Vapaa kuvaus




https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

  1. Ystävyys on ihana pakkaus
    kun siihen liittyy rakkaus.

    https://youtu.be/L_tJ0UUkjV8

    Voi toki,
    ystävyys on herkkä asia ja sillä en paljon kehuskele, että hän ja hän on ystäväni, koska ystävyyteen liittyy suuri luottamus ja sielun läheisyys. Kenenkään muun ei tarvitse tietää kuka ystäväni on kuin hänen ja minun. Joista huudellaan, ne ovat vain kavereita.
    Rakkautensa voi pitkin kyliä levitellä, mutta jos siihen liittyy ystävyys, olen hiljaa kuin kusi sukassa. Se on kuin lottovoitto ja koen, että sellainen aarre voi vain olla yksi kerrallaan ja se on juuri se onni joka kätketään.
  2. Rakastan, rakastan, rakastan… lauletaan tangomarkkinoilla.
    Niin minäkin – sinua.
    Kauniita sanoja, luumusiikkia kuin silkkiä, hentoa hipaisua ja jämäkkää otetta.
    Koskaan en hennoisi tunnetta maahan polkea, en nuorena en vanhana.
    Rakkaus ei kärsi inflaatiota ei deflaatiota vaikka kuinka ylikuumenisi.
    Se tykkää tuhlareista. Hupakoista hupsuttelijoista.

    Aamu on niin kummallisen lämmin, tunne kuin se pullea pellavapussi
    joka vahtii kammarin ovea, ettei se omia aikojaan kiinni menisi
    se on täynnä pieniä kiviä polun varrelta kerättyjä
    Jokainen sirukin niin elävä tunne, ei lainkaan raskas kuin kivi
    vaan täynnä painavaa kaipausta, iloa, rakkautta, lämpöä, sanoja
    tunteiden kirjavia lakanoita narulla auringon ja kesätuulen tuiverrettavana.

    Rakkaus on monikirjava juttu. Vanha fraasi rättimatosta kaikenvärisine raitoineen,
    ei toinen olisi mitään ilman toista, ei valo olisi mitään ilman pimeää
    ilo maistuu niin hyvältä kun tietää miltä itku ja ikävä tuntuu.
    Mutta jos se olisikin rakkauden rättimatto… se onkin ihan oman jutun aihe se.

    Tuolla ylempänä, joku kirjoitti, että ”rakkaus on varas”, tunnustan, kävin varkaissa musiikkiluuketjussa, siellä oli niin sydämeen sattuvia riimejä. En voi kuin lemmen lämmöllä ajatella sitä sydäntä… ja sitä vahvaa kättä, joka ne on kirjoittanut. Nappasin ihan ilman lupia (toivottavasti hunksz, et nyt mustaksi muutu) jokaisesta kuudesta tärkeän yhden riimin ja sovitin sieluuni ne näin:
    ”Haluan kokea kiihkeän rintojen liikkeen
    - kertoi miltä se nuorena tuntui kun
    sillä käteni värisee vuoksesi silloinkin
    - en kiellä sua kuitenkaan
    se kaipaa niin paljon vierellesi
    olen kuolemassa rakkauden puutteeseen.”

    Musiikkina lempeän lounatuulen kuiskaus korvaan vaan, tai jospa laitankin rakkaudenvoimaa, kovaa ja kaunista intohimon paatosta, koko keho laulaa...
    https://youtu.be/5boRQcTvnwU
  3. Oi, oi, oi, oi, oi rakkaimpani oi, oi, oi
    armaiseni aatokseni päällä maan
    suklaasydän tinakuori tunnu miltään ei, ei, ei
    laulan höpötyksen pöpperöissä unipään
    yö mennyt unohdu ei milloinkaan
    vielä tunnen hellyyden ralleissasi sormien
    sinilinnun hyräilyksi muuttuu aamu utuinen
    omituisen onnellinen vieressäsi viivähtää
    sidottu lempein köysin virtuaaliin vireään,
    sanoja liidätän läpi kylmän avaruuden kuin airuina
    kosketukseen sinne mikä minne sattuukaan
    ehkä tunnet villin vihlaisun sunnysounds
    rohkea kuin rantakaislan korsi tuulen tuiverruksessa
    on tuo mies tuolla noin, jota alinomaa häiritsen
    tänään hetken oi, oi, saanhan sua rakastaa
    kunnes kutsuu aherruksen soinnut tuttuun sinfoniaan
    päiväksi piiloudun taakse salusiinin samettisen
    sielläkin kaiken aikaa vain höpsöttelen.
    https://youtu.be/EEmpgM5mxmQ