ja seuraushan on sitten se naisettomuus tai parisuhde "kelvottomuus".
Nostan tämän toisesta ketjusta ylös, koska olen miettinyt ätmiyden syytä ja miksi se (pitkäaikainen)parisuhde on joillekkin mahdotonta saada. Suostumatta uskomaan, että se olisi ulknäöstä kiinni, kun näkee kaikenlaisia läskipallo pariskuntiakin ihan onnellisesti yhdessä.
Tämä ajatusmaailma on se syy mikä estää pariutumisen, jos tämä on totta eikä vitsi. Huomaatteko te burgerit edes mikä tässä on pielessä? Jollette niin miettikää ajatuksella.
Olkaa hyvät ja pohtikaa;
"Mitenniin naista ei nähdä muuna kuin pilluna? Ihan samana pilluna sen naisen näkee niin ytmi kuin ätmikin. Ytmillä vaan on ulkonäön suoma etuoikeus siihen pilluun ja ätmillä ei ole. Kumpikin miestyyppi ajattelee tasan samallalailla mutta toisen ulkoiset piirteet vaan saavat naisen huomion. Mikäs mies on sitten naiselle jos ei mulkku? Sama ajatushan se heilläkin on jos parisuhdetta ja lapsia haluavat joten se mulkku on silloin niidenkin mielessä. Jos toiselta ei halua seksiä niin silloinhan parisuhteeseen voi haalia vaikka saman sukupuolen edustajia vaikka ei homoseksuaali olisikaan."
Tässä tiivistyy koko ätmyden ydin ja syy
41
147
Vastaukset
- 3plus5
Eikö olekin huvittavaa, kuin totaalikokematon atm tietää jo etukäteen, että tulee olemaan mahdollisessa parisuhteessaan kiltti, kunnollinen ja naisen huomioonottava vaikka siitä parisuhteesta ei olisikaan kokemusta.
Eikö siis olisi olemassa pienintäkään mahdollisuutta siihen, että ätmin käytös parisuhteessa tulisikin olemaan eri luokkaa kuin hän etukäteen lupailee? Sama kun sanoisi, ettei tulisi koskaan pettämään, tuotahan ei voi 100 % luvata koska monesti vasta se tilaisuus tekee varkaan."ettei tulisi koskaan pettämään, tuotahan ei voi 100 % luvata"
Voi sen jotkut luvata 1000% prosenttisestikin ja tietävät, että näin myös on, mutta toisesta on taas aika hankala mennä sanomaan, vaikka tosin onhan niitä juttuja, jotka indigoivat mitä voi olla tulossa tai mitä on saamassa......ja tässä ei puhuta ulkonäöstä, eikä muistakaan pinnallisista jutuista......vaan ihan luonteesta/persoonasta/arvoista ja ajatusmaailmasta.....- Ex----------PUA
Taas tätä rationalistointihamsterin tekosyiden keksiimistä.
Ihminen kyllä tietää pettäkö suhteessa, ja onko kiltti ja kunnollinen.
Ongelma on naisen, jonka pitää saada ennemmin jännnämiehiä tai ytmejä joiden kohdalla he eivät palkitsevat väkivaltaisuuden, pettämisen ynnä muun. - puzzledd
Kysyn aina tätä samaa mutta kysyn uudestaan. Mikä tarve naisilla on demonisoida kokemattomia miehiä? Onko naisilla huono omatunto siitä että heitä ei kiinnosta heitä hyvin kohtelevat miehet? Onko naisilla huono omatunto siitä että heitä kiinnostaa ne miehet jotka kohtelevat heitä huonosti?
- jälleen.kerran
puzzledd kirjoitti:
Kysyn aina tätä samaa mutta kysyn uudestaan. Mikä tarve naisilla on demonisoida kokemattomia miehiä? Onko naisilla huono omatunto siitä että heitä ei kiinnosta heitä hyvin kohtelevat miehet? Onko naisilla huono omatunto siitä että heitä kiinnostaa ne miehet jotka kohtelevat heitä huonosti?
Minä voin vastata jälleen kerran, että naisilla ei ole mitään tarvetta demonisoida kokemattomia miehiä. Lähipiirissäni moni nainen on ottanut kokemattoman miehen ja ihan mukavia miehiä ovat. Väite, että naisilla olisi jotain kokemattomia vastaan, on suuren luokan yleistämistä.
- 320
puzzledd kirjoitti:
Lainauksesi mukaan ätmi ei siis ole millään tavalla ytmiä "parempi". Miksi nainen siis ottaisi ätmin? Jos kerran ainut erottava tekijä on ytmin komeampi ulkonäkö, niin tottakai nainen sitten sen ytmin valitsee. Miksi hän kahdesta, muuten samantasoisesta, ottaisi rumemman?
Ei yksikään mies ainakaan niin tekisi. - 320
320 kirjoitti:
Lainauksesi mukaan ätmi ei siis ole millään tavalla ytmiä "parempi". Miksi nainen siis ottaisi ätmin? Jos kerran ainut erottava tekijä on ytmin komeampi ulkonäkö, niin tottakai nainen sitten sen ytmin valitsee. Miksi hän kahdesta, muuten samantasoisesta, ottaisi rumemman?
Ei yksikään mies ainakaan niin tekisi.Sorry! Kommenttini tuli vahingossa sinulle. Sen oli tarkoitus mennä aloittajalle.
- Naisasialooseri1
320 kirjoitti:
Ei yksikään mies ainakaan niin tekisi.Myönnät siis naisen pinnallisuuden? Roviolla pitäisi polttaa tuolla tavalla ajatteleva nainen.
Ai miksi ottaisi rumemman? No vaikka siksi, että se tuskin yhtä helposti pettää ja se komea tuskin pysyy komeana kovin kauaa ellei mies sitten komistu vanhetessaan? Kummin on? Menttääkö YTM ulonäkönsä siinä missä nainenkin vai eikö mies rusinoidu? Vastaat niin tai näin niin puhuit itsesi pussiin ja teit itsesäsi naurunalaisen aivokääpiön. puzzledd kirjoitti:
Onko kokematon mies muka naisia hyvin kohtelevan miehen synonyymi?
- kyllä.näin
Ratikkakuski kirjoitti:
Onko kokematon mies muka naisia hyvin kohtelevan miehen synonyymi?
Useimmiten on. Jos ajattelet tilannetta niin kokematon mies on niin onnekas saadakseen naisen että arvostaa naista yli kaiken ja pitää häntä hyvänä.
Pelimiehet jotka saa paljon naisia ei arvosta naisia vaan pitää heitä kertakäyttökamana. Ex----------PUA kirjoitti:
Taas tätä rationalistointihamsterin tekosyiden keksiimistä.
Ihminen kyllä tietää pettäkö suhteessa, ja onko kiltti ja kunnollinen.
Ongelma on naisen, jonka pitää saada ennemmin jännnämiehiä tai ytmejä joiden kohdalla he eivät palkitsevat väkivaltaisuuden, pettämisen ynnä muun.Ihminen itse voi tietää......mutta jotkut jopa valehtelevat itselleen tai eivät itsekkään tiedä, eikä hän ottanut siihen kantaa vaan siihen että puheet on vain puheita, mikä on ihan totta, koska näinhän tämä on, eikä kukaan voi olla varma jostain random hepusta onko hän sitä mitä sanoo olevansa....
"Eikö siis olisi olemassa pienintäkään mahdollisuutta siihen, että ätmin käytös parisuhteessa tulisikin olemaan eri luokkaa kuin hän etukäteen lupailee?"
Minun mielestäni on hyvinkin mahdollista......ja vielä todennäköisempää silloin jos ei ole seurustellut.....kokemuksien kautta sen voi vasta tietää miten mikäkin asia vaikuttaa ja miten toimii , vaikka olisi kuinka varma olevinaan siitä miten toimii, koska silloin ne tunteet vasta käsitellään ihan oikeasti.....tämän lisäksi tietenkin muut asiatkin voi olla hetken päästä jotain ihan muuta kuin on puheessa annettu ymmärtää.
Ihmistuntemus auttaa ja rauhassa tutustuminen.......eipähän silloin ainakaan pahasti mene metsään, jos persoonat/luonteet/ajatusmaailma ja arvot ovat yhteensopivat......jos ei ole niin silloin mennään metsään niin että soi....Naisasialooseri1 kirjoitti:
Myönnät siis naisen pinnallisuuden? Roviolla pitäisi polttaa tuolla tavalla ajatteleva nainen.
Ai miksi ottaisi rumemman? No vaikka siksi, että se tuskin yhtä helposti pettää ja se komea tuskin pysyy komeana kovin kauaa ellei mies sitten komistu vanhetessaan? Kummin on? Menttääkö YTM ulonäkönsä siinä missä nainenkin vai eikö mies rusinoidu? Vastaat niin tai näin niin puhuit itsesi pussiin ja teit itsesäsi naurunalaisen aivokääpiön.Ei se ole ulkonäöstä kiinni se onko "pettäjän luonne" vai ei......ja en nyt itse oikein tiedä tuosta palsta väitteestä mitä sinäkin monesti sanot, että mies komistuu vanhetessaan, mutta nyt taas kommenttisi on ristiriidassa sen "palstatotuuden" kanssa....
kyllä.näin kirjoitti:
Useimmiten on. Jos ajattelet tilannetta niin kokematon mies on niin onnekas saadakseen naisen että arvostaa naista yli kaiken ja pitää häntä hyvänä.
Pelimiehet jotka saa paljon naisia ei arvosta naisia vaan pitää heitä kertakäyttökamana.Minä taas väitän ettei ole, mutta se ei myöskään tarkoita että se olisi toisinpäin......pleijerit on asia erikseen, mutta kokematon joka käyttäytyisi kuin pleijeri jos vain saisi siihen mahdollisuuden ei ole yhtään sen parempi. ("kalifiksi kalifin paikalle syndrooma")
Se on persoonasta/luonteesta/arvoista ja ajatusmaailmasta kiinni......
Jotkut "kokemattomat" voivat jopa käyttää toista "ponnahduslautana"......- tämmöne1978
puzzledd kirjoitti:
En minä ainakaan demonisoi kokemattomia miehiä. Ja koska olen itse miesten kanssa melko kokematon, pyrinkin kiinnostumaan kokemattomammista miehistä. Kerran jopa tapailin vähän aikaa yhtä yli kolmekymppistä peräkammarin poikaa, joka ei ollut koskaan ennen ollut naisen kanssa. Ei siitä vaan tullut mitään, hän oli sosiaalisesti täysin avuton. Ymmärrän ettei voi kaikkea osata kokemattomana, mutta tietyt asiat pitäisi järjelläkin tajuta, ei kaikkea voi kädestä pitäen opettaa. Esimerkiksi kun koirani kuoli, itkin vuolaasti sohvalla ja jätkä ei tajunnut edes tulla halaamaan mua. Tuli kyllä kun komensin, mutta tuollaiset asiat pitäisi tajuta itse.
Hän oli tosi kiltti, mutta niin avuton ressukka ettei siitä mitään tullut, ei hän edes millään tavalla tuntunut tarvitsevan minua. Enemmän kiinnosti talonsa remontointi kuin minun kanssa ajan viettäminen. Minäkin naivisti ajattelin, että sellainen täysin kokematon mies osaisi antaa enemmän arvoa suhteelle, mutta se oli kyllä täys floppi. Noh, yksilöitähän me ollaan. Edelleenkin haaveilen "vähän käytetystä" miehestä koska itsellänikin on niin vähän seurustelusuhteita takana. - fijfow
tämmöne1978 kirjoitti:
En minä ainakaan demonisoi kokemattomia miehiä. Ja koska olen itse miesten kanssa melko kokematon, pyrinkin kiinnostumaan kokemattomammista miehistä. Kerran jopa tapailin vähän aikaa yhtä yli kolmekymppistä peräkammarin poikaa, joka ei ollut koskaan ennen ollut naisen kanssa. Ei siitä vaan tullut mitään, hän oli sosiaalisesti täysin avuton. Ymmärrän ettei voi kaikkea osata kokemattomana, mutta tietyt asiat pitäisi järjelläkin tajuta, ei kaikkea voi kädestä pitäen opettaa. Esimerkiksi kun koirani kuoli, itkin vuolaasti sohvalla ja jätkä ei tajunnut edes tulla halaamaan mua. Tuli kyllä kun komensin, mutta tuollaiset asiat pitäisi tajuta itse.
Hän oli tosi kiltti, mutta niin avuton ressukka ettei siitä mitään tullut, ei hän edes millään tavalla tuntunut tarvitsevan minua. Enemmän kiinnosti talonsa remontointi kuin minun kanssa ajan viettäminen. Minäkin naivisti ajattelin, että sellainen täysin kokematon mies osaisi antaa enemmän arvoa suhteelle, mutta se oli kyllä täys floppi. Noh, yksilöitähän me ollaan. Edelleenkin haaveilen "vähän käytetystä" miehestä koska itsellänikin on niin vähän seurustelusuhteita takana.Moni ätmi on ätmi, koska ihmiset ei kiinnosta eikä ole sellaista normaalia tajua toisten tunteiden huomioimiseen. esim. että tulee halaamaan jos toista surettaa jne.
- Ex----------PUA
Ja taas joku kieltämisen tilassa oleva, todennäköinen ytmin patja.
Totta kai miehet katsovat ulkomuotoa, mutta ongelmana on se, että miehelle silti kelpaisi vähäisempi, kun taas naisen pitää saada tasoaan korkeampi mies.
Sinkkuuden syynä on vain hypergamia, ja tämä koskee molempien sukupuolten sinkkuutta.
Kannattaa muistaa, että myös nainen katsoo ulkonäköä, mutta myös statusta ja rahatilannetta. - sellasia
Ätmi ajattelee naista vain pilluna ja seksin kautta, koska eihän se muusta tiedä, koska ei ole koskaan saanut rakkautta kokea. Molemminpuolisesti ainakaan. :(
Ätmi ei tiedä mitä se on se toisesta välittäminen. Sellaista, että on toista ihmistä kova ikävä ja oikeasti (ja epäitsekkäästi) välittää niin paljon, että riittää vaikka vain tieto onko rakkaalla ihmisellä kaikki hyvin vaikka ei saisi kuulumisiakaan kuulla niin pelkkä tieto ettei toisella ole paha olla.
Huolehtiminen. Halu tehdä vain hyvää, auttaa, kuunnella ja olla lähellä. Ajatella toisen etua omaa etuaan ja haluaan ennen.- failure
Ei noin voi yleistää. Itse tiesin jo ennen ensimmäistä naistani että pidän läheisyydestä jopa enemmän kuin seksistä, sylikkäin olo tuntui taivaallisen hyvältä.
Naiset ne on jotka ei osaa rakastaa eivätkä edes tiedä mitä rakkaus on, tuoltakin naiselta tuli luonnollisesti pakit vaikka kohtelin häntä kaikinpuolin hyvin. - 204
failure kirjoitti:
Ei noin voi yleistää. Itse tiesin jo ennen ensimmäistä naistani että pidän läheisyydestä jopa enemmän kuin seksistä, sylikkäin olo tuntui taivaallisen hyvältä.
Naiset ne on jotka ei osaa rakastaa eivätkä edes tiedä mitä rakkaus on, tuoltakin naiselta tuli luonnollisesti pakit vaikka kohtelin häntä kaikinpuolin hyvin.Olitko takertuja?
Nimittäin, monet miehet jotka vilpittömästi pyrkivät kohtelemaan naista hyvin, ovat todellisuudessa läheisriippuvaisia takertujia. Sellainen on kyllä pitemmän päälle tosi rasittavaa. - Naisasialooseri1
Tosirakkaus on sitä, että mies tappaa itsensä jos nainen jättää.
- hc-ätämi_
204 kirjoitti:
Olitko takertuja?
Nimittäin, monet miehet jotka vilpittömästi pyrkivät kohtelemaan naista hyvin, ovat todellisuudessa läheisriippuvaisia takertujia. Sellainen on kyllä pitemmän päälle tosi rasittavaa.Näinhän se on. Jos naisestaan välittää liikaa se on paha ja jos naisestaan ei välitä ollenkaan se on paha. Yritä siinä sitten löytää sopiva aste.
- hc-ätämi_
204 kirjoitti:
Olitko takertuja?
Nimittäin, monet miehet jotka vilpittömästi pyrkivät kohtelemaan naista hyvin, ovat todellisuudessa läheisriippuvaisia takertujia. Sellainen on kyllä pitemmän päälle tosi rasittavaa.Eli naista pitää kohdella vilpillisesti hyvin.
- hc-ätämi_
Luuletko oikeasti ettei ätämillä ole ollut koskaan perheenjäseniä joita on rakastanut. Tuo kaikki kuvaamasi pätee yhtä hyvin kaikkiin todella läheisiin ihmissuhteisiin eikä siinä silloin vielä tarvitse olla mukana romantiikkaa tai erotiikkaa.
- failure
204 kirjoitti:
Olitko takertuja?
Nimittäin, monet miehet jotka vilpittömästi pyrkivät kohtelemaan naista hyvin, ovat todellisuudessa läheisriippuvaisia takertujia. Sellainen on kyllä pitemmän päälle tosi rasittavaa.Voi olla että olin. Se oli ensimmäinen ihastukseni koskaan jolta sain vastakaikua joten halusin olla mahdollisimman paljon yhdessä ja minulla ei ollut mitään kiirettä lähteä hänen luotaan. Hänen luonaan sitten olin mieluiten mahdollisimman paljon kainalossa. Jos mies on yksin niin kauan kun minä olin niin siinä oli ehtinyt kehittymään aika iso läheisyydenpuute.
hc-ätämi_ kirjoitti:
Eli naista pitää kohdella vilpillisesti hyvin.
Suosittelen ennemmin suuntamaan katse itselleen sopiviin naisiin..........naisia on monenlaisia, niin kuin miehiäkin ja ihan varmasti joku diagnoosi löytyy tarvittaessa jokaiselle yksilölle jota voi käyttää haukkumiseen, jos siihen haluaa lähteä....
- hc-ätämi_
MGTOW kirjoitti:
Suosittelen ennemmin suuntamaan katse itselleen sopiviin naisiin..........naisia on monenlaisia, niin kuin miehiäkin ja ihan varmasti joku diagnoosi löytyy tarvittaessa jokaiselle yksilölle jota voi käyttää haukkumiseen, jos siihen haluaa lähteä....
Tä? Mihin toi nyt liittyi? Mähän vaan viittasin aiempaan kirjoitukseen jossa nainen sanoi että "miehet jotka vilpittömästi pyrkivät kohtelemaan naista hyvin, ovat todellisuudessa läheisriippuvaisia takertujia". En todellakaan halua haukkua ketään mistään diagnoosista!
hc-ätämi_ kirjoitti:
Tä? Mihin toi nyt liittyi? Mähän vaan viittasin aiempaan kirjoitukseen jossa nainen sanoi että "miehet jotka vilpittömästi pyrkivät kohtelemaan naista hyvin, ovat todellisuudessa läheisriippuvaisia takertujia". En todellakaan halua haukkua ketään mistään diagnoosista!
Heh....käsitit mut väärin.....
Ymmärsin näkökantasi ja ihmettelysi naisen kommenttiin, jonka johdosta sitten kommentoin sinulle.........eli sinä et ollut se, joka tarjosi diagnooseja tai haukkumisia....- hc-ätämi_
MGTOW kirjoitti:
Heh....käsitit mut väärin.....
Ymmärsin näkökantasi ja ihmettelysi naisen kommenttiin, jonka johdosta sitten kommentoin sinulle.........eli sinä et ollut se, joka tarjosi diagnooseja tai haukkumisia....Ok.
- Näinsevaanmenee
Hyvinhän tuo on tiivistetty. Turha tässä ätmejä ja ytmejä on eritellä, koska naisille merkitsee ainoastaan ulkonäkö. Vaikka olisi kuinka iljettävä pillujännäytmimies niin se kompensoi sen, että hän ei ajattelekaan enään naisen mielestä yhtä iljettävästi. Suurin ongelma sinullehan ei ole se mitä miehet ajattelevat, vaan se kuka tai minkänäköinen mies ajattelee.
- 34t34g
Kyllähän se niin on että pääasiassa niille jotka ovat joko liian nirsoja ja/tai passiivisia on vaikeuksia saada parisuhde.
Mitä tekee sellaisella "parisuhteella" mitä ei halua tai sellaisella suhteen osapuolella mikä ei ole sinulle sopiva???
Sen nyt tiedän että hyvin moni suhteilee miten sattuu ja kenen kanssa sattuu....mutta se nyt ei ole kuitenkaan kaikkien juttu....
Heh, itse kommentoin juuri sitä, kuinka "kunnolliset" miehet puhuvat naisista spermaviemäreinä. On se ihmeellistä, että ovat yksin.
(Tiedän kyllä, että tällä palstalla on niitäkin, jotka eivät puhu tuolla tavalla. He ovat olleet ainoa syy, miksi täällä viitsii edes yrittää keskustella. Ihan viime viikkoina nuo viemärirotat ovat kuitenkin vallanneet lähes kaikki ketjut, ilmeisesti hiljaisen enemmistön hyväksynnällä.)- hc-ätämi_
Eikö ne ole ollut täällä aina eniten äänessä. Niin kauan ainakin kun olen ite seurannut palstaa eli muutaman vuoden.
helka kirjoitti:
Mieluummin onnellinen kuin (tämän palstan kriteereillä) oikeassa ;)
Et ole onnellinen etkä oikeassa ;) ;) ;) ;) ;) ;) Lisäksi olet elämässäsi epäonnistunut ja epänormaali.
- trollollloooöö
super-atm kirjoitti:
Et ole onnellinen etkä oikeassa ;) ;) ;) ;) ;) ;) Lisäksi olet elämässäsi epäonnistunut ja epänormaali.
Superäätämin apinaraivo iski taas. Miksiköhän sulla ei oo parisuhdetta? Oisko henkisen kasvamisen paikka, ettet olis tollainen ragea vetävä miesvauva?
trollollloooöö kirjoitti:
Superäätämin apinaraivo iski taas. Miksiköhän sulla ei oo parisuhdetta? Oisko henkisen kasvamisen paikka, ettet olis tollainen ragea vetävä miesvauva?
Keskustele aiheesta, älä minusta. Vai osaatko?
- Säälittävää
Mikä oli keskustelun aihe? Helkan haukkuminen?
super-atm kirjoitti:
Keskustele aiheesta, älä minusta. Vai osaatko?
Onneksi et itse koskaan alennu keskustelemaan keskustelijoista vaan pysyt tiukasti aiheessa.
"Spermaviemäri olet, etkä muuksi muutu. Olet epänormaali ja elämässäsi epäonnistunut."
;)
(Älä välitä, otan nuo imarteluna. Ihminen ei kirjoita tuollaista tekstiä ellei jokin, mitä olen kirjoittanut, ole osunut suoraan ja syvälle. Pullan sanoja lainatakseni: Joka vihaa minua, uskoo minuun :D)helka kirjoitti:
Onneksi et itse koskaan alennu keskustelemaan keskustelijoista vaan pysyt tiukasti aiheessa.
"Spermaviemäri olet, etkä muuksi muutu. Olet epänormaali ja elämässäsi epäonnistunut."
;)
(Älä välitä, otan nuo imarteluna. Ihminen ei kirjoita tuollaista tekstiä ellei jokin, mitä olen kirjoittanut, ole osunut suoraan ja syvälle. Pullan sanoja lainatakseni: Joka vihaa minua, uskoo minuun :D)En vihaa sinua. Olet vain täysin turha henkilö. Onko äpärälapsesi yhtä yksinkertainen kuin sinä? Miksi et pystynyt normaaliin ihmissuhteeseen lapsesi isän kanssa?
Eipä siinä tosiaan muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa233632Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1663437Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382937Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282068Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121844Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512