Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "kaikki naiset vain rahan perässä juoksijoiksi?"

Missä hän näin sanoi......suhmurointia ja vääristelyä havaittavissa, miksi? ;P

Tekstin loppu jatkaa samaa kaavaa......sukupuolien välillä ei aikuisten oikeasti ole mitään eroavaisuuksia siinä, mitä työttöyys aiheuttaa, jos/kun molemmat sukupuolet käyttäytyvät samalla tavalla toista sukupuolta kohtaan tälläisen tapauksen kohdalle tullessa.....ja mites se meni muutenkin, niin myötä ja vasta mäessä, sekä ilossa ja surussa........

Riippuu ihan yksilöistä, mutta sukupuolesta on ihan turha puhua.....
  2. Jeps, mutta sinä olet toiminut itseasiassa sillä tavalla, miten itsekin miehenä toimisin ja haluaisin naisenkin aidosti toimivan, jos hän haluasi olla kanssani läheisemmässä kanssa käymisessä, eli puhtaasti yhteensopiva molemminpuolinen fyysinen/psyykinen "kemia" ja yhteensopivuus.....ja jos kanssa käyminen syvenee, niin yhteensopivat persoonat/luonteet/arvot ja ajatusmaailmat....

En halua mihinkään vakavampaan suhteeseen naisen kanssa, jolla olisi merkitystä sillä onko, minulla 100 miljoonaa euroa vai 0 euroa.........tai kaikkea siltä väliltä, koska elämänkumppanuudessakin voi käydä niin, että jos nyt on 0 euroa, niin jossain vaiheessa voi olla 100 miljoonaa tai toisinpäin, jopa niin että menisi pakkasen puolelle.........ihan selvistä ja yksinkertaisista syistä johtuen.....ja en ole yksinkertainen tai hölmö, vaan tajuan että luultavasti suurimmalla osalla naisista sillä on enemmän tai vähemmän vaikutusta, mutta se ei ole minulta pois, koska he ovat hyviä naisia, jollekin muulle......minä en tarvitse yhtäkään, enkä kärsi siitä jos muunlaisia ei ole........eli en menetä yhtään mitään, mutta toimimalla toisin, en saisi yhtään mitään myöskään tai jopa menettäisin enemmän tai vähemmän.....

"Tavallinen duunarimies saa vaimon koska on ihan oikeasti niitä uroksia jotka pärjää, on annettavaa naiselle ja jälkeläisille."

Onnea vain näille uroille, jos on noin vilpittömän ihana luonteisen naisen saanut ja se mitä on naiselle annettevaa ja mitä naiselle merkitsee on tuo.... ;P

"Työttömät, kodittomat, peräkammaripojat, sairaat, vajaat, heikot, aineissa pörräävät tai alkoholistit on niitä ihmislajin ilman puolisoa jääviä."

En tiedä kuinka monelle naiselle nämä ovat turn-off, mutta varmasti suuremmalle osalle kuin miehillä......

"Mitäpä sitä totuuksista älähtämään ;)"

Totuus on totuus vaikka voissa pannulla paistais, eikä se siitä muuhun muutu juu.....ja kaikken tärkeintä onkin pysyä vaan totuudessa, eikä vääristellä ja sumuttaa asioita...... ;P
  3. Voi olla, että syystä jos toisesta, joko minä ymmärsin sinua tai sinä minua väärin...tai jopa molemmat....

Sanoit;"Ei kukaan parin hakija voi olla ehdoton, ellei sitten etsi täysin alistuvaa kumppania".

Johon minä sitten puutuin, kun seurasin sinun ja sönkön keskustelua ja sain sellaisen käsityksen, että jos joku ei halua ainakaan vakavampaa suhdetta mieheen/naiseen jolla on jo lapsia, jonkun toisen kanssa, niin sitten se tarkoittaa sinun mielestäsi, että mies/nainen on alistaja, joka etsii alistuvaa kumppania......voi olla, että käsitin myös väärin.....

Toisaalta samassa viestissä itsekin sanoit, että niin sinulla, kuin sinun tutuillasikin on kriteereitä, joista luultavammin pitää kiinni, joka taas sitten tarkoittaisi ihan samaa asiaa, eli kaikki jolla on joku kriteeri mistä pitää kiinni ovat myös sitten alistajia, jotka etsivät alistajia......kuulostaisi niin hölmöltä, että luultavasti käsitin ihan väärin.......tai sitten kyseessä on sellainen asia, että toisella ei saisi olla sellaisia kriteereitä joista itse ei pidä ja itsellä taas saisi olla.......se tosin olisi sitten sitä alistamista ja itsekeskeisyyttä....

"Kyllä ne tutut naiset vastaavissa tilanteissa ovat miettineet......mikä on asia, jota ei voi muuttaa.Mulla on ainakin itselläni vain muutama asia, jotka haluan säilyttää, kaikesta muusta voi keskustella. Ei kukaan parin hakija voi olla ehdoton, ellei sitten etsi täysin alistuvaa kumppania"

Kyllä tuosta tulee sellainen käsitys, että niin sinun tutuillasi, niin kuin sinullakin on ehdottomia asioita, mutta sitten samassa yhteydessä leimaat ehdottomuuden.....ristiriitaista.