Vapaa kuvaus




https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

  1. Ahaa, ei tartte enää sitä limpsapulloa ujuttaakaan sinne pöttöön.
    hei kerros ihan hiljaa ettei kukaan kuule, kun mä kysyn niin tyhmiä, missä se huuhtelun varsi oikein on, aukaisenko sen ylälevyn ja sieltä jostain pitäisi paljastua joku asteikko, sitä sitten vaan säätelemään, vai.
    Kyllähän niistä vuodoista saa olla tarkkana vanhassa huushollissa, on niitä ovelia vuotovahtikauppiaita meilläkin käynyt, mutta
    lähinnä ajattelin kunnan verkostoissa tapahtuvia vuotoja, se on aika iso raha jos esim 3000 kuutiota valuu, niin kuin viimeksi olen antanut itselleni kertoa.
  2. Miljoonat ei kiinnosta mutta kisaan voisin lähteä, ei kyllä' nolottaisi yhtään vastailla väärin, rajojen kokeilu on hauskaa. Jonnin joutaviakin olisin hyvä rupattamaan, että ohjelma oikein pitkittyisi.
    Kovin pitkälle en kisassa pääsisi koska sieltä varmaan heti kättelyssä tupsahtaisi joku peli ja tms kysymys ja siinähän olisi oljenkorteni jo huvenneet.
    Sitä paitsi tietokilpailut on mukavia ja meidän iässä juuri pitääkin käyttää muistijuttuja ja semmoiseen tietokilpailut ovatkin oivia välineitä.

    Joku ihmetteli kuinka juontaja tietää seisomaan nousseet avustajat. Tokko se suora lähetys on, ja korvanappeja siellä on joka lähtöön, piankos jonkun herran nimen nyt saa selville.