PROFETIAN SIVUT ON MEIDÄN IHMISTEN YMMÄRRETTÄVÄ JUMALAN SANAN VALOSSA.MEIDÄN IHMISTEN ON NÄMÄ ASIAT PROFETIAN KAUTTA TUTKITTAVA HENGELLISESTI JA SIIHEN ON USKOVAN IHMISEN SAATAVA JUMALAN VIISAUTTA.
EI PROFETIA OLE PILKKA JA PIELIPIDESIVU,VAAN JUMALAN SANAN TUTKIMISTA JA SEN KAUTTA KESKUSTELUA,POHTIMISTA JA TUTKIMISTA JUMALAN SANAN KAUTTA.EI NYKYINEN TAPA OLE SIVUILLA RAKENTAVA.
SIELLÄ USKOVAN IHMISEN TILA SUPISTETAAN HÖLYNPÖLYLLÄ JA PILKALLA.
HYVÄ KÄYTÖS KUULUU PERUSSIVISTYKSEEN.ELÄMÄ ITSESSÄÄN JO OPETTAA IHMISTÄ KASVAMAAN TOTUUDEN ETSIMISEEN.KAIKKI ME OLLAAN KASVUA TARVITSEVIA JA SIIHEN TARVITSEMME JUMALAN VIISAUTTA.
1KOR.2:9-16,TÄMÄ RAAMATUN PAIKKA KERTOO KIRJOUTUKSEENI VASTAUKSEN,SILLE JOKA TUTKII HENGELLISESTI ASIOITA.
USKOVANA JEESUKSEN OMANA TÄSSÄ AJASSA VOI NÄHDÄ KAIKEN HYVÄN KASVUN JOUTUVAN REVITTÄVÄKSI JA HERJATTAVAKSI.ME IHMISET TARVITSEMME VIISAUTTA JA YMMÄRRYSTÄ,MITÄ ON JUMALAN RAKKAUS JA ILMAN RAKKAUTTA ON KAIKKI KUOLLUTTA JA TYHJÄÄ.
RAKKAUS ON VÄKEVÄMPI KUIN KUOLEMA.SE ON JUMALAN SANASSA SANOTTU.TÄSSÄ ON ASIOIDEN POHTIMISEEN MIETTIMISTÄ.ARMOSSA ELÄMÄÄ JEESUKSESSA KRISTUKSESSA SIUNAUKSIN Mari.
PROFETIAN PALSTAN ASIAA!!!
98
69
Vastaukset
- asfgasfgsg
Hullulla napsahti taas.
- dfsfds
fdds
- mikäolet
oletko farisealainen?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Farisealaiset
Farisealaiset eli fariseukset (hepreaksi פרושים, perushim, sanasta parash, "erottaa", lat. pharisæ|us, -i) olivat juutalainen uskonnollis-kansallinen puolue nykyisen Israelin alueella. Farisealainen puolue syntyi alemman papiston keskuudessa noin vuonna 100 eaa. vastavoimaksi ylemmän papiston saddukealaisille. He pitivät itseään juutalaisten uskonnollisina johtajina. Farisealaisille tunnusomaista oli juutalaisen lain tarkka noudattaminen pienimpiäkin yksityiskohtia myöten.
Fariseukset olivat yhteiskunnallinen liike, johon jäseniä liittyi kaikista yhteiskuntaluokista. Tavallisen kansan keskuudessa fariseukset olivatkin suosittuja yläluokkaisiin ja aristokraattisiin saddukealaisiin verrattuna. Suosiota kansan keskuudessa lisäsi myös Rooman miehittäjähallinnon vastustaminen ja vahva kansallismielisyys, johon liittyi hellenististen vaikutteiden vastustaminen juutalaisessa yhteiskunnassa. Fariseukset eivät kuitenkaan varsinaisesti olleet aktiivisessa vastarinnassa. Liikkeen piirissä oli myös sovinnaisempia näkemyksiä, joiden mukaan Rooman kanssa toimeen tuleminen oli järkevää, koska se takasi kohtalaisen rauhalliset olot.
Fariseuksille tunnusomaista oli tiukka sitoutuminen Mooseksen lakiin ja vanhinten säädöksiin, joita oli noudatettava tiukasti. He eivät noudattaneet vain Mooseksen lakia, vaan myös suullista perimätietoa. Paljolti fariseusten vaikutuksesta syntyi nykyisen kaltainen laki-keskeinen juutalaisuus. Vanha uhrausten, Jerusalemin temppelin ja vuotuisten yhteisten juhlien ympärille rakentunut juutalaisuus koki lopullisen romahduksen roomalaisten tuhottua Jerusalemin temppelin vuonna 73. Saddukeusten aristokratia murtui, ja juutalaisuus siirtyi yhä vahvemmin koteihin ja synagogiin.
Raamatun Uudessa testamentissa farisealaiset esitetään Jeesuksen vastustajana.lähde? Fariseusten vastustajina puolestaan esitettiin saddukeukset. Toisin kuin saddukeukset farisealaiset uskoivat kuolemanjälkeiseen elämään, kuolleiden ylösnousemukseen ja enkeleiden olemassaoloon. Apostoli Paavali oli alun perin fariseus nimeltään Saulus Tarsolainen.
Jeesus oli itse lähimpänä farisealaisia kuin muita Israelin tuon ajan puolueita, saddukeuksia, selootteja ja essealaisia.lähde? Fariseusta käytetään myös synonyyminä ulkokultaisuudelle Uuden testamentin evankeliumien painotusten mukaan.
»Mooseksen istuin on nyt lainopettajien ja fariseusten hallussa. Tehkää siis niin kuin he sanovat ja noudattakaa heidän opetustaan. Älkää kuitenkaan ottako oppia heidän teoistaan, sillä he puhuvat yhtä ja tekevät toista. He köyttävät kokoon raskaita ja hankalia taakkoja ja sälyttävät ne ihmisten kannettaviksi, mutta itse he eivät halua niitä sormellaankaan liikauttaa. Kaiken minkä tekevät he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin. He käyttävät leveitä raamatunlausekoteloita ja panevat viittaansa isot tupsut, he istuvat pidoissa mielellään kunniapaikalla ja synagogassa etumaisilla istuimilla ja ovat hyvillään, kun ihmiset toreilla tervehtivät heitä ja kutsuvat heitä rabbiksi.»
(Matt. 23:2-7)
Jeesuksella ja fariseuksilla oli kuitenkin hyvin vähän teologisia eroja. Jeesuksen kritiikki suuntautui siihen, että fariseukset eivät eläneet kuten he opettivat, ja että fariseukset painottivat mishnaa halakhan sijaan, ja lain kirjainta sen hengen sijaan.- JumalanArmo40
Luettu on.
- dsfdfs
dsffdsds
- tretreter
retretw
- mikäolet
vai oletko saddukealainen?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saddukeukset
Saddukeukset olivat helleeninen juutalainen yläluokka ja puolue, joka syntyi hasmonialaisaikana noin 150 eaa. ja vaikutti aina Jerusalemin hävitykseen asti 70 jaa.
Nimityksen "saddukeus" ajatellaan juontuvan pappi Sadokin nimestä. Hän palveli kuningas Daavidin ylipappina. Saddukeukset hyväksyivät vain Tooran pyhäksi kirjaksi. Uskonnollisesti he olivat järkeisuskoisia, eivätkä uskoneet yliluonnolliseen. Saddukeuksille uskonto oli elämää varten, eikä elämä uskontoa. Tämän takia heidän käyttäytymistään leimasi usein nautinnollisuuden tavoittelu.
Saddukeuksiin kuului papiston yläluokan edustajia, mutta myös varakkaita maanomistajia ja muita vaikutusvaltaisia henkilöitä. Raamatussa heidät esitetään farisealaisten vastustajina. Saddukeukset hävisivät kansansuosiossa fariseuksille, koska toimivat yhteistyössä juutalaisuuteen nähden pakanallisen Rooman hallinnon kanssa, olivat myötämielisiä hellenistiselle kulttuurille ja olivat varakkaina yläluokkaisina kaukana tavallisen kansan elämästä.
Saddukeusten motiiveihin sopi hyvin yhteistyö Rooman miehittäjähallinnon kanssa, koska se takasi heidän oman asemansa säilymisen. Heidät esitetään Uudessa Testamentissa Jeesuksen vastustajina.
Saddukeukset eivät uskoneet ylösnousemukseen, kristittyjen uskon tärkeimpään asiaan. He siis vastustivat Jeesusta tälläkin tavalla.- bvcvbc
bvcvbc
- gfdfgd
gdfgfg
- JumalanArmo40
Justiinsa niin.
- kirjoituksista
oletko muuten tämä henkilö?
oletko sama henkilö kun pyhä järjestys tai tunnetko häntä?
Kristuksen Tsaari?
raamatusta
7.9.2015 17:06
toimiiko tämä henkilö palstalla tällä hetkellä?
Kristuksen Tsaari
2.2.2010 11:05
Olen aavistanut jo vuosia kuka olen ja Jumala on lisännyt tietoisuuttani siitä oman aikataulunsa mukaisesti ja vieläpä niin, etten tiedä kaikkea itseeni liittyvää liian aikaisin, jotta en menisi pilaamaan jotakin sen tähden.
Otan Jumalalta ja Kristukselta saamani tehtäväni todellakin vakavasti enkä muuta voi. Ja voi minua, jos pistän sen leikiksi. Silloinhan minulle käy kuten muillekin Jumalan ja Kristuksen vihollisille.
Jos näiden viestien lukijat todellakin ymmärtäisivät, missä tilanteessa he ovat, he itkisivät aamusta iltaan ja/tai tulisivat hulluiksi. Te, jotka olette hyväksyneet Lissabonin sopimuksen alaisen Suomenmaan, olette juuri nyt ylittämässä tai jo ylittäneet sen rajan, jonka tuolla puolen te menetätte oikeutenne omistaa ja hallita maata sekä monet muutkin oikeutenne. Pelkästään uutisotsikoiden lukeminen kertoo mitä on tapahtumassa - jos on mitään Jumalan antamaa ymmärrystä.
Te todellakin olette satimessa ettekä te siitä ulos pääse kuin tiettyjen varauloskäytävien kautta, joista tärkeä tietämys ja järjestely eli avain on minulla. Muun muassa tästä syystä minä olen portti ulos vapauteen. Pilkatkoon kuka haluaa, hänelle sitä porttia ei ainakaan avata. Minä voin suorastaan nauraa hänelle, niin naurettavaa ja halveksittavaa hänen vastustelunsa on. Tällaiset ressukat ovat jo hävinneet, vaan eivät sitä käsitä.
Teistä juuri kukaan ei ymmärrä sitä, että teidän täytyy täyttää tietyt Jumalan Sanan ja lain vaatimukset päästäksenne ulos. Tiedättekö ne? Minun on annettu tietää eräät ratkaisevat sellaiset ja olen toiminut sen mukaisesti.
Jos teillä on mitään ymmärrystä, käsityskykyä päässänne tai edes jossakin sisimmässänne, teidän tulisi kyllä vaistota, että minä en puhu pötyä, vaan tässä on jotakin vakavasti huomioitavaa. Ja minä seison sanojeni takana, sillä niiden takana seisoo Kristus ja Jumala.
Minä voin aivan huoleti, omatunto puhtaana pyytää teitä laskemaan Jumalalle ja Kristukselle kuuluvan omaisuutenne jalkojeni juureen, jotta se jaettaisiin Kristuksen kuningaskuntaan kuuluvien kesken oikeudenmukaisesti niin kuin on säädetty. Liittymisenne minuun kaikkine Jumalan hyväksymine resursseinenne on ainoa mahdollisuutenne säilyttää edes se osa omaisuudestanne itsellänne, joka teille Jumalan lain mukaan kuuluu.
Jos taas annatte sen vihollisen haltuun, syyllistytte varastamiseen Jumalalta ja Kristukselta, mistä vähin rangaistus on omaisuutenne menettäminen kaksinkertaisesti.
Vihollinen tietää tämän ja toimii sen mukaisesti, sillä Jumala pakottaa vihollisenkin toimimaan tahtonsa mukaisesti eli tässä tapauksessa rankaisemaan teitä. Sitäpaitsi asiat on jo valmisteltu tämän mukaisesti valtaeliitin suunnitelmissa. Te vain ette näe sitä. Ei kukaan voi vastustaa Jumalan Sanaa ja lakia, ei edes saatana. Mutta monet teistä, jopa uskovan nimikettä kantavat yrittävät sitä. Katsotaanko, miten käy.
Te olette nyt satimessa ja avain ulospääsyyn on minulla. Näin Jumala ja Kristus ovat sen suunnitelleet. Kaikki pilkkaajat toimivat itseänsä ja toisia pulassa olijoita vastaan, joten miksi ette käske heidän olla hiljaa. Hehän estävät teitä pääsemästä ulos. Kuinka tyhmiä te oikein olette?
Minä olen erittäin vihainen pilkkaajille ja epäilijöille siitä, että heidän toimintansa estää minua auttamasta teidän hädässä olevia veljiänne ja sisarianne. Näinkö paljon te heitä vihaatte? Minä pystyn aloittamaan heidän ylösnostamisensa tietyin ehdoin. Vai annatteko heidän kuolla surkeuteensa?
Jos joku muu tietää jonkin muun keinon kuin mikä minulla on vihollisen leiristä ulkona olemiseen, kertokoon sen muillekin. Se on hänen velvollisuutensa ja todistakoon myös, että se toimii suhteessa Lissabonin sopimuksen alaisen Euroopan Unionin viranomaisiin. No, miten on? Odotan mielenkiinnolla vastauksia.
Enkä minä kerää itselleni omaisuutta ja kunniaa, vaan tavoittelen Jumalan Pyhän tahdon, Sanan, lain ja järjestyksen toteuttamista. Jos haluatte samaa ja päästä ulos saatanan yhteiskuntajärjestelmästä ja tulevasta orjuudestanne, miksi ette kokoa edustajia itsellenne hakemaan minua ja sitten minä ilmoitan itseni heille - sitten, kun olette tosissanne.
Minä olen täällä auttamassa teitä ja todellakin pystyn siihen Jumalan ja Kristuksen opastamana. Jos tietäisitte, miten voin teitä auttaa, itkisitte lohdutuksesta ja ilosta.
Hylätkää minut Jumalan ja Kristuksen lähettämän, niin edessänne on todellinen maanpäällinen helvetti. Varmasti.
Kristuksen Tsaari - kirjoituksista
vähän mietteitä kirjoituksesta...
miten kuule luulet että minulla kun on luottotiedot menneet ja olen se 30 000 tuhatta velkaa joka on ulosotossa niin milläpä nostat minut täältä yylös? ;)
minulla ei tosi ole mitään enää... :)
olenhan syyllistynyt kaikkeen tähän josta kirjoitat... ;)
miten sinusta voisi tulla minun pelastaja? jos et enää minua voi pelastaa ja nostaa ylös kun olenhan "sitonut itseni maallisiin" ja lissabonin sopimukseen... ;)
sinäkö voit minut vapauttaa? :)
olet jauhanut tätä ainakin niin kauan kun olen ollut palstalla... ;)
joten jos tiedät ulos pääsyn niin kerro ihmeessä... ;)
"Jos näiden viestien lukijat todellakin ymmärtäisivät, missä tilanteessa he ovat, he itkisivät aamusta iltaan ja/tai tulisivat hulluiksi. Te, jotka olette hyväksyneet Lissabonin sopimuksen alaisen Suomenmaan, olette juuri nyt ylittämässä tai jo ylittäneet sen rajan, jonka tuolla puolen te menetätte oikeutenne omistaa ja hallita maata sekä monet muutkin oikeutenne. Pelkästään uutisotsikoiden lukeminen kertoo mitä on tapahtumassa - jos on mitään Jumalan antamaa ymmärrystä."
"Te olette nyt satimessa ja avain ulospääsyyn on minulla. Näin Jumala ja Kristus ovat sen suunnitelleet. Kaikki pilkkaajat toimivat itseänsä ja toisia pulassa olijoita vastaan, joten miksi ette käske heidän olla hiljaa. Hehän estävät teitä pääsemästä ulos. Kuinka tyhmiä te oikein olette?"
"Jos joku muu tietää jonkin muun keinon kuin mikä minulla on vihollisen leiristä ulkona olemiseen, kertokoon sen muillekin. Se on hänen velvollisuutensa ja todistakoon myös, että se toimii suhteessa Lissabonin sopimuksen alaisen Euroopan Unionin viranomaisiin. No, miten on? Odotan mielenkiinnolla vastauksia." - JumalanArmo40
Rakas uskonveljeni !
"oletko muuten tämä henkilö?"
"oletko sama henkilö kun pyhä järjestys tai tunnetko häntä?"
"Kristuksen Tsaari?"
-----------------------------------------------------------------------
En, enkä lukenut enää tuosta eteenpäin, ei tarvitse lukea.
"joten jos tiedät ulos pääsyn niin kerro ihmeessä... ;)"
Raamatussa sanotaan näin, ohjatkoon se sinut oikealle tielle:
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 14:1-6
Tie, totuus ja elämä
Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun.
Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.
Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen.
Tuomas sanoi hänelle: "Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?"
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
-------------------------------------------------------------------
Ja lisäksi myös tarpeeksi . . . nöyryyttä - ja - kärsivällisyyttä . . . :)
ja vielä siihen lisäksi ne kolme . . .
******** USKO - TOIVO - RAKKAUS ********
Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi.
Kolossalaiskirje 3:12-14 ---> Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi
Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, lempeyteen ja kärsivällisyyteen.
Pitäkää huolta, että tulette toimeen keskenänne, antakaa anteeksi toisillenne, vaikka teillä olisikin moittimisen aihetta. Niin kuin Herra on antanut teille anteeksi, niin antakaa tekin.
Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi.
JATKUU LAINAUKSELLA . . . - JumalanArmo40
LAINAUS:
raamatusta
5.9.2015 10:23
"Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."
Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille
Luku 12:1-27 ja 13
1. kuten ruumiston yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kiakki ruumiin jäsenet, vaikkan iitä on monta, ovat yksi ruumis, nin kuin Kristuskin.
13. Me olemme näet kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi [surakunta]ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita. Me kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
14. Eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on monta.
15. Jos jalka sanoisi. Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.
16. Jos korva sanoisi: Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.
17. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? jos taas kuulona, missä olisi silloin hajuaisti?
18. Jumala on näet asettanut jäsenet, kunkin niistä, niin kuin on tahtonut.
19. jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi?
20. Nytpä jäseniä onkin monta ja vain yksi ruumis.
21. Silmä ei saata sanoa kädelle: En tarvitse sinua, eikä pää jaloille: En tarvitse teitä.
22. Päin vastoin, juuri ne ruumiin jäsenet jotka näyttävät heikoimmilta, ovat välttämättömiä.
23. Ne ruumiin jäsenet, jotka meistä eivät ole erityisen arvokkaita, me me verhoamme sitä huolellisemmin. Ne, joita häpeämme, me sitä häveliäämmen peitämme.
24. Ne taas joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Jumala on näet liittänyt ruumiin yhteen siten että on antanut halvempiarvoisille suuremman kunnian,
25. ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toisistaan.
26. jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki kärsivät sen kanssa, jos yksi jäsen saa kunniaa, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.
27. Te olette Kristuksen [seurakunta]ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniään.
13
1. vaikka minä puhisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulla ei olisi rakkautta, en olisi mitään.
3. Vaikka jakelisin kaiken omaisuuteni nälkäisten ruokimiseksi ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, se ei minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile.
5. Ei käyttäydy sopimattomasta, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
7. Kaiken se peittää, kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaikkea se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä. Mutta profetoiminen katoaa, kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto häviää.
9. Tietomme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista.
10. kun tulee täydellinen, katoaa vajavainen.
11. kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja ajattelin kuin lapsi.
Tultuani mieheksi hylkäsin sen, mikä kuuluu lapsuutee.
12. Nyt me näemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin.
Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta silloin tiedän täydellisesti, kuten itsenikin täysin tunnetaan.
13. Niin pysyvät nämä kolme usko, toivo, rakkaus.
Mutta suurin niistä on rakkaus.
aamen - voi.voi.voi
Voi, voi, voi...
- mikäolet
vai oletko sekoitus kumpaakin?
- HerranARMOSSA
LUE RAAMATTUA JA ETSI TOTUUTTA,ETTÄ PELASTUISIT JUMALAN ARMOSSA,SILLÄ JUMALAN SANASSA SANOTAAN JOKA EI TEE PARANNUSTA JA TUNNUSTA SYNTEJÄÄN JOUTUU TUOMIJOLLE.SYNNIT SAA ANTEEKSI AINOSTAAN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA.KAIKKI SANAT JA HERJAAMISETKIN ON SYNTIÄ JA KÄYTÖKSEN HEDELMÄT NÄKYVÄT KAIKESSA.MINÄ VASTAAN SIKSI SINULLE,ETTÄ ALKAISIT NÄHDÄ TUON KÄYTÖKSESI HEDELMÄN,SILLÄ SINÄ NIMITTELET KAIKKEA HYVÄÄ,MIKÄ ON SIVULLA.ARMAHDA HERRA MEITÄ NÄKEMÄÄN METSÄÄ PUILTA.KAIKKI ME OLEMME SYNTIÄ TEHTEET JA OLEMME JUMALAN ARMOA VAILLA.TÄMÄ LÖYTYY RAAMATUSTA.LUE TÄMÄ JA MIETI,KUN SEURAAVAN KERRAN KIRJOITAT,MITEN SINUT NÄHDÄÄN SIVUILLA.JUMALAN RAKKAUDELLA ON VALTAVA VOIMA JA MUUTOS ELÄMÄÄN TULEE JUMALAN ARMOSSA JA KASVUSSA.
- OsaatOpettaa
Kiitos nim. Herran armossa.
- Amennn
Amen.
- JumalanArmo40
Kun on noin paljon energiaa, niin sen voisi käyttää hyödyksi !
- cxzcczz
czx
- kirjoituksista
HerranARMOSSA kirjoitti:
LUE RAAMATTUA JA ETSI TOTUUTTA,ETTÄ PELASTUISIT JUMALAN ARMOSSA,SILLÄ JUMALAN SANASSA SANOTAAN JOKA EI TEE PARANNUSTA JA TUNNUSTA SYNTEJÄÄN JOUTUU TUOMIJOLLE.SYNNIT SAA ANTEEKSI AINOSTAAN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA.KAIKKI SANAT JA HERJAAMISETKIN ON SYNTIÄ JA KÄYTÖKSEN HEDELMÄT NÄKYVÄT KAIKESSA.MINÄ VASTAAN SIKSI SINULLE,ETTÄ ALKAISIT NÄHDÄ TUON KÄYTÖKSESI HEDELMÄN,SILLÄ SINÄ NIMITTELET KAIKKEA HYVÄÄ,MIKÄ ON SIVULLA.ARMAHDA HERRA MEITÄ NÄKEMÄÄN METSÄÄ PUILTA.KAIKKI ME OLEMME SYNTIÄ TEHTEET JA OLEMME JUMALAN ARMOA VAILLA.TÄMÄ LÖYTYY RAAMATUSTA.LUE TÄMÄ JA MIETI,KUN SEURAAVAN KERRAN KIRJOITAT,MITEN SINUT NÄHDÄÄN SIVUILLA.JUMALAN RAKKAUDELLA ON VALTAVA VOIMA JA MUUTOS ELÄMÄÄN TULEE JUMALAN ARMOSSA JA KASVUSSA.
etkös tunne minua raamatusta veljeäsi?
pitää vähän koetetella inua ja katsoa mikä olet miehiäsi ennen kuin saat luottamukseni... ;) - kirjoituksista
kjtstrlyh
10.9.2015 22:07
"Olen kuitenkin muutamasta asiasta kanssasi eri mieltä: Olen sitä mieltä, että Jeesus ei noussut haudastaan, olen sitäkin mieltä, että Maria ei ollut neitsyt Jeesuksen saadessaan, vielä olen sitä mieltä, että Mooses ei saanut laintaulujaan jumalalta käteensä, ja sitäkin mieltä, että minkäänlaista veden paisumusta, jossa kaikki hukkuivat ei ole ollut, sen kummemmin kuin baabelin tormiakaan.
Olen kuitenkin vähän sitä mieltä että Jumaluus voi hyvinkin olla olemassa Voima josta kaikki on lähtöisin, sekä hyvä, että paha, niin että hyvä tulee esille kun sitä kunnioitetaan, samalla paha paljastuu, se on oikeudenmukaisen ja hyvän Jumalan * tahto, jotta uskolliset, lojaalit sielut pelastuisivat......"
toinen selvittämättä oleva asia on tämä uskotko näin?
minä ainakin uskon Jeesuksen ylösnousseen... ;)
- JumalanArmo40
Amen! Huomenta ja Herran rauhaa teille kaikille siskoille ja veljille.
1KOR.2:9-16
2:9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat."
2:10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
2:11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
2:12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
2:13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
2:15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
2:16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.
15-Tulkitsen nyt kuitenkin siitä huolimatta -Teitä näin:
Te olette kuin opetuslapsia, joilla ei ole nyt mitään muuta tekemistä, kuin harjoitella Jumalan sanan julistusta - ihan hyvä !
Mutta jos nyt kuitenkin tekisitte jotain muuta, ettei kaikki muut tuolla suutu.
LAITETAAN TEIDÄT NYT SITTEN TUTKIMAAN HYÖDYLLISESTI !
Jos tosissaan ja hyödyllisesti haluaa tutkia Raamattua, niin seuraava haaste olisi Teille:
Etsikää Raamatusta kaikki Jeesuksen ihmeteot ja listatkaa ne tähän keskusteluun, seuraavaan tärkeysjärjestykseen:
1. Jeesuksen ihmisille tekemät Raamatulliset ihmeparantamiset - aikajärjestys
2. Jeesuksen tekemät muut Raamatulliset ihmeet - aikajärjestys
Käyn täällä katsomassa miten edistyy :)
Psalmit 40:2-12
40:2 Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
40:3 Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.
40:4 Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.
40:5 Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
40:6 Herra, minun Jumalani, suuret ovat sinun ihmetekosi ja sinun aivoituksesi meitä kohtaan. Ei ole ketään sinun vertaistasi. Niitä minä tahdon julistaa, niistä puhua, niitten paljous on suurempi, kuin luetella taidan.
40:7 Teurasuhriin ja ruokauhriin et sinä mielisty; minun korvani sinä avasit, polttouhria ja syntiuhria sinä et vaadi.
40:8 Silloin minä sanoin: "Katso, minä tulen; kirjakääröön on kirjoitettu, mitä minun on tehtävä.
40:9 Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."
40:10 Minä julistan vanhurskautta suuressa seurakunnassa; katso, en minä sulje huuliani. Sinä, Herra, sen tiedät.
40:11 Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.
40:12 Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.
Siunausta ja Herran rauhaa !- JumalanArmo40
Otatteko haasteen vastaan ?
Jäikö tuohon haasteeseen jotain epäselvää ? - hjnfhjfgyjhrt
JumalanArmo40 kirjoitti:
Jäikö tuohon haasteeseen jotain epäselvää ?Minä ei ummarra. Sinä kirjoittaa lasdkfjasldk kdfsgldfh werwer niin minä ummartaa. Se profeettakieltä!
- xczv
vxcz
- vxcz
vcxz
- Mielestäni
JumalanArmo40 kirjoitti:
Jäikö tuohon haasteeseen jotain epäselvää ?Hieman vierasta ajatusta.
- cxv
cvx
- jhkh
m,n
- raamattupalstalle
täällä kyllä keskustellaan profetioista ja profetioinnista ei raamatusta, raamattu palsta on erikseen joten siirry sinne juttelemaan raamatusta... ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/kristinusko/raamattu- OpiskeleAsiaaVielä
Vitsi varmaan, sillä ilman raamattua ei profetiaakaan ja kaikki profetiat tulee koetella Raamarunsanaa vastaan.
Raamattu osiossa eri näkökulmia Raamatusta. Ei keskity profetaalliseesn ajatukseen. - PyydäViisauttaHerralta
raamattupalstalle
12.9.2015 22:32
Uusi
täällä kyllä keskustellaan profetioista ja profetioinnista ei raamatusta,... - raamattupalstalle
kyllä raamatussa on profetiaa ja profetioita tänne ja lopun ajalle ja profetiat ja profetointi koetellaan raamtulla...
mutta viime aikaisista alotuksista suurin osa kuuluisi raamattu palstalle... ;)
luuleeko palstakeisari että vain hän yksin ymmärtää raamattua? - HÄPEÄnarri
Älä ikinä tee sitä virhettä sydämellesi. että erotat raamatun profetioista,
- PoisPahuus
raamattupalstalle kirjoitti:
kyllä raamatussa on profetiaa ja profetioita tänne ja lopun ajalle ja profetiat ja profetointi koetellaan raamtulla...
mutta viime aikaisista alotuksista suurin osa kuuluisi raamattu palstalle... ;)
luuleeko palstakeisari että vain hän yksin ymmärtää raamattua?Profetia on Jumalan puhetta ja Raamattu on Jumalan sanaa.
Ei muutu asiat ellei Jumala itse niitä muuta.
On turha luulla ymmärtävänsä Raamattua, sillä sitä ei ymmärrä kukaan, ellei Pyhä Henki sitä avaa ihmiselle ja harvemmin Pyhä Henki jakaa viisautta julkirienaajalle, pilkkaajalle ja Jumalan kieltäjälle. - jooopaajooo
HÄPEÄnarri kirjoitti:
Älä ikinä tee sitä virhettä sydämellesi. että erotat raamatun profetioista,
"Profetia on Jumalan puhetta ja Raamattu on Jumalan sanaa.
Ei muutu asiat ellei Jumala itse niitä muuta.
On turha luulla ymmärtävänsä Raamattua, sillä sitä ei ymmärrä kukaan, ellei Pyhä Henki sitä avaa ihmiselle ja harvemmin Pyhä Henki jakaa viisautta julkirienaajalle, pilkkaajalle ja Jumalan kieltäjälle."
lyö vaan lyötyä kyllä sinä vielä joudut tilille sanoistasi ja teoistasi ja siitä kuinka tallaat ja morkkaat muita...
kuule mitä siihen sanot että olen jo tehnyt kaikki virheet?
joten tuomitse vaan minut ei se enää minua haittaa jos se on Herran tahto että joudun helvettiin ni sitten joudun en minä sille mitään voi...
sinun oppiesi mukaan joudun jo helvettiin... ;) Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !
TÄMÄ HAASTE ON KESKUSTELUN ALOITTAJALLE !
Jos ottaa haasteen vastaan, niin tutkimuksen voi tehdä ihan missä haluaa, vaikka keittiön pöydän ääressä . . . keskittykää olennaiseen . . . :)
Kukaan ei ole vielä ottanut haastetta vastaan !
Voin myös itse etsiä kaikki Jeesuksen ihmeteot ja kaikki muutkin Raamatun ihmeet, yhdessä Jumalan kanssa, sekin sopii . . . jos ei muut halua !
-------------------------------------------------------------------------------
Te olette kuin opetuslapsia, joilla ei ole nyt mitään muuta tekemistä, kuin harjoitella Jumalan sanan julistusta - ihan hyvä !
Mutta jos nyt kuitenkin tekisitte jotain muuta, ettei kaikki muut tuolla suutu.
LAITETAAN TEIDÄT NYT SITTEN TUTKIMAAN HYÖDYLLISESTI !
Jos tosissaan ja hyödyllisesti haluaa tutkia Raamattua, niin seuraava haaste olisi Teille:
Etsikää Raamatusta kaikki Jeesuksen ihmeteot ja listatkaa ne tähän keskusteluun, seuraavaan tärkeysjärjestykseen:
1. Jeesuksen ihmisille tekemät Raamatulliset ihmeparantamiset - aikajärjestys
2. Jeesuksen tekemät muut Raamatulliset ihmeet - aikajärjestys
Käyn täällä katsomassa miten edistyy :)
-------------------------------------------------------------------------------
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.- EiSamastakysymys
Tämän ketjun aloittaja ei haasta ketään, eikä mihinkään. Lue aloitus uudelleen.
Katso tarkasti ja näe nimimerkkien ero alotuksen ja nimimerkin välillä, joka haastaa jotain outoa. - palstanäkymiä
palstannäkymiä
12.9.2015 21:49
tulevaisuuden näkymiä tälle palstalle palstakeisari saa edelleenkin jutella yksinään täällä ja tehtailla aloituksia yksin maailman loppuun asti...
ei tänne mitään rakentavii keskusteluja enää tule muodostumaan eikä muutakaan keskustelua...
tälle käy niin että palsta tulee kuolemaan ja tänne jää vaan yksin palsta keisari ja liuta ateisteja...
ei täällä ku jotkut uskovat enää tämän jälkeen käy ku silloin tällöin lukemassa tai vilkaisemassa palstaa ja lähtevät heti pois...
kun palstakeisari ajaa muut uskovat pois täältä sen takia täällä on moni vanha kirjoittaja lähtenyt pois...
niin itsekkin...
siinähän juttelee yksin ateistien ja itsensä kanssa ja tehtailee alotuksia loputtomasti ihan rauhassa mun puolesta saa jäädäkkin yksnäiseksi sudeksi tänne palstalle...
luuletko että ketään kiinostaa sinun hasteesi ja kukaan ottaaa siihen osaa?
voit ihan itse tuoda kaikki ihmeet tänne ja listata ne itse Herrasi kanssa...
mitä ihmeen merkitystä sun haastellasi on kenellekkään?
mitä hyötyä siitä on kenellekkään laittaa ne aikajärjestykseen?
luuletko että olemme lapsia jotka ei mitään ymmärrä?
jokainen uskova itse lukee raamattua sehän on uskovan velvollisuus... :)
ei haasteessasi ainakaan minulle ole mitään uutta kun olen nämä jo ihan itse opiskellut... ;)
pidä tunkis... EiSamastakysymys kirjoitti:
Tämän ketjun aloittaja ei haasta ketään, eikä mihinkään. Lue aloitus uudelleen.
Katso tarkasti ja näe nimimerkkien ero alotuksen ja nimimerkin välillä, joka haastaa jotain outoa.Rakas "EiSamastakysymys" !
Minun kommentti liittyy nyt koko tähän keskusteluketjuun.
Ei ole pakko . . . ymmärtää.
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.palstanäkymiä kirjoitti:
palstannäkymiä
12.9.2015 21:49
tulevaisuuden näkymiä tälle palstalle palstakeisari saa edelleenkin jutella yksinään täällä ja tehtailla aloituksia yksin maailman loppuun asti...
ei tänne mitään rakentavii keskusteluja enää tule muodostumaan eikä muutakaan keskustelua...
tälle käy niin että palsta tulee kuolemaan ja tänne jää vaan yksin palsta keisari ja liuta ateisteja...
ei täällä ku jotkut uskovat enää tämän jälkeen käy ku silloin tällöin lukemassa tai vilkaisemassa palstaa ja lähtevät heti pois...
kun palstakeisari ajaa muut uskovat pois täältä sen takia täällä on moni vanha kirjoittaja lähtenyt pois...
niin itsekkin...
siinähän juttelee yksin ateistien ja itsensä kanssa ja tehtailee alotuksia loputtomasti ihan rauhassa mun puolesta saa jäädäkkin yksnäiseksi sudeksi tänne palstalle...
luuletko että ketään kiinostaa sinun hasteesi ja kukaan ottaaa siihen osaa?
voit ihan itse tuoda kaikki ihmeet tänne ja listata ne itse Herrasi kanssa...
mitä ihmeen merkitystä sun haastellasi on kenellekkään?
mitä hyötyä siitä on kenellekkään laittaa ne aikajärjestykseen?
luuletko että olemme lapsia jotka ei mitään ymmärrä?
jokainen uskova itse lukee raamattua sehän on uskovan velvollisuus... :)
ei haasteessasi ainakaan minulle ole mitään uutta kun olen nämä jo ihan itse opiskellut... ;)
pidä tunkis...Kiitos Rakas "tosiuskova" !
OK . . . etsin nöyrästi ne itse . . . :)
Tuo vastauksesi . . . nosti palstan tasoa . . . nostiko ?
"pidä tunkis..."
Vastasit juuri Jumalalle noin !
Ne kohdat etsitään pakanoita varten . . . kohta tehdään Jeesuksen ihmeparantamisia taas, kuten Raamatussa.
Toivottavasti tajuat joskus.
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.- jooopajaooo
sähän se hauska heppu oot? ;)
luulet tietäväsi musta kaiken ja mitä oon tehnyt?
sitten uskon että olet Herran palvelija jos kysyt mitä Herra sinulle minusta kertoo ja saat mun luvalla tuoda sen tänne palstalle...
katsotaan mikä pitää paikkaa ja mikä ei? :)
"Tuo vastauksesi . . . nosti palstan tasoa . . . nostiko ?
"pidä tunkis..."
Vastasit juuri Jumalalle noin !"
luuletko että uhkauksesi minua pelottaa?
et ole Herra joten en sinua ja uhkauksiasi pelkää... ;)
kuule mitä jos sanon sinulle että olen tupla juudas?
joten enköhän ole tehnyt Herralle paljon pahemmin mitä luulet?
vai pystykö itse tai kukaan täällä tekemään Herralle juudakset?
joten sano minulle mitä vaan ja tuomitse minut miten vaan mutta täällä vielä ollaan etkä sinä sille mitään voi... ;)
jos joudun helvettiin ni sitten joudun en minä sille voi mitään jos Herra on niin päättänyt mutta kyllä tekin joudutte sanoistanne ja teoistanne vastaamaan niin kuin minäkin... ;) - jooopaajaooo
mulla ei oo enää mitään hävittävää kuten teillä minä olen jo hävinnyt kaiken mulla ei oo enää ku voitettavaa... ;)
mitäpä siihen sanotte?
joten olen vaarallinen vastustaja koska minulla ei ole enää mitään hävittäävää vaan voitettavaa kannatta varoa että ette itse tässä ohessa syyllisty kielen synteihin... ;) jooopajaooo kirjoitti:
sähän se hauska heppu oot? ;)
luulet tietäväsi musta kaiken ja mitä oon tehnyt?
sitten uskon että olet Herran palvelija jos kysyt mitä Herra sinulle minusta kertoo ja saat mun luvalla tuoda sen tänne palstalle...
katsotaan mikä pitää paikkaa ja mikä ei? :)
"Tuo vastauksesi . . . nosti palstan tasoa . . . nostiko ?
"pidä tunkis..."
Vastasit juuri Jumalalle noin !"
luuletko että uhkauksesi minua pelottaa?
et ole Herra joten en sinua ja uhkauksiasi pelkää... ;)
kuule mitä jos sanon sinulle että olen tupla juudas?
joten enköhän ole tehnyt Herralle paljon pahemmin mitä luulet?
vai pystykö itse tai kukaan täällä tekemään Herralle juudakset?
joten sano minulle mitä vaan ja tuomitse minut miten vaan mutta täällä vielä ollaan etkä sinä sille mitään voi... ;)
jos joudun helvettiin ni sitten joudun en minä sille voi mitään jos Herra on niin päättänyt mutta kyllä tekin joudutte sanoistanne ja teoistanne vastaamaan niin kuin minäkin... ;)Rakas "energiapatukka" !
USKON JO . . . USKOTKO !
OK . . . etsin nöyrästi ne itse . . . :)
Ja taas tuo vastauksesi . . . nosti palstan tasoa . . . nostiko ?
Miksi yhdistit tuon - 1KOR.2:9-16 - ALOITUKSEEN . . . mieti itseksesi :)
Vain Jumalalla on valta tuomita . . . niin Herra minulle sanoi, kun töihin otti ;)
1KOR.2:9-16
2:9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat."
2:10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
2:11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
2:12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
2:13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
2:15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
2:16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.
--------------------------------------------------------------------------
"Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.
Sitten Herra ojensi kätensä, kosketti suutani ja sanoi minulle: -- Minä annan sanani sinun suuhusi.
Minä asetan sinut tänä päivänä kansojen ja valtakuntien yläpuolelle. Sinun tulee repiä ja särkeä, tuhota ja hävittää, rakentaa ja istuttaa."
Jeremia 1:8-10
--------------------------------------------------------------------------
Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.- joopaajoooo
ei nostanut mutta joo väilillä pitää laittaa kova kovaa vastaan ;)
mut sori jos jotenkin luokkasin...? - jooopaajoooo
niin ja kun lukee uutta testamenttia nini kyllä Jeesuskin käytti "kovia" sanoja ja käyti kovia otteita esim. temppelissä... ;)
entä elia sitten kun proukka meni hakemaan eliaa ja silloin kun elia oli baalin profeettojenkaa? :) Rakas ?
Ole huoleti ei minua voi loukata . . . tulen kokemaan saman kuin Jeesus . . . pilkkaa halveksuntaa yms. - otan kaiken vastaan - en välitä !
"... väilillä pitää laittaa kova kovaa vastaan ;)"
Tuolta voi lukea, miksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13807623/profetian-esille-tuomisen-tavat#comment-80746215
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.- jooopaajooo
tiedätkö muuten mitä?
oot muuten ihan samanlainen kun minun äiti uskovana sinun kaa ku keskustelee ja väittelee niin tulee mieleen ihan oma äitini... :)
tiedätkö muuten että minun äitille on Jumala puhunut ja minä olen nähnyt Jumalan kuten Mooses aikanaan... ;)
olen muuten meidän perheen esikoinenkin...
kai tiedätte sen että aina kaikki esikoiset on Herralle pyhitetty...? - jooopaajooo
oon tällä hetkellä vaan "varjojejen" mies ja näkymätön vielä... ;)
en ole missään tämmösessä mukana kuten mahdollisuus muutokseen tv kamppanjassa tai ole missään tv 7 ohjelmassa, jne... ja itse asiassa kukaan "ei tiedä" minun tarinaa ja sitä kuka olen... :)
ainoa mistä löytää minun tarinani ni täältä netistä ja olen laskeskellut että täällä kun alotin vuona 2008 ja olin eri palstoilla ja foorumeilla niin joissakin foorumeissa näkee moni on lukenut ketjun niin täälläkin näki niin tänä
"7 vuoten" todistukseni on lukenut n.50 000 tuhatta ihmistä... ;)
en ole julkisesti näkyvillä tulen vasta sitten näkyville kun Herra niin sanoo ja aikani koittaa, ei pidä lähteä itse itseään tuomaan julkisuuteen ja lähteä omissa voimissaan Herran työhön minun todistustani ei löydä mistään noilta sivuilta jotka ovat julkisisia... ;)
muistan joskus kauppalehden foorumilla kun joku sano että uskoo minun tarinani ja ostaa minun elämänkertakirjan sitten kun se tulee myyntiin ja teen sen mutta en ole mitään elämänkerta kirjaa tekemässä... :) - jooopaaajooo
kysymys palstalaisille....
kuinka moni teidän todistuksen on kuullut ja monelle olette todistaneet?
ainiin mutta ettehän te todista kun keskitytte vaan kirjottamiseen ja opetukseen... ;)
sitten on päälle viel live todistamiset... :) - jooopaajooo
täs teille pari hyvää biisi... :)
https://www.youtube.com/watch?v=fnjHbfky2OE
https://www.youtube.com/watch?v=d6tY9dwU6oc - jooopaajooo
täs viel muutama biisi...
https://www.youtube.com/watch?v=hGqFtew-qXA
https://www.youtube.com/watch?v=sb2e4-reZWQ - jooopaajoooo
tiedättekö tää on tällä hetkellä kun pokeri pelii minulla on "parhaat" kortit tällä hetkellä kädessä niin kuin tuolla sanoin ja tällä hetkellä usko on rentoa kun olen hävinnyt kaiken jopa pelastuksenikin?
enenn uskoni oli jäykkää suorittamista...
mulla ei oo enää mitään pelättäävää ja hävittää tosin kuin teillä mulla on vaan voitettavaa ;)
tiedättekö kuinka paljon helpompaa on pelata pokeriakin kun ei tarvitse rahasta välittää kun on rahaa takana kuin silloin kun on vähän rahaa ni joutuu pelaa tiukkaa peliä ja välttää riskejä mutta kun on paljon rahaa takana niin voi ottaa riskejä ja pelata rennosti ei tarvitse kuumotella että häviääkö viimeset ruokarahat ja silloin kun on paljon rahaa takana ni ei haittaa vaikka pari kättä häviäisikin... :)
samoin on "uskossakin" ne kenellä on hävittäävää pelkää... ;)
kaikki ketkä on joskus pelannut tai langennut uhkapeleihin tietää tämän... :)
kyllähän se teoria on helppo hyväksyä mutta eri asia onkin käytäntö samoin on uskossakin kyllähän on raamattu hellpo omaksua mutta miten toteuttaa uskon ja raamatun ohjeet elämässään tässäkin käytäntö ja teoria on erillainen... ;) - jooopaajooo
pitä vielä vähän lisää kerskata kun täällä on niin paljon kerskaakajia jotka kehuu kuinka ovat Herran palvelijoita ja vahvassa herran käytössä ja kuinka Herra on he lähettänyt... ;)
missä on nyky uskovien paastot?
eipä nyky uskovat juuri paastoa kuin vain harvat kun ajatellaan että ei enää paastota tarvitse kun ollaan uudessa liitossa vaikka kyllä tarvitsee johan elintasovatsakin sen kertoo että ei uskovia paastoaminen kiinosta... :)
itellä on muutama paasto takan ja yksi paasto oli semmonen että olin 72 tuntia syömättä ja juomatta sitten yksi paasto oli viiden päivän vesi paasto ja sitten on ollut lyhyempiä paastoja tossa kun paastosin ni painoin alimmillaan 73 kiloa... :)
repikää siitä jos luulette olevanne koviakin Herran palvelijoita? ;) - jooopaajooo
täälläkin on tusinoittain ihmisiä jotka tuovat itseään esille ja koittavat kovasti todistella että ovat Herran lähetämiä vaikkavaan suosittelevat itseään...
samoin on seurakunnissa minua ihan naurattaa kun seurakunnat järjestää johtaja kurseja ja kurssja jossa valmistutaan seurakunnan kaitsijaksi tai sielunhoitajaksi jne...
tai miten sitten pappi koulu?
mutta tosiasa on se ja fakta on se että ei mistään kursilta ja koulusta voi valmistua Herran työhön vaan Herra ihan itse kyllä kouluttaa tämmöset henkilöt eikä mikään seurakunta... ;)
ei ihme että seurakunnat eksyy kun opit opetellaan jostain johtaja koulujen kirjoista eikä raamatusta... :)
ei näitä aisoita missää kursilla ja koulussa opita vaan Herran koulussa ja "Elämän koulussa"
jos haluaisin esille ni totta kai menisin tv kampanajaan ja joka ikiseen tv 7 ohjelmaa mukaan johka pääsisin kirjoittasin kirjan ja haluaisin oman elokuvankin... :)
sitten hakisin johtaja kurssille ja menisin seurakunanjotajaksi... :)
mutta ei Herra minua ole ohjannut julkisuuteen ja seurakunnanjohtajaksi...
ja jotkut puhuu että tuon itseäni esille täällä eihän teistä ees kukaan tiedä minkä näkönen olen ja missä asun jne... ei kukaan täällä tiedä minusta mitään kun olen "kasvoton" mies joten miten voin tuoda itseäni esille? - jooopaaajooo
alkuun pohjustus seuraavallae puheelle...
"Jumalan_nimissä
5.9.2015 5:40
Rakas uskonveljeni "raamatusta" !
Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.
"Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.
Kokemuksesi on siksi arvokas."
Jumalan_nimissä
7.9.2015 2:11
Olit ahkera, nämä riittävät, KIITOS . . . :)
Jumalan pyhä henki kulkee kanssasi ja enkelien armeija on suojanasi."
Jumalan_nimissä
6.9.2015 20:24
"Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma."
"Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."
Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille Luku 12:1-27 ja 13
Täydellinen vastaus RAAMATULLA, Jumala on riemuissaan sanansa käytön taidoistasi !
Olet ymmärtänyt täydellisesti Jumalan tahdon, mitä toteutamme ja olet ahkera, luen kaikki."
Paavalin 1 kirjeestä timoteukselle luku 3:6
6. hän ei saa olla äsken kääntynyt, ettei ylpistyisi ja joutuisi perkeleen tuomion alaiseksi.
Paavalin kirjeestä roomalaisille Luku 2:21
21. Opettaessasi muita etkö opeta itseäsi?
kirjeestä hebrealaisille luku 12:4 ja 14
4. Te ette ole vielä verille asti tehneet vastarintaa taistelussa syntiä vastaan.
14. Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä kukaan ei ole näkevä Herraa.
Jaakobin kirjeestä Luku 2:18
18. Joku ehkä sanoo: sinulla on usko ja minulla tekoja. näytä sinä minulle uskosi, joka ei ilmene teoissa, niin minä osoitan sinulle teoissa näkyvän uskon.
Pietarin 1 kirjeestä Luku 3:20
20. kun Jumala kärsivällisesti odotti Nooan päivinä arkkia rakennettaessa. Siinä vain muutamat, se, on, kahdeksan henkeä, pelastuivat veden paisumuksen läpi.
Jesajasta Luku 13:12
12. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmaksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmaksi kuin Oofirin kulta.
jos rehellisiä ollaan niin olen vielä "kaukana" tuosta vielä minulla on skarpattavaa vaikka suuren skarppauksen olenkin tehnyt... ;)
minulle tarvitsee vielä tehdä viimenen kiilotus hionta ja sitten olen valmis Herran koulussa ku ollaan niin se on kuin timanti hiontaa ja ennen ei voi työtään alottaa ennen kuin on timantti hiottu valmiiksi sitä enen kaikki on vaan "kenraali harjotusta tulevia varten" ja opettelua...
sitä varten pitää olla tarkkana ja kysyä Herralata koska on aika astua esiin jos astuu esiin liian aikaisin ja omasta tahdosta niin voi käydä hyvin huonosti... :)
ajatelkaa mitä olisi käynyt jos olisin astunut heti kun tulin uskoon valokeilaan? ja sitten n.4,5 vuoden jälkeen langennut niin olisinko ollut hyvä esimerkki?
kun olin tuon 3 vuotta tuolla viimesellä ristiretkelläni maailamassa...
olisin saanut enenmmän vahinkoa ja tuhoa aikaan kuin pelastusta ja rakennusta... :(
entä tällä hetkellä sitten?
saan enemmän aikaan riitaa ja tuhoa kuin rakennusta ja pelastusta... :(
hajotan enemmän kuin kokoan... :(
vihaan enemmän kuin rakastan... :(
pilkkaan enemmän kuin rohkasen ja lohdutan... :(
teen enemmän syntiä kuin vanhurskautta... :(
niin jos olisin nytten valokeilassa ni mitä kävisi?
sitten minulla on vielä paljon pyhitettävää itsessäni vaikka paljon jo olen pyhittänytkin joo kyllä tiedän että Kristus on sovittanut meidät mutta kyllä meidän se oma osakin pitää tehdä siinä... ;)
sitten minua vielä ihmetyytää tämä tempaus vuohotus että jos semmonen tempaus olisi? (tosin se on minulle ihan sama onko vai ei? ei koske mua!)
niin ihmettelen näitä ketkä ajattelee että on mukana tempauksessa että millä ihmeellä ne pääsee tempaukseen?
jos minäkään en siihen pääse jos semmonen tempaus olisi kun minun pyhityskin on vielä "vaiheessa" eikä valmis ollenkaan niin tämän takia en pääsisi tempaukseen ja jos semmonen tempaus on niin kyllä siihen on paljon kovemmat kriteerit mitä tempaus uskovat luulee ei siihen kuka vaan pääsisi... ;)
jos minäkään en ole vielä valmis niin miten sitte nämä tempaus uskovat?
miettikääpä sitä että vedenpaisumksesta ei pelastunut kuin 8 ihmistä...
tässä meille jokaiselle vähän mietittävää... - jooopaaajooooo
muutama juttu unohtu...
olen enemmän penseä ja ylpeä kuin nöyrä ja katuva :(
en ole palava enkä kylmä :(
touteutan ja teen enemmän omaa tahtoa kuin Herran :(
lopuksi mutama kohta raamatusta...
jesajasta Luku 41:25,26 ja 28
25. Minä herätin pohjoisesta hänet, ja hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni.
Hän tallaa käskynhaltioita kun lokaa, kuten savenvalaja sotkee savea.
26. Kuka on sen alunpitäen ilmoittanut että olisimme sen tienneet ja edeltä päin voineet sanoa että hän oli oikeassa?
Ei kukaan sitä ilmoittanut, ei kukaan sitä kuuluttanut, ei kukaan kuullut teiltä sanaakaan.
28. Minä katselen ympärilleni, mutta ei ole ketään.
Kukaan ei näistä voi antaa neuvoa, että kysyisin heiltä, ja he vastaisivat.
Jesajasta Luku 42:19 ja 20
19. Kuka on niin sokea kuin minun palvelijani, ja kuka niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän? kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin herran palvelija?
20. Sinä olet nähnyt paljon, mutta et ole ottanut huomioon.
Korvat on avattu mutta ei kukaan kuule.
52:18 ja 19
18. Kukaan hänen synnyttämistä lapsista ei ollut häntä taluttamassa.
Hänen kasvattamistaan lapsista kukaan ei tarttunut hänen käteensä.
19. Nämä kohtasivat sinua kaksittain: tuho ja turmio, nälkä ja miekka.
Kuka sinua surkuttelee? Millä voin sinua lohduttaa?
Sakarjasta Luku 6:12 ja 13
12. ja sano hänelle: Näin sanoo Herra Sebaot: mies nimeltä Vesa on kasvava OMALTA POHJALTAAN, ja hän on rakentava Herran temppelin.
13. Hän on rakentava herran temppelin, ja hän on saava kunniaa.
Hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellaan.
Hän on oleva pappi istuimellaan ja yksi mielisyys vallitsee molempien välillä.
Johanneksen Ilmestyksestä luku 3:17-19
16. Mutta nyt, koska olet penseä etkä ole palva etkä kylmä, minä oksennan sinut suustani ulos.
17. Sinähän sanot: minä olen rikas, olen rikastunut enkä mitään tarvitse, etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen, kurja, köyhä, sokea ja ryysyihin puettu.
18. Minä neuvon sinua ostamaan minulta tulessa puhdistettua kultaa, että rikastuisit, valkoiset vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä ryysyisyytesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksasi silmäsi, että näkisit.
19. Kaikkia joita minä pidän rakkaina minä nuhtelen ja kuritan.
Ahkeroi ja tee parannus.
tässä jokaiselle mietitävää...
kuka tuo on kestä noissa Jesajan ja Sakarjan kohdissa tarkotetaan Jeesustako?
kohtasiko Jeesusta tuho ja turmio? entä nälkä ja miekka?
Jeesushan oli puhdas ja synnitön joten ei Jeesusta voinut tuho ja turmio kohdata...
entä oliko Jeesus sokea ja kuuro?
kasvoiko Jeesus omalata pohjaltaan? - joopaaaajooo
yksi kohta unohtu entä tämä kohta sitten?
Jesajasta luku 4:1 ja 2
1. Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: Me vaatetamme itsemme omilla vaatteille ja me syömme omaa leipäämme, kunhan vain meidät otetaan nimiisi. Poista meidän häpeämme.
2. Sinä päivänä Herran Vesa on oleva kaunis ja loistava.
Eloon jääneille israelilaisille maan hedelmä nousee rehevänä ja kukoistavana. - JumalanArmo40
Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)
Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.
Kirjoitan tänne omaa tarinaani, samalla kun luen Jumala PUHUU kirjaa. Kirjoitan myös "LAINAUS:" tekstejä siitä kirjasta, joita Jumala valitsee, sillä niissä on joku Herran viesti mukana. Aloitin sen kirjoittamisen viime torstaina. Avaudun siellä mahdollisimman paljon, eikä sitä ketjua saa sotkea - se tyypin pitää olla outo tapaus muiden mielestä. Voit kuitata siihen tarinaa edelliseen ketjuun kun löydät. Jos tuntuu oudolta niin voin vaan todeta - olen Herran ohjauksessa ja teen mitä käsketään. Keskustelu on "Vuorisaarna ja .........". Se on myös tämän keskustelun aloittajan avaama, sillä Mari on yksi meistä - Jumalan valituista - 1KOR.2:9-16.
Kun saamme sen lopullisen Herran voiman niin:
Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31
Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:
Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D
Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)
Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.
Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.
"Miksi yhdistit tuon - 1KOR.2:9-16 - ALOITUKSEEN . . . mieti itseksesi :)"
Hän on myös Jumalan valittu, vaikka on uskonsisko, mutta se on sinunkin parasta hyväksyä. Jumalan valitut ovat Herran omia valintoja - erittäin hyvillä perusteilla - sen me tulemme myös huomaamaan - myöhemmin.
Herra ohjaa meidät kohta pitkään mehupaastoon - ? 5x8=40 vrk ?- sitten on Jumalan kaikki voima käytössä.
Tässä on hyvä paikka keskustella. Teen itse sen tutkimuksen Jeesuksen ihmeteoista - Jumala tilasi siihen apuaineistoa - kirjan ja äänitteen: Kronologinen Raamattu UT MP3, joten se on hoidossa. Joudun myös tutkimaan Raamatun kaikki muut ihmeteot.
Kirjoitan taas kun jaksan - on myrkytys päällä kehossa - mutta olen sairas Jumalan tahdosta ja samalla Herra opettaa kärsivällisyyttä.
Siunausta ja Herran rauhaa ! - kirjoituksista
olitko muten jo kolme vuotta sitten palstalla? :)
ihmettelin vain silloin kun ei ketään sielunveljiä näkynyt missään...?
olin ihan yksin? ja kaikkia vastaan...
suonet anteeksi tämän takia minulla on vähän vaikea hyväksyä muita kun en ole tähän asti törmännyt kaltaisiini?
sitten kun olen täällä ollut niin täällä on ollut pari multinikkiä ja palsta keisaria niin en enää ole selvillä täällä kuin jarmosta... :)
luulen että täällä on vain "muutama" multinikki ja palstakeisari jotka ovat monen henkilön ja nimimerkin takana....
mielen kiinnolla odotan tulevia :)
saanen kysyä kuinka vanha olet? ite täytän nytten syyskuun 28 päivä 31 :)
muutama kohta raamatusta nyttenhän tämä meneekin mielenkiitoiseksi ;)
ketä muuten näissä kohtia tarkotetaan? ;)
Hesekielistä Luku 16:16, 30,42,43,47-52 ja 58-63
16. Sinä otit vaatteitasi ja teit itsellesi kirjavia uhrikukkuloita ja harjoitit haureutta niiden päällä.
MOISTA EI OLE TAPAHTUNUT EIKÄ OLE TAPAHTUVA.
30. Kuinka himosta hiukeava olikaan sinun sydämesi, sanoo Herra, Herra, kun teit tätä kaikkea, niin kuin tekee portoista pahin.
42. Minä tyydytän vihani sinussa, niin että minun kiivauteni väistyy sinusta.
Siten miä tyynnyn enkä enää ole vihastunut.
43. Koska sinä et muistanut nuoruutesi päiviä, vaan ärsytit minua kaikilla näillä, niin minä annan sinun vaelluksesi tulla oman pääsi päälle, sanooo Herra, Herra.
Etkö sinä tenyt näitä iljetyksiä kaikien kauhistuksiesi lisäksi?
47. Mutta sinä et vaeltanut heidän teitään etkä tehnyt kauhistuksia samalla tavoin kuin he: Vähän aikaa vain, niin sinä teit jo kelvottomammin kuin he kaikilla teilläsi.
48. Niin otta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: Sisaresi Sodoma tyttärineen ei tehnyt sitä, mitä sinä tyttärinesi olet tehnyt.
49. Tämä oli sisaresi Sodoman synti: Ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään mutta kurjalle ja köyhälle hän ei antanut apua.
50. He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni. Nähdessäni sen minä toimitin heidät pois.
51. Samaria ei tehnyt puoltakaan sinun syntiesi vertaa.
Sinä olet tehnyt kauhistuksia paljon enemmän kuin he, niin että olet kaikilla tekemilläsi kauhistuksilla saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.
58. Sinä saat pitää iljetyksesi ja kauhistuksesi sanoo Herra.
60. sillä näin sanoo Herra, Herra: minä olen tehnyt sinulle sen mukaan kuin sinä olet tehnyt, kun olet pitänyt valan halpana ja rikkonut liitton.
60. Minä muistan kuitenkin liittoni, jonka tein kanssasi nuoruutesi päivinä ja minä teen sinun kanssasi ikuisen liiton.
61. Sinä muistat vaelluksesi ja häpeät KUN OTAT VASTAAN SISARESI SEKÄ NE JOTKA OVAT SINUA ISOMMAT ETTÄ NE JOTKA OVAT SINUA PIENEMMÄT ja minä annan heidät sinulle tyttäriksi.
Tätä en kuitenkaan tee sinun liittosi voimasta.
62. Minä teen liittoni sinun kanssasi ja sinä tulet tietämään että minä olen Herra.
63. Niin sinä muistat ja häpeät etkä sen tähden voi suutasi avata, kun minä anan sinulle anteeksi kaiken, mitä olet tehnyt sanoo Herra, Herra.
23:35
35. Sen tähden sanoo Herra, Herra: Koska sinä olet minut unohtanut, heittänyt minut selkäsi taakse, niin kanna myös iljettävyytesi ja haureutesi.
24:13
13. Tämä on sinun iljettävän saastaisuutesi takia: Minä tahdoin sinut puhdistaa, mutta sinä et puhditunut saastaisuudestasi.
Sinä et enää puhdistu kunnes minä olen tyydyttänyt kiivauteni sinussa.
33: 31 ja 32
31. he tulevat sinun luoksesi joukottain, istuvat edessäsi minun kansanani ja kuuntelevat sanojasi, mutta he eivät tee niiden mukaan.
He osoittavat rakkautta suullaan, mutta käytännössä heidän sydämensä kulkee väärän voiton perässä.
32. Sinä olet heille kuin rakkaus laulu, kauniisti laulettu ja hyvin soitettu.
He kyllä kuuntelevat sinun sanojasi, mutta eivät tee niiden mukaan.
Jesajasta luku 43:4
4. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja arvokas, ja koska sinua rakastan,
minä anan ihmisiä sijastasi ja kansakuntia hengestäsi.
44:25
25. Minä teen tyhjiksi ennustelijain merkit, osoitan taikurit pettureiksi, panen tietäjät perääntymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi.
46:8
8. Tämä muistakaa ja olkaa vahvat te luopiot.
48:4
4. Minä tiesin, että sinä olet paatunut, että niskajäntesi on rautaa ja otsasi on vaskea. - kirjoituksista
49:4,8,14,15 ja 21
4. Mutta minä sanoin: Hukkaan minä olen itseäni vaivannut, kuluttanut voimani turhaan ja tyhjään.
Kuitenkin minun oikeuteni on Herran huomassa ja palkkani on Jumalan luona.
8. näin sanoo Herra: otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.
Minä olen valmistanut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, saattamaan ennalleen maan jakamaan hävitetyt perintöosat,
14. Mutta siion sanoo: Herra on hylännyt minut. Herra on minut unohtanut.
15. Unohtaako vaimo rintalapsensa niin ettei armahda kohtunsa poikaa?
vaikka hän unohtaisikin, minä en sinua unohda.
21. silloin sinä sanot sydämessäsi: Kuka on nämä minulle synnyttänyt? Minä olin lapseton ja hedelmätön karkotettu ja hylätty. kuka on heidät kasvattanut? Minuthan oli jätetty YKSIN. Missä nämä silloin olivat?
50:10
10. Kuka teistä pelkää Herraa ja kuulee hänen palvelijansa ääntä?
Joka vaeltaa pimeydessä ja valoa vailla, luottakoon Herran nimeen ja turvautukoon Jumalaansa.
52:10
10. Herra paljastaa pyhän käsivartensa[voiman] kaikkien kansojen nähden ja kaikki maan ääret saavat nähdä meidän Jumalamme pelastuksen.
53: 1 ja 2
1. Kuka uskoo meidän saarnamme kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
2. Hän kasvoi Herran edessä kuin vesa, kuin juuri kuivasta maasta. Ei hänellä ollut kauneutta eikä muotoa.
Me mäimme hänet, mutta hänellä ei ollut hahmoa, mihin olisimme mielistyneet.
54:4
4. Älä pelkää, sinä et joudu häpeään. Älä ole häpeissäsi, sinä et ole pettyvä.
NUORUUTESI häpeän sinä olet unohtava etkä ole muistava leskeytesi pilkkaa.
60:15
15. Sen sijaan että olet ollut hylätty ja vihattu niin ettei ole KAUTTASI KULKIJAA, minä korotan sinut pysyvään kunniaan, iloksi polvesta polveen.
eikö ole mielenkiintoista? :) - kirjoituksista
kuka on tämä joka tuolla huutele ja vastaa minulle näin tuolla yhdesä marin ketjussa?
"Siinäasiaaa 13.9.2015 23:03 Lue aloitus."
pistää pikkasen vihaks tämmönen tekis mieli sanoo suorat sanat mutta en jaksa nytten ruveta räyhäämään vaan pidän mielen maltin... :)
tämmöstäkö kuunteleen sen 7 vuotta ni kyllä rupee menee hermo... :) - kirjoituksista
tämä on muuten minun uusi nimimerkki eli korvaa tuon raamatusta nimimerkin se nimimerkki on aika hylätä...
kirjoitin muuten tuolla marin ketjussa näin...
2. tessalonikkalaiskirje luku 2
Jakeet 3-4 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Jakeet 5-10 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
mitäpä jos heitänkin tähän semmosen väittämän että mitäpä jos pidättäjät onkin hurskaat ja jos kerran hurskaita ei enää ole?
niin ei ole pidättäjäjiäkään ja pidättäjää enää vaan luopumus on jo tapahtunut?
;)
MIIKA 7:2-3
2. Poissa ovat hurskaat maasta, eikä oikeamielistä ole ihmisten seassa. Kaikki he väijyvät verta, pyydystävät verkolla toinen toistansa.
tämän asiankin puhuin jo kolme vuotta sitten miettikääpä missä vaiheessa olemme ja kuinka pitkällä on jo luopumus? ;) - kirjoituksista
kuinka hyvin tunnistat minut jos vaihdan lennosta nimimerkkiä?
pitää vähän koetelle sinua... :) - kirjoituksista
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10304852/onko-kokemuksia
mielenkiintoista tässä on muuten minun alottamani ketju tuolloin reilun 3 vuoden takaa...
"Herra ohjaa meidät kohta pitkään mehupaastoon - ? 5x8=40 vrk ?- sitten on Jumalan kaikki voima käytössä." - kirjoituksista
tuolloin ei kyllä kukaan lähtenyt paastoamaan kuin minä... :)
näinköhän lähtee kukaan nytkään? - kirjoituksista
Yritetty on
10.12.2011 19:51
Kyllä paastostakin on koetettu Jumalan profeetallisen hengen vaikuttamana tuoda asiaa.
Alla olevassa linkissä, AvoinKirjeKristityille osa 5. on mm. sellainen, joka tännekin tuotiin kehotuksena syksyllä 2010. Mutta joillekin se oli NIIN kova pala, että kirjoitus poistatettiin jopa 3 kertaa. Mutta autenttisena nuo paastoajatukset ovat luettavissa ....http://www.suomistory.com/page/AvoinKirjeKristityille (osa 5)
oletko muuten tämä henkilö? tai tunnetko häntä? - kirjoituksista
olen muuten lukenut tämänkin henkilön joka sivut läpi tosin en tiedä onko sivut lopetettu? kun linki ei ainakaan enää toimi...
- kirjoituksista
on meillä vielä yksi epä selvyys selvittämättä tämä rakaisee paljon vaikka kaikissa muissa asikoissa olisimmekin samaa mieltä niin olemmeko tässä? ;)
minä en usko kolmiyhteiseen Jumalaan joten mitä siihen sanot?
uskotko sinä?
en ole jehova enkä mormooni... ;)
en itse aisassa tällä hetkellä kuulu edes kirkkoon olen eronnut kirkosta minut on kyllä kirkossa kastettu pienenä einkä ole löytänyt kotiseurakuntaa joten ole yksin tällä hetkellä... - kirjoituksista
uskotko muuten näin? minä en usko...
en muista onko tämä minun tekemä alotus?
jossa selitän kolminaisuusopista ja toisessa ketjussa sitten selitän miksi Jumala ei ole kolmiyhteinen... ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11067481/onko-kolminaisuusopillle-raamatulliset-perusteet - kirjoituksista
otan tekstisä lyhen pätkän ja selitän raamatulla miksi Jumala ei ole kolmiyhteinen...
miten ihminen ei pysty käsittämään Jumalaa ja Jumalan Poikaa saati Pyhää Henkeä?
"Kolminaisuusopin tutkijat eivät itse ole koskaan kyenneet ymmärtämään klassista keskiajan kolminaisuusoppia. Ihmisjärjelle kolminaisuusoppi on mahdoton yhtälö. (1 1 1 =1 ?!) Keskiajan kolminaisuusoppi onkin paradoksi ja mysteeri, ihmisen heikko yritys selittää mahtavan Luojansa olemusta. ”Tavoitatko sinä Jumalan syvyydet? Ymmärrätkö ääriään myöten Kaikkivaltiaan suuruuden?”
Ellen G White kirjoitti: -”Ihmisjärki ei kykene käsittämään Jumalaa. Me olemme yhtä tietämättömiä kuin pienet lapset, mutta pienten lasten tavoin me voimme rakastaa ja totella Häntä.” Jumaluus on salaisuus, josta me tiedämme enemmän vasta ikuisuudessa.
Voimme ymmärtää vain sen minkä Jumala on nähnyt hyväksi meille ilmoittaa. Meidän on tunnustettava Jumala itseämme korkeammaksi, ja nöyrryttävä sen edessä. Älymme ja järkemme on taivuttava suuren ”Minä olen” edessä."
Apostolien teoista Luku 2:32-34
32. Tämän Jeesuksen on Jumala herättäny, ja sen todistajia me olemme kaikki.
33. Jumalan oikealle puolelle korotettuna hän on Isältä saanut hänen lupaamansa Pyhän Hengen, jonka vodattamisen te näette ja kuulette.
34. Eihän daavid noussut taivaisiin vaan hän itse sanoo: Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni,
7:55 ja 56
55. Mutta Pyhää Henkeä täynnä Stefanus nosti katseensa taivasta kohti ja näki Jumalan kirkauden sekä Jeesuksen seisomassa Jumalan oikealla puolella.
56. Hän sanoi: Minä näen taivaat auennenina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella.
Paavalin kirjeestä Filippiläisille Luku 2:5-11
5. Olkoon kullakin se mieli, joka oli Kristuksella Jeesuksella.
6. Vaikka hänellä oli Jumalan muoto hän ei pitänyt voittamanaan etuna olla JUMALAN VERTAINEN.
7. Häntyhjensi itsensä otti palvelijan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, eläen ihmisenä ihmisten joukossa.
8. hän alensi itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, ristikuolemaan saakka.
9. Sen tähden onkin JUMALA YLENTÄNYT hänet korkealle ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman.
10. Kaikkien polvien, sekä taivassa että maan päällä ja maan alla olevien on siksi notkistuttava Jeesuksen nimeen.
11. Jokaisen kielen on tunnustettava ISÄN JUMALAN KUNNIAKSI, että Jeesus Kristus on Herra.
Kirjeestä Hebraalaisille Luku 2:7-9 ja 17
7. Sinä ASETIT Hänet vähäksi aikaa ENKELEITÄ ALEMMAKSI, [mutta sitten] seppelöit hänet kirkkaudella ja kunnialla, alistettuasi kaiken hänen jalkojensa alle.
8. Alistaessaan kaiken hänen valtaansa hän ei jättänyt mitään siihen alistamatta. nyt emme kuitenkaan vielä näe kaikkea Hänen vallassaan olevaksi.
9. häne, Jeesuksen joka vähäksi aikaa oli ASETETTU enkeleitä alemmaksi me näemme kuolemansa kärsimyksen tähden kirkkaudella ja kunnialla seppelöidyksi, että hän Jumalan armosta olisi kaikkien puolesta maistanut kuolemaa.
17. hänen oli tultava kiakessa veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi YLIMMÄINEN PAPPI TEHTÄVISSÄÄN JUMALAN EDESSÄ, SOVITTAAKSEEN KANSAN SYNNIT.
5:7 ja 8
7. Ihmis elämänsä päivinä hän äänekkäällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia Hänelle JOKA VOI PELASTAA HÄNET KUOLEMASTA.
Hänenrukouksensa kuultiin hänen mielensä pyhyyden tähden.
8. Niin hän, vaikka oli POIKA, oppi kuuliaisuuden siitä, mitä kärsi.
Paavalin 1 kirjeestä korinttolaisille Luku 15:27
27. JUMALA on näet alistanut kaiken Kristuksen jalkojen alle. Kun hän sanoo että kaikki on alistettu, niin tietenkään EI OLE ALISTETTU JUMALA, joka on alistanut kaiken hänen valtaansa. - kirjoituksista
missä on teidän uskonne ja oletteko järkeis uskovia ja sielullisia?
Juudaan kirjeestä
19. Nämä ovat hajaanuksen aiheuttajia. He ovat SIELULLISIA, HENKEÄ heillä ei ole.
Paavalin 1 kirjeestä korinttolaisille Luku 1:17,18, 22 ,23 ja 25
17. Eihän Kristus lähetänyt minua kastamaan, vaan julistamaan evankeliumia, EI PUHEEN VIISAUDELLA, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
18. Sana rististä on HULLUUTTA niille, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille jotka pelastumme se on Jumalan voima.
22. Juutalaiset vaativat tunnustekoa ja kreikkalaiset ETSIVÄT VIISAUTTA,
23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hulluus,
25. Jumalan HULLUUS ON NÄET VIISAAMPI kuin ihmiset ja Jumalan heikkous on voimakkaampi kuin ihmiset.
Paavalin 2 kirjeestä korinttolaisille luku 3:6 ja 10:4 ja 5
6. Hän on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, EI KIRJAIMEN, vaan hengen. sillä KIRJAIN kuolettaa, mutta HENKI tekee eläväksi.
4. Miedän taisteluaseemme eivät näet ole MAAILMAN ihmisten käyttämien kaltaisia, vaan ne ovat Jumalan edessä voimallisia hajottamaan maahan linnoituksia.
5. Me HAJOTAMME MAAHAN JÄRJEN päätelmät ja jokaisen varustuksen, mikä korotetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle.
Paavalin kirjeestä Galatalaisille Luku 1:11 ja 12
11. Minä teen teille tietäväksi, veljet, että julistamani EVANKELIUMI ei ole IHMISTEN MUKAISTA.
12. En ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan olen saanut sen Jeesuksen Kristuksen kautta.
Matteuksen evankeliumista Luku 11:25
25. Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan ja sanoi: Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet SALANNUT nämä [omasta mielestä] viisailta ja järkeviltä ja ilmoittanut ne lapsen mielisille.
Kirjeestä Hebrealaisille Luku 11:1 ja 3
1. Usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, vakaumus asioista, JOTKA EIVÄT NÄY.
3. Uskolla me YMMÄRRÄMME, että maailmat on luotu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyvästä.
Pietarin 2 kirjeestä Luku 3:16 ja 17
16. Hän puhuu siitä kaikissa kirjeissään, joissa on tosin yhtä ja toista VAIKEA TAJUISTA, mitä tietämättömät ja vailla varmaa pohjaa olevat ihmiset VÄÄNTÄVÄT KIEROON, kuten muitakin raamatun kirjoituksia, tehden sen omaksi KADOTUKSEKSEEN.
17. Kun te sii rakkaat ystävät tiedätte tämän etukäteen, niin olkaa VARULLANNE, ettette rietasten EKSYMYKSEN mukaansa tempaamina LANKEAISI pois omalata lujalta pohjaltanne.
Paavalin kirjeestä Galatalaisille luku 1:16
16. Ilmaista minussa Poikansa, että minä kansojen keskuudessa JULISTAISIN evankeliumia Hänestä, minä EN ALKUUKAAN KYSYNYT neuvoa inhimilliseltä mieleltäni.
joten miksi pitää vääntää evankeliumi ihmismielelle ja kielelle ja järjellä ymmärrettäväksi?
kyllä se on minun mielestä sitä väärää evankeliumia...
ymmärrättekö mitä puhun, tarkotan ja sanon? ;)
jos ette niin sitten teillä ei ole Henkeä ja olette sielullisia? vai eksyneitä?
ei ihme että eksytään kun ei raamattua ymmärretä ei sitä voi järjellä ja viisaudella uskoa ja selittää... ;) - kirjoituksista
saati tehdä Jumalakolmiyhteydeksi joka on saatanan eksytys... ;)
kyllä kolmiyhteys on epäjumala ja saatana miksi uskotte kolmiyhteiseen Jumalaan...? :)
joten tehkää parannus tästä kaikki ketkä uskoo näin... - kirjoituksista
Ensimmäisestä kuningasten kirjasta Luku 18:21,24,27,36,37 ja 38-40
21. Elija astui kansan eteen ja sanoi: kuinka kauan te onnutte molemmille puolille?
Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä.
Mutta jos Baal on Jumala seurakaa häntä.
Kansa ei vastannut hänelle mitään.
24. Sitten huutakaa te jumalanne nimeä ja minä huudan Herran nimeä.
Se Jumala joka vastaa tulella, on Jumala.
kaikki vastasivat ja sanoivat: Niin on hyvä.
27. Keskipäivän aikaan Elija pilkkasi heitä ja sanoi: Huutakaa kovemmin Onhan hän jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tai hän on poistunut johonkin tai on matkalla tai kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää.
36. Kun oli tullut ruokauhrin aika, profeetta Elija astui esille ja rukoili: Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkooon tänä päivänä tietäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa, jaettä minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
37. Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin.
38. Silloin Herra tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
39. kun kansa tämän näki kaikki lankesivat kasvoilleen ja sanoivat: Herra on Jumala! Herra on Jumala!
40. Elija sanoi heille: ottakaa Baalion profeetat kiinni. Älköön yksikään heistä pääskö pakoon. Niin he ottivat heidät kiinnni. Elija vei heidät Kiisonin purolle ja tappoi heidät siellä.
-----------------------------------------------
otetaanko mekin kisa huutakaa te teijän kolmiyhteistä jumalaa ja minä huudan omaani niin katsotaan miten käy? ;) - JumalanArmo40
Rakas uskonveljeni !
Yritän vastailla jotakin, mutta nyt en mitään kovin syvällisiä pysty pohtimaan.
"mielen kiinnolla odotan tulevia :) " . . . niin myös minäkin.
Meidät molemmat on elämä nuijinut aikalailla hajalle, joten ollaan melko lailla samoissa lähtökohdissa. Mutta nyt sitten sanotaankin - valmistelkaa MESSIAAN paluuta - eli täydellinen suunnanmuutos - verrattuna tämänhetkiseen elämän tilanteeseen. Herra juuri toimii niin, ensin . . . ALENNETAAN ja sitten . . . KOROTETAAN !
"saanen kysyä kuinka vanha olet? ite täytän nytten syyskuun 28 päivä 31 :)"
Täytä myös tässä kuussa vuosia, eli syyskuun 20 päivä tulee 47 vuotta täyteen. Meillä on sen suurimman Raamatullisen luvun=8 verran syntymäpäivissä eroa. Sanon vaan sen takia että kun alkoi tulla noita puheita päähän, niin minulle tehtiin hyvin selväksi samalla, että se on Raamatun numero 8 , joka puhuttelee ---> Jeesus Kristus = 8 = Jumala.
Se numero on tullut monessa yhteydessä esille, jotta ei tulisi epäselvyyttä, kuka puhuttelee.
Raamatussa numero 5 merkitsee ARMOA, joten tuo 5x8=40 tarkoittaa, sitten - Jeesus Kristuksen ARMOA. Kun täytin 40 vuotta, niin jouduin sairaalaan TEHO-hoitoon ja jälkeen päin Jumala laittoi tutkimaan kyseistä hoitotapahtumaa melkoisen tarkasti, jolloin selvisi että teoriassa olisi AIVOJEN pitänyt tuhoutua - mutta käytännössä niin ei kuitenkaan tapahtunut. Jumalan ARMO siis esti kuoleman, joten elän nyt Jumalan ARMOsta ja Jumala omistaa minun koko elämäni nyt . . . niin on sovittu.
Selvennän nyt hieman tuota:
--------------------------------------------------------
"Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."
Selitin sen myöhemmin, vähän laajemmin näin:
""minkä ihmeen takia eikö pelkkä raamattu riitä?"
"Jumalan suunnitelman mukaan meidän täytyy ymmärtää Jeesuksen elämää tarkemmin, jotta voisimme ymmärtää myös paremmin Raamattua ja puhtainta mahdollista uskontoa . . . Jeesuksen Uskoa.
Tuo mainittu kirja kertoo myös Raamatun synnystä, eli kertoo sen kirjoittamisen eri vaiheista ja tekee siten kunniaa Pyhälle Raamatulle . . . se ei vähennä Raamatun arvoa, eikä pysty korvaamaan Raamattua.
Kirjassa on vähän yli 2000 sivua, mutta siitä luetaan yhdessä vain Herran valitsemat kohdat. Jokainen lukee itsenäisesti sitten laajemmin, oman kiinnostuksensa mukaisesti tai "Pyhän Hengen" ohjauksen mukaisesti."
Nyt tarkennan vielä vähän lisää:
Jumalan tahto on, että ne jotka saavat kunnian valmistella Jeesus Kristuksen toista tulemista, niin heidän täytyy tietää täysin tarkasti Jeesuksen todellisesta elämästä . . . jota ei siis ole pystytty nykyisessä Raamatussa tarpeeksi tarkasti kertomaan - Jumalan mielestä.
Se on siis tavallaan . . . Raamatun laajennus osa . . . JOTA EI KUITENKAAN OPETETA KENELLEKKÄÄN . . . vaan se on meille lisätiedoksi ANNETTU . . . vain omaan käyttöön.
Tuo kirja kertoo myös sen miten ja miksi Raamattu kirjoitettiin nykyiseen olemassa olevaan muotoonsa, joka on siis ainut oikea Raamattu. Nykyiseen Raamattuun EI LISÄTÄ MITÄÄN, eikä siitä myöskään POISTETA MITÄÄN. Kaikki pysyy ennallaan, mutta me pystymme paremmin ymmärtämään Raamattua.
ON SIIS JATKOSSAKIN VAIN YKSI OIKEA . . . RAAMATTU . . . EI MITÄÄN MUUTA LISÄOPPIA.
Toivottavasti olen nyt kertonut tarpeeksi selvästi tuosta kirjasta, eli Jumalan tahdon mukaisesti.
Samoin myös Joulua vietetään yhä samaan aikaan kuin aikaisemmin . . . me vaan tiedämme tarkasti, milloin Jeesus Nasaretilainen oikeasti syntyi - joka on Jumalan tahto - meidän osaltamme.
Kirjoitan illalla lisää, kun on vähän parempi vointi - on myrkytys päällä kehossa - mutta olen sairas Jumalan tahdosta ja samalla Herra opettaa kärsivällisyyttä.
jos se on Herran tahto niin sitten teemme niin ja käsittelemme tuon kirjan läpi ei meillä siihen ole vastaan sanomista ja nokkaa koputtamista... :)
mitäs mieltä olit muuten tuosta mormoonien kirjasta ja joseph smithistä? ;)
no siinä sai ainakin kuvan minkälaista oli olla 1800 luvulla uskova ja minkälaista oli uskovan elämä tuolloin... ;)
mutta kyllä piutää snoa että on kyllä saarnat ja opetus nykysin aika pehmeää ja lepsua tohon verrattuna... :)
joo ymmärrän mitä tarkoitat siksi sanonoinkin että kun olen tehnyt tupla juudakset niin se on paha juttu sitten tämä vielä painaa minulla päälle ja saatana sotii minua vastaan kovasti ja syyttää minua kaikin tavoin jopa ihmistenkin kautta ja koittaaa saada minut horkumaan ja langeamaan ja kääntymään pois Herrasta ei saatana minua haluasisi päästää irti kun toistamiseen sai minu käsiinsä ja valtaansa...
eli minulta on kaksi kertaa otettu henki pois ja olen 2 "joutunut" helvettiin johon saatana on tullut minua hakemaan, mutta olen saanut uudet mahdollisuudet ja tätä en aio moata... ;)
ainii yksi juttu pitää kertoa tässä jos täälä on uusia jotka ei sitä minun vanhaa todistusta ole lukeneet niin pitää kertoa että ennen olin myös bi-seksuaali josta olen tehnyt parannuksen ja pitää sanoa että ei Jumala ketään luo homoksi tai lesboksi vaan ihmisestä tulee semmonen jos antaa saatanalle ja synnille valtaa niin se menee nin että yksi asia johtaa toiseen ja yksi synti toiseen kunnes huomaa että nytten ollaa todella syvällä sitten tei muuten tota rahastakiin eli olin "huora"... :(
sitten kun puhun siitä että olen nähnyt Jumalan kuin mooses niin se taphatui näin mutta olin silloin olinkohan ekalla luokalla ja olin kahden rakennuksen vaälissä...
2 Mooseksen kirjasta Luku 33:16,19,22 ja 23
16. Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei sitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka ovat maan päällä?
19. Hän vastasi: Minä annan kaiken ihanuuteni käydä ohitsesi ja huudan nimeä Herra sinun edessäsi.
Minä olen laupias kenelle olen laupias, armahdan ketä armahdan.
22. Kun minun kirkkauteni kulkee ohi, MINÄ ASETAN SINUT kallion rotkoon ja PEITÄN sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.
23. Kun minä sitten siirrän pois käteni, sinä näet minun SELKÄPUOLENI, mutta minun kasvoihini kukaan ei voi katsoa.
näin minullekkin kävi pienenä poikana en muuten edes pyytänyt että herra näyttäytyisi minulle se vain tapahtui näin... :)
eikö ole mielenkiitoista ja mielenkiintoisia aikoja elämme... ;)
uskotko tämän?
nämä on varsin mielennkiintoisen kohdat...
2 Mooseksen kirja Luku 13:2
2. Pyhitä minun omakseni jokainen esikoinen israelilaisten keskuudessa, niin ihminen kuin karjaeläin.
Jokainen joka tulee äitinsä kohdusta ensimmäisenä kuuluu minulle.
minä olen meidän perheen esikoinen... :)
4 Mooseksen kirja luku 6:2-5
2. Sano israelilaisille: jos mies tai nainen tekee nasiirilupauksen vihkiytyäkseen Herralle,
3. niin pitäytyköön hän viinistä ja väkijuomasta. hän älköön juoko hapanviiniä tai hapanta juomaa älköönkä mitään viinirypäleen mehua. Älköön hän syökö tuoreita älköönkä kuivia rypäleitä.
4. Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, älköön hän syökö mitään mitä viiniköynöksestä saadaan, älköön edes raakileita tai köynöksen versoja.
5. Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, älköön hänen päätään partaveitsikoskeko.
Kunnes kuluu umpeen aika, joksi hän on vihkiytynyt herralle, hän olkoon pyhä ja kasvattakoon päänsä hiukset pitkiksi.
tuli muuten mieleen että pitää vielä kertoa itsestän sen verran että olin pienenä hyvin ujo ja arka ja joskus minuun meinaa vieläkin ujous iskeä mutta tosi harvoin... :) - kirjoituksista
pitää vielä kiittää sinua siitä että olet puhunut rohkaisevia sanoja ja saanut mielialani taas kohoamaan ja rohkeuttani taas esille nämä on ollut pitkään ala maissa mutta nytten tunnen taas uutta voimaa jotenkin vaan pritistyin sisäsesti ja voimistuin... ;)
mutta vielä pitää voimistua ja rohkaistua lisää... :) - JumalanArmo40
Rakas uskonveljeni !
"no siinä sai ainakin kuvan minkälaista oli olla 1800 luvulla uskova ja minkälaista oli uskovan elämä tuolloin... ;)
mutta kyllä piutää snoa että on kyllä saarnat ja opetus nykysin aika pehmeää ja lepsua tohon verrattuna... :)"
Sen verran tästä nykyisestä väärästä suuntauksesta seurakunnissa ja uskonnon asemasta yhteiskunnassa, että se lähti jossain vaiheessa sivuraiteelle, kun alettiin rakentamaan suuria kirkkoja ja muuta vastaavaa - tavallaan turhaa. Itse uskonto ja Jeesus jäi siten liian pieneen asemaan, syntyihän Jeesus Nasaretilainen vaatimattomaan talliin, eikä suureen hienoon palatsiin.
Jumala ei todellakaan halua kunniakseen valtavia rakennuksia vaan sen, että jokaisella ihmisellä on ollut mahdollisuus tulla tuntemaan Jeesus ja Jumalan sana.
Jumala on aivan tyytyväinen kaikkeen pieneen ja vaatimattomaan, kunhan vaan se lähetyskäsky on toteutunut, sillä nykyisin se Jumalan sana jää lähinnä kirkon sisälle, mutta nyt se tuodaan siis paremmin kaikkien kuultavaksi . . . kuten Herran tahto on.
Joulu on myös nykyisin lähinnä antamisen ja saamisen juhla eli siis liian kaupallinen. Joulukuusi ja kaikenlaiset valosysteemit yms. saavat aivan liikaa huomiota Jeesus lapsen syntymä juhlassa.
Kyllä tosiaan tarvitaan muutos tuohon, eli paluu johonkin vanhaan parempaan aikaan niin kuin totesit . . . siis Jumalan tahdon mukaisesti.
suonet vielä yhden kysymyksen ja epäilyn ennen kuin saat luottamukseni Herraan kyllä luotan mutta en vielä täysin sinuun... ;)
kun sanot näin
"Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu."
niin kauan luulet että tässä menee ja on siinä sekin juttu että sanot että olet saanut ilmoituksen ja siitä saa sen ymmäryksen että tempausveljemme tulee muuttumaan Herran tahdosta?
entä kauan meidän omissa ongelmissa menee ratkasta?
mutta muista myös että vaikka et profetoi tulevaisuutta niin profetoit että nämä tulee muuttumaan, mutta mitä jos ei tule niin silloinhan olet puhunut omiasi... ;)
voin sanoa että me olemme sitten todella pitkään tempaus tauolla millä kuule luulet että jarmo luovuttaa tai muut tempaus uskovat vaikka nytten ei tempausta tulisikaan?
jos jarmo on jo odottanut tempausta tulevaksi vuodesta 2008 ja aikaisemminkin jo alottanut odotuksen niin ei se tule muuttumaan vaan jarmo ja muut odottavat sitä hamaan loppuun asti... :)
ellei Herra heitä muuta?
eli mitäpä jos minä sanon että näin ei tule käymään että ne muutuvat ja sinä sanot että ne tulevat muuttumaan niin katsotaan kumman sana on oikeassa? ;)
jos minuun pystyy saatana niin kyllä se pystyy sinuunkin ja pystyi pietariinkin... ;)
tähän muutama kohta raamatusta meille todistukseksi meidän kummankin profetoinnista sinun sanasi vastaan minun sana katsotaan kumpi puhuu omiaan... :)
tämä on meidän kummankin lopputesti... :)
uskallatko ottaa haasteen vastaan?
5 mooseksen kirja 18:20-22
20. Profeetta joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua tai puhuu muiden jumalien nimessä sellaisen profeetan on kuoltava.
21. Jos sinä ajattelet sydämessäsi mistä tiedämme, mikä sana ei ole herran puhetta? Niin huomaa:
22. kun profeetta puhuu Herran nimessä ja kun se mitä hän on puhunut ei tapahdu eikä käy toteen sitä sanaa Herra ei ole puhunut.
JULKEUTTAAN se profeetta on niin puhunut.
älä pelkää häntä.
luukkaan evankeliumista luku 22:31
31. Simon, Simon, Saatana on tavoitellut teitä VALTAANSA seuloakseen teitä kuin viljaa.
Matteuksen evankeliumista luku 22 ja 23
22. Silloin Pietari otti hänet erilleen ja rupesi varoittamaan häntä: Jumala varjelkoon, Herra, älköön se sinulle tapahtuko.
23. Jeesus kääntyi ja sanoi pietarille: Mene pois minun EDESTÄNI, SAATANA.
Sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan vaan sitä, mikä on IHMISTEN.
sitten katsotaan kumpi on oikeassa... ;) - kirjoituksista
lainaan tässä jonkun kirjoutusta ja sitten lopuksi vähän mietteitä tästä kirjoituksesta...
"KatsoJeesukseen 14.9.2015 20:45
Kannattaa varata työvaatteet sängyn viereen, jotta pääsee aamulla reippaasti työhönsä. Tulevatkin sukupolvet joutuvat valmistautumaan töihin lähtöön.
Hyvä on varata myös aikaa hetki lukea Raamattua, mutta jos olet aamu-uninen, jätä se iltahetkeen.
Rukoukseen on hyvä varata aikaa ja pyytää ennenkaikkea siunausta alkavalle päivälle, jotta voi rohkeasti kohdata päivän haasteet, mitä ikinä päivä tuokin tullessaan.
Sitten kun tulet eläkeikään esim. viidenkymmenen vuoden päästä, huolehdi siitä, että sinulla on mielekästä tekemistä, jotta eläkeaikasi on mielekästä ja innostavaa.
Tee tarvittaessa testamenttisi ja järjestä asiasi valmiiksi, kun tiedät, että terveytesi alkaa heiketä ja elinaikasi ei ole enää kovin pitkä.
Sinä joka nyt elät, olit nuori tai vanhempi, saat elää koko elämäsi ja siirtyä sitten aikanaan kuoleman kautta Jeesuksen tykö. Opiskele, tee työtä, perusta perhe ja aikanaan sinusta voi tulla isoisoisä ja voit ilota lastesi lasten lapsista. Kiitä Jeesusta, että hän on sinun pelastajasi ja johdattajasi.
Tällä tavalla voit siis valmistautua tuleviin päiviin, vuosiin ja vuosikymmeniin.
Jumalan aikataulut ovat erilaisia kuin ihmisten aikataulut. Raamatussa on paljon profeetallisia tapahtumia, joiden pitää ensin tapahtua, ennenkuin ollaan siellä vaiheessa, kun pakkosiirtolaisuudesta palaava Israelin kansa rakentaa uudelleen Jumalan temppelin ja aloittaa uhritoimitukset. Israelin luopumuksessa elävä kansa karkoitetaan vielä kerran ja vasta sitten aikanaan Jumala kokoaa heistä takaisin kansan, joka on halukas palvelemaan Jumalaa.
Jumalan silmissä aika on lyhyt, mutta ihmisen ajassa aika on pitkä, sukupolvet tulevat ja sukupolvet menevät ennenkuin tullaan niihin tapahtumiin, joista Ilmestyskirja 6 luvusta alkaen kertoo.
Kun sinä tutustut kaikkiin Raamatun profetioihin uskollisesti ja alat rakentaa niistä tuota Jumalan suurta suunnitelmaa, sinäkin ymmärrät, että monet puhujat ja kirjoittajat ovat puhuneet ja kirjoittaneet omiaan, vaikka ovat ehkä sen tehneet parhaan ymmärryksensä mukaan. Raamatun profeetallisen sanan tutkiminen kestää vuosikymmeniä, sitten sinä käsität, mitä kaikkea Jumalan tulevien aikojen salaisuutta sinne onkaan kätketty.
Siunausta sinun työhösi, elämääsi, vapaa-aikaasi, etsi oma Jumalan tehtäväsi ja kutsusi ja toimi sen mukaan, odota kärsivällisesti Jumalan edessä, kyllä hän sinulle kertoo aikanaan, mitä hän sinulta odottaa. Sinä saat palvella Jeesusta - Jeesukseen katso, hän sinua johdattaa ja saat kokea sisäistä rauhaa ja iloa ja erottaa valheet totuudesta ja saat palvella Jeesusta koko elämäsi ajan ja siirtyä kuoleman kautta aikanaan hänen luokseen.
Ole turvallisella mielellä, hän sinua tukee, kantaa ja rohkaisee, hän on sinun kanssasi."
minun mielestä tämä on tähän aikaan ja hetkeen aika rohkeaa puhettaa ja profetointia tulevaisuuteen mutta mitäpä jos tämä puhuja ja profetoija onkin väärässä niin mitä sitten?
se on paha homma tässä taas tuuditetaan ihmiset "uneen" että mittään ei tule ainakaan seuraavaan 100 vuoteen tapahtumaan mitään mutta mitä jos tuleekin? ;)
tämä on sitä vaan Jumala on rakkaus uskoa ja ei Jumala ikinä puutu mihinkään ei rankase ja jne. sen kun vaan elää huolettomasti elämänsä loppuun asti murehtimatta mistään... ;)
sen verran vaan sanon että itse kyllä uskon että minun elinaikanani Jeesus tulee takaisin mutta en tiedä kauan siihen menee meneekö 2kk vai 10 vuotta mutta mutta olen saanut sen varmuuden että Jeesus tulee minun aikanani takaisin tuskimpa Herra minulle pienenä turhaan näyttäytyi jos aikanani ei tapahtuisi mitään ja minun tarinani on muutenkin niin ihmeellinen että en usko että se on minulle turhaan käynyt ja näin tapahtunut jos ei mitään tapahtuisi? ;)
ajattelen niin että jos ei tapahtuisi niin olisin todennäkösesti saanut samanlaisen elämän kuin muut uskovat jota ei ole syntiin ja maailmaan heitetty niin kuin minut miksi näin? :(
ei minulta sitä kysytty haluanko lähteä maailmaan vai en vaan minä jouduin sinne vaikka olisin halunnut semmosen elämän kuin Samuelilla tai daavidilla oli mutta ei ihminen osaansa voi valita ja vellustaa vaan se menee niin kuin Herra on sen suunitellut... :) - kirjoituksista
yksi syy oli myös se silloin kun lankesin ja lähdin kapinoimaan niin noudatin näitä ohjeita jota tämmöset uskovat kirjoittivat ajattelin että no eletään nytten sitten kun nämä lupaavat että "saa elää normaalia elämää"... :)
otin sitten ohjenuorakseni nämä kohdat ja noudatin sitä kirjaimellisesti ja annoin saatanan pettää minut kiitos vaan teille ketkä lupaatte "vapaata" elämää hamaa loppuun asti... ;)
ei pidä puhua ja lupailla asioita josta ei tiedä mitään... :)
Sananlaskuista Luku 31:6 ja 7
6. Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä mielessään murheellisille.
7. Sellainen juokoon ja unohtakoon köyhyytensä älköönkä enää muistelko vaivaansa.
Saarnaajasta Luku 11:9
9. Iloitse, nuorukainen nuoruudestasi ja sydämesi ilahuttakoon sinua nuoruutesi päivinä. Vaella sydämesi teitä jasilmiesi halun mukaan. MUTTA TIEDÄ JUMALA TUO SINUT TUOMIOLLE KAIKESTA TÄSTÄ. - kirjoituksista
ja nytten on tapahtunut se että minut ollan otettu kiinni ja tuotu tuomiolle niin eikö se merkkaa sitä että kohta pitäisi tapahtua suuria? ;)
- kirjoituksista
niin ja nytten kun minut on otettu kiinni ja tuotu tuomiolle niin eikö se tarkoita sitä että kohta pitäisi tapahtua suuria? ;)
- kirjoituksista
kiitoksia vaan teille tempaus uskovat ja semmoset rakkaus uskovat jotka lupaa loputonta odotusta ja vapaata elämää että mitään ei tapahtdu kummatkin ovat minut pettäneet!
ettekä ees häpeä yhtään sitä mitä profetoitte ja puhutte... ;)
kukaan ei ole edes täälläkään pyytänyt minulta anteeksi mutta minä olen useamman kerrankin... :)
mutta nytten on todellakin tullut aika erottaa jyvät akanoista ja kaikkien aika astua tuomille olen tullut tuomioksi maailmaan... ;)
Pietarin 1 kirjeestä Luku 4:17
17. Aika on tuomion alkaa Jumalan huoneest. Jos se alkaa ensiksi meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät usko evankeliumia ja ole sille kuuliaisia. - JumalanArmo40
Rakas uskonveljeni !
Kiitos, olet miettinyt tätä asiaa huolellisesti, monelta eri näkökannalta !
Muutan tänä syksynä Helsinkiin asumaan ja luovun tavallaan osittain vanhasta elämästäni, niin ilmoitti Jumala keväällä 2015. Koska olemme Jumalan palvelijoina tavallaan työpari, niin myös sinä muutat Helsinkiin, jossain vaiheessa.
Tyhmintä mitä uudestisyntynyt Jeesuksen oma voisi tehdä, olisi puhuminen ja asioiden ilmoittaminen Jumalan nimissä ja esiintyminen Jumalan edustajana maan päällä.
En ole tyhmä, joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.
Vastaan noihin kaikkiin kysymyksiisi ja perustelen ne kaikki, mahdollisimmat hyvin, sillä minusta olisi ärsyttävää, että vastaisin sinulle epämääräisesti jotakin mistä ei voi päätellä puhunko lainkaan totta. Haluan, että voit alkaa luottavaisin mielin valmistautumaan tehtävääsi, eikä siten tarvitse elää asian suhteen epävarmuudessa.
KERRON:
- kaikki annetut ennakkoilmoitukset.
- Jyrkin ja Jarmon tempaus tehtävästä, tietoni.
- minkä ihmeen Jumala toteuttaa kehoni kautta.
- minkä Raamatullisen ihmeparantumisen teemme Jumalan kanssa ilmeisesti jo vuoden 2015 loppuun mennessä.
- yhden toteutuneen ennustuksen kesältä 2014.
- miksi ilmoitin ennakkoon vankilasta tulevasta Jumalan valitusta.
-----------------------------------------------------------------------------------
En vastaa lainkaan esittämiisi kysymyksiisi, jotka koskevat Raamattua. Olet Jumalan valitsema Raamatun asiantuntija, joten mitäpä uutta minä voisin kertoa sinulle Raamatusta, poikkeuksena tietysti joku asia minkä Jumala haluaa erityisesti kertoa.
Jumalalta voi erikseen sitten kysyä, jotakin erittäin askarruttavaa asiaa Raamatusta, johon haluaa täsmennyksen. Lisäksi se kirja kertoo ja selittää paljon uskon asioita, sekä käsitteitä Raamatusta - oikeastaan melkein kaiken olennaisen, mitä tarvitsee tietää.
Saatanan muuten tulen varmaankin tapaamaan jossain vaiheessa, koska eräs tuleva tehtäväni on ajaa Riivaaja ulos, jostakin ihmisestä, sillä siihen Jumala on minua jo hieman valmistellut ja vihjaillut asiasta.
Anteeksi, että kirjoitan vasta näin myöhään, sillä on päänsärky, samea näkö ja huono olo :)
Kirjoitan noista asioista mahdollisimman pian, vointini mukaan, mutta kuitenkin aikaisintaan tiistai iltana.
näinhän se on ei voi kun sanoa aamen veliseni, mielenkiinolla odotan tulevia ja olen tutkinut myös paljon opetuslapsien elämää enen kuin he ottivat vastaan tehtävänsä ja mikälaisia he olivat ennen Pyhän Hengen laskemista eli henki kastetta jota ainakin minä odotan koska en ole sitä vielä saanut...
ja sitä minkälaisia "virheitä" he tekivä ja minkälaisia olivat opetellessaan ennen varsinaista tehtävää... :)
tämä viesti vahvisti minulle paljon en enää epäile sinua mutta tiedätkö että saatana on aika ovela kaveri ja voi myös tehdä meille tepposet kummallekkin toisen kautta jos kerran saatana pystyi ja vaikutti myös noin pietarin kautta niin miksei myös voisi vaikuttaa meihin samanlailla ja huomaamattamme? ;)
tämä on varsin mielenkiintoinen kohta ilmestyskirjasta, en usko että turhaan sain opin saatanasta ja sen syvyyksistä... :)
tämän takia minulla on vielä vähän vaikea luottaa ihmisiin kun minut on niin monta kertaa petetty... :(
Joh.Ilm 2:18-29
18. Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo Jumalan Poika, jonka silmät ovat kuin tulen liekit ja jalat kuin välkehtivä vaski:
19. Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi, sinun uskosi, palvelutyösi ja kärsivällisyytesi ja että viimeiset tekosi ovat lukuisampia kuin ensimmäiset.
20. Mutta minulla on sinua vastaan se että suvaitset tuota naista, Iisebeliä.
SANOEN itseään profeetaksi hän opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa.
21. Olen antanut hänelle aikaa parannukseen, mutta hän ei halua nöyrtyä parannukseen eikä luopua haureudestaan.
22. Minä heitän hänet tautivuoteeseen ja hänen kanssaan huorin tekevät suureen ahdstukseen, elleivät nöyrry parannukseen teoistaan.
23. Hänen lapsensa minä totisesti surmaan.
Kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä tutkin sisimmät ja sydämet.
Minä anan teille kullekkin tekojenne mukaan.
24. Teille Tyatirassa oleville, kaikille, JOILLA EI OLE TÄTÄ OPPIA, TEILLE JOTKA ETTE OLE TULLEET TUNTEMAAN SAATANAN SYVYYKSIÄ KUTEN HE SANOVAT,
minä sanon: minä en pane teidän kannettavaksenne muuta taakkaa.
25. Pitäkää vain, mitä teillä on kunnes tulen.
26. Sille, joka voittaa ja loppuun asti suorittaa minun antamiani tehtäviä, minä annan vallan hallita kansoja.
27. Hän kaitsee niitä rautaisella sauvalla, särkee niitä kuin saviastioita.
28. Sen vallan minäkin olen saanut Isältäni ja minä annan hänelle kointähden.
29. Jolla on korvat kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnalle.
sitten noista "virheistä" asiaa tämä eka oli sen jälkeen kun he olivat jo ottaneet tehtävän vastaan laitan tähän muutaman kohdan...
Paavalin kirjeestä Galatalaisille Luku 2:11-14
11. keefaan tultua antokiaan minä kuitenkin VASTUSTIN häntä vasten kasvoja koska hän oli aiheuttanut moitteita.
12. Ennen kuin Jaakobin luota oli tullut joitakin miehiä, hän oli aterioinut muihin kansoihin kuuluvien [kristittyjen] kanssa.
Mutta heidän tultuaan hän vetäytyi pois ja pysytteli erillään, peläten juutalaisia.
13. hänen kanssaan lankesivat teeskentelyyn muutkin juutalaiset, niin että heidän teeskentelynsä tempasi mukaansa myös Barnabaan.
14. nähdessäni, että he eivät vaeltaneet SUORAAN evankeliumin totuuden mukaan, minä sanoin Keefaalle kaikkien kuullen: Jos sinä juutalainen noudatat muihin kansojen kuluvien tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä vaadit muihin kansoihin kuuluvien noudattaa juutalaisten tapoja?
nämä on taas enen kuin he olivat saaneet tehtävän...
Matteuksen evankeliumista luku 8:25 ja 26, 14:30 ja 31 ja 17:20
25. He menivät ja herättivät hänet sanoen: Herra auta me hukumme.
26. Jeesus sanoi heille: Te vähä uskoist, miksi olette pelkureita?
Hän nousi ja nuhteli tuulia ja järveä ja tuli aivan tyven.
30. Mutta nähdessään tuulen voiman hän pelästyi ja rupesi vajoamaan ja huusi: Herra auta minua.
31. Jeesus ojensi kohta kätensä, tarttui häneen ja sanoi hänelle: Sinä vähäuskoinen. miksi epäilit?
20. Hän vastasi: teidän vähäuskoisuutenne tähden. Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapin siemenenkään verran te voisitte sanoa tälle vuorelle: Siirry täältä tuonne ja se siirtyisi eikä mikään olisi teille mahdotonta.
sitten tuohon henkikasteeseen...
Apostolien teoista 1:4-8
4. Ollessaan apostilien kanssa Jeesus käski heitä ja sanoi: Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan ODOTTAKAA Isältä sen lupauksen täyttymistä, minkä olette minulta kuulleet.
5. johannes kastoi vedellä, mutta teidät KASTETAAN Pyhällä Hengellä muutamien päivien jälkeen.
6. Ne, jotka olivat koolla, kysyivät Jeesukselta: Herra, tänäkö aikana sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?
7. Hän vastasi: Teidän asianne ei ole tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä omassa vallassaan on säätänyt.
8. Kun Pyhä Henki TULEE teidän päällenne, te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajiani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa, Samariassa ja maan ääriin saakka.
eikö ole mielenkiintoista? ;) - kirjoituksista
"En vastaa lainkaan esittämiisi kysymyksiisi, jotka koskevat Raamattua. Olet Jumalan valitsema Raamatun asiantuntija, joten mitäpä uutta minä voisin kertoa sinulle Raamatusta, poikkeuksena tietysti joku asia minkä Jumala haluaa erityisesti kertoa."
jeps, jeps silloin kun lankesin niin tuli tosi paljon luettua raamattua olen lukenut raamatun 3 kerta kokonan läpi sitten olen lukenut uuden testamenti joku 10 kertaa läpi ja vanhaa testamenttiä joku 7 kertaa eri osia siistuo 3 kertaaon noihin 10 ja 7 kerran päälle... ;)
sitten olen lukenut raamatun läpi paastojeni aikana niin avautuu sanan ihan erillailla suosittelisin muillekkin lukea raamattu läpi paastojen aikaan...
mutta myös silloinkin kun ei ole paastolla eli kummallakin tyylillä... :)
nytten olen lukenut raamatun läpi pika preppauksella ja täsähän sitä sitten tulee koko ajan taas kerrattua kertaus on opintojen äit... :)
siunausta ja rauhaa sinullekkin toivottavasti näemme pian? :) - kirjoituksista
niin se unohtu sanoa että raamattua pitää myös olla valmis lukemaan jopa 8h tuntia päivässäkin tai enenmmän... :)
silloin kun uudistuin uskossa ni lui raamatun 2 viikosa läpi ja parhaina päivinä tuli jopa luettua 16h raamattu päivässä... ;) - kirjoituksista
täs on muuten taas pari hyvää biisii...
jos nämä biisit on kuunellut niin saa vähän paremman kuvan meikäläisestä minkä lainen olen ja mitä olen kokenut... ;)
https://www.youtube.com/watch?v=09chc2ZLKWQ
https://www.youtube.com/watch?v=57kcCUxC01E - kirjoituksista
niin ja se unohtu sanoa että enen kuin lankesin niin menni pyhityksessä niin pitkälle että sanoin itseni irti kaikesta maallisesta ja asuin kotitilallani maalla urajärvellä jossa nyttenkin ja tänne palasin ennen lankeamista minulla ei olut edes pankkitiliä enää kuin lopetin pankkitilinikin ja tuhosin kaikki henkilö paerit ajokorttia myöten ja palvelin vain Herraa... ;)
no nytten on taas tämä kaikki silloin ei ollut velkaa mutta nytten on velkaa... :(
mutta ei muuta kuin uudella voimalla ja innostuksella kohti uusia seikkailuja... ;) - kirjoituksista
vastauksia ja selvennystä odotellessa... :)
"Muutan tänä syksynä Helsinkiin asumaan ja luovun tavallaan osittain vanhasta elämästäni, niin ilmoitti Jumala keväällä 2015. Koska olemme Jumalan palvelijoina tavallaan työpari, niin myös sinä muutat Helsinkiin, jossain vaiheessa.
Vastaan noihin kaikkiin kysymyksiisi ja perustelen ne kaikki, mahdollisimmat hyvin, sillä minusta olisi ärsyttävää, että vastaisin sinulle epämääräisesti jotakin mistä ei voi päätellä puhunko lainkaan totta. Haluan, että voit alkaa luottavaisin mielin valmistautumaan tehtävääsi, eikä siten tarvitse elää asian suhteen epävarmuudessa.
KERRON:
- kaikki annetut ennakkoilmoitukset.
- Jyrkin ja Jarmon tempaus tehtävästä, tietoni.
- minkä ihmeen Jumala toteuttaa kehoni kautta.
- minkä Raamatullisen ihmeparantumisen teemme Jumalan kanssa ilmeisesti jo vuoden 2015 loppuun mennessä.
- yhden toteutuneen ennustuksen kesältä 2014.
- miksi ilmoitin ennakkoon vankilasta tulevasta Jumalan valitusta." - kirjoituksista
tästäkin olisi mielenkiintoista kuulla lisää... :)
"Saatanan muuten tulen varmaankin tapaamaan jossain vaiheessa, koska eräs tuleva tehtäväni on ajaa Riivaaja ulos, jostakin ihmisestä, sillä siihen Jumala on minua jo hieman valmistellut ja vihjaillut asiasta." - kirjoituksista
tämä minua vielä mietityttää?
"Selvennän nyt hieman tuota:
"Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."
Selitin sen myöhemmin, vähän laajemmin näin:
""minkä ihmeen takia eikö pelkkä raamattu riitä?"
"Jumalan suunnitelman mukaan meidän täytyy ymmärtää Jeesuksen elämää tarkemmin, jotta voisimme ymmärtää myös paremmin Raamattua ja puhtainta mahdollista uskontoa . . . Jeesuksen Uskoa.
Tuo mainittu kirja kertoo myös Raamatun synnystä, eli kertoo sen kirjoittamisen eri vaiheista ja tekee siten kunniaa Pyhälle Raamatulle . . . se ei vähennä Raamatun arvoa, eikä pysty korvaamaan Raamattua.
Kirjassa on vähän yli 2000 sivua, mutta siitä luetaan yhdessä vain Herran valitsemat kohdat. Jokainen lukee itsenäisesti sitten laajemmin, oman kiinnostuksensa mukaisesti tai "Pyhän Hengen" ohjauksen mukaisesti."
Nyt tarkennan vielä vähän lisää:
Jumalan tahto on, että ne jotka saavat kunnian valmistella Jeesus Kristuksen toista tulemista, niin heidän täytyy tietää täysin tarkasti Jeesuksen todellisesta elämästä . . . jota ei siis ole pystytty nykyisessä Raamatussa tarpeeksi tarkasti kertomaan - Jumalan mielestä.
Se on siis tavallaan . . . Raamatun laajennus osa . . . JOTA EI KUITENKAAN OPETETA KENELLEKKÄÄN . . . vaan se on meille lisätiedoksi ANNETTU . . . vain omaan käyttöön.
Tuo kirja kertoo myös sen miten ja miksi Raamattu kirjoitettiin nykyiseen olemassa olevaan muotoonsa, joka on siis ainut oikea Raamattu. Nykyiseen Raamattuun EI LISÄTÄ MITÄÄN, eikä siitä myöskään POISTETA MITÄÄN. Kaikki pysyy ennallaan, mutta me pystymme paremmin ymmärtämään Raamattua.
ON SIIS JATKOSSAKIN VAIN YKSI OIKEA . . . RAAMATTU . . . EI MITÄÄN MUUTA LISÄOPPIA.
Toivottavasti olen nyt kertonut tarpeeksi selvästi tuosta kirjasta, eli Jumalan tahdon mukaisesti."
yksi kohta raamatusta
Johanneksen 2 kirje
9. Kuka ikinä menee EDEMÄKSI eikä pysy Kristuksen opissa hänellä ei ole Jumalaa. Siinä opissa pysyvällä on sekä Isä että Poika
10. Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, älkää ottako häntä kotiinne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi
11. Joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu OSALLISEKSI hänen pahoihin tekoihinsa.
- Kumartakaa
Etkös yhtään isommilla kirjaimilla tekstisi voisi tehdä.
jotta hallitus saisi uutta toivoa.
Kumartakaa herralle niin kaikki pelastiuu
jos vain osavat uida. - kirjoituksista
nämä on varsin mieleen kiintoisia ilmoituksia... ;)
Herra muistutteli KunniaHerralle
9.9.2015 23:31
*Rukouksessa , että aika on lyhyt.
*Minä luon uutta, ettekö sitä huomaa?
*Nyt on aika, jolloin erotellaan jyvät akanoista.
*Olkaa lujat, olkaa rohkeat.
*Minä valmistan teitä tulevaa varten.
1443
10.9.2015 10:48
Niin on. Kiitos aloittajalle ja kunnia Herralle. Seuraavassa sanoja joita minäkin sain 24.8.15. Ottakaa ja koetelkaa kaikki, siunausta ystävät.
Rakas seurakuntani, ystäväni, lapseni.
On tullut aika kertoa ajan jakson päättyneen ja ilmoittaa uuden koittaneen. Minä Herra Jeesus olen jo puhunutkin tästä aiemmin ja antanut sanaani tiettäväksi asiaan liittyen. Vielä te ette aivan täysin käsitä puhettani, mutta ilolla ja hieman mietiskellen sydämissänne sitä kuuntelette.
Valo joka teihin asetettiin Isäni kasvojen edessä on suuresti loistava kauttanne. Voimallani minä teidät puetan ja matkalle lähetän ja niin on se nimi, jota ilmoitatte tuleva aivan ihmissilmin nähtäväksi, sillä isäni on teidät kirkastava ja niin tehtävänne tässä alkavassa uudessa ajassa maanpäällä tulee täytetyiksi. Aivan niin kuin minäkin tehtäväni täytin.
Olkaa turvallisin mielin, uskollisesti tukien yhdessä me menemme, aivan rauhassa, sillä hän joka antaa käskynsä on teitä varjeleva. Sama henki saa aikaan eheyttävän virran, Pyhä Jumala on lähettäjä tässä ja teitä liikuttava ja voi kuinka minä teitä rakastankaan. Seranata!
Ei lähettiläs ole Herraansa suurempi, mutta jokainen teko jonka te minussa teette ylistää Jumalaa ja siinä on elämä. Maailman verhot kuin sulkeutuvat ja ilta jo hämärtää, mutta te loistatte, sillä te minun todistajani kuulette kukin mitä henkeni sanoo, se sama sana jolla minä teille kirjoitan, eikö niin rakkaani.
Kaikki kiitos ja ylistys ajasta aikaan Herra Meidän Jumalamme nimeen.
Näky - " ei ollut uskallusta ..."
sinettisormus1
9.9.2015 9:14
( sinetti): Eilen,8.9. saamassani kuva näyssä oli nainen, joka jostain kulman takaa, oviaukosta kurkki ovi näkymää, näin hänen aran katseensa, häntä selvästi kiinnosti jokin asia kovin, mutta ei ollut uskallusta tulla esiin ...
Tämän ymmärrän, en sano nyt että koen, sillä en minäkään hae kokemuksia, vaan Jeesuksen Kristuksen yhteyttä, joka päiväistä yhteyttä, siis nyt tämän näyn ymmärrän ja tulkitsen näin, että moniakin kiinnostaa nämä uskon asiat ja haluaisivat uskoa Jeesukseen ja hänen sanomaansa, mutta he eivät voi, he arastelevat, koska ihmis pelko on niin suuri, varoen kuunnellaan jostain nurkan takaa, ehkä vähän katsellaankin ja pimeässä salaa luetaan Raamattua, sillä eihän kenenkään sitä tule tietää, mitä muutkin sanoisivat jos saisivat tietää kiinnostuksen kohteestani? He varmasti huutelisivat, että siitäkin on nyt tullut sellainen "hihhuli, sitähän tässä moni käyttää heidän, siis uskovien lempinimenä? Minäkö myös sellainen? Ei kait, vaikka joskus tuo kovin kiinnostaakin ja puhuttaa, kunhan vain ajankulukseni näitä mietin. Mutta jos sittenkin, mistä saan uskallusta, astua ihmisten eteen ja tunnustaa, että uskonkin Jeesukseen Kristukseen ja hänen sanomaansa? ********
Kuulostaako tutulta? Tätä ajatusta Herra tänään haluaa nostaa; älkää peljätkö, sillä minä tuon teille suuren ilon." - kirjoituksista
nämä on varsin mielen kiintoisia ilmoituksia... ;)
Herra muistutteli KunniaHerralle
9.9.2015 23:31
*Rukouksessa , että aika on lyhyt.
*Minä luon uutta, ettekö sitä huomaa?
*Nyt on aika, jolloin erotellaan jyvät akanoista.
*Olkaa lujat, olkaa rohkeat.
*Minä valmistan teitä tulevaa varten.
1443
10.9.2015 10:48
Niin on. Kiitos aloittajalle ja kunnia Herralle. Seuraavassa sanoja joita minäkin sain 24.8.15. Ottakaa ja koetelkaa kaikki, siunausta ystävät.
Rakas seurakuntani, ystäväni, lapseni.
On tullut aika kertoa ajan jakson päättyneen ja ilmoittaa uuden koittaneen. Minä Herra Jeesus olen jo puhunutkin tästä aiemmin ja antanut sanaani tiettäväksi asiaan liittyen. Vielä te ette aivan täysin käsitä puhettani, mutta ilolla ja hieman mietiskellen sydämissänne sitä kuuntelette.
Valo joka teihin asetettiin Isäni kasvojen edessä on suuresti loistava kauttanne. Voimallani minä teidät puetan ja matkalle lähetän ja niin on se nimi, jota ilmoitatte tuleva aivan ihmissilmin nähtäväksi, sillä isäni on teidät kirkastava ja niin tehtävänne tässä alkavassa uudessa ajassa maanpäällä tulee täytetyiksi. Aivan niin kuin minäkin tehtäväni täytin.
Olkaa turvallisin mielin, uskollisesti tukien yhdessä me menemme, aivan rauhassa, sillä hän joka antaa käskynsä on teitä varjeleva. Sama henki saa aikaan eheyttävän virran, Pyhä Jumala on lähettäjä tässä ja teitä liikuttava ja voi kuinka minä teitä rakastankaan. Seranata!
Ei lähettiläs ole Herraansa suurempi, mutta jokainen teko jonka te minussa teette ylistää Jumalaa ja siinä on elämä. Maailman verhot kuin sulkeutuvat ja ilta jo hämärtää, mutta te loistatte, sillä te minun todistajani kuulette kukin mitä henkeni sanoo, se sama sana jolla minä teille kirjoitan, eikö niin rakkaani.
Kaikki kiitos ja ylistys ajasta aikaan Herra Meidän Jumalamme nimeen.
Näky - " ei ollut uskallusta ..."
sinettisormus1
9.9.2015 9:14
( sinetti): Eilen,8.9. saamassani kuva näyssä oli nainen, joka jostain kulman takaa, oviaukosta kurkki ovi näkymää, näin hänen aran katseensa, häntä selvästi kiinnosti jokin asia kovin, mutta ei ollut uskallusta tulla esiin ...
Tämän ymmärrän, en sano nyt että koen, sillä en minäkään hae kokemuksia, vaan Jeesuksen Kristuksen yhteyttä, joka päiväistä yhteyttä, siis nyt tämän näyn ymmärrän ja tulkitsen näin, että moniakin kiinnostaa nämä uskon asiat ja haluaisivat uskoa Jeesukseen ja hänen sanomaansa, mutta he eivät voi, he arastelevat, koska ihmis pelko on niin suuri, varoen kuunnellaan jostain nurkan takaa, ehkä vähän katsellaankin ja pimeässä salaa luetaan Raamattua, sillä eihän kenenkään sitä tule tietää, mitä muutkin sanoisivat jos saisivat tietää kiinnostuksen kohteestani? He varmasti huutelisivat, että siitäkin on nyt tullut sellainen "hihhuli, sitähän tässä moni käyttää heidän, siis uskovien lempinimenä? Minäkö myös sellainen? Ei kait, vaikka joskus tuo kovin kiinnostaakin ja puhuttaa, kunhan vain ajankulukseni näitä mietin. Mutta jos sittenkin, mistä saan uskallusta, astua ihmisten eteen ja tunnustaa, että uskonkin Jeesukseen Kristukseen ja hänen sanomaansa? ********
Kuulostaako tutulta? Tätä ajatusta Herra tänään haluaa nostaa; älkää peljätkö, sillä minä tuon teille suuren ilon."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958