Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

  1. Ymmärsin kyllä, mutta kunhan "ilkikurisesti" taas halusin olla ironisen sarkastinen, kun yleensä kirjoitukset voi halutessaan ymmärtää ja kääntää juuri sellaisiksi kuin itse haluaa. =P

    Viehättävyys tulee kokonaisuudesta ja on aina täysin katsojan silmässä, mutta jotkut vaan jaksavät vääntää tuota hölmöä jargonia päivästä toiseen......
  2. =)

    Komppaan!