Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Liittynyt 10v sitten
180
aloitusta ·
20360
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo. Voit nähdä pinnan ja ns. poseeraukset. Mutta et näe reaktioita ja vuorovaikutusta.
Näissä on tosin varmaan paljon eroja mitä kukakin näkee ja mistä syttyy. Minä en saa still-kuvista oikein mitään irti. Haluan liikettä, ilmeitä ja reaktioita. Ja joskus se voi tarkoittaa että vähemmän on enemmän.
24.07.2026 16:31
Olen niin optimistinen, että uskon olevan myös paljon naisia, joilla järki toimii. Mutta jos tuollainen kuvitteellinen järkevä nainen saa kohtuullisen paljon huomiota ja lähestymisiä, niin jostainhan sen on alettava karsimaan, koska ei kukaan mitenkään ehdi tutustumaan kaikkiin. Ja tuossa vaiheessa sanoisin että onnistumiseen vaaditaan enemmän taitoa kuin tuuria.
Jokin baariympäristö oli paljon reilumpi. Koska siellä käy näkyvästi ilmi esim. että täällä on satoja ihmisiä, mutta minä olen puhumassa juuri sinulle.
24.07.2026 16:24
Jos susi on syönyt kaksi kissaa, jotka ensin ovat syöneet sen jonkin niin sitten se tosiaan voi olla sekä kateissa että hukassa.
24.07.2026 16:12
Omistajaluokkaan ei pääse äänestämällä vaan tekemisellä ja työllä. Ja sen jälkeen seuraava intressi on pitää poliitikkojen ja yhteiskunnan valta mahdollisimnan vähäisenä. Oikeistolainen poliiitikko on pienempi paha kuin vasemmistolainen, joka kaikin keinoin haluaa pilata elämäsi.
24.07.2026 16:10
Ysäri varmaan suotavaa. Talvi on tulossa. Tori A:
https://youtu.be/_PDlGUdDF8Y
Ei minun kalenterissani ole perjantaita vaan ikuinen keskiviikko.
24.07.2026 10:35
Varmaan sen verran auttaisin että piirtäisin lattialle tai maahan valmiiksi ne ruumiin ääriviivat. Ne piirtää, joilla on liitua.
24.07.2026 10:27
Äh. Se on yleisinhimillinen ominaisuus, että kenen tahansa näkökulmasta suurin osa muista ihmisistä on ihan käsittämättömän tyhmiä.
24.07.2026 10:13
Verokertymän kannalta tupakkaan käyttämättä jäänyt raha suuntautunee pääisin muuhun kulutukseen, josta vähintään arvonlisäveron kautta verottaja vie osansa.
24.07.2026 10:01
Tämä on valetta. Olen nähnyt vakuuttavan todisteen siitä, että sukat kokevat metamorfoosin ja muuttuvat henkareiksi. Sukkia muka "katoaa" ja tyhjiä vaateripustimia materialisoituu tyhjästä.
24.07.2026 08:32
En kelpuuta susi juttua. Susi pureskelee ruokansa, joten jos Punahilkka on joutunut hukkaan, ei se enää ole Punahilkka vaan verta, lihaa ja rasvaa ihan uudessa muodossa.
Jos jokin on hukassa, sille itselleen ei ole tapahtunut mitään, mutta joku muu on menettänyt väliaikaisesti kiinnostuksensa häneen tai siihen. Vähän kuin muumioitunut mummo tai vaari kerrostalokaksiossa, joka alkaa kiinnostamaan jotakuta, kunhan ensin jotakuta on kiinnostanut omituinen haju porraskäytävässä. Mutta ei muumio iän kaiken ole ollut hukassa, vaan vain väliaikaisesti. Luultavasti ainakin äiti, koululaitos, pyolustusvoimat tai verottaja ovat olleet jossakin vaiheessa kiinnostuneita.
24.07.2026 06:52
Oleellista mielestäni ymmärtää että jo se muka täydellisen naisen kuva on vain kuva. Vähän kuin taikurin temppu, jossa näet mitä sinun halutaan näkevän. Ja se AIn versio sitten on omasi, jossa näet mitä haluat nähdä.
Aivoissa kaikki tapahtuu. Oikeiden ihmisten kanssa sitten voi tapahtua se taika, että näet jotakin mitä et edes halunnut nähdä ja sitten kuitenkin ymmärrät pitäväsi siitä.
24.07.2026 06:40
Miten monta ihmistä maailmassa luulet olevan, joita kiinnostaa mitä sinä hyväksyt tai paheksut? Luulen että tasan yhtä monta kuin kiinnostaa mitä minä paheksuisin tai hyväksyisin.
24.07.2026 06:24
Ai. Voihan se noinkin olla, että vasta se yksi kerta jotenkin havahduttaa todellisuuteen.
Minusta yksi kerta joka tapauksessa kuulostaa siltä kuin lukisi kirjasta vain prologin. Myönnän, että en tiedä yhden yön tai päivän seksistä mitään. Ehkä rutinoituneimmilla sitten on jotkin keinot viestittää mitä täsmälleen haluavat. Kun minä taas lähtisin siitä että juttuja voi kokeilla ja pitää ne jotka toimivat hyvin.
Voihan sitten olla että elämäntilanteista johtuen pitää lopettaa. Mutta se nyt on elämän perusominaisuus, että kaikki loppuu aikanaan eikä välttämättä kauniisti.
24.07.2026 06:22
Ehkä joidenkin kannalta. Sanoisin, että riippuu siitä, kuka olet. Pitää tuntea itsensä. Ja tietysti auttaa jos ymmärtää muita ihmisiä.
Minun systeemien käytöstä on aikaa, mutta peruskuvio tuskin on muuttunut vaan pelkästään voimistunut. Itselleni se valaiseva kokemus oli, että vaikka itse mielestäni olin hyvn avoin tutustumaan erilaisiin ihmisiin, niin kohtaamiset oli varsin erikoisten ihmisten kanssa: ei mitenkään "huonojen" mutta sellaisten joita hyvin harvat uskalsivat lähestyä. Nämä eivät pudottaneet minua jatkosta, koska heillä ei ollut runsauden pulaa.
23.07.2026 21:31
Aika noviisi kuitenkin olen. Minulla on käytössä Claude ja GPT:stä pari eri versiota, mutta en oikeastaan koskaan valitse niistä jotain tiettyä vaan annan automatiikan hoitaa. Tämä on töissä kuitekin luultavasti suurin muutos, jonka olen kohdannut. Isompi kuin se lun 2020 suuri osa painui tekemään työt kotiinsa. Ja ymmärrän hyvin ettei AI kaikkien työtä ole lainkaan samalla tavalla muuttanut.
23.07.2026 21:19
Systeemin toimintaperiaatteesta riittänee ymmärrys, että se ei ensisijaisesti pyri auttamaan sinua löytämään ketään vaan koukuttaa sinua käyttämään sovellusta jatkossakin.
Ok. Ensimmäinen vaatimus on, että systeemiä käyttää joku sellainen, jota olet etsimässä.
Toinen vaatimus on, että systeemiä käyttää joku sellainen, joka on etsimässä sinua.
Kolmas vaatimus sitten on, että kohdat 1&2 osuvat samoihin ihmisiin.
Jos näin pitkälle on päästy, niin sitten voi käydä listaamaan asioita, jotka systeemissä voisivat estää kohtaamisen.
Teorian osaan kertoa, en käytännön vinkkejä. Hyvin vähän minä itse olen mitään löytänyt. En minä läpäisisi yleensä löysintäkään alkukarsintaa. Mutta kokemuksien perusteella ymmärrys on kasvanut. Ja siitä syystä en enää käyttäisi systeemejä lainkaan.
23.07.2026 21:12
Vanha sielu tai kuka tahansa voi käyttää systeemejä haluamallaan tavalla. Eivät systeemit ole pinnallisia vaan ihmiset, jos niin haluavat olla. Ja varmaan usein haluavat.
23.07.2026 20:36
No tässä on vähän yritystä. Muistutellaan nyt vielä vakiohuomiot, että kusi tihkuu kuin vanhalla vaarilla, hiukset lähtee päästä suunnilleen samaan tahtiin kuin muisti ja järki ja kyrpäkään ei ota eteen ilman sinisiä pillereitä eikä niiden kanssa.
23.07.2026 13:44
"Näistä syistä vanhat sielut eivät pärjää / sovellu nykyisille deittimarkkinoille. "
Miksi eivät pärjäisi, jos tällaisia olisi toisiaan etsimässä? Mahdollinen syy on osaamattomuus, mutta siitä taas ei voi ketään muuta syyttää.
23.07.2026 13:37
Suomalaiset eivät juo olutta erityisen paljon muunmaalaisiin verrattuna. Paljon vähemmän kuin tsekit, saksalaiset, itävaltalaiset, puolalaiset ja irlantilaiset. Suunnilleen saman verran kuin britit. Paljon enemmän toki kuin ranskalaiset tai italialaiset, jotka tietysti sitten vastaavasti juovat paljon enemmän viinejä.
23.07.2026 12:31
27 / 1018