Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19508
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin. Onhan sekin syy juoda, jos suu kuivuu pulinaa kuunnellessa ja mahdollista suunvuotoa odotellessa.
Ajattelin lähinnä vaihtoehtoja huolien ja murheen karkoitus tai ilon ja onnen juhlistaminen, koska ilo ilman alkoholia on jotenkin teeskentelyä. Yksi syy on tietysti tuo allakin mainittu riippuvuus.
21.03.2026 12:34
Miksi joit?
21.03.2026 08:19
Vaihtelu virkistää, mutta ei paljon. Siellä voi käydä lukemassa esim. tarinan unnuttavasta miehestä.
21.03.2026 07:13
Kaikki tarvitsevat lepoa. Jumalakin tarvitsee. Kun jumala oli luonut maan ja kaiken kuudessa päivässä niin seitsemäntenä päivänä hän lepäsi, mutta ei ennen kuin oli kysynyt Chuck Norrisilta onko se ok.
21.03.2026 06:43
Kyllä. Chuck Norrisillakin oli lapsena lyhyt mutta kiinteä suhde äitiinsä. Chuck Norris tosin katkaisi itse oman napanuoransa. Hampaillaan.
21.03.2026 06:38
Aina kun Chuck Norris haluaa lomailla rauhassa, hän lavastaa oman kuolemansa. Chuck Norris ei lomaile kovin usein.
21.03.2026 06:35
Kas, olen onnistunut vastaamaan toistaiseksi ainoan vastauksen, joka poistettu. Olkoon siis menneeksi.
Mutta.
Sellaisella asialla
Olisin vaan tullut kyse...
Lemään että mielestäsi
...
Ymmärrän että tyhjä tila on täytettävä jollakin ollakseen asiallinen ja välttääkseen tekstin seinäkirjoitusmaisuuden. Myös kirjoitusvirheillä voi huijata ja estää luokittelu alatyyliseksi. Pwrse.
21.03.2026 06:21
No näin jälkikäteen ajateltunakaan en oikein tiedä mikä on ollut kiinni suostumisesta, koska paljon riippuu ihan vaan sattumasta ja olosuhteista. Ja toisaalta minä olisin joka tapauksessä minä, vähän erikoinen niin hyvässä kuin pahassakin, joten en tiedä millaiseksi elämäni olisi muotoutumut vähän huolettomammalla nuoruudella.
Introverttinä tietysti palaudun yksin, mutta se on vasta toinen puoli eristäytymistäni. Olen kuitenkin myös aika herkkä vaistoamaan ihmisten tunnetiloja mutta toisaalta myös kyvytön jakamaan niitä, niin ihmisten huolet vain ja ainoastaan kuormittavat. Viihdyn kyllä ihan hyvin ihmisten kanssa, kunhan eivät odota että heitä viihdytetään jatkuvasti.
20.03.2026 22:26
Ehkä niitä romanttisia elokuvia kannattaisi tarkastella juuri siitä kulmasta, että ne ovat olleet jonkun fantasiaa siitä millaista elämä voisi olla jossain rinnakkaistodellisuudessa. Ne eivät kuvaa todellisuutta.
20.03.2026 21:21
Minä en ole millään tavalla tekemisissä yhdenkään lapsuus- tai nuoruusajan tutun kanssa. Minä en kaipaa heitä, eivätkä he minua.
Oli minulla vapautta, mutta lähinnä siten ettei ketään kovin paljon kiinnostanut mitö tein. Yritin olla aiheuttamatta lisää huoli kenellekään. Menen varmaan edelleen ihan hämilleni, jos joku kysyy mitä minä haluan. Eikä niin että asia minua vaivaisi, koska enimmäkseen haluan vain olla rauhassa.
20.03.2026 21:08
Pitäiskö pitää nenänvalkaisuviikot?
20.03.2026 06:23
UMK. Se on homoille!
20.03.2026 06:22
Hassua. Minä ainakin olen juuri nyt monta kertaa huolettomampi kuin nuorena, jolloin ei voinut valita millaisilla ihmisillä itsensä ympäröi.
20.03.2026 06:16
Aivan. Käyttääkö esim. Alien tai Predator hattua? Eivät käytä, koska aurinkoa ei tarvitse suojella heiltä.
20.03.2026 00:19
Walker Texasista tai ihan mikä tahansa fiktiivinen hahmo, jota Chuck Norris näyttelisi. Ja Chuck Norris voittaisi vaikka ei edes näyttelisi.
20.03.2026 00:03
On tuo nyt aikaa kaukaa haettua kertoa esimerkkejä ulkomailta, jos tässä nyt muuten on puhuttu ymmärtääkseni Suomesta. Jos kerran toisaalta puhutaan tarvetta asennekasvatuksella kouluissa ja työpaikoilla niin ainakaan minä en käsittänyt että tarkoitetaan ihan globaalisti.
En tiedä angel shoteista koska en harrasta baareja.
Muuten tulkitsen tuon niin, että pääsääntöisesti ne sadat häirintätapaukset ovat sattuneet juuri baarissa. Niin häiritsevää tämä häirintä ei kuitenkaan ole ollut ettei näihin baareihin kaikesta huolimatta ole tehnyt mieli palata yhä uudestaan. Pitäiskö se asennekasvatus järjestää ihan vaan siinä baarin ovella ja jakaa baarit niin että miehille ja naisille on omansa. Känniääliöt!
Voitte tunlea metoonne sinne mihin päivä ei paista.
19.03.2026 23:59
Minun isältäni olisi pitänyt ottaa ajokortti pois vähän aiemmin. Onneksi mitään pahempaa ei sattunut, vaikka joku oli yllättäen käynyt siirtämässä teitä eri paikkaan kuin missä ne olivat 1970-luvulla ja jossa niiden muistin mukaan yhä olisi pitänyt olla turvalliseen ajoon. Joten voi olla ettei korttia ihan huvin vuoksi viety. Ikä ei tule yksin.
19.03.2026 18:46
Siinä oli 4 hyvää esimerkkiä, mutta en tiedä mikä noista kertautuu satoja kertoja.
Junaa (etenkään paikallisjunia) en paljon käytä, mutta huoltoasemilla käyn jonkin verran melko lailla kaikkina vuorokaudenaikoina. En muista ikinä nähneeni mitään häirintää, mutta pääsääntöisesti niissä nyt on vain autolla saapuneita ja ajokuntoisia ihmisiä. Luulisi rautatiemonopolin tekevän häirinnälle jotakin, jos se on jatkuvaa. Asuinpaikaksi tietysti suosittelen riittävää etäisyyttä lähimpiin kiskoihin, koska ongelmat suosivat raideliikennettä.
En myöskään käy kaupunkien keskustojen kaupoissa, joten en tiedä niissä tapahtuu. Prismassa ja Lidlissä ainakin meillä maalla saa käydä ymmärtääkseni ihan rauhassa ja niissä on hyvin tylsää. Millaisia nämä 5-6 hengen porukat ovat: ikä ja tyyli?
Tuo lapsi-esimerkki nyt pitäisi olla sellainen kerrasta poikki tapaus.
Pikkujouluympäristön tunnistan että niissä voi sattua ja tapahtua, myös miehille.
19.03.2026 18:41
Varmasti kuulun.
"Mikä saa sinut onnelliseksi? "
Minusta onnellisuus ei ole mikään hetken mielentila, vaan semmoinen perustila, jossa kaikki on OK. Kaiken ei tarvitse olla täydellisesti. Minulla on lahja saada hupia kaikista maailman epätäydellisyyksistä.
19.03.2026 16:52
"satoja seksuaalisisa ahdisteluita pepun puristelusta huuteluun ja väkisin suutelemisesta ja vainoamiseen "
Minäkin ihmettelen tätä. Jos kohtaa ahdistelua, niin olettaisin että poistuu sitten asap tilanteesta eikä mene kyseiseen paikkaan uudelleen. Tai jos menee, niin mitä niin positiivista ko. paikassa on, että se voittaa ahdistelun negatiivisuuden? Jokainen voi kuitenkin äänestää jaloillaan.
19.03.2026 16:36
27 / 976