Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+yleensä+pitänyt+miehen+kirjoituksista,+mutta+en+nyt+tähän+hätään+muista+niitä+tarpeeksi+hyvin,+että+voisin+arvioida+argumentointitaitoja.+
Olisi+muuten+kiva+jos+täällä+olisi+sama+kuin+Hesarin+kommenteissa+että+voisi+erikseen+arvioida+onko+samaa+mieltä+ja+onko+henkilö+argumentoinut+hyvin.+Pelkällä+peukutuksella+tuota+ei+voi+päätellä.+Itsekin+saatan+joskus+pitää+jostain+teksteistä+paljonkin+vaikka+olisin+täysin+eri+mieltä.
02.11.2016 14:57
Aloitus+on+kyllä+melko+epälooginen
02.11.2016 14:09
Tuo+tietämys+varmaan+puuttuu+monelta.+Itse+sanoisin+kuitenkin+oikeiksi+töiksi+kaikkea+mikä+hyödyttää+jollain+tasolla+yhteiskuntaa.+Ei+työn+ole+pakko+olla+puulta+maistuvaa+raatamista+ollakseen+arvostettavaa.+Toki+nostan+hattua+niille,+jotka+pystyvät+kyseisiä+paskaduuneja+tekemään.
Mun+mielestä+Lillä+on+hyviä+tavoitteita,+mutta+keinot+niiden+tavoittamiseksi+menee+joskus+metsään.+Esim.+minimipalkkaehdotusta+ei+ollut+oikein+loppuun+mietitty.+Mielestäni+maailmanparannusmentaliteetti+on+hieno+asenne,+koska+tähän+maailmaan+mahtuu+aivan+liikaa+kyynisiä+ihmisiä,+mutta+samalla+olisi+kyettävä+pitämään+realiteetit+hallussa.+No+onneksi+eduskunnassa+on+muitakin+kuin+idealisteja.
02.11.2016 14:07
"ruma,+haiseva+ja+limainen+reikä+josta+vielä+tulee+kuvottavia+eritteitä"
Oletko+tosiaan+hetero?
Jos+naisilla+olisi+valtaa+miehiin+vain+pillun+avulla+niin+eikö+silloin+myös+rumat+naiset+olisi+haluttuja?+Itse+kyllä+haluan+naisia+monen+muunkin+asian+takia+kuin+yhden+elimen.+Eihän+se+edes+näy+naisesta+muuta+kuin+siinä+vaiheessa+kun+vaatteet+on+riisuttu.+Eikä+pelkkä+irtonainen+pillu+herättäisi+mitään+tunteita.
02.11.2016 13:54
Mitäs+sit+jos+on+valkoritariksi+nimetty+hc-ätämi?
02.11.2016 13:39
Sori,+luin+sitten+väärin+rivien+välistä.+Mutta+mitkä+ovat+sitten+"oikeita+töitä"?
02.11.2016 13:29
Mitä+tuo+kertoo+argumentointitaidoista+(muuta+kuin+omistasi)?
02.11.2016 13:27
Onpa+kovaa+henkilöhyökkäystä.+Ei+oikein+loista+omatkaan+argumentointitaitosi.
02.11.2016 13:25
Niin+tuo+tuossa+on+virallinen+määritelma,+mutta+palstalla+kaikki+joita+ei+voi+lukea+misogynisteiksi+ovat+valkoritareita+jotka+elättelevät+kuulemma+toivoa+saada+virtuaalista+pillua.
01.11.2016 21:25
Valkoritari+on+mies+joka+ei+harrasta+naisten+lutkittelua.
01.11.2016 21:06
Ja+vaan+tehdastyöt+ovat+niitä+oikeita+töitä?+Ei+jumalauta.
01.11.2016 20:58
Ja+huorittelua+perään.+Mistä+syystä?+Nnnainennnnnnn+tuntuu+erittäin+mukavalta+naiselta.
01.11.2016 20:54
Kivan+tuomitseva+asenne.+Kaikilla+meillä+on+paheemme.+Itsekin+haksahdin+polttaan+pitkän+tauon+jälkeen.
01.11.2016 00:14
Onko+kuvassa+LotR:in+sormusaaveet?+:D
01.11.2016 00:07
En+kiellä+sitä,+mutta+omasta+mielestäni+teknologia+kehittyy+koko+ajan+ja+ihmisten+tiedot+karttuvat+kaiken+aikaa.+Meillä+on+valtavia+uhkia++edässä+selättävänä,+mutta+yritän+itse+olla+sen+verran+optimisti,+että+pystymme+vielä+selviytymään+niistä+jos+emme+lyö+hanskoja+tiskiin+ja+anna+vain+kaiken+olla.+Katsoin+tuossa+juuri+dokkarin+kvanttitietokoneista,+jotka+saattavat+mullistaa+kaiken+lähitulevaisuudessa+ilmiömäisellä+laskentatehollaan.+Keinoliha,+vetyautot,+fuusioreaktorit...+Tulevaisuus+on+mahdollisuuksia+täynnä.+Jos+emme+sössi+kaikkea+perusteellisesti.+Kyllähän+tuo+maailman+poliittinen+kehitys+on+aika+huolestuttavaa+ollut+lähiaikoina.
31.10.2016 23:22
Mut+kuka+loi+luojan?+Luojan+luoja?
31.10.2016 22:51
Ketkä+näkee+taantumista,+ketkä+ei.
31.10.2016 22:48
Hieno+arvomaailma+sulla.+Itse+en+ole+kyllä+siitä+samaa+mieltä,+ettei+kannata+pohtia+asioita+joihin+ei+voi+löytää+vastausta+elinaikanaan.+Moni+suuri+teoria+olisi+varmaan+jäänyt+syntymättä+tuolla+asenteella.+Aina+jälkipolvet+voivat+jatkaa+pohdintojasi+jos+tallennat+ne+johonkin+muotoon.+Eikä+elämän+monimuotoisuus+nyt+niin+mahdottomalta+tunnu+kun+oletetaan,+että+sillä+on+ollut+aikaa+kehittyä+miljardeja+vuosia.
31.10.2016 22:40
Mitä+pahaa+ateismin+leimassa+on?+Eihän+se+epäusko+oikein+itsessään+määrittele+ihmistä+suuntaan+eikä+toiseen.+Monesti+siihen+vaan+liitetään+virheellisesti+yhtä+sun+toista.
31.10.2016 21:43
Vai+monikultturismi+on+ahdasmielisyyttä+:D+Millaista+on+"suomalaisvastainen+rasismi"?
31.10.2016 21:40
20 / 30