Kielletty rakkaus _Miksi_Millainen?

Mootsartti_häpesi

Nyt puhutaan kielletystä rakkaudesta. Millaista se on?
Miksi kielletty?

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just-siksi-kuuntele-
    • kuuntele-ja-mieti
      • Hyvä näin harvoin kirjoitan.

• MiksiMotzartmuka

" Ei ole lupaa sun kättäs mun pyytää, tein tuulelle tupaa nyt tuuli mua hyytää. Kun nään unen ihanan, kun rakastan, se vain leikki on luvaton.

Ei ole lupaa mun onneen sua johtaa, en sateenkaaren näin päätä mä kohtaa. Kun saan tiellä unien nähdä sen, se vain leikki on luvaton.

Toisille kuuluvan sun kaikki tietää, toisille onnen kun suot saatan sietää kun saan ees salaa sinut leikkiin kiellettyyn, oot osa untani mun.

Ei ole lupaa mun toivoa mitään, vaan vaikka kuljen nyt länteen ja itään, mun uneeni jokaiseen otan sun. Se vain leikki on luvaton. " (Carola; Kielletyt leikit)

• katsoa-saa-ei-koskea

• arvaa-viiltääkö-sydämest
        katsoa-saa-ei-koskea kirjoitti:

Näin on liian usein varsiki firmanjuhlissa tai pikkujouluissa, tai ravittola iltaa vietettäessä ilman puolisoa,

https://www.youtube.com/watch?v=ILg3023tRkM

joooo, ja sitten käy näin,,,,

https://www.youtube.com/watch?v=ClAGYVvzQAM

• kiellettyä-rakkautta-

• katsoa-saa-ei-koskea kirjoitti:

Näin on liian usein varsiki firmanjuhlissa tai pikkujouluissa, tai ravittola iltaa vietettäessä ilman puolisoa,

https://www.youtube.com/watch?v=ILg3023tRkM

Näin vanha on Aina hyvä.

• Onnetonajatusmaailma

Hyi helwetti että oli ärsyttävä humppa ja asenne ja sanat. Ei kai se nyt häkkiytymistä tarkoita ja oman elämänsä elämättä jättämistä jos jonkun sivusuhteeksi rupeaa. Yhtään sen enempää kuin varsinaisessakaan suhteessa ...

• Kielletty on sitä.

• Jos kielletty suhde ei kuten jo nimikin kertoo tule julki se on hieno suhde. Suhde, joka ei loukkaa ketään jos kumpikin näin päättää. Salainen rakkaus (kielletty) auttaa suhteen molempia osapuolia omissa epätäydellisissä avioliitoissaan olemaan onnellisia. Kuitenkin jos toisella kielletyn rakkauden osapuolella ei ole vakituista suhdetta, uskon, että suhde ei kestä kauan sillä yksin elävä alkaa omia avioliitossa olevaa itselleen.

• totuus-tekee-kipeetä

Ehdottomasti eri mieltä,
        kielletty salasuhde, vaikka se ei koskaan tulis julki on hirvittävän raastava suhde,
        joka toista väittää se valehtelee,
        siis kielletty rakkaus on maanpäälinen helvetti,
        se on henkisesti niin raastava, että se lopulta tulee julki kumppanin omituisen käytöksen myötä,
        joka toisin väittää, se valehtelee,

• kell.onni.on

Ei, vieläkin se saa hellän hymyn kasvoilleni. Onnellisin olin ne vuodet, vaikka emme kovin usein saaneetkaan syleillä toisiamme. Kukaan ei koskaan kärsinyt suhteestamme, jaksoimme aviopuolisommekin vajavuudet ja henkisen tyhjyyden viestimällä toisillemme.'
        Emme kuitenkaan rikkoneet perheitämme, lapsetkin vielä kotona, ja nyt on jo ikä tasoittanut polkuamme. Ilman tätä ihmissuhdetta en olisi pysynyt liitossani, elämälle kiitos !

• ihanaaseoli
        kell.onni.on kirjoitti:

Ei, vieläkin se saa hellän hymyn kasvoilleni. Onnellisin olin ne vuodet, vaikka emme kovin usein saaneetkaan syleillä toisiamme. Kukaan ei koskaan kärsinyt suhteestamme, jaksoimme aviopuolisommekin vajavuudet ja henkisen tyhjyyden viestimällä toisillemme.'
        Emme kuitenkaan rikkoneet perheitämme, lapsetkin vielä kotona, ja nyt on jo ikä tasoittanut polkuamme. Ilman tätä ihmissuhdetta en olisi pysynyt liitossani, elämälle kiitos !

Ymmärrän sinua täysin, noin minullekin on käynyt.

• hyii-mikä-huora-olet
        kell.onni.on kirjoitti:

HYIIIII, todelisuudessa et ole rehellinen edes itsellesi,
        -
        aina avioliiton ulkopuolinen suhde aiheuttaa " sieluun " siis ihmisen pyykkeeseen helvetin tuskat,
        ja aina myös omituista kielteistä käytöstä omaa aviopuoliso kohtaan,
        jos muuta väität valehtelet eniten itsellesi,
        -

olet naurettava jos luulet että sun ihana salarakstuminen olisi ollu ilman kärsimystä,
        ja kun väität että kestit paremmin puolisoasi, sanon HAH sillä ITSE sinä olit syypää kaikkeen kärhämään omassa perheessäsi juuri sen salarakastetun takia,
        lopeta valehtelu katso totuutta silmiin JOS USKALLAT,
        et tietenää uskalla kun olet epärehellinen itsellesiki,
        olet petollinen paha ihiminen,
        sinä yksin sinä oli kaiken paha ja alku omassa perheessäsi,
        vaikka toisin väität kun ET uskalla olla edes itsellesi rehellinen,, hah hah,
        -
        olet kiero ihminen halveksittava ihmisraukka, hyii,
        tommosen kanssa ei kukaan halua olla oikeesti missää tekemisissä,
        korkeitaan samanlailla hyväksikäyttää sun tyhmyyttäsi kuin sinä itse olet tehny tyhmästi,
        -
        rehellisyys ihmis-suhteissaki antaa suurimman onnen ja kaikkein tyydyttävimmänt ihmissuhteet,

• lxa-

Täysin samaa mieltä olen tässä asiassa, jos se ei tule julki se ei loukkaa ketään. Eikä kyseessä tarvitse välttämättä olla edes kuin ystävyyssuhde, joka voi pitää sisällään tietynlaista värinää. Tilaisuuden tullen voi sitten vaikka tehdä sitä kiellettyä, jos se nyt sitten on kiellettyä kahden aikuisen ihmisen välillä on koskaan.

• Vapausennenkaikkea

Iiihanaa ja rohkeaa, "kell.onni.on". Onneksi sellaisiakin ihmisiä on olemassa eikä vain niitä joiden pää poksahtaa jos 'oma' katsookin muita.

• Reseptivetoisesti

Lääkäri kielsi naiset ja rakkauden melkein kokonaan.
      Viinasta ei puhunut mitään.
      Eikä laulamisesta koska hän oli kuullut minun laulavan karaokessa ja hän nauroi itsensä pöydän alle.
      Lääkemääräyksessä lukee: nainen, otettava kerran kuukaudessa, illalla ennen nukkumaanmenoa.

• kiellettyrakkaus

60 PLUS palsta , hei , ääliöitäkö olette.

• sallitustikielletty

Eikö 60plus saa enää rakastaa, edes kielletysti. Tällä iällä sitä vasta on oppinutkin rakastamaan niin sallitusti kuin kielletystikin.

• Enpä menisi keneltäkään rakkautta kieltämään. Yleensähän rakastunut on parisuhteessa elävä joka rakastuu pahimmassa tapauksessa toiseen parisuhteessa elävään, voihan siellä sinkutkin pyöriä seassa. Kielletty rakkaus on kahden kauppa ja kolmannen korvapuustia. Aina siinä jotain rikotaan tai menee rikki.
      Kun rakastaa niin rakastaa minkäs sille teet. Silloin joutuu tekemään ratkaisuja, joissa ei välttämättä ole ainoastaan vastuussa itselleen. Pienet lapset ovat kyllä paha paikka ja surullinen ja monesti ratkaisevat miten ns. kielletty rakkaus jatkuu ja jatkuuko se yleensä lainkaan. Salailu ja kulissit syövät ihmistä ja rakkautta kuvittelisin, paitsi jos haluaa sen elää seikkailuna.
      Yleensä ne kaiken tietävät ja varsinkin kaiken luulevat ulkopuoliset ovat kaikista "viisaimpia" kielletyissä rakkausasioissa.

• yleensä

se lienee ns. huoraamista,siitä kai lienee kyse.

• outoja-raukkoja-ovat

Niimpä, oikein oivalsit,
        kaikki nämä salarakkastumisen ihannoijat ovat huoria oman pesän rikkojia, vaikka ne itse itselleen valehtelevat toisin, hah,
        ja mikä naurettavinta ne syyttää puolisoaan omista tekosistaan,
        hah
        ne sanoo, siksi teen ku tuo on tommonen hah,
        miksi on sitten naimisissa jos tekee tommosta,
        onko niin että rahan vuoksi, että röyhkeästi elätää ittensä puolisonsa kustannuksella, hah
        törkeää toimintaa, sitten kehtaa syyttää puolisoaan,,, hah

• Mielenkiintoinen kommentti ...lienee huo... lienee kyse.
        Jospa onkin tilanne, että ...se on aitoa rakastamista ....kyse on oikeasta rakkaudesta.
        Yleensä kielletyssä rakkaudessa ulkopuoliset puhuu just noin ...lienee, lienee.
        kun kukaan ei tiedä miten asiat oikein ovat, niin voi heitellä kiviä sinne tänne.
        Ei ole ihmisellä kuin yksi elämä ja voi, itkujen itku jos osa siitäkin pitää kitua jossain kielletyssä.

• Katso, on ihminen syntynyt sinullekin.
      Noin sanoi Jesse minulle, kun kysyin.
      Koska tunnen kundin hyvin, niin totisesti, totisesti selitän teille.
      -
      - Mikä olet sinä ihminen arvostelemaan rakkautta toista.
      - Mikä olet sinä ihminen valittamaan, jos rakkaudelle antaudut.
      - Mistä tiedät että saat vähemmän rakkautta kuin annat.
      - Älä kiellä rakkautta, jos et tiedä miten se oikein on.

H.

• skitso

samoilta vuosikymmeneltä on muitakin piisejä, jotka kertovat ihmisten kaupallisuudesta ja esineellistämisestä, esm kun pienepieni tulitulitikku hammastikkua lempi, jos muistatte,
      tai kun iso sika vieressä rötkötti tai kuinka poliisi joutui ojan pohjalta kuolleen miehen korjaamaan - jostain yhteiskuntamurroksesta nekin kertoivat - sitä aikaa kun kansa muutti
      toisiin maisemoihin ja mökkien oviin iskettiin laudat ristiin lukoiksi.
      Sini-valkoinen risti lipussa kertoi väreillään vapaudesta - kullekin valintojensa mukaan
      - hangen ja taivaan värit - runot aiemmilta vuosilta kertoivat että vapaa on vain umpihanki
      - yhtä uljas kökkötarina elää maailmassa edelleen - rikkipäisistä rouvista ja vaikkapa hammastikun terävässä päässä hampaankoloistaa kaivetuista kököistä.
      Kaipausta lie monenlaista, ihmisyyttä, inhimillisyyttä, lasten oikeuksia saada olla lyhyen lapsuutensa rakastettu ja huolenpidon kohteena ollut pieni ihmisen alku
      - toteutumattomien unelmien korvikkeena noi kaikki seksismin nimissä tehdyt lääräykset
      tuntuvat lähinnä irvokkailta ihmisyyden riistolta nekin - jos mennään perimmäisiin kysymyksiin ihmisenä olosta ja elosta maan kamaralla maailmassa - kriiseistä seuraavaan.

• Kaisatti.
      Persetti.
      Pillitytti.
      yhy
      Ampuki.

H.

• Kyllä jäi vähän harmittamaan kun en taipunut aikanaan ukkomiehet
      syliin, en uskonut että hänen liittonsa purkautuu. Ero heille tuli, mutta minä olin jo muualla. Oli niin ihanan iloinen ja lähes yltiöpositiivinen.
      Tällä alueella minulla olisi paljon kerrottavaa koska olen ollut niin nuoresta sinkku. Huonoja miehiä minulla ei ole koskaan ollut, vain rakkaita.

• ent.siivoojaparka

Minne ne hyvät ja rakkaat sitten ovat kaikonneet? Mistä kiikasti? Vai oliko ne niitä, jotka olivat muillekin rakkaita. Sellaisia Axl Smithejä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      39
      4208
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4032
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3138
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      3041
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3004
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2726
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2463
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      120
      2095
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      45
      2015
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24