Kiitos ylläpidolle Selina1 ja tapsa luotsista.

ihastunutmatkaaja

Vihdoin on saatu rauha vanhimpien ykkös huoneeseen. Voi laittaa kädet ristiin ja kiittää ylläpitoa viisaudestaan. Tässä on luotsit jotka molemmat paneutuu huoneen rauhan luomiseen.

89

1220

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasmiini45

      jasmiini kehuu kavereitaan huomaa samasta äidinkielen virheestä jonka tekee aina.

      • kummajuttu

        Koska jasmiini muka kavereita saanut ? Selinaa kyllä ohjailee mutta eiköhän selinakin vielä huomaa jasmiinin todellisen luonteen, jasmiinihan on edessä- ja takanapäin aivan eri henkilö.


      • Yhdeksän
        kummajuttu kirjoitti:

        Koska jasmiini muka kavereita saanut ? Selinaa kyllä ohjailee mutta eiköhän selinakin vielä huomaa jasmiinin todellisen luonteen, jasmiinihan on edessä- ja takanapäin aivan eri henkilö.

        Toivon täydestä sydämestäni että selina huomaa. Vien sen jälkeen vaikka Varkauteen hänelle kukkia ihan varttavasten


      • YKSMAMU
        kummajuttu kirjoitti:

        Koska jasmiini muka kavereita saanut ? Selinaa kyllä ohjailee mutta eiköhän selinakin vielä huomaa jasmiinin todellisen luonteen, jasmiinihan on edessä- ja takanapäin aivan eri henkilö.

        HURRAA HUUTO SELINALLE JA TAPSALLE ETTEPÄ USKALLA ENÄÄN CHATILLA PASKAA JAUHAA, IHAN NAURATTAA VELLIHOUSUT.


      • Yhdeksän kirjoitti:

        Toivon täydestä sydämestäni että selina huomaa. Vien sen jälkeen vaikka Varkauteen hänelle kukkia ihan varttavasten

        Sitä päivää saat odottaa selinan ja minun ystävyys ei sätti hörhöihin kaadu. ;) :)


      • hyikakkajasmiini
        jasmiini_kukassa kirjoitti:

        Sitä päivää saat odottaa selinan ja minun ystävyys ei sätti hörhöihin kaadu. ;) :)

        Ei selina nyt niin tyhmä ole, ettei lopulta tajua niitä sun miittien jälkeisiä solvauksia, jotka sinä heitit hänen niskaansa.

        Olet sinä sitten ilkeä ja paha ihminen, sinä jasmiini_kukassa kymmenine nikkeinesi.

        Enää ei riitä jokasunnuntainen kirkossa rukoileminen. Sinua odottaa helvetin tuli ja
        ikuinen kadotus.


      • jasmiini_hukkaputkessa
        YKSMAMU kirjoitti:

        HURRAA HUUTO SELINALLE JA TAPSALLE ETTEPÄ USKALLA ENÄÄN CHATILLA PASKAA JAUHAA, IHAN NAURATTAA VELLIHOUSUT.

        Huvittaa kun 2 min sisällä on kehut ja jasmiinin teksti, kukahan lienee kehuja, jasmiini itse. Minulle ei ole kukaan vielä kehunut sätissä että on rauhallista. Yöllä siellä on ollut aina rauhallista sen jälkeen kun karppa ei ole käynyt. Riitahan tulee silloin kun jasmiini ilmestyy tai luotsi uhoilee.


      • jumalanoma
        hyikakkajasmiini kirjoitti:

        Ei selina nyt niin tyhmä ole, ettei lopulta tajua niitä sun miittien jälkeisiä solvauksia, jotka sinä heitit hänen niskaansa.

        Olet sinä sitten ilkeä ja paha ihminen, sinä jasmiini_kukassa kymmenine nikkeinesi.

        Enää ei riitä jokasunnuntainen kirkossa rukoileminen. Sinua odottaa helvetin tuli ja
        ikuinen kadotus.

        Onneksi liimatainen sinä et tuota asiaa päätä et sentään ole Jumala. Mutta ylpee olen että jaksat olla minusta noin kiinnostunut, mutta itsellesi se on raskasta.


      • eikenenkäänoma
        jumalanoma kirjoitti:

        Onneksi liimatainen sinä et tuota asiaa päätä et sentään ole Jumala. Mutta ylpee olen että jaksat olla minusta noin kiinnostunut, mutta itsellesi se on raskasta.

        Pitää olla aika sekaste että uskoo liiman olevan kiinnostunut. Liimasta tuli kiinnostunut kun arvosteli maahanmuuttajia, ennen ei ollut mitään häslinkiä. Jossain näin tekstin, että kun liima ei ollut ottanut kahvikutsua jasmiinilta alkoi vainoaminen, ja sehän pitää paikkansa, niin teki minullekin.


      • jumalanoma kirjoitti:

        Onneksi liimatainen sinä et tuota asiaa päätä et sentään ole Jumala. Mutta ylpee olen että jaksat olla minusta noin kiinnostunut, mutta itsellesi se on raskasta.

        Kyllä sinä jasmiini olet todella sekaisin. Hakisit apua jostain.
        Kysy selinalta hyvän psykiatrin nimi ja varaa aika. Antaa se ainakin sulle jotain nappeja että rauhoitut, selinaa ne eivät kyllä ole auttaneet, jospa sinua.

        Ja minä en ole kiinnostunut sinusta enkä sinun asioistasi.
        Älä enää kirjoittele minulle, äläkä sotke minua sairaisiin juttuhisi.
        Näet minut jokaisen nikin takana, jokaisen, joka vain arvostelee sinua.

        Lopeta jo, jätä minut rauhaan.


      • nnnnn88877
        Liimatainen kirjoitti:

        Kyllä sinä jasmiini olet todella sekaisin. Hakisit apua jostain.
        Kysy selinalta hyvän psykiatrin nimi ja varaa aika. Antaa se ainakin sulle jotain nappeja että rauhoitut, selinaa ne eivät kyllä ole auttaneet, jospa sinua.

        Ja minä en ole kiinnostunut sinusta enkä sinun asioistasi.
        Älä enää kirjoittele minulle, äläkä sotke minua sairaisiin juttuhisi.
        Näet minut jokaisen nikin takana, jokaisen, joka vain arvostelee sinua.

        Lopeta jo, jätä minut rauhaan.

        Siinä on miehen puhetta!!!!!!!!


      • satasanaasinulle
        nnnnn88877 kirjoitti:

        Siinä on miehen puhetta!!!!!!!!

        Muistas aikaa kun kerroit meille intiimit asias :)


      • Mistä sinä tuon nikkisi keksit? Oikea nimeni ei ole Liimatainen eikä nimeäni tiedä sätissä kuin ihan muutama ihminen. Ja kukaan heistä ei ole tai ole ollut minun naapurini. Noita oikean nimeni tietäviä taitaa olla tasan kaksi kappaletta.

        Oikeassa olet, meidän kahden hengen perheessä on tasan kaksi sairasta ihmistä.
        Olen siitä kertonutkin, eli sitä sun ei tarvitse miettiä. Mutta vaimoni ja minun
        sairauteni ovat fyysisiä. Korvien väli meillä on molemmilla kunnossa.

        Mutta jos jasmiini_kukassa on häiriköinyt ja aiheuttanut riitaa suomi24:n sätissä
        vähintään kymmenen vuotta eri nimimerkeillä, hänen täytyy olla sairas ja paha
        ihminen. Sitä ei voi kukaan kiistää, olkoonkin millainen mielenteyteen perehtynyt
        lääkäri tahansa.

        Nyt hän on tehnyt perättömiä ilmiantoja poliisille. Olen hänen mielestään ollut
        tekmeässä hänestä feikkisivustoia, eli varastanut hänen identiteettinsä, olen myös
        kirjoitellut MV-lehteen ja uhannut hänen henekää. Kaikki nuo syytteet ovat kaikki
        perättömiä ja jasmiini joutuu niistä vastuuseen, mikäli väitt ensä että minut on nimetty niissä epäillyksi. Saan asiasta varmuuden ensi viikolla. SEn tiedän varmuudella, että rikosilmoituksia hän on tehtaillut.
        Jasmiini on aikaisemminkin lyönyt kirveensä kiveen noissa rikosilmoitus-jutuissa.

        Ja tuosta mollaamisesta vielä. Jasmiini aloitti haukkumiseni viime syksynä, kun
        hän liittyi spr:n vapaaehtoistyöntekijöihin ja ilmeisesti samoihin aikoihin Rasmukseen. Näitten jälkeen hän haukkui minua rasistiksi, natsiksi, fasistiksi,
        pikkutyttöjen hyväksikäyttäjäksi eli pedofiiliksi sekä epäili isäni raiskanneen minut. Nuo olivat vain hänen pahimmat haukkumasanansa. Muita on paljon lisää.


        Vastaapas nyt entinennaapuri, onko tuollainen jasmiinin käytös tervettä?


      • liimankaikuko
        Liimatainen kirjoitti:

        Mistä sinä tuon nikkisi keksit? Oikea nimeni ei ole Liimatainen eikä nimeäni tiedä sätissä kuin ihan muutama ihminen. Ja kukaan heistä ei ole tai ole ollut minun naapurini. Noita oikean nimeni tietäviä taitaa olla tasan kaksi kappaletta.

        Oikeassa olet, meidän kahden hengen perheessä on tasan kaksi sairasta ihmistä.
        Olen siitä kertonutkin, eli sitä sun ei tarvitse miettiä. Mutta vaimoni ja minun
        sairauteni ovat fyysisiä. Korvien väli meillä on molemmilla kunnossa.

        Mutta jos jasmiini_kukassa on häiriköinyt ja aiheuttanut riitaa suomi24:n sätissä
        vähintään kymmenen vuotta eri nimimerkeillä, hänen täytyy olla sairas ja paha
        ihminen. Sitä ei voi kukaan kiistää, olkoonkin millainen mielenteyteen perehtynyt
        lääkäri tahansa.

        Nyt hän on tehnyt perättömiä ilmiantoja poliisille. Olen hänen mielestään ollut
        tekmeässä hänestä feikkisivustoia, eli varastanut hänen identiteettinsä, olen myös
        kirjoitellut MV-lehteen ja uhannut hänen henekää. Kaikki nuo syytteet ovat kaikki
        perättömiä ja jasmiini joutuu niistä vastuuseen, mikäli väitt ensä että minut on nimetty niissä epäillyksi. Saan asiasta varmuuden ensi viikolla. SEn tiedän varmuudella, että rikosilmoituksia hän on tehtaillut.
        Jasmiini on aikaisemminkin lyönyt kirveensä kiveen noissa rikosilmoitus-jutuissa.

        Ja tuosta mollaamisesta vielä. Jasmiini aloitti haukkumiseni viime syksynä, kun
        hän liittyi spr:n vapaaehtoistyöntekijöihin ja ilmeisesti samoihin aikoihin Rasmukseen. Näitten jälkeen hän haukkui minua rasistiksi, natsiksi, fasistiksi,
        pikkutyttöjen hyväksikäyttäjäksi eli pedofiiliksi sekä epäili isäni raiskanneen minut. Nuo olivat vain hänen pahimmat haukkumasanansa. Muita on paljon lisää.


        Vastaapas nyt entinennaapuri, onko tuollainen jasmiinin käytös tervettä?

        Kovasti näyt puhuvan paskaa, miehellä ei ole yhtään todistus kappaletta noista isänsä raiskaus jutuista, vaan kun pää pehemenee kuvittelee kaiken laista, sääliksi käy mies parkaa. Ja aika usea sinua rasistiksi sanonut, siitähän et pääse mihinkään, joten turha pestä paskapyykkiäs täällä.


      • kipusisko25

        Selinan diagnosoidut sairaudet ovat hänen profiilissaan. Tiedoksi uteliaille. Netistä kun hakee sen numeron , netti antaa vastauksen mikä sairaus kyseessä.


      • Liimatainenolen
        liimankaikuko kirjoitti:

        Kovasti näyt puhuvan paskaa, miehellä ei ole yhtään todistus kappaletta noista isänsä raiskaus jutuista, vaan kun pää pehemenee kuvittelee kaiken laista, sääliksi käy mies parkaa. Ja aika usea sinua rasistiksi sanonut, siitähän et pääse mihinkään, joten turha pestä paskapyykkiäs täällä.

        Kaikista löutyy todisteet, älä siitä kanna huolta.
        Minä olen protestoinut aina hallitsematonta maahanmuuttoa ja se ei ole rasimia.


      • enhörhö
        jasmiini_kukassa kirjoitti:

        Sitä päivää saat odottaa selinan ja minun ystävyys ei sätti hörhöihin kaadu. ;) :)

        Jasmiini, minä en ainakaan pidä itseäni hörhönä...nähdään se tosiasia että täällä nimittelet niinkuin sätissäkin.


      • levosellepisteet

        missäs se selinan vastaus......


      • asiastatietoinen
        kipusisko25 kirjoitti:

        Selinan diagnosoidut sairaudet ovat hänen profiilissaan. Tiedoksi uteliaille. Netistä kun hakee sen numeron , netti antaa vastauksen mikä sairaus kyseessä.

        Ne vaatii kyllä lukemansa ymmärtämisenkin , sitä ei liimataisella näy olevan.


      • onnellinen.nn
        hyikakkajasmiini kirjoitti:

        Ei selina nyt niin tyhmä ole, ettei lopulta tajua niitä sun miittien jälkeisiä solvauksia, jotka sinä heitit hänen niskaansa.

        Olet sinä sitten ilkeä ja paha ihminen, sinä jasmiini_kukassa kymmenine nikkeinesi.

        Enää ei riitä jokasunnuntainen kirkossa rukoileminen. Sinua odottaa helvetin tuli ja
        ikuinen kadotus.

        Kiitos Liimatainen. Herra sinua siunatkoon.


      • kiitosjasmiinille
        onnellinen.nn kirjoitti:

        Kiitos Liimatainen. Herra sinua siunatkoon.

        Niin, nythän on sunnuntai ja sinä jasmiini kävit rukoilemassa meidän muiden puolesta.
        Kiitos vielä kerran.


      • rukoushetki
        kiitosjasmiinille kirjoitti:

        Niin, nythän on sunnuntai ja sinä jasmiini kävit rukoilemassa meidän muiden puolesta.
        Kiitos vielä kerran.

        Myös sinunkin puolesta.


      • iloveyoucooll
        YKSMAMU kirjoitti:

        HURRAA HUUTO SELINALLE JA TAPSALLE ETTEPÄ USKALLA ENÄÄN CHATILLA PASKAA JAUHAA, IHAN NAURATTAA VELLIHOUSUT.

        nythän tämä jauhaminen vasta alkanut ja loppua ei ole näkyvissä


      • sesiitäsit

        Kun hakee ruusaromppanen niin antaa tuon aloittajan kirjoituksen..eli ruusa on aloittanut kehumaan.


      • tahdashajoovielä
        YKSMAMU kirjoitti:

        HURRAA HUUTO SELINALLE JA TAPSALLE ETTEPÄ USKALLA ENÄÄN CHATILLA PASKAA JAUHAA, IHAN NAURATTAA VELLIHOUSUT.

        Älä kuule jassukka usko, kyllä siellä omanmielipiteen pitää saada sanoa. Mutta miten itsesi laita, et uskalla edes ylellä sanoa mitään kun selina on paikalla, sitten kun poistuu alkaa sinun räksytys ja paskaan jauhaminen erinikeillä ettei sinua tunnistettais, mutta kuule ja lue tarkkaan, sinut tunnistetaan kyllä vaikka kukaan ei olis tunnistavinaan, naauramme vaan sinun nikkitehtailullesi.


      • huonoinluotsi
        YKSMAMU kirjoitti:

        HURRAA HUUTO SELINALLE JA TAPSALLE ETTEPÄ USKALLA ENÄÄN CHATILLA PASKAA JAUHAA, IHAN NAURATTAA VELLIHOUSUT.

        Huone ei koskaan ole ollut niin hullu, kun nyt kun selina huseeraa siellä, aivan mielivaltaista touhua selinalta. Hän ei pysy asiassa ollenkaan, ruikuttaa kaikesta, eikä siedä jos joku sanoo eriävän mielipitaan, bannia tulee, ei ainakaan voi sanoa että huone olis rauhoittunut, ei missään mielessä, noin huono luotsi joka itse on kielteinen, niin se tarttuu moneen. Jassu nyt tietenkin tykkää, mutta kyllä sillekin vielä huonosti käy.


    • selvennystä

      Ei tässä kylläkään ole ollut kyse kaveruudesta ja sen kestosta, vaan luotsin puolueettomasta käytöksestä. Tottakai jokaisella saa ystäviä olla. Ja sinäkin jasmiini. Usein pilkallisella äänellä möliset selinasta jos tämä sattuu esim. kahvilla olemaan.

    • jasmiini_kukass

      Haistakaas nyt kakka. Selina on livessä ystäväni ja sätillä enkä ikinä ole häntä haukkunut.

      • jasmiiniksientule

        Toki saa olla livessä ystävä, mutta se ei pidä sätissä näkyä mitenkään hänen käyttäytymisestään.


      • totuuksiajasmiinista

        Muistelepas niitä miittien jälkeisiä selinan haukkumisiasi, kun selina-ressu veteli viinaa koko miittingin ajan. Kyllä tuli uskovaisen naisen suusta pahoja sanoja.
        Helvetti sua odottaa ja ikuinen tuli.


      • kierokaveriolet

        Vanhalla rouvalla on huono muisti, pakkohan sinun on puolustettava itseesi, jos vaikka selina suuttuisi sinulle...miten kävis catissa olo sinulle hankalaksi, et sais enään selinaa ohjailla etkä kenellkään sanoa että heitä ulos tuo tuo ja tuo ne puhui minusta, että sillai.


    • sippisappi

      KYLLÄ OLI IHANAA 17-18 VÄLILLÄ, PUHUTTIIN SEKSITÄKIN. SÄTISTÄ PUUTTUIVAT JASMIINI SEKÄ SELINA, KETÄÄN EI AHDISTANUT, KERRANKIN SAI NAURAA IHAN KYYNELEET SILMISSÄ. ENEMMÄN TÄLLÄISIÄ HETKIÄ KUN NÄMÄ NAISET EI OLE PAIKALLA.

      • seksiäsätillä

        Niin onhan se mukavaa edes sätillä seksiä..... kun sitä ei muussa elämässä enään ole....... Pistäähän se nauramaan kyyneliin asti. Iloitkaa .....


      • reetupedeks

        noit juttui varte on sex-baari


    • sairastajuttua

      ennen ja jälkeen selinan luotsiuden,ei kukaan muu pääse ääneen,puhuu puhuu ja puhuu,eikä mitään tolkkua jutuissa,koiran paskaa ja omaa juoppous juttuaan
      etkö selina opi,joskus parempi olla hijaa,jos ei oikeaa sanottavaa

    • mmnnyyttrr

      - ei savua ilman tulta ja se pitää paikkansa täälläkin-

    • yxmonienpuolesta

      -klo 16-17.15 vanhimmat huoneessa käytiin keskustelua luotseista. >Siellä eräs nikki kirjoitti, että *rakentava keskustelu kantaa hedelmää*, arvatkaan selinan1 vastaus, appelsiineja. Onko todellakin näin ala arvoista suhtautua ihan fiksuun kirjoitukseen ja ennenkaikkea asialliseen. >Sivusta seuraneena, en yhtään ihmettele mistä nuo riidat johtuvat siellä. Kyllä luotsin pitää vastata asiallisesti eikän olla näsäviisas, tästä ennenkin täällä kirjoitettu. Ylläpito voi tarkistaa tuolla ajalla käydyn keskustelun, siellä on paljon muutakin Ylläpidon luettavaksi, ihan oikeeta asioita . Siellä selina veti Liimataisenkin tekstiin, joka ei ollut paikalla. Joku kysyikin onko Liimatainen luotsi, siihen vastasi ei. Miksi luotsi ottaa tuntemattomat ja poissaolevat chattaajat esille, voisi pyytää anteeksi edes. Olisin laittanut Ylläpidolle suoraan, mutta en osaa kopioida, anteeksi. Mutta palautteena laitan tämän.

      • Minä olin hän joka kirjoitti rakentavasta keskustelusta sekä sen kantamista hedelmistä, sain vastauksen luotsi selinalta1 , että appelsiineja. Uskallan ihan nikilläni tämän kirjoittaa, koska sen saa tarkastettua jos haluaa blokeista.

        Kummallista näsä viisautta, eikö todellakaan luotsin tehtävä olisi sen rakentavan keskustelun luominen eikä ilmanaikuinen viisastelu.

        Samoin hän otti nimerkki Liimataisen esille jossain yhteydessä, mutta se meni minulta ohitse, mutta ko. Liimatainen ei ollut paikalla, johon kysyinkin, onko tämä Liimatainen luotsi. Siihen sain asiallisen vastauksen , ettei ole.


      • juuretonna

        Kävin tänä iltana sätillä ja siellä oli taas tora. Minä ihmettelyt olen hiljaa mielessäni, mitenkä meistä pitkäaikaisista sättäreistä on tullut syyllisiä kaikkeen tuolla vanhimmat huoneessa. Minäkin olen sätänyt kohta liki 20v ja tälläista en ole nähnyt koskaan. Luotsi syyttelee sättääjiä samalla ja uhkaa bannilla, jos et ole hiljaa. Luotsin tehtävä olisi luoda hyvää keskustelua niinkuin tuolla kirjoitetaan. Kysynkin , tuleeko hyvä keskustelu bannilla. Minusta se ei tule, se nostaa ihmisen vihan. Kun siellä on riiteleviä osapuolia joilla on ns. syyttelyt keskenään, jompikumpi syyllinen tyyliin, silloin luotsin pitäisi bannia molemmat eikä vain toista. Tasapuolisuuden nimissä, koska ei luotsikaan voi tietää mitä kaikkea niiden ihmisten välillä posteissa kulkenee , ja miten paljon he syyttelevät ja milloin mistäkin toisiaan. Minusta se olisi reilua kaikkia kohtaan, että molemmat tai ketkä kaikki siihten osallistuu toraan he bannataan, eikä yhtä uhkailla. Nyt on mennyt näiden luotsien aikana näköjään sellaiseksi että kaksi miestä ovat aina luotsien silmätikkuna ja jää näkemättä paljon sitten muutakin ikävää. Kyllä ne naisetkin osaavat piikitellä siellä ihan kiitettävästi, ja naisluotsikin hallitsee kielellisen sanoisinko pirullisen tavan nälviä sättääjiä. Säännöissä tuntuu olevan paljon epäselvyyttä, eikö yp pitäisi ne tuoda selvästi julki. Olisiko yp yhtein sätti ilta tarpeen, että tuo sotku selviäisi jollain tapaa. Meistä on ikävää mennä siihen vanhimmat huoneseen kun aina siellä toraillaan, ja kyllä se on totta ettei yksi tee sitä toraa, siihen tarvitaan useampi, nyt on luotsitkin jo osallisina.


      • voijestanpoo
        soelixir kirjoitti:

        Minä olin hän joka kirjoitti rakentavasta keskustelusta sekä sen kantamista hedelmistä, sain vastauksen luotsi selinalta1 , että appelsiineja. Uskallan ihan nikilläni tämän kirjoittaa, koska sen saa tarkastettua jos haluaa blokeista.

        Kummallista näsä viisautta, eikö todellakaan luotsin tehtävä olisi sen rakentavan keskustelun luominen eikä ilmanaikuinen viisastelu.

        Samoin hän otti nimerkki Liimataisen esille jossain yhteydessä, mutta se meni minulta ohitse, mutta ko. Liimatainen ei ollut paikalla, johon kysyinkin, onko tämä Liimatainen luotsi. Siihen sain asiallisen vastauksen , ettei ole.

        Onneksi Luotsit ottaakin blokit jotka menee aina eteenpäin, niistä kyllä totuus paljastuu.


      • voijestassentään
        voijestanpoo kirjoitti:

        Onneksi Luotsit ottaakin blokit jotka menee aina eteenpäin, niistä kyllä totuus paljastuu.

        blokia voi itse muuttaa, sillä ylläpitoon pitää ollakin kellonaika ja huone missä ko. tapahtuma on ollut....elkää puhuko sontaa, jokainen voi kopionsa itse muuttaa mieleisekseen jos sen lähettää ylläpitoon. Minusta onkin oikein että Yp vaatii kellonajan ja huoneen, heidän helpompi tarkistaa blokistaan jota ei ole peukaloitu.


    • outonainen

      Minusta nämä luotsit eivät kiitosta ansaitse. Eilenkin heitettiin ulos mies joka kirjoitti yhden lauseen englanniksi. Miksi luotsi tapsa ei varoittanut, ettei saa kirjoittaa. Tämä heitetty mies on korkeakoulun käynyt ja todella fiksu käytöksinen, sättäilyt täällä suomessa yli 10v. Luuleeko Ylläpito että näillä eväillä mitkä luotsella on, niin riidat loppuvat ja chättäjät pysyvät chatissä. Luotsillakin olisi hyvä olla egnlannin kielen perusteet halussa. Tänne voi joku maahanmuuttajkin tulla keskustelemaan, häntäkin pitäisi osata ohjata oikeaan paikkaan jopa kielellisesti.

      Tasavertaisuus ei toteude chätissa millään tapaan tällä hetkellä. Tähän on ihan turha kenenkään kommentoida, että olen se tää tai tuo, joka täälläkin palstoilla on yleistä. Nämä vainoharhaiset naiset jotka omistavat kymmeniä nikkejä ne saavat jopa terrisoida täällä olevia keskustelujakin ja ne poistetaan.

      Itse hän joka soppansa keitti maahanmuuttoasioista ja käy oikeutta, katsokoon vaan peiliin, me muut emme ole siitä vastuussa. Pistäs naamakirjansa kiinni ettei sitä voi kopioida eikä tulla tänne syyttelemään tuntemattomia ihmisiä jossa toimii luotsit apuna tällä hetkellä.

      Yhtään nikkiä en tuo julkisuteen ettei tarvitse sanoa tuo on minusta, kuka sydämessään piston tuntee, silloin kirjoitus osuu oikealle ihmisille.

      • herkkuNainen

        Vajaa kaksi viikkoa myöhemmin selina1 sehvu hiljensi fiksun miesshättäilijän englannin kielisen lyhyen lauseen takija


    • MinunAjatukset

      Kyllä tänä aamuna on ollut ilo keskustelussa ko . huoneessa. Paikalta ovat puuttuneet jasmiini, joka lopetti, selina1 ja tapsa. Kerrankin sai voita leipänsä päälle, kun rauhallista ja mukavia juttelijoita 58 kpl.

      Olen 18v ollut cätissä ja nähnyt kaikenlaista. Mutta näin puolueellista toimintaa ennen tätä kevättä ei ole ollut koskaan. Luin tuolta noita keskusteluja pitkin viikkoa ja ihmettelen syvästi, miten pitkäaikaisilta todella fiksuilta viedään nikkikin pois ja bannitaan. Samoin kiinnitin huomioni toiseenkin joka on chättinyt saman ajan ainakin kuin minä , niin häntä haukutaan mennen tullen, ivataan , halveksitaan ja levitetään perättömiä puheita.

      Muistan elävästi miten ensimmäiset riidat alkoivat ja aina oli sama ihminen sen aiheuttajana. Joku miitti oli tulossa jonka järjestäjänä oli kaksi naista, ja he riitautuivat keskenään. Siitä asti riitaa on riittänyt ja tämä toinen nainen jatkaa milloin kenenkin kanssa, vaihtaen vaan nikkiään välillä.

      Useimmiten niiden järjestettyjen miittien jälkeen alkoi syyttely, se sitä tää tätä, huoneessa 50 . Oli silloinkin inhottavaa katsella kun syyteltiin ketä mistäkin ja aina oli sama ihminen kertojana ja päällä päsmärinä.

      Ajatukselle pitäisi antaa chätissä tilaa ja ihmisten erilaisille mielipiteille. Erilaiset mielipiteet ovat hyvä asia ja niistä saadaan rakentavaa keskustelua aikaan. Muutama viikko sitten kuulutin sitä perään tuolla chätissä, niin luotsi selina1 vastasi mitä se semmoinen on. Heikosti on Allerilla asiat, jos luotsikaan ei tiedä rakentavaa keskustelua. Voin kysyä yrittäjänä tässä, miten teidän yritys pyörii, jos teillä ei sitä ole.
      Tiedän, että teillä on Allerilla on varmasti. Kuitenkin kun valitsitte näitä luotseja, olisi suotavaa jonkinlainen oppimäärä olemassa ja kielellinenkin taito ei pahaa tekisi!

      Chatin Vanhimmat huoneessa on eri ikäluokista ihmisiä, kaikki ei osaa kaikkea, mutta kysyvä ei tieltä eksy. Panostakaa valintoihinne, silloin saatte toimivan yksikön, jossa kaikilla on mukavaa.

      Ottakaa käyttöön pankkitunnistus, niin loppuvat nämä kymmenien satojen nikkien ihmiset, jotka huutelevat puskista. Heillä on ongelma elämässään, heillä ei ole muuta kuin chätti johon purkaa kiukkunsa. Luulen että siistyisi paljonkin siellä keskustelut. Yhdelle ihmisille riittää yksi nikki ja sillä pärjää kun korttinsa hoitaa hyvin.

      Kehittäkää lähestymistä niinkin, ettei ruksittu ihminen pääse mitenkään rivillesi kirjoittamaan. Tänä aikana varsin yksinkertaista. Sekin helpottaisi keskusteluja. Kaikki ei ole kaikkia varten kuitenkaan.

      Aiheettomat rikosilmoituksetkin ovat saaneet jalansijaan näiden 18v aikana. Kannattaisi miettiä kun niitä tuolla kirjoittelee, että miltä siitä ihmisestä tuntuu oikeasti, jos hän ei ole asianosainen ollenkaan. Häntä syytetään taukoamatta niinkuin tänä keväänä on tapahtunut. Ihmisille pitäisi antaa arvonsa oli hän millainen tahansa. Aiheeton syyttely monasti johtaa katkeruuteenkin.

      Alleri voisi miettiä Ylläpidon kanssa sitäkin asiaa, kun on näitä politiisia juttuja, jotta niille perustaisitte ihan oman huoneen, Kiihkeimmät voisivat mennä sinne.

      Yksi asia muistaa aina jokaisen, kenenkään asiat eivät ole sinun, vaan jokaisen henkilökohtaisia. Ihminen jos avautuu sinulle, niin elä kerro eteenpäin elä ainakaan ala kiristämään sillä. Tuo kiristäminen tullut viime viikolla jälleen kerran esille. Kuitenkin meillä jokaisella on juttunsa , niin hyvät kuin pahatkin.

      • TotuusEiPalaTulessakaan

        Jaa jasmiini vai lopettanut. Paskat. Nykyisin nikillä Tuulientuttuna.n tai sinnepäin. Kyllä kirjotusvirheistä ja tyylistä tunnistaa heti tämän uuden nikin.


      • selinaonhölömö
        TotuusEiPalaTulessakaan kirjoitti:

        Jaa jasmiini vai lopettanut. Paskat. Nykyisin nikillä Tuulientuttuna.n tai sinnepäin. Kyllä kirjotusvirheistä ja tyylistä tunnistaa heti tämän uuden nikin.

        Ja selina vaan jatkaa luotsina, on tämä kummallista.


      • jottasellaista
        selinaonhölömö kirjoitti:

        Ja selina vaan jatkaa luotsina, on tämä kummallista.

        Tuulientuttuna, n profiili on tälläinen tästä aamusta alkaen http://www.suomi24.fi/profiili/Tuulientuttuna.n, samanlaiseksi ovat muuttuneet jasmiinin, KaukoVihtorin, Ville_68 ja tarja-tuulikin profiilit, Jotain yhteistä näillä on jasmiinin kanssa.


      • ÄläTuleJasmiiniEnääTakas
        jottasellaista kirjoitti:

        Tuulientuttuna, n profiili on tälläinen tästä aamusta alkaen http://www.suomi24.fi/profiili/Tuulientuttuna.n, samanlaiseksi ovat muuttuneet jasmiinin, KaukoVihtorin, Ville_68 ja tarja-tuulikin profiilit, Jotain yhteistä näillä on jasmiinin kanssa.

        Tuulientuttuna.n eli jasmiini kiireesti poisti profiilinsa, kun jäi taas kiinni. No ei siinä kauaa mene, kun tulee ylelle rähiseen, niin selviää taas uusi nikki. Jasmiini on sättääjä jolla on satoja ryvettyneitä nikkejä. Yrittää alottaa tavallaan chat-uransa alusta, mutta aina hänet tunnistetaan ilkeydestään ja matukiimasta.


      • jasmiinikomatukiimainen
        ÄläTuleJasmiiniEnääTakas kirjoitti:

        Tuulientuttuna.n eli jasmiini kiireesti poisti profiilinsa, kun jäi taas kiinni. No ei siinä kauaa mene, kun tulee ylelle rähiseen, niin selviää taas uusi nikki. Jasmiini on sättääjä jolla on satoja ryvettyneitä nikkejä. Yrittää alottaa tavallaan chat-uransa alusta, mutta aina hänet tunnistetaan ilkeydestään ja matukiimasta.

        Juuri tuo matukiimaisuus paljastaa aina hänet. MIkään tai kukaan ei ole mitään, vain matut ovat lähellä hänen sydäntään. Ja miksei muitakin elimiä.
        Kun tulee puhe maahanmuutosta, sitä kritisoivat ihmiset hän haukkuu heti rasisteiksi. Olihan jasmiinin profiilissakin kopio erään suvakin Vihreässä Langassa
        antamat neuvot kuinka voittaa "rasistit" keskusteluissa.

        Olen aina miettinyt miksi jasmiini vihaa niin paljon suomalaisia miehiä. Hän ei näe
        heissä koskaan mitään hyvää. Kaikki ovat raiskaajia ja pahoinpitelijöitä.
        Onko jasmiini joskus pahoinpidelty ja raiskattu suomalaisen miehen toimesta.
        Tämä tulee väkisin mieleen, kun hänen juttujaan on lukenut.

        Periksi tämä narsistinen ja psykopaattinen sairas nainen ei koskaan anna.
        Häm ei koskaan näe itsessään virheitä, ei koskaan. Hän on omasta mielestään
        vainottu ja kiltti uskovainen vanha naisrukka, joka tekee hyväntekeväisyystyötä
        turvapaikanhakijoiden joukossa.

        Minä kyllä hiukan epäilen tuota hyväntekeväisyystyötäkin, on mummo jäänyt
        jo niin monesta valheesta kiinni. Taitaa se "hyväntekeväisyystyö" keskittyä
        niihin iltapäiviin 16-17-vuotiaitten poikalapsien kera touhutessa.


    • komentti

      -jospa viha suomalaisia miehiä kohtaan johtuu miehistä jotka pettäneet hänet, en tunne tapausta, mutta kävisi ajatuksen tasolla hyvin.

      Ihminen jos tulee moneen kertaan petetyksi, häneltä menee se usko toiseen osapuoleen. Onhan suomalaisissa miehissä kunnollisia ja kivoja, minullakin on sellainen, muttei jouda edes lainaa kenellekään.

      • mistäsentietää

        Saattaa osansa olla myös sillä että kuulemma jassun pennut hairahtuneet "mustiin" ja se on ollut jassulle niin kova ja järkyttävä kokemus ettei siitä pääse yli kuin yrittämällä yliampuen todistaa muuta.


    • HullulleUudetAivot

      Jasmiinillahan on aivojen tilalla nykysin implantti. Oli maksanu verovaroista 40 000 euroa.

    • TotuusEiPalaTulessakaan

      Jasmiinin yksi uusista nikeistä on Hilma-Takapajula. On poistanut vanhan eli jasmiinin nikkinsä, kun oli niin ryvettynyt. No kaikkihan sen nikit on ryvettyneitä enemmin tai myöhemmin.

    • timminihailija

      Jossain näin tänään kirjoituksen että timmillä on 150 nikkiä. Kunnioitan häntä, hän on kuitenkin chatin aivot. Hän ei ole rasisti . Hän arvostelee oikeista asioista niin luotsejakin kuin keskusteluakin. Joskus voi mennä yli, mutta harvemmin kuitenkin. Minusta sekin kertoo ihmisestä joka pystyy noin paljon luomaan nikkejä, hänellä on verbaalista lahjakuutta kirjoittamiseen. Se on lahja. Olet kateellisia hänelle, kun ette pysty samaan ajatukseen ja tuottamaan sitä ulos, mitä hän tekee. Kiitos timmi että olet olemassa ja ennenkaikkea chätissä. Sinulaisia pitäisi olla enemmän.

      Savolaiset ovat riidankylväjiä ja tännekin kateus kirjoitutti jasmiinilla sinusta. Kallavedessä ei ole tulevana kesänä kalojakaan, turha mennä kalastamaan sinne.

    • osolemio12

      Minäkin ihailen timmiä, nainen jolla uskallusta. Kävin juuri tuolla Vanhimmat huonessa, ei ollut luotseja, eikä tainnut olla Hilmakaan eli ilman joutuivat elämään.

    • oiskonoin

      ..että mitä ????...............timmikö nainen ...???

    • juuriniinon

      timmi on nainen ja se siitä

      • oiskonoin

        ...hmmnn...onkohan sittenkään ?????


    • HilmaHautaan

      Joo jasmiinin uuden nikin eli Hilma-Takapajulan tunnisti heti, kun haukkui liimataista ja kehui luottoluotsiaan selinaa. Tekee samat kielioppivirheet kuin ennenkin. Minuutin seurasin hänen suusta pursuavaa paskaa ja tunnistin jasmiiniksi.

    • haagasta

      No ei ollut mikään yllätys. Minä kirjoitin tuolla aiemmin, kun jasmiini ilmoitti lopettavansa, että se on valhetta. Hän on niin addiktoitunut sättielämään ettei koskaan tule pärjämään ilman tätä. Hänellä pitää olla kellarissakin seuranta nikki, jotta tietää jos hänestä puhutaan. Kyllä olisi ammattiapu tarpeen, vaikka hän sitä toisille esittelee.

      Miksi hän ryvetti nytkin itsensä, hän lähtee pitkin poikin nettiä haukkumaan meitä huoneen Vanhimmat ihmisiä tyhmiksi. Minäkin kävin Rasmus sivustolta lukemassa menkään suomi chattiin huoneseen Vanhimmat, näette siellä miten ihmiset ovat tyhmiä (jotenkin noin). Tämä Liimatainen haukuttiin monia kertoja siellä.

      Hilma ja Liimatainen jos riitelevät täällä, niin minkä pakko sitä on jatkaa jossain Rasmus sivustolla, kysyn vaan. Siellä olevista keskustelijoista ei kukaan varmaan ko. Liimataista. Minusta olisi tosi tyhmää lukea siellä jonkun valittamana jostain chatista ja sen keskustelijoista. No saathan sinä siellä kannattajia itsellesi ja sillä tapaa pääset loistamaan jälleen kerran. Hilman pitää saada olla esillä tavalla tai toisella, jos ei muuten niin haukkumalla toisia nikkejä.

      Vuosikaudet Hilma on epäillyt ketä miksikin ja vainonut tuntemattomia nikkejä joksikin muuksi. Luotsien pitäisi puuttua siihen kun se epäily lähtee ns. lapasesta. Olen itsekkin ollut kuka milloinkin jasmiinin hampaissa, milloin mies ja milloin timmi yms. lukemattomia nikkejä, joita itse en ole koskaan edes nähnyt.

      Tuolla keskustelussa oletuksen mukaan*jasmiini* nälvii liimataista, minne seepra karvoistaan pääsee, niin eihän se pääse mihinkään et sinäkään.

      Hilma voisi tehdä itselleen tavoitteen olla mainitsematta Liimataisesta sanakaan ja Liimatainen Hilmasta. Näin ollen vaikka kuin se sydän alassa kaivelee, olisi meillä muilla mukavampaa ainakin chatissa. Keskusteluissa tehkää vaikka mitä, näitä ei viitsi joka päivä edes lukea.

      Yksi asia mikä kiinnittänyt huomion on Hilman kohdalla se, että onhan muitakin matujen arvostelijoita, mutta Liimatainen on pahin hänen mielestään. Chatissa on paljon heitä jotka eivät pidä matuista, en minäkään. Mutta kestettävä ne on, kun tänne ovat tulleet. Näen heitä joka päivä, kuitenkin käännän pääni pois nähdessäni.

      Yksi asia eilen chatissa kiinnitti huomioni, kysyin luotseilta kuka vuoti keskusteluihin Liimataisen asiat . Vastausta en saanut. Ymmärrän toki, joku luotsi ehken Hilmalle kertoi ja Hilma auliisti tanssi pitkin parkettiaan ja pisti sen jakeluun tänne.

      Parempi olisi ollut olla ilman kuin Hilmana.

      • Puhut asiaa "haagasta".
        Mutta muistelepas kuka sen riidan aloitti sanoilla "Liimatainen on rasisti".
        Enkä minä jää hiljaiseksi, jos minua nimitellään epäasiallisesti. Muistat varmaan
        ne muutkin haukkumiset ja solvaamiset. En ala niitä enää kertaamaan tässä.
        Minä olen kritisoinut vain hallitsematonta maahanmuuttoa ja sen luomaa
        bisnestä, jota mm SPR harrastaa.
        Minulla ei ole mitään vastaan yksittäistä OIKEAA pakolaista, joita nämä
        nuoret partalapset eivät kaikki kyllä edusta.
        Olen myös pitänyt palopuheita näitten matujen tekemistä raiskauksista.
        Nämä rasmuslaiset jasmiini etunenässä puolustelevat heidän rikoksiaan.
        Naisten raiskaus kuuluu muka heidän kulttuuriinsa ja meidän pitää se
        vain hyväksyä tullaksemme monikulttuuriseksi yhteiskunnaksi.
        "Raiskaa ne suomalaisetkin" on usein kuultu puolustus.
        Tätä lausetta esim selina1 on käyttänyt usein ja perään aloittaa jankuttamisen.
        Selina1 tietysti nyt vaatii tuosta todisteen. Etsiköön itse suolen lokista.
        En muuten ole lukenut yhdenkään naisasialiikkeen mielipidettä näistä
        matujen raiskauksista. Suomalaisten tekemistä ne sensijaan ovat jaksaneet
        pauhata vuosikymmeniä. Mikä tietysti onkin oikein.
        Kannattaa etsiä ja lukea Kaari Utrion kirjoitus matujen rikoksista, siinä
        vanha telaketjufeministi sanoo asiat halki eikä sievistele sanomisiaan.
        Suosittelen sitä varsinkin jassulle ja selinalle sekä muille suvakeille.
        Nii ja vielä. Kannatan perheiden yhdistämistä, mutta käänteisesti.
        Perheiden yhdistäminen pitäisi suorittaa siten, että nämä riskit sotaurhot
        palautetaan takaisin kotimaihinsa omien perheittensä luo rakentamaan
        kotimaatansa kuntoon.
        Ei mulla nyt muuta.


      • xxxeeejjj

        Hyvä on kirjoituksesi, siinä on tullut asiallisesti sanottua liki kaikki vanhimmat huoneesta.


    • selinako123

      Selina ja Tapsa eivät sovellu luotseiksi ei tottavieköön. Selinalla liikaa noita hyviä ystäviä jotka johtaa sättiä hänen kanssaan ja tapsa aina sen univaununsa kanssa. Menkää te sinne selina ja tapsa...univaunuun :) :)

    • VittuunPaskaLuotsit

      Jos minulla olisi valta, niin tapsa ja selina joutuisivat ikuiseen univaunuun eli kaasukammioon.

    • VihdoinJärjestys

      Koskaan ei ole ollut keskustelupalstoilla näin paljon yhtä sättihuonetta koskevia kirjoituksia. Se osoittaa juuri sen että vihdoin on tullut kuri huoneeseen. Ennen kun elettiin "pellossa" niin ei ollut mitään valittamista. Nyt kun kaikki wittuilijat ovat joutuneet syyniin niin jo alkoi valitus. Pelihousut revitään kun ei saakkaan enää sanoa mitä sylki suuhun tuo ja loukata toisia ja saada kaikki muut veetuilijat kuorossa säestämään. Nämä jotka ovat nyt katkeria ja aikaisemmin wittuilleet, ovat entisiä koulukiusattuja, jotka sätissä purkavat vanhoja traumojaan, kun ovat kouluaikoinaan alistuneet eivätkä pystyneet puolustautumaan. Sätissä he ovat korjanneet tilanteen, mutta kun yks kaks tulikin järjestys, ovat he taas kokeneet tuon kiusatuksi tulemisen, vanhat muistot palaavat.

      Ryhdistäytkää älkääkä valittako.

      • mnmnmnm

        Jasmiiniko itse


    • aprillove

      Pellossa eli savonlainen nainen siellä, joka haukkui joka vastaantulija joka eri mieltä hänen kanssaan. Miksi täällä kirjoitetaan näin paljon, ei kait kaikki ole häiriköitä kuitenkaan?, Mitään järjestystä ei ole sellainen, aiheeton banni, uhkailu, näsäviisaat vastaukset kun kysyy asiaa tai vastaamatta jättäminen. Sääntöjen tulkinta joka ei ole hallussa kummallakaan uudella luotsilla. Entisen luotsin haukkuminenkaan ei kerää pisteitä.

      Mutta selina tekee sitä nyt, kun Hilma tulee, niin menevät kaappiin panettelemaan muita sättääjiä, huomaa vaan sen. Sitten Hilma painuu alakertaan ja selina tulee pätkä lauseilla ylelle. Minä en selinaa silleen moiti muusta kuin siitä, että hänen pitäs olla yhtä luja ja Hilmallekin kun meille muille.

      Hilma nauttii nyt kun kiistakumppanin karkotitte sätistä, se on teille onnettomille savolaisille orgasminpaikka. Mutta Hilmalle tulee päivä vielä, että ne perättömät puheesi ovat edessäsi. Ylläpito varmaan vei ruusalta vipin, kun selina sanoi, että on itse nikkinsä poistanut. No vieköön, mutta puoleen vuoteen Hilman hiuksille ei kruunua saa tulla, sama laki hänelle kuin meille muillekin. Hilma rekkasi 20.4.2016 Hilma-Takapajula nikin, eli hänen 70v päivänään 20.10.2016 voi saada kruunun , jos on sitä ansainnut.

      • LiimisOnHyväTyyppi

        Hyvä kommentti. Puhut aina asiaa! Toivottavasti tekisit luotsinhakemuksen ja pääsisit luotsiksi. Minä ainakin tuen sinua ehdoitta.


      • kempeleennainen
        LiimisOnHyväTyyppi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Puhut aina asiaa! Toivottavasti tekisit luotsinhakemuksen ja pääsisit luotsiksi. Minä ainakin tuen sinua ehdoitta.

        Minulta kanssa kaikki pisteet liimataiselle, olemme olleet sätissä molemmat jokseenkin yhtäpitkään. Kunpa luotsin saisikin valita sättääjät eikä ns. nämä perseennuolijat. Jasmiini juoksi joka luotsin kaapissa ja pyysi suosittelemaan ystäviään selinaa ja tapsaa .Nämä meni lankaan. Luulen ettei vanhoista sefuista kukaan ole suositteljana..diese,.stiina tai zammio.

        Liimatainen kirjoittaa aina niinkuin asiat ovat, ja on oikeudenmukainen siinäkin asiassa meitä sättiläisiä kohtaan. Minäkin kävin eka kerran tuolta vihjeen saaneena siellä Rasmus sivustolla, kaikki oli niinkuin Liimatainen kertoi. Meidät sättiläiset oli siellä ANja Oksanen ihan omalla nikillään haukkunut tyhmiksi ja me ole hänen mielestään oikein katsottava tuote). Kuka ei usko niin käykää lukemassa, hakuun ko rvan nimi ja kaikki hänen kirjoituksest tulevat julki. Ne keskustelut avautuvat joita hän kommentoinut, Keskustelu pitää itse avata jne.

        Anja Oksaselle ilmoitan, että en ole näytöskappale sätissä enkä ole tyhmä, voisit lopettaa tuntemattomien solvaamisen sielläkin.


    • anttinjussin

      A-J Holkko.

    • näinonmarjat

      Nyt selina saanut niin paljon huomiota ja lööppejä että jopa julkkikset jää varjoon.......ja sen takia hänestä ei enää kyllä pääse eroon. Mutta, omapa on sättärien vika.

    • superhessukka

      S-J Holkko

    • karpaattiruusa

      Karpaattienkaunotar ja ruusaromppanen pilasivat Vanhimmat huoneen, jonka jälkeen joutuivat nikkinsä vaihtamaan, karpaatillakin monta nikkiä ja samoin ruusalla. >Eikä ole luulotautia, mutta nääkin menevät vipuun näillä uusilla nikeillään, tulee vahingossa pikkuposti uudella nikillä, eikä jää asian kautta epäselväksi kuka on kirjoittaja.

      • arkadianmäki

        Eilen illalla eli klo 19-20 välillä Vanhimmat huoneessa tämä nikki Viher-Peukalo sai tunnin ajan haukkua kettupaha nikkiä homoksi. Muut keskutelijatkin sanoivat että lopeta, mutta ei. Selina1 ei tee asialle mitään vaikka on paikalla, koska Viher on hänen suojeluksessaan, kuten hänen ent nikkinsäkin Karpaattienkaunotar ja LaPerla, nämä ovat varmoja hänen nikkejään. Nämä kaksi häirikköä kuten tuossa ylhäällä kirjoitettaan pilasivat kokonaan ja lopullisesti Vanhimmat huoneen.
        Karpaatti haukku aikanaan kaikki miehet tuppikulliksi ja impotenteiksi, todella siivoton nainen kielestään.

        Eikä tässä kaikki, minäkin kävin Rasmus sivustolla, löysin Liimataisesta joka oli aikanaan täälläkin 9 kirjoitusta, jotka oli tehtaillut tämä >Anja Oksanen naamakirjan sivunsa kautta, joka täällä tällä hetkellä Hilma69 ja Hilma-Takapajulana, entisiä nikkejä, ruusaromppanen, sateenkaarinainen, miekkojenkuningatar, jasmiinikukassa, ainanaaras, myrskytuuletar yms..lukemattomia nikkejä.

        Toivottavasti nämä naiset tulevat vielä tiensä päähän. Me emme ole haukuttavaksi tultu tänne eikä muillekaan sivuistoille. Sielläkin Rasmusksessa >Anja Oksanen nimittelee meidät tyhmäksi jotka olemme täällä Vanhimmat huoneessa.

        Luuleeko Ylläpito että nämä kirjoitukset koskaan lakkaavat kun annatte mesoa ko. naisten miten haluat ja vielä luotsinne suosiolla.


      • NämäKolmeKaasukammioon
        arkadianmäki kirjoitti:

        Eilen illalla eli klo 19-20 välillä Vanhimmat huoneessa tämä nikki Viher-Peukalo sai tunnin ajan haukkua kettupaha nikkiä homoksi. Muut keskutelijatkin sanoivat että lopeta, mutta ei. Selina1 ei tee asialle mitään vaikka on paikalla, koska Viher on hänen suojeluksessaan, kuten hänen ent nikkinsäkin Karpaattienkaunotar ja LaPerla, nämä ovat varmoja hänen nikkejään. Nämä kaksi häirikköä kuten tuossa ylhäällä kirjoitettaan pilasivat kokonaan ja lopullisesti Vanhimmat huoneen.
        Karpaatti haukku aikanaan kaikki miehet tuppikulliksi ja impotenteiksi, todella siivoton nainen kielestään.

        Eikä tässä kaikki, minäkin kävin Rasmus sivustolla, löysin Liimataisesta joka oli aikanaan täälläkin 9 kirjoitusta, jotka oli tehtaillut tämä >Anja Oksanen naamakirjan sivunsa kautta, joka täällä tällä hetkellä Hilma69 ja Hilma-Takapajulana, entisiä nikkejä, ruusaromppanen, sateenkaarinainen, miekkojenkuningatar, jasmiinikukassa, ainanaaras, myrskytuuletar yms..lukemattomia nikkejä.

        Toivottavasti nämä naiset tulevat vielä tiensä päähän. Me emme ole haukuttavaksi tultu tänne eikä muillekaan sivuistoille. Sielläkin Rasmusksessa >Anja Oksanen nimittelee meidät tyhmäksi jotka olemme täällä Vanhimmat huoneessa.

        Luuleeko Ylläpito että nämä kirjoitukset koskaan lakkaavat kun annatte mesoa ko. naisten miten haluat ja vielä luotsinne suosiolla.

        Selina ei nähnyt tietenkään mitään, kun päivitti juuri silloin, kun viher_peukalo oli lopettanut räksytyksensä.


      • höperötruotuun
        NämäKolmeKaasukammioon kirjoitti:

        Selina ei nähnyt tietenkään mitään, kun päivitti juuri silloin, kun viher_peukalo oli lopettanut räksytyksensä.

        Minä näin kyseisen kirjoittajan huutelevan tosi hävyttömiä Viher_Peukalolle joten pane suusi kiinni räksyttäjä. Sinut tunnistaa vitunnahkaviitta.


      • eloilmanjassua
        höperötruotuun kirjoitti:

        Minä näin kyseisen kirjoittajan huutelevan tosi hävyttömiä Viher_Peukalolle joten pane suusi kiinni räksyttäjä. Sinut tunnistaa vitunnahkaviitta.

        Olepas jasmiini taas hiljaa, sulta ei ole kysytty mitään.


      • enoleviittaenkäliima
        höperötruotuun kirjoitti:

        Minä näin kyseisen kirjoittajan huutelevan tosi hävyttömiä Viher_Peukalolle joten pane suusi kiinni räksyttäjä. Sinut tunnistaa vitunnahkaviitta.

        Kyllä minäkin näin sen Viherpeukalon kirjoitukset ja homoksihan hän siellä nimitteli. Hän ja jasmiini aikanaan haukkuivat kaikki miehet tuppikulleiksikin. Paljon ilkeävätkin, mutta näkeehän sen jasmiinin käytöksestäkin, suomalainen mies ei ole mitään . Mitenkä lienee lapsien isä ollut, varmaan suomalainen , mutta viha suomalaista miestä kohtaan luokittelee jo rasistisia vaikutuksia jasmiinissa. Jos me emme pidä maahanmuuttajista niin olemme jasmiinin kanssa samalla viivalla, eli ajatuksemme eivät kohtaa.


      • TotuusJulkiseksi
        höperötruotuun kirjoitti:

        Minä näin kyseisen kirjoittajan huutelevan tosi hävyttömiä Viher_Peukalolle joten pane suusi kiinni räksyttäjä. Sinut tunnistaa vitunnahkaviitta.

        Viher_Peukaloahan eli kyrpäättiä ei edes sen omat lapset halua nähdä. Kukaan ei edes tiedä kyrpäätin lukemattomien lapsien isiä. Kaikki lapset saaneet alkunsa Lapuan pahimman räkälän miesten vessassa, kun kyrpäätti on jakanu persettä kaikille random-spurguille.


      • eihaukkuhaavaatee
        höperötruotuun kirjoitti:

        Minä näin kyseisen kirjoittajan huutelevan tosi hävyttömiä Viher_Peukalolle joten pane suusi kiinni räksyttäjä. Sinut tunnistaa vitunnahkaviitta.

        Kuopion rakkikoira irti vaikka kiinnipitoaika on kaupunki alueella


    • Totuus_esiin

      Jasmiinilla jälleen uusi nikki ryystinnarummikainen.111. Toki myös My.Girl nikki jasmiinilla käytössä. Räksyttää kyrpäättien-kauhun kanssa kilpaa ja suomi24:n kautta aikojen paskimmat luotsit eli selina ja tapsa katsovat vierestä tekemättä mitään. Muille tapsa huutaa pääpunasena ja uhoo banneilla. Sellasta se on, kun on pätemisen tarve paskaluotsilla. Ei päässy poliisikouluun, niin yritti markettiin vartijaksi, mutta ei päässy sinnekään. Lopulta tuhansien pyyntöjen jälkeen pääsi luotsiksi chattiin. Tapsa on uransa huipulla. Ne jotka nuolevat tapsan ja selinan paskasia persereikiä saavat tehdä mitä lystää chatissa. Erityisesti jasmiini tuhansilla nikeillään ja kyrpäättien-kauhu eli viher_peukalo. Sääli ettei ole enää natsi-saksaa. Tuollaiset valkoisen rodun irvikuvat olisi kaasutettu jo ajat sitten!

      • Anonyymi

        Mutta minne tuo Anja-mummo on kadonnut?


    • En pääse enää chattiin. Useamman vuoden aikana kävin juttelemassa silloin tällöin "vanhimpien huoneessa". Nyt en sinne enää pääse. En ole sanonut kenellekään mitään pahaa. Koskaan. Nyt on sitten juttelu loppu. Tulee ruutuun että kyseiseen sivuun ei saada yhteyttä etc. (En nyt muista tarkalleen yksityiskohtia viestistä.) No, se oli sitten siinä. Kerran jäi sivu "päälle", kun koiran pissityksen jälkeen unohdin sulkea sivun ennen nukkumaanmenoa. Selina1:lle lämpimät terveiset hyvästä ja ystävällisestä ajatustenvaihdosta.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3575
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      222
      3068
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2583
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1722
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe