Olen ylpeä lutka!

Maailmannainen_

Sellaiseksihan täällä minua kutsuttaisiin kun kerron teille että matkustan useita kertoja vuodessa ulkomaille niin työ- kun lomamatkoillakin. Siellä harrastan kuumaa seksiä ulkomaalaisten miesten kanssa. Minulla on lisäksi Suomessa mies, jonka kanssa olemme vakipanosuhteessa ja harrastamme myös kimppoja. Seksistä pitää nauttia. Repikää siitä nyhveröt! :)

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nauti toki elämästäsi, en ainakaan minä halua sitä kieltää:)

• No eihän tuossa mitään väärää ole. Sä olet tuollainen ihminen. Ei anakaan minulla ole pienintäkään tarvetta sitä arvostella. Itse toivoisin lähinnä kahdenvälistä seksiä luotettavan ja kokemattoman nuoren naisen kanssa.

• No, turhaan sinä itseäsi lutkittelet :(
      Ei se tee sinusta huonoa ihmistä.
      Ei tee hyvää itsetunnollesi eikä muutenkaan aliarvioida itseä.
      Osaat nauttia seksuaalisuudestasi mikä on hyvä asia sinulle. Joten ole ylpeä itsestäsi Nautinnollista elämää sinulle ;)

• Lutka on siis aikaisaava ja omatoiminen nainen, hienoa.

• Ex__PUA

Saavutuksista ollaan yleensä ylpeitä.

Miten itsensä toimittaminen mälliviemäriksi maailman eri kolkkiin on naiselle saavutus, etenkin kun ulkomaalaiset miehet eivät edes pidä suomalaista naista haasteena, vaan ilmaisena huorana?

• Ehkä hänellä kysymys ei olekkaan saavuttamisesta, vaan se on hänelle fetissi..Hän saa siitä kicksit. Sun pitää oppia ymmärtämään, että tässä elämässä ei aina ole kyse saavuttamisesta. Joskus asioita tehdään omaks ilokseen.
        Ajatusmailmasi on kovin suppea.

• FKMelwmkflwmkefwef
        rebelfly83 kirjoitti:

Ehkä hänellä kysymys ei olekkaan saavuttamisesta, vaan se on hänelle fetissi..Hän saa siitä kicksit. Sun pitää oppia ymmärtämään, että tässä elämässä ei aina ole kyse saavuttamisesta. Joskus asioita tehdään omaks ilokseen.

Jos seksi on ainoa merkitsevä juttu elämässä niin eikö se ole vieläkin suppeampaa?

Millä tavalla asia eroaa oleellisesti esim. heroiinin käyttämisestä? Sehän on vielä suorempi tie endorfiinihuuruihin.

Kysyn vaan, en tuomitse.

• FKMelwmkflwmkefwef kirjoitti:

Jos seksi on ainoa merkitsevä juttu elämässä niin eikö se ole vieläkin suppeampaa?

Millä tavalla asia eroaa oleellisesti esim. heroiinin käyttämisestä? Sehän on vielä suorempi tie endorfiinihuuruihin.

Kysyn vaan, en tuomitse.

Täh? Eihän tuossa ollut mitään mainittu muusta elämästä. Hänellähän voi olla monia merkityksellisiä asioita elämässään. Meidän vaan täytyy oppia ymmärtämään erilaisia ihmisiä. Ei me kaikki ajatella asioista yks yhteen. Ei voi tuomita toisen elämää, koska se on vain ja ainoastaan hänen omansa. Sä voit elää omaasi niin kuin tykkäät.

• Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

Ehkä hänellä kysymys ei olekkaan saavuttamisesta, vaan se on hänelle fetissi..Hän saa siitä kicksit. Sun pitää oppia ymmärtämään, että tässä elämässä ei aina ole kyse saavuttamisesta. Joskus asioita tehdään omaks ilokseen.

Joo mutta saavutuksista ollaan ylpeitä, ja tuo sanoo olevansa ylpeä lutka.

Lutkamaisuushan on alennustila, eikä saavutus.

Kun taas itsensä panettaminen naisilla, no, sama kuin edellä.

Entä matkustelu?

Olen käynyt about 10 maassa, vielä kohtalaisen haasteellisesti että ollaan käytetty omaa autoa ja toimittu muutenkin kuin pakettimatkojen turvin, mutta en minäkään siitä omaa ketjua aloita. :D

• Ex__PUA kirjoitti:

Joo mutta saavutuksista ollaan ylpeitä, ja tuo sanoo olevansa ylpeä lutka.

Lutkamaisuushan on alennustila, eikä saavutus.

Kun taas itsensä panettaminen naisilla, no, sama kuin edellä.

Entä matkustelu?

Olen käynyt about 10 maassa, vielä kohtalaisen haasteellisesti että ollaan käytetty omaa autoa ja toimittu muutenkin kuin pakettimatkojen turvin, mutta en minäkään siitä omaa ketjua aloita. :D

Ei se lutkamaisuus välttämättä ole alennustila..Se on ihan miten hän sen itse kokee. Joku saattaa haluta olla lutkamainen..Voin suoda sen hänelle kaikella rakkaudella.

• Miten on , sallitko vain itsellesi nautinnon ja muut ovat saastaisia elukoita?
        Onneksi suomalainen nainen ei määrittele seksuaalisuuttaan rahalliseen arvoon .
        Meillä on vapaus nauttia seksistä vapaasti ylpeänä ilman rahaa.
        Rahastahan naiminen miesten, ihmisten mielestä alentaa ihmisarvon.
        Mieti vähän mitä puhut ja miten puhallat siihen tuomion pasuunaan :(
        Elämähän on meille annettu elettäväksi, ei tuomittavaksi!
        Elät varmaan itsekkin miten tahdot muista välittämättä?
        Joten suotko meidän elää niinkuin me haluamme :)

• Ex__PUA
        rebelfly83 kirjoitti:

Ei se lutkamaisuus välttämättä ole alennustila..Se on ihan miten hän sen itse kokee. Joku saattaa haluta olla lutkamainen..Voin suoda sen hänelle kaikella rakkaudella.

Se on jo määritelmällisesti alennustila. Esim. Rappiojuoppo-termi on myös vastaava.

Kuvittele jos joku kirjoittaisi "olen ylpeä rappiojuoppo - Suomessa join perheeni tärviölle, nyt tenutan lasinpesunestettä venäjän slummeissa".

Jep jep. Relativismii ja niinku kaikkee tiätkö upeet?

• Älykkö kirjoitti:

Miten on , sallitko vain itsellesi nautinnon ja muut ovat saastaisia elukoita?
        Onneksi suomalainen nainen ei määrittele seksuaalisuuttaan rahalliseen arvoon .
        Meillä on vapaus nauttia seksistä vapaasti ylpeänä ilman rahaa.
        Rahastahan naiminen miesten, ihmisten mielestä alentaa ihmisarvon.
        Mieti vähän mitä puhut ja miten puhallat siihen tuomion pasuunaan :(
        Elämähän on meille annettu elettäväksi, ei tuomittavaksi!
        Elät varmaan itsekkin miten tahdot muista välittämättä?
        Joten suotko meidän elää niinkuin me haluamme :)

ExPUA odotan vastaustasi, tuu vähän kurittamaan mua ;p

• kunnian_mies

Jos Suomessakin olisi voimassa sharia-laki, sinut kivitettäisiin hengiltä

• Meillä suomalaisilla on ollut, on vapaus ilmentää seksuaalisuutta niinkuin itse tahtoo onneksi, mutta sen kääntöpuoli on seksuaalinen hyväksikäyttö lapsia kohtaan ja se on aika yleistä kuullemma , ainakin ennen!
        Maailmassa on paljon lapsia joita käytetään seksuaalisesti hyväksi, mutta se ei saa tarpeeksi huomiota osaksensa, mutta on hyviä ihmisiä jotka taistelevat tämän asian puolesta ja niin minäkin teen osani siihen, että hyväksikäyttäjät jäävät kiinni!
        Joten kivitys on hirvittävä tapa hoitaa asioita, kun ei kyetä ymmärtämään ihmisarvoa, vaan nähdään ihminen pahempana kuin eläin!

• ätmel

Hyi helvetti!

• miesyli40

Sehän on hyvä jos pystyy toteuttamaan itseään sillä tavalla kuin haluaa. Monet tällä palstalla eivät pysty ja tuntuvat olevan siitä katkeria.

• Luulen että meitä palstalaisia yhdistää seksitön elämä :( ainakin osaa ja itseni mukaan lukien!
        En kylläkään ole katkeroitunut koska minulla on muita kiinnostavia kohteita, tekemistä elämässäni! :D

• miesyli40
        Älykkö kirjoitti:

Luulen että meitä palstalaisia yhdistää seksitön elämä :( ainakin osaa ja itseni mukaan lukien!
        En kylläkään ole katkeroitunut koska minulla on muita kiinnostavia kohteita, tekemistä elämässäni! :D

Good for you! Käytinkin siksi sanaa monet enkä kaikki.

• miesyli40 kirjoitti:

Good for you! Käytinkin siksi sanaa monet enkä kaikki.

Thank you :D Nautinnollista kesää !

• Älykkö kirjoitti:

Luulen että meitä palstalaisia yhdistää seksitön elämä :( ainakin osaa ja itseni mukaan lukien!

No mutta...Sinullakinko. No miks et hanki panokaveria?
        Helpostihan se naiselta käy..

• rebelfly83 kirjoitti:

No mutta...Sinullakinko. No miks et hanki panokaveria?
        Helpostihan se naiselta käy..

Hyvä kysymys, mutta en harrasta enkä halua pelkkää panokaveria, ei sovi minun elämäntyyliin :) eikä ole arvojeni mukaista.
        Suhteen pitää perustua rakkauteen, luottamukseen, yhteisiin arvoihin, tavoitteisiin.

• Älykkö kirjoitti:

Hyvä kysymys, mutta en harrasta enkä halua pelkkää panokaveria, ei sovi minun elämäntyyliin :) eikä ole arvojeni mukaista.
        Suhteen pitää perustua rakkauteen, luottamukseen, yhteisiin arvoihin, tavoitteisiin.

Eli jos sitä elämänkumppania ei ala löytymään, niin olet vaikka kymmeniä vuosia ilman seksiä?
        Jää vain tuolta osin elämä elämättä. Tiedän siitä itse jotain!
        Kaverin vain pitäisi olla luotettava ja semmonen jonka kans on helppo olla.
        Minulle riitäisi jo sekin, että olis vain sitä ystävyyttä ja erotiikkaa.

• rebelfly83 kirjoitti:

Eli jos sitä elämänkumppania ei ala löytymään, niin olet vaikka kymmeniä vuosia ilman seksiä?
        Jää vain tuolta osin elämä elämättä. Tiedän siitä itse jotain!
        Kaverin vain pitäisi olla luotettava ja semmonen jonka kans on helppo olla.
        Minulle riitäisi jo sekin, että olis vain sitä ystävyyttä ja erotiikkaa.

Osuit oikeaan , olen ollut 10 vuotta yksin , enkä odota turhaan ketään?
        Minulla on muita mielenkiinnon kohteita elämässäni josta saan henkisen tyydytyksen.
        Seksuaalisen tyydytyksen hakeminen jatkuvasti ehkä kertoo siitä onko henkisesti tyytymätön elämäänsä, joten jollain tavalla se nautinto pitää saada ;D

• Älykkö kirjoitti:

Osuit oikeaan , olen ollut 10 vuotta yksin , enkä odota turhaan ketään?
        Minulla on muita mielenkiinnon kohteita elämässäni josta saan henkisen tyydytyksen.
        Seksuaalisen tyydytyksen hakeminen jatkuvasti ehkä kertoo siitä onko henkisesti tyytymätön elämäänsä, joten jollain tavalla se nautinto pitää saada ;D

No en allekirjoita tuota sinällään, etteikö voisi olla henkisesti tyytyväinen elämäänsä, vaikka kaipaakin seksuaalista tyydytystä vastakkaiselta sukupuolelta.
        Ei minuakaan kiinnosta ympäriinsä nussia, mut kun se pidempiaikainen luotettava vakipono tuskin tekee pahaa kenellekkään. En usko olevan hyväksi olla aina yksin pidemmän päälle. En nää siinä mitään hyvää.

• rebelfly83 kirjoitti:

No en allekirjoita tuota sinällään, etteikö voisi olla henkisesti tyytyväinen elämäänsä, vaikka kaipaakin seksuaalista tyydytystä vastakkaiselta sukupuolelta.
        Ei minuakaan kiinnosta ympäriinsä nussia, mut kun se pidempiaikainen luotettava vakipono tuskin tekee pahaa kenellekkään. En usko olevan hyväksi olla aina yksin pidemmän päälle. En nää siinä mitään hyvää.

Minulle on tehnyt hyvää,olla, kasvaa henkisesti yksin , se ollut ehdotonta.
        Olen tarvinnut tämän yksinolon. Voin olla itsestäni ylpeä.
        Olen kyllä ollut parisuhteessa ja saanut nauttia seksisuloista riittävän Paljon ;D
        En koe elämääni puutteeliseksi, koska osaan nauttia elämästäni näinkin ja se riittää.
        Aikakansa kutakin, uskon vielä löytäväni kumppanin.

• Älykkö kirjoitti:

Minulle on tehnyt hyvää,olla, kasvaa henkisesti yksin , se ollut ehdotonta.
        Olen tarvinnut tämän yksinolon. Voin olla itsestäni ylpeä.
        Olen kyllä ollut parisuhteessa ja saanut nauttia seksisuloista riittävän Paljon ;D
        En koe elämääni puutteeliseksi, koska osaan nauttia elämästäni näinkin ja se riittää.
        Aikakansa kutakin, uskon vielä löytäväni kumppanin.

Hyvä juttu! Olet tyytyväinen elämääsi.
        Minä kaipaan nyt säännöllistä seksielämää ja myöhemmin ehkä se parisuhde, tai sitten parisuhde ja sitä kautta säännöllinen seksielämä. Oon saanu kasvaa henkisesti ja olla yksin ihan riittävästi....

• rebelfly83 kirjoitti:

Hyvä juttu! Olet tyytyväinen elämääsi.
        Minä kaipaan nyt säännöllistä seksielämää ja myöhemmin ehkä se parisuhde, tai sitten parisuhde ja sitä kautta säännöllinen seksielämä. Oon saanu kasvaa henkisesti ja olla yksin ihan riittävästi....

Hyvältä kuulostaa, nautinnollista kesää ;D

• macanus

Oletko katkera mies ?

• rantapedot

Näitä itsestään ylpeitä naisia on Suomi väärällään, esim Pirkko Turusta.

• IlmaiSeksi

Annatko pillua myös suomalaisille rumille miehille?

• Lutkaootjosluettämän

Millaisia nämä ihmiset nykyään ovat?? Lutkia kaikki!!!

• mieskommentoi

Oikein! Ei tänne olla synnytty nysväämään. Anna mennä vaan :)

• 5433464

Ylpeä lutka on kyllä paljon parempi asia kuin häpeilevä, piilotteleva ja salaileva lutka.
      Mutkat suoriksi niin meno paranee.

• hyisaatana

Kuvottavaa!

• NoMuttaNoTokiJoo

Voisimme keskustella lohtuseksin äärellä, tuosta kiusallisesta pulmastasi, täällä luonani.

• Ikis__M

Tuollaisesta elukasta voisi kyllä ihan hyvin käyttää h-sanaa, suotta sitä lutkaksi kaunistelee. Asia tuntuu vaivaavan itseäsikin kun sitä kerran erikseen pitää mainostaa. Olet vähän kuin alkoholisti joka esittää että on hauskaa vaikka se hauskuus loppui jo vuosia sitten.

• kunnon_mies_3

Olet siis ylpeä siitä, että olet saastaa. Et ikinä pääse naimisiin kunnon miehen kanssa

• sorivaan_

En todellakaan usko, että ap. haluaa naimisiin kanssasi

• HuoratOnParempia

Heivaisin nykyisen tyttöystäväni hetkessä, jos saisin tilalle kauniin huoramaisen tytön. En tiedä mikä siinä on, mutta lutkamaisesti käyttäytyvät ja pukeutuvat naiset vetävät puoleensa paljon enemmän kuin tavalliset korrektit tallaajat.

- Akateeminen mies -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe