Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toinen+mielenkiintoinen+käppyrä+suomenkielisistä+henkilöistä+sukupuolen,+iän+ja+sivilisäädyn+mukaan.
http://aijaa.com/j1USKx
26.01.2017 12:43
Naisia+on+enemmän+kyllä.
Mutta+naisia+on+enemmän+ikäryhmissä+56++ja+alle+1v.+Tosin+huomiona+noista+linkkaamistani+käppyröistä,+että+ylempi+on+ainoastaan+suomessa+syntyneet+suomalaiset,+kun+alemmassa+on+kaikki+suomen+kansalaiset.
http://aijaa.com/A0Rf8X
Lisää+infoa+saa,+mikäli+jaksaa+tutustua,+osoitteesta:
http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/?tablelist=true&rxid=8470b217-6620-4628-96aa-a5e66ec216f4
26.01.2017 12:34
Tosin+omalla+profiilitekstillä+ei+ole+sinällään+merkitystä,+voi+olla+vaikka+tyhjä,+mikäli+oletetaan+tilanne+että+henkilö+itse+ottaa+aktiivisesti+kontaktia+ja+aloitusviestissä+jokatapauksessa+kertoilee+nuo+samat+asiat+mitkä+olisi+profiilitekstiinkin+laittanut.
Tämä+tosin+teettää+huomattavasti+enemmän+työtä,+sillä+aloitusviestin+pitäisi+kuitenkin+olla+yksilöity+juuri+sille+henkilölle+johon+nyt+ollaan+yhteydessä+ja+kuitenkin+tuoda+nuo+perus+asiat+esille.
Toisaalta+tällainen+lähestyminen+karsii+pois+sellaiset+toisesen+sukupuolen+henkilöt,+jotka+ovat+itsekin+aktiivisia+etsijöitä+ja+selailijoita.
Mitä+taas+tulee+tuohon+alkuperäiseen+kysymykseen+"mitä+profiilissa+pitäisi+olla".+Olettaisin+ma+kuvailua+mitä+ja+millaisen+tulevaisuuden+toisen+kanssa+toivoisi+löytävän,+millainen+itse+on+ja+mikä+saa+juuri+siut+syttymään+ja+elämässä+menemään+etiäpäin.+Mitkä+asiat+siulle+ovat+tärkeitä.+Näitä+mie+ainakin+haen+toisen+profiilista,+kun+arvioin,+että+voisiko+meillä+olla+niin+paljon+yhteisiä+päämäriä+ja+arvoja,+jotta+näkisin+meidät+yhdessä+tulevaisuudessa.+Ja+myös+se+kuva+tai+kuvaus+omasta+ulkoisesta+olemuksesta.
26.01.2017 12:01
Eilisessä+ketjussa+tämä+ei+kovinkaan+hyvin+käynyt+esille,+ainakaan+aloitus+postauksessa.+Mutta+mitä+tulee+persoonattomaan+profiilitekstiin,+niin+tässä+olet+kyllä+oikeassa.+Tosin+sama+varmaan+pätee+miehiinkin.+Tiedän,+että+itsekkin+varmaankin+syyllistyn+tähän.+Ja+aika+moni+niistä+profiileista+joita+olen+itse+katsellut+ovat+tällaisia,+joissa+ei+tule+persoonasta+juurikaan+esille,+vaan+valtaosa+tekstistä+käytetään+siihen,+millaista+ei+missään+nimessä+olla+hakemassa.
Mutta+sehän+se+onkin.+Millainen+profiiliteksti+olisi+mielenkiintoinen,+ajatuksia+herättävä+ja+persoonallinen,+myöskin+sen+vastakkaisen+sukkupuolen+edustajan+mielestä.
26.01.2017 11:11
Kieltämättä+jos+tuo+"onnenonkijat+älkööt+vaivautuko,+minua+kiinnostaa+vain+tositarkoituksella+liikkeellä+olevat"+on+ainoa+asia+profiilitekstissä,+niin+silloin+miekin+kyllä+ohitan+suosiolla.+:)
25.01.2017 22:30
:D+Ai+älä!+Noinko+meinaat?
25.01.2017 22:06
Sitä+kuule+ehtii+kaikenlaista+miettiä+ennen+ekoja+treffejä.+:)
Tietty+riippuu+kuinka+paljon+sitä+on+ennen+treffejä+keskusteltu.+Mutta+miksi+ei+pulpahtaisi+mieleen,+kun+kuitenkin+sitä+elämänkumppania+olen+hakemassa.+Ja+yleensä+miulla+ko+on+treffipaikalle+15min-4h+matka,+niin+siinä+ehtii+miettiä+kaikenlaista+autolla+huristellessa.+Mie+ko+en+ole+niin+sidottu+nykyiseen+paikkakuntaan,+etteikö+sitä+kauempaakin+voisi+kahtella.
25.01.2017 22:01
Kyllä+jännittää.+Ja+yleensä+jännitys+tulee+vasta+treffipaikalle+matkalla+ollessa.+Kaikenlaisia+ajatuksia+silloin+pulpahtaa+piähän.+Aina+noista+itse+listaamistasi+siihen+millaista+tulevaisuus,+arki+ja+perhe-elämä+tämän+henkilön+kanssa+olisi,+jos+sinne+asti+päästäisiin.
25.01.2017 21:38
:D+No+ainakaan+ei+ole+seuraavana+päivänä+kankkusta+taikka+palanut+baarireissulla/kaupungilla+hurvittelemassa+niin+paljon+rahaa.+Ja+eipä+sen+puoleen+mie+viihdyn+kotona+paremmin+ko+baareissa.+:D
25.01.2017 18:18
En+mie+ossoo+tuota+sanoa.+Ei+noista+tilastoista+näy+ko+viimeisen+kuukauden+aikana+tulleet.
Jos+haluaisi+tuota+lähteä+selvittämään,+niin+pitäisi+toisen+profiilia+seurata+kuukauden+välein+ja+kirjata+ylös+lukemat.
Omalta+osalta+voin+kertoa,+että+itselleni+on+tullut+sinä+aikana+ko+nyt+olen+ollut+tuolla,+8+päivän+aikana+14:sta+käyttäjältä+viesti/flirtti.+Näistä+11+viestiä+ovat+olleet+flirttejä+ja+ovat+olleet+näiltä+"maksullisten+sivustojen+mainostajilta"+taikka+"hoono+soomi+huijareilta".
25.01.2017 18:01
"Vaikea+uskoa+että+tarjokkailta+tulee+inboxiin+niin+paljon+viestejä+että+sun+pitäisi+ajankäytöllisistä+syistä+tehdä+esivalintaa,+ehkäpä+syyt+ovat+toisaalla..."
No+jaa....+suattaapa+joidenkin+kohdalla+näinkin+olla.+Ainakin+sen+pohjalta+mitä+olen+huomioinut+tuolla+s24+treffien+puolella+plussa+käyttäjänä.+Meinaan+ko+toisen+profiilista+näkee+plussalaisena+kuinka+paljon+on+viestejä+sadellut+viimeisen+kuukauden+aikana.+Ja+joillain+naisilla+noita+viestejä+oli+100-200kpl+päivässä,+kun+olivat+vasta+edellisenä+päivänä+luoneet+profiilin.
25.01.2017 17:50
:D+Valitettavan+usein,+itse+kullakin,+se+toisen+arvosteleminen+on+huomattavasti+helpompaa,+kuin+oikeasti+tuntea+itsensä.+Omat+heikkoudet,+vahvuudet+ja+ne+pienet+asiat+joista+oma+käytös+sekä+olemus+muodostuvat.+Varsinkin+kun+omille+piirteilleen+on+jonkin+verran+sokea.
25.01.2017 17:34
Näinhän+sitä+'pitäisi'+pystyä.+:)
Eri+asia+on+pystyykö+kaikki+kaikista+asioista+puhumaan,+näin+niinko+todellisessa+elämässä.+Tuohan+on+ihanne+tilanne,+että+pystyy+ja+voi+puhua+kaikesta+kumppaninsa+kanssa+avoimesti.
Aina+ko+ei+mäne+kuin+saduissa+ja+kaikki+ei+toimi+kuin+olisi+ihanteellista+taikka+järkevää.+Epätoivo,+häpeä,+kasvojen+menetys+kavereiden+edessä,+vanhat+juurtuneet+asenteet+miehen+ja+naisen+rooleista....+mitä+kaikkea+näitä+nyt+on+syitä.
25.01.2017 17:25
Kyllä,+mutta+naisen+näkökulmasta+katsottuna+se+oli+miehen+ongelma.+Varsinkaan+jos+asiasta+ei+puhuttu.
25.01.2017 17:12
Omien+havaintojeni+pohjalta+joillekin+miehille+se+on+ongelma,+koska+muut+kaverit+vittuilevat+hänen+olevan+"huomompi"+kun+ei+pysty+perhettä+elättämään+ja+joutuu+vaimoltaan+pyytelemään+"viikkorahoja".+Ja+sekös+on+syöny+miestä.
Mutta+kullakin+on+omanlaiset+havainnot+muailmasta.
25.01.2017 16:57
Sen+takia+mie+sanoinkin+että+"jotkut".+En+uso+että+tämä+olisi+kovinkaan+yleistä+nykypäivänä.+Ainakaan+nuoremmassa+polvessa+en+tällaista+ole+tavannut+juurikaan.
Mutta+kuten+huomasin,+niin+siekin+käytit+lisämäärettä+"Pitkälti"+ja+"Ainakin+Mun+Mielestä".+:D+Eli+et+sulkenut+tätä+vaihtoehtoa+täysin+poies,+aivan+kuten+en+miekään.
25.01.2017 16:37
Ihanan+kyyninen+asenne.+:D+Peukku+siitä.
25.01.2017 16:06
Joillekkin+saattaa+herättää+närkästystä+ja+kateellisuutta,+toisille+saattaa+herättää+ihmetystä+miksi+koulutusta+pitää+mainosta+ylipäätään.+Mietityttää,+kuten+1212+tais+sanoa,+määritteleekö+koulutus+niin+ison+persoonaa+että+se+on+mainittava+lähes+ensimmäisenä.
Toisaalta+lähiaikoina+keskusteluissa+on+ollut+se+ettei+koulutetuille+naisille+riitä+koulutettuja+miehiä.+Ma+veikkaisin+että+tässä+keskustelussa+on+närää+herättänyt+se,+että+koulutus+on+rinnastettu+siihen,+että+olisi+jotenkin+"parempi+ihmisenä"+ja+lähtökohtaisesti+tavoittelemisen+arvoinen+tilanne.+Ja+ehken+tuo+on+sekoittunut+taikka+yhdistynyt+vanhempaan+väittämään+"Ei+ole+enään+hyviä+miehiä+jäljellä."
Itselleni+on+se+ja+sama+mitä+koulutustasoa+toinen+on,+kunhan+tuon+koulutuksen+tuotoksena+olisi+hänelle+mielenkiintoinen+ja+palkitseva+ammatti,+joka+toisi+omalta+osaltaan+ruokaa+pöytään+ja+pitäisi+osaltaan+katon+piänpiällä.
25.01.2017 15:56
Ja+toisaalta+tuohon+miksi+jotkut+miehet+eivät+halua/kestä+itseään+koulutetumpaa+ja/tai+paremmin+tienaavaa+puolisoa....
Ainakin+omasta+ympäristöstäni+olen+saanut+sellaisen+vaikutelman,+että+muut+miehet+katsoisivat+vähän+"kieroon"+ja+suoranaisesti+vittuilisivat,+että+mies+on+"tossun+alla".+Tosin+tällaiset+puheet+ovat+enemmänkin+tulleet+vanhemman+ikäpolven+miehiltä+50+
25.01.2017 15:37
Toisaalta+jos+lähdetään+spekuloimaan,+niin+voihan+olla+mahdollista+että+tuolla+akateemisuuden+esilletuomisella+halutaan+korostaa+sitä,+että+"tulen+taloudellisesti+hyvin+toimeen+itsekin",+"en+ole+rahojesi+perään".
25.01.2017 15:33
20 / 78