Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
soelixir
profiilit
soelixir
soelixir
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
0
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ollut+loppututkintoa,+vaan+Tarjalla+oli,+Siinä+teille+vastaus.
04.11.2016 21:36
Paras+luotsi+pitkästä+aikaa+oli+ja+eikun+kehiin+takas.
02.11.2016 17:21
Minä+kannatan+ja+sinä+kirjoittajana+varmaan+esität+lääkärinlausunnon+hänen+sekopäisyydestä?
02.11.2016 17:21
Minäkin+tulin+just+siitä+huoneesta+ja+olin+liki+tunnin,+LippuSalossa+ei+puhunut+mitään+koko+aikana+ylellä.
28.10.2016 22:48
Minäkin++otan+todesta+sitten+kun+YP+kirjoittanut+rekisteröidyllä+käyttäjällä.
26.10.2016 16:27
Kyllä+täällä+muutkin+osallistuvat+näihin+keskusteluihin+kuin+yksi+ihminen.+Miksi+täällä+ei+kirjoiteta+nikillä,++johtuu+siitä+että+selina+hyökkää+huoneessa+ja+arvostelee+mitä+kirjoitit,+kuten+minulle+kävi.+Naisella+ei+ole+edes+selkärankaa+pyytää+anteeksi+virheistään.
Minäkin+olen+ollut+sätissä++14v,+ei+koskaan+bannittu+ei+hiljennetty.+Niin+aivan+turha+selinakaan+nälviä+minua+tyyliin,+joudat+pois+huoneesta.+Minulla+ei+ole+ollut+hänelle+asiaa+punaisilla+eikä+tule+olemaan.
Kannattaa+kirjoittajan+miettiä+ennenkuin+alkaa+syyllistämään+yhtä+ja+samaa+kirjoittajaa.+Onhan+meillä+pitkään+oleillakin+oma+näkemys+näihin+asioihin+ja+saa+ollakin.+Minäkin+olen+ollut+kauemmin+sätissä+kuin+selina+ja+niin+moni+muu.
21.09.2016 11:27
Sinulta+puuttuu+suoraselkäisyys+kirjoittaa+nikilläsi.+Annat+ymmärtää+että+olet+huoneen+valvoja.+
Huutaja+ei+ole+hävinnyt+mihinkään,+ja+hän+ei+varmasti+ole+Liimatainen.+
Todella+hävyntöntä,+jos+olet+luotsi+toimia+tuolla+tapaa.
16.09.2016 13:24
Melko+tahdintonta+on+huutamalla+ilmaista+asioitakin.+Kyllä+me+jokainen+ollaa+nähty+tämä+Galina,+mutta+ehkä+ne+työkalut+ovat+Allerilla+eikä+luotseilla,+jos+hänet+saa+pysäytettyä.+Siihen+varmaan+luotsit+täysin+syyttömiä,+he+tekevät+niiltäkin+osin+parhaansa.
15.09.2016 20:52
Hienoa+kun+kommentoit+omalla+nikilläsi.!!!
13.09.2016 22:50
Nimenomaan+9+vuotta+on+pitkä+aika+ja+säännötkin+vaihtuneet.+Osa+luotseista+nukkuu+ikiunta+ja+veivät+vipitkin+mennessään.+Kukahan+nekin+vipit+palautti,+en+ole+kuullut+että+Taivaasta+tulee+paluupostia.
11.09.2016 17:09
Onhan+se+kummallinen+tämä+chatti+maailma.+Minustakin+tuli+Liimatainen+Nipo-vilin+mielestä,+Kunhan+vaan+ei+ruusa+olisi+tämä+Nipo,+jotenkin+kuvastaisi+hänen+käytökseensä+tuollainen.+Kävi+kaappissani+sanomassa+,+olet+Liimatainen,+kun+selina+oli+paikalla,++niin+pyyhkäs+kaappiini.
Nipo+voi+olla+rauhassa,+nousen+ylemmäs+sinua+aina+sekä+ikuisesti.+Sinulla+ei+tule+olemaan+koskaan+sitä+mitä+minulla+on.+Me+ei+keskusella+edes+älykkyydestä+samalla+viivalla+kanssasi.
30.08.2016 12:20
Todella+eilen+illalla+saimme+nauttia+nuoresta+luotsista,+jolla+oli+sana+hallussa+sekä+huumoria.+Ohjaili+sopivasti+eikä+ilkeillyt.++Toivottavasti+tulee+useammin+huoneseen+Vanhimmat.
25.08.2016 09:52
Minäkin+muutuin+eilen+Liimataiseksi,+jotta+mikäs+tässä+herätä+miehenä+tähän+aamuun.++Sairasta+touhua+kaikkineen+nuo+nikkiepäilyt.+Viisainta+pysyä+poissa+moisesta+sairaaloisten+kehdosta.
25.08.2016 07:43
Minäkään+en+kruunulla+palkitsisi.
23.08.2016 12:09
Ramirex+voi+miettiä+onko+itse+kunnossa+arvostelemaan+ketään.
16.07.2016 13:50
Kuule+jasmiini,+esittele+muille+noita+diagnoosejasi+elä+minulle.+Minä+hyvin+vähän+kirjoitan+tänne,+joskus+mielipiteeni+kerron.+Minä+en+esittele+sinulle+mitään+numeroita+ja+mene+sinne+tai+tänne.++Meidän+keskustelut+on+tässä+sitten.+Olen+todellakin+kyllästänyt+täällä+näihin+juttuihin,+vaan+postini+ilmoitti+tuosta+viestistäsi.+Vai+tutkittumaan+pää+pitäs+mennä,+voisit+pikkasen+hävetä+jos+osaat.
15.06.2016 07:30
(Kyllä+se+tuo+vainoharhaisuus+on+kamala+asia,+taidat+olla+lähellä+skitsofreniaa+jo.+Minä+ainakaan+en+ole+kirjoittanut+kettunfanina,+joten+haistakkas+huilu+vanhanaakka)+tämä+oli+minun,+minä+inhoan+tätä+mustilla+kirjoittamista+osaltani.+Ymmärrän+kuitenkin,+kun+heitäkin,+että+chatissa+voidaan+näistä+kirjoituksista+tulla+ns.+silmille.++Siinä+mielessä+sinä+olet+oikeassa,+että+ketä+ne+kaikki+ovat.+Tästä+ei+tämän+enempää+minun+osaltani.
09.06.2016 22:45
Yksi+noista+on+minun+kirjoitus,+että+ihan+turha+Variksen+tehdä+meitä+yhdeksi+kirjoittajaksi.++Pidä+vaan+VV+omista+asioistasi+huoli+ja+elä+puutu+meidän+kirjoituksiin.+Tänne+voi+rakentaa+satoja+nikkejä+rekattunakin,+joilla+kirjoitta,+että+lopputulos+on+sama,+onko+rekattu+vai+rekkaamaton.
09.06.2016 22:09
Kyllä hänellä oli vispilän kauppaa Seppo Hovinkin kanssa ja naimisissa oli Matti Turusen kanssa. Matista oli maan perusteellisesti mustasukkainen, jotta Utin lentokentällä K-H ajoi Amatzonilla kahdella pyörällä, kun epäili Mattia yhteen lentoemoon.)
14.05.2016 15:56
Paalosmaa..muistaakseni
14.05.2016 15:53
1 / 2