Operaatio pelastakaa kiusatut ja kiltit miehet

Ex--PUA

Eräs melko hyvä aihe on viime aikoina pyörinyt palstalla.

Eli kiltit miehet/koulukiusatut/alistetut/syrjityt - mikä onkaan heidän lähtökohtansa tuohon tilaan.

Ajatteliin että tässä ketjjussa he voisimme puhua näistä kokemuksista, ja jos mahdollista, myöskin keksiä ratkaisuja.

Näin punaisen pillerin edustajana olen voimakkaasti eheytymisen ja oman tiensä löytämisen (MGTOW) kannalla, mitä tulee näihin miehiin. Olen omassa elämässä jelpannnut näitä ja myös minulla on ollut omat haasteeni. Joten koen tämän olevan melkoisen hyödyllinen aihepiiri.

Sinisen pillerin porukat ovat jotakuinkin lohduttomia tässä.

Naisten neuvoina on syyttää miestä, käskeä hänen hyväksymään paikkansa tuskaisessa roolissaan (taka-ajatuksena miehen tekeminen potentiaaliseksi aisuriksi; jolloin hän vooi päästä jonkun taloudelliseksi turvaksi, tai jos hänellä ei käy nniin "hyvä tuuri" niin hänelle todetaan että "no aina ei löydy kemioita ja niin se elämä vaan menee, älä oot katkera") mikä johtuu osittain siitä, että naisten katala luonne on olla aina intuitiiiviisesti kiusaajien puolella. Näin ollen jos kiusaaja alistaa miespoloista, tulee naineen vielä varmistamaan että tämä varmasti pysyy maassa. Ja mitä kaikkea paskaa he nyt tyrkyttävätkään, MUTTA koskaann tai milloinkaan et näe naista ottamassa tälläisen miehen puolta. Miksi ottaisivatkaan? Ne seuraavat kuin kiermutelevat loiset, saastainen vittu limaa valuen, kun joku heikompi saa nenillleen, jotta he voivat sitten ottaa kisan voittajan. Miten sellaiset olennot voisivat olla lähelläkään inhimillisyyttä?

Sitten toinen sinisen pillerin porukka ovat nämä PUA:t, jotka ennemmin liitoutuvat naisten kanssa ja jatkavat samaa nice guy-syndroomaansa uudella tasolla, keksien yhä enemmän keinoja miellyttää naisia näiden loputtomien, kohtuuttoomien vaatimusten suossa. Muuten taas he pikemminkin muuttuvat kiusaajien kaltaisiksi, kuin löytävät itsensä ja alkasivat taas kävellä pää pystyssä ilman hyväksymishuoriksi muuttumista. He eivät eroa mitenkään niistä kiusatuista, joista tulee yksi pääkiusaajan hovin jäsen, kun he löytävät uuden uhrin. (He tosin käyttävät näitä taktiikoita naisiin).

Mutta se joka vihaa, se uskoo minuun!

Tästä syystä meidän on aika laittaa täysin hellittämätönn ja vihalla iitseään raviitseva huorapersehinttaroinnista vapaa rintama pystyyn, ja hakea ratkaisuja jotka ovat aitoja.

Joten, ideoita?

78

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kuule ExPUA olen pelastanut muutaman miehen itsetuholta ja auttanut uuteen elämän alkuun. Auttanut asunnon löytämisessä. Vaikka olen ollut itsekkin avun tarpeessa. On meitä hyviäkin naisia olemassa vaikka kuinka meitä vähättelet :(
      Ei elämä kuitenkaan mene kuin saduissa.
      Haasteet ja kolhut meistä hioo jokaisesta kuitenkin paremman.
      Katkeruuteen ei kannata jäädä makaamaan!
      Antoisia keskustelu hetkiä päivääsi :)

• Totuus1

"Haasteet ja kolhut meistä hioo jokaisesta kuitenkin paremman."
        Nii-in. Jokelassa ja Kauhajoella nähtiin näitä haasteita ja kolhuja kokeneita ihmisiä tosi toimissa.

• Totuus1 kirjoitti:

"Haasteet ja kolhut meistä hioo jokaisesta kuitenkin paremman."
        Nii-in. Jokelassa ja Kauhajoella nähtiin näitä haasteita ja kolhuja kokeneita ihmisiä tosi toimissa.

Tämän vertauksen olen keskusteluissani kohdannut ennenkin.
        Se on aina tragedia joka koskettaa meitä jokaista jollain tavalla ja pistää miettimään mistä tämä kertoo ihmismielen syvyyksissä. Miten joku turvautuu näin järkyttävään tekoon.
        Viha on voimakkain asia joka voi kasvaa mittavaksi tunteeksi , jolloin järki ei pysty käsittelemään asiaa johon se on johtanut.
        Näissä paikkakunnissa ihmiset ovat muuttuneet väkisinkin ja traumatisoituneet pitkäksi aikaa, siinä mitataan ihmisen hyvyyttä antaa anteeksi tekijälle. Jotta sen pystyy tekemään voi vapautua katkeruudesta tekijää kohtaan. Näin vapauttaa itsensä vihasta. Se on oppimisen paikka pienelle ihmiselle joka siihen kykenee.

• Totuus1
        Älykkö kirjoitti:

Tämän vertauksen olen keskusteluissani kohdannut ennenkin.
        Se on aina tragedia joka koskettaa meitä jokaista jollain tavalla ja pistää miettimään mistä tämä kertoo ihmismielen syvyyksissä. Miten joku turvautuu näin järkyttävään tekoon.
        Viha on voimakkain asia joka voi kasvaa mittavaksi tunteeksi , jolloin järki ei pysty käsittelemään asiaa johon se on johtanut.
        Näissä paikkakunnissa ihmiset ovat muuttuneet väkisinkin ja traumatisoituneet pitkäksi aikaa, siinä mitataan ihmisen hyvyyttä antaa anteeksi tekijälle. Jotta sen pystyy tekemään voi vapautua katkeruudesta tekijää kohtaan. Näin vapauttaa itsensä vihasta. Se on oppimisen paikka pienelle ihmiselle joka siihen kykenee.

En ole ihan varma ymmärsitkö pointtini tai ymmärsinkö minä sinun, mutta nuo kouluampumiset ovat vain äärimmäisin esimerkki siitä mitä tapahtuu, kun ihminen kokee haasteita ja kolhuja. Yleisesti tiedetään, että koulukiusaaminen altistaa yksinäisyydelle, syrjäytymiselle ja mielenterveysongelmille. Ei todellakaan voida sanoa että kaikki kolhut elämässä tekee ihmisestä parempia.

• Totuus1 kirjoitti:

En ole ihan varma ymmärsitkö pointtini tai ymmärsinkö minä sinun, mutta nuo kouluampumiset ovat vain äärimmäisin esimerkki siitä mitä tapahtuu, kun ihminen kokee haasteita ja kolhuja. Yleisesti tiedetään, että koulukiusaaminen altistaa yksinäisyydelle, syrjäytymiselle ja mielenterveysongelmille. Ei todellakaan voida sanoa että kaikki kolhut elämässä tekee ihmisestä parempia.

Voi kuule, olen käynyt sellaisen kauhujen koulun tässä elämässä , että moni olisi mennyt hirteen.
        Voin kokemuksesta sanoa , että kaikki kokemukset ovat tehneet minusta vahvemman ja paremman ihmisen kuin koskaan osasin edes kuvitella kaikkien vastoinkäymisen jälkeen. Olen suorastaan onnellinen ja ylpeä itsestäni , voin sanoa olevani selviytyjä parhaimmasta päästä ;D
        Ihmiset ovat yllättävän sitkeitä kuitenkin, sitä ei pidä unohtaa ja meistä pidetään huolta !

• Totuus1
        Älykkö kirjoitti:

Voi kuule, olen käynyt sellaisen kauhujen koulun tässä elämässä , että moni olisi mennyt hirteen.
        Voin kokemuksesta sanoa , että kaikki kokemukset ovat tehneet minusta vahvemman ja paremman ihmisen kuin koskaan osasin edes kuvitella kaikkien vastoinkäymisen jälkeen. Olen suorastaan onnellinen ja ylpeä itsestäni , voin sanoa olevani selviytyjä parhaimmasta päästä ;D
        Ihmiset ovat yllättävän sitkeitä kuitenkin, sitä ei pidä unohtaa ja meistä pidetään huolta !

Sinä siis sivuutat kaikki ne tutkimukset, joissa todetaan koulukiusaamisen aiheuttavan noita edelle kuvattuja asioita, vain koska olet itse tullut koulukiusaamisen takia vahvemmaksi ja paremmaksi ihmiseksi.

• Totuus1 kirjoitti:

Sinä siis sivuutat kaikki ne tutkimukset, joissa todetaan koulukiusaamisen aiheuttavan noita edelle kuvattuja asioita, vain koska olet itse tullut koulukiusaamisen takia vahvemmaksi ja paremmaksi ihmiseksi.

En taida pystyä antamaan sinulle tyydyttävää vastausta!
        Kyllä mua on kiusattu koulussa ja olen kohdannut väkivaltaa elämässäni paljonkin!
        Tilastot eivät ymmärrä vahvojen persoonien selvytymistaidoista mitään .
        Tilastot eivät ymmärrä kaikkea mitä maailmassa tapahtuu?

• Totuus1
        Älykkö kirjoitti:

En taida pystyä antamaan sinulle tyydyttävää vastausta!
        Kyllä mua on kiusattu koulussa ja olen kohdannut väkivaltaa elämässäni paljonkin!
        Tilastot eivät ymmärrä vahvojen persoonien selvytymistaidoista mitään .
        Tilastot eivät ymmärrä kaikkea mitä maailmassa tapahtuu?

Kirjoitit tuolla aiemmin "Haasteet ja kolhut meistä hioo JOKAISESTA kuitenkin paremman." ja nyt puhut vain vahvoista persoonista.

Ymmärrän, että kaikille ei välttämättä tule koulukiusaamisesta elinikäisiä traumoja, mutta on väärin sanoa etteikö kenellekkän tulisi.

• Totuus1 kirjoitti:

Kirjoitit tuolla aiemmin "Haasteet ja kolhut meistä hioo JOKAISESTA kuitenkin paremman." ja nyt puhut vain vahvoista persoonista.

Ymmärrän, että kaikille ei välttämättä tule koulukiusaamisesta elinikäisiä traumoja, mutta on väärin sanoa etteikö kenellekkän tulisi.

Niin, meillä ei mene nyt hyvin toistemme ymmärtämisessä , en tiedä teetkö sen tahallasi vai mihin pyrit koko keskustelulla? Väännät rautalankaa.
        Tietenkin puhun omasta näkemyksestä enkä yleistä , koska jokainen on omansalainen persoona ja kokee asioita eritavalla. Uskoisin näin.
        Itse en välittänyt kiusaajista ollenkaan , koska heillä itsellä oli ongelma ei minulla.
        Haluatko ymmärtää minua ?
        En voi vastata kuin oman näkemyksen puolesta. En oo miettinyt sen enempää koko aihetta kuin nyt vasta kun esitit kysymyksiä. Toivottavasti saat jotain tolkkua minusta ;D

• Ex--PUA

No kiitoksia samoin sinullekin.

On hyvä jos olet poikkeus, ja täten esimerkki.

Tällöin kohdaltasi voi poistaa syytteen.

• Ex--PUA kirjoitti:

No kiitoksia samoin sinullekin.

On hyvä jos olet poikkeus, ja täten esimerkki.

Tällöin kohdaltasi voi poistaa syytteen.

Iltaa! Kiitos! Avaa vähän , minkä syytteen ;( En kuitenkaan ole puhdas pulmunen, on minullakin vielä opittavaa miesten kanssa.
        Onko kaikki naiset syyllisiä johonkin epäkohtaan joita te miehet kohtaatte naistenne kanssa? Vai pitäisikö puhua sinun suhteista naisen kanssa?

• Totuus1
        Älykkö kirjoitti:

Niin, meillä ei mene nyt hyvin toistemme ymmärtämisessä , en tiedä teetkö sen tahallasi vai mihin pyrit koko keskustelulla? Väännät rautalankaa.
        Tietenkin puhun omasta näkemyksestä enkä yleistä , koska jokainen on omansalainen persoona ja kokee asioita eritavalla. Uskoisin näin.
        Itse en välittänyt kiusaajista ollenkaan , koska heillä itsellä oli ongelma ei minulla.
        Haluatko ymmärtää minua ?
        En voi vastata kuin oman näkemyksen puolesta. En oo miettinyt sen enempää koko aihetta kuin nyt vasta kun esitit kysymyksiä. Toivottavasti saat jotain tolkkua minusta ;D

Yleistithän sinä kun sanoit tuon "jokaisesta".

Kyllä minä sinusta mitään tolkkua sain (ja joku hymiö tähän).

• 12234555
        Totuus1 kirjoitti:

Ei varmasti tee kaikki kolhut ihmisestä parempia saati vahvempia menestymään. Se on täysin mahdotontakin sen lajin kolhujen osalta mille kolhujen kohteena oleva ei voi itse mitään. Erityisesti tässä omaan fyysiseen olemukseen liittyvät jutut mitä asianomaisen on mahdoton muuksi muuttaa, ja näitä juttuja ne kolhut enimmäkseen koskevat tai niiden vuoksi niitä saadaan joskin ne kulttuurissamme varsinkin virallisella tasolla on tapana henkimaailman jutuiksi vääntää.

• nnnnaainneen
        Älykkö kirjoitti:

Sinä sinö sinä...olet vain yksi ihminen. Useimmiten kiusaminen koulussa, armeijassa ja työpaikalla jättää sellaiset arvet ettei niistä parane!

"Voi kuule, olen käynyt sellaisen kauhujen koulun tässä elämässä , että moni olisi mennyt hirteen."

Kyllä, uskon että olet käynyt muttei se poista sitä tosiasiaa että suurin osa haluaisi mennä hirteen ja osa meneekin.
        (Kokemusta on)

"Voin kokemuksesta sanoa , että kaikki kokemukset ovat tehneet minusta vahvemman ja paremman ihmisen"

Uskon, varmasti tehneet sinusta ties mitä mutta yleensä negatiivisista traumaattisista kokemuksista tulee surulliseksi, epäluottaviseksi ja katkeraksi maailmaa kohtaan. Itse olen ok mutta en milloinkaan ikinä lähtisi luottamaan kehenkään tai mihinkään...en voi siis väittää olevani vahvempi tai parempi kuin ennen. Koskeintan oppineempi.

"meistä pidetään huolta !"

Kerrotko minullekin kuka minusta pitäää huolta kun ei ole yhden yhtä lähimmäistäkään jonka lähiomaiseksi ilmottaisi?

• nnnnaainneen kirjoitti:

Sinä sinö sinä...olet vain yksi ihminen. Useimmiten kiusaminen koulussa, armeijassa ja työpaikalla jättää sellaiset arvet ettei niistä parane!

"Voi kuule, olen käynyt sellaisen kauhujen koulun tässä elämässä , että moni olisi mennyt hirteen."

Kyllä, uskon että olet käynyt muttei se poista sitä tosiasiaa että suurin osa haluaisi mennä hirteen ja osa meneekin.
        (Kokemusta on)

"Voin kokemuksesta sanoa , että kaikki kokemukset ovat tehneet minusta vahvemman ja paremman ihmisen"

Uskon, varmasti tehneet sinusta ties mitä mutta yleensä negatiivisista traumaattisista kokemuksista tulee surulliseksi, epäluottaviseksi ja katkeraksi maailmaa kohtaan. Itse olen ok mutta en milloinkaan ikinä lähtisi luottamaan kehenkään tai mihinkään...en voi siis väittää olevani vahvempi tai parempi kuin ennen. Koskeintan oppineempi.

Kerrotko minullekin kuka minusta pitäää huolta kun ei ole yhden yhtä lähimmäistäkään jonka lähiomaiseksi ilmottaisi?

Ärsyttääkö mun avautumiseni sinua?
        Olen kokenut paljon pahaa tässä elämässä, mutta en ole jäänyt sänkynpohjalle makaamaan vaikka sitä tein jonkin aikaa! Ylös oli noustava!
        Minä, minä, minun mieleni on käynyt Terapiassa viimeiset 20 vuotta, en muuten olisi selvitynyt tervejärkisenä! Olen tehnyt suuren työn oman hyvinvointini eteen!
        En ole menettänyt toivoani, minulla on suuri kiinnostus mielenterveydellisiin sairauksiin ja ole lukenut lukuisia kirjoja elämäni aikana. En yksinkertaisesti ole luovuttanut vaan ottanut haasteet vastaan tutkimalla, hutkimalla mieltäni.
        Tiedän millaista on elää vuosikausia kovan paineen alla epätietoisena tulevasta!
        Uskallan sanoa olevani ylpeä itsestäni, vaikka se on toisten mielestä väärin!
        Minä uskon , että vastoinkäymiset kasvattavat meitä ihmisiä! Ei me turhaan täällä olla olemassa, vaan kaikella on tarkoituksensa, muutenhan elämä olisi mielettömyyttä!
        Meistä pidetään huolta, uskon että jokaisella on suojelusenkeli.
        Vaikka en ole kovin uskonnollinen , niin rukoilen usein ihmiskunnan puolesta!
        Tiedän ja näen ettei kaikille käy yhtä hyvin kuin minulle!
        Tiedän senkin että on epätoivoisia ihmisiä jotka ovat menettäneet toivonsa elämään ja synkemmältä näyttää maailman meno täällä suomessa!
        Se vielä ruokki lisää epätoivoa.
        Toivoa on aina jos ihminen luottaisi että kaikki asiat järjestyy kuitenkin loppujen lopuksi. Amen!

• Älykkö kirjoitti:

Ärsyttääkö mun avautumiseni sinua?
        Olen kokenut paljon pahaa tässä elämässä, mutta en ole jäänyt sänkynpohjalle makaamaan vaikka sitä tein jonkin aikaa! Ylös oli noustava!
        Minä, minä, minun mieleni on käynyt Terapiassa viimeiset 20 vuotta, en muuten olisi selvitynyt tervejärkisenä! Olen tehnyt suuren työn oman hyvinvointini eteen!
        En ole menettänyt toivoani, minulla on suuri kiinnostus mielenterveydellisiin sairauksiin ja ole lukenut lukuisia kirjoja elämäni aikana. En yksinkertaisesti ole luovuttanut vaan ottanut haasteet vastaan tutkimalla, hutkimalla mieltäni.
        Tiedän millaista on elää vuosikausia kovan paineen alla epätietoisena tulevasta!
        Uskallan sanoa olevani ylpeä itsestäni, vaikka se on toisten mielestä väärin!
        Minä uskon , että vastoinkäymiset kasvattavat meitä ihmisiä! Ei me turhaan täällä olla olemassa, vaan kaikella on tarkoituksensa, muutenhan elämä olisi mielettömyyttä!
        Meistä pidetään huolta, uskon että jokaisella on suojelusenkeli.
        Vaikka en ole kovin uskonnollinen , niin rukoilen usein ihmiskunnan puolesta!
        Tiedän ja näen ettei kaikille käy yhtä hyvin kuin minulle!
        Tiedän senkin että on epätoivoisia ihmisiä jotka ovat menettäneet toivonsa elämään ja synkemmältä näyttää maailman meno täällä suomessa!
        Se vielä ruokki lisää epätoivoa.
        Toivoa on aina jos ihminen luottaisi että kaikki asiat järjestyy kuitenkin loppujen lopuksi. Amen!

Sitä paitsi tämän keskusteluketjun tarkoitus oli pelastaa miehet ei minua!
        Joten tämä keskustelu ohjautui väärälle polulle , pyydän anteeksi aloittajalta kun kaappasin ketjun itselleni :(

• nnnnaainneen kirjoitti:

(Kokemusta on)

"Itse olen ok mutta en milloinkaan ikinä lähtisi luottamaan kehenkään tai mihinkään...en voi siis väittää olevani vahvempi tai parempi kuin ennen. Koskeintan oppineempi."

Moni ei ole edes oikean luottamuksen arvoinen (aidon rehellisesti), mutta kyllä niitäkin on......niillä ihmisillä on vahva omatunto ja muitakin juttuja, jotka tekevät heistä luottamuksen arvoisia, mutta se minunkin on myönnettävä, ettei heitä ihan joka nurkan takana ole, mutta kyllä heitä on.....

Moni "vaatii" ehdotonta luottamusta, vaikka käytös ei sitä tue........minun mielestäni luottamus pitää "ansaita". tämänkin asian joku varmasti voi tahalisesti tai tahattomasti yrittää "demonisoida", mutta näin tämä asia nyt vaan on....

• hunajakukka

Minulla oli koulussa kaverina sellainen kiltti poika johon muut pojat suhtautuivat vähän naureskellen ja kiusaten. Olimme kavereita alakoulusta peruskoulun loppuun kunnes molemmat lähdimme tahoillemme opiskelemaan. Kuka nyt kenenkin kanssa tulee toimeen, joidenkin välillä kemiat vain pelaavat. Meillä pelasi.

• N33

Ätmejä ei pidä puolustaa eikä pelastaa. Kestäköön kolhut niin kuin muidenkin tulee kestää, tai hävitköön pois. Ei heidän surkeudestaan huolimatta kuulu olla mikään erityisryhmä.

• Ex--PUA

Ja siinä yksi katkera kurppa, joka kannattaa heikompien tallomista, vain koska nuoremmat ovat vieneet hänen paiikkansa ytmien kullikarusellista, eikä ketmeistäkään saa itselleen aisuria.

Tämä todistaa pointtini naisista 100%.

• Qoiwlq

En rinnastaisi pokausvinkkejä koulukiusaajien keinoihin.
      Olen saanut paljon arvokkaita vinkkejä Mystery Methodia lukemalla ja se on avannut minulle paljon ajatusmaailmaa, mitä nainen missäkin tilanteessa ajattelee.
      Ajattelen oikeastaan päin vastoin ja tässä esimerkki:
      Mies on arka ja ujo ja ajattelee olevansa ruma. Tämä ajattelu voi hyvinkin olla kiusaajien aikaansaama.
      Mies on jutellut tyttöjen kanssa mutta aina on jäänyt juttelun asteelle. Tästä mies tietysti saa lisää pontta omille ajatuksilleen että kukaan ei pidä hänestä seksuaalisesti. No sitten mies tutustuu Mystery Method -kirjaan ja hämmästyy todenteolla lukiessaan listaa naisten kiinnostuksen merkeistä. On olemassa sanattoman viestinnän vihjeitä joista näkee, että nainen on kiinnostunut! Mies tajuaa heti, että edellinen juttukaveri oli hänestä hyvinkin kiinnostunut.
      Kun mies oli jutellut tuon naisen kanssa, miehen päässä oli koko ajan ollut ajatus "ei se tykkää kuitenkaan". Nyt mies tajuaa tuon ajatuksen olleen väärä.
      Lopuksi:
      Opetellessani soittamaan kitaraa ajattelen että haluan oppia soittamaan mahdollisimman hyvin, että yleisö pitää aidosti soitostani.

• Hyvä pointti! Jees!
        Vedät sitä puoleesi mitä ajattelet! ;D

• ätmel

Entä jos mies lukeekin tuon listan kiinnostuksen merkeistä ja tajuaa, että yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä?

• Ex--PUA

Ja kun mies lukee Misery methodia, hän ryhtyy esim. negaamaan, mikä on puhtaasti kiusaamistaktiikka, jossa ainoastaan hyökätään joko suoraan tai rivien väleistä heikentämään toisen itsetuntoa. Myös DHV:na tunnettu itsensä kehuminen joko keksityin tai muuten vain paisutelluin keinoin tekee sinusta hienon miehen?

Ei mitään uutta antamaani kuvaukseen.

Vaan se mistä annan pisteet, on tuo kiinnostuksen merkkien maininta.

Se ei ole mitenkään kattavasti edes miseryn lähteissä mainittu, sillä hän puppena harrastaa tätä autistista sargaamista, eli massalähestymistä, jolloin käytännössä osutaan monta kertaa hutiin. Samoin, mitä hän ei opeta, on hänen statuspelinsä. Se yhdistettynä hänen pituuteensa, ja ulkonäköön mikä tuskin on naisista ruma, saa aikaan sen, että loppuviimein on normaalilla Olmilla aika eri lähtökohdat.

Joten muista lähteistä mainitut kiinnostuksen merkit on hyvä hakea, tai edes täydentää tietojaan niiden avulla.

Yksin sen tietäminen tarkoittaa sitä, että voit tiputtaa noi burgeroimiset mikä tekee sinusta illan oudoimman tanssivan apinan.

• Qoiwlq kirjoitti: "Opetellessani soittamaan kitaraa ajattelen että haluan oppia soittamaan mahdollisimman hyvin, että yleisö pitää aidosti soitostani." Hyvä tavoite.
        Itse yritän oppia soittamaan ( kirjoittamaan, piirtämään/maalaamaan) niin hyvin, että pystyn ilmaisemaan itseäni haluamallani tavalla. Soitan kitaraa, bassoa, rumpuja ja pianoa jotenkuten. Soitin nuorempana muutamassa bändissä, mutta "aikuistuttuani" jätin soittohommat. Nykyään en edes harjoittele muiden biisejä, koska ne ovat jonkun toisen ilmaisua. Joitakin pätkiä harjoittelen tekniikka-mielessä, mutta kokonaisia biisejä en.

Tämän "herätyksen" koin kun tutustuin Estas Tonnen soittoon ja ajatuksiin soittamisesta ja musiikista. Hän kertoo eräällä videolla tarinaansa osapuilleen näin: "Ihailin lapsena suuresti kyläni vanhoja miehiä, jotka istuivat päivisin kadun varrella kertomassa tarinoita lapsille. Halusin tulla isona yhtä hyväksi tarinankertojaksi kuin he. Huomasin kuitenkin ajan mittaan, että olen parempi soittamaan kitaraa, kuin tarinoimaan. En kuitenkaan halunnut luopua haaveestani, vaan päätin ryhtyä kertomaan tarinoita soitollani."

Itse en ole teknisesti edes samalta planeetalta kyseisen herran kanssa, mutta ajatus siitä, että voisin pukea ajatukseni ja tunteeni soitoksi alkoi kiehtoa todenteolla. Aika pian huomasin, että jotkin asiat on helpompi käsitellä musiikin, kuin kirjoittamisen, piirtämisen, maalaamisen tai fyysisen treenin kautta. Lisäksi joskus piano tai rummut toimii paremmin kuin kitara. Valitsen siis sen, mikä parhaiten toimii.

Suosittelen lämpimästi tutustumaan Tonnen soittoon ja tuotantoon, esim tuosta:
        https://www.youtube.com/watch?v=kOq1rG5fPMQ

• sellaista_asiaa

Kaikki naiset tai kouluissa oikeastaan tytöt, eivät ole kiusaajien puolella olevia alfaurosten puolulaisia. Ainoastaan ne suosituimmat tytöt, mistä nämä ujot ja koulukiusatut pojat myöskin tykkäävät. Ja nämä tytöt taas kiusaavat niitä ujompia nörttityttöjä yhdessä kiusaajapoikien kanssa.

Itse olin tällainen kiusattu nörttityttö. Kun minulle oltiin tarpeeksi kauan julmia, aloin inhota kaikkia ikätovereitani, niin tyttöjä kuin poikia. Nykyään parikymppisenä en luota yhteenkään mieheen, joka yrittää minua iskeä, koska pääasiassa pojat kiusasivat minua koulussa. Olen nykyään paljon hoikempi ja jopa sievempi kuin yläasteella tai lukiossa, ainakin huomion määrästä päätellen. Kiusaaminen johtui kai siitä, ettei pikkupaikkakunnalla ollut muita tietokoneen ääressä viihtyviä kympin tyttöjä.

Mutta tuskin täällä kiusatuista tytöistä ja heidän traumoista välitetään, se on kai heidän oma vika. Näin toki, kun monia muitakin kiusattiin, mutta syrjittynä ja ujona tyttönä siihen ei uskaltanut puuttua, kun oli itse samassa tilanteissa. Meitä on moneen junaan molemmissa sukupuolissa, muistakaa yleistäjät se! Minusta kiusaaminen on väärin sukupuoleen katsomatta! :)

• IntroversioRules

Samaa mieltä. Suurin tragedia on, ettei introvertteja miehiä kiinnosta introvertit naiset. En ymmärrä, miksi pitää nostaa jalustalle sosiaalinen toisista piittaamaton jakorasia, joka ajaa vain omaa etuaan. Miksi ei käy tasa-arvoisesti miestä kunnioittava kunnollinen nainen. Jos introvertit miehet eivät nostaisi jalustalle sosiaalisia naisia, niin ei heillä mitään valtaa silloin olisikaan (ei seksuaalista eikä mitään muutakaan).

Itse introverttina naisena arvostan eniten introverttiutta miehessä, mutta koska en kelpaa kaltaisilleni miehille, taidan jäädä yksin. (Enkä ole lihava enkä yh. Tätä mantraa täällä kokoajan jankutetaan.)

• ätmel

Myönnät siis, että kiusaajat ovat mielestäsi alfauroksia ja kaikkein suosituimmat naiset hakeutuvat näiden seuraan?

• ätmel
        IntroversioRules kirjoitti:

Samaa mieltä. Suurin tragedia on, ettei introvertteja miehiä kiinnosta introvertit naiset. En ymmärrä, miksi pitää nostaa jalustalle sosiaalinen toisista piittaamaton jakorasia, joka ajaa vain omaa etuaan. Miksi ei käy tasa-arvoisesti miestä kunnioittava kunnollinen nainen. Jos introvertit miehet eivät nostaisi jalustalle sosiaalisia naisia, niin ei heillä mitään valtaa silloin olisikaan (ei seksuaalista eikä mitään muutakaan).

Itse introverttina naisena arvostan eniten introverttiutta miehessä, mutta koska en kelpaa kaltaisilleni miehille, taidan jäädä yksin. (Enkä ole lihava enkä yh. Tätä mantraa täällä kokoajan jankutetaan.)

Todellinen syy teidänkaltaistenne naisten yksin jäämiselle on aina se, että asutte jossain korvessa. Jos asuisitte ihmisten ilmoilla, ette olisi yksin.

• Ex--PUA
        ätmel kirjoitti:

Myönnät siis, että kiusaajat ovat mielestäsi alfauroksia ja kaikkein suosituimmat naiset hakeutuvat näiden seuraan?

HAH! BURN! Ihan hyvin napattu.

Ongelma on siinä, että myös nämä nörttitytöt pitävät näitä kiusaajia "ihanina alfauroksina".

Jos nörttityttö haluaisi, hän menisi nörttipojan luokse, ja he unohtaisivat pahan maailman yhdessä.

Mutta nörttityttö ei mene, sillä hänestä alfaurokset jotka pieksevät puhtaasti hauskuutusmielessä heikompiaan, ovat niitä joita kannattaa odottaa.

• 1212

Olet väärässä. Suurin osa introverttimiehistä haluaa introverttinaisen. Mutta totta kai myös kauneudella on suuri vaikutus. Usein kauniista tytöistä tulee pakollakin sosiaalisia, koska kaikki tuppaavat heidän seuraansa.

Suurin osa naisista taas todellisuudessa haluaa miehen jolla on korkea sosiaalinen status, ja hupsista tämä mies on lähes aina ekstrovertti. Sanon todellisuudessa, koska tuntemani nörttitytöt sanovat ja uskovat haluavansa introvertin, mutta jokainen heistä uskoo olevansa se poikkeus joka nyt vain sattui ihastumaan porukan johtajaan/pelimieheen/statusmieheen/tms.

• Rose23
        Ex--PUA kirjoitti:

HAH! BURN! Ihan hyvin napattu.

Ongelma on siinä, että myös nämä nörttitytöt pitävät näitä kiusaajia "ihanina alfauroksina".

Jos nörttityttö haluaisi, hän menisi nörttipojan luokse, ja he unohtaisivat pahan maailman yhdessä.

Mutta nörttityttö ei mene, sillä hänestä alfaurokset jotka pieksevät puhtaasti hauskuutusmielessä heikompiaan, ovat niitä joita kannattaa odottaa.

Enpä jaksa uskoa, että monetkaan nörttitytöt olisivat kiinnostuneet niistä peruskoulun ja lukion "alfapojista". Minä olin ja olen nörtityttö ja suurimmaksi osaksi näin nuo suositut pojat itselleni sopimattomina. Miksi olisin halunnut seurustella sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä?

Tosin yläaste- ja lukioaikana en seurustellut. Olin yksi niistä hylkiöistä, joita kukaan ei halunnut porukkaan. Ja mitä muistan kouluajoista niin poikien huomionhan sai vain juuri nämä suositut tytöt. Ei hiljaisia tyttöjä tai nörttityttöjä huomioinut kukaan.

Noh onneksi löysin oman nörttimieheni nyt opiskeluaikana :) Mutta siis turha yleistää, että kaikki pojat sitä ja tytöt tätä.

• Ex--PUA
        Rose23 kirjoitti:

Enpä jaksa uskoa, että monetkaan nörttitytöt olisivat kiinnostuneet niistä peruskoulun ja lukion "alfapojista". Minä olin ja olen nörtityttö ja suurimmaksi osaksi näin nuo suositut pojat itselleni sopimattomina. Miksi olisin halunnut seurustella sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä?

Tosin yläaste- ja lukioaikana en seurustellut. Olin yksi niistä hylkiöistä, joita kukaan ei halunnut porukkaan. Ja mitä muistan kouluajoista niin poikien huomionhan sai vain juuri nämä suositut tytöt. Ei hiljaisia tyttöjä tai nörttityttöjä huomioinut kukaan.

Noh onneksi löysin oman nörttimieheni nyt opiskeluaikana :) Mutta siis turha yleistää, että kaikki pojat sitä ja tytöt tätä.

Tuo nörttityttö jolle vastasiin todistaa väitteesi vääräksi.

Samoin, naisia ei kiinnosta arvoa loisivina paskaakaan mitä hänellä on miehen kanssa yhteistä, kunhan hänen hypergamiset vaistonsa ja ehtonsa täyttyvät. Rationalisointihamsteri hoitaa loput, ja nainen keksii ne yhteiset tekijät, ja jos ei keksi, niin hän vaiin toteaa että "vastakohdat vetävät toisiaan".

Nainen on tekosyiden mestari, mutta ei hämää minua.

• IntroversioRules

Ex--PUA on väärässä!! Et olisi muuten niin suosittu, ellet kokoajan jankuttaisi vääriä mantroja. Myös introvertit miehet kohtelevat introvertteja naisia huonosti. Miehenä et tätä tietenkään pysty käsittämään.

ätmel:lle en asu korvessa.

• ätmel

Ex--PUA on väärässä!! Et olisi muuten niin suosittu, ellet kokoajan jankuttaisi vääriä mantroja. Myös introvertit miehet kohtelevat introvertteja naisia huonosti. Miehenä et tätä tietenkään pysty käsittämään.

ätmel:lle en asu korvessa.

Missä päin pääkaupunkiseutua sitten asut?

• Rose23
        Ex--PUA kirjoitti:

Tuo nörttityttö jolle vastasiin todistaa väitteesi vääräksi.

Samoin, naisia ei kiinnosta arvoa loisivina paskaakaan mitä hänellä on miehen kanssa yhteistä, kunhan hänen hypergamiset vaistonsa ja ehtonsa täyttyvät. Rationalisointihamsteri hoitaa loput, ja nainen keksii ne yhteiset tekijät, ja jos ei keksi, niin hän vaiin toteaa että "vastakohdat vetävät toisiaan".

Nainen on tekosyiden mestari, mutta ei hämää minua.

No sinun logiikallasi en sitten ole nainen lainkaan, koska minua kiinnosti aivan muut asiat kuin rahat, status ja hypergamia :D Ne kun eivät takaa onnea.

Yleisesti on aika epäloogista väittää, että kaikki naiset tai miehet olisivat samanlaisia. En minäkään väitä kaikkia miehiä huonoiksi, vaikka tiedän yksilöitä, jotka ovat tehneet huonoja tai itsekkäitä päätöksiä.

• harhaluuloja

"Samaa mieltä. Suurin tragedia on, ettei introvertteja miehiä kiinnosta introvertit naiset."

Olen introvertti mies ja haluan myös introvertin naisen.. Naisilla on paljon harhaluuloja miehistä, ehkä johtuu siitä että kun nainen sanoo mies niin hän tarkoittaa sillä vain niitä kaikista komeimpia pisimpiä alfamiehiä..

• 1919
        harhaluuloja kirjoitti:

"Samaa mieltä. Suurin tragedia on, ettei introvertteja miehiä kiinnosta introvertit naiset."

Olen introvertti mies ja haluan myös introvertin naisen.. Naisilla on paljon harhaluuloja miehistä, ehkä johtuu siitä että kun nainen sanoo mies niin hän tarkoittaa sillä vain niitä kaikista komeimpia pisimpiä alfamiehiä..

No, miehillä näyttäisi olevan ihan samanlaiset harhaluulot naisista. Tai en minä tiedä ovatko ne edes harhaluuloja. Ehkä te ihan tietoisesti pidätte "naisina" vain niitä kaunottaria, joita alfamiehetkin tavoittelevat.

• Hitto kun repesin tälle aloitukselle :-D

• Aluksi oli hino johdanto ja sitten päästiin asiaan.

• Ex--PUA

>:D Tuli kieltämättä hyvä fiilis kun kirjoitin tuon.

• erkki-täti

Operaatio "järjestäkää sitä hoitoa".

Myös kesäkaudella.

Aloittaja on vaan niin asetelmiltaan epätasapainossa, että hohhoijaa. Vaikeahan ei ole arvata, että naisasialuuseri siellä näppäilee, mutta avohoidon taso ihmetyttää. Että ei siis edes pienintäkään pilkahdusta empatiaan toista sukupuolta kohtaan(naisia ei kukaan koskaan kiusaa) ole terapiasta huolimatta tullut.

Onpa se niin hedelmällistä vihata kaikkia naisia. Paitsi niitä tiettyjä poikkeusyksilöitä: toinen silittää päätä kun muistaa ja ehtii, toinen silittää sitä toista päätä kun on varaa maksaa.

Ja lopputulos on hyvinvoinnin kannalta nolla.

• Ex--PUA

Ja kulli-täti tulee ennalta-arvattavaan tapaansa shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen kanssa kommentoimaan, koska lienee liian tyhmä sanomaan mitään rakentavaa, ja toisaalta on liian umpikujassa koska ei voi kiistää tekstiäni.

Mitä tulee hyvinvointiin, niin kysy itseltäsi, että kumpi johtaa parempiin tuloksiin:
        A. Tytöt näkevät poikaa kiusattavan, he joko toruvat kiusaajia tai ainakin päättävät olla kiusattujen kanssa?
        vai
        B. Tytöt näkevät poikaa kiusattavan, he ihailevat kiusaajia ja lutkuttavat heidän kullejaan?

Kumpi näistä johtaa kiusaamisen loppumiseen ennemmin?

VIHJE: Mieti vastausta muutakin kuin sen kiimavittusi kanssa, eli et saa ajatella kumpi skenaario kiihottaa sinua enemmän, vaikka olisit miten umpiluupäinen femakko.

• erkki-täti
        Ex--PUA kirjoitti:

Ja kulli-täti tulee ennalta-arvattavaan tapaansa shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen kanssa kommentoimaan, koska lienee liian tyhmä sanomaan mitään rakentavaa, ja toisaalta on liian umpikujassa koska ei voi kiistää tekstiäni.

Mitä tulee hyvinvointiin, niin kysy itseltäsi, että kumpi johtaa parempiin tuloksiin:
        A. Tytöt näkevät poikaa kiusattavan, he joko toruvat kiusaajia tai ainakin päättävät olla kiusattujen kanssa?
        vai
        B. Tytöt näkevät poikaa kiusattavan, he ihailevat kiusaajia ja lutkuttavat heidän kullejaan?

VIHJE: Mieti vastausta muutakin kuin sen kiimavittusi kanssa, eli et saa ajatella kumpi skenaario kiihottaa sinua enemmän, vaikka olisit miten umpiluupäinen femakko.

Kiusaaminen loppuu, kun päästään eroon vanhempiesi kateusgeeneistä(j heitä lähellä olevien geeneistä) ja nythän mennään siis ihan hyviä aikoja kohti,vai mitä?

Ilman rankkoja tuomioita ja muutenkin ymmärtäen.

• Ex--PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Kiusaaminen loppuu, kun päästään eroon vanhempiesi kateusgeeneistä(j heitä lähellä olevien geeneistä) ja nythän mennään siis ihan hyviä aikoja kohti,vai mitä?

Ilman rankkoja tuomioita ja muutenkin ymmärtäen.

En tiedä minkälaiset geenit sinä olet saanut, mutta en välttämättä lähtisi niiden kanssa puhumaan toisten geeneistä, sillä et pysty vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen. Tyypillinen femakko.

• 0I0I0
        Ex--PUA kirjoitti:

vai

Kumpikaan noista esimerkeistäsi ei johda kiusaamisen loppumiseen.
        Syy kiusaamiseen nimittäin on niiden kiusaajien saama välitön nautinto kiusaamisestaan. Eivät he kiusaamisella tyttöjen suosiota ole ostamassa. Kaiken lisäksi he halveksivat tyttöjä ihan yhtä paljon kuin sinäkin. Heille on siis aivan yhden tekevää, millä tavalla heidän halveksimansa tytöt käyttäytyvät kiusattua kohtaan. Nautintonsa he saavat siitä kiusaamisesta, ja tyttöjä he saavat ihan muilla metodeilla.

• Ex--PUA
        0I0I0 kirjoitti:

Kumpikaan noista esimerkeistäsi ei johda kiusaamisen loppumiseen.
        Syy kiusaamiseen nimittäin on niiden kiusaajien saama välitön nautinto kiusaamisestaan. Eivät he kiusaamisella tyttöjen suosiota ole ostamassa. Kaiken lisäksi he halveksivat tyttöjä ihan yhtä paljon kuin sinäkin. Heille on siis aivan yhden tekevää, millä tavalla heidän halveksimansa tytöt käyttäytyvät kiusattua kohtaan. Nautintonsa he saavat siitä kiusaamisesta, ja tyttöjä he saavat ihan muilla metodeilla.

Käytä nyt järkeäsi.

Fakta on se, että naiset itsekin tietävät mihin seksillä palkitseminen johtaa, muuten he eivät käyttäisi sitä manipulointivälineenä.

On täysi fakta, että jos kiusatut olisivat naisten suosimia, alkaisi puutteessa elävät kiusajat miettimään, että miten kannattaa käyttäytyä. Nyt heillä ei ole mitään tarvetta muuttua, kun he pääsevät tyydyttämään alhaista luontoaan niin monella tasolla.

Tätä on mahdotonta kiistää, sillä tämä pätee tälläkin hetkellä.

• sivukommentti
        Ex--PUA kirjoitti:

Käytä nyt järkeäsi.

Fakta on se, että naiset itsekin tietävät mihin seksillä palkitseminen johtaa, muuten he eivät käyttäisi sitä manipulointivälineenä.

On täysi fakta, että jos kiusatut olisivat naisten suosimia, alkaisi puutteessa elävät kiusajat miettimään, että miten kannattaa käyttäytyä. Nyt heillä ei ole mitään tarvetta muuttua, kun he pääsevät tyydyttämään alhaista luontoaan niin monella tasolla.

Tätä on mahdotonta kiistää, sillä tämä pätee tälläkin hetkellä.

"On täysi fakta, että jos kiusatut olisivat naisten suosimia, alkaisi puutteessa elävät kiusajat miettimään, että miten kannattaa käyttäytyä."
        Eikös nuo roolit siinä tapauksessa vain kääntyisi toisinpäin. Näitä sinkkupalstan keskusteluja lukiessa tulee kyllä melko selväksi, että kiusaajan luonne siellä atm:nkin sisimmässä piilee. Jos he siis päätyisivät suosituiksi, niin kyllähän he alkaisivat kiusata niitä ei-suosittuja sitten.

• Ex--PUA

Niin, se pitää lisätä, että vaikka tietysti kukin taaplaa tyylillään tässä relatiivistisessa ja yksilökeskeisessä maailmassa, niin en tästä syystä saa arvostella esim. kouluammuskelijoita, mutta silti sanon, että mitään laitonta ei kannata tai pidä tehdä, sillä naisten vuoksi ei ole syytä tehdä elämäänsä sen huonommaksi kuin minkä he ovat siitä tähän mennessä tehneet. Sama pätee tietysti myös muihin kiusaajiin, niihin joiden kanssa naiset ovat liittoutuneet teitä vastaan.

• Kilttiatm

Jos saan pillua niin olen pelastettu.

• sadsad

Sitähän saa, vaikka joka päivä.
        Kun juttu on niin, että pelkkä seksi ei kuitenkaan riitä. Itse ainakin haluaisin naisen, joka tykkää minusta muutenkin, kuin lakanoiden välissä.
        Oon hyvä seksissä, haluttava muutenkin, osaan kaikenlaista. Siis muutakin. Mutta kukaan nainen ei taida haluta minusta muuta kuin panokaverin.
        Elämässä koetut pettymykset iskevät jarrun päälle, enkä osaa itsekään alkaa rakentamaan ihmissuhdetta. Ja olen niin yksinäinen.

• pitkähuokaus

Ei voi sanoa kuin "voi raasua". Kaikenlaisia kuvitelmia sitä ihmispololla on.

• Ex--PUA

Tähän liittyen nyt tulee Subilta Me kaksi ja Irene.

Päähenkilö on ylikiltti aisuri jolla kilahtaa eräänä päivänä.

Helkkarin viihdyttävä leffa. :D

• Kiusaaja ei voi luottaa että ulkopuoliset auttaisivat häntä kiusaajalta. Ulkopuolisilla on liian suuri todennäköisyys hävitä kuin voittaa puuttumalla tilanteeseen. Voisin verrata tätä Suomen puolustukseen. On hyväuskoista luottaa siihen että joku muu maa tulisi ainakaan kunnolla Suomea auttamaan sodassa.

Kostaminen on ainoa oikea ratkaisu. Nuorena kiusatulla on hyvin vähän mahdollisuuksia puolustautua, usein ei mitään mahdollisuuksia. Mutta vanhemmalla iällä tilanteet ja asetelmat voivat muuttua. Silloin on aika kostaa ja silloin on kaikki keinot sallittuja.

Voisi verrata siihen tilanteeseen jos Suomi vallitettaisiin. Tilanteeseen ei saisi tottua eikä hyväksyä valloitusta. Siitä alkaisi ikuinen kosto, eli sissisota. Valloittajan tänne tulleet kansalaiset eivät olisi tervetulleita tänne, vaan heitä tapettaisiin armotta. Tarkoitan myös siviileitä, naisia ja lapsia. Ei kiusaajalla ole ikinä oikeutta kieltää kostoa eikä päättää sitä millä tavalla kosto tapahtuu.

• ykskyssä

Kuulutko sinä niihin tyyppeihin, jotka pitävät itseään kilttinä ja kunnollisena?

• ykskyssä kirjoitti:

Kuulutko sinä niihin tyyppeihin, jotka pitävät itseään kilttinä ja kunnollisena?

Olen kunnollinen. Kilttikin olen siihen asti kunnes tarve vaatii olla jotain muuta.

• edellinen
        super-atm kirjoitti:

Olen kunnollinen. Kilttikin olen siihen asti kunnes tarve vaatii olla jotain muuta.

Mukamas.

• Naisille voi kostaa vanhemmalla iällä niin ettei ala aisuriksi. Joo ja tiedän jo naisten vastaukset: ette edes kelpaa. Mutta ei se niin ole. Naistenkin markkina-arvo laskee ja järkevimmät ei tahdo sitä nuoruuden jännämiestä tulevien lastensa isäksi. Ja jos jännämiehen kanssa on lapsia hölmöyksissä tehty, niin viimeistään silloin alkaa kiinnostaa nekin miehet jotka ovat olleen nuorempana naiselle kuin ilmaa. Siinä vaiheessa kannattaa miesten pitää pää kylmänä ja antaa naisten olla yksin äpärälastensa kanssa. Vaikka sosiaaliturva on Suomessa hyvä ja yhteiskunta elättää yh-naiset ja äpärälapset, niin ehdottomasti kenenkään kiusatun ei kannata alkaa kiusaajien (naisten ja jännämiesten) lapsia yhteiskunnan lisäksi elättämään.

• Ex--PUA

Näinpä.

Passiivinen vastarinta jos ei muuta.

Ja faktahan on, että palstan naiset eivät ole kelvanneet kenellekään, tai nirsoilevat itseään koko ajan tilaan, jolloin eivät tule edes kelpaamaan myöhemmin.

Naisille kuitenkin pariutuminen on vapaaehtoista.

• 1121212

Kyllä naiset pitävät enemmän kiusattujen puolta kuin miehet, harva mies uskaltaa puuttua mihinkään toisten huonoon kohteluun.

• Johtuu osittain siitä että naisilla ei ole yleensä vaaraa saada kiusaajamiehiltä turpaan. Kiusattua puolustava mies puolestaan vois saada melko nopeasti nyrkistä naamaan.

• Ex--PUA

Harvemmin mies nussii kiusaajan kanssa, vaiin siksi ksoka se on hänestä "uuh niin alfa".

Naisten kohdalla kyse on tyhjistä puheista, sillä teot todistavat asian olevann päinvastooin.

• 1320
        Ex--PUA kirjoitti:

Harvemmin mies nussii kiusaajan kanssa, vaiin siksi ksoka se on hänestä "uuh niin alfa".

Naisten kohdalla kyse on tyhjistä puheista, sillä teot todistavat asian olevann päinvastooin.

Tuoko sinun mielestäsi vapauttaa miehet vastuusta? Taidat sitten varmaan itsekin oikeasti kuulua niihin sivustakatsojiin, jotka eivät kiusaamiseen puutu. Miten on, nautitteko te sivusta katsojat salaa siitä, kun reppanaa kiusataan?

• Ex--PUA
        1320 kirjoitti:

Tuoko sinun mielestäsi vapauttaa miehet vastuusta? Taidat sitten varmaan itsekin oikeasti kuulua niihin sivustakatsojiin, jotka eivät kiusaamiseen puutu. Miten on, nautitteko te sivusta katsojat salaa siitä, kun reppanaa kiusataan?

Puhut vastuun vapautuksesta ja alat heti siirtämään puheenaihetta naisista miehiin, vain jotta naisten ei tarvitsisi tehdä mitään. Itsekäs femakko. :D Oletko oikeasti noin tyhmä?

Oletko sinä katsonut vierestä kun toista on kiusattu vai oletko tyypilliinen paskahousufemakko joka syyllistää miehiä siitä mitä ei itse uskalla tehdä, vaikka väittää pystyvänsä samaan tai enempäänkin kuin miehet?

Entä oletko antanut kiusaajalle vai kiusatulle?

• 3xxxxxx3
        super-atm kirjoitti:

Johtuu osittain siitä että naisilla ei ole yleensä vaaraa saada kiusaajamiehiltä turpaan. Kiusattua puolustava mies puolestaan vois saada melko nopeasti nyrkistä naamaan.

Eikös jännämiehet juuri piekse naisia, kiltitkö sitten muita kiusaavat?

• 1320
        Ex--PUA kirjoitti:

Puhut vastuun vapautuksesta ja alat heti siirtämään puheenaihetta naisista miehiin, vain jotta naisten ei tarvitsisi tehdä mitään. Itsekäs femakko. :D Oletko oikeasti noin tyhmä?

Oletko sinä katsonut vierestä kun toista on kiusattu vai oletko tyypilliinen paskahousufemakko joka syyllistää miehiä siitä mitä ei itse uskalla tehdä, vaikka väittää pystyvänsä samaan tai enempäänkin kuin miehet?

Vaikeneminen on myöntymisen merkki. Koska jätit vastaamatta kysymiksiini, tulkitsen asian siis niin, että vastauksesi ovat myönteisiä.

Mitä taas sinun kysymyksiisi tulee, niin olen puolustanut kiusattua, en ole koskaan väittänyt päihittäväni mihiä heille ominaisilla elämän alueilla, ja aviomiestäni on aikoinaan koulukiusattu.

• 1320
        Ex--PUA kirjoitti:

"...vai oletko tyypilliinen paskahousufemakko joka syyllistää miehiä siitä mitä ei itse uskalla tehdä,....?
        Kirjoitat noin, vaikka itse koko ajan syyllistät naisia siitä, mitä et itse uskalla tehdä, ja mistä olet muutkin miehet vapauttamassa hyvin kyseenalaisin perustein.

• 3xxxxxx3 kirjoitti:

Eikös jännämiehet juuri piekse naisia, kiltitkö sitten muita kiusaavat?

Tuskin jännämiehet pieksee naisia muuten kuin parisuhteissa.

• Ex--PUA
        1320 kirjoitti:

Vaikeneminen on myöntymisen merkki. Koska jätit vastaamatta kysymiksiini, tulkitsen asian siis niin, että vastauksesi ovat myönteisiä.

Mitä taas sinun kysymyksiisi tulee, niin olen puolustanut kiusattua, en ole koskaan väittänyt päihittäväni mihiä heille ominaisilla elämän alueilla, ja aviomiestäni on aikoinaan koulukiusattu.

Oletko tyhmä? Se olit sinä jo jätit vastaamatta ja vaihdoit puheenaihetta, naisista miehiin. :D
        Eli kumosit juuri itse oman pelleilysi, ei sillä että se olisi mitään miksikään muuttanut, mutta sinä käytännössä myönnät tämän olevan naisten syytä, ja yrität tuota ämmämäistä ja vastuutonta "itte oot(te)!!!"-defenssiä.

JA ei, sinun yrityksesi vaihtaa puheenaihetta ja täten irrelevantit kysymykset eivät ansaitse vastausta.

Pysy aiheessa, niin kokeillaan sitten.

• en.tajuu
    • Ujoatm26v

Vittu jos tää paska touhu jatkuu viä kauankin niin laitan kohta tuliaseet laulamaan. Siis se että naiset eivät pidä minua minään. :D

• Uhkailetko täällä viattomia ihmisiä tappamisella?? Taidat olla joku mielenterveysongelmainen sekopää, joka selvästi kuuluisi johonkin suljetulle osastolle.

• Ujoatm26v
        DarkFear kirjoitti:

Uhkailetko täällä viattomia ihmisiä tappamisella?? Taidat olla joku mielenterveysongelmainen sekopää, joka selvästi kuuluisi johonkin suljetulle osastolle.

Entäs sitten, heh.

• Ujoatm26v kirjoitti:

Entäs sitten, heh.

Mikset voisi mieluummin muuttaa itseäsi sellaiseksi, että ne naiset alkaisivat susta kiinnostumaan?? Vai etkö haluaisi olla sellainen mies, onko susta sitten mukavempi olla vaan joku luuserimies, jota ketkään naiset eivät koskaan kelpuuta??

• Ujoatm26v
        DarkFear kirjoitti:

Mikset voisi mieluummin muuttaa itseäsi sellaiseksi, että ne naiset alkaisivat susta kiinnostumaan?? Vai etkö haluaisi olla sellainen mies, onko susta sitten mukavempi olla vaan joku luuserimies, jota ketkään naiset eivät koskaan kelpuuta??

Luuletko etten olisi jo muuttanut jos tietäisin miten se onnistuu.

• ReipasMies1

Onko kiusattu "kiltti" kun nielee kaiken paskan eikä taistele?

Tukahtunut nössöys, ei sillä maailmaa ole koskaan voitettu.

Näitä kilttejä miehiä on maailma täynnä jotka ovat jo pienestä pitäen nielleet vihansa kun äiti ei ostanut nahkatakkia vaan piti olla nössö sen aditaksen takia.

Korreloin keksityin esimerkein sisäisen ja ulkoisen tasapainoin tärkeyttä. Jokaisessa on potentiaalia kunhan sen etsimiseen näkee vaivaa ja tekee duunia sen eteen että on hyvä jossain. Atmainen ajatus on luulla että on jokin piiloon jäänyt Paul Oxley joka siirtyy röökitauolla huippusuosituksi laulajaksi miksauspöydän takaa sovellettuna jollekkin elämän alalle.

Jollekkin se on elämää ja rock 'n' rollia mennä kalaan baarin sijaan, viettää juhannus ehkä moottoripyöräillen, mitä vain. Jos se ei suurimmalle osalle baarien naisia ole "cool" - so what? Atmimaisuus loppuu sihen kun voit kirkkain silmin sanoa ettei naiset määrittele sinua enää. Et ole riippuvainen siitä limalävestä jonka tarjonnalla naiset koettavat miehiä alistaa valtaansa.

Nimenomaan, pyramidissa tienaat jotain, ostat jotain- aina on komeampi ja machompi mies jossain. Mieti itse onko hinta sen arvoinen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      916
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      35
      661
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      553
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe