Lypsykoneesta innostuneita?

Moi! Onko täällä muita miesten lypsykoneista innostuneta?

63

4338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onks tää miesten lypsykone joku uutuus ,ja mistä niitä saa ,kivahan semmonen tietysti olisi ,mut sais lypsää vaikka heti, ai ai jai

      • Pölynimuri on mahtava:)


      • tvanna kirjoitti:

        Pölynimuri on mahtava:)

        Joo,on myös käytössä..


      • Anonyymi
        MoloKulli kirjoitti:

        Joo,on myös käytössä..

        Miten te duunaatte imurilla/imurin kanssa?
        Putkihan onnettoman ohut...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten te duunaatte imurilla/imurin kanssa?
        Putkihan onnettoman ohut...

        Liitä putkeen vaikka maalarinteipillä joku riittävän paksu lisäputki,leikkkaa vaikka jostain muovipullosta pohja irti(varo ettei jää teräviä reunoja) . Voit tehdä pulloon reikiä,joita peittämällä/vapauttamalla voit säätää imutehoa. Toimii!


    • Joo on. Ite käytän suck-o-matic-konetta. Ne on hienoja kun eivät väsy ja ovat aina valmiina.

      • Ok.Pelittääkö hyvin? Mulla on Tremblr.


      • MoloKulli kirjoitti:

        Ok.Pelittääkö hyvin? Mulla on Tremblr.

        Joo, ei sen kanssa ole mitään ongelmia ollut. Varman tuntuinen laite. Toimii verkkovirralla ja myös 12V-virralla. Tehokas, turhankin tehokas joskus. Jotain säätömahdollisuuksiakian löytyy. Saa kädet vapaaksi ja ihan vain nauttia, kun kone hoitelee.


      • JoonasSalonen kirjoitti:

        Joo, ei sen kanssa ole mitään ongelmia ollut. Varman tuntuinen laite. Toimii verkkovirralla ja myös 12V-virralla. Tehokas, turhankin tehokas joskus. Jotain säätömahdollisuuksiakian löytyy. Saa kädet vapaaksi ja ihan vain nauttia, kun kone hoitelee.

        Ok. Pitäs päästä kokeilemaan !


      • MoloKulli kirjoitti:

        Ok. Pitäs päästä kokeilemaan !

        No ilman muuta. Eihän sitä muuten tiedä miten hyvin itselle sopii. En ole itsekään nyt hetkeen käyttänyt. Pitääkin muuten hakea se ja lypsää kullia tänään oikein ajan kanssa. Kulli tykkää kun sitä lypsetään.


      • JoonasSalonen kirjoitti:

        No ilman muuta. Eihän sitä muuten tiedä miten hyvin itselle sopii. En ole itsekään nyt hetkeen käyttänyt. Pitääkin muuten hakea se ja lypsää kullia tänään oikein ajan kanssa. Kulli tykkää kun sitä lypsetään.

        Moi! Miten onnistui lypsyt?


      • MoloKulli kirjoitti:

        Moi! Miten onnistui lypsyt?

        Lypsy on parasta aikaa menossa! Tuossa lattialla laite hurisee ja kulli rytmikkäästi imeytyy läpinäkyvään silikoniputkeen. Aina välissä pitää laittaa liukkaria hieman lisää, ettei tule hankaumia. Lisäksi on kyllä pidettävä taukojakin, ettei lypsy lopu liian lyhyeen. Tämä kone imee kyllä viimeisetkin siittiöt pallien pohjalta saakka. Tämän lypsyn jälkeen voi kyllä sanoa, että tämä mies tyhjätty.


      • JoonasSalonen kirjoitti:

        Lypsy on parasta aikaa menossa! Tuossa lattialla laite hurisee ja kulli rytmikkäästi imeytyy läpinäkyvään silikoniputkeen. Aina välissä pitää laittaa liukkaria hieman lisää, ettei tule hankaumia. Lisäksi on kyllä pidettävä taukojakin, ettei lypsy lopu liian lyhyeen. Tämä kone imee kyllä viimeisetkin siittiöt pallien pohjalta saakka. Tämän lypsyn jälkeen voi kyllä sanoa, että tämä mies tyhjätty.

        Hieno homma! Pitäs päästä joskus katsomaan ja ois mukava päästä liukkaille! Mulla itsellä Tremblr,joka hoitaa homman myös tehokkaasti..


      • Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

        No ilman muuta. Eihän sitä muuten tiedä miten hyvin itselle sopii. En ole itsekään nyt hetkeen käyttänyt. Pitääkin muuten hakea se ja lypsää kullia tänään oikein ajan kanssa. Kulli tykkää kun sitä lypsetään.

        Kiinnostais koeajaa sun laitetta


      • Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

        Lypsy on parasta aikaa menossa! Tuossa lattialla laite hurisee ja kulli rytmikkäästi imeytyy läpinäkyvään silikoniputkeen. Aina välissä pitää laittaa liukkaria hieman lisää, ettei tule hankaumia. Lisäksi on kyllä pidettävä taukojakin, ettei lypsy lopu liian lyhyeen. Tämä kone imee kyllä viimeisetkin siittiöt pallien pohjalta saakka. Tämän lypsyn jälkeen voi kyllä sanoa, että tämä mies tyhjätty.

        Pääsiskö sitä sun laitetta koeajamaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiskö sitä sun laitetta koeajamaan?

        Toki toki. Laita jotain yhteystietoja.


      • JoonasSalonen kirjoitti:

        Toki toki. Laita jotain yhteystietoja.

        Ootko missäpäin? Mä Hesa.


      • MoloKulli kirjoitti:

        Ootko missäpäin? Mä Hesa.

        Tampereelta


      • JoonasSalonen kirjoitti:

        Tampereelta

        Ok.Käyn Tre loppukuussa..


      • Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

        Toki toki. Laita jotain yhteystietoja.

        Kikkaapa jarppa86 nii jutellaa tarkemmin


      • Anonyymi

        Mulla on kertynyt jo kokemusta suck-o-mat laitteesta, tekee hyvää nautin pitkään hitain nopeus pienin imu en laukea joka kerta nautin siltikin imutuksesta 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kertynyt jo kokemusta suck-o-mat laitteesta, tekee hyvää nautin pitkään hitain nopeus pienin imu en laukea joka kerta nautin siltikin imutuksesta 😀

        Hienoa! Nautinnon pitkittäminen on parasta. Ei se päämäärä, vaan matka.


      • Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

        Hienoa! Nautinnon pitkittäminen on parasta. Ei se päämäärä, vaan matka.

        Kiitos kyllä naisen antama suuhoito ton koneen voittaa.


    • Mulla on käytössä pölynimuri. Vähän eri asia mutta toimii. Helppo jatkaa normaali imurointia jos joku tulee.

    • Anonyymi

      Koneesta ei ole kokemusta. Mutta pääsin itse lypsäjäksi ollessani ysiluokalla. Kaverit oli mua ehkä 10-vuotta vanhempia. Tunsin ne serkun kautta. Siksi sain liikkua niiden kanssa ja pääsin käymään kaupungissa niiden kyydissä. Joskus olin kolmantena takapenkillä, eli siinä keskellä. Toisinaan taas neljäntenä, eli sen keskimmäisen sylissä.

    • Anonyymi

      Moi. Minulla on alfa-lavalin putkilypsykone kerrostalohuoneistossani. On tehokas laite, kun alunperinkin suunniteltu lypsämiseen. Haittapuolena melko voimakas alipainepumpun ääni, sekä alipaineputkistot sekä spermalinjastot huoneen seinillä koska nopeasti vaikea naamioida näkymättömäksi varsinkin jos Kyllikki täti tulee yllätyskäynnille sillä hän toimi karjakkona ja tuntee putkilypsykoneet!

      • Rakas sisko
        Enkö minä ole jo monesti sanonut sinulle siitä putkilypsykoneestasi. Pyyhi pölyt. Kiillota metalli osat. Mitä et voi piilottaa niin korosta sitä. Se on Bonk, Alvar Gullichsenin teos. Tosin sopii se muunkin nautinnon tuottamiseen kuin visuaaliseen. Olenhan sen toimintaa monesti sinulle esittänyt.


      • Anonyymi

        Jos hyvin käy löydyt joku kerta koneen putkistosta.Ei sekään pysty suodattaa kaikkee sontaa.


      • Anonyymi

        Voisko tulla testaamaan🫠


    • Anonyymi

      Venus 2000 lypsää ai että👍

      • Sulla on se?


      • Anonyymi
        MoloKulli kirjoitti:

        Sulla on se?

        Muakin kiinnostais lypsyt yhdessä.. Kik jarppa86


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin kiinnostais lypsyt yhdessä.. Kik jarppa86

        Kyllä on huippu imuri imee ja lutkuttaa ihanasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muakin kiinnostais lypsyt yhdessä.. Kik jarppa86

        Missä päin olet? Meikä Hesa.


      • Anonyymi
        MoloKulli kirjoitti:

        Missä päin olet? Meikä Hesa.

        Laita mulle vaikka kikkiä. Oon 02 mutta liikun hesassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita mulle vaikka kikkiä. Oon 02 mutta liikun hesassa

        Ok.Palataan!


      • Anonyymi
        MoloKulli kirjoitti:

        Ok.Palataan!

        Wmillos otat yhteytta😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on huippu imuri imee ja lutkuttaa ihanasti.

        Yhteiset koeajot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on huippu imuri imee ja lutkuttaa ihanasti.

        Yhteiset koeajot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiset koeajot?

        Sopii mulle!


      • Anonyymi
        MoloKulli kirjoitti:

        Sopii mulle!

        Minkä ikäinen/kokoinen olet Molo?
        Sulla paikka? t.um 50


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen/kokoinen olet Molo?
        Sulla paikka? t.um 50

        49,174,18. Sinä?


      • Anonyymi
        MoloKulli kirjoitti:

        49,174,18. Sinä?

        Millos otat molo kulli yhteyttä...


    • Anonyymi

      Ihan oikeasti junnusta asti mietityttänyt sellainen navetan Alfa-laval... miltä mahtaisi tuntua/mahtuisiko pili siihen utarekuppiin?
      Kellään kokemusta??? T.prv?ukm54

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JU-MA-LAU-TA että tuo varmaan tekisi hyvää!!!
        Vaan missäs hesalaispoitsulle tuommonen kokeilu?

        Millanes poitsu olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millanes poitsu olet?

        Sullako löytyisi kone??? Olen kyllä jo 50vee koltiainen ; )


      • Anonyymi

        Tuli sitäkin kokeilin ,turhan voimakas Imu en nauttinut, onko kukaan muu saannu vasikakalta suuhoitoa ja laukesin vasikan imuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sitäkin kokeilin ,turhan voimakas Imu en nauttinut, onko kukaan muu saannu vasikakalta suuhoitoa ja laukesin vasikan imuun?

        Landella muksuna ollessani huomasin,että karheella kielellä kivasti lutkutti sormia,jos olisin saanut olla yksin navetassa,olisin varmaan avannut housut ja tarjonnut muutakin kun sormea...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JU-MA-LAU-TA että tuo varmaan tekisi hyvää!!!
        Vaan missäs hesalaispoitsulle tuommonen kokeilu?

        Mä rakensin itte lypsykoneen johon mahtuu hyvin 18 cm mulkku ja imun ja hieronnan voi säätää hyvää tekee kun tunnin lypsää niin mälli lentää! Toimii auton alipaineella! Kangasala.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooh... tota pitäis kokeilla... M55

        No tuu joskus kokeileen! Kangasalla


      • Anonyymi

    • Kyllä! Haaveilen että olisin pakkolypsettävänä ja siinä voisi olla jotain pervoja setiä ympärillä katselemassa ja kommentoimassa kun voihkisin nautinnosta.

      • Juu. Alentavasti kommentoimassa kun yksi on sidottuna pöydällä ja sitä lypsetään uudestaan ja uudestaan. Todella alentavaa ja pirun kiihottavaa.


    • Anonyymi

      Ennen lystykoneita lypsettiin käsin, kuten savottamiehet aikoinaan. Lypsivät toisiaan mutta EIVÄT perseilleet!

    • Anonyymi

      Lypsyä 02 alueelta?

    • Anonyymi

      Joks käes

    • Anonyymi

      Maanantailypsyt .....

    • Anonyymi

      onks lypsy jo alkanut

    • Anonyymi

      Ei kun vaan navettaan ja lehmän viereen lypsylle . Jos et siinä saa tyydytystä ja muutenkin sopivasti katseita . Enää vain on vaikea päästä navettaan kun ei ole tuttuja naisia enää . Joskus päivät lypsykoneessa tuntui jo työläältä mutta pidin siitä kyllä . Joka aamu ja ilta uudelleen . Paras kun mummo laittaa vähän tummelia ja kohta kuuluu lops kun se on jo imussa ja lypsyssä . Usein ollut lehmän vieressä kun maito oli vain minun ja 3 naisen käyttöön .

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe