Kyselkää 16v lesbotytöltä!

lesbians30

Mitä vaan! Vastaan kaikkiin :)

44

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lepakkotyttö

      Onks sul tyttöystävää tai millo viimeks ollu

      • lesbians30

        Ei oo nyt:) 2kk sit suunnilleen erosin


    • kysynmuutenvaa

      Ootko joutunu kokeen minkäännäköstä syrjintää lesbouden takia? Jos oot niin millasta?

      • lesbians30

        En oo. Kaikki kaverit on aina hyväksyny ja eipä kukaan muukaan oo koskaan syrjiny :)


    • Entiiäitekkää

      Oletko sitä mieltä että lesboja syrjitään vähemmän kuin homoja siksi että syrjijät ovat yleensä miehiä ja lesbot ovat yleensä seksikkäitä?

      • lesbians30

        Ei mun mielestä nykymaailmassa enää juurikaan syrjitä lesboja eikä homoja :)


    • kysynvaan

      Koska tajusit että tykkäät tytöistä?:)

      • lesbians30

        Taisin olla 13 vuotias:)


    • qwertgfdb

      vastaa kysymyksiin. ja katotko game of thronesia?

      • lesbians30

        En kato


    • smsnsm

      ootko harrastanu koskaa lesboseksiä ja onks se siis sellasta et nuollaa toisen pilluu jne

      • lesbians30

        Olen harrastanut ja on olemassa paljon erilaisia tapoja:) mm nuollaan pillua, sormetetaan, "saksitetaan", käytetään seksileluja jnejne


      • jjafsbsb

        mikä vittu on "saksitetaan"


      • lesbians30

        Hierotaan pilluja yhteen


    • annnnnikaas

      poltatko juotko? onks sul skootteri tai mopoo

      • lesbians30

        En juo enkä polta;) ja ei oo


      • lesbians30
        lesbians30 kirjoitti:

        En juo enkä polta;) ja ei oo

        :)*


    • staaaarssssinthesky

      ootko joutunu ikinä tekemisiin poliisin kanssa? :D poltatko/juotko? ja ooks -98 vai 99

      • lesbians30

        En oo joutunut onneks:D enkä edelleenkää polta tai juo:) ja olen -99:)


    • clcnlöö

      Haluukko tulla kikkaa? Matskuu_0

      • lesbians30

        Juu voin tulla:)


    • Kyselijä1

      Kiinnostaako sinua ikinä heteroseksi? Voisitko kuvitella harrastavasi sitä?

      • lesbians30

        Voisin kuvitella ja olen harrastanut


    • itsekkinlesb

      Kuinka monta seurustelukumppania sul on ollu? Tytöt ja pojat erikseen

      • lesbians30

        Tyttöjä 3, vakavasti otettavia poikia 2:) mut tietty sit jotai 2kk suhteit ollu joitteki jätkie kaa mut emmä niitä laske:p


    • elssssiss

      miltä saksittaminen tuntuu? :)kerro pitkästi !

      • lesbians30

        Mun mielestä se ei ees kiihota millään tavalla. En tykkää siitä


    • Onko sulla lepiasentoa tyttöjen kanssa?

      • lesbians30

        No ei sillee lempiasentoo mut oon aina tykänny 69;)


      • Mun tyttöystävä on ruvennut kyselee kiinnostaisikö mua joku kolmas mukana. Mä olen poika. Se sanoi että sillä on joku mies joka olisi kiinnostunut meistä kummastakin. Kannattaisiko sun mielestä kokeilla?


      • lesbians30

        Jos et itse sitä halua niin sano tyttöystävällesi että et halua. Mutta jos itsekin haluat nii miksipä ei, vaihteluhan tunnetusti virkistää ;)


    • Ongelma on se että asia kiinnostaa minua. Mutta kuinka se sitten menee. Jos se kaveri ei olekkaan kiinnostunut kuin tyttöystävästäni tai vain minusta niin entäs sitten. Vertaileeko tyttöystäväni sitten meitä. Homma arveluttaa mutta kokoajan kiinnostus nousee.

      • lesbians30

        Mutta jos tyttöystäväsi on sanonut että se mies on kiinnostunu molemmista? Ja en usko että tyttöystäväs alkaa mitään vertailee, hän rakastaa sinua.


      • lesbians30 kirjoitti:

        Mutta jos tyttöystäväsi on sanonut että se mies on kiinnostunu molemmista? Ja en usko että tyttöystäväs alkaa mitään vertailee, hän rakastaa sinua.

        Vietettiin viikonloppu yhdessä. Mies oli käytökseltään tosi hieno. Huomioi kummankin erikseen ja meidät myös yhdessä. Tarmoa hänellä riitti koko vierailun ajaksi. Ei haitannut vaikka ujostelin välillä. Hienosti hän vei asiaa eteenpäin.


    • Ray9

      Miten kerroit kavereillesi ja vanhemmille että olet lesbo?

      • lesbians30

        Kaverit arvas kun niistäkin yli puolet on lesboja. Ja ne ite kyseli että oonko lesbo niin oli helppo vaan vastata joo. Vanhemmille en oo kertonu.


    • 0871

      Tuu kikkaa mulle iitujje :)?

      • lesbians30

        Juu :)


    • 15poitsu

      Tuuko kikkaan 15vPoitsu00 ?

      • lesbians30

        Miks?


    • Pojuskks

      Tykkäätkö peppuleikeistä (2)?
      Tungetko esineitä anaaliisi?

      • lesbians30

        En.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe