Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. [email protected] Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. Rakas Pilk-kaa-jam-me !

JOKO et ymmärrä lukemaasi tekstiä TAI sitten et lukenut, kunhan vaan metelöit !

Meidän aiemmat keskustelumme jo KYLLÄ osoittavat sen, että . . . KUN SINULLE ANNETAAN VASTAUS niin . . . SE EI KELPAA SINULLE :)
    Jumalan_nimissä

7.9.2015 15:38

he-ma kirjoitti:
    -----------------------------------------------------------------
    Pitäisi ennustusten olla uskovaisillekin kauhistus! Väärät profeetat, joita teidän pitäisi varoa, menevät täällä ihan täydestä uskovaisiin, aamenta vaan lentää perään.

Epärehellisyys on aina ollut jumalharhaisessa vallitseva luonteenpiirre. Jumalasta höpötetään, hänen hyvyyttään ja mahtiaan kehutaan, samoin rukouksen voimaa.

Näytön hetkellä, järjestämääni rukoustapahtumaan kukaan ei uskalla osallistua, koska varsin hyvin kaikki uskovaisetkin tietävät lopputuloksen. Kukaan ei saa rukoilemalla kasvatettua nisäkkäältä amputoitua jäsentä takaisin, ei allahin palvojat, eivätkä kristityt lahkotkaan.

Olette siis epärehellistä sakkia, tiedätte syvällä sisimmässänne, että jumalanne on kyvytön epäjumala, mutta silti vaan höpötätte hänestä.

-----------------------------------------------------------------

Rakas Pilk-kaa-jam-me !

Tämä AIHEESI, on jo kerran keskusteltu . . . LOPPUUN . . . :)

TYYDY JO, saamaasi vastaukseen . . . TEOT TULEVAT PUHUMAAN PUOLESTAAN !!!
    --------------------------------------------------------------------------
    "Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.

Sitten Herra ojensi kätensä, kosketti suutani ja sanoi minulle: -- Minä annan sanani sinun suuhusi.

Minä asetan sinut tänä päivänä kansojen ja valtakuntien yläpuolelle. Sinun tulee repiä ja särkeä, tuhota ja hävittää, rakentaa ja istuttaa."

Jeremia 1:8-10

--------------------------------------------------------------------------

Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
  2. Rakas uskonveljeni Jyrki,
    SELVENNÄN TUOTA viivojen välistä tekstiä:
    ----------------------------------------------------------------------------
    Löysin kuitenkin yhden sopivan tavan: (USKOTOIVORAKKAUS.FI)

"Ainoastaan kommunikoiva ajattelu tuottaa hedelmää. Minä sanon kyllä, sinä sanot ei, minä joudun tarkistamaan, mitä sanoin - ja näin tajunnan avaruus laajenee ja pääsemme yhä ulommalle kehälle."
    ------------------------------------------------------------------------------
    Tuo lainausmerkein merkitty teksti on lainaus ja tuo lainattu teksti löytyy siis sivustolta >USKOTOIVORAKKAUS.FI<. En ole lukenut sivustolta mitään muuta, joten en voi suositella sivuston muuta sisältöä.

Hyvä Jyrki, että toimit kirjoitusteni tarkastajana, niin saan tähän kirjoitteluuni edes jotain tolkkua !

YRITÄN PARANTAA KIRJOITUSTENI TASOA, tässä siis korjattu muoto:
    --------------------------------------------------
    Googletin lauseen "TAJUNNAN LAAJENTAMINEN" ja löysin siihen sopivan tekstin, joka kuvailee yhtä sopivaa tapaa "tajunnan laajentamiseksi", siis ilman huumeita :)
    LAINAUS:
    "Ainoastaan kommunikoiva ajattelu tuottaa hedelmää. Minä sanon kyllä, sinä sanot ei, minä joudun tarkistamaan, mitä sanoin - ja näin tajunnan avaruus laajenee ja pääsemme yhä ulommalle kehälle."

Edellinen lainaus on sivustolta: USKOTOIVORAKKAUS.FI, enkä siis suosittele sivuston koko sisältöä, enkä ole muutenkaan vastuussa siitä mitä siellä kirjoitetaan.
    http://uskotoivorakkaus.fi/teemat/uskon-seikkailu/tajunnan-laajentaminen
    -------------------------------------------------
    Kertokaa siis mielipiteenne, onko korjattu versio jo tarpeeksi selvä?
  3. Rakas uskonveljeni Jyrki,
    ole hyvä ja katso profiilini, joka on julkinen. Sieltä näkyvät kaikki kirjoittamani viestit, joita tosin ei ole kovin montaa ja kaikki kirjoitettu tähän keskusteluun.

Käyttäjätunnus: Jumalan_henkäys
    Nimeni: Jouni Ylönen

Olisitko hyvä ja kertoisit mikä on ongelma?

Olen tuntematon palstalaisille, mutta tunnen Jumalan hyvin, koska keskustelen hänen kanssaan ja Herra ohjaa tekemisiäni.

Onko läheinen yhteys Jumalaan . . . se ongelma ?
  4. "Mikset siteeraa Raamattua?"

Tehtäväni on toteuttaa ja julistaa tämänhetkistä Jumalan tahtoa . . . edustan siis nyt Jumalaa maan päällä . . . Messiaan tuloon asti.

Tulevat tekoni kunnioittavat Jumalaa ja niillä todistetaan Jumalan olemassaolo, niille jotka eivät muuten uskoisi. Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

Raamatun siteeraaminen on tärkeää, mutta pääasiassa muiden tehtävä. Minut Jumala ohjaa tekoihin, koska Jumalan sana ei tavoita tarpeeksi hyvin vaikka sitä yritetään saarnata kaikin tavoin. Siksi tarvitaan enemmän tekoja, joiden tarkoitus on saada ihmiset etsimään vastausta Raamatusta ja Jumalan sanasta . . . siis pohtimaan asioita itsenäisesti.

Yritän siteerata Jumalan tahtoa mahdollisimman tarkasti, niin että oma mielipiteeni ja käsitykseni häviäisi kirjoituksistani . . . aivan kokonaan. Siihen pyrin, koska se on Jumalan tahto . . . minun kohdallani.

"Onko sinulla oma blogi?"

En kirjoita omaa blogia, mutta tulossa on sellaista, joka korvaa blogin.

Jumalan tahdon mukainen suunnitelma ottaa käyttöönsä kaikki mahdolliset viestintäkeinot. Tulee tapahtumaan sellaisia asioita, jotka ylittävät uutiskynnyksen, jolloin tavallaan kaikki mahdolliset mediat alkavat julistamaan Jumalan sanaa ja sen seurauksena myös ihmiset alkavat keskustelemaan keskenään, tapahtumista.

Näistä Jumalan suunnitelmista on annettu ennakkoilmoituksia, jotta niitä voi valmistella alustavasti ja valmistautua myös henkisellä tasolla.

-----------------------------------------------------------------------------
    Jumala aikoo käyttää Jyrkin ja Jarmon nettisivustoja myös jatkossa, mutta sekin on vasta ennakkoilmoitus, joten en pysty sanomaan asiasta sen tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa noiden nettisivujen kautta.
    Myös muita henkilöitä on tulossa noihin tehtäviin, mutta tällä hetkellä ei ole vielä tarkempaa tietoa asiasta.

Eli tässäkin tapauksessa, asian hoitavat ne Jumalan valitut, joilla on siihen tehtävään parhaat edellytykset ja riittävästi kokemusta.
  5. Joo loistavasti Anna soittaa, kun olen aina tuntenut hänet vain hyvänä laulajana. Tuo on melkoisen vaativa esitys, yksinään säestää ilman mitään rytmiä taustalla !
    Tuo "Kuin Taivaisiin" kappaleen sanoitus on pelkästään itse Jumalan haku meille ja osoitus siitä kuinka hyvin Herra ymmärtää uudestisyntynyttä omaansa, kulkemalla hänen rinnallaan, yhteistä taivalta.

Minulle ei kannata laittaa uskontoaiheisia linkkejä, koska en saa lukea niitä. Ne sotkevat sitä ajatuskokonaisuutta, jota Jumala ohjaa lukemaan ja sitten joudun tavallaan aloittamaan alusta, jotta saan puhtaan Jumalan tahdon selkeänä.

"JH. Vaikuttaako Jeesuksen syntymäaika tempauksen ajankohtaan? Jos, niin miten?"
    Jeesuksen syntymäaika, määräsi täysin PERJANTAIN 21.08 klo 12:17 viestin ajankohdan. Tuo on täsmällinen Jeesus Nasaretilaisen syntymähetki, joten Jumala haluaa kertoa meille aivan kaiken Jeesuksesta ja vieläpä erittäin tarkasti.
    Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu.

Tempauksesta en ole saanut lukea mitään toisten kirjoittamaa tekstiä, joten sitä en voi kommentoida. Ainut asia, jonka voin kertoa siihen liittyen on ennakkoilmoitus, joka asiasta on annettu.

Ennakkoilmoitus menee näin:
    Olen tavallaan vastaanottamassa tehtäväni vasta virallisesti, sitten kun olen ilmoittanut edeltäjälleni, jonka materiaalista olen tärkeimmän oppini saanut ja joka on palvelustehtävänsä Herralle suorittanut, että hänen aikansa on täysi.

Menen siis hänen luoksensa ja ilmoitan: Sinun aikasi on täysi, olet näkevä Jeesus Kristuksen kasvoista kasvoihin.

Hän ei siis saa tietää ennakolta milloin hänen aikansa on täysi, koska minulle ei myöskään sitä ajankohtaa, eikä ilmoituspaikkaa kerrota ennakolta. Se vaan tapahtuu, kun aika on täysi.

Herra yksin määrää, sen milloin ihmisen aika on täysi, ainakin tässä tapauksessa. Nämä ovat sellaisia asioita, joita ihmisen ei tulisi pohtia, lainkaan.

Toivottavasti tämä helpotti hieman " tempauksen" pohdintaa, mutta suosittelen kuitenkin unohtamaan koko asian, koska sillä ei ole suurempaa merkitystä, eikä se nyt koske meitä.
  6. Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?
    --------------------------------------------------------------
    Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
    Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
    Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18
    ----------------------------------------------------------------
    Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.
    Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:
    "Try to teach my children
    To recognise excuse before it acts
    From love and conviction to pray
    Take good care of what the priests say
    After death
    it's so much fun'
    Little sheep
    don't let your feet stray

Happiness is easy

Jesus came to Galilee
    sailing on the sea
    Jesus came to save our souls
    and be a friend to me
    Joy be written on the earth
    And the sky above
    Jesus star that shines so bright
    Gather us in love,
    Gather us in love"

Talk Talk - Happiness Is Easy
    "Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

Lisää myöhemmin, tänään ...
  7. Rakas uskonveljeni Jyrki,
    toimin täydessä Jumalan ohjauksessa ja tähänkin viestiketjuun tulin Jumalan johdatuksessa, siis suoralla hakusanalla, vain ja ainoastaan tämän keskustelun tärkeyden vuoksi.
    Olette siis Jumalalle ERITTÄIN RAKKAITA, kuten KAIKKI MIKÄ ON HERRASTA ALKUNSA SAANUT !!!

Valitettavasti en voi antaa arviota tuohon esittämääsi reformaatioon, koska Jumala ei ohjaa minua sitä lukemaan. Jumala kyllä tietää noiden esittämiesi linkkien koko sisällön, mutta ei halua minun lukevan/katsovan niitä.

Miksikö? . . . Koska niissä ei yksinkertaisesti ole minulle mitään!

Tuota kirjoittamaani:
    "Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!"
    voin kyllä selventää sen verran, että tuo KÄSKY on annettu suoraan minulle ja tehtäväni on valvoa sen täytäntöönpano henkilökohtaisesti . . . ALUSTA asti . . . Siunattuun LOPPUUN.

Muut tuon viestini kohdat selvennän, alkavan viikon 34, tiistaina ja keskiviikkona.

Huomenna, maanantaista lähtien kirjoitan tämän viestiketjun lopun jatkeeksi, sen mitä Jumala haluaa, koska Herra lähetti Paimenensa tähän keskusteluun, Rakkaita Lampaitaan paimentamaan, jotta yksikään heistä ei eksyisi :)

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!