Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

390

  1. Minua ei voisi eduskunta kiinnostaa kiloa paskaa enempää... Paskat paskojen tilalle, niinhän se menee.

    Hurreista puheenollen, puhut itse kuin luolamies ja puhut, kuin toisen maailmansodan propagandan uhri. Se on hienoa, että on mielipide, mutta kun se on rasistinen/sterotyyppinen massamielipide eikä oma niin sillon se ei ole hyvä juttu. Siksi ne presutkin voitti koska muutama mielipide jaettiin tuhansien ihmisten kesken...

    En tiedä kuinka vanha olet, mutta henkisesti vaikutat lapsellisen 15-vuotiaalta. Argumenteissäsi ei ole kuin sterotyyppistä vihaa jolla psyykkaat itseäsi, ettet puhuisi itseäsi pussiin. Sitten saat aina mielihyvää siitä, kun painat "LÄHETÄ" nappulaa. Näin arvelen luettuani jonkun verran psykologiaa.

    Itse olen myös kasvanut karjalassa enkä osaa kuin ehkä pari oikeaoppista ruotsinkielistä lausetta. Siitä voit päätellä miten innostunut olen ruotsinkielestä. Suomenruotsalaiset ovat suomalaisia, joilla on vain ruotsinkieli äidinkielenään. Muuten he puhuvat suomea yhtä hyvin kuin suomalaiset.

    On rikkaus osata kieliä ja jos synnynnäisesti, alle 10v lapsi puhuu täydellisesti 2 kieltä niin se on paljon paremmin kuin "suomalaissuomalainen". Suomi on kaksikielinen maa ja jos olet yhtään oikeasti isänmaallinen, et halua suomen kulttuuria tuhottavan.