eläin fantasia

nolooloko

Millasia fantasiota muilla on vai onko muita..

107

9047

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevosmiess

      Kyllähän noita kaikenlaisia, en julkea niitä edes kertoa, mutta saahan sitä haaveilla kaikkea.

    • Olla koiran siemennettävänä. Tapauksella olisi myös yleisöä. Sellaista mietin joskus. Kiihoittaa en tiedä miksi.

      • entiedämiksikö

        Kyllä se jännittää kun on kohta lailla kiellettyä ....


      • Anonyymi

        Et todellakaan ole ainoa joka tuosta koiran siemennettäväksi "joutumisesta" haaveilee ;)
        Ja jos siinä olisi vielä yleisörinki ympärillä, itse siinä keskellä koiran astuttavana niin... huh, huh...
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan ole ainoa joka tuosta koiran siemennettäväksi "joutumisesta" haaveilee ;)
        Ja jos siinä olisi vielä yleisörinki ympärillä, itse siinä keskellä koiran astuttavana niin... huh, huh...
        Pervo-mies

        Olen kerran saanut ei paha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kerran saanut ei paha

        Onnekas siis oot ;)


    • RikolliseksikoHaluat

      Oletko kenties eläinten rääkkäjä!
      Tiedäthän jotta kohta eläimiin liittyvä seksuaalinen tominta on rankaistavaa,
      voit jopa löytää itse kiven sisältä mieltymyksinesi.

      Voisitko siis edelläkävijänä jättää kirjoittamatta eläinten rääkkäys haluistasi täällä.

      Onneksi tuollaiset sinun kaltaisesi eläimiin sekaatujat laitetaan suomessakin kohta ojennukseen oikein lain voimalla, olet sairas, hakeudu fantasioinesi hoitoonmitä pikimmiten ja tee palvelus itsellesi sekä tämän palstan seuraajille.

      Emme kaipaa eläimiin sekaantujia tänne,
      eläimiin sekaantumisessa ei ole mitään seksiin liittyvää, jos et sitä ymmärrä!

      • HaluTietääAsiasta

        En hyväksy eläimiin sekaantumisia mutta kiinnostaa tietää asiasta enemmän.
        Ennemmin annan vaimoni naitavaksi kuin koirani.


      • Anonyymi
        HaluTietääAsiasta kirjoitti:

        En hyväksy eläimiin sekaantumisia mutta kiinnostaa tietää asiasta enemmän.
        Ennemmin annan vaimoni naitavaksi kuin koirani.

        Et anna koiraasi naitavaksi. Entä jos koirasi nai. Annatko silloin?


    • täytyysaada

      Mulla ollu aina fantasiana harrastaa seksiä uroskoiran kanssa ja tiedän että myös monella ystävälläni on sama haave enkä näe mitään eläinrääkkäykseen liittyvää asiassa päin vastoin jos uroskoira astuu naista ja sinä edellinen kirjoittaja voit itse hakeutua hoitoon ahtaanmielesi kanssa ja jatkaa masturbointia pimeässä huoneessasi

      • RikolliseksikoHaluat

        Kuten kerroit,että sulla on ollut aina fantasiana harrastaa seksiä uroskoiran kanssa.
        Se ei tarkoita että koira nauttisi eläinrääkkäyksestäsi.
        En katso olevani fantasiaasi liittyen ahtaanmielinen, ajattelen eläinten hyvin vointia jota sinä et todellakaan edistä fantasoillasi liittyen eläinten hyväksi käyttöä.
        Mieti ymmärtää koira sinun seksuaalisia perversioita,
        Suomi on ollut aikaansa perässä eläinten suojelemisessa muihin pohjoismaihin verrattuna, joissa on eläimiin sekaantuminen jo kriminalisoitu.

        Et näe mitään eläirääkkäykseen liittyvää fantasiassasi, koska et elä todellisuudessa fantasioinesi,


      • yxmöturi

        Ihan oikein. Ei voida puhua eläinrääkkäyksestä, kun ihan selvästi uroskoira nauttii siitä. Kun katsoo noita eläinsex videoita, niin nehän on niin innokkaita ja malttamattomia ettei nainen ehdi riisua vaatteita kun ovat jo hyppimassa selkään ja kieli pitkällä jupittaavat innokkaasti.


      • jvcgz

        Ja missähän laillisesti noita videoita muka voi katsooo


      • jalmari63

        hieno asia jos koira nautti ei ole eläin rääkystä ja on eläimiin sekaantuminen poistettu suomen rikoslaissta on hieno katsoa kun koira astuu tv jalmari63


      • Anonyymi

        Mulla oli seksikokemus oman rottweilerini kanssa hiljattain, noin kuukausi sitten. Tuli kyllä yllättäen, en ole ennen edes ajatellut mitään sellaista, vaikka kyllähän se välillä vähän riettaita ajatuksia on herättänyt, kun olen nähnyt sen erektion joskus.
        Tykkäsin kyllä aika paljonkin alkuyllätyksen jälkeen, täytyy myöntää. Tosin en ole saanut seksiä pitkään aikaan, joten sekin varmasti vaikutti asiaan.
        Monesti venyttelen ja jumppaan kotona ja olen aika usein alasti samalla.
        Nyt tein pakaravenyttelyjä nelinkontin, eli olin toisin sanoen "perse taivasta kohden" olkkarissa, kun koirani tuli pyörimään sinne, kuten usein tulee.
        Oli takanani, kun tunsin sen kirsun persuksillani ja siinä samassa se hyppäsikin jo päälleni ja kietoi tassunsa mun lanteiden ympärille samalla tavoin, kuin naarasta paritellessaan ja alkoi sohimaan mulkullaan mua pitkin poikin alapäätä pillua etsien.
        Kiljaisin hieman yllätyksestä aluksi ja komensin sitä pois, mutta eihän se totellut ja aloin kiihottumaan itsekin jo siitä, kun tunsin sen mulkun mua vasten. Enkä kyllä olisi siitä päässyt muutenkaan pois, sen ote oli sen verran vahva ja voimakas koira muutenkin.
        Joten jähmetyin paikalleni, ojensin persettäni enemmän sitä kohden ja sain haarojeni välistä otteen sen mulkusta sen verran, että sain ohjattua sen huulieni väliin ja hitto kun se survaisi mulkkunsa kerrasta tappiin asti mun sisään ja alkoi raivoisan nylkytyksen. Jouduin tosissani painamaan vastaan, etten olisi römähtänyt alas sen alle ja se takova työntelyliike, mitä sen mulkku teki mun pillussa oli ihan mieletön..Tuntui että taju lähtee ja alapäässä salamoi.
        Näin vielä peilistä meidät ja oli aika rivo näky, sen pakaratkin välillä kiristyivät rypyille työntöjen voimasta ja se takoi lanteitaan edes takaisin yrittäen vain saada mahdollisimman nopeasti siemensyöksyn. Ja se sen ääntely...
        Loppuvaiheessa varsinkin siemensyöksyn tullessa työntyi niin syvälle muhun kun mahtui, jähmettyi aloilleen ja aloitti möreän murahtelun. Tai oli enemmänkin sellaista matalaa örinää ja örähtelyä.. Tiukensi vielä tassujen otettaan musta ja kuolasi mun selälleni samalla.
        Siinä vaiheessa, kun sen mulkku alkoi paisumaan, niin multa tuli orgasmi. Squirttasin oikein, kuten aina kun laukean voimakkaasti.
        Annoin sen olla päälläni vielä jonkin aikaa, kun tuntui viihtyvän siinä ja itsekin olin aika naatti aktin jäljiltä, joten ei ollut minullakaan kiire pois. Siinä vaiheessa, kun sen muna löystyi ja ote heltisi hieman, niin kierähdin sen alta pois ja komensin sen pedille, minne menikin nuolemaan mulkkuaan puhtaaksi ja mä käännyin katsomaan sotkua.
        Lattialla oli aika hiton iso lammikko sen spermaa ja mun orgasmi- ym limaa ja katsoin peilin kautta alapäätäni ja se oli kyllä oikein kunnolla nussitun näköinen.
        Vieläkin huulet punoittivat turvoksissa aktin jälkeen ja pillu oli muutenkin myös koiran spermassa, mitä valui ulos.
        Nautin kyllä tuosta tilanteesta, mutta vähän kyllä mietityttääkin, että mitä hittoa tuli tehtyä.
        Onneksi tuosta ei tullut nyt mitään himonylkyttäjää tuon tilanteen johdosta, mutta kyllä se kiinnittää enemmän huomiota mun alapäähän nykyään, nuuhkii sitä usein tai yrittää ainakin ja kerran sai täyden seisokin samalla nuuhkiessaan.
        Silloin kyllä avitin sitä kädellä hetken mielijohteesta. Tai no ei mun tarvinnut erityisemmin avittaa, otin sen mulkun käteeni, tein pari runkkausliikettä ja sitten se alkoikin nylkyttämään itse. Ettei mun nyt tarvinnut sitten enää muuta tehdä, kuin pitää tukevasti kädellä kiinni, että sai nussittua siemenet mun kämmenen sisään.


      • Anonyymi

        Mulla oli seksikokemus oman rottweilerini kanssa hiljattain, noin kuukausi sitten. Tuli kyllä yllättäen, en ole ennen edes ajatellut mitään sellaista, vaikka kyllähän se välillä vähän riettaita ajatuksia on herättänyt, kun olen nähnyt sen erektion joskus.
        Tykkäsin kyllä aika paljonkin alkuyllätyksen jälkeen, täytyy myöntää. Tosin en ole saanut seksiä pitkään aikaan, joten sekin varmasti vaikutti asiaan.
        Monesti venyttelen ja jumppaan kotona ja olen aika usein alasti samalla.
        Nyt tein pakaravenyttelyjä nelinkontin, eli olin toisin sanoen "perse taivasta kohden" olkkarissa, kun koirani tuli pyörimään sinne, kuten usein tulee.
        Oli takanani, kun tunsin sen kirsun persuksillani ja siinä samassa se hyppäsikin jo päälleni ja kietoi tassunsa mun lanteiden ympärille samalla tavoin, kuin naarasta paritellessaan ja alkoi sohimaan mulkullaan mua pitkin poikin alapäätä pillua etsien.
        Kiljaisin hieman yllätyksestä aluksi ja komensin sitä pois, mutta eihän se totellut ja aloin kiihottumaan itsekin jo siitä, kun tunsin sen mulkun mua vasten. Enkä kyllä olisi siitä päässyt muutenkaan pois, sen ote oli sen verran vahva ja voimakas koira muutenkin.
        Joten jähmetyin paikalleni, ojensin persettäni enemmän sitä kohden ja sain haarojeni välistä otteen sen mulkusta sen verran, että sain ohjattua sen huulieni väliin ja hitto kun se survaisi mulkkunsa kerrasta tappiin asti mun sisään ja alkoi raivoisan nylkytyksen. Jouduin tosissani painamaan vastaan, etten olisi römähtänyt alas sen alle ja se takova työntelyliike, mitä sen mulkku teki mun pillussa oli ihan mieletön..Tuntui että taju lähtee ja alapäässä salamoi.
        Näin vielä peilistä meidät ja oli aika rivo näky, sen pakaratkin välillä kiristyivät rypyille työntöjen voimasta ja se takoi lanteitaan edes takaisin yrittäen vain saada mahdollisimman nopeasti siemensyöksyn. Ja se sen ääntely...
        Loppuvaiheessa varsinkin siemensyöksyn tullessa työntyi niin syvälle muhun kun mahtui, jähmettyi aloilleen ja aloitti möreän murahtelun. Tai oli enemmänkin sellaista matalaa örinää ja örähtelyä.. Tiukensi vielä tassujen otettaan musta ja kuolasi mun selälleni samalla.
        Siinä vaiheessa, kun sen mulkku alkoi paisumaan, niin multa tuli orgasmi. Squirttasin oikein, kuten aina kun laukean voimakkaasti.
        Annoin sen olla päälläni vielä jonkin aikaa, kun tuntui viihtyvän siinä ja itsekin olin aika naatti aktin jäljiltä, joten ei ollut minullakaan kiire pois. Siinä vaiheessa, kun sen muna löystyi ja ote heltisi hieman, niin kierähdin sen alta pois ja komensin sen pedille, minne menikin nuolemaan mulkkuaan puhtaaksi ja mä käännyin katsomaan sotkua.
        Lattialla oli aika hiton iso lammikko sen spermaa ja mun orgasmi- ym limaa ja katsoin peilin kautta alapäätäni ja se oli kyllä oikein kunnolla nussitun näköinen.
        Vieläkin huulet punoittivat turvoksissa aktin jälkeen ja pillu oli muutenkin myös koiran spermassa, mitä valui ulos.
        Nautin kyllä tuosta tilanteesta, mutta vähän kyllä mietityttääkin, että mitä hittoa tuli tehtyä.
        Onneksi tuosta ei tullut nyt mitään himonylkyttäjää tuon tilanteen johdosta, mutta kyllä se kiinnittää enemmän huomiota mun alapäähän nykyään, nuuhkii sitä usein tai yrittää ainakin ja kerran sai täyden seisokin samalla nuuhkiessaan.
        Silloin kyllä avitin sitä kädellä hetken mielijohteesta. Tai no ei mun tarvinnut erityisemmin avittaa, otin sen mulkun käteeni, tein pari runkkausliikettä ja sitten se alkoikin nylkyttämään itse. Ettei mun nyt tarvinnut sitten enää muuta tehdä, kuin pitää tukevasti kädellä kiinni, että sai nussittua siemenet mun kämmenen sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli seksikokemus oman rottweilerini kanssa hiljattain, noin kuukausi sitten. Tuli kyllä yllättäen, en ole ennen edes ajatellut mitään sellaista, vaikka kyllähän se välillä vähän riettaita ajatuksia on herättänyt, kun olen nähnyt sen erektion joskus.
        Tykkäsin kyllä aika paljonkin alkuyllätyksen jälkeen, täytyy myöntää. Tosin en ole saanut seksiä pitkään aikaan, joten sekin varmasti vaikutti asiaan.
        Monesti venyttelen ja jumppaan kotona ja olen aika usein alasti samalla.
        Nyt tein pakaravenyttelyjä nelinkontin, eli olin toisin sanoen "perse taivasta kohden" olkkarissa, kun koirani tuli pyörimään sinne, kuten usein tulee.
        Oli takanani, kun tunsin sen kirsun persuksillani ja siinä samassa se hyppäsikin jo päälleni ja kietoi tassunsa mun lanteiden ympärille samalla tavoin, kuin naarasta paritellessaan ja alkoi sohimaan mulkullaan mua pitkin poikin alapäätä pillua etsien.
        Kiljaisin hieman yllätyksestä aluksi ja komensin sitä pois, mutta eihän se totellut ja aloin kiihottumaan itsekin jo siitä, kun tunsin sen mulkun mua vasten. Enkä kyllä olisi siitä päässyt muutenkaan pois, sen ote oli sen verran vahva ja voimakas koira muutenkin.
        Joten jähmetyin paikalleni, ojensin persettäni enemmän sitä kohden ja sain haarojeni välistä otteen sen mulkusta sen verran, että sain ohjattua sen huulieni väliin ja hitto kun se survaisi mulkkunsa kerrasta tappiin asti mun sisään ja alkoi raivoisan nylkytyksen. Jouduin tosissani painamaan vastaan, etten olisi römähtänyt alas sen alle ja se takova työntelyliike, mitä sen mulkku teki mun pillussa oli ihan mieletön..Tuntui että taju lähtee ja alapäässä salamoi.
        Näin vielä peilistä meidät ja oli aika rivo näky, sen pakaratkin välillä kiristyivät rypyille työntöjen voimasta ja se takoi lanteitaan edes takaisin yrittäen vain saada mahdollisimman nopeasti siemensyöksyn. Ja se sen ääntely...
        Loppuvaiheessa varsinkin siemensyöksyn tullessa työntyi niin syvälle muhun kun mahtui, jähmettyi aloilleen ja aloitti möreän murahtelun. Tai oli enemmänkin sellaista matalaa örinää ja örähtelyä.. Tiukensi vielä tassujen otettaan musta ja kuolasi mun selälleni samalla.
        Siinä vaiheessa, kun sen mulkku alkoi paisumaan, niin multa tuli orgasmi. Squirttasin oikein, kuten aina kun laukean voimakkaasti.
        Annoin sen olla päälläni vielä jonkin aikaa, kun tuntui viihtyvän siinä ja itsekin olin aika naatti aktin jäljiltä, joten ei ollut minullakaan kiire pois. Siinä vaiheessa, kun sen muna löystyi ja ote heltisi hieman, niin kierähdin sen alta pois ja komensin sen pedille, minne menikin nuolemaan mulkkuaan puhtaaksi ja mä käännyin katsomaan sotkua.
        Lattialla oli aika hiton iso lammikko sen spermaa ja mun orgasmi- ym limaa ja katsoin peilin kautta alapäätäni ja se oli kyllä oikein kunnolla nussitun näköinen.
        Vieläkin huulet punoittivat turvoksissa aktin jälkeen ja pillu oli muutenkin myös koiran spermassa, mitä valui ulos.
        Nautin kyllä tuosta tilanteesta, mutta vähän kyllä mietityttääkin, että mitä hittoa tuli tehtyä.
        Onneksi tuosta ei tullut nyt mitään himonylkyttäjää tuon tilanteen johdosta, mutta kyllä se kiinnittää enemmän huomiota mun alapäähän nykyään, nuuhkii sitä usein tai yrittää ainakin ja kerran sai täyden seisokin samalla nuuhkiessaan.
        Silloin kyllä avitin sitä kädellä hetken mielijohteesta. Tai no ei mun tarvinnut erityisemmin avittaa, otin sen mulkun käteeni, tein pari runkkausliikettä ja sitten se alkoikin nylkyttämään itse. Ettei mun nyt tarvinnut sitten enää muuta tehdä, kuin pitää tukevasti kädellä kiinni, että sai nussittua siemenet mun kämmenen sisään.

        Tuon kun olisi saanut nähdä.
        Trv. Labbisboy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli seksikokemus oman rottweilerini kanssa hiljattain, noin kuukausi sitten. Tuli kyllä yllättäen, en ole ennen edes ajatellut mitään sellaista, vaikka kyllähän se välillä vähän riettaita ajatuksia on herättänyt, kun olen nähnyt sen erektion joskus.
        Tykkäsin kyllä aika paljonkin alkuyllätyksen jälkeen, täytyy myöntää. Tosin en ole saanut seksiä pitkään aikaan, joten sekin varmasti vaikutti asiaan.
        Monesti venyttelen ja jumppaan kotona ja olen aika usein alasti samalla.
        Nyt tein pakaravenyttelyjä nelinkontin, eli olin toisin sanoen "perse taivasta kohden" olkkarissa, kun koirani tuli pyörimään sinne, kuten usein tulee.
        Oli takanani, kun tunsin sen kirsun persuksillani ja siinä samassa se hyppäsikin jo päälleni ja kietoi tassunsa mun lanteiden ympärille samalla tavoin, kuin naarasta paritellessaan ja alkoi sohimaan mulkullaan mua pitkin poikin alapäätä pillua etsien.
        Kiljaisin hieman yllätyksestä aluksi ja komensin sitä pois, mutta eihän se totellut ja aloin kiihottumaan itsekin jo siitä, kun tunsin sen mulkun mua vasten. Enkä kyllä olisi siitä päässyt muutenkaan pois, sen ote oli sen verran vahva ja voimakas koira muutenkin.
        Joten jähmetyin paikalleni, ojensin persettäni enemmän sitä kohden ja sain haarojeni välistä otteen sen mulkusta sen verran, että sain ohjattua sen huulieni väliin ja hitto kun se survaisi mulkkunsa kerrasta tappiin asti mun sisään ja alkoi raivoisan nylkytyksen. Jouduin tosissani painamaan vastaan, etten olisi römähtänyt alas sen alle ja se takova työntelyliike, mitä sen mulkku teki mun pillussa oli ihan mieletön..Tuntui että taju lähtee ja alapäässä salamoi.
        Näin vielä peilistä meidät ja oli aika rivo näky, sen pakaratkin välillä kiristyivät rypyille työntöjen voimasta ja se takoi lanteitaan edes takaisin yrittäen vain saada mahdollisimman nopeasti siemensyöksyn. Ja se sen ääntely...
        Loppuvaiheessa varsinkin siemensyöksyn tullessa työntyi niin syvälle muhun kun mahtui, jähmettyi aloilleen ja aloitti möreän murahtelun. Tai oli enemmänkin sellaista matalaa örinää ja örähtelyä.. Tiukensi vielä tassujen otettaan musta ja kuolasi mun selälleni samalla.
        Siinä vaiheessa, kun sen mulkku alkoi paisumaan, niin multa tuli orgasmi. Squirttasin oikein, kuten aina kun laukean voimakkaasti.
        Annoin sen olla päälläni vielä jonkin aikaa, kun tuntui viihtyvän siinä ja itsekin olin aika naatti aktin jäljiltä, joten ei ollut minullakaan kiire pois. Siinä vaiheessa, kun sen muna löystyi ja ote heltisi hieman, niin kierähdin sen alta pois ja komensin sen pedille, minne menikin nuolemaan mulkkuaan puhtaaksi ja mä käännyin katsomaan sotkua.
        Lattialla oli aika hiton iso lammikko sen spermaa ja mun orgasmi- ym limaa ja katsoin peilin kautta alapäätäni ja se oli kyllä oikein kunnolla nussitun näköinen.
        Vieläkin huulet punoittivat turvoksissa aktin jälkeen ja pillu oli muutenkin myös koiran spermassa, mitä valui ulos.
        Nautin kyllä tuosta tilanteesta, mutta vähän kyllä mietityttääkin, että mitä hittoa tuli tehtyä.
        Onneksi tuosta ei tullut nyt mitään himonylkyttäjää tuon tilanteen johdosta, mutta kyllä se kiinnittää enemmän huomiota mun alapäähän nykyään, nuuhkii sitä usein tai yrittää ainakin ja kerran sai täyden seisokin samalla nuuhkiessaan.
        Silloin kyllä avitin sitä kädellä hetken mielijohteesta. Tai no ei mun tarvinnut erityisemmin avittaa, otin sen mulkun käteeni, tein pari runkkausliikettä ja sitten se alkoikin nylkyttämään itse. Ettei mun nyt tarvinnut sitten enää muuta tehdä, kuin pitää tukevasti kädellä kiinni, että sai nussittua siemenet mun kämmenen sisään.

        Aivan ihanan kiimainen hetkihän teillä sitten olikin ;)
        Ja vieläpä irstaskin kun näit itsekin tämän kaiken peilin kautta...
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kun olisi saanut nähdä.
        Trv. Labbisboy

        Todellakin olisin halunnut tämän nähdä minäkin ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihanan kiimainen hetkihän teillä sitten olikin ;)
        Ja vieläpä irstaskin kun näit itsekin tämän kaiken peilin kautta...
        Pervo-mies

        Olihan se aika kiimaista, vielä kun alkuyllätyksen/-järkytyksen jälkeen aloin nauttimaan tilanteesta. Oli kunnon nussimista oikein suoraan sanoen, vaikka puhun asiaa yleensä panemisena..
        Vähän kyllä alkanut mietityttämään, että haluaisin ehkä uudestaankin koiraani.
        Ajattelen ainakin asiaa aika usein. Varmasti suostuisi, nyt varsinkin kun on saanut astua mut jo kerran ja olen runkannutkin sitä.
        Jotenkin alkanut kiihottamaan ajatus siitä, että nussisi minua lähetyssaarnaaja-asennossa, mietin vain että miten onnistuu. Ehkä jos menen sängynreunalle makuulle sopivasti tai sitten tällaiselle liikunta-alustalleni, millaista käytetään myös penkkipunnerruksessa.
        Saisi vaan paremman otteen ja saisin kiedottua ehkä jalkani sen ympärille samalla, kun nylkyttäisi minua. Ja onnistuisi ehkä siinä asennossa survomaan mulkkunsa ja roiskimaan lopuksi spermansa vielä syvemmälle muhun kuin tuolla ekalla kerralla... Kuolaisi mun rinnoilleni..
        Oli kyllä aika rivo näky, kun tuollainen reilu 50kg on selässäni tassut tiukasti lanteideni ympärillä, katsoo mun selkää ja survoo samalla mulkkuaan muhun..
        Ja siinä vaiheessa, kun ruiski spermaansa muhun, niin sen mulkku alkoi paisumaan, niin tuntui että halkean. Sen vuoksikin jo sain niin tolkuttoman squirt-orkun, kun sen kyrvän runnomisen päätteeksi tuntui että paisuu kaksinkertaiseksi mun sisällä ja pysyi jähmettyneenä aloillaan.
        En tiedä kyllä, oliko nalkkitilanne, mutta annoin sen tosiaan muutenkin olla päälläni rauhassa hetken.
        Taidankin kyllä ehkä jo tänään yrittää jotain sen kanssa tai lähiaikoina ainakin.. Alkoi vaan ajatus taas kiertämään tilanteessa.
        Tai annan ainakin sen astua mun käden, jos tahtoo. Sekin on kyllä kivan kiihottavaa.
        Ja sitten, kun on sotkenut mun käden spermaansa, voisin samalla kädellä masturboida ja hieroa spermat pilluun samalla.. No, täytyy katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihanan kiimainen hetkihän teillä sitten olikin ;)
        Ja vieläpä irstaskin kun näit itsekin tämän kaiken peilin kautta...
        Pervo-mies

        Olihan se aika kiimaista, vielä kun alkuyllätyksen/-järkytyksen jälkeen aloin nauttimaan tilanteesta. Oli kunnon nussimista oikein suoraan sanoen, vaikka puhun asiaa yleensä panemisena..
        Vähän kyllä alkanut mietityttämään, että haluaisin ehkä uudestaankin koiraani.
        Ajattelen ainakin asiaa aika usein. Varmasti suostuisi, nyt varsinkin kun on saanut astua mut jo kerran ja olen runkannutkin sitä.
        Jotenkin alkanut kiihottamaan ajatus siitä, että nussisi minua lähetyssaarnaaja-asennossa, mietin vain että miten onnistuu. Ehkä jos menen sängynreunalle makuulle sopivasti tai sitten tällaiselle liikunta-alustalleni, millaista käytetään myös penkkipunnerruksessa.
        Saisi vaan paremman otteen ja saisin kiedottua ehkä jalkani sen ympärille samalla, kun nylkyttäisi minua. Ja onnistuisi ehkä siinä asennossa survomaan mulkkunsa ja roiskimaan lopuksi spermansa vielä syvemmälle muhun kuin tuolla ekalla kerralla... Kuolaisi mun rinnoilleni..
        Oli kyllä aika rivo näky, kun tuollainen reilu 50kg on selässäni tassut tiukasti lanteideni ympärillä, katsoo mun selkää ja survoo samalla mulkkuaan muhun..
        Ja siinä vaiheessa, kun ruiski spermaansa muhun, niin sen mulkku alkoi paisumaan, niin tuntui että halkean. Sen vuoksikin jo sain niin tolkuttoman squirt-orkun, kun sen kyrvän runnomisen päätteeksi tuntui että paisuu kaksinkertaiseksi mun sisällä ja pysyi jähmettyneenä aloillaan.
        En tiedä kyllä, oliko nalkkitilanne, mutta annoin sen tosiaan muutenkin olla päälläni rauhassa hetken.
        Taidankin kyllä ehkä jo tänään yrittää jotain sen kanssa tai lähiaikoina ainakin.. Alkoi vaan ajatus taas kiertämään tilanteessa.
        Tai annan ainakin sen astua mun käden, jos tahtoo. Sekin on kyllä kivan kiihottavaa.
        Ja sitten, kun on sotkenut mun käden spermaansa, voisin samalla kädellä masturboida ja hieroa spermat pilluun samalla.. No, täytyy katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se aika kiimaista, vielä kun alkuyllätyksen/-järkytyksen jälkeen aloin nauttimaan tilanteesta. Oli kunnon nussimista oikein suoraan sanoen, vaikka puhun asiaa yleensä panemisena..
        Vähän kyllä alkanut mietityttämään, että haluaisin ehkä uudestaankin koiraani.
        Ajattelen ainakin asiaa aika usein. Varmasti suostuisi, nyt varsinkin kun on saanut astua mut jo kerran ja olen runkannutkin sitä.
        Jotenkin alkanut kiihottamaan ajatus siitä, että nussisi minua lähetyssaarnaaja-asennossa, mietin vain että miten onnistuu. Ehkä jos menen sängynreunalle makuulle sopivasti tai sitten tällaiselle liikunta-alustalleni, millaista käytetään myös penkkipunnerruksessa.
        Saisi vaan paremman otteen ja saisin kiedottua ehkä jalkani sen ympärille samalla, kun nylkyttäisi minua. Ja onnistuisi ehkä siinä asennossa survomaan mulkkunsa ja roiskimaan lopuksi spermansa vielä syvemmälle muhun kuin tuolla ekalla kerralla... Kuolaisi mun rinnoilleni..
        Oli kyllä aika rivo näky, kun tuollainen reilu 50kg on selässäni tassut tiukasti lanteideni ympärillä, katsoo mun selkää ja survoo samalla mulkkuaan muhun..
        Ja siinä vaiheessa, kun ruiski spermaansa muhun, niin sen mulkku alkoi paisumaan, niin tuntui että halkean. Sen vuoksikin jo sain niin tolkuttoman squirt-orkun, kun sen kyrvän runnomisen päätteeksi tuntui että paisuu kaksinkertaiseksi mun sisällä ja pysyi jähmettyneenä aloillaan.
        En tiedä kyllä, oliko nalkkitilanne, mutta annoin sen tosiaan muutenkin olla päälläni rauhassa hetken.
        Taidankin kyllä ehkä jo tänään yrittää jotain sen kanssa tai lähiaikoina ainakin.. Alkoi vaan ajatus taas kiertämään tilanteessa.
        Tai annan ainakin sen astua mun käden, jos tahtoo. Sekin on kyllä kivan kiihottavaa.
        Ja sitten, kun on sotkenut mun käden spermaansa, voisin samalla kädellä masturboida ja hieroa spermat pilluun samalla.. No, täytyy katsoa.

        Onhan tuo aivan varmastikin kiimaista, oikein kunnon nussimista ja hyvä niin ;)
        Ja jos olet miettinyt, että uusintaa haluat niin aivan varmastihan koirasikin on siihen valmis kun tuon ensimmäisenkin "aloitteen" teki kun sut suorastaan astui...

        Ehkäpä tuo lähetyssaarnaaja-asento voi olla hieman hankalampi alkuun ainakin, kun on erilanen mihin koirat ovat tottuneet, mutta uskoisin että koirasi siihenkin aika nopeasti oppii kun rauhassa opettelette :)

        Onhan se varmastikin aikas rivo ja irstas näky tosiaankin mutta ai että kuinka sen haluaisinkaan itsekin nähdä... Oikeastaan nyt käy "kateeksi" sitä peiliäsi jonka kautta itse tämän toiminnan näitkin =O)

        Jos se paisuvainenkin painui sisääsi niin kyllähän siinä kannattaakin olla ihan rauhassa ja vain odotella että se laskee ja koira itse sisältäsi poistuu tämän nalkkitilanteen mennessä ohitse... ettei käy mitenkään "hassusti"...

        Oikein mukavia uusia leikkihetkiä sinne teille molemmille kuitenkin...

        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli seksikokemus oman rottweilerini kanssa hiljattain, noin kuukausi sitten. Tuli kyllä yllättäen, en ole ennen edes ajatellut mitään sellaista, vaikka kyllähän se välillä vähän riettaita ajatuksia on herättänyt, kun olen nähnyt sen erektion joskus.
        Tykkäsin kyllä aika paljonkin alkuyllätyksen jälkeen, täytyy myöntää. Tosin en ole saanut seksiä pitkään aikaan, joten sekin varmasti vaikutti asiaan.
        Monesti venyttelen ja jumppaan kotona ja olen aika usein alasti samalla.
        Nyt tein pakaravenyttelyjä nelinkontin, eli olin toisin sanoen "perse taivasta kohden" olkkarissa, kun koirani tuli pyörimään sinne, kuten usein tulee.
        Oli takanani, kun tunsin sen kirsun persuksillani ja siinä samassa se hyppäsikin jo päälleni ja kietoi tassunsa mun lanteiden ympärille samalla tavoin, kuin naarasta paritellessaan ja alkoi sohimaan mulkullaan mua pitkin poikin alapäätä pillua etsien.
        Kiljaisin hieman yllätyksestä aluksi ja komensin sitä pois, mutta eihän se totellut ja aloin kiihottumaan itsekin jo siitä, kun tunsin sen mulkun mua vasten. Enkä kyllä olisi siitä päässyt muutenkaan pois, sen ote oli sen verran vahva ja voimakas koira muutenkin.
        Joten jähmetyin paikalleni, ojensin persettäni enemmän sitä kohden ja sain haarojeni välistä otteen sen mulkusta sen verran, että sain ohjattua sen huulieni väliin ja hitto kun se survaisi mulkkunsa kerrasta tappiin asti mun sisään ja alkoi raivoisan nylkytyksen. Jouduin tosissani painamaan vastaan, etten olisi römähtänyt alas sen alle ja se takova työntelyliike, mitä sen mulkku teki mun pillussa oli ihan mieletön..Tuntui että taju lähtee ja alapäässä salamoi.
        Näin vielä peilistä meidät ja oli aika rivo näky, sen pakaratkin välillä kiristyivät rypyille työntöjen voimasta ja se takoi lanteitaan edes takaisin yrittäen vain saada mahdollisimman nopeasti siemensyöksyn. Ja se sen ääntely...
        Loppuvaiheessa varsinkin siemensyöksyn tullessa työntyi niin syvälle muhun kun mahtui, jähmettyi aloilleen ja aloitti möreän murahtelun. Tai oli enemmänkin sellaista matalaa örinää ja örähtelyä.. Tiukensi vielä tassujen otettaan musta ja kuolasi mun selälleni samalla.
        Siinä vaiheessa, kun sen mulkku alkoi paisumaan, niin multa tuli orgasmi. Squirttasin oikein, kuten aina kun laukean voimakkaasti.
        Annoin sen olla päälläni vielä jonkin aikaa, kun tuntui viihtyvän siinä ja itsekin olin aika naatti aktin jäljiltä, joten ei ollut minullakaan kiire pois. Siinä vaiheessa, kun sen muna löystyi ja ote heltisi hieman, niin kierähdin sen alta pois ja komensin sen pedille, minne menikin nuolemaan mulkkuaan puhtaaksi ja mä käännyin katsomaan sotkua.
        Lattialla oli aika hiton iso lammikko sen spermaa ja mun orgasmi- ym limaa ja katsoin peilin kautta alapäätäni ja se oli kyllä oikein kunnolla nussitun näköinen.
        Vieläkin huulet punoittivat turvoksissa aktin jälkeen ja pillu oli muutenkin myös koiran spermassa, mitä valui ulos.
        Nautin kyllä tuosta tilanteesta, mutta vähän kyllä mietityttääkin, että mitä hittoa tuli tehtyä.
        Onneksi tuosta ei tullut nyt mitään himonylkyttäjää tuon tilanteen johdosta, mutta kyllä se kiinnittää enemmän huomiota mun alapäähän nykyään, nuuhkii sitä usein tai yrittää ainakin ja kerran sai täyden seisokin samalla nuuhkiessaan.
        Silloin kyllä avitin sitä kädellä hetken mielijohteesta. Tai no ei mun tarvinnut erityisemmin avittaa, otin sen mulkun käteeni, tein pari runkkausliikettä ja sitten se alkoikin nylkyttämään itse. Ettei mun nyt tarvinnut sitten enää muuta tehdä, kuin pitää tukevasti kädellä kiinni, että sai nussittua siemenet mun kämmenen sisään.

        Olisi kyllä kiihottavaa nähdä sinut ja rotikka naimassa,ota yhteyttä tai jos joku nainen tahtoisi tutustua mulla on iso koira jota voisi kokeilla. kik muajussi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo aivan varmastikin kiimaista, oikein kunnon nussimista ja hyvä niin ;)
        Ja jos olet miettinyt, että uusintaa haluat niin aivan varmastihan koirasikin on siihen valmis kun tuon ensimmäisenkin "aloitteen" teki kun sut suorastaan astui...

        Ehkäpä tuo lähetyssaarnaaja-asento voi olla hieman hankalampi alkuun ainakin, kun on erilanen mihin koirat ovat tottuneet, mutta uskoisin että koirasi siihenkin aika nopeasti oppii kun rauhassa opettelette :)

        Onhan se varmastikin aikas rivo ja irstas näky tosiaankin mutta ai että kuinka sen haluaisinkaan itsekin nähdä... Oikeastaan nyt käy "kateeksi" sitä peiliäsi jonka kautta itse tämän toiminnan näitkin =O)

        Jos se paisuvainenkin painui sisääsi niin kyllähän siinä kannattaakin olla ihan rauhassa ja vain odotella että se laskee ja koira itse sisältäsi poistuu tämän nalkkitilanteen mennessä ohitse... ettei käy mitenkään "hassusti"...

        Oikein mukavia uusia leikkihetkiä sinne teille molemmille kuitenkin...

        Pervo-mies

        Varmasti suostuu, luulisin ainakin. Ei tosiaan ole muuten yrittänyt alkaa uudestaan nylkyttämään tuon jälkeen, kuten jotkut koirat tekee muuten, että hyppäävät vasten seisaalleen ja alkavat nylkyttämään ilmaa. Mutta jos nyt joku kerta menisin taas sen "nenän eteen" samanlailla, kun tuolla ekalla kerralla, minkä ansiosta hyppäsi mun selkään, niin uusinta olisi varmaan odotettavissa...
        En vielä ole yrittänyt mitään, mutta piakkoin varmaankin. Emmin hieman, kun kuitenkin jotenkin hävettääkin tai ainakin nolottaa samalla, vaikka nyt mielikin tekee uudestaan.
        Justiinsa tuo että mitä hittoa mä menin tekemään ja kuinka se meni tuohon pisteeseen, että annoin mun koiralle pillua ja nautinkin vielä, kun nussi minua.. Vaikka eihän se keneltäkään pois ole, mitä kukin kotonaan tekee ja tykkäsinkin kuitenkin ihan hitosti myöskin.
        Ja toisaalta mietin, että jos pitää nyt taukoa, niin voi olla himokkaampi ja sitä kautta helpompi houkuteltava paritteluun kanssani. Ja tietty jos sitä spermaakin tulisi sitten reilummin. Jotenkin tykkään siitä, kun sitä tulee paljon ja sitä on vähän joka paikassa, kuten oli viimeksi. Yllätyin oikein, kuinka hitosti koiralta sitä lentää lauetessa.
        Sitä en tiedä, kun en nähnyt, että pursusiko sitä ulos mun pillusta jo siinä vaiheessa, kun tuli muhun, mutta sen siemensyöksyn jälkeen varmaankin valui kun roikkui mun selässä vielä ja huomasin siinä vaiheessa vielä, kun sen mulkku luiskahti ulos musta, niin vielä tuli ainakin joku roiskahdus sen kullista ulos. Ja musta sitä valui vielä aika paljon ulos, kun tosiaan istuin siinä vielä ihmettelemässä ja katselemassa pilluani sen aktin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo aivan varmastikin kiimaista, oikein kunnon nussimista ja hyvä niin ;)
        Ja jos olet miettinyt, että uusintaa haluat niin aivan varmastihan koirasikin on siihen valmis kun tuon ensimmäisenkin "aloitteen" teki kun sut suorastaan astui...

        Ehkäpä tuo lähetyssaarnaaja-asento voi olla hieman hankalampi alkuun ainakin, kun on erilanen mihin koirat ovat tottuneet, mutta uskoisin että koirasi siihenkin aika nopeasti oppii kun rauhassa opettelette :)

        Onhan se varmastikin aikas rivo ja irstas näky tosiaankin mutta ai että kuinka sen haluaisinkaan itsekin nähdä... Oikeastaan nyt käy "kateeksi" sitä peiliäsi jonka kautta itse tämän toiminnan näitkin =O)

        Jos se paisuvainenkin painui sisääsi niin kyllähän siinä kannattaakin olla ihan rauhassa ja vain odotella että se laskee ja koira itse sisältäsi poistuu tämän nalkkitilanteen mennessä ohitse... ettei käy mitenkään "hassusti"...

        Oikein mukavia uusia leikkihetkiä sinne teille molemmille kuitenkin...

        Pervo-mies

        Mutta joo, mietin itsekin tuota lähetyssaarnaajaa, että voi olla hankala aluksi, ainakin jos sängyn päällä sitä yrittää, mun täytyisi kuitenkin olla sängyn päällä tukevasti ja se ei välttämättä saa kunnon pito-otetta, kun ei saa siinä kiedottua tassujaan mun ympärille.
        Että tuo urheilupenkki voisi olla ainakin kokeilemisen arvoinen, on sen verran leveä, että pystyisin makaamaan siinä päällä hyvin ja kuitenkin sen verran kapea, että koirani saisi varmaan hyvän otteen pysyäkseen aktiasennossa. No, katsoo sitten kun on sen aika. Voin kyllä ottaa myös noin kuin ekallakin kerralla.
        Tykkäisin vaan katsella sitä samalla, kun on päälläni ja saisin ehkä tosiaan jalkani kiedottua sen ympärille ja voisin pitää käsiäni sen "lanteilla" ja tuntea ne työntelyliikkeet silläkin tavoin. Ja kuolaisi samalla rinnoilleni.
        Se oli kyllä aika hiton rivo näky, mulla on olkkarin yhdellä seinällä kaapisto, missä on isot peiliovet, mistä huomasin katsoa meitä silloin, kun nussittiin. Tai no, se nussi mua, olin vain sen "laukeamisastia" kait..:) Hitto kun oli välillä niin selkä köyryssä työntöjensä kanssa, ettei tosikaan ja sitten se, kun näin sen mulkun peilin kautta sohivan mua perseen alueelle ja jalkojen väliin, vaikka ei omin neuvoin saanutkaan sitä sisääni. Ja kun autoin sitä alakautta kädellä, kun se katosi sisääni peilikuvassa ja tunsin samalla sen sisälläni. Välillä vilahti se punainen juuri, kun veti pitkiä vetoja.
        Ja siinä vaiheessa vilkaisin peiliä uudestaan ennen omaa orkkuani, kun koirani alkoi ejakuloimaan, niin painui oikein kunnon köyryyn ja tiukensi otettaan parin "steppiaskeleen" kanssa ja sitten aloitti matalan ja jatkuvan orkkumörinän mun päälle kuolaten.
        Se loppuvaihe oli tosiaan kanssa aika ihanan kiva. En tiedä oliko se tosiaan nalkissa mun sisällä vai pysyikö muuten vain mun päälläni&sisällä, mutta annoin sen olla muutenkin aloillaan, että satiin rauhoittua molemmat. Ja tosiaan kuten itsekin sanoit, olisihan siinä voinut käydä hassustikin. Jos olisi ollutkin jumissa mun sisällä ja sitä olisi kovakouraisesti vetänyt ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä kiihottavaa nähdä sinut ja rotikka naimassa,ota yhteyttä tai jos joku nainen tahtoisi tutustua mulla on iso koira jota voisi kokeilla. kik muajussi

        Enpä taida, kiitos vain tarjouksesta..
        En nyt lähtisi vieraan koiran alle siinäkään tapauksessa, että seksi koiran kanssa olisi mulle tuttua puuhaa ja ylipäätään pidempiaikainen "harrastus". Kuitenkin vasta kerran oltu yhdynnässä ja kerran hoidellut sen kädellä ja jatko on kuitenkin hieman auki vieläkin. Että tuleeko siltikään tavaksi, vaikka mieli tekisikin ainakin jonkun verran.
        Enkä kaipaa nyt mitään miestä siihen sättäämään, on oman koirani ja mun välinen juttu mitä tehdään.
        Oletan kuitenkin, että haluaisit itsekin touhuun mukaan, jotain että loppuliukkaille ainakin tai sitten että imisin sinun kaluasi samalla, runkkaisit mun naamalleni tai jotain.... Niin passaan tosiaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä kiihottavaa nähdä sinut ja rotikka naimassa,ota yhteyttä tai jos joku nainen tahtoisi tutustua mulla on iso koira jota voisi kokeilla. kik muajussi

        Enpä taida, kiitos vain tarjouksesta..
        En nyt lähtisi vieraan koiran alle siinäkään tapauksessa, että seksi koiran kanssa olisi mulle tuttua puuhaa ja ylipäätään pidempiaikainen "harrastus". Kuitenkin vasta kerran oltu yhdynnässä ja kerran hoidellut sen kädellä ja jatko on kuitenkin hieman auki vieläkin. Että tuleeko siltikään tavaksi, vaikka mieli tekisikin ainakin jonkun verran.
        Enkä kaipaa nyt mitään miestä siihen sättäämään, on oman koirani ja mun välinen juttu mitä tehdään.
        Oletan kuitenkin, että haluaisit itsekin touhuun mukaan, jotain että loppuliukkaille ainakin tai sitten että imisin sinun kaluasi samalla, runkkaisit mun naamalleni tai jotain.... Niin passaan tosiaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo aivan varmastikin kiimaista, oikein kunnon nussimista ja hyvä niin ;)
        Ja jos olet miettinyt, että uusintaa haluat niin aivan varmastihan koirasikin on siihen valmis kun tuon ensimmäisenkin "aloitteen" teki kun sut suorastaan astui...

        Ehkäpä tuo lähetyssaarnaaja-asento voi olla hieman hankalampi alkuun ainakin, kun on erilanen mihin koirat ovat tottuneet, mutta uskoisin että koirasi siihenkin aika nopeasti oppii kun rauhassa opettelette :)

        Onhan se varmastikin aikas rivo ja irstas näky tosiaankin mutta ai että kuinka sen haluaisinkaan itsekin nähdä... Oikeastaan nyt käy "kateeksi" sitä peiliäsi jonka kautta itse tämän toiminnan näitkin =O)

        Jos se paisuvainenkin painui sisääsi niin kyllähän siinä kannattaakin olla ihan rauhassa ja vain odotella että se laskee ja koira itse sisältäsi poistuu tämän nalkkitilanteen mennessä ohitse... ettei käy mitenkään "hassusti"...

        Oikein mukavia uusia leikkihetkiä sinne teille molemmille kuitenkin...

        Pervo-mies

        Tuo koirani mulkku on kyllä vähän kaksijakoinen juttu, on aika rujon, jopa hirvittävän näköinen värinsäkin puolesta jo. Jos oma alapää olisi yhtä punainen, niin epäilisin jotain tulehdusta.
        Mutta muuten taas on aika järkyn kokoinen ja tuntui tosiaan kyllä hyvältä ja pidin sitä mielelläni kädessäkin silloin, kun helpotti oloansa mun käteeni.
        En nyt tiedä, onko ihan 20-senttinen, mutta pitkä se on ja paksu. Varmaan grillimakkaran paksuinen ja on aika tasapaksu, ei suippopäinen kuten joillakin koirilla kuulemma. Yhdestä kohtaa on kyllä vähän paksumpi kuin muualta, en tiedä sitten, että turpoaako juuri siitä kohtaa siitä nalkkivaiheessa vai onko muuten sen mallinen. Mutta aika tasaisen paksu juuresta kärkeen.
        Välillä tosiaan jotenkin hävettääkin tuo, mitä tapahtui ja että olen alkanut kuitenkin miettimään sitä uudestaan ja haluttaisikin kyllä. En tiedä sitten miksi, kai se on tabu tai jotain. Vaikka sitten taas oli kyllä kunnon kyytiä tuo meidän "jumppasessio" ja sehän se kai on naimisen tarkoituskin. Ei kai sillä väliä ole, nussiko mua koira vai mies. Että tässä nyt on vähän silläkin kahden vaiheilla, että tekeekö jatkossa vielä mitä ja missä mittakaavassa vai ei.
        Ja olen miettinyt tässä sitäkin, että onkohan toi dogsex kuinka yleistä naisten keskuudessa ja tapahtuuko ne touhut, kenellä sitä tapahtuu, sen vuoksi, että kokevat halua koiria kohtaan vai sen että tarvittaessa käy muukin kuin miehen mulkku? Eli tässä/näissä tapauksessa/tapauksissa koiran.
        Että kaikkea aiheeseen liittyen on tullut mietittyä tässä kuukauden aikana...
        Sanotaan kyllä, että kiinnostus ainakin on yleisempää kuin voisi uskoa ja luultavasti pitää paikkansa.
        Tekisi mieli kysyäkin, kun mun ystävä- ja tuttavapiirissä on muutama naispuolinen koiranomistaja ja kolmella on aika kookkaita uroskoiria, 1 dalmatialainen(omistaja on vielä todella pieni ja siro nainen, eli olisi hänelle sopivankokoinen koira) ja parilla muulla on labbis tai kultainen noutaja.
        Mutta en taida kehdata ja vähän pelottaa, että jos otan asian puheeksi, niin tulee ilkeitä puheita, jos eivät ole edes ajatelleet mitään rivoa koiriensa suhteen tai eivät ainakaan kehtaa tunnustaa. Vielä kun joudun kuitenkin kaikkien kanssa olemaan tekemisissä joko asumisen tai työn kautta, niin olisi aika ilkeätä, jos alkaisivat levittämään asiaa, että mä panetan koirallani itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä kiihottavaa nähdä sinut ja rotikka naimassa,ota yhteyttä tai jos joku nainen tahtoisi tutustua mulla on iso koira jota voisi kokeilla. kik muajussi

        Olisi todellakin kiimaista tätä oikeasti nähdä ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joo, mietin itsekin tuota lähetyssaarnaajaa, että voi olla hankala aluksi, ainakin jos sängyn päällä sitä yrittää, mun täytyisi kuitenkin olla sängyn päällä tukevasti ja se ei välttämättä saa kunnon pito-otetta, kun ei saa siinä kiedottua tassujaan mun ympärille.
        Että tuo urheilupenkki voisi olla ainakin kokeilemisen arvoinen, on sen verran leveä, että pystyisin makaamaan siinä päällä hyvin ja kuitenkin sen verran kapea, että koirani saisi varmaan hyvän otteen pysyäkseen aktiasennossa. No, katsoo sitten kun on sen aika. Voin kyllä ottaa myös noin kuin ekallakin kerralla.
        Tykkäisin vaan katsella sitä samalla, kun on päälläni ja saisin ehkä tosiaan jalkani kiedottua sen ympärille ja voisin pitää käsiäni sen "lanteilla" ja tuntea ne työntelyliikkeet silläkin tavoin. Ja kuolaisi samalla rinnoilleni.
        Se oli kyllä aika hiton rivo näky, mulla on olkkarin yhdellä seinällä kaapisto, missä on isot peiliovet, mistä huomasin katsoa meitä silloin, kun nussittiin. Tai no, se nussi mua, olin vain sen "laukeamisastia" kait..:) Hitto kun oli välillä niin selkä köyryssä työntöjensä kanssa, ettei tosikaan ja sitten se, kun näin sen mulkun peilin kautta sohivan mua perseen alueelle ja jalkojen väliin, vaikka ei omin neuvoin saanutkaan sitä sisääni. Ja kun autoin sitä alakautta kädellä, kun se katosi sisääni peilikuvassa ja tunsin samalla sen sisälläni. Välillä vilahti se punainen juuri, kun veti pitkiä vetoja.
        Ja siinä vaiheessa vilkaisin peiliä uudestaan ennen omaa orkkuani, kun koirani alkoi ejakuloimaan, niin painui oikein kunnon köyryyn ja tiukensi otettaan parin "steppiaskeleen" kanssa ja sitten aloitti matalan ja jatkuvan orkkumörinän mun päälle kuolaten.
        Se loppuvaihe oli tosiaan kanssa aika ihanan kiva. En tiedä oliko se tosiaan nalkissa mun sisällä vai pysyikö muuten vain mun päälläni&sisällä, mutta annoin sen olla muutenkin aloillaan, että satiin rauhoittua molemmat. Ja tosiaan kuten itsekin sanoit, olisihan siinä voinut käydä hassustikin. Jos olisi ollutkin jumissa mun sisällä ja sitä olisi kovakouraisesti vetänyt ulos.

        Toivottavasti saat(te) tuon lähetyssaarnaaja-asennonkin vielä onnistumaan :)
        Varmastihan oli oikeen irstas ja rivo näky se mitä peilin kautta näit ;-) Kumpa tämän olisinkin nähnyt...
        Ja juuri sitähän sinä tälle rotikallesi olitkin, laukeamisastia =)
        Hyvä juttu kuitenkin että kaikki meni jo ensimmäisellä kerralla hyvin eikä käynyt mitenkään hassusti tai pahasti...
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koirani mulkku on kyllä vähän kaksijakoinen juttu, on aika rujon, jopa hirvittävän näköinen värinsäkin puolesta jo. Jos oma alapää olisi yhtä punainen, niin epäilisin jotain tulehdusta.
        Mutta muuten taas on aika järkyn kokoinen ja tuntui tosiaan kyllä hyvältä ja pidin sitä mielelläni kädessäkin silloin, kun helpotti oloansa mun käteeni.
        En nyt tiedä, onko ihan 20-senttinen, mutta pitkä se on ja paksu. Varmaan grillimakkaran paksuinen ja on aika tasapaksu, ei suippopäinen kuten joillakin koirilla kuulemma. Yhdestä kohtaa on kyllä vähän paksumpi kuin muualta, en tiedä sitten, että turpoaako juuri siitä kohtaa siitä nalkkivaiheessa vai onko muuten sen mallinen. Mutta aika tasaisen paksu juuresta kärkeen.
        Välillä tosiaan jotenkin hävettääkin tuo, mitä tapahtui ja että olen alkanut kuitenkin miettimään sitä uudestaan ja haluttaisikin kyllä. En tiedä sitten miksi, kai se on tabu tai jotain. Vaikka sitten taas oli kyllä kunnon kyytiä tuo meidän "jumppasessio" ja sehän se kai on naimisen tarkoituskin. Ei kai sillä väliä ole, nussiko mua koira vai mies. Että tässä nyt on vähän silläkin kahden vaiheilla, että tekeekö jatkossa vielä mitä ja missä mittakaavassa vai ei.
        Ja olen miettinyt tässä sitäkin, että onkohan toi dogsex kuinka yleistä naisten keskuudessa ja tapahtuuko ne touhut, kenellä sitä tapahtuu, sen vuoksi, että kokevat halua koiria kohtaan vai sen että tarvittaessa käy muukin kuin miehen mulkku? Eli tässä/näissä tapauksessa/tapauksissa koiran.
        Että kaikkea aiheeseen liittyen on tullut mietittyä tässä kuukauden aikana...
        Sanotaan kyllä, että kiinnostus ainakin on yleisempää kuin voisi uskoa ja luultavasti pitää paikkansa.
        Tekisi mieli kysyäkin, kun mun ystävä- ja tuttavapiirissä on muutama naispuolinen koiranomistaja ja kolmella on aika kookkaita uroskoiria, 1 dalmatialainen(omistaja on vielä todella pieni ja siro nainen, eli olisi hänelle sopivankokoinen koira) ja parilla muulla on labbis tai kultainen noutaja.
        Mutta en taida kehdata ja vähän pelottaa, että jos otan asian puheeksi, niin tulee ilkeitä puheita, jos eivät ole edes ajatelleet mitään rivoa koiriensa suhteen tai eivät ainakaan kehtaa tunnustaa. Vielä kun joudun kuitenkin kaikkien kanssa olemaan tekemisissä joko asumisen tai työn kautta, niin olisi aika ilkeätä, jos alkaisivat levittämään asiaa, että mä panetan koirallani itseäni.

        Kyllä tämä vain valitettavasti aikasmoinen tabu Suomessa on mutta kyllä näitä "harrastajia" silti enemmän taitaa olla kuin mitä yleisesti ottaen luullaan ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä vain valitettavasti aikasmoinen tabu Suomessa on mutta kyllä näitä "harrastajia" silti enemmän taitaa olla kuin mitä yleisesti ottaen luullaan ;)
        Pervo-mies

        Niinhän niitä harrastajia taitaa olla, jos vaikka moni muuta sanookin.
        Ja kun näitä parivaljakkoja on yllättävänkin paljon, että on joku iso-/kookasrotuinen uroskoira naisen kanssa. Ja just se, että kokoero sen koiran ja naisen välillä on suht pieni, eli joku max reilu 60kg painoinen nainen kulkee vähintään 40kg painoisen uroskoiran kanssa.
        Ja virallinen selitys asialle varmasti silti kysyttäessä olisi se, että iso koira tuo turvaa omistajalleen ulkona erityisesti ilta-aikaan liikuttaessa. Ja paskat, jos kehtaisin sanoa..
        Toki ei kaikki ison koiran omistavat naiset harrasta seksiä koiransa kanssa, mutt aika moni varmaan kuitenkin. Siinäkin tapauksessa, että koira olisikin myös naisen "turvaväline".


      • Anonyymi

        Olen mielestäni kaunis olen ollut kauneiskilpailuissakin, mieheni ei ole nykyään kiinnostunut ja lähti kuukauden komennukselle. Olin niin yksin otin viiniä ja kuljin alasti tuntui hyvältä, kävin makuuhuoneessa olin tilannut salaa tosi ison dildon katselin kaappia ja löysin sen kävin vessassa laskin kuumaa vettä että ei ole kylmä kiihotuin jo siinä kun pesin kokeilin suuhun sopi juuri ja juuri.
        Tunsin valtavaa kiimaa sammutin valot ja juoksin sänkyyn olin ihan märkä työnnin sisään haaveilin että vieras mies tunkeutuu käsin oli vaikea työntää sisään nopeaan laitoin seinään imukupilla peräännyin siihen tuntui että leviän oli niin iso kokeilin kuinka syvään saan pikkuhiljaa panin syvään mutta en saanut sitä mitä hain menin olohuoneeseen muisitin koiran se oli nuolemassa kalua sen tupesta näkyi monta senttiä iso kalu. Katsoin ovelta se nuolee pillun makua menin viereen ja otin dildon pois istuin sängylle koira tuli ja tuntu että väkisin työntää kuonoa jalkojen väliin annoin periksi ensi nuolasu tuntui ihanalta lisutteli huulia kun kostuin kunnolla kieli meni sisään tuli hurja tunne annoin vaan imeä siirryi reunalle tuli orgasmi pissaa lensi vähän koira nuoli koko ajan siirryin sänkyyn peiton alle vapisin pitkään kosketin huulia ne ei ole koskaan ollut niin paksut.
        aamulla lähdin töihin siellä mietin koko ajan ja googlasin. Tulin töistä laitoin vain mekon olin koko ajan kiimassa kävellessä tunsin olen ihan märkä koira seurasi istuin teelle join ja mietin koira tuli pöydän alle nuoli polvia rapsutin sitä se työnsi kuonon pilluun jo turpeat huulet tunsi sen koira vinkui pyysin pois koiran kalu oli esillä menin sänkyyn seljälleen hieroin kovia nännejä koira nuoli jalkoja siirryin lähelle reunaa levitin huulia tuntui että kuono tunkeutuu sisään kieli kävi syvällä mietin dildoa koira nousi tunin karvat koira oli lähellä pidin kättä pillulla se tökki koko ajan sai sormien välistä sisään nai kättä vastaan tunsin kuinka ruikki sisään ja nopeaan hieroin sormella glirodista sain ihanan orgasmin nousin ja työnsin koiran pois sen kalu oli paljaana ja iso pallo mietin miten saa sen sisäänsä kosketin sitä alkoi heti panna käteen. Kävin pesulla ja nukkumaan.
        Meni muutama päivä alkoi taas tuntua kiimaselta, annoin koiran nuolla ja astua siten että käsi edessä tukka pinni painoi huomaamatta otin käden koira painoi sisään kokonaan yritin työntää koira pani voimalla ja se kalu turposi tuntui kyllä hyvältä mutta se pallo kun tunkeutui sisään olin sen narttu en voinut mitään tunsin kuinka spermaa valui sängylle siirryi ja siirryi reunalle tuntui että pyörryn en ole koskaan saanut mitään niin isoa tulin monta kertaa kunnes koira oikein laukesi huusin kun sitä lensi pohjaan koira oli pitkään päällä läähättäen kun veti pois katsoin valtava pallo ja se kalu kuin lenkkimakkara.
        Makasin seljällään koira kääntyi ja nuoli sain sähköiskuja sarjana pillusta. Nousin ja siivosin.
        aamulla kun kokeilin olin märkä laitoin siteen kun lähdin töihin.

        Sen jälkeen koira tuli toisinaan kuin vonkaamaan annoin sille edesrä tai takaa tiesin en kuole ja nautin eräänä pyhäaikana annoin kolmesti aika peräkkäin kun käveltiin ulkona koiran kanssa tiedän kun sanotaan kävelee pillu turtana tuntui että pillu on monta numeroa isompi.
        Pakko oli lopettaa koiran kanssa että ei vaan puollusta minua liikaa missään vaiheessa.

        Mie tuli kotiin ja elämä jatkui pitkään. Kun taas lähti komennukselle ei menny monta päivää kun koira oli vieressä opetin sen nuolemaan nännejä makealla kostutettuna osasin jo varautua lastiikalla, pyyhkeellä ja tyynyllä nostin koiran haarojen väliin löysi heti sain opetettua että ei niin kiivaasti kun oli kokonaan sisässä ja alkoi paisua minusta tuli narttu otin kaiken mitä sain ja mielettömän pitkiä orgasmia


    • mirkkulin

      Itsellänikin samanlaisia fantasioita olla uroskoiran pantavana ja joskus olen katsonut aiheeseen liittyviä videoita niin saavat kyllä alapään kostumaan hetkessä eikä minunkaan mielestä kyse todellakaan ole mistään eläinrääkkäyksestä jos koira vapaasta tahdostaan hyppää naisen selkään ja alkaa hommiin myös mieheni mielestä olisi kiihottava katsoa kun uroskoira panisi minua

      • Yllätetty

        Poikakaverini näki kun koirani oli päälläni. Sain sen houkutelluksi että nai kaveriani pyllyyn. Koira on ollut "kolmantena" välillä sängyssä.


      • Yllätetty kirjoitti:

        Poikakaverini näki kun koirani oli päälläni. Sain sen houkutelluksi että nai kaveriani pyllyyn. Koira on ollut "kolmantena" välillä sängyssä.

        Yllättikö poikakaverisi teidät vai näkikö sovitusti?


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Yllättikö poikakaverisi teidät vai näkikö sovitusti?

        Olisimpa ollut tuo poikakaveri jota myöskin pyllyyn naitiin ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi

        Ei se kyllä olekaan eläinrääkkäystä, vaikka monet niin väittääkin. Siis jos uroskoira panee naista.
        Eläin ei kuitenkaan itse ala mihinkään sellaiseen, mikä aiheuttaa sille itselleen jotain negatiivista, kuten kipua tai muuten epämiellyttävän olon. Ne ovat kuitenkin fiksuja olentoja.
        Se nyt on eri asia, jos vaikka esimerkkinä mies alkaisi panemaan jotain 2-3kg kokoista naaraspuudelia, SE on rääkkäystä.
        Joten tuskinpa uroskoira nousisi naisen selkään ja alkaisi parittelemaan häntä, jos olisi jotenkin vahingollista ja epämiellyttävää sille itselleen.


      • Anonyymi

        Ei se kyllä olekaan eläinrääkkäystä, vaikka monet niin väittääkin. Siis jos uroskoira panee naista.
        Eläin ei kuitenkaan itse ala mihinkään sellaiseen, mikä aiheuttaa sille itselleen jotain negatiivista, kuten kipua tai muuten epämiellyttävän olon. Ne ovat kuitenkin fiksuja olentoja.
        Se nyt on eri asia, jos vaikka esimerkkinä mies alkaisi panemaan jotain 2-3kg kokoista naaraspuudelia, SE on rääkkäystä.
        Joten tuskinpa uroskoira nousisi naisen selkään ja alkaisi parittelemaan häntä, jos olisi jotenkin vahingollista ja epämiellyttävää sille itselleen.
        Kuten tuossa tuo yksikin kirjoitus siitä, kun tämän kirjoittajan rottweiler itse oli noussut tämän naisen selkään ja alkanut naimaan häntä. Koira itsehän sen aloitti omasta halustaan. Ja taisi olla enemmänkin niin päin, että tämä nainen oli enemmänkin se rääkätty, jos tuossa tilanteessa joku oli rääkättävän asemassa. Kirjoitti, ettei koira totellut poiskomentamista eikä itse päässyt tilanteesta irti. Onneksi nyt nautti tilanteesta ja muutenkin sujui sekä päättyi hyvin.
        Oli kyllä todella kiihottava tilanne ja kuvaus tuosta tilanteesta, täytyy myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä olekaan eläinrääkkäystä, vaikka monet niin väittääkin. Siis jos uroskoira panee naista.
        Eläin ei kuitenkaan itse ala mihinkään sellaiseen, mikä aiheuttaa sille itselleen jotain negatiivista, kuten kipua tai muuten epämiellyttävän olon. Ne ovat kuitenkin fiksuja olentoja.
        Se nyt on eri asia, jos vaikka esimerkkinä mies alkaisi panemaan jotain 2-3kg kokoista naaraspuudelia, SE on rääkkäystä.
        Joten tuskinpa uroskoira nousisi naisen selkään ja alkaisi parittelemaan häntä, jos olisi jotenkin vahingollista ja epämiellyttävää sille itselleen.
        Kuten tuossa tuo yksikin kirjoitus siitä, kun tämän kirjoittajan rottweiler itse oli noussut tämän naisen selkään ja alkanut naimaan häntä. Koira itsehän sen aloitti omasta halustaan. Ja taisi olla enemmänkin niin päin, että tämä nainen oli enemmänkin se rääkätty, jos tuossa tilanteessa joku oli rääkättävän asemassa. Kirjoitti, ettei koira totellut poiskomentamista eikä itse päässyt tilanteesta irti. Onneksi nyt nautti tilanteesta ja muutenkin sujui sekä päättyi hyvin.
        Oli kyllä todella kiihottava tilanne ja kuvaus tuosta tilanteesta, täytyy myöntää.

        No en koe ainakaan itseäni rääkätyksi, vaikka en nyt odottanutkaan tällaista tapahtuvaksi.
        Eikä tuo rottweilerini myöskään vaikuta mitenkään rääkätyltä..:) Taisi kyllä enemmänkin tykätä..:)
        Mutta tuo on totta, en olisi päässyt tuosta tilanteesta poiskaan, vaikka aika pian en halunnutkaan pois.
        Tajusin aika pian, että olin aika tukevassa otteessa ja kiihottumisen lisäksi tajusin melkeinpä heti, että on varmaan parempi kun antaa koiran naida mua.
        Eilen illalla kyllä sitten tapahtuikin uudestaan, en malttanut olla kokeilematta, että haluaisiko mun rotikka tehdä temput uudestaan. Vaikka nyt mietinkin aika pitkään kahden vaiheilla koko juttua.
        En vielä kokeillut sitä lähetyssaarnaaja-asentoa, mutta aloin jumpata taas illalla ja siinä samalla tuli ajatus, että kokeilen jos se hyppäisi taas selkääni ja vähän niinkuin tarjosin itseäni sille.
        Aluksi vaikutti olevan jotenkin pihalla koko tilanteesta, mutta kutsuin sitä luokseni ja pyllistin sille oikein kunnolla sen nenän edessä ja houkuttelin sitä nuuhkimaan mun alapäätä ja ei mennyt enää kauaakaan kun alkoi tapahtua.
        meni ensin pois, mutta tuli takaisin nuuhkimaan ja taisi nuolaistakin pari kertaa ja sitten kiipesikin jo päälleni ja sama juttu, tassut tiukasti mun lanteiden ympärilleni ja mulkku mun pillulleni, ohjasin taas sen oikeaan kohtaan ja työnsin vastaan niin paljon kuin pystyin.
        Oli niin kiihkeätä taas ja katselin samalla peilin kautta taas ajoittain meitä sen mitä ehdin ja pystyin. Mun tissitkin hölskyivät työntöjen tahtiin, kun nylkytti kiihkoissaan.
        Ei kyllä mennyt kauaakaan, kun roiski spermansa muhun matalan mörinän kanssa ja jäi aloilleen turvonneen mulkkunsa kanssa mun sisään.
        Kokeilin hieman liikkua, niin huomasin, että kyllä oli ihan jumissakin mussa. En nyt tiedä, oliko kuinka tukevasti, mutta ei se ainakaan niin helposti olisi luiskahtanut mun pillusta ulos sen siemensyöksyn jälkeen, kuin miehen kanssa olisi vastaavassa tilanteessa..
        Ja spermaa oli taas niin hitosti lattialla ja mun pillussa. Huh huh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en koe ainakaan itseäni rääkätyksi, vaikka en nyt odottanutkaan tällaista tapahtuvaksi.
        Eikä tuo rottweilerini myöskään vaikuta mitenkään rääkätyltä..:) Taisi kyllä enemmänkin tykätä..:)
        Mutta tuo on totta, en olisi päässyt tuosta tilanteesta poiskaan, vaikka aika pian en halunnutkaan pois.
        Tajusin aika pian, että olin aika tukevassa otteessa ja kiihottumisen lisäksi tajusin melkeinpä heti, että on varmaan parempi kun antaa koiran naida mua.
        Eilen illalla kyllä sitten tapahtuikin uudestaan, en malttanut olla kokeilematta, että haluaisiko mun rotikka tehdä temput uudestaan. Vaikka nyt mietinkin aika pitkään kahden vaiheilla koko juttua.
        En vielä kokeillut sitä lähetyssaarnaaja-asentoa, mutta aloin jumpata taas illalla ja siinä samalla tuli ajatus, että kokeilen jos se hyppäisi taas selkääni ja vähän niinkuin tarjosin itseäni sille.
        Aluksi vaikutti olevan jotenkin pihalla koko tilanteesta, mutta kutsuin sitä luokseni ja pyllistin sille oikein kunnolla sen nenän edessä ja houkuttelin sitä nuuhkimaan mun alapäätä ja ei mennyt enää kauaakaan kun alkoi tapahtua.
        meni ensin pois, mutta tuli takaisin nuuhkimaan ja taisi nuolaistakin pari kertaa ja sitten kiipesikin jo päälleni ja sama juttu, tassut tiukasti mun lanteiden ympärilleni ja mulkku mun pillulleni, ohjasin taas sen oikeaan kohtaan ja työnsin vastaan niin paljon kuin pystyin.
        Oli niin kiihkeätä taas ja katselin samalla peilin kautta taas ajoittain meitä sen mitä ehdin ja pystyin. Mun tissitkin hölskyivät työntöjen tahtiin, kun nylkytti kiihkoissaan.
        Ei kyllä mennyt kauaakaan, kun roiski spermansa muhun matalan mörinän kanssa ja jäi aloilleen turvonneen mulkkunsa kanssa mun sisään.
        Kokeilin hieman liikkua, niin huomasin, että kyllä oli ihan jumissakin mussa. En nyt tiedä, oliko kuinka tukevasti, mutta ei se ainakaan niin helposti olisi luiskahtanut mun pillusta ulos sen siemensyöksyn jälkeen, kuin miehen kanssa olisi vastaavassa tilanteessa..
        Ja spermaa oli taas niin hitosti lattialla ja mun pillussa. Huh huh..

        Oikein kiva kuulla, jatkakaahan vain rauhassa näitä harjoituksia niin eiköhän se lähetyssaarnaaja-asentokin tule onnistumaan kun koirasi hoksaa sen kuinka emäntä hänestä nauttiikaan ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en koe ainakaan itseäni rääkätyksi, vaikka en nyt odottanutkaan tällaista tapahtuvaksi.
        Eikä tuo rottweilerini myöskään vaikuta mitenkään rääkätyltä..:) Taisi kyllä enemmänkin tykätä..:)
        Mutta tuo on totta, en olisi päässyt tuosta tilanteesta poiskaan, vaikka aika pian en halunnutkaan pois.
        Tajusin aika pian, että olin aika tukevassa otteessa ja kiihottumisen lisäksi tajusin melkeinpä heti, että on varmaan parempi kun antaa koiran naida mua.
        Eilen illalla kyllä sitten tapahtuikin uudestaan, en malttanut olla kokeilematta, että haluaisiko mun rotikka tehdä temput uudestaan. Vaikka nyt mietinkin aika pitkään kahden vaiheilla koko juttua.
        En vielä kokeillut sitä lähetyssaarnaaja-asentoa, mutta aloin jumpata taas illalla ja siinä samalla tuli ajatus, että kokeilen jos se hyppäisi taas selkääni ja vähän niinkuin tarjosin itseäni sille.
        Aluksi vaikutti olevan jotenkin pihalla koko tilanteesta, mutta kutsuin sitä luokseni ja pyllistin sille oikein kunnolla sen nenän edessä ja houkuttelin sitä nuuhkimaan mun alapäätä ja ei mennyt enää kauaakaan kun alkoi tapahtua.
        meni ensin pois, mutta tuli takaisin nuuhkimaan ja taisi nuolaistakin pari kertaa ja sitten kiipesikin jo päälleni ja sama juttu, tassut tiukasti mun lanteiden ympärilleni ja mulkku mun pillulleni, ohjasin taas sen oikeaan kohtaan ja työnsin vastaan niin paljon kuin pystyin.
        Oli niin kiihkeätä taas ja katselin samalla peilin kautta taas ajoittain meitä sen mitä ehdin ja pystyin. Mun tissitkin hölskyivät työntöjen tahtiin, kun nylkytti kiihkoissaan.
        Ei kyllä mennyt kauaakaan, kun roiski spermansa muhun matalan mörinän kanssa ja jäi aloilleen turvonneen mulkkunsa kanssa mun sisään.
        Kokeilin hieman liikkua, niin huomasin, että kyllä oli ihan jumissakin mussa. En nyt tiedä, oliko kuinka tukevasti, mutta ei se ainakaan niin helposti olisi luiskahtanut mun pillusta ulos sen siemensyöksyn jälkeen, kuin miehen kanssa olisi vastaavassa tilanteessa..
        Ja spermaa oli taas niin hitosti lattialla ja mun pillussa. Huh huh..

        Hei, mulle iso fantasia tämä, enkä tiedä mistä löytää koira tähän, saisko sun koiraa mullekin mukaan?


    • dogg

      Luin joskus 16 vuotiaana seksinovelleja netistä. Törmäsin tuolloin novelleihin, joissa tytöt/naiset sekstailee koirien kanssa. Kiihotuin niistä novelleista. Olis mukavaa päästä näkemään livenä, kun nainen nai koiran kanssa.

      • Jos tilanne olis tuo että pääsisitte katsomaan. Miten paljon olisitte valmis tekemään siitä hyvästä etä saatte katsoa?


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Jos tilanne olis tuo että pääsisitte katsomaan. Miten paljon olisitte valmis tekemään siitä hyvästä etä saatte katsoa?

        Mitä tarkoitat tuolla, miten paljon olisit valmis tekemään......tarkoitatko maksua, seksuaalista palvelusta naiselle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla, miten paljon olisit valmis tekemään......tarkoitatko maksua, seksuaalista palvelusta naiselle?

        En tarkoita maksua. Jos nainen harrastaa seksiä koiran kanssa ei nainen halua tiedon leviävän.
        Jutun mukaan pääsi katsomaan jos runkkasi ensin koiraa. Sitten nainen antoi koiran nussia.
        Tavallaan myös katsoja sidottiin salaisuuteen.


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        En tarkoita maksua. Jos nainen harrastaa seksiä koiran kanssa ei nainen halua tiedon leviävän.
        Jutun mukaan pääsi katsomaan jos runkkasi ensin koiraa. Sitten nainen antoi koiran nussia.
        Tavallaan myös katsoja sidottiin salaisuuteen.

        Siis tämän toiminnan näkeminen livenä olisi aivan mahtavaa ja aivan varmasti pitäisin sen kaiken ihan omana tietonani ja salaisuutena joka olisi vain osallistujien välinen...
        Mutta lieneekö kuitenkaan mahdollista?
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Jos tilanne olis tuo että pääsisitte katsomaan. Miten paljon olisitte valmis tekemään siitä hyvästä etä saatte katsoa?

        Olisin valmis tarvittavaan, että luottamus saavutettaisiin.

        T: S_M


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Jos tilanne olis tuo että pääsisitte katsomaan. Miten paljon olisitte valmis tekemään siitä hyvästä etä saatte katsoa?

        Olisin valmis tarvittavaan, että luottamus saavutettaisiin.

        T: S_M


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Jos tilanne olis tuo että pääsisitte katsomaan. Miten paljon olisitte valmis tekemään siitä hyvästä etä saatte katsoa?

        Olisin valmis tarvittavaan, että luottamus saavutettaisiin.

        T: S_M protonM


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Jos tilanne olis tuo että pääsisitte katsomaan. Miten paljon olisitte valmis tekemään siitä hyvästä etä saatte katsoa?

        Olisin valmis tarvittavaan, että luottamus saavutettaisiin.

        T: S_M protonM


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        En tarkoita maksua. Jos nainen harrastaa seksiä koiran kanssa ei nainen halua tiedon leviävän.
        Jutun mukaan pääsi katsomaan jos runkkasi ensin koiraa. Sitten nainen antoi koiran nussia.
        Tavallaan myös katsoja sidottiin salaisuuteen.

        No jos tilanne olisi tuo, niin totta kai siinä myös katsoja on hiljaa asiasta jälkeenkin päin. Ihan itsestään selvä asia.
        Itsekin voisin kyllä lähteä ihan mielellänikin katsojaksi, jos joku nainen niin pyytäisi tai tarjoaisi mahdollisuutta muuten tulla katsomaan aktia koiransa kanssa ja pitäisin kyllä suuni kiinni siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tilanne olisi tuo, niin totta kai siinä myös katsoja on hiljaa asiasta jälkeenkin päin. Ihan itsestään selvä asia.
        Itsekin voisin kyllä lähteä ihan mielellänikin katsojaksi, jos joku nainen niin pyytäisi tai tarjoaisi mahdollisuutta muuten tulla katsomaan aktia koiransa kanssa ja pitäisin kyllä suuni kiinni siitä.

        Se on juurikin näin tämän asianlaita...
        Kumpa vain olisikin mahdollista ;)
        Pervo-mies


    • koirafilmi

      hei voin tulla filmaamaan kun koira astuu teitä tietysti salassa luonnollisesti. palkkioksi voinette imasta kassini tyhjiksi

    • asiastakiinnostunut

      Minäkään en kyllä ymmärrä miten se on eläinrääkkäystä jos uroskoira astuu omasta halustaan naista päinvastoin koirakin todennäköisesti nauttii tilanteesta kun saa purkaa paineitaan niin että viitsisikö joku viisaampi kertoa millä lailla tämä toimitus vahingoittaa/satuttaa tai loukkaa koiraa

      • provoilijallemme

        "koirakin todennäköisesti nauttii tilanteesta kun saa purkaa paineitaan ..."

        olisit edes yrittänyt alhaisessa fantasian tuottamassa provossasi esittää jotain todellisuuteen, eläimet kun eivät harrasta seksiä sinunlaisesti, ovat vain omassa novellisi fantasiassa.

        Provollesi:
        " viitsisikö joku viisaampi kertoa millä lailla tämä toimitus vahingoittaa/satuttaa tai loukkaa koiraa"
        Varmasti tyhmää esittäenkin ymmärrät asian, olet jopa eläinrääkkääjää alemmassa kastissa provoiluinesi
        Kasvahan lapsi fantasioinesi aikuiseksi, palstahan on tarkoitettu aikuisille, ei lasten leikki ja kiukuttelulle provoiluineen ymmärtämättömyyttään


      • takaapäinkö

        Sinulle on varmaan miehenrääkkäysta jos se nai naista vaikka takaapäi?: Tyydy vetämään sinä vaan käteen, älä tule tänne jos on noin vaikeaa!


      • Teinityttö16

        On ISO koira ja olen tosi tyytyväinen


      • teengirl16
        Teinityttö16 kirjoitti:

        On ISO koira ja olen tosi tyytyväinen

        mullakin on tosi iso ja komee koira :)


    • asiastakiinnostunut

      En vielläkään saanut vastausta kysymykseen miten koiran ja naisen välinen seksi on eläinrääkkäystä ja mistä tiedät ettei koira nauti toiminnasta jauhat vain pakonomaisesti eläinrääkkäyksestä ilman mitään perusteluja ja vain koska tämä on sinun mielestäsi väärin ja tuomitset muiden fantasioita taidat ollakkin melkoinen narsismi kun kuvittelet että vain sinä ja vain sinun mielipiteesi ovat oikeita ja koska sinusta tämä on väärin niin silloin sen on oltava väärin mutta ei hätää voit parantua viellä tästä sairaudesta kun tajuat hakeutua ajoissa hoitoon ps toivoa on viellä

      • asiastakiinnostunut

        Vai kuvitteletko ehkä olevasi jumala joka voi määrätä mikä on oikein ja mikä väärin sinulla on varmaan elämänsääntökirja jonka perusteella voit tuomita toisten ajatukset alhaisiksi vai miten kuvittelet että juuri sinun ajatuksesi ovat ne oikeat ja muiden vääriä ja kun sinusta se on eläinrääkkäystä niin silloin se on sitä


    • HankkikaaApuaSairaat

      Eläimiinsekaantujat naiset sekä miehet molemmat ovat psyykkisesti sairaita jotka kuuluvat hoitoon, samaa kastia pedofiilien kanssa. Ymmärrättekö miten sairaita ja ällöttäviä ihmisraunioita olette?
      Onneksi pian olette rikollisia kuten teidän kuuluukin.

    • gvhkuh

      Vittuako väliä mitä kukin tekee eläinten kanssa, ei kiinnosta minua pätkän vertaa. Se vaan ettei vahingoita tai pakota niin silloin se on ihan sama minulle.

      • Koiruu

        Mun koiralla on isompi ja parempi kun monella pojalla. Osaa nuolla ja antaa kun haluaa.


    • AnnaMaija_

      fantasioin että hevonen nai AnnaMaijaa peräsuoleen

    • Nuori17

      Mulla on tullut fetissi vanhojen miesten kanssa naimisesta. Ukkoja on helppo saada kun olen hoikka ja iso rintanen. Monet haluu heti viedä hotelliin/autoon/veskiin/ ym paikkoihin missä saa pussit tyhjäksi. Kiihotun kun 60v mies nai ja nuolee pillua kun kotona ei kuulema saa kaikkea tehdä. Joskus on pyllyn reikäkin kipiä kun oikein paksua munaa saa.

      • Anonyymi

        Mulla myös tämä sama himo.Olen nuori tyttö mutta kiihotun reilu viiskymppisistä iso mahaisista alistavista miehistä.Ite olen pieni kokoinen ja pieni tissinen.Hiukset laitan letille ja lyhyen hameen päälle.Vanhemmat miehet tykkää nussia nuorta naista.Pillu on hellänä ja peppu myös,piiskaakin saan monesti ja mies tekee mitä haluaa.Nautin todella paljon kun minua alistaa ja nussii kunnon körmy.Nytkin pillu kostui ajatuksestakin.Vielä jos läpsitään ja kuristetaan samalla kun vanhan miehen kulli nussii niin tekee nannaa kyllä.


    • dgfdfddgdg

      onko niillä vanhoilla miehillä sinipunainen terska kuten olen kuullut vaihtaako se väriä kun imet sitä

      • Anonyymi

        On monella.Kullin pää on ihan sinipunainen ja turvonnu.Tuntuu niin ihanalle kun uppoaa kireään pilluun.Huuto mulla pääsee kun saan sellaista.


    • rtyhrththdgfh

      Eläimistä fantasioivat kuuluvat lukkojen tai saunan taakse.

    • metsästysvietti

      Me ollaan vaimon kanssa fantasioitu monesti eläin jutuilla,katsottu videoita samalla masturboitu,nussittu ym. Ihan kaikkea rivoa siinä ohessa,pissaa,hieromakonetta,fistausta ja likaisten pikkuhousujen kanssa leikkimistä.Hankittiin myös iso koira jonka otamme jonain päivänä mukaan.Suunnittelimme kaiken valmiiksi.Koirahan nuuskii mielellään jos pillu on muutaman päivän pesemättä,eli vaimo pyllistelee kontallaan lattialla tuoksuvat pöksyt jalassaan,antaa koiran nuuskia vittua ja persettä kunnes haluaa paremmin päästä nuolemaan ja nussimaan vaimon isoa märkää vittua.Itse katsoisin koko toimitusta kenties kuvaamalla mikäli runkkaamiselta pystyn !!

    • eläinrakas123

      Itse en näe touhussa väärää jos koira sitä itse haluaa eikä ketään satuteta fyysisesti eikä psyykkisesti. Himonsa ja tarpeensa niilläkin.
      Itse lopetin sekarotuisen, 25kg painoisen tyttökoirani pakkoselibaatin reilu vuosi sitten, kun kiimassa esitteli takamustaan niin anelevan katseen kera. Hain kaapista lateksihanskan ja mentiin kimpassa sänkyyn pötköttelemään. Rapsuttelin sitä mahan puolelta, hitaasti siirtyen yhä alemmas ja alemmas. Jalkovälin kohdalla alkoi tyytyväinen läähätys ja vedin hanskan käteen. Varovaisesti laitoin etusormen sisälle ja koska tyttö näytti nauttivan, jatkoin hellää hyväilyä. Klitoriksen löydyttyä sormetin sitä, eikä mennyt aikaakaan kun tyttö sai elämänsä ensimmäisen orgasmin.
      Sen verran tyytyväisiksi tultiin molemmat, että tilasin netistä sellaisen n. etusormen kokoisen vibran, jolla ollaan jatkettu puuhia.
      Tytön kerjäämiset tuplaantuivat jo ensimmäisen kerran jälkeen, mutta tahtina pidän muutamaa kertaa viikossa, ettei se rupeisi hirveämmin juoksujen ulkopuolellakin kerjäämään.
      Vehjettäni en ala käyttämään, käytännön ongelmienkin takia ja ihan siksi, että minulle koiran hyvinvointi on paljon tärkeämpää kuin omat tarpeeni.
      Monen mielestä tuokin on varmasti jollain tapaa eläinrääkkäystä, mitä en kyllä itse millään siitä löydä. Koirani on minulle ennemminkin kumppani kuin lemmikki ja se on myös elämäni tärkein asia. Varmasti onnellisempi, paremmin koulutettu ja pidetty kuin valtaosa koiraihmisten lemmikeistä.

      Oletusarvoisesti tuomitsen kyllä kaikki eläimiinsekaantujat, sillä liian harva tekee sitä rakkaudella ja eläimen ehdoilla.

    • Nuuska11

      Pimeetä!

    • Anonyymi

      Fantasiani.

      Ensi tapaaminen alistavan salarakkaan talossa.
      Minut on asetettu kontalle häpeäpaaluun, niska ja kädet puisissa koloissaan eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia päästä siitä pois.
      Mies ruoskii pakaroitani, kysyy haluaako narttu tulla otetuksi. Lopulta nöyränä, piiskasta tarpeekseni saatuani, anelen nolona saada tulla otetuksi.
      Mies käy aukaisemassa oven kuritushuoneeseen ja kuulen kookkaan tanskadogin läähätyksen ja kynsien rapinan betonilattiassa sen saapuessa taakseni.
      Kuuma koiran hengitys märällä pillullani huudan kauhuissani armoa, ei, ei, ei koiraa, ei tällaisesta sovittu!
      N.48

      • Anonyymi

        No huh, huh... tällaisesta menosta haaveilen minäkin vaikka olenkin mies ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh, huh... tällaisesta menosta haaveilen minäkin vaikka olenkin mies ;)
        Pervo-mies

        Näitä haaveita ja fantasioita ei kaikkia välttämättä toivo toteutuvaksi vaikkakaan ei kyllä pahaksi pistäisi jos jopa toteutuisikin.
        N.48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä haaveita ja fantasioita ei kaikkia välttämättä toivo toteutuvaksi vaikkakaan ei kyllä pahaksi pistäisi jos jopa toteutuisikin.
        N.48

        Toivottavasti saisit tämän fantasiasi toteutettua jos vain sitä haluat ;)
        En sitten tiedä, että miten helppoa sen toteuttaminen olisi, ainanakaan näin miehenä tämän kaltaisen seuran etsiminen on todella vaikeaa :(
        Pervo-mies


      • Anonyymi

        Jäin varkaudesta kiinni. Siinä seisoin setelit kourassa. Pariskunta ilmestyi selkäni taakse koiran kanssa. Tulivat ravintolasta taksilla. Loppumatkan kävellen niin en ollut kuulut saapumista. Kutsutaanko poliisit vai tehdäänkö kivaa?
        Keski-ikäsiä, isorintainen nainen ja salilla viihtyvä mies.
        Tehdään kivaa, sain sanottua.
        Päädyn kontalleni pariskunnan sänkyyn. Koira hyppää seuraksi. Nuolee mun pakaroita.


      • Anonyymi

        Hei N.48
        Hieno Fantasia. Kerro miten tilanne etenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin varkaudesta kiinni. Siinä seisoin setelit kourassa. Pariskunta ilmestyi selkäni taakse koiran kanssa. Tulivat ravintolasta taksilla. Loppumatkan kävellen niin en ollut kuulut saapumista. Kutsutaanko poliisit vai tehdäänkö kivaa?
        Keski-ikäsiä, isorintainen nainen ja salilla viihtyvä mies.
        Tehdään kivaa, sain sanottua.
        Päädyn kontalleni pariskunnan sänkyyn. Koira hyppää seuraksi. Nuolee mun pakaroita.

        En nyt varkaaksi sentään ala mutta tuollaiseen mukavaan, keski-ikäiseen pariskuntaan joilla koira, olisi mukava tutustua ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei N.48
        Hieno Fantasia. Kerro miten tilanne etenee.

        Juuri näin, toivon mukaan hän rohkenee sen ihan oikeasti toteuttaa ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, toivon mukaan hän rohkenee sen ihan oikeasti toteuttaa ;)
        Pervo-mies

        Toteutus ei taida millään olla mahdollista vaikka koira tähän onkin kyllä olemassa.
        N.48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei N.48
        Hieno Fantasia. Kerro miten tilanne etenee.

        Taitaa jäädä kyllä nyt mielikuvituksen varaan fantasian jatkuminen.
        N.48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä haaveita ja fantasioita ei kaikkia välttämättä toivo toteutuvaksi vaikkakaan ei kyllä pahaksi pistäisi jos jopa toteutuisikin.
        N.48

        No kyllä oli mielettömän kiihottava fantasia n48.
        Trv. Labbisboy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toteutus ei taida millään olla mahdollista vaikka koira tähän onkin kyllä olemassa.
        N.48

        Sinänsä harmillista ettet haluaisikaan tätä toteuttaa jos sinulla olisi koirakin tähän tiedossa, sellaisen löytyminen kun ei ole kovinkaan helppoa mutta onneksi aina voi kuitenkin haaveilla ja fantasioida ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä harmillista ettet haluaisikaan tätä toteuttaa jos sinulla olisi koirakin tähän tiedossa, sellaisen löytyminen kun ei ole kovinkaan helppoa mutta onneksi aina voi kuitenkin haaveilla ja fantasioida ;)
        Pervo-mies

        Luulen, etten tosi tilaisuuden tullen kykene sitten kuitenkaan koiralle antautumaan jos en nyt sitten siimä satu olemaan avuttomaksi koiralle aseteltu.
        N.48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, etten tosi tilaisuuden tullen kykene sitten kuitenkaan koiralle antautumaan jos en nyt sitten siimä satu olemaan avuttomaksi koiralle aseteltu.
        N.48

        Hmm... tokihan se on itsestäsi kiinni mutta jos saisitkin toteuttua sen ensimmäisen kerran juuri niin että olet juurikin avuttomaksi aseteltu, koiran otettavaksi niin... ;) Jos kerran sinulla olisi se koirakin jo tiedossa...
        Mukava kuitenkin kuulla tästä haaveilustasi ja fantasiastasi...
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... tokihan se on itsestäsi kiinni mutta jos saisitkin toteuttua sen ensimmäisen kerran juuri niin että olet juurikin avuttomaksi aseteltu, koiran otettavaksi niin... ;) Jos kerran sinulla olisi se koirakin jo tiedossa...
        Mukava kuitenkin kuulla tästä haaveilustasi ja fantasiastasi...
        Pervo-mies

        En saa ajatusta pois mielestäni vaikka kuinka yrittäisin ja kenties tämä fantasiani on niitä jotka tulisi toteuttaa.
        N.48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa ajatusta pois mielestäni vaikka kuinka yrittäisin ja kenties tämä fantasiani on niitä jotka tulisi toteuttaa.
        N.48

        Toteuta ihmeessä jos sinulla kerran olisi se koirakin jo tiedossa ;)
        Sellaisen löytäminen kun ei ole todellakaan helppoa...
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      Hevosseksi.
      Siis niin, että tykkään katsella hevosten parittelua ym, kiihottaa kovasti.
      Haluaisin löytää sellaisen naisen, joka kiihottuu myöskin hevosten astutuksista, orien kulleista ym ja jonka kanssa voisi harrastaa seksiä aiheen tiimoilta.
      Ja joskus, jos olisi mahdollisuus, niin ehkä touhuta niin livenä, että nainen voisi leikkiä orin kullilla jne. Hyväilisi olrin kullia ja pitäisi sitä käsissään jne samalla, kun naisin häntä tms.
      Eli ori olisi kolmantena pyöränä mukana. Kova kulli esillä mikä olisi osana lämmittelyvaihetta.
      Olen aina jotenkin saanut tuosta kiksejä, toimii muhun paremmin kuin normiporno. Siis hevosten parittelu ja orien kullit.
      Lisäksi opiskeluaikana seurustelin erään tytön kanssa, kenen naapurissa oli hevosia.
      Pari kertaa homma meni naimiseksi ihan sillä, kun joku oreista sai erektion, kun olimme katselemassa niitä ja sian "kiusoiteltua" tämän tytön sen verran kiihottuneeksi hyväilemällä häntä eroottisista paikoista samalla kun hän katsoi orin erektiota. Ja yhden kerran satuimme ko tilalle juuri parahiksi, kun siellä oli astutus meneillään ja illemmalla meillä oli aika helvetin himokasta seksiä tämän tytön kanssa.
      Ikinä ei kyllä suostunut puhumaan asiasta, kun sitä kysyin, punastui vain ja vaihtoi puheenaihetta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paneta muijasi hevosella ja näet pillun avautuvan isoksi saadessaan hevonkyrpää ja kiihotut äärimmilleen. Sitten alistat naistasi näyttämällä videon siitä ja hevosesta kavereillesi, nauratti porukalla. Sen jälkeen vaimosi tietää kuka teillä komentaa ja vaimosi antaa sulle persettä aina kun tahdot ;)
      Kiität vielä tästä neuvosta.

    • Anonyymi

      On ollut kauan tämä fantasia.
      Minut on kahlittu tiukasti telineeseen jossa ole kontallani alastomana ja pian huoneeseen päästetään kiimasta läähättävä valtavan kokoinen uros koira!
      Annu

      • Anonyymi

        Siis onko tämä sinulla edelleen fantasiaa ja haavetta vai oletko (toivottavasti) päässyt tätä jo kokemaankin? ;)
        Tuossa fantasiassasi on kuitenkin jotain niin todella kiimaista...
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko tämä sinulla edelleen fantasiaa ja haavetta vai oletko (toivottavasti) päässyt tätä jo kokemaankin? ;)
        Tuossa fantasiassasi on kuitenkin jotain niin todella kiimaista...
        Pervo-mies

        Edelleenkin on pelkkä fantasia jonka kiihottaa kuvitella tulevan tapahtuvaksi mutta tuskin ikinä tulee toteutumaan vaikka kuinka toivoisin niin.
        Annu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin on pelkkä fantasia jonka kiihottaa kuvitella tulevan tapahtuvaksi mutta tuskin ikinä tulee toteutumaan vaikka kuinka toivoisin niin.
        Annu

        Haen naista pks tällaisiin leikkeihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haen naista pks tällaisiin leikkeihin

        En ole pääkaupunkiseudulta mutta olisin kiinnostunut.
        Annu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pääkaupunkiseudulta mutta olisin kiinnostunut.
        Annu

        Mistähän päin annu on...täällä olisi myös asiasta kiinnostunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän päin annu on...täällä olisi myös asiasta kiinnostunut..

        Onkohan Annu päässyt tätä vielä kokemaan? ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      Onhan se Linda Lampenius kun näytellyt pilluaan playboyssa

      • Anonyymi

        Joo on, joskus 90-luvulla. eli on jo helvetin vanha juttu.
        Joskaan ei niin vanha kuin tämä Kata Kärkkäisen (ja millä nimellä nykyään hän kulkeekaan) itsensä esittely samaisessa lehdessä, mistä vieläkin jaksetaan jauhaa.


    • Anonyymi

      Kiva kuulla että en ole ainoa nainen jota nämä jutut kiinnostavat. Rouva81

      • Anonyymi

        Hei rouva81 .et todellakaan ole ainoa ketä nämä jutut kiihottaa😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rouva81 .et todellakaan ole ainoa ketä nämä jutut kiihottaa😊

        Onkohan Rouva81 oma kohtaista kokemusta? ;)


      • Anonyymi

        Täällä ois rouva 50v,jota kiihottaa ajatus myös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois rouva 50v,jota kiihottaa ajatus myös...

        Toivottavasti pääsisit myös kokemaan ;()


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe