Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Rehellinen vastaus on, että niitä on ihan liikaa, kun siihen lasketaan ihan oikeasti kaikki ihmiset, jotka kaipaavat ja kerjäävät huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, myös suhteessa ollessaan, enkä nyt puhu siitä, että pitäisi jotain konkreettista tapahtua jatkuvasti, mutta joskus voi lipsahtaa, sitä varmemmin, mitä voimakkaampaa tälläinen käytös on......näille on oma nimityskin, mutta jätän sen sanomatta.....

"enemmistö naisista tai ryhmä joka jotenkin estää tavallista miestä saamasta parisuhteen?"

Lisäksi yrität kokoajan kääntää sanojani ja asiaa siihen, että puhuisin vain naisista, minä puhun molemmista sukupuolista, joten lopeta tuo, koska minä en ole kaksinaismoralisti, eli en puolusta kumpaakaan sukupuolta, enkä ole puolueellinen, tämäkään asia ei ole sukupuolikysymys.

Lisäksi tuo seksuaalisuus kysymys on vain yksi asia muiden monien asioiden joukossa, ei se sitä tarkoita, että jos tuo yksittäinen asia on sopiva itselle, niin sitten olisi automaattisesti hyvä suhteeseen, myös yhteensopiva persoona/luonne/arvot/ajatusmaailma/kemia tarvitsee löytyä, eli täytyy olla samalla "aaltopituudella"....

Lisäksi monia miehiä ottaa kaaliin monen naisen materiaalinen ja pinnallinen käytös, jopa niitä mitkä ovat parisuhteessa " onnellisesti" naisen kanssa tälläkin hetkellä, ulkoapäin katsottuna kaikki näyttää "tavalliselta", mutta "pinnan alle" katsottuna totuus on ihan toista, mutta sehän onkin vain ns. normaalia ja tavallista varmaankin?

Löytyy näitä miehistäkin, eli ei taaskaan ole sukupuoliasia.....

"samoin kuin miehiä jotka saavat paljon naisia"

Minua ei voi vähempää kiinnostaa kenenkään saamiset tai saamattomuudet, en ole keskittynyt noin tyhmään asiaan.....ja se ei todellakaan ole minulta pois, ketä saa ja mitä saa, mutta minulla on oikeus valita se mitä ja millaisen minä saan.

"Oman käsitykseni mukaan se suuri enemmistö niin miehistä kuin naisistakin katselee tätä porukkaa lähinnä vähän säälien, ei niin että itse haluaisi tuohon joukkoon kuulua."

Jeps, niin kun katsotaan "pintaa", mutta "pinnan alla" asiat eivät olekaan enää niin mustavalkoisia, kyllä minäkin tiedän paljon "suurta enemmistöä" sukupuolesta riippumatta, mitkä sanoo yhtä ja tekee toista.....mutta tiedän myös ihan aidosti ja rehellisesti "fiksua" porukkaa, mutta se mitä näet ihmisistä ulkoapäin ja statuksen muodossa ei kerro yhtään mitään aidosti ja rehellisesti.

Sitten kun mennään tästä vielä hieman syvemmälle, niin tuskimpa sinulla on laaja tietämystä siitä, mitä ne monet normaalit miehet ja naiset sanovat ja tekevät sopivissa porukoissa, jos mielipiteesi ovat noin naiveja ja sinisilmäisiä.

Eli summasummaarum, jokainen tehköön tyylillään ja tavallaan, mutta ainoastaan rehellinen ja aito totuus on totuus, loppu on sitä itseään.....

Tiedän, että itsekin poikkean monella tavalla massasta, jopa niistä, joista on sanottu kiltti ja kunnollinen ja joita tunnen, mutta se taas johtuuu monestakin asiasta.....tietyt arvot/etiikka/moraali yms. asiat on vain joillekin helpommin joustavia, kuin toisille, enkä puhu mistään uskonnollisista jutuista, vaan ihan persoonasta ja luonteesta....

Jos itse olet aidosti ja rehellisesti tuon kaltainen mitä kerrot ja jos olet vielä löytänyt kaltaisesi kumppanin samoilla ominaisuuksilla, niin onnittelut, sekä aidot ja lämpimät hyvän jatkon toivotukset sinulle tai teille, mikä tilanteesi sitten tällä hetkellä onkaan.

Minä olen yksilö varustettuna ihan ikiomalla persoonalla/luonteella/arvoilla ja ajatusmaailmalla, niinkuin kaikki, joten en ota mitään kantaa siihen miksi joku muu ei onnistu löytämään paria tai onnistu saamaan molemminpuolin aidosti onnellista suhdetta, koska se ei kuulu minulle ja minä tiedän nyt mikä itselleni toimii ja mikä ei, en siis voi antaa omia ohjeitani sellaisinaan muille, koska ne ovat minua ja minulle sopivat, mutta toki jotkin asiat sopivat varmasti jollekin muullekin.

Tärkeää on se, että "samikset" löytävät toisensa, vähintään niin että, persoona/luonne/arvot/ajatusmaailma on yhteensopiva, jolloin "tiimi" on täydellinen, mutta kaikki eivät sitä halua tiedän kyllä syyt, mutta niistäkin ollaan järmätty tarpeeksi, eikä nyt ole energiaa ja aikaa lähteä taas kerran jankkaamaan samoja asioita.
  2. Edelleen mitä sinä välität itsellesi "sopimattomien" miesten mielipiteistä vai oletko nyt sittenkin sitä mieltä, että tälläiset "spedet" ovat sinulle oikeaa mies materiaalia???

Annan sinulle esimerkin, eli jos seisoisin vieressä/lähellä, kun tekisit vaikka kolmellekin eri miehelle aloitteen ja näkisin heidän käytöksensä, sekä sinun, niin jos tulisit sitten juttelemaan kanssani, niin luultavasti naureskelisimme ja ihmettelisimme yhdessä sellaista käytöstä ja jos juttu luistaisi ja pyytäisit vaikka, joku päivä kahville tai seuraksi harrastukseen/tapahtumaan, joka voisi molempia kiinnostaa, niin missään vaiheessa minä en olisi leimannut sinua milläänlailla, ne 3 miestä tosin olisin leimannut juuri siksi mitä ovatkin, eli en syyttä suotta........

Enkä todellakaan odota mitään, jos tulisit keskustelemaan kanssani, joko juttu luistaisi tai sitten ei, yleensä luistaa ainakin hieman, joskus pidempään........."fiksut" ihmiset kyllä huomaavat, koska toinen olisi ehkä varovaisesti kiinnostunut tutustumaan muussakin tarkoituksessa kuin kaverina, eikä siinä ole mielestäni mitään vikaa, jos mies ja nainen varsinkin sinkkuaikana tutustuu toisiinsa, vaikka ihan kaveripohjalta, jos tuntuu että ollaan vahvasti samalla "taajuudella" ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy....

Vastaukseni väitteeseesi on siis, mitä hemmetin väliä joidenkin "vääränlaisten" miesten mielipiteistä, koska luultavasti näillä ei ole edes muuta mielipidettä, muuta kuin se, että jokaiselta naiselta täytyy vongata, joka lähelle tulee tai ei pääse karkuun, eiks niin?
  3. No en usko, että on kovin yleistä, en ainakaan itse tiedä yhtään tälläistä tapausta, eli on varmasti jotain "marginaalista" toimintaa tai sitten en vain tiedä asiasta tarpeeksi....