Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ällös+ollos+murheellinen,+ne+on+lomilla,+toreilla,+turuilla+ja+markkinoilla,
rannoilla+ja+metsissä+mustikoita+ja+kanttarelleja+poimimassa.
Kyllä+ne+sieltä,+kun+aika+on.
Yks+pääsky+ei+jätä+sua+koskaaan...++loppuelämänsä+sua+häiriköi...
aika+omituista+sekin...
Rakkaus+on+niin+mukava+juttu...
Kerran+rakas,+aina+rakas...
https://youtu.be/IpZ644qfeRM
15.07.2016 15:17
Hui+kauheeta,+kyllä+oli+surullinen+kohtalon+tuolla+yhdellä+lintupoloisella.
Minun+pääskyni+liitävät,+lentävät,+visertävät+ja+rakastavat.
Kohta+he+sukeltavat+Pohjanmereen+ja+uivat+yhdessä+kohti+aurinkoa.
Sitten+he+menevät+Raija+Nokkalan+Pilvilinnaan+ja+nauttivat+-+ihanat+leivokset.
ja+sitten+he+taas+uivat+kohti+aurinkoa...+
räjähdys+suuri,vain+sydämessään.
Ei+sirpaleita...++ei+savua...+
vain+rakkauden+tunnetta+rajua.
https://youtu.be/MZ1S7x0q_Iw
15.07.2016 12:18
ups+kups+ja+kuperkeikkaa
kuuluisikohan+nyt+paremmin
https://youtu.be/odQukieo9Sc
15.07.2016 10:35
Ansa+ja+Tauno+aikoinaan,
ruista+kauraa+vai+ohraako+lie
vilja+joka+heille+oli+lemmen+tie.
Yhä+tänään+kultaiset+pellot+kukkineen
kutsuvat+syliin+niin+varjoisaan.
Sukelletaan+mekin+salaa+rakkauden
viehkeään+lempeen+rapsissa+rypsissä.+
Ei+onnistu+-+muualle+tai+ollaan+ihan+kipsissä.
Nuo+hehkuvat+pellot+vain+kukkivat+
kirvoja,+kirppuja,+luteita,+täitä.
://youtu.be/odQukieo9Sc
15.07.2016 10:18
Totta+kait+saa,+mutta+mä+en+koskaan+ikävysty,+voisin+vaikka+asua+tämän+koneen+ääressä+ja+höpötellä+milloin+minnekin+ja+milloin+kellekin,+mutta+kun+ei+malta,+ei+ehti,+ei+saata,+joten+silloin+kun+käy,+ei+jouda+ikävystymään.+Kivoja+juttuja+on+aina+mukava+lukea+ja+joskus+jotain+raapustella,+mutta+kovin+on+tylsä+tämä+kynäni+ja+omat+jutut+sen+mukaisia.
12.07.2016 12:33
Yksi+outo+pisti+silmään,+
sitä+voisi+hieman+pohdiskella...
'Löysä+kakka+maksaisi+enemmän.'
Nykyään+ikäihmiset+syö+aika+paljon+pillereitä,+jopa+liian+paljon,+ja+on+tiedossa,+että+pillerit+tiivistävät+massaa,+mutta+jos+löysä+olisi+kalliimpaa+niin+lisätään+pari+pilleriä+vielä+ja+siitä+saadaan+vähän+halvennusta,+silloin+päästäisiin+pois+kalliista+halpaan,+Siinäkin+voi+olla+sudenkuoppa,+pitääkin+laittaa+laskurit+asialle,+jos+halutaan+todella+halpaan+joudutaan+ehkä+panostamaan+enemmän+percoriiniin+levolaciin+tai+muihin+vastaaviin+ja+se+taas+syö+saavutettua+hyötyä.+Vaikea+on+juttu.
12.07.2016 12:26
Kun+sä+olet+seuraillut+noita+estottomia,+niin+kulkevatko+he+kaikki+ilman+rihmojaan
Ei+estottomuus+tarkoita+alastomuutta,+vai.
12.07.2016 11:38
Hei,+enkeli+hyvä,+mitäs+outoa+siinä+on,+jos+ei+ole+estoton+niin+silloin+täytyy+olla+estoinen,+eikö+vaan.
lueskelin+noita+juttuja+ja+kukaan+ei+ilmoittautunut+luonnonlapseksi+taiettä+edes+joskus+käyttyisi+estottomasti.+On+vain+siistiä+ja+simssakkaa+väkeä,+sehän+on+vain+hyvä+ja+iloinen+asia.+Iloisuus+ja+estoisuus+tulkitaan+täällä+helposti+keskenkasvuisuudeksi,+käytöshäiriöiksi+vajaaälyisyydeksi,lasten+ja+nuorten+temppuilevaksi+käytökseksi,+pois+meistä+60++kaikki+tuommoinen,+hus,+hus.
12.07.2016 11:35
Lehteviä+puita+ja+perennoita.
Päivänliljoja+ja+kakkaroita.
Sama+se.+
Rakastaa,+ei+rakasta,+rakastaa,+
ei+rakasta…++rakastaa.+
Viisas+kakkarani.
https://youtu.be/FLffkxNAu6Y
12.07.2016 09:53
Akka+vai+ukko,+siinäpä+taas+yksi+palstan+mysteereistä.+
Mutta+ei+haittoo+kumpi,+hyvä+savolainen+kumminniin.
12.07.2016 09:04
Just+juu,+niin+ajattelen+ja+estottomuuttakin+on+niin+monenlaista,+sinä+olet+seuraillut+tuommoisia+estottomia+ihmisiä.+
Lähipiiriini+kuuluu+eräs,+jonka+estottomuuttaja+aitoutta+ihailen.+Hänen+seurassaan+on+niin+helppoa+olla,+kun+hän+tulee+paikalle+niin+koko+ilmapiiri+muuttuu.+hänellä+ei+ole+mitään+koukkuja+ei+kiemuroita,+hän+kohtaa+jokaisen+omana+itsenään+ja+hän+on+jokaisen+seurassa+juuri+oma+itsensä,+viehättävällä+tavalla+estoton+ja+valloittava+persoona.
12.07.2016 09:00
Niin+se+varmaan+onkin,+ei+kait+omaa+luonnettaan+voi+estona+pitää+jos+itsensä+hyväksyy+sellaisena+kun+on.
Ei+voi+yhtäläisyysmerkkiä+ilon+ja+metelin+väliin+raapustaa.+Ilo+on+paljon+laajempiasia+ja+jokaiselle+se+vielä+merkitsee+eri+asioita+,+niin+kuvittelen.+Varmaan+sinun+ilosi+on+ihan+erilainen+kuin+minun+iloni,+eikä+toinen+ole+parempi+toista.+Annetaan+kaikkien+ilojen+ilmoille+tulla.
12.07.2016 01:00
Hei+höpöseni....,+sulla+taitaa+olla+lukihäiriö+tai+ehkä+se+on+tahallinen+väärinymmärrys,+joka+sua+vaivaa.Älä+välitä,+ei+siihen+kuole...+paha+olo+siitä+vain+tulee.
Mä+voin+sulle+paljastaa+alteregoni+on+haarapääsky+Hirundo+rustica,+ihana+lintu,+sen+laulukin+on+niin+iloistaa+viserrystä.+Se+on+hieman+silmällläpidettävä,+tarkkaile+sinäkin+taivaslänttiäsi,+jos+vaikka+oma+hirundo+rusticasi+ilmestyisi.+Senkin+voin+sinulle+paljastaa,+koskaan+se+ei+lentele+jalat+levällään.
https://youtu.be/A9XI1-ltitQ
12.07.2016 00:12
Kovin+montaa+estotonta+ei+tullut+vastaan+näissä+kommenteissa.+Varsin+estoista+porukkaa,+siis+tyypillisiä+estoisia+suomalaisia.+Monenlaisia+lukkoja+ihmisillä+on+edessä+enenkuin+ilonsa+voi+ilmoille+päästää.+Jotenkin+nämä+vastaukset+mitä+sait+on+mielestäni+paljastavia,+että+hienosti+olit+aloituksesi+laatinut.
11.07.2016 23:37
Mun+pihassa+'kasvaa'+kiiltomatoja,+ei+ne+junaa+pelkää...
Elokuun+pimeät+illat+ja+ne+oikein+hehkuu...
Iina+Kuustonen+on+sitten+kaunis+nainen...
https://youtu.be/ECMIDCJfM3o
11.07.2016 21:26
Minä+mittarimatonen+makoilen
kultakakkara+korvani+takana+ruohikolla.
Taivaani+keveätt+pilvet+kiitävät+kieppuen
yli+vanha+sininen+taustanaan.
Sinä+mustin+siroine+siipinesi+tanssien
vapaudessa+liidät+lomitse+ystäväin
haarat+levällään+ilmavirtojen+vietävänä.
Vain+hetken+mittaamme+toisiamme.
Viiltona+viivähtää+viiva+välillämme.
Kerro+kumpi+olen+minä+kumpi+alteregoni.
Vain+taivas+sen+tietää.+
https://youtu.be/XmwkjT9oO2E
11.07.2016 20:03
Minähän+se+olin+ja+niin+kauan+sain+valikoida+ennen+kuin+ne+kaksi+passelia+löysin+ja+toinen+niistäkin+meni+piloille+het+huomispäivänä.+Kaks+kertaa+mietin+että+pitäiskö+käydä+vaihtamassa+kun+se+kuittiki+oli+vielä+tallella.+Mutta+en+kehdannut+kun+oli+muutakin+riepottelua,+niin+annoin+olla.+Asia+harmittaa+vieläkin,+olis+pitänyt+silloin...
11.07.2016 19:02
Se+on+kyllä+totta,+toiset+tervehtii++vaikka+kuinka+kaukaa+ja+toisille+se+ei+ole+niin+helppoa,+usein+olen+ajatellut+kun+tämä+koirastukseni+on+aika+hömelö+ja+sählääjä+ja+sitten+toisilla+on+koirankoulutus+kovassa+käynnissä,+ettei+koira+ainakaan+saa+meihin+vilkaistakkaan,+se+onsilloin+ihan+ok.
Kyllä+se+koti+on+tärkeä,+olen+joskus+elänyt+sillai,+että+kaikista+kotoisin+paikka+elämässä+oli+keittiönpöytä,+voi,+että+se+tuntui+hyvältä+kun+sen+ääreen+istui,+omat+romppeet+oli+pitkin+pöytää+ja+sen+ääressä+oli+ihanaa+lukea+lehteä.
Nytkin+vielä+kun+ajan+moottoritietä+pohjoisesta+ja+tietyn+mutkan+jälkeen+näkyy+tietyt+kohdat+kotikaupungistani+niin+sekin+tuntuu+kivalta,+joskus+ajattelen,+että+hello+täältä+minä+taas+tulen....
11.07.2016 17:49
Iänkaiken+olen+kuittini+pyytänyt,+vaikka+kirjanpitoni+on+varsin+retuperällä,+yleensä+se+ööömappiin+kuitti+menee.+Paitsi+tietysti+takuulipuset+ja+lappuset.
olisikin+hauskaa,+että+kaupan+kassakoneeseen+lisäisivät+siihen+ohjelmaansa+vielä+sen,+että+omat+ostokseni+kirjautuisi+omaan+exeliini,+sitten+vain+katselisin+viivan+alle+jääviä+lukuja.+Silloin+en+pyytäisi+kuitteja.
Rekisteröihän+ne+nyt+jokanta-asiakkaiden+ostot+eli+mitä+ostan,+koska+markettini+tekee+aina+hyviä+uusia+tarjouksia+juuri+niistä+tuotteista+,+joitaa+olen+viime+aikoina+ostellut.Anjovis+ja+suklaapalat+aina+tarjouksessa.+Se+on+muuten+jännää,+kun+kerran+meninkauppaan+ja+en+muistanut+mitä+ne+omat+tarjoukseni+ovat,+niin+kassakin+tiesi+sen+vasta+kun+oli+lyönyt+koneeseen,+ovat+henk.kohtaisia+kuulema.+Pyysivät+ottamaan+kopion+tarjouksista+ja+sen+olen+tehnytkin+ja+sen+lapun+kanssa+ostellut+sitten.
11.07.2016 17:15
...jospa+hänellä+oli+omia+murheita...
Niin,+tuntuu+hassulta+kun+luki+näitä+juttuja+niin+joku+sanoi,+että+voi+olla+oma+itsensä+muttei+halua...+siis+ei+halua...+mä+en+ymmärrä,+haluaa+mielummin+näytellä+tai+jotain...
Mäkin+voisin+yhden+hauvajutun+kirjoittaa,+kun+aikoinaan+muutin+tänne+sieltä+vielä+tukummasta+kylästä+kuin+tämä+on,+niin+kevyen+liikenteen+väylällä+lenkillä+monet+koirankusettajat+tuli+vastaan+tien+toista+laitaa,+eivätkä+vilkaisseetkaan+meihin+päin.+Kaikille+sanoin+aina+kovalla+ja+savoksi,+että+hyvvee+päevee,+kohta+ne+kaikki+moikkasivat+iloisena+kuin+vanhat+tutut,,+ja+nyt+tervehditään+ja+joskus+rupatellaankin+riippuu+koirasta+yleensä.
11.07.2016 10:59
87 / 182