Maksan opiskelut imemällä miesten kaluja. Oon 19 opiskelija poika. Kukaan ei tiedä mitä salaa puuhaan. Hetero enemmän kun bi, mutta isot suonikkaat kalut kiihottaa. Ja kerta rahaa saan siitä mistä tykkään niin win win.
Bi boy mun salaisuus
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ok. Kaikkea voi kokeilla.
Vaihteleeko sulla imettävät? Vai onko sulla vakio asiakasrinki.
Mä olen yhden miehen vuokralainen. Se käy panemassa mua säännöllisesti. Ja samalla antaa mun vanhempien maksamat vuokrarahat käteisenä. Mä säästän ne ja lukion jälkeen kustannan niillä opiskelun ammattikorkeassa.
Me käytiin ulkona syömässä. Sattumalta tavattiin sen kaveri. Ei kummempaa ne jutteli vähän jotain yleistä. Sit kämpillä kun se oli tyhjentänyt pussinsa mun peppuun se kysy mitä mä pidin siitä kaverista.
Ihan kiva. Tuoksu hyvältä. Näytti hyvältä. Se kerto että tää kaveri olisi kiinnostunut mun laisista pojista. Jos siis haluaisin kasvattaa lisä sitä opiskelurahastoa.- Anonyymi
Mitäs ajattelet, kauppaako se sua eteenpäin?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ajattelet, kauppaako se sua eteenpäin?
Ei suoranaisesti. Ehkä se on sellainen "hyvä veli" juttu. Vähän niin kuin lainaisit lomaosaketta kaverille. Jos homma lähtee käsistä ja niitä kavereita alkaa olla liikaa niin ei hyvä.
Jos ne on yksittäistapauksia, kivoja sellaisia. Hyvä niin.
Pelkään nimittäin että tää mun mieheni rupeaa omimaan mut kokonaan ja haluaa sulkea mut kultaiseen häkkiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850