Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19672
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noinhan se pääsääntöisesti menee, mutta ei tuo mikään pakottava sääntö ole. Tasokkaammalla on enemmän valinnanvaraa, mutta aina on mahdollisuus valita myös vähemmän tasokas, jos katsoo sen itselleen oikeaksi. Ihmisissä nyt kuitenkin on erilaisia ulottuvuuksia.
15.03.2016 20:11
Semmoinen todellisuus olisikin aika mielenkiintoinen, missä kukaan ei saisi pakkeja. Aika harva niitä pakkeja keräilee ihan vaan pakkien vuoksi.
15.03.2016 20:03
Oikeasti, olen jo niin vanha, että pysyttelen ihan mielelläni tässä todellisuudessa. Aloitteelliset naiset olisi vaan rasittavia.
15.03.2016 20:00
Määrittelisin sen rajan sinne, että enemmän miehiä kuin näillä miehillä on naisia. Tai toisaalta niin, että miehiä on ihan vaihtelun vuoksi enemmän kuin tarpeeksi siihen, että seksin määrän tarpeet tulee tyydytetyksi.
15.03.2016 19:58
Ei kai se mihinkään muuttuisi, koska paraikaa on kuulemma olemassa rinnakkaistodellisuus, jossa naiset on aloitteellisia.
15.03.2016 19:20
No, shit & maybe, mutta silti väärin ja miinuspiste.
Voin auttaa sen verran, että poistan kaksi varmasti väärää vastausta: Kanada ja EVVK.
15.03.2016 19:18
Olisi mielenkiintoista kuulla millainen seurustelusuhteeseen kelpaavan miehen pitäisi olla naiselle, joka jo on melkein seurustellut julkkiksen kanssa. Paha epäily, että sitä kaivattua kemiaa ei sen jälkeen helposti löydykään minkään ihan taviksen kanssa.
15.03.2016 19:07
Ai tällainen kuka on kukakin leikki. Minä olen Lundkreeni, mutta en ole ollut MTV3:n sivuilla, koska olen ollut koko ajan keittelemässä kahvia mäntymetsässä Kis-kis järviltä länteen. Eli kuka olen?
15.03.2016 18:46
Pieni pettymys. Ehdin jo ajatella niitä kanelilta tuoksuvia ja kanelilta myös maistuvia pikkuleipiä. Myös munkkeja ajattelen toisinaan, vaikka ne eivät tuoksukaan kanelilta.
15.03.2016 18:43
Ihan ilmoitusluontoisena asiana, että mietin kokonaisen minuutin mitä on ässät, enkä aio miettiä yhtään enempää.
15.03.2016 18:21
Niin. Sellainen seuraava sukupolvi, jonka kokisi niin läheiseksi, että sille jaksaisi kertoa kaiken mitä on tästä maasta, kansasta ja sen omituisista tavoista oppinut.
15.03.2016 17:56
Paitsi vaikea niin erittäin hyvä kysymys.
Minusta suomalaisena on kovin haastavaa integroitua tähän kulttuuriin. Jos olisi seuraava sukupolvi, niin toivoisin että se onnistuisi paremmin.
15.03.2016 17:51
"aika monella naisellakin on panorinkinsä. "
Onko tuo oikeasti tavallista? Muillakin kuin maksullisilla? Koska jos noin on, niin joudun järjestelemään maailmankuvani uusiksi, mikä tunnetusti on rasittavaa.
15.03.2016 17:34
Minusta tuo että lähisukulaisillakin on niin erilaisia yhteisöllisyyden tapoja vihjaa vain vahvasti siihen suuntaan, että ei tosiaan ole mitään yhtä oikeaa ihmiselle luontaista tapaa. Se mikä meidät nykyisin erottaa kaikista muista kädellisistä ja isoista nisäkkäistäkin on se, että ne taatusti pystyvät tunnistamaan ja yksilöimään kaikki muut lauman jäsenet ja laumaan pyrkijät. Ihminen taas toimii ja etsii parinsa jopa miljoonien yksilöiden laumassa.
15.03.2016 17:25
Minua on kehuttu jopa palstalla. Lisäksi takapuoltani on kehuttu ja mielestäni kaikissa ihmisissä täytyykin olla edes yksi hyvä puoli.
Valitettavasti itse olen huono kehumaan, kun en ole kasvanut sellaisessa kulttuurissa, jossa kehutaan. Pitäisi vanhan koiran oppia uusia tapoja.
15.03.2016 17:14
"Se on aika turn off naiselle jos miehellä ei seiso "
Huonossa parisuhteessa mies aina haukutaan pystyyn.
15.03.2016 17:08
Minä kun olen apinoiden pikkuserkku, niin muistelen että bonobot verkottuvat jotenkin naaraiden kesken ja seksi on elämäntapa ja isommat simpanssit sitten taas toimivat enemmän urosten ehdoilla.
Asian paremmin tietävät (isot serkut) saa mielellään korjata.
15.03.2016 16:42
"Miksi ne nurkassa istujat ovat hypergamisia? "
Häh, millä tavalla?
"peruspertit edes villeimmässä kuvitelmissaan kilpailevat samoista naisista kuin Axl Jotakin! "
Jossain on tälläkin hetkellä ne miehet, joiden kanssa Axl:n naiset on 10 vuoden kuluttua parisuhteessa. Voihan ne olle vaikka ulkomailla, mutta kaikki niistä nyt joko viettää Axl:n elämää, on yksin tai sitten parisuhteessa jonkun kanssa, jonka kanssa he eivät ole enää 10 vuoden kuluttua.
Jos ulkomailla on jokin miesten varasto, niin ihmettelen miksi sitten on aika paljon niitä 30+ naisia, jotka ei löydä "hyvää" miestä tai ovat mieluummin yksin kuin "huonossa suhteessa".
15.03.2016 16:24
Mutta kun eri joukot ei elä missään eristyksissä vaan ovat osa samaa systeemiä. Ehkä sillekin baarin nurkassa istujallekin voisi teoriassa olla pari, mutta käytännössä ei ole koska vastaava pariutumishaluinen nainen voi pariutua "paremmankin" pariutumisesta kiinnostuneen miehen kanssa. Naisille ongelma tulee eteen siinä vaiheessa kun Axl:in 50 naikkosta kenties haluaa pariutua ja "hyvät miehet" on loppu ja jäljellä on Axl ja 49 nurkassaistujaa, jotka ei ihan vastaa naisten odotuksia. Ainoa toivo on miehet, jotka jossain vaiheessa päivittävät naisen tuoreempaan versioon.
15.03.2016 16:04
"...parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella. ..."
Ovatko nämä naiset siis mielestäsi jo parisuhteessa vai oletatko heidän tuossa elämän vaiheessa etsivän parisuhdetta?
15.03.2016 15:47
955 / 984