Montako kertaa halaatte viikossa

yksinäinen-atm

Muita ihmisiä? Oletko mies vai nainen?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinenolen

Halaan joka päivä lastani monta kertaa. Se on minulle tällä hetkellä riittävä määrä.

• Eli miehen halausta et kaipaa, vaan ainoastaan miehen rahoja. Asia selvä.

• yunaG

Aina tavatessa ja erotessa ystävistäni tai perheenjäsenistäni tai sukulaisistani.
      vähintään 6halausta viikossa. Helposti kymmeniä, jos olen ollut sosiaalisella tuulella.

• kissaonparas

Halaan kissaani joka päivä.

• n4inen

0 kertaa.

• ruma-ätmi

0 kertaa ikinä

• Kilttiatm

Paljonko halaus maksaa naiset?

• Jassuka

Saat virtuaalihalauksen, eikä maksa mitään. *rutistus*

• 839

Viikossa? Olen 45 vuotisen elämäni aikana saanut ehkä kymmenkunta halausta.

• halipula-nainen

En yhtään. Lapset ovat jo isoja, omissa elämissään, miestä ei ole, ystävät kaukana.

• Jassuka

En ole pitänyt lukua, mutta olen kova halaamaan. Joten hyvin usein päivässä tulee halailtua. Se tuntuu tärkeältä, ymmärrän hyvin miten sisältä jäätää kun kaipaa halausta ja jos sitä ei saa. Olen surullinen ajatuksesta, ettei joku saa halauksia koskaan keltään. Jokaisen kuuluisi saada halauksia edes joskus joltain. Tuntea, että joku välittää edes vähän.

• *samis*

Mutta halailut ovat jääneet liiankin vähiin, onhan niitä keinoja saada "haleja", mutta sellainen ihan oma "halikamu" puuttuu, jonka hali on sitten ihan eri luokkaa kuin nämä satunnais "halit".

ps. enkä nyt puhunut siitä asiasta, mikä taas tulee monelle mieleen, vaan ihan vaan oikeista haleista ja halia vastaavista jutuista. ;P

• Mahdotonta laskea mitään keskiarvoa, se on niin riippuvaista siitä missä liikun ja ketä tapaan. Useita kertoja joka tapauksessa. Tällä viikolla olen halannut vasta yhtä ihmistä (työympäristössä), mutta toisaalta ollaan vasta maanantai-iltapäivässä.

• naistenvihaamaätmi

Keskimäärin alle kerran vuodessa.

• Tänävuonna olen ennätyksellisesti halannut kolmea henkilöä (treffikumppania, työkaveria ja yhdenyönhoitoa). Tosin useampi halaus henkilöä kohden (paitsi työkaverin kohdalla). Viimekerta oli sunnuntaina 19. huhtikuuta.

• Ätmi-sinkku

Varmaan mukavalta tuntuu naisista halata jännämiehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1338
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      160
      1270
    3. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      58
      1222
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1135
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1101
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      907
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      883
    8. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      81
      832
    9. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51
      817
    10. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      795
    Aihe