Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Niin+voit+kertoa+kuulleesi+pariskunnasta+joka+teki+näin+tai+noin.+Voit+sitten+perustella+tuon+tuntemattoman+parin+naisen+tekemää+valintaa.
  2. Olin+rantabaarissa+tapaamieni+paikallisten+miesten+kanssa.Rantabaarissa+juomanlaskija+kuiskasi+suomeksi+miesten+lisänneen+juomaani+jotain.+"Juomassasi+on+tippoja.+Se+laittaja+en+ole+minä.+Jos+juot+sen+saat+munaa+miehiltä+ja+niiden+kavereilta".+Mietin+hetken,+join+lasista+ohuen+siivun+että+näkivät.+Loput+kaadoin+hiekkaan.Makasin+naituna+apartment+huoneistoni+sängyllä.+Alasti,+vain+mustatut+lasit+kasvoillani.+En+nähnyt+mitään+enkä+ketään.+Kaverit+olivat+naineet+minua+ja+niiden+kaverit.+Olin+saanut+joka+aukkoon+ja+koloon.+Tajusin+saaneeni+munaa+enemmän+kuin+luokkakaverini+tulevat+saamaan+seksiä+yhteensä+koko+elämänsä+aikana.+Sänky+keinahti+taas.+Mies+asetti+jalkani+olkapäilleen.+Liukasteet+tuntuivat+kadonneen+peppuaukostani+jonnekin.+Työntyminen+sattui+minuun+muttei+se+sen+nussimista+haitannut.+Vaikeroin+ja+kiemurtelin.+Laukesin+ainakin+kahdesti+ennen+kuin+miehellä+edes+alkoi+loppukiri.+Mies+jäi+nojaamaan+pakaroihini.+Kalu+nytkähteli+sisälläni.+Äkisti+lasit+lähti+kasvoiltani.+Ikkunasta+tuleva+auringon+valo+sokaisi+minut.+Räpyttelin+hetken+kunnes+silmäni+tottuivat+valoon.+Tajusin+tuijottavani+sitä+rannan+juomanlaskijaa+silmiin.+Yritin+kiemurrella+kauemmas.+Mies+seurasi+perässä.+Sitä+kiihoitti+mun+pakoilu.+Tajusin+sen+kasvavan+sisälläni.+Miehet+nauroivat+ympärilläni.+Me+lyötiin+vetoa,+se+aloitti.+Se+maku+juomassa+oli+sitruunaa.+Sakka+pohjalla+suolaa.+Ei+mitään+tyrmäystippoja.+Sanoin+niille,+jos+suomipoika+viihtyy+Turkkilaisten+miesten+seurassa+niin+se+haluaa+vain+munaa+peppuunsa.+Ei+se+muuten+niiden+seuraa+halua.
  3. ja+nauttivat+seksistä.