Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
soelixir
profiilit
soelixir
soelixir
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
0
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niiin artikuloi ja sen vuoksi läksin poiskin
25.04.2016 12:35
Minä olin hän joka kirjoitti rakentavasta keskustelusta sekä sen kantamista hedelmistä, sain vastauksen luotsi selinalta1 , että appelsiineja. Uskallan ihan nikilläni tämän kirjoittaa, koska sen saa tarkastettua jos haluaa blokeista.
Kummallista näsä viisautta, eikö todellakaan luotsin tehtävä olisi sen rakentavan keskustelun luominen eikä ilmanaikuinen viisastelu.
Samoin hän otti nimerkki Liimataisen esille jossain yhteydessä, mutta se meni minulta ohitse, mutta ko. Liimatainen ei ollut paikalla, johon kysyinkin, onko tämä Liimatainen luotsi. Siihen sain asiallisen vastauksen , ettei ole.
10.04.2016 19:29
Olen samaa mieltä.
16.03.2016 11:03
Koskaan se huone ei rauhoitu ennenkuin kukat kukkivat nenälle. On tämä nähty jo viimeisen 10v aikana, aina vaan pahenee.
04.03.2016 16:41
Joo, kateellisia ollaan jopa autosta. Naapuri työntää lumensa minun autopaikalle, kun vihaa isoa autoa. Eilen puhdistin sen parkkipaikkani, niin en ehtinyt sisälle asti kun ukko jo lapion kanssa läksi katsomaan mitä tein. No jätti rauhaan, näki varmaan että katson ikkunasta. Kateus on huipussaan . Sanon seur hallituksen kokouksessa, että asennan siihen metsään riistakameran ja valvonnan kotiin ja kuka kolaa lumensa toisen parkkipaikalle pääsee kuulusteluun :D,
31.01.2015 15:41
2 / 2