Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vieherasian rihmat kytevät.
Aistin kaipauksen voiman, sunnysounds, kiirii luoksesi
kuin kaikille huvimajassa, kädenlämpöisenä,
tunteeni hiipii lähellesi, sunnysounds, palavin liekein.
Rihmat vieherasiassa hehkuvat.
https://youtu.be/dn2HupnyFSo
09.02.2016 09:17
Koettu on, että silmille tulee, aina se juoma johonkin muuhun tulee kaadettua.
Siin oot ihan oikeessa koskaan en lue ohjeita, ne on niin pienelläkin präntilläkin nykyään, "kantapään" kautta viimeistään...
08.02.2016 21:51
Onhan sellainen, ihan hyvä peli, tulee käytettyä kesäisin enemmän ja sitten kun on isompia kekkereitä, hapotettu on parempaa kuin joku sitruunalla lantrattu kraanavesi. Muuten en käytä koskaan niitä siihen aparaattiin tarkoitettuja lantrinkeja, tavallisia mehuja vain. Tietysti silloin jos haluaa jotain kokakolan tai tonikin makua, silloin niitä tulee hankittua. Näkyy niissä pulloissa olevan päivämäärä minkä jälkeen pitäisi hankkia uusi, mutta en edes muista päivämäärää saatikka vuotta, mahtaako tuo olla turvallisuusriski jos vanhoja pulloja käyttää, voivat räjähtää hapotuksen aikana. En tiedä, loppujen lopuksi aika harvoin tulee käytettyä, seuraavan kerran ehkä pääsiäisenä kuvittelisin. Jotain kympin verran se lataus maksaa.
08.02.2016 20:27
Aikamoinen riesa todella voi olla, nyt ymmärrän, jotenkin kuvittelin, että kun kenttää parannetaan niin se on kaikkien etu, mutta ei näköjään ole, ainakaan naapuritalojen asukkaiden. Tuon kielenkäytön voin myös kuvitella, sen verran olen pelejä käynyt katsomassa, tosin jääkiekkoa, mutta sama meininki se siellä on. V- sana vakiosanastossa.
08.02.2016 16:57
Tuli mieleen, että varmaan voi olla sellainenkin tilanne, että kauppakirjassa sovitaan, että myyjä kunnostaa esim uusi huonon keittiönlattian, jonkin oven tai jotain muuta vastaavaa. Tuommoinen voi tulla kysymykseen jos, on kauan myynyt asuntoa ja sitten yksi ostaja löytyy ja kauppaa ei muuten synny. En tiedä.
08.02.2016 16:25
Hyvä, tehdään niin ja kaikkea hyvää rakkaustarinan jatkolle, sanovat viisaat, ettei rakkaudessa ole jarrujakaan, joten antaa mennä vaan, turha jarrutella edes reinoilla tai ainoilla.
08.02.2016 16:16
"ostohetkellä olevassa kunnossa", ilman yksilöityä kartoitusta, ei vaikutusta, ei paina mitään...ei muuta kun valittamaan...
08.02.2016 16:02
Kysyn vaan ihan uteliaisuuta, miten se jalkapallokentän remontointi, et sä tykkää pallon potkimisesta vai ikkunaanko ne pallot lensivät, vai enemmän trafiikkkia, vai mikä...
Tuppasko ne Jehovat ihan sisälle, eikö se olisi ollut ihan sama jos siinä olisi ollut esim jokin oppilaitos... ei kait ne Jehovat nyt sen hyökkäävämpiä ole, vai hoilausko se häiritsi...
08.02.2016 15:59
Samoin, oivaltava ja näkemystä omaava piirtäjä. Olkoon hesari mitä on ja jokainen lukee ykkösenään mitä lukee. Ei pilapiirrosriidat ole mitään poikkeuksellisia kun mukana on politiikka, eipä onneksi pommit ole suomessa poksahdelleet kuten maailmalla.
Piipahtakaapas Kari Suomalaisen museossa. Hyvä paikka, erittäin hyvä ja mielenkiintoinen, siellä historia elää hän piirrostensa kautta. Itse käyn siellä harvase kesä, kun menen naivistien näyttelyyn, siinä se on Visavuoren kupeessa. KariS on samaa taiteilijasukua kuin Visavuoren rakentaja. Sieltä saa tietoa muustakin kuin hampaidenpesusta.
08.02.2016 14:54
Rakastan elämää
Kerran tokaisin jossain juuri noin, niin eikö yksi ikätoveri totesi siihen, että mitä se elämä oikein on. Me täällä ainakin tiedetään, mitä se oikea elämä on. Nähty ja koettu on, mukana oltu monissa rieputuksissa.
Elämä ei helpolla ketään päästä, jos se ei kunnolla kolauta niin ehkä jossain vaiheessa ehkä hitaasti kiduttamalla kituuttaa. Siinä sitten rimpuilen ja yritän muka menneistä oppia ja tulevaisuutta tähyilemällä etsiä viisastellen uusia visioita. Kuitenkin. Aina saan elää vain sen yhden päivän kerrallaan. Mutta hyvänä lohtuna siinä onneksi on, että jokaisena aamuna saan taas jatkaa uusin kujein ja kommervenkein.
Nuotion räiskyvien liekkien loimussa kaverin kanssa samaan vilttiin kääriytyneenä tai laskiaistanssien parketilla valssin pyörteissä, tai ihan missä vaan, milloin vaan, itse kukin elää oman hyvän hetkensä, huomaa sen ja nauttii siitä.
Parasta elämässä on, (ainakin vielä tässä iässä) ettei se ei ole mikään tyhjiö, vaan se on täynnä ihmisiä, tapahtumia, asioita, joista pitää ja joita voi ja saa rakastaa.
https://youtu.be/HOVJovrkW_U
Nyt on hyvä miun mieleinen loppulause, John Donne tokaissut joskus:
"Olen tuplaten narri, tiedän sen, koska rakastan ja kerron sen ruikuttavin runoin."
08.02.2016 14:14
Ihan on oikea rakkaustarina sitten, jatkuu hetkestä hetkeen ja viikosta viikkoon vuodesta vuoteen... onnellinen varmaan olet.
08.02.2016 14:02
1eero, hyvä varoitus, mitä sitä sulaneella rakkaudella tekee, ei mitään. Taidatkin olla oikea asiantuntija kun noin mukavasti rakkaudesta haastat...hurmio ja myrsky... ja sekaisin siitä menee. Niin menee, vaan ei tuo haittaa, elämä on jotenkin kepeämpää kun rakastaa. Ovat paljon tutkineet tuota rakastumista. Olisikin aika mukava päästä semmoiseen tutkimukseen, siellä anturit päässä istuttaisiin ja kuvat rakkauksista ja jonnin joutavista vilahtavat ohi silmien ja kamerat kuvaa silmien liikkeitä ja tietokoneet rekisteröi tunteita ja tuoksuja. Milloin minkin nimistä hormoonia purskahtelee ja jos oikein rakas ilmestyy silmien eteen niin anturit singahtelevat sinne sun tänne. Tekisi mieli ilmoittautua.
Jossain kerroit, että viimeinen lause on tärkein, se on totta, niin kuin tuossa sinullakin ja taidankin muuten napata siitä nyt muutaman sanan käyttööni.
08.02.2016 13:59
Niin paljon tykkäämistä
tykkääminen on tökkäämistä
tökkääminen vain sipaisu
sipaisu kuin hipaisu
hipaisu riittää kun tykkää
kun oikein tykkää niin silloin
hellyyden höyhenellä tökkää.
https://youtu.be/ZYqHPkRln8g
Each tökkääminen... ... is love.
08.02.2016 10:04
Sanovat, että jos jotakin koetta toistaa riittävän monta kertaa se lopulta löytää normaalijakaumansa. Miten mahtaa tässä kokeessa Gaussin käyrän käydä, kun vaan on jatkuvaa arvosanojen alamäkeä. Olisi vain professorinkin pitänyt pistää hanttiin ja luottaa entiseen.
Hyvä kirjoitus, lukiessa voi miettiä mitä kansalaisen kannattaa vaatia ja miksi.
Oikeastaan noilla viidellä opetuksella avataan ja pilkotaan hyvin havainnollisesti eräs suomalaisten perisynneistä eli kateus.
Mutta onneksi ihmisen sisään on kirjoitettu myös yrittämisen koodi. Kun tuotakin koetta olisi riittävästi toistettu, niin joku... haluaa olla muu kuin tasapää.
On aika vaikeaa varsinkin näinä monessa suhteessa vaikeina aikoina ajatella niin kuin J. Kennedy aikoinaan virkaan astuessaan kehotti kyselemään,(melkeinpä päivälleen 55 vuotta sitten 20.1) jotain tähän tapaan "Älkää kyselkö mitä maanne voi tehdä teidän hyväksenne- kysykää mitä te voitte tehdä maanne hyväksi." Yhteistä pottia sitä aina jaetaan. ohoh, Lipsahtipas kauas nämä jutut.
07.02.2016 12:30
Voi, että tykkään sunnuntaiaamuista, saa virutella ja vanutella
sellaisia tukan pörrötysaamuja, olo melkein kuin marilyn monroella
verkkaista lehden lukua ja pitkiä pitkiä aamupaloja
olisipa joka aamu sunnuntaiaamu
höpöti hömpötystä
tukan pörrötystä...
https://youtu.be/Eo55TeUvFss
07.02.2016 10:54
Osaat kyllä kirjoittaa todella rohkaisevan ja kannustavan vastauksen. Joka lauseessa kuultaa kokemuksen lämmin ja aito ääni. Vertaistukea parhaimmillaan. Täältäkin palstalta sitä voi löytää. Ihailla täytyy, kiitos.Viisautta ja välittämistä.
06.02.2016 18:32
Mulla on ihan sama tunne, vastaamatta on. Kerrankin melkein tein aloituksen, että miksi pussilakanani syö pesukoneessa kaiken muun pyykin. Selvää fysiikkaan ja muuhun hienoon tieteeseen perustuvaa vastausta odotin. Vaan ei kukaan kertonut, että missä se syy oikein on. Kun lataan pesukoneen niin kaikki on siististi ojennuksessa ja omilla paikoillaan kun avaan koneen, niin yksi mahoton möykky siellä möllöttää, ettei meinaa koneesta ulos saada.
Olen vähän mietiskellyt, että johtuuko se a .lingon rotaatiosta, b. pesuaineen liiallisesta vilkkausainesosasta, c. siitä että nukkuja on nukkunut liian levottomasti, ähkinyt ja puhkinut kaiken yötä. Lopullista ja viisasta vastausta en ole keksinyt.
Enkä ole uudestaankaan meinannut aloitusta kirjoittaa.
06.02.2016 18:16
Ei ole hiihtolomaa, joskus sukulaisilla on ja sitten olen kuskari mäkeen sinne ja tänne Himokseen, uimahalliin ja kylpylään. Kokki kolmosena patoja ja pannuja kolistelen ja selvittelen mikä on kenenkin nuttu ja pahinta on saada niitä yöllä nukkumaan. Sitten seassa riehuu vielä kaksi ihanan hullua koiraa. Silloin hiihtoloman aikaan tietää hiihtäneensä, vaikkei suksistaan olisi nähnyt vilaustakaan. Aina yhtä mukavaa kun tulevat. Jokunen vuosi ja saan yksin aivan rauhassa Päijänteen jäillä kävellä hiihtolomaviikollakin. Jos ei sitten jo seuraava sukupolvi...
06.02.2016 15:35
Kyllä juu voin niin alas, ei kyllä kattelenkin ylöspäin...Ei mitään komplekseja mutta monessa asiassa voin ruotsalaisia kadehtia. Aatteles nyt niiden kuninkaalliset, olen vain tämmönen tasavalta ja hollannissa ja ruottissa molemmissa ihanat kuningashuoneet, olisi ihanata joskus kokeilla miltä semmoinen hullaantuminen tuntuisi. Viime kesänä oli lähellä kun Amsterd....
Totta puhuen, kaksi asiaa mitä ruottalaisilta kadehdin on sisustaminen , ostelen niiden sisustuslehtiä, kodikasta ja ihmisläheistä ja selkeää, niin lämmintä ja aitoa, toinen on niiden puutarhat, kävelen niiden puutarhoissa ja ihastelen, joka mökin piha on niin kaunis...
06.02.2016 15:21
Sanos muuta, kun olisi niin yksinkertaista uskoa vain se mitä nenän edessä lukee. Luulo on niin omituinen otus, että kun se kerran kimppuun hyökkää niin kohta jo totuudeksi itsensä kuvittelee. Ilmankos sitä taudiksi kutsutaankin, luuloa. Sitten joskus kun väärää luuloa rupee selittelemään ja oikaisemaan niin silloin se vasta repeekin, ihan kuin kymmeneksi pieneksi luuloksi jakaantuisi. Niinkin voi käydä.
Sit olen huomannut myös, että luulo haluaa aina sanoa viimeisen sanan.
06.02.2016 15:04
130 / 182