Montako kertaa halaatte viikossa

yksinäinen-atm

Muita ihmisiä? Oletko mies vai nainen?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinenolen

      Halaan joka päivä lastani monta kertaa. Se on minulle tällä hetkellä riittävä määrä.

      • Eli miehen halausta et kaipaa, vaan ainoastaan miehen rahoja. Asia selvä.


    • yunaG

      Aina tavatessa ja erotessa ystävistäni tai perheenjäsenistäni tai sukulaisistani.
      vähintään 6halausta viikossa. Helposti kymmeniä, jos olen ollut sosiaalisella tuulella.

    • kissaonparas

      Halaan kissaani joka päivä.

    • n4inen

      0 kertaa.

    • ruma-ätmi

      0 kertaa ikinä

    • Kilttiatm

      Paljonko halaus maksaa naiset?

      • Jassuka

        Saat virtuaalihalauksen, eikä maksa mitään. *rutistus*


    • 839

      Viikossa? Olen 45 vuotisen elämäni aikana saanut ehkä kymmenkunta halausta.

    • halipula-nainen

      En yhtään. Lapset ovat jo isoja, omissa elämissään, miestä ei ole, ystävät kaukana.

    • Jassuka

      En ole pitänyt lukua, mutta olen kova halaamaan. Joten hyvin usein päivässä tulee halailtua. Se tuntuu tärkeältä, ymmärrän hyvin miten sisältä jäätää kun kaipaa halausta ja jos sitä ei saa. Olen surullinen ajatuksesta, ettei joku saa halauksia koskaan keltään. Jokaisen kuuluisi saada halauksia edes joskus joltain. Tuntea, että joku välittää edes vähän.

      • *samis*

        Mutta halailut ovat jääneet liiankin vähiin, onhan niitä keinoja saada "haleja", mutta sellainen ihan oma "halikamu" puuttuu, jonka hali on sitten ihan eri luokkaa kuin nämä satunnais "halit".

        ps. enkä nyt puhunut siitä asiasta, mikä taas tulee monelle mieleen, vaan ihan vaan oikeista haleista ja halia vastaavista jutuista. ;P


    • Mahdotonta laskea mitään keskiarvoa, se on niin riippuvaista siitä missä liikun ja ketä tapaan. Useita kertoja joka tapauksessa. Tällä viikolla olen halannut vasta yhtä ihmistä (työympäristössä), mutta toisaalta ollaan vasta maanantai-iltapäivässä.

    • naistenvihaamaätmi

      Keskimäärin alle kerran vuodessa.

    • Tänävuonna olen ennätyksellisesti halannut kolmea henkilöä (treffikumppania, työkaveria ja yhdenyönhoitoa). Tosin useampi halaus henkilöä kohden (paitsi työkaverin kohdalla). Viimekerta oli sunnuntaina 19. huhtikuuta.

    • Ätmi-sinkku

      Varmaan mukavalta tuntuu naisista halata jännämiehiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe