Montako kertaa halaatte viikossa

yksinäinen-atm

Muita ihmisiä? Oletko mies vai nainen?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinenolen

Halaan joka päivä lastani monta kertaa. Se on minulle tällä hetkellä riittävä määrä.

• Eli miehen halausta et kaipaa, vaan ainoastaan miehen rahoja. Asia selvä.

• yunaG

Aina tavatessa ja erotessa ystävistäni tai perheenjäsenistäni tai sukulaisistani.
      vähintään 6halausta viikossa. Helposti kymmeniä, jos olen ollut sosiaalisella tuulella.

• kissaonparas

Halaan kissaani joka päivä.

• n4inen

0 kertaa.

• ruma-ätmi

0 kertaa ikinä

• Kilttiatm

Paljonko halaus maksaa naiset?

• Jassuka

Saat virtuaalihalauksen, eikä maksa mitään. *rutistus*

• 839

Viikossa? Olen 45 vuotisen elämäni aikana saanut ehkä kymmenkunta halausta.

• halipula-nainen

En yhtään. Lapset ovat jo isoja, omissa elämissään, miestä ei ole, ystävät kaukana.

• Jassuka

En ole pitänyt lukua, mutta olen kova halaamaan. Joten hyvin usein päivässä tulee halailtua. Se tuntuu tärkeältä, ymmärrän hyvin miten sisältä jäätää kun kaipaa halausta ja jos sitä ei saa. Olen surullinen ajatuksesta, ettei joku saa halauksia koskaan keltään. Jokaisen kuuluisi saada halauksia edes joskus joltain. Tuntea, että joku välittää edes vähän.

• *samis*

Mutta halailut ovat jääneet liiankin vähiin, onhan niitä keinoja saada "haleja", mutta sellainen ihan oma "halikamu" puuttuu, jonka hali on sitten ihan eri luokkaa kuin nämä satunnais "halit".

ps. enkä nyt puhunut siitä asiasta, mikä taas tulee monelle mieleen, vaan ihan vaan oikeista haleista ja halia vastaavista jutuista. ;P

• Mahdotonta laskea mitään keskiarvoa, se on niin riippuvaista siitä missä liikun ja ketä tapaan. Useita kertoja joka tapauksessa. Tällä viikolla olen halannut vasta yhtä ihmistä (työympäristössä), mutta toisaalta ollaan vasta maanantai-iltapäivässä.

• naistenvihaamaätmi

Keskimäärin alle kerran vuodessa.

• Tänävuonna olen ennätyksellisesti halannut kolmea henkilöä (treffikumppania, työkaveria ja yhdenyönhoitoa). Tosin useampi halaus henkilöä kohden (paitsi työkaverin kohdalla). Viimekerta oli sunnuntaina 19. huhtikuuta.

• Ätmi-sinkku

Varmaan mukavalta tuntuu naisista halata jännämiehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      851
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      35
      806
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      799
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      691
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      684
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      49
      671
    7. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      186
      639
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      626
    9. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      25
      618
    10. Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset

Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv
      Haapavesi
      21
      614
    Aihe