskon painavani lähes 60kg jo.
Ja mä saan kunnon vaatteet ylleni jälleen.
Kävin ostamassa luumumunkkeja 10kpl leipomosta "skootterilla"
ja olen sortunut syömään jo 1½ munkkia. Hyi mua. =))
Ne on jälkiruuaksi kahvin kera, muksut saavat simaa juotavaks.
Ja Jyri kiukuttelee kun ei saa kahvia ja kermaa kun mäkin juon sitä.
Lampaanlihasta lihapullia ja graavikalaa ja uusia perunoita ja salaattia tänään klo 17.00. pääruokana.
Koululainen on nyt myöhässä...
mun pitää soittaa ja kysäsistä; missä on?"Ja anteeksi, olen purkanut turhautumistani jokaiseen liikkuvaan olentoon. (paitsi lapsiin)
kun on rampana. Eli mä olen kiukutellut kaikille ja kaikesta."
Olen tämän jostain syystä osannut aavistaa ja on ollut mielessäkin kuinka kurjaa sulla varmasti on ollut..... ;(
Mutta nyt lähtee kipsi ja joka päivä pystyy liikkumaan yhä vapaammin. =)
"Tänään on ollut mahtava päivä maalata sisällä..."
Hyvä, että et heittänyt silloin aluksi pensseleitä "seinään", vaikka silloin aluksi vähän siltä tuntuikin.
Itse asiassa, koska et ollut tuosta maalaamisesta enää sen jälkeen jutellut, niin luulin, että pensselit koristaa lähi metsikköä... =D
Äläs nyt ala stressaamaan mistään painosta, eli nyt ei murehdita tuollaisia, nyt vaan iloitset siitä kipsittömyydestä......ja tulevasta juhannuksesta.
"Jyri kiukuttelee kun ei saa kahvia ja kermaa kun mäkin juon sitä."
Sellasihan nuo ovat, siinä sitten hymyssä suin perustelet perustelemistaan, miksi ei.....sieltä tulee välillä varmasti ihan "hauskoja" vasta kommentteja. =D
"Lampaanlihasta lihapullia ja graavikalaa ja uusia perunoita ja salaattia tänään klo 17.00. pääruokana."
Nam.......maistuis varmaan mullekin, kun suu alkoi ainakin kostua...hmmm, nyt tietää mitä ostaa tänään kaupasta (tuli nälkä). ;D- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
"Ja anteeksi, olen purkanut turhautumistani jokaiseen liikkuvaan olentoon. (paitsi lapsiin)
kun on rampana. Eli mä olen kiukutellut kaikille ja kaikesta."
Olen tämän jostain syystä osannut aavistaa ja on ollut mielessäkin kuinka kurjaa sulla varmasti on ollut..... ;(
Mutta nyt lähtee kipsi ja joka päivä pystyy liikkumaan yhä vapaammin. =)
"Tänään on ollut mahtava päivä maalata sisällä..."
Hyvä, että et heittänyt silloin aluksi pensseleitä "seinään", vaikka silloin aluksi vähän siltä tuntuikin.
Itse asiassa, koska et ollut tuosta maalaamisesta enää sen jälkeen jutellut, niin luulin, että pensselit koristaa lähi metsikköä... =D
Äläs nyt ala stressaamaan mistään painosta, eli nyt ei murehdita tuollaisia, nyt vaan iloitset siitä kipsittömyydestä......ja tulevasta juhannuksesta.
"Jyri kiukuttelee kun ei saa kahvia ja kermaa kun mäkin juon sitä."
Sellasihan nuo ovat, siinä sitten hymyssä suin perustelet perustelemistaan, miksi ei.....sieltä tulee välillä varmasti ihan "hauskoja" vasta kommentteja. =D
"Lampaanlihasta lihapullia ja graavikalaa ja uusia perunoita ja salaattia tänään klo 17.00. pääruokana."
Nam.......maistuis varmaan mullekin, kun suu alkoi ainakin kostua...hmmm, nyt tietää mitä ostaa tänään kaupasta (tuli nälkä). ;D"Äläs nyt ala stressaamaan mistään painosta, eli nyt ei murehdita tuollaisia, nyt vaan iloitset siitä kipsittömyydestä......ja tulevasta juhannuksesta."
Ettet nyt käsittänyt vaan väärin, mä iloitsen painoni noususta...
alan näyttää kohta taas naiselta, enkä keskitysleiriltä karanneelta.
Ja ei mulla ole sisua heittää Pehtoorin lainaamia siveltimiä lepikkoon.
On mulla omiakin siveltimiä, mutt eivät ole yhtä laadukkaita kuin hänen siveltimensä.
Pakko tunnustaa mutt noilla kalleinmilla on helpompi maalata.
Mulla on ollut niin paljon luppa-aikaa ett maalaaminenkin on ollut melkein hupia, siihen nähden etten tee mitään.
Jos mä pääsisin kulkemaan kuten normaalisti, en istuis maalaamassa. Mä en osaa, en ole vielä oppinut enkä koskaan varmaan opi..tai siihen kuluis vuosikausia.
Piirtää mä osaan jotakuinkin, mutt väritys prrrr ...kele.
Mietinkin jos koettaisin joskus grafiikkaa...
Aaah, perhe koossa...ruokailuun. aikuisten.oikeesti kirjoitti:
"Äläs nyt ala stressaamaan mistään painosta, eli nyt ei murehdita tuollaisia, nyt vaan iloitset siitä kipsittömyydestä......ja tulevasta juhannuksesta."
Ettet nyt käsittänyt vaan väärin, mä iloitsen painoni noususta...
alan näyttää kohta taas naiselta, enkä keskitysleiriltä karanneelta.
Ja ei mulla ole sisua heittää Pehtoorin lainaamia siveltimiä lepikkoon.
On mulla omiakin siveltimiä, mutt eivät ole yhtä laadukkaita kuin hänen siveltimensä.
Pakko tunnustaa mutt noilla kalleinmilla on helpompi maalata.
Mulla on ollut niin paljon luppa-aikaa ett maalaaminenkin on ollut melkein hupia, siihen nähden etten tee mitään.
Jos mä pääsisin kulkemaan kuten normaalisti, en istuis maalaamassa. Mä en osaa, en ole vielä oppinut enkä koskaan varmaan opi..tai siihen kuluis vuosikausia.
Piirtää mä osaan jotakuinkin, mutt väritys prrrr ...kele.
Mietinkin jos koettaisin joskus grafiikkaa...
Aaah, perhe koossa...ruokailuun.Noh, olen varmasti huonompi taiteilija, kuin sinä......lohtu sekin. ;D
"Ettet nyt käsittänyt vaan väärin, mä iloitsen painoni noususta..."
No käsitinhän minä arvatenkin, kun en tiedä pituuttasi ja olit huolissasi munkkien syömisestä.... ;)
Sulla on tainnut olla stressiä/murheita ja ruoka ei ole maistunut tai sitten liikut normaalisti niin paljon, ettet saa kaloreita tarpeeksi?
Itseasiassa oli tyhmästi sanottu "sulla on tainnut olla", kun sulla kerran on ollut....
Jeps, nyt täytyy häippästä muihin puuhiin, muista syödä masu täyteen. ;D- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
Noh, olen varmasti huonompi taiteilija, kuin sinä......lohtu sekin. ;D
"Ettet nyt käsittänyt vaan väärin, mä iloitsen painoni noususta..."
No käsitinhän minä arvatenkin, kun en tiedä pituuttasi ja olit huolissasi munkkien syömisestä.... ;)
Sulla on tainnut olla stressiä/murheita ja ruoka ei ole maistunut tai sitten liikut normaalisti niin paljon, ettet saa kaloreita tarpeeksi?
Itseasiassa oli tyhmästi sanottu "sulla on tainnut olla", kun sulla kerran on ollut....
Jeps, nyt täytyy häippästä muihin puuhiin, muista syödä masu täyteen. ;DJossain kohtaa, puoltoista vuotta sitten ML-palstalla, joku tokaisi et olet läski!
Kiistin jyrkästi olevani läski, pyöreä muotoinen.. mut en läski.
Pituus ja paino, oli seuraava tentti kysymys.
168cm ja 74kg, painoindeksin kyllä ylitin, mutt kiinteää lihasta ja kurvit paikoillaan.
Siinä missä naisilla on yleensä ottaen jenkkakahvat ..
oli mullakin sellaisten alut,jos kriittisesti tarkasteli.
Siitä riemu repes, läski,läski jne. monesta suusta ja joku pisti parastaan VALAS!
'
Tiedoksi näille tyypeille etteivät nyt oikein ymmärrä et naisia on monen kokoisia ja riippuu onko kiinteää vai hyllyvää lihaa...
Muuten jos Marilyn Monroe tiedätte.. niin hän on mua lyhyempi LÄSKI, siis painoindeksin mukaan.
Hän oli 2cm mua lyhyempi ja saman painoinen.
'
Pudotin painoni alle 55kg, olin lähes luuranko.
Vaatteet yllä ja meikattuna kyllä ihan yes.
Naama vaati jo pakosta meikeillä ehostuksen, jotta ei näyttänyt haudasta nousseelta pääkallolta.
Saunassa sisar pelästyi mun riutunutta muotoa.
Jos mä olisin pidempi mannekiinista kävisin...kävelevä vaatehenkari.
Uimapuku päällä en uimahalliin mennyt enää viime marraskuun jälkeen, koska kaikki tutut kyseli mitä mä sairastan..
'
Tuli syötyä vaan ei paljon mahtunut, kahvia ja mukkia kun tuli jo mussutettua napa täyteen. =))
En kadu, joskus saa lyödä överiks mässäillenkin,kerran vuodes!
Kohta on taas aika mennä nuoren miehen viereen...laulaa.
Levon hetki nyt lyö
Jo joutuvi yö
pien´ armaani mun
nuku lauleluhun...jne. aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Jossain kohtaa, puoltoista vuotta sitten ML-palstalla, joku tokaisi et olet läski!
Kiistin jyrkästi olevani läski, pyöreä muotoinen.. mut en läski.
Pituus ja paino, oli seuraava tentti kysymys.
168cm ja 74kg, painoindeksin kyllä ylitin, mutt kiinteää lihasta ja kurvit paikoillaan.
Siinä missä naisilla on yleensä ottaen jenkkakahvat ..
oli mullakin sellaisten alut,jos kriittisesti tarkasteli.
Siitä riemu repes, läski,läski jne. monesta suusta ja joku pisti parastaan VALAS!
'
Tiedoksi näille tyypeille etteivät nyt oikein ymmärrä et naisia on monen kokoisia ja riippuu onko kiinteää vai hyllyvää lihaa...
Muuten jos Marilyn Monroe tiedätte.. niin hän on mua lyhyempi LÄSKI, siis painoindeksin mukaan.
Hän oli 2cm mua lyhyempi ja saman painoinen.
'
Pudotin painoni alle 55kg, olin lähes luuranko.
Vaatteet yllä ja meikattuna kyllä ihan yes.
Naama vaati jo pakosta meikeillä ehostuksen, jotta ei näyttänyt haudasta nousseelta pääkallolta.
Saunassa sisar pelästyi mun riutunutta muotoa.
Jos mä olisin pidempi mannekiinista kävisin...kävelevä vaatehenkari.
Uimapuku päällä en uimahalliin mennyt enää viime marraskuun jälkeen, koska kaikki tutut kyseli mitä mä sairastan..
'
Tuli syötyä vaan ei paljon mahtunut, kahvia ja mukkia kun tuli jo mussutettua napa täyteen. =))
En kadu, joskus saa lyödä överiks mässäillenkin,kerran vuodes!
Kohta on taas aika mennä nuoren miehen viereen...laulaa.
Levon hetki nyt lyö
Jo joutuvi yö
pien´ armaani mun
nuku lauleluhun...jne.:*(......se taisi olla vielä sitä aikaa, kun olit täysin hajalla & syvällä "kuilussa", jos nyt suunnilleen muistan ajat oikein mitä olet kertonut.
Olit väärässä paikassa silloin, kun psyyke oli täysin lyöty rikki, niin ihmiset pääsi syvälle "ihon alle", eikä sulla ollut mitään jäljellä millä suojata itseäsi........vielä kun ajattelee kuinka sairasta täällä välillä on, niin tulee vaan joskus mieleen, kuinka ajattelemattomia & empatia kyvyttömiä jotkut ovat.
No onneksi sulla on nyt kaikki paremmin. =)
"Tuli syötyä vaan ei paljon mahtunut, kahvia ja mukkia kun tuli jo mussutettua napa täyteen. =))"
Ompas sulla pieni masu. ;)
"En kadu, joskus saa lyödä överiks mässäillenkin,kerran vuodes!"
Sulla taitaa olla jäänyt "arpi" siitä solvaamisesta.......sä saat syödä juuri niin paljon, että SULLA on hyvä olo, sinunhan pitää olla sinut kehosi kanssa, eikä muiden.
Ymmärrän laihdutuksen, jos se lähtee itsestään, eli oman terveyden takia tai sitten ihan siitä syystä, ettei ole sinut kehonsa kanssa tjmv., mutta silloinkin pitäisi pitää järki päässä, ettei homma karkaa lapasista, mutta ymmärrän hyvin sinua, kun tietää mikä oli olosi silloin.....
Sun täytyy ainakin sen verran muistaa nyt syödä minkä kulutatkin, jos ei muista syödä, niin loppuu energia..... ;D
Jeps, laulu alkoi ramasemaan täälläkin päässä, mut lähden vielä haukkamaan hieman happea. :)- aikuisten.oikeesti
MGTOW kirjoitti:
:*(......se taisi olla vielä sitä aikaa, kun olit täysin hajalla & syvällä "kuilussa", jos nyt suunnilleen muistan ajat oikein mitä olet kertonut.
Olit väärässä paikassa silloin, kun psyyke oli täysin lyöty rikki, niin ihmiset pääsi syvälle "ihon alle", eikä sulla ollut mitään jäljellä millä suojata itseäsi........vielä kun ajattelee kuinka sairasta täällä välillä on, niin tulee vaan joskus mieleen, kuinka ajattelemattomia & empatia kyvyttömiä jotkut ovat.
No onneksi sulla on nyt kaikki paremmin. =)
"Tuli syötyä vaan ei paljon mahtunut, kahvia ja mukkia kun tuli jo mussutettua napa täyteen. =))"
Ompas sulla pieni masu. ;)
"En kadu, joskus saa lyödä överiks mässäillenkin,kerran vuodes!"
Sulla taitaa olla jäänyt "arpi" siitä solvaamisesta.......sä saat syödä juuri niin paljon, että SULLA on hyvä olo, sinunhan pitää olla sinut kehosi kanssa, eikä muiden.
Ymmärrän laihdutuksen, jos se lähtee itsestään, eli oman terveyden takia tai sitten ihan siitä syystä, ettei ole sinut kehonsa kanssa tjmv., mutta silloinkin pitäisi pitää järki päässä, ettei homma karkaa lapasista, mutta ymmärrän hyvin sinua, kun tietää mikä oli olosi silloin.....
Sun täytyy ainakin sen verran muistaa nyt syödä minkä kulutatkin, jos ei muista syödä, niin loppuu energia..... ;D
Jeps, laulu alkoi ramasemaan täälläkin päässä, mut lähden vielä haukkamaan hieman happea. :)Se tosiaan oli sitä aikaa, ja hyvin olet ymmärtänyt mua...vasta jälkeenpäin olen ymmärtänyt mitä kaikkea ympärilläni tapahtui.
Mä vain "kelluin" siinä elämässä mukana, mut en elänyt oikeesti...
Olin ulkopuolinen, enkä edes tajunnut antaa perheen auttaa,
ajoin auttajat läheltäni/elämästäni kauemmas. No se aika on ohitse.
Itse mä olen vastuussa itsestäni, mä tein tukun vääriä valintoja.
Kun yks pommi räjähti kasvoille..kuljin jo toista kohden ja pamm,
olin miinakentällä....
Niistä valinnoista en voi syyttää kuin itseäni...mut olet oikeassa täältä netistä löytyy täysin empatiakyvyttömiä yksilöitä.
'
Mulla on ylläni kellohame ja pitsitoppi jonka tein.
Sukkahousut oli pakko laittaa jalkaan, värivirheisen jalan peitoksi.
Jalka on kalmankalpea, silti se ero näkyy hieman toiseen jalkaan verrattuna, sukkahousujen läpikin.
Ballerina kengät jaloissa, mutt kipsi on poissa,
keppiä joudun käyttään viel jonkin aikaa ja vasta heinäkuussa töihin ke.01.07.-15.
(Mulla on työ jossa joudun käyttämään täysin terveitä jalkoja. Mun oman ja asiakkaan terveyden kannalta: niiden on oltava ehdottomasti kunnossa! :lääkäri perusteli asian.)
Eikä mulla ole lupaa mennä uimaan pariin päivään.
.
Nyt mä menen laittaan ruokaa perheelle, läksiäisjuhlan kunniaksi.
Vihannes/sienirisottoa ja uusia perunoita, paistetui ahvenfileitä, katkarapu/sulatejuustokastike, Coleslaw salaattia ja persikkarahkaa: siinä on mistä valita syömisensä tänään.
Illaksi omaan kotiini.
Hauskaa Juhannusta sulle! aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Se tosiaan oli sitä aikaa, ja hyvin olet ymmärtänyt mua...vasta jälkeenpäin olen ymmärtänyt mitä kaikkea ympärilläni tapahtui.
Mä vain "kelluin" siinä elämässä mukana, mut en elänyt oikeesti...
Olin ulkopuolinen, enkä edes tajunnut antaa perheen auttaa,
ajoin auttajat läheltäni/elämästäni kauemmas. No se aika on ohitse.
Itse mä olen vastuussa itsestäni, mä tein tukun vääriä valintoja.
Kun yks pommi räjähti kasvoille..kuljin jo toista kohden ja pamm,
olin miinakentällä....
Niistä valinnoista en voi syyttää kuin itseäni...mut olet oikeassa täältä netistä löytyy täysin empatiakyvyttömiä yksilöitä.
'
Mulla on ylläni kellohame ja pitsitoppi jonka tein.
Sukkahousut oli pakko laittaa jalkaan, värivirheisen jalan peitoksi.
Jalka on kalmankalpea, silti se ero näkyy hieman toiseen jalkaan verrattuna, sukkahousujen läpikin.
Ballerina kengät jaloissa, mutt kipsi on poissa,
keppiä joudun käyttään viel jonkin aikaa ja vasta heinäkuussa töihin ke.01.07.-15.
(Mulla on työ jossa joudun käyttämään täysin terveitä jalkoja. Mun oman ja asiakkaan terveyden kannalta: niiden on oltava ehdottomasti kunnossa! :lääkäri perusteli asian.)
Eikä mulla ole lupaa mennä uimaan pariin päivään.
.
Nyt mä menen laittaan ruokaa perheelle, läksiäisjuhlan kunniaksi.
Vihannes/sienirisottoa ja uusia perunoita, paistetui ahvenfileitä, katkarapu/sulatejuustokastike, Coleslaw salaattia ja persikkarahkaa: siinä on mistä valita syömisensä tänään.
Illaksi omaan kotiini.
Hauskaa Juhannusta sulle!Ymmärrän ja tiedän mistä puhut....
Sielläkin näköjään tykätään kalasta, herkullista ruokaa on näämmä tarjolla usein... =P`
"Illaksi omaan kotiini."
Mukavia tunteita varmasti herättää, kun pääsee taas omaan rauhaan. :)
Rauhallista Juhannusta aion viettää fiiliksen mukaan, jotain iloista sosiaalisoimista "täytyy" hieman liittää mukaan myös. :)
Hauskaa & iloista Juhannusta myös sinulle!
- ruma-ätmi
Miksi naiset olette niin nirsoja?
- vinkuvamma
miksi miehet olette tuollaisia vinkujia?
- Kilttiatm
Tule minun luokse juhannuksena
- Haaskamiessoot
:D aika hauska! Muttet kummiskaan uskaltas avata ees ovea??!
- Kilttiatm
Haaskamiessoot kirjoitti:
:D aika hauska! Muttet kummiskaan uskaltas avata ees ovea??!
Kyllä uskallan ko mää olen rohkea mies.
En halua lopettaa sinkkuilua. Olen tyytyväinen tähän olotilaan, minulla on ystäviä, kesä, mielekäs työ ja hauskoja harrastuksia. Joskus kaipaan hellyyttä ja seksiä, mutta valitsen mielummin oman tieni ja vapauteni. Kaikkea ei voi saada.
Jännämiehet ei muuten kiinnosta yhtään. Mies joka ehkä saisi minut lopettamaan sinkkuilun olisi olisi lyhyt, karvainen, älykäs introvertti."lyhyt, karvainen, älykäs introvertti."
Oletpas nyt "syrjivä"..... ;(
Tuohan on täysin joidenkin "satusetien" sanoman vastaista, että "kaikki" naiset eivät haluakaan samaa/tiettyä "muottia" ja naisella voi olla ihan omia mieltymyksiäkin, Ettäs Tiiät! ;D
Olen kyllä niin noita kriteereitä vastaan.....kun..kun...itse en taida noita kaikkia kriteereitäsi täyttää, niin kyllähän tämä nyt on ihan selkeää syrjimistä ja suoraan sanottuna "oikeusmurha", Ettäs Tiiät Senkin Sitten! =DMe naiset ollaan niin nirsoja :D
Minä ainakin, vapaudesta ei kannata luopua minkään jännämiehen tai vastaavan takia.
Jännästä tuli mieleen, että aika jännä juttu kun on valinnut oman tiensä eikä hakemalla hae kumppania, kiinnostuneita alkaa pyöriä nurkissa. Onko sinulle käynyt samoin?WGTOW kirjoitti:
Me naiset ollaan niin nirsoja :D
Minä ainakin, vapaudesta ei kannata luopua minkään jännämiehen tai vastaavan takia.
Jännästä tuli mieleen, että aika jännä juttu kun on valinnut oman tiensä eikä hakemalla hae kumppania, kiinnostuneita alkaa pyöriä nurkissa. Onko sinulle käynyt samoin?"Minä ainakin, vapaudesta ei kannata luopua minkään jännämiehen tai vastaavan takia."
Jeps, jännänaiset ja vastaavat ovat ihan "No-No", riippuen tietenkin taas mitä noilla termeillä tarkoitetaan. ;D
"eikä hakemalla hae kumppania, kiinnostuneita alkaa pyöriä nurkissa."
Tuo lause on hieman "epämääräinen", eli tuo "kumppanin hakeminen" on aika laaja käsitys ja vaihtelee yksilöittäin, mitä se oikeastaan tarkoittaa, sekä myös nuo "kiinnostuneet" ovat myös hieman epäselvä määritys, jos ne ovat vain "random" yksilöitä, niin merkitys "0", mutta jos ne olisivat itselleen sopivia, niin silloin ainakin itse tietäisin näkeväni vain hyvää unta.... ;D
"Onko sinulle käynyt samoin?"
En oikeasti osaa tuohon vastata, koska ei ne ainakaan nurkissa pyöri, mutta kiinnostuksen osoituksia kyllä kohtaan (mitä sitten ketäkin tällä tarkoittaa), mutta en usko, että olisin "kävellyt onneni ohi", koska ei ole tuntunut "oikealta" ne kohtaamiset, jotka ovat konkreettisemmin toteutuneet, siis osoitettu kiinnostusta selvästi oikeassa elämässä........eli vaikka pyörisi kuinka monta, niin eihän sillä ole mitään merkitystä, jos ei pyöri sellaista ja sellaisesta syystä, mitä itse arvostaa?
Hakemalla en hae, eli en halua suhdetta suhteen takia, vaan syyt pitää olla oikeat, molemmin puolin, mutta en voi kiistää sitä, etteikö jotain tuntuisi puuttuvan, eli "paljon" tulee käytettyä energiaa, sekä mietittyä näitä asioita, jopa tahtomattaan, koska ei ole sitä kytkintä, jolla kääntää pois näitä asioita mielestään....
Ulos lähden kohta työpaikan ovesta, mutta Jännämiehen luo vasta juhannukseksi. Vankiloista en tiedä edes sijaintia saati, että miten ihmeessä ne liittyisivät aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523