Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Kuulostaa+hyvältä.+Mullakin+on+tuollainen+rinki.
  2. Haittaakse?Mä+en.
  3. Mua+riivas+ajatukset+itsestäni.+Ei+ehkä+niin+pahoja+kuin+koulussa+epäiltiin.+Mut+joku+oli+hypännyt+sielä+edelleisenä+keväänä+katolta+niin+ne+pelkäs+kaikkea.+Päädyin+siis+suljetulle+osastolle+tutkittavaksi.+Olihan+se+jotenkin+rentoa+kun+sai+olla+mitä+vaan.+Kunhan+ei+ollut+normaali.+Sielä+oli+yksi+mamu.+Se+oli+ollut+jollain+leirillä+aikuisten+miesten+seksi+leluna+ja+nyt+se+toisti+sitä+samaa+kohtaloa.+Ei+mua+kukaan+koskaan+aiemmin+ollut+halunnut+sillai.+Olen+vartaloltani+siro+poika+mutta+ei+kait+se+ketään+kiinnosta+pelkästään.+Sirkku,+sellainen+nuori+ja+nätti.+Usutti+sen+mun+kimppuun.+Ehkä+ne+tytöt+pääs+rauhaan+liiasta+ahdistelusta.+Se+Mamu+innostu+mun+maidon+valkeesta+pepusta.+Se+pani+mua+oli+hoitset+lähellä+tai+ei.+Ehkä+se+oli+tarpeeksi+hulla+ollakseen+normaalia+sielä+suljetulla.+Hoitsut+sanoi+että+se+johtuu+sen+kokemuksista+sielä+leirillä.+Mä+sanoin+että+kiva+vaan+kun+joku+tykkää.+Haluan+olla+hyväksytty+ja+haluttu+sellaisena+kuin+mä+oon.+Ne+tykkäs+että+ihan+kiva+kun+mä++olen+löytänyt+itseni+seksuaalisesti.+Se+sai+ne+muut+pojat+mukaan.+Mä+vaeltelin+sielä+alasti+ja+joku+oli+kokoajan+panemassa+mua.+Hoitajat+oli+helpottuneita+kun+ne+pahimmat+tapaukset+saivat+purkaan+kaiken+liika+energiansa+mun+anukseen.+Sinne+kyllä+mahtu.+Tytöt+oli+iloisia+ja+reippaita,+ne+taisi+ymmärtää+etten+mä+mikään+sekopää+ollut.+Annoin+vaan+niille+lepohetken+jatkuvasta+nussimisesta.+Jätkät+pani+ja+nauroi.+Välillä+se+Mamu+olisi+halunnut+omia+mut+kokonaan.+Jätkät+ei+tykänneet+siitä.+Silloin+mua+pani+nekin+jotka+ei+muuten+innostuneet.+Kaikki+halus+näyttää+sille+Mamulle+ettei+se+voinut+omia+mua+kokonaan.+Että+mä+olen+kaikkien+yhteistä+omaisuutta.+Mun+tutkimusaika+venyi+sielä+ainakin+kaksinkertaiseksi.+Jotkut+hoitajista+tykkäs+katella+mun+menoa.+Kaiketi+mä+oli+niille+joku+seksin+reality+TV.+Sit+sinne+tuli+joku+uusi+pomo.+Se+jututti+mua+parikertaa.+Sille+selvis+etten+mä+mikään+seko+ollut.+Taisi+sille+selvitä+sekin+että+jotkut+hoitajatkin+nussi+mua.+Et+sitten+mä+lensin+sieltä+ulos.+Mutta+oli+sen+verran+huumori+kaveri+että+se+muisti+kertoa+kaikille+milloin+mä+lähde+pois.+Se+anto+kaikille+mahdollisuuden+naida+mua+ennen+kuin+lähden.+Loppu+aika+oli+varsinainen+loppukiri.Niin+se+katolta+tullut.+Ei+mitään+vakavaa.+Kuukauden+päästä+se+tuli+jo+takas+kouluun.
  4. Kokeile+ehdottomasti.
  5. Älä+sotke+seiniä