Miten thaimaalainen nainen eroaa suomalaisesta lihavasta ja katkerasta naisesta ?
Kokemuksia thaimaalaisista ?
Olen lomilla ollut saman thai-tytön kanssa ja olen tuntenut oloni todella mukavaksi.
Thaimaalainen nainen vaimoksi suomeen
77
<50
Vastaukset
- näkökulmasta
Lihava ja katkera thaimaalainen nainen eroaa vastaavasta suomalaisesta sisarestaan vain aasialaisella ulkonäöllä.
Myös hoikka ja ei katkera thaimaalainen nainen eroaa suomalaisesta hoikasta ja ei katkerasta naisesta aasialaisella ulkonäöllään.
Suomalainen hoikka ja ei katkera nainen eroaa thaimaalaisesta hoikasta ja ei katkerasta sisarestaan eurooppalaisella ulkonäöllään.
Jos taas verataan hoikkaa ja ei katkeraa suomalaista naista lihavaan ja katkeraan thaimaalaiseen naiseen tai lihavaa ja katkeraa suomalais naista hoikkaan ja ei katkeraan thaimaalaiseen naiseen, sanoisin, toisella on aasialainen ulkonälö ja toisella eurooppalainen.- Make_Maksumies
Kannattaa muistaa, että lihava ja katkera thaivaimo myös lähettää rahasi sukulaisilleen.
- Mies.onnellinen
Make_Maksumies kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että lihava ja katkera thaivaimo myös lähettää rahasi sukulaisilleen.
Minun ei lihava ja ei katkera thaivaimo ei lähetä minun rahaa sukulaisilleen.
- heheheeeeeerr
Make_Maksumies kirjoitti:
Make ymmärrän sua, sä olet katkera.
- RaakaWatson
Noh noh, älä nyt hermostu. Kyllä me ymmärrämme että naisesi historia on arka paikka ja lupaan että en ota asiaa esille. Pelottaa ihan hirveästi, kun kerran olen tällainen nössö, että tulet tänne ja piekset minut hengiltä.
Sen verran vaan sanon että reaktiosi on sen verran raju että jotain totuutta kommentissa on oltava. Olen reissuillani tavannut kaltaisiasi luunmurskaajia laumoittain ja eivät mitenkään loistaneet älyn lahjoillaan kuten et sinäkään. Niin ja monet olivat jonkinlaisessa suhteessa tytön kanssa jonka tausta oli enemmän tai vähemmän hämärä. Mutta hei ajattele positiivisesti, tytölläsi on ammatti jolla työllistyy ihan missä tahansa. Jos esimerkiksi saat roskakuskin hommista monoa niin ei ihan heti tarvitse olla KELAan juoksemassa.
Yksi asia kiinnostaa, millä kielellä kommunikoitte? Yleensä teillä luunmurskaajilla on aika heikko kielipää, mikä ilmeisesti johtuu siitä että teitä kiinnostaa enemmän punttisali kuin koulun penkki.
Mistä moinen kiinnostus sukupuolielimeni toimintaan? Älä nyt vaan sano että suhteesi onkin vain kulissi, toisaalta se selittää aggressiosi. Mutta ikävä tuottaa pettymys, en ole sillä lailla miehistä kiinnostunut.
Niin sama koskee yksinäisyyttäni, sori ei kiinnosta.
Ja mitä tulee Brasilian aurinkoon niin kovin kostea tuo on ollut eli vettä paistaa taivaan täydeltä.
Koita vähentää alkoholin ja steroidien käyttöä niin ehkä ne angstitkin vähän helpottavat. - RaakaWatson
Relaa, ei kannata ärsyttää noita luunmurskaajia. Niillä ei aivotoiminta ole aivan normaalia joten vaikka sen tapaisit julkisella paikalla niin se voi käydä ylle.Ei ole ennenkuulumatonta että näiden kielitaidottomien matkamuistot ovat alan rankkoja ammattilaisia. Saletisti Suomessakin on useita kuvatunlaisia naisia. Ihmiset tuppaavat pettämään itseään, esimerkiksi sanomalla että tyttö ei ole huora koska myi hanuria rahoittaakseen opintonsa, mutta totuus on kuitenkin se että kerran huora aina huora.
- jihhuuuuh
Aika hyvä tausta on, sattuu olemaan ihan yliopiston käynyt ja Suomessa töissä. Häpeätkö sinä niin paljon vanhaa hampaatonta suomihuora äiteetäsi ja hamppari isääsi, että koetat hakea arvoa itsellesi alentamalla muita?
- RaakaWatson
Nih, tai sitten asia onkin niin että minä osaan portugalia. Aivan niinhän se olikin, kun on kyky oppia ja ymmärtää niin ei tarvitse tyytyä niihin jotka osaavat englantia. Ymmärrän hyvin että osuin arkaan paikkaan mutta koita kestää. Maailmaa kiertäneinä tiedämme että niin täällä kuin Aasiassa naiset jotka osaavat englantia ovat useimmiten juuri niitä alan ammattilaisia. Ainakin täällä ei ole mitenkään helppo aikaansaada parisuhdetta koska ennakkoluulot ovat valtavat, ihmiset leimaavat tytön herkästi huoraksi jos se seurustelee gringon kanssa ja ihan aiheesta. Mutta onneksi osaan kieltä ja siksi moinen leima katoaa, jopa ne jotka eivät tunne ovat lähinnä hämmästyneitä siitä kuinka minulla on kieli hallussa. Joten en pidä itseäni kaltaisenasi junttìna joka tankero englannilla yrittää kommunikoida thaimaalaisen prostituoidun kanssa.
Muuten itse olen sitä mieltä että täällä on paljon enemmän prostituoituja kuin mitä Kolumbiassa on, tosin en tiedä koska en ole koskaan Kolumbiassa käynyt. Nuorena miehenä Thaimaassa kyllä ja oli se huomattavasti pahempi kuin Brasilia vai sanoisinko että parempi, riippuu katsanto kulmasta. Paitsi että ne langan laihat pikkupoikien näköiset tytöt eivät olleet minun makuuni.
Mitä tulee sivistämiseen niin anna palaa, kerro ihan vapaasti ei heilauta. Mutta muista että sinä olet roudannut matkamuiston Suomeen ja minä en. Tosin ymmärrän ratkaisusi, varsinkin jos tulee taloudellisesti tiukkaa on vaimolla taattu tulonlähde. - kaikkeakanssa
jihhuuuuh kirjoitti:
Aika hyvä tausta on, sattuu olemaan ihan yliopiston käynyt ja Suomessa töissä. Häpeätkö sinä niin paljon vanhaa hampaatonta suomihuora äiteetäsi ja hamppari isääsi, että koetat hakea arvoa itsellesi alentamalla muita?
Tottakai on yliopiston käynyt, et viitsisi keksiä olemattomia, ei kukaan usko kuitenkaan sinun höpinöitäsi.
- RaakaWatson
Noh noh, Amalia. Älä huutele hullulle minun nimissäni.
- muahahhahah
RaakaWatson kirjoitti:
Nih, tai sitten asia onkin niin että minä osaan portugalia. Aivan niinhän se olikin, kun on kyky oppia ja ymmärtää niin ei tarvitse tyytyä niihin jotka osaavat englantia. Ymmärrän hyvin että osuin arkaan paikkaan mutta koita kestää. Maailmaa kiertäneinä tiedämme että niin täällä kuin Aasiassa naiset jotka osaavat englantia ovat useimmiten juuri niitä alan ammattilaisia. Ainakin täällä ei ole mitenkään helppo aikaansaada parisuhdetta koska ennakkoluulot ovat valtavat, ihmiset leimaavat tytön herkästi huoraksi jos se seurustelee gringon kanssa ja ihan aiheesta. Mutta onneksi osaan kieltä ja siksi moinen leima katoaa, jopa ne jotka eivät tunne ovat lähinnä hämmästyneitä siitä kuinka minulla on kieli hallussa. Joten en pidä itseäni kaltaisenasi junttìna joka tankero englannilla yrittää kommunikoida thaimaalaisen prostituoidun kanssa.
Muuten itse olen sitä mieltä että täällä on paljon enemmän prostituoituja kuin mitä Kolumbiassa on, tosin en tiedä koska en ole koskaan Kolumbiassa käynyt. Nuorena miehenä Thaimaassa kyllä ja oli se huomattavasti pahempi kuin Brasilia vai sanoisinko että parempi, riippuu katsanto kulmasta. Paitsi että ne langan laihat pikkupoikien näköiset tytöt eivät olleet minun makuuni.
Mitä tulee sivistämiseen niin anna palaa, kerro ihan vapaasti ei heilauta. Mutta muista että sinä olet roudannut matkamuiston Suomeen ja minä en. Tosin ymmärrän ratkaisusi, varsinkin jos tulee taloudellisesti tiukkaa on vaimolla taattu tulonlähde.Noh noh poju, laitetaanko ne tilastot taas esille vai pidätkö suosiolla naamasi kiinni? Brasseissa on isompi huora ongelma, kuin yhdessäkään Aasian maassa, fakta. Toisin kuin brasseissa Aasiassa on monia maita joissa Englanti virallinen kieli, fakta. Ja ennekuin opit edes välttävästi puhumaan portuguese, oli ainut kommunikointi kieli perheessänne, vaimosi polviasento pilisi edessä ja sinun dollari tukkosi. Brasseissa useasti käyneenä tiedän, ettei kukaan brassi nainen leimaudu huoraksi gringon kanssa ollessa, vaan koko suku hurraa dollarien perään ja ahkerasti, näinhän sinutkin otettiin avosylin ja haarat levällään auki. Selittelysi on semmoista humpuukkia, että alkaa epäilyttään onko kenties jotain pedo hommia sulla siellä päin maailmaa, sehän on erittäin iso ongema siellä brasseissa myös.
- lyhyitä
- vinot silmät ja keltainen iho.
Ei ne ole vinot ja pigmentti ei ole keltainen, vaan ruskea. Pimpsa ei ole yleisestä uskomuksesta poikittain ja kaiken lisäksi meillä on yhtä suuri geneettinen eroavaisuus kuin gebardeillamkeskenään. Käytännössä olemme serkkuja kaikki ihmiset maan päälä.
- pensselitäti
Lomilla on yleensä mukavaa - myös suomalaisen naisen ja jopa miehen kanssa. Sitten alkaa arki. Molemmille osapuolille.
- 155cm80kg
Thaimaalainen kihava nainen on unelmien täyttymys.
- Mies.onnellinen
Minulla on Thaimaalainen ei niin lihava vaimo. Olemme olleet naimisissa jo usean vuoden.
Aikaisemmin kokemukseni lihavista Suomalaisista naisista on pääsääntöisesti hyviä. Kukaan heistä ei ollut mielestäni katkera. Sittemmin rakastuin Thaimaalaiseen ja nyt olen onnellinen.
Thaimaalaisissa on tiettyjä kulttuuriin sidottuja eroja vrt. suomalaisiin. Esim: Lasten hoito on heillä naisen vastuulla. Vaimoani naurattaa suomessa se että miehetkin osallistuvat lastenhoitoon. Olen yrittänyt selittää että se on suomessa normaalia mutta hän tietysti katsoo asiaa Thaimaalaisien lasien läpi.
Myöskin perhe on heille tärkeä asia joten jos haluat hyvää kohtelua niin hyvät välit vaimosi perheeseen ovat kullanarvoisat.
Jos todella haluat hyvän ja pitkän parisuhteen thaimaalaisen kanssa niin että thaimaalaisiin pätee sanonta: niin metsä vastaa kun sinne huutaa. Jos huolehdit vaimostasi hyvin niin hänkin huolehtii sinusta.
Taitaa tuo olla sama kaikissa kulttuureissa.- Kirkkovene
Kyllä on! Tiukka ja nätti...
- Mies.onnellinen
Kyllä Thaimaastakin löytyy elähtäneitä lorttovittuja ja Suomesta löytyy vastaavasti kauniita ja tiukkoja tyttöjä. Itse löysin Thaimaasta itselleni sopivan vaimon.
- UlkomaalaisiaVaimoiksi
Monet suomalaiset miehet ottavat ulkomaalaisen vaimon. Tämä ärsyttää suomalaisia naisia. Mutta ulkomaalaisen naisen kanssa vaan jotenkin roolijako on selvä ja elämälle löytyy suunta. http://www.asumaansuomeen.fi/kansainvalinen-avioliitto/miehet-ulkomaalaisten-naisten-kanssa/
- suomalainen39
Luulen, että valtaosa suomalaisista naisista ei koe thaimaalaisia naisia uhkana. Suomalaisena naisena ehkä ihmetyttää, että mikä niissä thaikuissa kiehtoo. En ole nähnyt suomessa ainuttakaan KAUNISTA thaimaalaista naista. He ovat kyllä siroja ja lyhyitä kuin 10 vuotiaat lapset.. ja he ovat varmasti palvelualttiita, ystävällisiä ja eivät ilmaise negatiivisia tunteitaan. He ovat varmasti helppoja kumppaneita ja mies voi olla lähes sata varma, ettei tule hylätyksi.
- Mies.onnellinen
suomalainen39 kirjoitti:
Luulen, että valtaosa suomalaisista naisista ei koe thaimaalaisia naisia uhkana. Suomalaisena naisena ehkä ihmetyttää, että mikä niissä thaikuissa kiehtoo. En ole nähnyt suomessa ainuttakaan KAUNISTA thaimaalaista naista. He ovat kyllä siroja ja lyhyitä kuin 10 vuotiaat lapset.. ja he ovat varmasti palvelualttiita, ystävällisiä ja eivät ilmaise negatiivisia tunteitaan. He ovat varmasti helppoja kumppaneita ja mies voi olla lähes sata varma, ettei tule hylätyksi.
Katsos kauneus on katsojan silmissä. Kovin pinnallinen kommentti sinulta tuo kauneusasia. Eniten pidän oman vaimoni luonteesta ja siitä että Thaimaalaiset HALUAVAT pitää huolta miehistään. Minun vaimoni ei ole mikään palvelualtis. Sanoisin että hän on erittäin huolehtivainen, ystävällinen ja aivan riittävän kaunis minulle.
"ja he ovat varmasti palvelualttiita, ystävällisiä ja eivät ilmaise negatiivisia tunteitaan."
Miksi naisen pitäisi olla parisuhteessa itsekäs, ilkeä ja aina huonolla tuulella? - UlkomaalaisiaVaimoiksi
Se on just näin. Suomalainen mies ja ulkomaalainen nainen sopivat hyvin yhteen.
Väestöliiton perhebarometrissakin vuonna 2012 sanottiin, että "ulkomaalaisen kanssa naimisissa olevat suomalaiset miehet ovat keskimäärin tyytyväisempiä parisuhteeseensa kuin täysin suomalaisissa liitoissa elävät". Ja asumaansuomeen.fi on tästä myös kertonut.
Tätä tutkimustulosta tutkijat eivät vaan tuoneet aktiivisesti esille, koska naiset ja naistutkijat haluavat kieltää suomalaisen miehen onnen. Etenkin, jos se löytyy ulkomaalaisen naisen kanssa.
Perhebarometri löytyy täältä: http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/julkaisut/perhebarometri/ - Chomchom
suomalainen39 kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista miehistä ottaa suomalaisen puolison. Osaa viehättää eksoottinen ulkonäkö, osalle taas ulkonäöllä - puolison taustasta riippumatta - ei ole ratkaisevaa roolia. Ja kauneus on todellakin katsojan silmässä, terveisiä vain kymmenvuotiaan kokoiselta suomalaiselta naiselta ;) Siks toisekseen, Thaimaassa on populaa sen verran, että sieltä löytyy erityyppisiä naisia, ei vain stereotyyppisiä. Negatiivisiakin tunteita ilmaistaan, muttei välttämättä julkisesti.
Tuota aiemman kirjoittajan roolijakoajatusta kyllä hieman vierastan. Ulkomaalaisia naisia on maailmassa aika paljon...tavoitteet ja "roolit" voivat olla hyvinkin erilaisia. Kuka roolit määrittelee ja hyväksytäänkö uusia rooleja myös omalle kohdalle? Saako ihminen muuttua ja roolit siinä samassa? - Tiedettäpeliin
Chomchom kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista miehistä ottaa suomalaisen puolison. Osaa viehättää eksoottinen ulkonäkö, osalle taas ulkonäöllä - puolison taustasta riippumatta - ei ole ratkaisevaa roolia. Ja kauneus on todellakin katsojan silmässä, terveisiä vain kymmenvuotiaan kokoiselta suomalaiselta naiselta ;) Siks toisekseen, Thaimaassa on populaa sen verran, että sieltä löytyy erityyppisiä naisia, ei vain stereotyyppisiä. Negatiivisiakin tunteita ilmaistaan, muttei välttämättä julkisesti.
Tuota aiemman kirjoittajan roolijakoajatusta kyllä hieman vierastan. Ulkomaalaisia naisia on maailmassa aika paljon...tavoitteet ja "roolit" voivat olla hyvinkin erilaisia. Kuka roolit määrittelee ja hyväksytäänkö uusia rooleja myös omalle kohdalle? Saako ihminen muuttua ja roolit siinä samassa?Lähtisin tutkimaan tätä roolijakoasiaa puhtaasti tieteen näkökulmasta. Nisäkkäillä naarailla on synnytyselimet sekä huolenpitorauhaset elikkäs tissit. Tästä voidaan lyhyellä matematiikalla vetää johtopäätös että naaraiden rooli on jälkikasvun synnyttäminen ja hoito.
Uroksien rooli taas on jälkikasvun siittäminen ja suuremman testosteroni tason takia, rotevamman kropan turvin, uroksen rooli on myös suojata ja tarjota tukea ja turvaa.
Suuremman lihasmassan vuoksi urokset lihansyöjänisäkkäissä osallistuvat metsästykseen ja kasvinsyöjälaumoissa puolustukseen.
Tieteellisesti ajatellen ihmiset ovat nisäkkäitä joten nämä luonnon perussäänöt pätevät. Minusta näitä luonnon muovaamia rooleja ei pitäisi yrittää muuttaa. Se on luonnotonta. - Chomchom
Tiedettäpeliin kirjoitti:
Lähtisin tutkimaan tätä roolijakoasiaa puhtaasti tieteen näkökulmasta. Nisäkkäillä naarailla on synnytyselimet sekä huolenpitorauhaset elikkäs tissit. Tästä voidaan lyhyellä matematiikalla vetää johtopäätös että naaraiden rooli on jälkikasvun synnyttäminen ja hoito.
Uroksien rooli taas on jälkikasvun siittäminen ja suuremman testosteroni tason takia, rotevamman kropan turvin, uroksen rooli on myös suojata ja tarjota tukea ja turvaa.
Suuremman lihasmassan vuoksi urokset lihansyöjänisäkkäissä osallistuvat metsästykseen ja kasvinsyöjälaumoissa puolustukseen.
Tieteellisesti ajatellen ihmiset ovat nisäkkäitä joten nämä luonnon perussäänöt pätevät. Minusta näitä luonnon muovaamia rooleja ei pitäisi yrittää muuttaa. Se on luonnotonta.Aha. Sitten kannattaakin valita puoliso, joka ajattelee yhtä tieteellisesti. Pelkkä ulkomaalaisuus kun ei takaa selvää roolijakoa. Nisäkäslajeilla on keskenään hyvin erilaisia tapoja elellä ja huolehtia jälkikasvusta ja mahdollisista lauman jäsenistä. Sekin on hyvä ottaa huomioon.
- Mies.onnellinen
suomalainen39 kirjoitti:
"En ole nähnyt suomessa ainuttakaan KAUNISTA thaimaalaista naista"
Katseleppa sitten näitä: https://www.youtube.com/watch?v=CKDwsFbq1_c - tossun_alta_pois
suomalainen39 kirjoitti:
Jeps ei ne thaikut uhka ole, tosiaan ei mene ymmärrykseen mikä niissä vetää, juurikin niinkuin tossa oli ei suomessa ole niitä kauniita thaikkuja! Kauniit on oman maansa kroisosten kanssa yhdessä. Suomalaisen möhömahaisen, kaljuuntuvan, hammashygienian hylänneen, alkoholistin huolivat ne joilla ei ole rahaa/ ulkonäköä menestyä omassa maassaan. Heille opetetaan jo pienenä, että miehen palveleminen on työsi ja aivan sama miten hän kohtelee jne olet hänen! Tästä syystä yksinkertaiset LÄNSIMAALAISET miehet haluavat noita söpöjä kilttejä naisia kun ovat kyllästyneet alituiseen tasa-arvon vinguntaan..vaikka täällä mitä väitetään oikea syy on se, että länsimaalainen mies ei halua olla tossun alla ja siksi hakee thai/ muualta vaimon!
- hajotajahallitse
Tämä on taas sitä, josta varoitin jo vuosia sitten "hajota ja hallitse"- tekniikka, -taktiikka.
Perheet, yhteisöt, kaikki halutaan hajoittaa ja jakaa. ihmettelen mikä tai kuka taho haluaa vastuuttomasti toimia taas hajottaen suomalisten naisten ja miesten suhteita, perheitä.
Ruoho on aina vihreämpää aidan takana.
Manipulointi, riidat, vihapuheet erityisesti täällä on kauheaa luettavaa, jolla ei voi olla kuin huonot vaikutukset kaikkiin ihmisiin, perheisiin, lapsiin. Joskus jopa kaikkien tällaisten palstojen sulku useaksi vuodeksi voisi olla hyvä. Ehkä senkin ajan voisi sitten käyttää paremmin, suhteiden korjaamiseen, jos niitä enää korjata voi.
On niin valitettavaa, että ennen niin mukavalta kanavalta tuntuva sosiaalinen väline, voi muuttua niin ettei samaksi enää tunne.- ihansamaminulle
Ei meidän perheemme ainakaan tämän palstan takia hajoa, heikoissa kantimissa on asiat, jos nämä törkykirjoitukset joihinkin vakavasti vaikuttavat. Jos joillekin niin käy, niin kyllä ne syyt ovat muualla kuin näissä kirjoituksissa.
- onkoonkoei
Juu, olen tutustunut Thaimaalaiseen naiseen, (hieroja) joka on pieni ja aika nätti. Kun katson häntä tarkemmin ei ole nätti, Kun katson näen geeneissä tulevan kallon muutoksen, sivulta katsottuna muistuttaa apinaa. Hierojana ei ole kaksinen, raha näyttelee mitä saa...
Todellisuudessa ovat pieniä ja pullukoita, osaavat kiukutella ja mököttää. Sivistymättömiä luku- ja kirjoitustaidottomia, eivät tiedä maailmanmenosta mitään. En suosittel Suomalaiselle miehelle.- Stereotyyppi-idiootille
Kovimpa on pieni otantasi. Ja tuon perusteella yleistit koko 67 Milj. kansan sivistymättömiksi apinoiksi. Pyytäisin sinuasivistymään ja lukemaan vaikkapa tämän:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Thaimaa
ja tähän:
http://en.wikipedia.org/wiki/Thammasat_University
tai tähän (Thaimaan tulvat aiheuttivat ongelmia muutama vuosi sitten):
http://ajw.asahi.com/article/asia/around_asia/AJ201310090075
Tarinaa Thaimaan ja Vietnamin teollisuusalueista:
http://www.business-in-asia.com/industrial_estates_asia.html
Käy nuo läpi ja sano sitten että "Sivistymättömiä luku- ja kirjoitustaidottomia, eivät tiedä maailmanmenosta mitään" - ChinaDragon
Mukava lukea näitä kommentteja. Jokaisen jolla on aivot tulisi tietää suhteiden olevan aina hyöty suhteita.
Mies saa jotain ja nainen saa myös, jos jompikumpi ei tunne saavansa sitä mitä haluaa tulee ongelmia. Noin se menee. On toki niitä jotka puhuvat pelkästä rakkaudesta, he ovat niitä joita elämä voi satuttaa kovasti.
Jokainen siis valitkoon puolisonsa ihan itse, omiin tarpeisiinsa. - Mies.onnellinen
ChinaDragon kirjoitti:
Mukava lukea näitä kommentteja. Jokaisen jolla on aivot tulisi tietää suhteiden olevan aina hyöty suhteita.
Mies saa jotain ja nainen saa myös, jos jompikumpi ei tunne saavansa sitä mitä haluaa tulee ongelmia. Noin se menee. On toki niitä jotka puhuvat pelkästä rakkaudesta, he ovat niitä joita elämä voi satuttaa kovasti.
Jokainen siis valitkoon puolisonsa ihan itse, omiin tarpeisiinsa.Se mitä annan ja saan suhteessani Thaimaalaiseen naiseen on huolenpito.
Se että Thaimaalaiset stereotyyppisesti leimataan aina maksullisiksi naisiksi jotka ryöstävät miehet ja lähettävät miehien omaisuudet perheelleen ei ole mielestäni totta.
Itsellänikin oli stereotyyppinen asenne ja ennakkoluuloja Thaimaalaisia kohtaan ennen kuin tapasin vaimoni.
Tunnen monia Suomi/Thai pariskuntia jotka ovat olleet naimisissa useamman vuoden ja jos tuo Stereotyyppi pitäisi paikkansa niin mikä pitää näitä pariskuntia vielä yhdessä?
Luulen että keskenäinen kunnioitus, huolenpito, rakkaus, tuki ja turva ovat pitkän parisuhteen perusta. Sama perusta se on myös Suomi/Suomi pareilla. - sorry
On se ikävä kyllä niin, että sanasta thainainen tulee heti mieleen maksullinen sellainen. Ei vaan voi mitään mut näin se on.
- Hämmästynyt
sorry kirjoitti:
On se ikävä kyllä niin, että sanasta thainainen tulee heti mieleen maksullinen sellainen. Ei vaan voi mitään mut näin se on.
Noin kertoo henkilö joka ei tunne olevansa stereotypioita omaava, kertoo vieläpä olevansa ns. suvaitsevainen nainen.
Jokainen neekeri on raiskaaja? - sorry
Hämmästynyt kirjoitti:
Noin kertoo henkilö joka ei tunne olevansa stereotypioita omaava, kertoo vieläpä olevansa ns. suvaitsevainen nainen.
Jokainen neekeri on raiskaaja?Etkö osaa lukea, en kirjoittanut olevani " suvaitsevainen nainen ", ja sitä paitsi olen mies, enkä akka.
- hahahhahahah
sorry kirjoitti:
Etkö osaa lukea, en kirjoittanut olevani " suvaitsevainen nainen ", ja sitä paitsi olen mies, enkä akka.
Tuhkamuna, pilin kannattelija selvästi.
- näinnesuomipojat
En ole itsekkäämpää ihmistä tavannut kuin thaimaalainen, joka pinnallisesti saattaa "palvella" miestään, mutta selän takana puhuu valheita ja touhuaa kaikkea sitä, mistä itse hyötyy. Ei voi kuin sääliä näitä suomalaisia miespoloja, jotka ovat hairahtuneet moisiin. Tosin se on heidän oma vikansa. Ne naiset ei sääliä tunne. Se on katkeraa katsottavaa, kun suomipojan silmät avautuu ja tajuaa totuuden. Se on sittemmin liian myöhäistä. On mennyt sukutilat ja muut omaisuudet...
- ChinaDragon
Nyt vain sitten kertomaan mitä naisen miehelle tulisi antaa jotta mies olisi onnellinen. Uskon vahvasti jokaisen maan naisella olevan taitoja ja älykkyyttä tehdä mies onnelliseksi ja hyötyvän suhteesta myös itse.
Vai väittääkö nyt täällä joku yksinkertainen ettei nainen haluaisi aina parempaa elämää mitä on elänyt menneisyydessä, myös suomalaiset.
Parempi elämä ei välttämättä tarkoita rahaa, se voi hyvinkin liittyä puolison ominaisuuksiin.
Palstalla saa joskus sen kuvan etteivät naiset katsoisi miehen ulkonäköä tai luonnetta, se taitaa olla myös tärkeä asia parin muodostuksessa.
Tietysti voidaan arvioida onko kysymyksessä raha suhde vai ei, jos mies olisi narsistinen kusipää joka moittisi aina toisia ihmisiä pitäen itseään jotenkin erikoisena voi naisen ainut intressi olla raha.
Onneksi monet ovat normaaleja ihmisiä jotka katsovat ensin omaa suhdettaan eivätkä aina hauku toisten suhteita, vai mitä?
Elämä on lyhyt, ei kannattaisi olla kateellinen toisille syystä jota ei edes itse ymmärrä.
Nyt kaikki vain salille, vielä kerkeää kesäkuntoon ettei joku supise läskin löytäneen nuoren ja hyvä kroppaisen puolison:) - ChinaDragon
Tietysti naimisiin mentäessä tulee luottaa toiseen ihmiseen. Luottamus tulee olla molemminpuolista, ei suhde muuten toimi.
Inho on siitä henkilökohtainen asia ettei niitä toisille voi tuputtaa, omia inhotekijöitään. Jotkut eivät tykkää kaalilaatikosta tai maksalaatikosta, toiset pitävät niitä suurena herkkuna.
Ihmisluonne on sellainen joka aina laittaa epäilykset liikkeelle jos ns. vauraan maan asukas ottaa ns. kehitysmaan asukkaan puolisokseen. Olihan Suomessa vielä ennen sotia luokkayhteiskunta jossa mentiin naimisiin omaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvien kanssa. Jos sitä ei tehnyt lähipiiri katsoi kieroon ja kylien juoruakoilla oli jutun aihetta. Tuossa on samaa mitä nyt.
"Monet thaiapinanaamat antavat vain pildeä yksinkertaiselle suomimiehelle"
Olkaamme onnellisia että antavat ja mies nauttii, ei siitä tosiaan kannata olla katkera jos ei itse voi antaa tai saada. - ChinaDragon
Mielestäsi Thaimaa on maailmanlaajuinen ongelma?.
Ruotsalaiset tekevät keskimäärin 360 000 matkaa Thaimaahan, suomalaiset tekevät vain 146 000 matkaa joten jostain syystä ruotsalaiset suosivat Thaimaata suomalaisia enemmän(vaikka otetaan väkiluku huomioon).
Tsunamin aikaan uutisista pystyi huomaamaan minkä maan kansalaiset suosivat eniten Thaimaata lomakohteenaan. Kateisiin jäi noin tuhat ruotsalaista, melkein 2000 saksalaista, melkein tuhat australialaista, 200 tanskalaista ja suomalaista.
Eikös sen kireän pipon alta näe muita kuin vain suomalaisia joita pitää haukkua?
Antaa nyt ihmisten tehdä mitä haluavat. Uskon ettei moni haluaisi elää kuten te itse elätte, erilaisuus on rikkaus. - ChinaDragon
En ole koskaan tuollaista 70/20 paria nähnyt joten en tiedä.
"Onko tervettä, että ukot joukoittain matkustavat naimaan Thaimaahan käyttäen hyväkseen köyhiä ihmisiä?"
No ei ole tervettä, tosi sairasta jos pillua ei lähempää löydy. Kannattaisi tuoda sankoin joukoin naisia Suomeen niin ei tarvitsisi pappojen noin kauas matkustaa, sykärin vielä saavat:) - Mies.Onnellinen
"maaseudulla ja kylillä sitten äidit laittavat tyttärensä huoraamaan ja hankkimaan rahaa koko perheelleen turistikohteissa"
Tätä asiaa on kyllä pahasti liioiteltu. Median syöttämää yksipuolista "totuutta"
"Onkohan tuon nimim. Mies.Onnellinen thaieukko myös roudattu jostain tuppukylästä pyörimästä jaloista, kun sille on löytynyt valkolainen elättäjä."
Ei ole. Oletkos itse käynyt Thaimaassa turistikohteita pidemmällä? Tuskin.
Lueppa tämä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Stereotyyppi ja totea että itse hoet stereotyyppistä hokemaa.
Lue tämä ja sivisty: http://fi.wikipedia.org/wiki/Thaimaa
Tuskin jaksat lukea joten lyhennän:
Thaimaa on teollistunut kehitysmaa. Maan talous riippuu voimakkaasti viennistä. Se on Indonesian jälkeen Kaakkois-Aasian toiseksi suurin. Thaimaa on WTO:n ja ASEAN:in jäsen ja on aktiivisesti edistänyt vapaakauppaa. Kiina, Japani ja Yhdysvallat ovat Thaimaan suurimmat kauppakumppanit.
Vuonna 2010 maatalouden osuus BKT:sta oli 10 prosenttia. Noin 40 prosenttia thaimaalaista työskentelee maataloudessa. Maataloustuotteita ovat riisi, maniokki, kumi, maissi, sokeriruoko, kookospähkinät ja soijapavut. Teollisuuden osuus BKT:sta on 45,6 prosenttia. Merkittäviä teollisuudenaloja ovat elektroniikka, komponentit, tietokoneosat ja autot. Palveluiden osuus BKT:sta oli 44 prosenttia. Turismin osuus BTK:sta on noin 6 prosenttia.
Joten jos sinun mukaasi kaikki Thaimaalaiset Naiset ovat huoria 67Milj. kansasta pitäisi olla sinun mukaasi 33.5 Milj huoraa. Se ei voi oikein pidä paikkansa. Vai mitä? Bkt:sta vain 6 % on turismista. Ei toimi oikein sinun yhtälösi.
Tämä kaikki johtuu vain ns."valtamedian" luomasta mielikuvasta suuresta "seksiturismi ongelmasta" jolla media saa myytyä otsikoita=lehtiä kuluttajille.
"Onkohan tuon nimim. Mies.Onnellinen thaieukko myös roudattu jostain tuppukylästä pyörimästä jaloista, kun sille on löytynyt valkolainen elättäjä." Häpeä sinä tämän kirjoittaja - ChinaDragon
Ihmettelen miksi joku menee Pattayalle jos haluaisi viettää perhelomat tai romanttisen loman oman aviokumppaninsa kanssa. Pattaya ei varmasti ole Thaimaa, vain pieni osa sitä.
"SOI-kadut" tuskin kuuluvat normaaliin perhe-elämään. - Mies.Onnellinen
ChinaDragon kirjoitti:
Ihmettelen miksi joku menee Pattayalle jos haluaisi viettää perhelomat tai romanttisen loman oman aviokumppaninsa kanssa. Pattaya ei varmasti ole Thaimaa, vain pieni osa sitä.
"SOI-kadut" tuskin kuuluvat normaaliin perhe-elämään.Pattayan rannat sekä se kuluisa katu ovat kaikkien käytettävissä päivällä. Mitään normaalista poikkeavaa ei YLEENSÄ tapahdu siellä ellet itse sitten halua. Muista kuitenkin että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Itse olin perheen kanssa Pattayalla uimassa enkä havainnut päivällä mitään eikoista. - ToivoMuna
ChinaDragon kirjoitti:
"SOI-kadut" tuskin kuuluvat normaaliin perhe-elämään.Pattaya on miesten oma Disneyland, jättää lämpimät muistot pitkäksi aikaa.
Mikäs sen mukavampaa on, kuin viettä loma kauniin ja seksikkään naisen kanssa,
joka omistautuu sinulle. - brassiparas
ToivoMuna kirjoitti:
Pattaya on miesten oma Disneyland, jättää lämpimät muistot pitkäksi aikaa.
Mikäs sen mukavampaa on, kuin viettä loma kauniin ja seksikkään naisen kanssa,
joka omistautuu sinulle.Minua eivät pienet laiheliinit kiinnosta, en näe heitä seksikkäinä, sorry vaan.
- elonpolut
Isäni veli, 66 vuotias, toi sieltä kolmekymppisen vaimon ja seinänaapurissa asuu mies 68 v, jolla 38 v ikäinen vaimo. Joku täällä on väittänyt, että ei ole totta nuo suuret ikäerot pareilla, vaan kyllä heitä löytyy. Molempien vaimojen lapset jäivät sukulaisten hoiviin, kun äiteet lähtivät avioon.
- ChinaDragon
elonpolut kirjoitti:
Isäni veli, 66 vuotias, toi sieltä kolmekymppisen vaimon ja seinänaapurissa asuu mies 68 v, jolla 38 v ikäinen vaimo. Joku täällä on väittänyt, että ei ole totta nuo suuret ikäerot pareilla, vaan kyllä heitä löytyy. Molempien vaimojen lapset jäivät sukulaisten hoiviin, kun äiteet lähtivät avioon.
En ole nähnyt ei tarkoita ettei se voisi olla totta.
Tässä kaupungissa ei ole sellaisia pareja, tiedän yhden jossa mies on noin 65 ja nainen 45-vuotias. Molemmat ovat jo ohittaneet hedelmällisen iän joten ehtoopuolen kulkijoita molemmat.
Aasiassa on hyvinkin normaalia että menestyksekkäällä miehellä on vaimo ja nuori rakastajatar, Suomessa vähemmän yleistä. - puistatus
brassiparas kirjoitti:
Minua eivät pienet laiheliinit kiinnosta, en näe heitä seksikkäinä, sorry vaan.
Jaa tykkäät karvasista naisista, miksi muuten luulet sen vahauksen siellä keksityn? Viikset niille tulee, ja sementtiä voi löytyä perseestä, tisseistä ja huulista, kysy Watsonilta vaikka.
- usjottavaon
Tässäpä tietoa. Mutta tottahan miehet sanovat, että Hiv-tukikeskus valehtelee.
http://hivtukikeskus.fi/hiv-ja-aids/matkailu-ja-hiv/
" Suhteessa eniten ulkomaantartuntoja todettiin miesten heteroseksitapauksissa. Näistä kaksi kolmesta liittyi matkailuun tai ulkomailla oleskeluun. Eniten näitä tartuntoja saatiin Thaimaasta, Venäjältä ja Virosta."
"Vuosien 2007–2011 aikana noin puolet suomalaisten tartunnoista, joissa tartuntamaa on tiedossa, on saatu ulkomailla. Suhteessa eniten ulkomaantartuntoja todettiin miesten heteroseksitapauksissa. Näistä kaksi kolmesta liittyi matkailuun tai ulkomailla oleskeluun. Eniten näitä tartuntoja saatiin Thaimaasta, Venäjältä ja Virosta. Näissä maissa hiv on noin kymmenen kertaa yleisempi kuin Suomessa. Lisäksi maihin kohdistuva seksimatkailu lisää tartunnan riskiä. Saharan etelänpuoleisessa Afrikassa hiv-tartunnan riski on myös suuri. Tällä alueella jopa joka kolmannella aikuisella on hiv-tartunta." Kaverilla on. Tämä yksilö on kärttyisä ja kiukkunen sekä määrätietoinen ja omanarvon tunteva.
- ChinaDragon
Vaikka miehiä parjataan niin kannattaa siis huomioida seksitartunnoista tulleet HIV-positiiviset. Naisilla 2 tapausta enemmän mitä miehillä.
Joten naiset, turpa kiinni jos itse ette käyttäydy edes niin hyvin kuin heteromiehet seksin suhteen. - ChinaDragon
Eli kyllä se tilasto näyttää jotain totuutta, ulkomaalaisilla on Suomessa 100 x enemmän kyseistä tautia mitä suomalaisissa.
Kannattaa valita siis se "tavallinen Maija tai Matti":) - ChinaDragon
Seksitartunnoista oli kysymys joita oli 112 kpl.
Naisilla on kaksi enemmän mitä hetero miehillä. - ChinaDragon
ChinaDragon kirjoitti:
Seksitartunnoista oli kysymys joita oli 112 kpl.
Naisilla on kaksi enemmän mitä hetero miehillä.Naisten tartuntoja heteroseksistä 36 (32 % seksitartunnoista)
◦ Miesten tartuntoja heteroseksistä 33 (29 % seksitartunnoista) - ChinaDragon
Niin ei, vaan ulkomaalaisen aviomiesten kanssa seikkailusta?
Onhan ulkomaalaisista 52 % HIV osuus. - Höhjahöh
ChinaDragon kirjoitti:
Onhan ulkomaalaisista 52 % HIV osuus.Niinkin. Aina kannattaa olla varovainen. Mutta kuinka suurella osalla naisista on ulkomaalainen aviomies ja kuinka suurella suomalainen? Suurin osa naisista saa tartunnan suomalaiselta kumppanilta. Itepä halusit puhua tartuntojen määristä, ei prosenttiosuuksista.
- mietitätä
ChinaDragon kirjoitti:
Onhan ulkomaalaisista 52 % HIV osuus."Onhan ulkomaalaisista 52 % HIV osuus."
Joista kuinka moni on ulkomaalainen nainen?
Yuoppa sellainen tilasto, jossa näkyy ulkomaalaisten miesten ja naisten jakauma.
- ikäväon
Thainaiset ovat parasta maan päällä.
- alintasonperusmies
Saa naida Nepalissakin. Halpa ja homma hoidettu. T. Mies Nepalista
- nomoneynohone
No jos kiinnostaa muu kuin musta tuntuu tieto niin katsokaa youtube american in bankok...
https://youtu.be/D6cAUtKtM9k
https://youtu.be/0RMYLychMXc- NOHONEYMONEY
http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2015/05/28/naiselle-kelpaa-nyt-vahemman-oppinut-mies/20156742/139
Lue tarkkaan ja ajatuksella tämä juttu, Suomalainen nainen sanoo : No money no Honey bayby :D
"Hän kuitenkin pohtii, onko korkeammin koulutettujen naisten kanssa pariutuvilla miehillä joitain koulutustasoa kompensoivia ominaisuuksia.
– Yksi tällainen kompensaatiotekijä voi tietysti olla korkeat tulot."
Ymmärrätkö mitä tuo tarkoittaa, SUOMALAINEN NAINEN ON RAHAN PERÄÄN SIINÄ, KUIN MUUTKIN NAISET MAAPALLOLLA, ELI JOS OLET MIES, NIIN SINÄ PÄIVÄNÄ KU JÄÄT TYÖTTÖMÄKSI SUOMESSA, ALKAA AVIOLIITTOSI VIIMEINEN KÄYTTÖPÄIVÄ LÄHESTYMÄÄN, MUISTA SE.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072685Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302375Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen202255Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021826- 1141600
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1661318Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2771138- 711014
- 80994
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920