Kehutaanko teitä ikinä? Tunnetko ketään ketä kehutaan?
Kehutaanko
54
73
Vastaukset
- m-i-e-s
Usein, käytännössä joka toinen päivä. Itsekin kehun aina kun on oikeasti aihetta tai maksan alaiset syömään ja leffaan.
Joskus ja pääasiassa perheenjäsenet on niitä jotka kehuu. Yleensä omat vanhemmat tai lapseni. Toki mieskin joskus, mutta ei ole kehuskelija tyyppiä joka vuolaasti kehuisi kaikesta. Hyvä niin.
Tunnen minä, joskin tällä hetkellä omat piirit on pienet. Lähinnä perheenjäseniä kuulee kehuttavan. Isompaa tytärtä kehutaan melko usein vieraiden taholta kauniiksi ja mikä hassuinta väitetään äitinsä näköiseksi. Otan asian pelkkänä kohteliaisuutena, en niinkään täytenä totena itseeni yhdistettynä. Itse en kyllä koe koskaan olleeni yhtä nätti, tämän nyt tietysti sanon vanhempana ja vanhemmistahan omat lapset yleensä on nättejä, eikö? Miestäkin kuulee kehuttavan, mutta pikemminkin työsuoristusten puolesta. Työnlaatu ja taito.- pihtarihuora
kyllä aika usein kehutaan,eniten ehkä ruokiani,mutta aika paljon työssäni minua kehutaan,niin että joskus ihan nolottaa.varsinkin vanhemmat miehet kehuvat minun tekemisiäni,eräskin aina sanoo että siinä talossa on nainen joka osaa mitä vaan.tunnen moniakin ihmisiä joita kehutaan ja kehun kyllä itsekin,mutta en turhaan.
Ei, aina vaan haukutaan. :-/
HC-ätmel kirjoitti:
Hau! :-)
Miauuuuuu!
Kissafiilis. Voisi lähteä sorvin äärestä nukkumaan kotiin.... *venyttelee*- metallli
Nainen_28v kirjoitti:
Miauuuuuu!
Kissafiilis. Voisi lähteä sorvin äärestä nukkumaan kotiin.... *venyttelee*Osaatko käyttää sorvia?
Harvemmin ulkonäköä kehutaan, ainakaan miun kuullen. Töissä enemmänkin hyvin tehtyä työsuoritusta.
Viimeisin muistiin jäänyt hehu on nettitreffi palstalta, jossa pyysin kommentteja ja korjaus ehdotuksia uudistettuun profiiliin. Pari vastausta oli tyyliin:
"Kivoja kuvia, ihan kattavan mainospuheenkin pidit[...]"
"Kyllä sut täällä ainakin vietäisiin käsistä."
"Nuori mies ja syrän avoonna. Jossaan vaiheessa saat rumiimpihia kivittää[...]"- että.näin
Jos saan spontaaneja kehuja naisilta niin ne tulee aina samoista asioista, kroppa, penis, luonne.
Aika paljon saan kehuja milloin mistäkin ominaisuudesta/taidosta, mutta kehujen vastaanottaminen on hankalaa. Varmaan aika monellekin meistä täällä, kun ei itse meinata uskoa itsestämme mitään hyvää.
Viimeksi eilen. Hyvä peppu ja kroppa. Tosin mieluusti ottaisi kehuja vaikka lapselta tai työkavereilta. Peppu vaan on ja muu aivot tekee kaiken työn.
- paras-minä
Lähinnä saan kehuja, tai ennemminkin tunnustusta työlleni. Asun ja työskentelen ulkomailla, ja työni teen suomalaiseen tapaan eli kunnolla kun kerran aloitetaan.
Ruoanlaittotaidosta saan usein kehuja, ja olenkin hyvä kokki. Lasten kaverit syö meillä mielellään kun "on niin hyvää". Pannukakku suomalaiseen tapaan on suursuosikki!
Itse arvostan itseäni yhtä korkealle kuin muitakin. En ole parempi mutten myöskään huonompi. Kelpaan vallan mainiosti itselleni ja niille jotka ovat minulle tärkeitä. Muut saa ajatella mitä tykkää. - tarralenkkari666
Kehutaan. Ystävä/tuttava/perhepiirissä yleisenä käytäntönä on toisten kehuminen ja kannustaminen.
- atännä
"Kehu" kuulostaa vähän oudolta. Ihan normaalissa ihmisten välisessä kanssakäymisessä noita huomioimisia esiintyy. Sanotaan, että hoidit tuon hienosti, tuo väri sopii sulle, kiitos kun autoit, arvostan että otat tuon asian noin, jne. Tuossa mielessä olen varmasti "kehunut" joka kerta ihmisiä, kun olen ollut niiden kanssa tekemisissä. Ihan samoin minuakin huomioidaan. Se "kehun" voi kokea vaikka hyväksyntänä, ei se aina vaadi sanoja. Eleetkin kertovat paljon.
Ulkonäön huomioiminen on minusta helposti kiusallista, jos mennään kehumaan vaikkapa toisen vartaloa tai kasvoja. "Sulla on hyvä kroppa" = tuijottelen takapuoltasi kun touhuat siinä - aha, tuostako pitäisi olla jotenkin tyytyväinen? Vaatteiden ja hiustyylin huomioiminen on ihan ok, mutta muuten ulkonäköä koskevaa palautetta haluan vain hyvin läheisiltä ihmisiltä. Kehun itseäni joka päivä koska olen kiltti ja kunnollinen enkä mikään rikolline jännämies joka hakkaa naisia.
Niin kannattaakin, koska sekään ei tunnu nykyään olevan itsestäänselvyys.
Mäkin kehun itseäni etten ole raggaripissis.
Minua on kehuttu jopa palstalla. Lisäksi takapuoltani on kehuttu ja mielestäni kaikissa ihmisissä täytyykin olla edes yksi hyvä puoli.
Valitettavasti itse olen huono kehumaan, kun en ole kasvanut sellaisessa kulttuurissa, jossa kehutaan. Pitäisi vanhan koiran oppia uusia tapoja.- haisevatamburiini
Kun olet hyvin pyyhkinyt takapuolesi niin, tottakai kehutaan! Mikä sinun takapuolessa on niin paljon kehuttavaa. Ei ilmeisesti roiku reppu rusina ryppyinen. Vanha, irstas, perseesi.
haisevatamburiini kirjoitti:
Kun olet hyvin pyyhkinyt takapuolesi niin, tottakai kehutaan! Mikä sinun takapuolessa on niin paljon kehuttavaa. Ei ilmeisesti roiku reppu rusina ryppyinen. Vanha, irstas, perseesi.
Ei roiku ei. Tiukassa kunnossa on istumalihakset. Luultavasti siis palstan toiseksi paras perse heti atännän kuuluisuuden jälkeen.
- Eräkettu
Jotenki uskon että palstan naisten taso ei ole kovin korkea..
- palstailija
Hampaaton nainen kehui komeaksi yrittäessään pummia röökiä. Alkoholistit on ovelia.
- helmiä.sioille
Ei kehuta. :(
- työtönravikuski
Poliisit kehu että "mitä sinä hyvä mies täällä varastossa teet" :)
- Eräkettu
On tullu kehuttua pillun tiukkuutta, tissien kokoa, persettä...
- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Vitsi olet gentlemann...
No kyllähän se on naisellaki kiva tietää että tavara on kunnossa.
- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Vitsi olet gentlemann...
No onhan se naisellaki kiva tietää että tavara on kunnossa.
Eräkettu kirjoitti:
No onhan se naisellaki kiva tietää että tavara on kunnossa.
Jos on syytä epäillä ettei olisi kunnossa niin joo, muuten kummallinen kommentti. Sama kuin sanoisi miehelle että sulla on liian pieni muna kuin että sanoo naiselle että on liian löysä. En ikinä sanoisi miehelle munaa pieneksi vaikka ajattelisinkin niin. Ja tietäisin että homma ei tule olemaan kummosta.
- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Jos on syytä epäillä ettei olisi kunnossa niin joo, muuten kummallinen kommentti. Sama kuin sanoisi miehelle että sulla on liian pieni muna kuin että sanoo naiselle että on liian löysä. En ikinä sanoisi miehelle munaa pieneksi vaikka ajattelisinkin niin. Ja tietäisin että homma ei tule olemaan kummosta.
Ite kyllä sanon jos on löysä tavara...
Eräkettu kirjoitti:
Ite kyllä sanon jos on löysä tavara...
Selvästi aviomiesmatskua... itse synnyttäneenä naisena tiedän kyllä että paikat tuntuu omaan sormeen erilaiselta kuin ennen mutta se taitaa vaihdella miten miehet asian kokee, koska ennen ja jälkeen testiä ei ole tehnyt kuin pitkäaikainen elinkumppani.
- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Selvästi aviomiesmatskua... itse synnyttäneenä naisena tiedän kyllä että paikat tuntuu omaan sormeen erilaiselta kuin ennen mutta se taitaa vaihdella miten miehet asian kokee, koska ennen ja jälkeen testiä ei ole tehnyt kuin pitkäaikainen elinkumppani.
Voihan se eukko jumpata sen toosan tiukemmaksi...
Ei oikein sytytä sellanen pipari jonka seinämiä ei tavoita ees norsun kyrpä...
Se on ruman näkönenki verrattuna tollaseen vähän ajettuun nuoreen pimpsaan. Eräkettu kirjoitti:
Voihan se eukko jumpata sen toosan tiukemmaksi...
Ei oikein sytytä sellanen pipari jonka seinämiä ei tavoita ees norsun kyrpä...
Se on ruman näkönenki verrattuna tollaseen vähän ajettuun nuoreen pimpsaan.Tottakai nainenvoi jumpata ja pitää jumpata.
Mutta helvetissä en sitä miehen takia tekisi vaan itseni.
Mieskin voi sitten "jumpata" munansa sinne 20cm mittaan jos ei luomuna sinne yllä. Eikö sitäkin voi vaatia jos tähän lähdetään?- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Tottakai nainenvoi jumpata ja pitää jumpata.
Mutta helvetissä en sitä miehen takia tekisi vaan itseni.
Mieskin voi sitten "jumpata" munansa sinne 20cm mittaan jos ei luomuna sinne yllä. Eikö sitäkin voi vaatia jos tähän lähdetään?Itellä nyt on onneksi tuosta 20sentistä huomattavasti yli.
Hieman huolettaa joskus mitä se toosa kestää..
Miksei sitä jumppausta voi tehä miehen takia? Tulee tavara tiukemmaksi... Eräkettu kirjoitti:
Itellä nyt on onneksi tuosta 20sentistä huomattavasti yli.
Hieman huolettaa joskus mitä se toosa kestää..
Miksei sitä jumppausta voi tehä miehen takia? Tulee tavara tiukemmaksi...Ei mitään kannata tehdä muiden miellyttämiseksi, kyllä se pitää lähteä itsestä. Lähinnä ajatellen omaa seksuaalista nautintoa ja vanhempana tulevia ongelmia, suosittelen toki tuota jumppausta, mutta syystä että "tunnut löysältä" sais mies vaan porttikiellon ja ovea perään. Kyllä toista pitää arvostaa.
"Toosa" kestää aika paljon, riippuu asennosta yms. Ei sitä kannata tappiin asti työntää sisälle, jos arveluttaa. Ja keskustelu on tässäkin kaiken a ja o. Kyllä mä ainakin itse aina sanon, jos otetaan liian kovaa, harvoinpa kyllä niin tapahtuu, koska tykkään itekin rajummasta. Peppuun en kyllä antais isolla panna, koska se sattuu usein. Riippuu varmasti toki kantajastaan myös, osaako olla hellä vaiko ei.
Näetkö naiset muinakin kuin toosina?- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Ei mitään kannata tehdä muiden miellyttämiseksi, kyllä se pitää lähteä itsestä. Lähinnä ajatellen omaa seksuaalista nautintoa ja vanhempana tulevia ongelmia, suosittelen toki tuota jumppausta, mutta syystä että "tunnut löysältä" sais mies vaan porttikiellon ja ovea perään. Kyllä toista pitää arvostaa.
"Toosa" kestää aika paljon, riippuu asennosta yms. Ei sitä kannata tappiin asti työntää sisälle, jos arveluttaa. Ja keskustelu on tässäkin kaiken a ja o. Kyllä mä ainakin itse aina sanon, jos otetaan liian kovaa, harvoinpa kyllä niin tapahtuu, koska tykkään itekin rajummasta. Peppuun en kyllä antais isolla panna, koska se sattuu usein. Riippuu varmasti toki kantajastaan myös, osaako olla hellä vaiko ei.
Näetkö naiset muinakin kuin toosina?En tällä hetkellä halua mitään tunnepeliä... Kiima on siltikki.
Niin eihän sitä kannata parisuhteessa alkaa ketään miellyttämään.. Eräkettu kirjoitti:
En tällä hetkellä halua mitään tunnepeliä... Kiima on siltikki.
Niin eihän sitä kannata parisuhteessa alkaa ketään miellyttämään..Tottakai pitää miellyttää ja tehdä kompromisseja, mutta kuitenkin itseään arvostaen ja itseä unohtamatta.
Toisen kunnioitus ei ole tunnepeliä. En koskaan ole miehen kanssa joka ei kunnioita minua. En näe järkeä.- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Tottakai pitää miellyttää ja tehdä kompromisseja, mutta kuitenkin itseään arvostaen ja itseä unohtamatta.
Toisen kunnioitus ei ole tunnepeliä. En koskaan ole miehen kanssa joka ei kunnioita minua. En näe järkeä.Ei kait missään yhden illan tyyppisissä jutuissa mitään kummempia kunnioituksia tarvi..
Eräkettu kirjoitti:
Ei kait missään yhden illan tyyppisissä jutuissa mitään kummempia kunnioituksia tarvi..
En voisi olla enempää eri mieltä. :)
Toisen ja itsen kunnioitus näkyy kaikessa mitä tekee. Sitä joko on aina tai sitten sitä ei ole ollenkaan. Ei sitä voi säätää on off.- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
En voisi olla enempää eri mieltä. :)
Toisen ja itsen kunnioitus näkyy kaikessa mitä tekee. Sitä joko on aina tai sitten sitä ei ole ollenkaan. Ei sitä voi säätää on off.Ei sitä naarasta nyt hirveästi kunnioita kun persettä pitää saada.
Varmaan rupeais sylettään jos se eukko onki sellanen "itseään kunnioittava" tiukkapipo...
Tylsä pano..
Varmaan parempaa parisuhde materiaalia... Ei kukaan nyt halua sellasta yhden yön juttu kyläpyörää vaimokkeeksi.. Eräkettu kirjoitti:
Ei sitä naarasta nyt hirveästi kunnioita kun persettä pitää saada.
Varmaan rupeais sylettään jos se eukko onki sellanen "itseään kunnioittava" tiukkapipo...
Tylsä pano..
Varmaan parempaa parisuhde materiaalia... Ei kukaan nyt halua sellasta yhden yön juttu kyläpyörää vaimokkeeksi.."Varmaan rupeais sylettään jos se eukko onki sellanen "itseään kunnioittava" tiukkapipo...
Tylsä pano.."
Kyllä. Itsensä kunnioitus on joskus varmaan tylsää. Siksi en harrastakaan mitään yhden yön höyläyksiä, koska ihmisellä ei ole niissä mitään arvoa. En pysty kohtelemaan toista ihmistä enkä itseäni minään seksiobjektina. Enkä haluakaan. Yritä sinäkin olla inhimillinen vaikka sex drive onkin hemmetin vahva voima. Joskus se vie. Myönnetään.- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
"Varmaan rupeais sylettään jos se eukko onki sellanen "itseään kunnioittava" tiukkapipo...
Tylsä pano.."
Kyllä. Itsensä kunnioitus on joskus varmaan tylsää. Siksi en harrastakaan mitään yhden yön höyläyksiä, koska ihmisellä ei ole niissä mitään arvoa. En pysty kohtelemaan toista ihmistä enkä itseäni minään seksiobjektina. Enkä haluakaan. Yritä sinäkin olla inhimillinen vaikka sex drive onkin hemmetin vahva voima. Joskus se vie. Myönnetään.No ne "mielitietyt" on harvassa..
Mutta siltikkin halut on kovat ja paremman puutteessa pitää ottaa sellane kuuma mutta tyhjäpäinen naaras.. Eräkettu kirjoitti:
No ne "mielitietyt" on harvassa..
Mutta siltikkin halut on kovat ja paremman puutteessa pitää ottaa sellane kuuma mutta tyhjäpäinen naaras..Kuulostaa ihan kamalalta!
Onneksi en kuulu riskiryhmään. :)- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Kuulostaa ihan kamalalta!
Onneksi en kuulu riskiryhmään. :)Niin ne tyhjäpäiset kikattajatki luulee olevansa älykkäitä..
Miten se nyt on niin kamalaa? Eräkettu kirjoitti:
Niin ne tyhjäpäiset kikattajatki luulee olevansa älykkäitä..
Miten se nyt on niin kamalaa?Koska mä en oikeastaan välitä muusta kuin ihmisistä. Olen se "muumimamma" joka kyselee onko kaikilla hyvä olo.
Olen liian fiksu tyhjäpäiseksi kikattajaksi. Liian tyhmä ydinfyysikoksi. Mennään siltä väliltä.
Ei nyt tule muuta mieleen kuin oman tädin viimeisin kehu.
Silloin kun vastakkainen sukupuoli jotain kehuu, koskee se yleensä tiukkuutta ja joskus harvemmin kroppaa. Silmät taitaa olla kolmas heidän kehunaiheensa.- Eräkettu
Naisten perään ulvominenki on kehu..
On kehuttu
- Mies3210
Kaikkea on kehuttu ja päähän on noussut. Ehkä ihmeellisintä, että jopa kirjallista ulosantiani on kehuttu, vaikka aina vihasin äidinkieltä koulussa. Kai olen myöhään kypsyvä siinä suhteessa. Itseluottamustakin kehuttu, se kai kiitos nuorempien naisten kanssa seurustelun.
No paljon on vuosien varrella haukuttukin vastapainoksi.
Varmaan liian vähän itse kehun silloinkaan harvoin, kun aihetta olisi. - eribrebg
Ei kehuta. Omat vanhemmatkin jaksavat muistuttaa ja naureskella kuinka ovat hävenneet minua jo lapsena. Tunnen monia, joita kehutaan ja itsekin koitan kehua muita.
- Luolamadonna
Automaattilukitus
Heti kun joku kehaisee, mun päässä kuuluu napsahdus, ja homma on poikki.
Forever.
(Naurua) - ÄtmiAviossa
Vaimo kehuu aina sillointällöin. Enemmän tulee kyllä haukkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211