Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotos
kotos
kotos
Vapaa kuvaus
Eteläpohojalaanen rehti ja komia mies ;)
Aloituksia
22
Kommenttia
275
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
aloottajalla ei oo kaikki ihan kunnossa. nauraa
25.12.2015 01:29
miksei tää vajakki aloottaja vois tehereä yhteiskunnalle palavelusta ja hirttää ittensä?
24.12.2015 19:36
törnävän kamaa niin ku toi aloittajakin
24.12.2015 17:47
mee hoitohon vajakki
24.12.2015 00:07
voi voi syö lääkkehes
23.12.2015 20:56
tota ryssänpaskaa lukoo vaan pöyrööt ja vähä-älyyset
23.12.2015 20:44
sulla on aivoossa vamma, mee lääkärihin
23.12.2015 20:43
Vittu, sul ei oo kaikki kotona
23.12.2015 20:42
menikö seinäjoen hullulla tunteisiin? voi voi mee imemään äitees tissiä
23.12.2015 19:03
paskasakkia
23.12.2015 15:09
kuule laitas itte oma naamakuvas tänne niin katotaan kuka on ruma
23.12.2015 15:04
kalja, murteellisesti ilmaasin asian.
22.12.2015 20:30
Kauhajokelaasia ei mielisairaalas ainakaa oo hoirettu kun ei tarvetta ollu.
22.12.2015 20:29
ite ripustin tyhyjiä kalajapakkauksia roikkumaan puiren oksista pihalle saa ohi kulkijat nauraa
22.12.2015 17:01
heitetähän sut lihamyllyyn ja syötetähän kissoolle jos kelepaa
22.12.2015 17:00
kuule sä löyrät ittes kohta kirkkomaasta vitun paska-aivo
22.12.2015 16:59
mitä vittua selität? mee hoitohon vammaanen
22.12.2015 16:58
teirän opeille Suomi laitettaas paskaksi mutta se taitaa olla persujen tavoite ihanne maa Venäjän mukaan. vitun ryssät
22.12.2015 14:50
kuule mee ja ota selevää vitun paskahousu
22.12.2015 14:48
Son justihinsa näin...
22.12.2015 14:47
11 / 14