Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajattelisin+että+eipä+toiveemme+osu+kohdilleen+ja+en+ole+haetunlainen,+joten+seuraava+ehdokas.
Mikä+tekstissäni+saa+siut+ajattelemaan+että+"ompa+omahyväinen+tyyppi,+next"?+
Olen+kokeillut+tekstin+pois+jättämistä+kokonaan.+Ei+toimi,+ainakaan+minun+kohdallani.+Ja+ei+toimi+miulle+että+naisella+on+tyhjä+profiili.+Ainakaan+ei+saa+minua+ottamaan+yhteyttä+tyhjään+profiiliin.
15.03.2017 18:14
Ohjelmassa+esiintyvällä+naisjuontajalla+on+myös+mielenkiintoinen+Ted+puhe.
https://www.youtube.com/watch?v=N37x4GgDVBM
15.03.2017 16:35
Miellyttävä+ulkonäkö+on+mielestäni+hyvä+lähtökohta,+mutta+sillä+ei+pitkälle+pötkitä,+varsinkaan+jos+haluaa+kestävän+pysyvän+parisuhteen.
Persoonallisuus,+haaveet+ja+toiveet+tulevaisuudelle+ja+yhteiselle+elämän+suunnalle,+se+että+toisen+seurassa+on+miellyttävä+olla+ja+keskustella....+Nämä+ovat+tärkeitä+myös.
15.03.2017 16:29
Ja+pelkän+ulkonäön+mukaanko+sitä+pitäisi+valita?+Muilla+asioilla+ei+ole+mitään+osaa+eikä+arpaa?
15.03.2017 16:26
Samaa+olen+ihmetellyt,+naistenkin+profiileja+selaillessa.
Ma+veikkaan,+että+kyse+on+resurssipulasta+ja+siitä+että+kuvia+tarkastetaan+vasta+kun+tulee+muilta+käyttäjiltä+ilmoituksia+sääntöjen+vastaisesta+profiilikuvasta.
15.03.2017 16:19
Tuon+haluan+tietää+jokatapauksessa,+oli+ikä+mikä+tahansa.+Kun+itse+haluan+lapsia.
15.03.2017 13:43
Esimerkiksi+Tinderissä+olen+huomioinut,+että+valtaosalla+niasista+ei+ole+mitään+tekstiä+"profiilissaan".+Vaikka+he+ovatkin+mielestäni+kauniita+ja+viehättäviä,+niin+ohitan+heidät,+koska+heidän+profiilissan+ei+ole+muuta+mielenkiintoa+herättävää.
Mikäli+en+ohittaisi,+niin+saisin+pyyhkiä+oikealle+n.80%+Tinderissä+vastaantulevista+profiileista,+kun+kuvan+perusteella+näyttävät+viehättäviltä.+Mutta+tuo+on+huono+valinta+peruste+näin+muuten.+Haluan+tietää+muutakin.
15.03.2017 13:42
En+katsonut+ohjelmaa,+mutta+kommentoin+AP:n+tekstiä.
Minusta+tuossa+on+kyse+siitä+millaisella+mielellä+lähtee+niille+treffeille.+Jos+ennen+treffejä+on+sanottu,+että+"ette+sovi+toisillenne",+niin+sitä+rupeaa+hakemaan+kaikkia+niitä+asiaoita+jotka+voisivat+olla+sellaisia+"huonoja"+asioita.
Oikea+ja+rento+mentaliteetti+treffeihin+on+tärkeää.
15.03.2017 13:36
:D+Kiitoksia.
15.03.2017 13:19
No+ei+välttämättä+vaatimuksia,+mutta+jonkinlaisia+asioita+pitää+tuoda+esiin,+jotta+näkee/kokee+ja+voi+haaveilla,+että+millaiseksi+tulevaisuus+tämän+henkilön+kanssa+mahdollisesti+muodostuisi.
Että+näyttääkö+arvot/elämänsuunta+ja+toiveet+asettuvan+edes+joksenkin+samaan+suuntaan,+jotta+mahdollinen+pidempiaikainen+parisuhde+olisi+mahdollinen+ja+kestävällä+pohjalla.
Ja+meillä+jokaisella+on+mieltymyksiä+ja+makuja+vähän+joka+suuntaan.+Kuten+esimerkiksi+se+että+mie+koen+itseäni+lyhyemmät+naiset,+joilla+on+sellaiset+b/c+kupi+viehättävän+näköiseksi+visuaalisesti,+mutta+mitään+kriteereitä+nuo+kuitenkaan+eivät+ole.+Yhtälailla+sitä+pidemmän+taikka+muutoin+erilaisen+naisen+kanssa+synkkaa+jos+on+niin+tehdäkseen.
15.03.2017 13:19
Itse+taasen+en+tuon+tyyliseen+profiiliin+ottaisi+yhteyttä,+vaikka+olisi+minua+viehättävä+kuvakin+profiilissa.
Pelkällä+kuvalla+ja+ulkonäöllä+miua+ei+saa+kiinnostumaan.+Varsinkaan+näin+nettitreffi+maailmassa.+Tuollaisessa+tekstissä+ei+ole+mitään+mikä+herättäisi+kiinnostuksen+ja+joka+kertoisi+henkilöstä+profiilin+takana.
Mutta+kukin+tavallaan.
15.03.2017 13:00
"sinulla+on+varmasti+syysi+miksi+koitat+rajata+kiinnostuneita+naisia+pois."
:D+Voihan+sitä+olla,+että+kiinnostuneitakin+olisi,+mutta+miun+tietoisuuteen+asti+ainakaan+ei+ole+vielä+yltänyt.+Tai+ainakaan+en+ole+huomannut,+että+olisivatten+mitään+elämän+merkkejä+näyttäneet+kiinnostuksestaan.
15.03.2017 12:58
Tjaa....
"siro-hoikka-normaali-"hiukan+liikaa+mutta+oikeissa+paikoissa"+haitarilta"
Mikäköhän+tuossa+sanoo,+että+vain+ja+ainoastaa+hoikat/sporttiset/fitnes+tyyppiset+kelpaavat?
Mielestäni+tuohon+profiilitekstissäni+olevaan+pätkään+sisältyy+normaali+vartaloiset+ja+hiukan+ylipainakin+olevat.
15.03.2017 12:55
:D+En+ole+isis+miehiä.+Vaikkakin+kissani+nimi+on+Isis.+Tulee+tosin+Egyptin+jumal+taruista.
15.03.2017 12:39
Vai+pitäisikäö+profiiliteksin+sinun+mielestäsi+olla+vain+sellainen,+että+näistä+asioista+itse+tykkään+ja+näitä+teen,+eikä+mitään+siihen+viittaavaa+mitä+toivon+naiselta.
Vai+oliko+tuo+"haave"/"toive"+millaista+naista+keholtaan+etsin+liikaa?+Olisiko+parempi+sitten+ilmaista+"hyväkuntoista"?+Vai+onko+mielestäsi+kaikki+toisen+kroppaan/ulkonäköön+liittyvät+asiat+liikaa?
15.03.2017 12:38
Kiitoksia+kommentista.
Kertoisitko+tarkemmin+mitkä+asiat/kohdat+toivat+fiiliksen+"suurista+vaatimuksista"?
Se+että+ilmaisin+millainen+nainen+kropaltaan+herättää+kiinnostukseni/mieltymykseni?+Mitä+muuta?
Tuon+viimeisen+sitaateissa+olevan+kappaleen+olen+lisännyt+tänään,+sillä+muuten+tuosta+profiili+tekstissä+ei+ollut+mainintaa+oiken+"millaista"+naista+olen+hakemassa.
Ja+kyllä,+nyt+tuo+tekstin+pituus+alkaa+olemaan+ehkä+hiukan+liian+pitkä,+mutta+kokemuksesta+voin+sanoa,+että+huomattavasti+lyhyemmällä+ja+tiivistetymmällä+tekstillä+on+ollut+huomattavasti+heikompi+"vienti".
15.03.2017 12:35
"En+halua+vielä+lapsia,+enkä+ole+varma+haluanko+ikinä.+Tämän+kertominen+on+myös+aiheuttanut+riitaa+miesten+kanssa."
Ei+kaikkien+kanssa+voikkaan+männä+tulevaisuuden+haaveet+ja+toiveet+yksiin.
15.03.2017 12:27
:)+Uups..+Ei+ny+ihan+nappiin+männy.
15.03.2017 12:20
Eipä+yleensä+kysellä.
Silloin+kun+olen+ajanut+parran+poies+tulee+kyllä+satunnaisesti+paperien+kyselyjä+kaupan+kassalla,+ko+olen+ostamassa+tupakaa+taikka+alkoholi+tuotteita.
15.03.2017 12:11
Anteeksi+mutta+miun+mielestä+tuossa+kuvitus+kuvassa+olevat+naiset+ovat+aika+pirun+hyvän+näköisiä.+Varsinkin+kun+kuvan+perusteella+arvelisin+heidän+iäkseen+jotain+40+.
15.03.2017 12:09
12 / 78