Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Miesten kohdalla se yleisin tapa taitaapi olla kunnon änkyräkännin vetäminen, johon ihtekkin olen syyllistynyt tosin vasta huomattavasti suhteen loppumisen jälkeen ko paljastu uusia seikkoja. Tätä tosin en suositte, sillä ei korjaa taikka ratko onkelmia millään lailla.
    Mitä mie ihte olen tehny on jähteä pitkälle lenkille mehtikköön ja vain hölkätä/juosta kunnes kaikki keskittyminen menee siihen juoksemiseen. Ehkä jotain mielikuvitus pelleilyä/nikkarointia, mutta jotensakkin kummasti sitä saa syötettyä vellovat tunteet poies.
    Olen myöskin vain avannut tietokoneelta tekstieditorin ja ruvennut kirjoittelemaan tiedostoon tunteitani ja aivoituksiani ilman sen kummempaa tarkoitusta näyttää tuota kellekkään. Eli ajaa jonnii verran samaa asiaa ko ystävälle puhuminen, tosin ilman vuorovaikutusta.
    Tekstiä ko sitte lueskelee muutaman päivän jälkeen ni miulle ainaki jotkin asiat avautu ihan toisella tavalla tai huomasi tiettyjen asioiden pyörivän kekää ja pittäis tehrä asialle jottain.
    Ja tietty ystävien kanssa keskustelu. Mutta mie olen yleensä ollut se kuunteleva osapuoli ja noissa tilanteissa mie en ole opastanu tai neuvonu mitenkään vaan ainoastaan kuunnellu ja antanu toisen purkaa syräntään. Osaltaan myös sen syyn takia, että ihtelläni on ollut heitä huomattavasti vähemmän kokemusta keskustelluista asioista.

Toivottavast siunki kohralla asiat lutvuiutuvar parhaitepäin. Ja kyllä ne lutviutuu ajastaan.