Muita ihmisiä? Oletko mies vai nainen?
Montako kertaa halaatte viikossa
16
<50
Vastaukset
- onnellinenolen
Halaan joka päivä lastani monta kertaa. Se on minulle tällä hetkellä riittävä määrä.
- yunaG
Aina tavatessa ja erotessa ystävistäni tai perheenjäsenistäni tai sukulaisistani.
vähintään 6halausta viikossa. Helposti kymmeniä, jos olen ollut sosiaalisella tuulella. - kissaonparas
Halaan kissaani joka päivä.
- n4inen
0 kertaa.
- ruma-ätmi
0 kertaa ikinä
- Kilttiatm
Paljonko halaus maksaa naiset?
- Jassuka
Saat virtuaalihalauksen, eikä maksa mitään. *rutistus*
- 839
Viikossa? Olen 45 vuotisen elämäni aikana saanut ehkä kymmenkunta halausta.
- halipula-nainen
En yhtään. Lapset ovat jo isoja, omissa elämissään, miestä ei ole, ystävät kaukana.
- Jassuka
En ole pitänyt lukua, mutta olen kova halaamaan. Joten hyvin usein päivässä tulee halailtua. Se tuntuu tärkeältä, ymmärrän hyvin miten sisältä jäätää kun kaipaa halausta ja jos sitä ei saa. Olen surullinen ajatuksesta, ettei joku saa halauksia koskaan keltään. Jokaisen kuuluisi saada halauksia edes joskus joltain. Tuntea, että joku välittää edes vähän.
*samis*
Mutta halailut ovat jääneet liiankin vähiin, onhan niitä keinoja saada "haleja", mutta sellainen ihan oma "halikamu" puuttuu, jonka hali on sitten ihan eri luokkaa kuin nämä satunnais "halit".
ps. enkä nyt puhunut siitä asiasta, mikä taas tulee monelle mieleen, vaan ihan vaan oikeista haleista ja halia vastaavista jutuista. ;P
Mahdotonta laskea mitään keskiarvoa, se on niin riippuvaista siitä missä liikun ja ketä tapaan. Useita kertoja joka tapauksessa. Tällä viikolla olen halannut vasta yhtä ihmistä (työympäristössä), mutta toisaalta ollaan vasta maanantai-iltapäivässä.
- naistenvihaamaätmi
Keskimäärin alle kerran vuodessa.
Tänävuonna olen ennätyksellisesti halannut kolmea henkilöä (treffikumppania, työkaveria ja yhdenyönhoitoa). Tosin useampi halaus henkilöä kohden (paitsi työkaverin kohdalla). Viimekerta oli sunnuntaina 19. huhtikuuta.
- Ätmi-sinkku
Varmaan mukavalta tuntuu naisista halata jännämiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126851Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e25618Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614