Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. En minä nyt puhunut mistään luonto jutuista.....vaan ihan jostain muusta...siis ettei muka mitään kauniimpaa ole.... ;P

Raikkaassa ilmassa on hyvä ulkoilla, mutta helposti voi kyllä vilustuakin....

Itse sain eilen päähäni, että pitää käydä tsekkaamassa yksi laavu missä en ollut vielä käynyt ja olin sen verran myöhään liikenteessä, että sai mennä hieman rivakammin et ehtis valoisaan aikaan nuohoomaan laavun lähiympäristön.......takasin päin saikin tulla sitten vielä rivakammin, vaikka hämärässä hieman kahvittelinkin toisella laavulla......sitten saikin tulla loppumatkan jo pikamarssin tahtiin hölkkäämällä pitkospuiden osuudenkin......kun oli sen verran jo kylmä ja hikinen olo......

Olisihan mulla ollut lamppu ja varoiksi lämpimämpi ja kuiva aluskerrasto repussa, mutta en jaksanut alkaa vaihtaa......oli parempi ottaa sitten hieman lämpöä liikkeellä ja lamppuakaan ei tarvinnut, kun ehtisi pois metiköstä juuri ennen, kuin pimeä alkoi oikein kunnolla.....