Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos, näin teen.
08.05.2015 10:46
Joskun koulun hiihtoloman aikaan ruvettiin seurustelemaan. Silloin oli kaveripiirissä sellainen meno että kaikki piti olla tyttö- tai poikakaveri. Somali oli ihan kiva kaveri. Hyvät jutut ja sopivasti ujo. Me mentiin monesti meille koulun jälkeen ja oltiin ihan alasti. Tehtiin läksyjä ja katottiin telkkaa. Sit kerran me leikittiin jotain hippasta ja mä halusin painia. Laitoin sen selälleen rahin päälle ja ratsastin sillä. Se oli mun eka kerta. Somali sanoi myös samaa. Se tykkäs siitä miten mä punastuin. Me käytettiin silloin kaikki ne kumit mitä oltiin koulusta saatu. Sen jälkeen me mentiin aina koulun jälkeen meille harrastamaan seksiä. Joskus mä soitin sille aamulla et tulee hakee mut kouluun kun mä halusin sitä niin paljon.
Joskus keväällä ennen koulun loppua me juteltiin mitä me haluttais, jotain sellaista pervoa seksiä, sellaista mitä koskaan ei uskaltais toteuttaa. Se kerto omansa ja omani. Mä sanoin haluavani olla usean miehen kanssa yhtäaikaa. Sillai että useampi mies panisi mua. Se oli hauskaa, sovittiin ettei kerrota muille mutta jos mahdollista niin autetaan toisiamme toteuttamaann pervot juttumme. Yks päivä ennen kevätjuhlia se kysyi multa koulun pihalla olinko mä ollut tosissani. Sanoin haluavani edelleen sellaista kimppajuttua. Mä oli näyttänyt sille joitakin nettijuttuja missä oli yksi vaalee tyttö ja useampi musta mies. Se vois järkätä jotain jos mä oikeasti ,ihan tosissani, haluaisin.
Meiltä loppu koulu aikaisemmin sinä päivänä. Me mentiin meille. Riisuin sen ja itseni alasti. Laitoin rahin keskelle huonetta. Somali kävi siihen selälleen ja mä istuin sen päälle. Mä ratsastin siinä hiljaa ja pyysin sitä kertomaan mitä ne mustat miehet tekisi mulle. Se kerto kaikkee mitä me oltiin niissä nettijutuissa nähnyt. Musta tuntui että mä punastuin silloin enemän kuin koskaan. Äkisti se hiljeni, katsoi mua ja laukes siinä alla. Mä tunsin kuinka se pulppus mun sisään. Mä odotin hetken ja kysyin mikä päivä mä voisin tavata ne sen kaverit. Sillai ihan tosissaan. Mä puhun kesätöistä, se sanoi. Mä pääsisin kesäksi töihin johonkin sen serkun tutulle jos ne sais aina naida mua. Sekin tulis sinne mut me ei sit tunnettais toisiamme. Mä olisin sielä aina alasti. Tekisin jotain hommia, mut tärkeintä olisi et ne sais naida mua ihan milloin vaan ja miten vaan. Mä olin ihan hiljaa ja kysyin milloin mä voisin aloittaa.
Sille oli hirveen tärkeetä etten mä kertois niille että me seurustellaan. Mun pitäs sanoa että se vaan tuntee mut kavereiden kautta ja että mä tykkään siitä kun mahdollisimman moni panee mua. Ne ei varmaan suostuis panee jos ne tietäis että seurustelen somalin kanssa.
08.05.2015 09:31
Vuokrasin mökin ja vaimon niille viikoksi ylihintaan. Kyllä se oli selvää hyväksikäyttöä.
07.05.2015 13:34
Kaverilla on. Tämä yksilö on kärttyisä ja kiukkunen sekä määrätietoinen ja omanarvon tunteva.
04.05.2015 13:06
Olla koiran siemennettävänä. Tapauksella olisi myös yleisöä. Sellaista mietin joskus. Kiihoittaa en tiedä miksi.
29.04.2015 15:10
Minä ole se sihteeri.
23.04.2015 15:29
Pikku hiljaa nytkyttämällä. Tsemppiä vaan.
21.04.2015 13:11
Pomo lupasi hieroa, arveluttaa vähä.
21.04.2015 13:10
Yllä oli tuo nigerialais juttu. Itselläni on vähän samanlainen kokemus. Seurustelin yhden Zairelaisen? miehen kanssa. Oli kylläkin minua vanhempi. Mutta opiskelija kuten minä. Vietin paljon aikaa hänen solukämpässä. Ymmärsimme molemmat että vanhemmistani johtuen suhteella ei ole tulevaisuutta vai seksi merkitsi. Seurustelin siis yhden kanssa mutta kyllä annoin sen kämppiksellekkin ystäväni luvalla. Sain kavereiltä kerran oudon kysymyksen. Niiden kaveri olisi tulossa käymään suomessa ja viipyisi vain viikon. Voisinko antaa myös hänelle. Jäisi kaverille hyvä kuva vierailusta. Asiasta ei pitänyt olla ongelmia kunnes kuulin että kyseessä olisi sitten näytelmä. Tarkoitus olisi että minut otettetaisiin väkisin. Harkinnan jälkeen suostuin. Juttuun tuli ylläreitä kun päädyin useamman miehen käyttöön. Ei siis pelkästään tuon vieraan. En tiedä poikaystäväni osuutta mutta jatkoimme kyllä seurustelua. Vaikka viikko oli tosi rankka.
-
Kuulisin mielelläni myös muiden toteutuneista leikeistä.
20.04.2015 11:01
Ei siis kotona eikä mökillä vaan julkisella nudistirannalla. Sielä ollaan kaikki ihan alasti vauvasta vaariin.
Mistäpäin ajattelitte nudistirannan löytää?
14.04.2015 15:46
145 / 145