Vapaa kuvaus




https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

  1. Eilisen itkut ja naurut, neljätoistatuntia ja kakssataaviiskytkilometriä tuntuu vielä ja työnohjauskin meni ihan persiilleen, ketjua on joskus niin vaikeaa katkaista, vanhoilla maneereilla vaan mentävä....
    Muistokirjoituksissa lainaan usein yhtä Claes Andersonin runoa, joka loppuu näin" ...sitä, jota rakastimme , rakastamme aina." Tuo pitää niin paikkansa. Rakkausrallini jatkuu vaikka inspiraationi on joskus pahasti muruiksi, siruiksi ja säpäleiksi levinnyt pitkin maailmaa... ehkä kuitenkin jonain päivänä löydän jälleen sen kanelipuunoksani ja taas roihuaa... fenikslintu siivilleen...

    https://youtu.be/TI7lS8vBRDI