Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen poika. Raiskaus on jos panee vasten toisen tahtoa. Kyllä minä olen halunnut jokaikisen munan sisääni.
30.06.2015 09:27
Vaimon kanssa yhtä aikaa. Oletko kiinnostunut meistä pariskuntana?
30.06.2015 09:24
Onko sulla sähköpostia?
30.06.2015 08:02
Keho ehkä reakoi mutta uhri ei varmaankaa nauti. Voisin vaikka kutittaa sinua väkisin niin uskoakseni kutiaisit. Mutta pitäisitkö siitä?
25.06.2015 16:16
Annatteko pojalle kanssa?
24.06.2015 20:45
Koira on pannut mua joka arkiaamu. Ei koskaan viikonloppuisin kun muita on kotona. Mä päätin lopettaa tän leikin. En nouse kontalleni vaikka miltä tuntuis. Se tuli mun sänkyyn aamulla kun vanhemmat lähtiessään avas oven sille. Istu mun vieressä kunnes kuuli auton käynnistyvän ja ajavan pois. Haisteli mua peiton läpi ja lopulta kaivoi mut esiin sieltä. Mä olin siinä mahallani ja hoin puoliääneen, ei ei, ei nyt, ei ikinä. Se on iso, painava ja vahva. Työnsi kuononsa mun reisien väliin ja nuoli. Viis minuuttia ja mä rupesin huutamaan. Ohjelmat vaan vaihtu olohuoneen telkassa ja mä huusin patjaa vasten peitto pään päällä. Lopulta se kyllästy. Se seiso ihan hiljaa toinen tassu mun pakaran päällä ja toinen reiden päällä. Se tavallaa avas mut kuin jonkun simpukan. Se mietti hiljaa. Vaihto asentoa. Työnsi kuonollaan mun reittä. Mä säikähdin ihan vitusti. Hampaat painu mun pakaraan ja toiset vatsan puolelle. Luulin et purasee mun koko pillun irti kun mä en sitä anna sille. Mut se nostikin mut vaan kontalleni. Mä olin sille niin kiitollinen kun se ei syönytkään mua että annoin sille koko päivän. Vasta kolmelta laitoin pikkarit jalkaan.
24.06.2015 19:47
Tästä selviää mikä on rikos ja mikä ei.
24.06.2015 18:57
Upinniemessä on muutama missä saunotaan poikaporukassa.
24.06.2015 18:30
Liivit, mitkä liivit?
Oli kyllä yksi miesporukka jotka halusi että pukeuduin naiseksi. Ne toi sellaisen teinitytön asun mukanaan. Sellainen pörröperuukki myös. Hame oli puolireiteen ulottuva. Täytteillä varustetut rintaliivit. Varmaan jokin D kokoa olevat kupit. Ne päällä mä sitten olin niiden nssa hippasta ulkona. Ne juotti mulle viiniä ja sielä mä hoipparoin niiden kanssa nurmikolla. Paidan mä menetin. Mutta ne isot tissit vaan heilu. Hame pysyi päällä ettei mun sukupuoli olisi paljastunut. Sitten ne pani mua koko illan pihalla takaapäin ja naapurit katsoi.
Olin tosi tyytyväinen peruukista.
24.06.2015 16:30
Ymmärrän toki. Jos käymme vaimon kanssa illalla alasti nukkumaan. Hän kääntyy kyljelleen. Pyytää minua painautumaan hänen selkäänsä vasten. Nukumme lusikka-asennossa koko yön. Aamulla herätessämme samasta asennosta munani on hänen pillussaan ja toisella kädellä purista häntä tissistä.
Olenko syyllistynyt raiskaukseen koska uni korvaa alkoholin?
24.06.2015 13:41
Oltiin mökillä. Saatiin vieraaksi asiaan perehtynyt ryhmä. Yksi nainen ja neljä miestä. Ne juotti vaimoa. Sen ne halus tehdä itse. Itse seurailin sivusta. Kun vaimon jalat petti alkoi leikki. Se nainen möyhensi vaimon rintoja sekä sormetti sitä. Miehet nai sitä joka aukkoon ja yhtäaikaa.. Välillä ne juotti lisää.
24.06.2015 12:05
Lutka on siis aikaisaava ja omatoiminen nainen, hienoa.
24.06.2015 11:56
Ihan järkeväjuttu. Lapsi saa jokaiselta jonkin ominaisuuden.
Nykyisin voisi ajatella jos on nainut lapsen äitiä niin lapseen suhtautuu myönteisemmin vaikka se ei oma olisikaan.
24.06.2015 11:55
Laita postia jos haluat tarkempaa selvyyttä.
24.06.2015 10:29
Erilaisuus pelottaa. Ei kaikki mamut ole ahdistelijoita. Niitäkin on mutta myös kantasuomalaisissa. En usko että rintojen koko ratkaisee. Joskus huomaan tuijottavani niitä AA kokoluokan rintoja ja miettiväni miltä ne näyttävät paidan alla. Pienirintaisten tulee muistaa painovoima. Isot on kivat mutta jos napa lähestyy liikaa niin ei sekään hyvä ole.
24.06.2015 09:49
Itse olen vielä tiukka. Nautinnollisen ahdas kuulema. Kyllä ne käskee ja väkisin panee. En tiedä, voisin lähteä pois, en vaan saa lähdettyä?
Menivät käymään kaupungissa. Olen nyt yksin mökillä. Olisin tahtonut mukaan mutta en pysty istumaan. Peppuni on niin kipeä. Vuokraavat mökkiä ja minua. Mökissä on petipaikat kuudelle. Enemmänkin on ollut. Ei yhtään alle viiden ryhmään. Lisämaksusta saa valmiit kalat joita voi esitellä kotona kalaretken saaliina. Kaikki ovat tilanneet kalasaaliin valmiiksi.
Voiko hyväksikäyttöön jäädä koukkuun? Vähän kuin naiset pysyvät väkivaltaisissa suhteissaan?
24.06.2015 09:44
Kiertolelu
Kuvat ne minustakin huoran tekee. Olen ollut tutun homoparin käytössä niiden kesäviikonloppujen kalareissuilla. Miespari jotka kumpikin on tahollaan naimisissa. Vaimot tietää ja hyväksyy. Mökillä saunotaan ja miehet nussivat minua. Niillä käy aina vieraita, nekin saavat minulta persettä jos tuovat kaloja jotka voin viedä saaliinani kotiin. Kävi niiden vaimotkin, halusivat nähdä millaista poikaa ne parittaa mökillä. Nauroivat saamilleni kaloille.
En tiedä kuka kuvasi. Mutta kun näin ne. En voinut kieltäytyä. Asemani muuttui orjan kaltaiseksi. Ei ehdotuksia, ei pyyntöjä. Olen vain kone jota ne käyttää. Jokut haluaa että nautin. Jotkut nauttivat alistamisesta.
22.06.2015 22:04
Musti oli kyllä aloitteen tekijä.
22.06.2015 13:06
Sen jälkeen kun annoin peppua meidän koiralle niin olen tykännyt näistä insesti jutuista. Kiva lukea että muutkin tekee jotain pervoa.
Aamulla heräsin alasti. Olin yksin koiran kanssa kotona. Tän ikäisellä ei ole vielä kesätöitä. Se tuli sänkyyn ja alkoi nuolla mun pakaroita. En tiedä miksi? Säikähdin nousten kontalleni. Se hyppäs selkääni ja rupes nylkyttää hirveesti. Menin ihan kauhusta jäykäksi. Äkisti sen kalu meni mun peppu reiästä sisään. Sitten se pani mua ja mä painoin kasvoni tyynyyn ja huusin. Se laukesi ampuen siemenet mun sisään. Mä haukoin henkeä kun se nuoli mut puhtaaksi. Mä lysähdin vatsalleni. Se nuolas parikertaa vielä. Käännyin selälleni. Katsoin kattoon miettien mitä mä oon tehnyt. Kuono työnty mun reisien väliin. Mä levitin jalkojani ja laitoin kädet suuni päälle. Koira kävi mun päälle sitten makaamaan. Sen jälkeen ei ole tarvinnut käydä aamulenkillä sen kanssa. Tätä on jatkunut joka arkiaamu koko kesäloman ajan. Mä vaan mietin mitä kun syksy tulee ja koulut alkaa?
21.06.2015 22:59
Oikessa olet. Meillä on TET-harjoittelu vasta ensi vuonna. Mutta olemme kyllä kiinnostuneita.
15.06.2015 14:00
143 / 145