Missä kokemattomia nuoria naisia?

vaimoainest4

Missä pääsee tapaamaan ja tutustumaan ikäisiini parikymppisiin neitsytnaisiin? Pitääkö mennä johonkin raamatullisiin piireihin? Toivottavasti ei, sillä itse kun en ole mitään kovin uskovaista sorttia. Mutta itsellä kun on poikuus tallella niin eikös se ole valttikortti tällaisen nuoren, vielä kokemattoman naisen etsinnässä?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbhfk

      Trolli

      • ecd

        homo


    • kunnonpoikaolet

      Tottakai on valttikortti, miksei olisi?? kai nyt nuori nainen haluaa menettää neitsyytensä yhdessä poikuus tallella olevan nuoren miehen eikä jonkun kulliansa vuosia monissa muissa naisissa uittaneen kanssa. Jos näin ei ole niin se kyllä ällistyttäisi ja kuvottaisi. Mutta onnea sinulle etsinnöissäsi. : )

      • hamiltoe

        Oliskin noin. Valitettavasti naiset kokevat tärkeimpänä tehtävänään kasvattaa/lisätä kuilua miesten välillä. Eli ne jotka saa, niille annetaan vielä enemmän ja ne jotka eivät saa, niin siitä naiset pitävät keskenään huolen (lue puskaradio) ettei tule saamaankaan.


      • Yfihjjjhv

        Toi oli varmaan vitsi joo...mut ei kukaan nainen halua kokemattomalta seksiä, ei ennen eikä jälkeen hääyön.


    • mies36

      Joskus olin isosena rippileirillä ja poksautin kaksi naista. Kannattaa siis hakeutua paikkoihinmissä on nuoria. Kannattaa myös palkata nuoria tyttöjä kesätöihin.

    • ätmel

      Ei missään. Ne on kaikki viidakkoastujien poksauttamia.

    • wamssdsd

      Naiset ovat taas viisaasti hiljaa eivätkä kommentoi...

    • Päiväunissasi. Unelmointi kannattaa aina!

    • Kijujhygt

      Kaks kymppisenä naiset eivät ole olleet neitsyitä enää vähintään viiteen vuoteen heh heh....

    • eeiieieieei

      Keskimäärin naiset menettävät neitsyytensä n. 15-vuotiaana. Jos on 20-vuotias neitsytnainen niin on joko erittäin ruma tai omaa vakavia mielenterveysongelmia.

      • Jeps, tai sitten vaan erillainen, kuin esim. sinä.....

        En ota muuhun kantaa, mutta tuo syyllistäminen toisten asioista kertoo vain sinun tyhmyydestäsi....


    • kylläniitälöytyy

      Täällä yksi kokematon nainen. Kotona vietän suurimman osan ajastani, joten muhun ei oikein pääse tutustumaan missään.

      • M30vapaa

        Onnistuisiko netin kautta?
        Alkuun ihan vaan kirjottelua ja ajatuksien vaihtoa.


      • paraskeino
        M30vapaa kirjoitti:

        Onnistuisiko netin kautta?
        Alkuun ihan vaan kirjottelua ja ajatuksien vaihtoa.

        Netissä onnistuisi, suht kivutonta tutustua sitä kautta.


      • M30vapaa
        M30vapaa kirjoitti:

        Onnistuisiko netin kautta?
        Alkuun ihan vaan kirjottelua ja ajatuksien vaihtoa.

        Niin, siis tarkoitin, että olisin kiinnostunut jutskaileen;)


      • hiemankiinnostunut
        M30vapaa kirjoitti:

        Niin, siis tarkoitin, että olisin kiinnostunut jutskaileen;)

        Ymmärsin kyllä ;D sähköpostia en mielelläni kerro julkisesti.


      • M30vapaa
        hiemankiinnostunut kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä ;D sähköpostia en mielelläni kerro julkisesti.

        No minulle tuo ei ole ongelma:)
        rebelfly83 at gmail com
        Tässä ei auta liikaa höpistä, mut kahden sitten.


      • Noniin_
        M30vapaa kirjoitti:

        No minulle tuo ei ole ongelma:)
        rebelfly83 at gmail com
        Tässä ei auta liikaa höpistä, mut kahden sitten.

        Hyvä :) laitan viestiä kun pääsen kotiin


    • 21.nainen

      Ei neitsyt naisilla ole mitään omia piirejä vaan meitä pyörii ihan samoissa pakoissa kuin parikymppisiä naisia yleensäkkin - koulussa/töissä, harrastuksissa, ystävien kanssa ja kuka nyt missäkin. Neitsyys ei myöskään näy ulospäin joten ainut tapa saada selville onko nainen neitsyt vai ei on tutustumalla ja kysymällä tältä itseltään.

      Ps. ei ne raamatullisten piirten nuoret ole sen erilaisempia kuin muutkaan nuoret. Harva neitsyitä enää parikymppisenä (niistäkään).

      • ätmel

        Neitsytnaiset ovat tosiaan ihan samanlaisia paskasäkkejä kuin käytetytkin.


    • vchjuhvch

      Vittu miten tyhmiä provoja palsta on täynnä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe