VALITSE SINUA KUVAAVA VAIHTOEHTO
1.
Pidätkö järjestyksestä? Laaditko sen vuoksi listoja ja aikatauluja ja kiinnität mielelläsi huomiota yksityiskohtiin?
Kyllä
Ei
2.
Käytätkö joskus niin paljon aikaa viimeistelyyn, että sinun on vaikea lopettaa tehtävää?
Kyllä
Ei
3.
Oletko omasta tai muiden mielestä niin sitoutunut työhösi tai opiskeluusi, ettei sinulta liikene aikaa ystäville tai huvituksille?
Kyllä
Ei
4.
Onko sinulla korkeita moraalisia vaatimuksia sen suhteen, mikä on oikein ja mikä väärin?
Kyllä
Ei
5.
Onko sinun vaikea luopua tavaroista, koska niitä voi tarvita myöhemmin?
Kyllä
Ei
6.
Onko sinun vaikea antaa toisten tehdä joku asia puolestasi, jos he eivät tee sitä juuri niin kuin sinä haluat?
Kyllä
Ei
7.
Onko sinun vaikea käyttää rahaa itseesi tai muihin, vaikka sinulla olisi siihen varaa?
Kyllä
Ei
Lähde: Joanna Rose ja Aleksander Perski: Ylitunnollisuus - Eroon suorittamisen pakosta (Minerva Kustannus).
Olethan perfektionisti? Etkö? Kuka olet?
19
113
Vastaukset
prut, prut, prut...seittemä.
H.- Ilmainen-vinkki
Tilaa Seiska. Viisastut. Pysyt kartalla mitä isossa maailmassa eli suomessa tapahtuu.
Nelonen, vitonen ja seiska.
En taida olla pefektionisti. Enemmänkin marmattaja. Mutta se on taas perua siitä kun on koutunut koko ikänsä selittään pikkulapsille mikä on oikein ja mikä om väärin.- Eiolekokototuus
Taidan olla pikkuisen perfektionismiin taipuvainen. Ja inhoan listoja ja listojen mukaan juttujen ja varsinkin ihmisten arvioimista ja arvottamista.
1. Ei
2. Joskus
3. Ei
4. Ei
5. Ei
6. Ei
7. EiPs. unohtui vastata aloituksen kysymykseen kuka olet.
Et tiedä kuka olen, mutta opit kyllä tuntemaan ; )
- ent.siivoojaparka
Enempää aloituksen kysymyksiä edes huolella lukematta tai asiaa miettimättä voin sanoa heti suoralta, että en ole perfektionisti.
- bessie-
1. Kyllä.
2. Kyllä
3. Ei
4. Kyllä
5. Ei
6. Ei
7. Ei - miten.lie
1.
Pidätkö järjestyksestä? Laaditko sen vuoksi listoja ja aikatauluja ja kiinnität mielelläsi huomiota yksityiskohtiin?
Kyllä. Järjestyksestä pidän, mutten laadi aikatauluja.
2.
Käytätkö joskus niin paljon aikaa viimeistelyyn, että sinun on vaikea lopettaa tehtävää?
Kyllä. Viimeistelen työni. Lopetan sitten kun on mieleiseni.
3.
Oletko omasta tai muiden mielestä niin sitoutunut työhösi tai opiskeluusi, ettei sinulta liikene aikaa ystäville tai huvituksille?
Ei. Aina on aikaa ystäville ja huvituksille.
4.
Onko sinulla korkeita moraalisia vaatimuksia sen suhteen, mikä on oikein ja mikä väärin?
Kyllä. Teen mielelläni oikein. En pidä valehtelusta.
5.
Onko sinun vaikea luopua tavaroista, koska niitä voi tarvita myöhemmin?
Kyllä.
6.
Onko sinun vaikea antaa toisten tehdä joku asia puolestasi, jos he eivät tee sitä juuri niin kuin sinä haluat?
Kyllä. Mielelläni teen itse.
7.
Onko sinun vaikea käyttää rahaa itseesi tai muihin, vaikka sinulla olisi siihen varaa?
Kyllä. Itseeni.
Lähde: Joanna Rose ja Aleksander Perski: Ylitunnollisuus - Eroon suorittamisen pakosta (Minerva Kustannus).
Mikähän se olisi se vaihtehto?- Viatonsivullinen
Moraalikysymykset
on tärkeitä. Muuten olen niinkun tykkään. Vanhemmiten järki ja viisaus
lisääntyy, hohhoijaa kun haukotuttaa :-0
1. pakko tehdä listoja ja aikatauluja
2. aina löytyy korjattavaa
3. en halua sitoutua
4. en mikään tiukkapipo
5. keräilijä
6. delegoin mielelläni
7. hemmottelu herkkua
en, olen huithapeli, oikea taivaanrannan maalari5,6,7 Seiskakin vain harvoin.
- siilimuori3
VALITSE SINUA KUVAAVA VAIHTOEHTO
1.
Pidätkö järjestyksestä? Laaditko sen vuoksi listoja ja aikatauluja ja kiinnität mielelläsi huomiota yksityiskohtiin?
- joo, pidä et asiat on järjestyksessä, ja koti, listoja en tee
2.
Käytätkö joskus niin paljon aikaa viimeistelyyn, että sinun on vaikea lopettaa tehtävää?
- en koska minulla on alun alkaen tietty visio mihin pyrin, myös lopusta. Toki ko kohde muuttuu ja elää koko ajan
3.
Oletko omasta tai muiden mielestä niin sitoutunut työhösi tai opiskeluusi, ettei sinulta liikene aikaa ystäville tai huvituksille?
- joo, läheisten mielestä, mutta se on asia johon juurikaan en itse voi vaikuttaa
4.
Onko sinulla korkeita moraalisia vaatimuksia sen suhteen, mikä on oikein ja mikä väärin?
- Kyllä
5.
Onko sinun vaikea luopua tavaroista, koska niitä voi tarvita myöhemmin?
- riippuu tavarasta
6.
Onko sinun vaikea antaa toisten tehdä joku asia puolestasi, jos he eivät tee sitä juuri niin kuin sinä haluat?
- riippuu asiasta ja sen merkityksestä ja tärkeydestä, mieluiten kuitenkin teen itse jos se on minun asiani
7.
Onko sinun vaikea käyttää rahaa itseesi tai muihin, vaikka sinulla olisi siihen varaa?
- ei ole. annan pieniä lahjoja mielelläni 1. Kyllä
2. Kyllä
3. Kyllä
4. Kyllä
5. Ei
6. Kyllä
7. Ei
Ja horrorskooppimerkki oli neitsyt, kai se on tuosta kyllä-sarjasta aistittavissa :/- staka
1. Kyllä
2. Kyllä
3. En
4. Kyllä
5. Kyllä
6. Ei (tässä kohdassa olen muuttunut vuosien saatossa)
7. Kyllä (itseäkin joskus huvittaa... mutta nuuka mikä nuuka) - Olen.oma.itseni
7 kertaa 7 = EI
- Viatonsivullinen
Tuo rahankäyttö on hiukan vaikeaa, en halua tuhlata. Haluan säästää, nautin siitä. Minulla on aina joku isompi tavoite, se estää "hölväämästä"vaivalla hankittua rahaa. Myös turvallisuudentunnetta tulee siitä kun ei viimeiset pennit ole menossa.
- Nolibre
7. Ei
Kirjotan blogia missä mm. juuri pyrin tekemään hyvän mielen tekoja. Nyt olisi tarjolla villa/akryylisukat ja vähän taskurahaa. Ketä todella piristäisi?
http://nolibreland.blogspot.fi/- HerkkäOnHippiäni
Jos sinulla olisi täysipuuvilaiset sukat, voisin ottaa. Muu villa ei käy, en asu edes villassa. Ja minulle kalpaa vain seteliraha. Joten olen valmis antamaan kolikoita lisää jos joku tarvitsee. En kerää kolikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372