Mitä vaan! Vastaan kaikkiin :)
Kyselkää 16v lesbotytöltä!
44
52
Vastaukset
- lepakkotyttö
Onks sul tyttöystävää tai millo viimeks ollu
- lesbians30
Ei oo nyt:) 2kk sit suunnilleen erosin
- kysynmuutenvaa
Ootko joutunu kokeen minkäännäköstä syrjintää lesbouden takia? Jos oot niin millasta?
- lesbians30
En oo. Kaikki kaverit on aina hyväksyny ja eipä kukaan muukaan oo koskaan syrjiny :)
- Entiiäitekkää
Oletko sitä mieltä että lesboja syrjitään vähemmän kuin homoja siksi että syrjijät ovat yleensä miehiä ja lesbot ovat yleensä seksikkäitä?
- lesbians30
Ei mun mielestä nykymaailmassa enää juurikaan syrjitä lesboja eikä homoja :)
- kysynvaan
Koska tajusit että tykkäät tytöistä?:)
- lesbians30
Taisin olla 13 vuotias:)
- qwertgfdb
vastaa kysymyksiin. ja katotko game of thronesia?
- lesbians30
En kato
- smsnsm
ootko harrastanu koskaa lesboseksiä ja onks se siis sellasta et nuollaa toisen pilluu jne
- lesbians30
Olen harrastanut ja on olemassa paljon erilaisia tapoja:) mm nuollaan pillua, sormetetaan, "saksitetaan", käytetään seksileluja jnejne
- jjafsbsb
mikä vittu on "saksitetaan"
- lesbians30
Hierotaan pilluja yhteen
- annnnnikaas
poltatko juotko? onks sul skootteri tai mopoo
- lesbians30
En juo enkä polta;) ja ei oo
- lesbians30
lesbians30 kirjoitti:
En juo enkä polta;) ja ei oo
:)*
- staaaarssssinthesky
ootko joutunu ikinä tekemisiin poliisin kanssa? :D poltatko/juotko? ja ooks -98 vai 99
- lesbians30
En oo joutunut onneks:D enkä edelleenkää polta tai juo:) ja olen -99:)
- clcnlöö
Haluukko tulla kikkaa? Matskuu_0
- lesbians30
Juu voin tulla:)
- Kyselijä1
Kiinnostaako sinua ikinä heteroseksi? Voisitko kuvitella harrastavasi sitä?
- lesbians30
Voisin kuvitella ja olen harrastanut
- itsekkinlesb
Kuinka monta seurustelukumppania sul on ollu? Tytöt ja pojat erikseen
- lesbians30
Tyttöjä 3, vakavasti otettavia poikia 2:) mut tietty sit jotai 2kk suhteit ollu joitteki jätkie kaa mut emmä niitä laske:p
- elssssiss
miltä saksittaminen tuntuu? :)kerro pitkästi !
- lesbians30
Mun mielestä se ei ees kiihota millään tavalla. En tykkää siitä
Onko sulla lepiasentoa tyttöjen kanssa?
- lesbians30
No ei sillee lempiasentoo mut oon aina tykänny 69;)
Mun tyttöystävä on ruvennut kyselee kiinnostaisikö mua joku kolmas mukana. Mä olen poika. Se sanoi että sillä on joku mies joka olisi kiinnostunut meistä kummastakin. Kannattaisiko sun mielestä kokeilla?
- lesbians30
Jos et itse sitä halua niin sano tyttöystävällesi että et halua. Mutta jos itsekin haluat nii miksipä ei, vaihteluhan tunnetusti virkistää ;)
Ongelma on se että asia kiinnostaa minua. Mutta kuinka se sitten menee. Jos se kaveri ei olekkaan kiinnostunut kuin tyttöystävästäni tai vain minusta niin entäs sitten. Vertaileeko tyttöystäväni sitten meitä. Homma arveluttaa mutta kokoajan kiinnostus nousee.
- lesbians30
Mutta jos tyttöystäväsi on sanonut että se mies on kiinnostunu molemmista? Ja en usko että tyttöystäväs alkaa mitään vertailee, hän rakastaa sinua.
lesbians30 kirjoitti:
Mutta jos tyttöystäväsi on sanonut että se mies on kiinnostunu molemmista? Ja en usko että tyttöystäväs alkaa mitään vertailee, hän rakastaa sinua.
Vietettiin viikonloppu yhdessä. Mies oli käytökseltään tosi hieno. Huomioi kummankin erikseen ja meidät myös yhdessä. Tarmoa hänellä riitti koko vierailun ajaksi. Ei haitannut vaikka ujostelin välillä. Hienosti hän vei asiaa eteenpäin.
- Ray9
Miten kerroit kavereillesi ja vanhemmille että olet lesbo?
- lesbians30
Kaverit arvas kun niistäkin yli puolet on lesboja. Ja ne ite kyseli että oonko lesbo niin oli helppo vaan vastata joo. Vanhemmille en oo kertonu.
- 0871
Tuu kikkaa mulle iitujje :)?
- lesbians30
Juu :)
- 15poitsu
Tuuko kikkaan 15vPoitsu00 ?
- lesbians30
Miks?
- Pojuskks
Tykkäätkö peppuleikeistä (2)?
Tungetko esineitä anaaliisi?- lesbians30
En.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820