Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2888
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vuokrasin mökin ja vaimon niille viikoksi ylihintaan. Kyllä se oli selvää hyväksikäyttöä.
07.05.2015 13:34
Kaverilla on. Tämä yksilö on kärttyisä ja kiukkunen sekä määrätietoinen ja omanarvon tunteva.
04.05.2015 13:06
Olla koiran siemennettävänä. Tapauksella olisi myös yleisöä. Sellaista mietin joskus. Kiihoittaa en tiedä miksi.
29.04.2015 15:10
Minä ole se sihteeri.
23.04.2015 15:29
Pikku hiljaa nytkyttämällä. Tsemppiä vaan.
21.04.2015 13:11
Pomo lupasi hieroa, arveluttaa vähä.
21.04.2015 13:10
Yllä oli tuo nigerialais juttu. Itselläni on vähän samanlainen kokemus. Seurustelin yhden Zairelaisen? miehen kanssa. Oli kylläkin minua vanhempi. Mutta opiskelija kuten minä. Vietin paljon aikaa hänen solukämpässä. Ymmärsimme molemmat että vanhemmistani johtuen suhteella ei ole tulevaisuutta vai seksi merkitsi. Seurustelin siis yhden kanssa mutta kyllä annoin sen kämppiksellekkin ystäväni luvalla. Sain kavereiltä kerran oudon kysymyksen. Niiden kaveri olisi tulossa käymään suomessa ja viipyisi vain viikon. Voisinko antaa myös hänelle. Jäisi kaverille hyvä kuva vierailusta. Asiasta ei pitänyt olla ongelmia kunnes kuulin että kyseessä olisi sitten näytelmä. Tarkoitus olisi että minut otettetaisiin väkisin. Harkinnan jälkeen suostuin. Juttuun tuli ylläreitä kun päädyin useamman miehen käyttöön. Ei siis pelkästään tuon vieraan. En tiedä poikaystäväni osuutta mutta jatkoimme kyllä seurustelua. Vaikka viikko oli tosi rankka.
-
Kuulisin mielelläni myös muiden toteutuneista leikeistä.
20.04.2015 11:01
Ei siis kotona eikä mökillä vaan julkisella nudistirannalla. Sielä ollaan kaikki ihan alasti vauvasta vaariin.
Mistäpäin ajattelitte nudistirannan löytää?
14.04.2015 15:46
145 / 145