Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. [email protected] Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

"kristiina72aaa"

KIITOS, Hienosti KITEYTIT näkemyksesi . . . tästä PALSTASTA . . . !

Tuo ALOITUKSESI . . . nosti palstan tasoa . . . nostiko vai laskiko ?

--------

Jumala suorittaa täällä parhaillaan puhdistustansa, joten keskeneräistä TYÖTÄ ei kannata vielä tuomita, valmiina LOPPUTULOKSENA.

--------

"tämä palsta ei edusta oikeita uskovia" ---> olemme "JUMALAN HULLUT"

JUMALAN HULLU on valmis tekemään kaikkensa, KUN on todellinen tarve . . .

. . . Jumalan tahdon toteuttamiselle ja Herran palvelemiselle.

OIKEA USKOVA ei "uhraa" ja "likaa" itseänsä samalla tavalla kuin JUMALAN HULLU, kun ei tarvitse, koska oikea uskova voi . . . elää normaalia "helppoa elämää".

Jumalan valittu = JUMALAN HULLU = Uudestisyntynyt . . . Jeesuksen OMA.

--------

"tämä jatkuva sairas tappaleminen itseään uskovina pitävien kesken" ---> RIIVAAJA

TUTUSTUMME - RIIVAAJAN - toimintaan . . . Jumalan tahdon mukaisesti . . . :-)

ELI, ulkopuolisen silmin näyttää siltä, että "itseään uskovina pitävät" tappelevat keskenään, mutta todellisuudessa RIIVAAJA yrittää ärsyttää parhaansa mukaan ja rikkoa sekä häiritä, uskovaisten keskinäistä kanssakäymistä.

MEITÄ VAIN vähän . . . KOETELLAAN . . . ;-)

--------

"palvelee ainoastaan ei-uskovia." ---> joo . . . KOULUTUS on ei-uskovia VARTEN.

MEIDÄT KOULUTETAAN palvelemaan "ei-uskovia", jotta "uskonosattomat" löytäisivät myös Jeesuksen elämäänsä ja alkaisivat uskomaan . . . olemme Jumalan LUOMISTYÖN taidonnäyte.

--------

"hävetkää kaikki." ---> melkoisen tarkka . . . TUOMIO . . . ;-)

--------

Rakas uskon sisko "kristiina72aaa" !

AUKESKO . . . TÄÄ . . . ASIA . . . YHTÄÄN ---> NO, toivossa on kuitenkin hyvä elää !

JA USKOSSA . . .

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !
  2. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.

Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:

*** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19,23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

--------

Jesaja 40:3 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

TIE ON AUKENEVA

........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

Jesaja 40:3-8

40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

Jesaja 40:25-31

40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

3. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

Jumalan_henkäys

21.8.2015 12:17

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

TEHTÄVÄMME on TOTEUTTAA Jumalan tahtoa, eli VALMISTELLA . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

4. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19,23 --->Johannes Kastajan todistus

--------

Jesaja 40:3 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

TIE ON AUKENEVA

........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

Jesaja 40:3-8

40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

Jesaja 40:25-31

40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

5. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Jumalan_henkäys

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

TEHTÄVÄMME on TOTEUTTAA Jumalan tahtoa, eli VALMISTELLA . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

6. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

KORJAAN MUUTETUN SISÄLLÖN ---> ALKUPERÄISELLÄ

******** KOPIOIT: Sieltä täältä, sekoittelet kirjoituksiani ---> VÄÄRISTELET

----------------------------------------------------------------------------

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN

OLET ULKONA . . .

. . . Jumalan suunnitelmista . . !

******** ALKUPERÄINEN VIESTI: Jotta PYSYISIMME TOTUUDESSA

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876786/aletaan-hakee--turvallista-palstaa-kirjoittajile-#comment-81169626

Jumalan_henkäys

11.10.2015 3:01

Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

******** KIRJOITIT:

nytte kyllä valehtelet en ole huumeisii koskennut kuule 7 viikko ja se on SYNTIÄ EIKÄ SYNTIÄ SAA TEHDÄ!

******** VASTAAN:

ET OLE VIELÄ . . . puhdistunut HUUMEIDEN VAIKUTUKSESTA . . . ja sen kyllä HUOMAA . . . !

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> käytät ilmeisesti jotain helpottavaa AINETTA, joka EI OLE HUUME.

KORJAA ASIASI KUNTOON . . . tai MUUTEN OLET ULKONA . . .

. . . Jumalan suunnitelmista . . !

-----------------------

Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .

******** JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ. ********

Henkilö, joka täällä SOTKEE tällähetkellä ja varastaa NIMIMERKKEJÄ on Jumalan VALITTU - toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa . . . kuten myös . . . sinettisormus . . . !

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, vaihtaa nykyisin jatkuvasti NIMIMERKKIÄÄN . . .

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> POISTETAAN PALSTALTA . . . PALAA TÄNNE VASTA, KUN ON HOITANUT ASIANSA KUNTOON.

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, on tuleva TYÖPARINI ja otan VASTUUN hänen TEKEMISISTÄÄN . . . :-)

NYT ON PALSTAN PUHDISTUS KÄYNNISSÄ . . . Jumala TEKEE ja minä avustan.

7. . . . Jatkuu.

raamatusta

5.9.2015 10:23

"Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille

Luku 12:1-27 ja 13

1. kuten ruumiston yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kiakki ruumiin jäsenet, vaikkan iitä on monta, ovat yksi ruumis, nin kuin Kristuskin.

13. Me olemme näet kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi [surakunta]ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita. Me kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

14. Eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on monta.

15. Jos jalka sanoisi. Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

16. Jos korva sanoisi: Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

17. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? jos taas kuulona, missä olisi silloin hajuaisti?

18. Jumala on näet asettanut jäsenet, kunkin niistä, niin kuin on tahtonut.

19. jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi?

20. Nytpä jäseniä onkin monta ja vain yksi ruumis.

21. Silmä ei saata sanoa kädelle: En tarvitse sinua, eikä pää jaloille: En tarvitse teitä.

22. Päin vastoin, juuri ne ruumiin jäsenet jotka näyttävät heikoimmilta, ovat välttämättömiä.

23. Ne ruumiin jäsenet, jotka meistä eivät ole erityisen arvokkaita, me me verhoamme sitä huolellisemmin. Ne, joita häpeämme, me sitä häveliäämmen peitämme.

24. Ne taas joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Jumala on näet liittänyt ruumiin yhteen siten että on antanut halvempiarvoisille suuremman kunnian,

25. ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toisistaan.

26. jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki kärsivät sen kanssa, jos yksi jäsen saa kunniaa, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.

27. Te olette Kristuksen [seurakunta]ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniään.

13

1. vaikka minä puhisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

2. vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulla ei olisi rakkautta, en olisi mitään.

3. Vaikka jakelisin kaiken omaisuuteni nälkäisten ruokimiseksi ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, se ei minua mitään hyödyttäisi.

4. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile.

5. Ei käyttäydy sopimattomasta, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.

7. Kaiken se peittää, kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaikkea se kärsii.

8. Rakkaus ei koskaan häviä. Mutta profetoiminen katoaa, kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto häviää.

9. Tietomme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista.

10. kun tulee täydellinen, katoaa vajavainen.

11. kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja ajattelin kuin lapsi.

Tultuani mieheksi hylkäsin sen, mikä kuuluu lapsuutee.

12. Nyt me näemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin.

Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta silloin tiedän täydellisesti, kuten itsenikin täysin tunnetaan.

13. Niin pysyvät nämä kolme usko, toivo, rakkaus.

Mutta suurin niistä on rakkaus.

aamen
  8. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

7sinettisormus ---> "Pystymmekö allekirjoittamaan tämän RAKKAUDEN SANOMAN omalta kohdaltamme?"<

Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi.

VANHA KESKUSTELU ---> Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13786681/naky---quot-kenen-usko-kantaa-ja-kuka-uppoaa------quot

Jumalan_henkäys = Jumalan_nimissä=JumalanArmo40

Rakas uskonveljeni "raamatusta" = juhotuu849

Jumalan_nimissä

5.9.2015 2:17

Mikä mieltäsi painaa, keskellä yötä ?

Jumalan_nimissä

5.9.2015 5:40

Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.

"Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.

Kokemuksesi on siksi arvokas."

Tämä on Jumalan suunnitelma, joten meidän tehtävämme on toimia yhdessä, Jumalan tahdon mukaisesti.

TÄMÄ SEURAAVA ON MEILLE KAIKILLE:

----------------------------------------------

Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi.

Kolossalaiskirje 3:12-14 ---> Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi

12 Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, lempeyteen ja kärsivällisyyteen.

13 Pitäkää huolta, että tulette toimeen keskenänne, antakaa anteeksi toisillenne, vaikka teillä olisikin moittimisen aihetta. Niin kuin Herra on antanut teille anteeksi, niin antakaa tekin.

14 Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi.

Jatkuu . . .
  9. . . . Jatkuu.

Saamme kiittää Jumalaa ensinnäkin siitä, että hän ilmaisee meille itsensä Isänä, kaikkivaltiaana taivaan ja maan Luojana. Kysymys ei ole jostain kaukaisesta ja epämääräisestä asiasta, vaan kysymys on samalla meistä itsestämme ja meidän olemassaolostamme: siitä, että Jumala on luonut ihmisen, jokaisen meistä, omaksi kuvakseen, jolle hän ilmaisee itsensä.

Luomakunta on Jumalan naamari, jonka taakse hän kätkeytyy, hyvän Jumalan naamari. Ihminen tosin voi nähdä luomakunnan hirviön naamarina, jos ei ymmärrä, mitä itse on saanut aikaan. Onhan synti turmellut kaikkea sitä, minkä Jumala loi hyväksi. Silti maailma on vielä täynnä hyvää ja kaunista, joka kertoo Luojastaan. Jumalan luomistyöhön sisältyy myös paljon salaisuuksia, joita ihminen ei tiedon lisääntymisestä huolimatta pysty selittämän ja joiden luulisi tekevän ihmisen nöyräksi.

Paavali kirjoittaa roomalaisille: ”Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua.” (Room. 1: 19, 20) Psalmissa 19 puolestaan sanotaan: ”Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaankansi kertoo hänen teoistaan. Päivä ilmoittaa ne päivälle, yö julistaa yölle. Ei se ole puhetta, ei sanoja, ei ääntä jonka voisi korvin kuulla. Kuitenkin se kaikuu kaikkialla, maanpiirin yli merten ääriin.” (Ps. 19: 2-5)

Toiseksi saamme kiittää Jumalaa siitä, että hän ilmaisee meille itsensä Poikana ja ”on meidän ihmisten ja meidän pelastuksemme tähden astunut alas taivaasta”, kuten Nikean tunnustuksessa sanotaan. Jeesuksessa Kristuksessa Jumala on tullut yhdeksi meistä ja kätkenyt samalla Jumalallisen pyhyytensä ja majesteettinsa. Kristus on meille annettu ja ihmiseksi syntynyt Jumalan Sana, jonka on pantu seimeen ja lyöty ristinpuuhun.

Voiko olla suurempaa ihmettä ja kiitoksen aihetta, että Jumala tällä tavoin kätkeytyy, mutta samalla puhuu meille, ilmaisee itsensä, käsittämättömän hyvyytensä ja rakkautensa, ja pelastaa meidät itse aiheuttamastamme surkeudesta?

Kolmanneksi saamme kiittää Jumalaa siitä, että hän ilmaisee itsensä meille Pyhänä Henkenä, Herrana ja eläväksi tekijänä, joka – Nikean tunnustuksen sanoin – ”lähtee Isästä ja Pojasta ja jota yhdessä Isän ja Pojan kanssa kumarretaan ja kunnioitetaan.”

Pyhänä Henkenäkin Jumala kätkeytyy, mutta tulee samalla ”Herrana ja eläväksi tekijänä” lähelle meitä, meidän keskellemme ja meidän elämäämme ja jopa meidän sydämeemme ja sisimpäämme. Isän lahja meille on elämä, Pojan lahja pelastus ja Pyhän Hengen lahja Isän ja Pojan lahjan eläväksi tekeminen. Pyhä Henki kätkeytyy, salaa itsensä mutta muistuttaa meitä, kuka meidät on luonut sekä ennen kaikkea liittää meidät Kristukseen.

Vain Pyhä Henki voi Henki voi antaa meille uskon Kristukseen ja tehdä meistä hänen todellisia opetuslapsiaan. Usko Kristukseen ei ole vain yksityisasia, vaan kysymys on nimenomaan yhteisestä kristillisestä uskosta, jonka Pyhä Henki antaa meille Kristuksen seurakunnassa ja sen välityksellä. Lähetyskäskyssä Jeesus kehottaa opetuslapsia tekemään kaikki kansat hänen opetuslapsikseen kastamalla ja opettamalla.

Kasteessa Pyhä Henki liittää meidät perustavasti Kristukseen ja tekee meidät henkilökohtaisesti osallisiksi pelastuksesta, jonka Kristus on hankkinut koko ihmiskunnalle. Jumalan sanan julistuksen ja opetuksen välityksellä Pyhä Henki muistuttaa kastetuille, mitä heille on lahjoitettu, ettei heidän kasteensa jää turhaksi. Jumalan lahja pysyy aina voimassa, mutta se voidaan torjua ja jättää käyttämättä.

Lähetyskäsky koskee kaikkia kristittyjä kaikkina aikoina. Vastustuksesta tai jopa vainoista huolimatta evankeliumi on vietävä kaikille kansoille. Evankeliumi Kristuksesta esiintyy aina ehdottomin vaatimuksin, se julistaa: vain tässä yhdessä ainoassa nimessä pelastutaan ja päästään Jumalan luo. Tämä sanoma loukkaa ja herättää väistämättä vastustusta mutta samalla se myös vapauttaa.

Evankeliumi herättää vastustusta meissäkin, jotka on kerran kastettu Kristuksen yhteyteen. Jokainen meistä yrittää harjoittaa jonkinlaista ”valintamyymäläuskonnollisuutta” ja kuvittelee voivansa sulloa Jumalan itse tekemäänsä muottiin, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Pyhän Hengen täytyy särkeä meidän mitättömät muotimme ja samalla meidät itsemme. On suurta armoa, kun näin saa tapahtua. Silloin ymmärrämme, että Vapahtajamme on jotain paljon enemmän ja jotain paljon parempaa kuin osasimme aavistaa.

******** LAINAUS: Salattu Jumala ilmoittaa itsensä

10. Rakas uskonveljeni "raamatusta" = juhotuu849 !

Jumalan vastaus ---> Herra kertoo SINULLE . . . KUN RUKOILET ja PYYDÄT . . . !

******** HUUDA APUA . . . Jumalalta . . . Herra vastaa ja ohjaa . . . AINA . . . ;-)

”Jumalan hätäpuhelinnumero” 5015 eli Psalmin 50 jae 15

"Omatekoisen uskonnon pettäessä ja tietysti muutoinkin on hyvä muistaa ”Jumalan hätäpuhelinnumero” 5015 eli Psalmin 50 jae 15, jossa sanotaan: ”Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.” Todellinen Jumala voi auttaa, mutta häntä on pakko myös kunnioittaa."

******** LAINAUS:

Salattu Jumala ilmoittaa itsensä

Saarna Sääksmäen kirkossa 11.6.2006
    Pyhän Kolminaisuuden päivä
    3. vuosikerta, Matt. 28:16–20

Päivän evankeliumina on siis kaste- ja lähetyskäsky, joka on perin tuttu raamatunkohta. Lähimain kaikki teistä osaavat sen ulkoa, koska se on tapana opetella rippikoulussa. Tämänkin kesän rippikoululaiset, joiden kanssa lähdemme huomenna rippikoulua pitämään, täytyy siihen paneutua. He joutuvat opettelemaan ulkoa kaksi raamatunkohtaa. Toinen niistä on juuri lähetyskäsky ja toinen tietysti pienoisevankeliumi, ”Johannes 3:16”.

Myös kolminaisuudenpäivään läheisesti liittyvä uskontunnustus on yksi rippikoululaisten ulkoläksyistä. Konfirmaatiossa rippikoululaiset lausuvat yhdessä uskontunnustuksen ja ilmaisevat siten, mihin he haluavat uskoa. Mekin tunnustamme yhdessä taas tänään kuten jokaisessa jumalanpalveluksessa yhteisen kristillisen uskomme uskontunnustuksen sanoin.

Sanoja ”yhdessä” ja ”yhteinen” on syytä korostaa erityisesti tänä aikana, jolloin eräänlainen ”valintamyymäläuskonnollisuus” on muotia. Yhä useammat haluavat rakentaa itselleen oman uskonnon ja ajattelevat, että he voivat valita siihen mielensä ja makunsa mukaan aineksia sieltä täältä. Mutta onko tällaisesta omatekoisesta uskonnosta mihinkään silloin, kun sitä todella tarvitaan? Hyvinä päivinä sen kanssa puuhastelu voi tuntua mukavalta, mutta entä sitten, kun joudutaan todelliseen hätään ja tarvitaan ulkopuolista apua ja auttajaa?

Kristillinen kirkon yhteinen ja vuosituhantinen kokemus todistaa siitä, että todellinen Auttaja, Pyhä Kolmiyhteinen Jumala, on olemassa. ”Tämä on varmasti totta.” Näin Luther päättää katekismuksessa uskontunnustuksen eri osien selitykset – jotka nekin aikanaan opeteltiin ulkoa. Saamme yhdessä luottaa siihen, että yhteinen kristillinen uskomme on varmasti totta.

Omatekoisen uskonnon pettäessä ja tietysti muutoinkin on hyvä muistaa ”Jumalan hätäpuhelinnumero” 5015 eli Psalmin 50 jae 15, jossa sanotaan: ”Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.” Todellinen Jumala voi auttaa, mutta häntä on pakko myös kunnioittaa.

Usko Jumalaan on eri asia kuin uskonto. Ihminen voi luoda tai ihmiset voivat yhdessä luoda itselleen uskonnon, mutta Jumala ja usko häneen eivät ole ihmisen hallittavissa. Jumala on meidän käsityskykymme ulkopuolella, hän on tavoittamaton ja salattu. Me emme voi tutkia häntä ja menemme täysin hiljaisiksi hänen edessään. Voimme ainoastaan kunnioittaa ja palvoa häntä ja ihmetellä hänen käsittämätöntä suuruuttaan. Jumala sen sijaan tutkii meidät ja tuntee meidät sisintämme myöten paljon paremmin me itse. Muutoin hän ei Jumala olisikaan.

Voimme tietää Jumalasta vain sen, minkä hän on katsonut hyväksi ilmoittaa meille ja minkä pystymme käsittämään. Raamatun mukaan Jumala on ilmoittanut meille itsestään riittävästi ja riittävän selvästi voidaksemme uskoa ja luottaa häneen. Meillä ei ole mitään perusteita olla uskomatta Jumalan. Psalmissa sanotaan, että ”mieletön on se, joka ajattelee: ’Ei Jumalaa ole.’” (Ps. 53:2)

Juuri näin me kuitenkin usein ajattelemme – ainakin alitajuisesti ja käytännössä eli emme ota Jumalaa huomioon arkisessa elämässämme ja käyttäydymme ikään kuin häntä ei olisi. Toisinaan epäilemme tietoisestikin Jumalan olemassaoloa. Mieleen tulee, että Jumala voisi ilmoittaa itsestään selvemmin, jos hän on olemassa. Vaikka tällaiset ajatukset ovat pohjimmiltaan mielettömiä, ne ovat kuitenkin samalla myös jotenkin ymmärrettäviä eivätkä missään tapauksessa niin mielettömiä kuin kuvitelmat siitä, että jokainen voi löytää ihan oman ja itselleen sopivan jumalan. Ainakin minun mielestäni on kaikkein mielettömintä ja kummallisinta olettaa, että Jumala ja totuus taipuvat sellaisiksi kuin itse kukin haluaa.

Meidän tulee olla Jumalalle äärettömän kiitollisia siitä, että hän kätkeytyy ja verhoutuu mutta ilmaisee silti samalla itsensä meille. Jumalan kolminaisuus on hänen syvin ja perustavin salaisuuteensa, jota me emme voi loppuun asti käsittää, mutta merkillisellä tavalla Jumala on liittänyt tämän salatun olemuksensa pysyvästi ja ikuisesti osaksi ihmisen historiaa ja tehnyt sen samalla meille osittain ymmärrettäväksi. Emme voi koskaan häntä tästä kylliksi kiittää.

Jatkuu . . .
  11. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

VANHA VIESTINI ---> . . . VAIN JUMALALLA ON VALTA TUOMITA.

Kannattaa muistaa . . . EDUSTAN Jumalaa . . . !

TOTEUTAN Jumalan tahtoa . . .

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80363345

Jumalan_henkäys

17.8.2015 21:44

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan.

Mutta, koska "Herran pelko on viisauden alku ..." niin, aika ajoin on myös aivan PAKKO muistuttaa . . . TUOMIOPÄIVÄN TULEMISESTA.

Siksi Jumala on antanut myös tehtävän . . . tuomiopäivän julistamisesta!

Muistakaa kuitenkin . . . VAIN JUMALALLA ON VALTA TUOMITA.

"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan. Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä." Matt. 7:1-5

Huomenna puhdistamme itsemme, Herran tahdon mukaisesti, jotta voisimme keskustella yhteisestä tehtävästämme . . . täydessä Jumalan Rauhassa ja Sovussa.

12. Rakas uskonveljeni "raamatusta" = juhotuu849 !

TÄSSÄ VANHA VIESTINI ---> SINUN ONGELMASI . . . ON JO KÄSITELTY . . .

. . . AIVAN KUTEN OMANIKIN = MYRKYTYSTILA (Freon)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876786/aletaan-hakee--turvallista-palstaa-kirjoittajile-#comment-81169696

Jumalan_henkäys

11.10.2015 3:34

Moni varmasti LOUKKAANTUI . . . tuosta mitä kirjoitin !

Kirjoitit osuvasti Jarmo: "Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita." (5.10.2015 17:17)

PYYDÄN ANTEEKSI . . . tuota kirjoitustani, MUTTA . . .

Minä ITSE - olen TÄLLÄHETKELLÄ erittäin sairas ---> ELI >hirveä ihmisraunio<

Kehossa Freonia ---> MYRKYTYSTILA sairautena . . . :(

******** KIRJOITIT:

sinä voiti ja tahtosi toteutukoon tulen sitten joskus kun pääsen huumevierotuksesta tiedä jos pääsen? kun tuntuu että joudun muumilakksoon eli suljetulle... ;)

minulle kun tuli psykoosi diagnoosi... :(

lähden maanantaina kuntoutukseen...

******** VASTAAN:

TEE niin . . . toivottavasti onnistut . . . ja . . .

. . . PALAA TAKAISIN . . . KUN OLET KUNNOSSA . . . !

RUKOILEMME PUOLESTASI . . . KAIKKI YHDESSÄ . . . ;-)

---------------------------------------------------------

Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 18: 19-20 ---> Jumalan Lupaus

"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa.

Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

---------------------------------------------------------

Rakkaat uskon siskot ja veljet !

******** LAINAUS:

Jumala haluaa keskinäistä sopimusta, ja siellä missä pyhät sopivat rukouksesta, Hän on luvannut vastata heidän rukouksiinsa. Katsokaa, mikä moninkertainen voima on tällaisella rukouksella!

Kun yksi toisensa jälkeen tuo Jumalan eteen voimakkaan rukouksensa,

kun monet vetävät yhdessä samaa köyttä,

kun yhdessä kolkutetaan armon ovelle,

kun palavien sydänten väkevä huuto nousee yhdessä taivaaseen,

ja kun vilpittömän, pyhän rukouksen ääni voimallaan

vavisuttaa taivaan portteja — silloin Jumala vastaa.

******** LAINAUS: Charles Spurgeon

13. Rakas uskonveljeni "raamatusta" = juhotuu849

Kuten JO aikaisemmin ilmoitin, NIIN . . .

. . . Jumala SANOI . . . SINUSSA ON . . . RIIVAAJA . . . !

**** ETSI . . . APUA . . . PAHAN . . . KARKOITUKSEEN ****

Mene . . . Tee Parannus . . . Tule Uudessa Uskossa Takaisin . . . !

Ensimmäinen Johanneksen kirje

1 Rakkaat lapset! Kirjoitan tämän teille, jotta ette tekisi syntiä. Jos joku kuitenkin syntiä tekee, meillä on Isän luona puolustaja, joka on vanhurskas: Jeesus Kristus.

2 Hän on meidän syntiemme sovittaja, eikä vain meidän vaan koko maailman.

--- Todellinen Jeesuksen Kristuksen tunteminen

3 Siitä me tiedämme tuntevamme hänet, että pidämme hänen käskynsä.

4 Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.

5 Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään.

6 Sen, joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.

--- Uusi käsky

7 Rakkaat ystävät! Käsky, jonka teille kirjoitan, ei ole uusi. Se on se vanha käsky, joka teillä on ollut alusta alkaen, se sana, jonka te olette kuulleet.

8 Ja kuitenkin käsky, jonka teille kirjoitan, on uusi: nyt se on toteutunut hänessä ja teissä, sillä pimeys hälvenee ja tosi valo loistaa jo.

9 Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään, on yhä pimeydessä.

10 Joka rakastaa veljeään, pysyy valossa, eikä hänessä ole mitään, mikä veisi lankeemukseen.

11 Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

--- Älkää rakastako maailmaa

15 Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa.

16 Sillä mitä kaikkea maailmassa onkin, ruumiin halut, silmien pyyteet ja mahtaileva elämä, se kaikki on maailmasta, ei Isästä.

17 Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti.

14. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

***** KIRJOITIT: (Poika-Profeetta)

"Mikä ja mitä profeetta tulee tekemään ?"

******** VASTAAN:

TOIMII AINA JA JOKA TILANTEESSA . . . Jumalan tahdon . . . MUKAISESTI . . . !

KIRJOITTAA SEN ILMOITUKSEN, JONKA . . . Jumala PUHUU . . . ;-)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80411612

Jumalan_henkäys

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

"Try to teach my children

To recognise excuse before it acts

From love and conviction to pray

Take good care of what the priests say

After death

it's so much fun'

Little sheep

don't let your feet stray

Happiness is easy

Jesus came to Galilee

sailing on the sea

Jesus came to save our souls

and be a friend to me

Joy be written on the earth

And the sky above

Jesus star that shines so bright

Gather us in love,

Gather us in love"

Talk Talk - Happiness Is Easy

"Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....