Jotenkin parhaiten ovat jääneet mieleen ne, joista ei syntynyt. Sellaisia niin kuumia miehiä, että en sisäisen roihuni pelossa uskaltanut lähestyä ennen kuin mies sitten meni toiselle. Pelkäsin syvällä sisimmässäni, ja oikein tiesinkin, että sekaisinhan siinä menisin.
Sekaisin menin sitten myöhemmin intohimosta naista kohtaan. Siitä tuli lyhyt ja kiihkeä suhde, jonka jatkumisen vuoksi olisin voinut antaa mitä vain. Mutta kun sellaiset asiat eivät aina ole omassa vallassa.
Kolmas suuri ihastus, joka on jäänyt mieleen, taas toteutumattomuuttaan oli kaveripiirin poika, mutta sen sijaan että olisin kuunnellut himoani kuuntelin sydäntäni ja valitsin rakkaamman mutta vähemmän himottavan. Ihan hyvä sekin suhde oli, vaikka ei seksuaalisesti sitten yhtä kuuma kuin toisen kanssa olisi ollut. Mutta muuten tulimme paremmin toimeen.
Suurimmat ihastuksesi, syntyikö niistä suhteita?
30
165
Vastaukset
- rakastunut avioliitt
Joistain ihastuksista tuli suhteita, jotka paloivat kovaa ja nopeasti loppuun, joskus ihastukset muuttuivat parin vuoden 'vihataan toisia' suhteiksi, rakkaus oli loppu parissa kuukaudessa.Syy loppumiseen se, ettei koskaan varsinaisestiollutkaan ollut itään yhteistä. Sitten tapasin miehen, joka on täysin samalla aaaltopitudella, ensimmäiset 3 vuotta kummatkin niin rakastuneita, että huimasi, nyt kymmenen vuoden päästä yhtä yhtä rakastuneita kuin muihin alussa, eli hyvin menee.
- 1----2
Hmmm...mitä teet sinkkujen omalla palstalla jos avioliitossa menee hyvin? Ei taida enää kovin hyvin mennä jos puolisosi löytää sinut pyörimästä sinkkujen omalla palstalla.
- Missy 2?
1----2 kirjoitti:
Hmmm...mitä teet sinkkujen omalla palstalla jos avioliitossa menee hyvin? Ei taida enää kovin hyvin mennä jos puolisosi löytää sinut pyörimästä sinkkujen omalla palstalla.
Huvittelee varmaankin lukemalla hullujen juttuja.
- onnellinen avioliitto
Missy 2? kirjoitti:
Huvittelee varmaankin lukemalla hullujen juttuja.
Missy 2, niinpä :-)
- Käyttäjätutkimus
Monenko nussima olet?
1----2 kirjoitti:
Höpö höpö tämä kenenkään oma palsta ole.
- 99***9
Ratikkakuski kirjoitti:
Höpö höpö tämä kenenkään oma palsta ole.
Lue mitä etusivulla lukee niin tiedät kelle tämä palsta on tarkoitettu. Sanat suoraansieltä.
- iloveja
Itse tein sen mokan että puolet elämästäni itkeny sen perään jota halusin ja rakastin kuollakseni! Olin sellasen hyvän kivan ja komean miehen vaimo mut en ois kyl hänen takiaan ollu valmis kuoleen. Sekoon totaalisesti kun rakastun. Olen rakastunut kaksi kertaa (avioliittoni ei kuulu tähän, se oli vain ihastusta ja olosuhteiden pakkoa). Molemmat kerrat päivittäin mielessäni. Molemmat on-off suhteita joihin liittyy paljon muita naisia ja paljon tunteita ja aitoa syvää rakkautta. Unohtumattomia tarinoita. Ihmeellistä johdatusta. Kerroin tälle nykyiselle tyypille johon oon rakastunu et pidän häntä Ihmeenä mun elämässäni ja mikä ihmeellistä, se ei ihmetelly sitä edes yhtään?!?
Olisin valmis mihin tahansa rakkaani kanssa. Vaikka kuolemaan jos se pelastaisi hänen henkensä.- Missy 2?
Nyt mennään taas asian vierestä, mutta menköön. Onko toisen puolesta kuoleminen rakkauden kovin koetus? Voisiko rakkaansa vuoksi eläminen olla kovempaa? Ajatellaanpa vanhoja naisia tai miehiä. Jos on 40 vuotta jaettu sama sänky, sitten tulee dementia tai jotain muuta ja toinen saa hoitaa toista kunnes kuolo korjaa omansa. Siinä voi sanoa, että on rakastettu sata lasissa.
- t.kaiken nähnyt
Missy 2? kirjoitti:
Nyt mennään taas asian vierestä, mutta menköön. Onko toisen puolesta kuoleminen rakkauden kovin koetus? Voisiko rakkaansa vuoksi eläminen olla kovempaa? Ajatellaanpa vanhoja naisia tai miehiä. Jos on 40 vuotta jaettu sama sänky, sitten tulee dementia tai jotain muuta ja toinen saa hoitaa toista kunnes kuolo korjaa omansa. Siinä voi sanoa, että on rakastettu sata lasissa.
No onkohan rakastettu sata lasissa? Usein se onnellinen puoliso ei edes tiedä että kumppani pettää koska kumppani vaikuttaa tyytyväiltä. Ja tottakai onkin kun on rakkaussuhde -avioliiton ulkopuolella...jossain vaiheessa sitä 50 vuotta...
Ota jo ne vaaleanpunaiset lasit pois päästä - iloveja
Missy 2? kirjoitti:
Koitin vaan kuvailla tunteiden syvyyttä tuolla kuolemavertauksella. On väärin että ihmiset ovat tavan vuoksi suhteissa ja todelliset tunteet on kuollu jo aika päivää sit avioliitosta. Avioliitto muodostuu helposti harrastukseksi.
- nå6vu¨b
Ei tullut. Hyvä kysymys oikeastaan, ymmärsin että olen ollut vain kahdesti todella ihastunut. Ainoa asia, jolla on merkitystä.
- Taikuri Solmunen
Kaikista syvemmistä ihastumisista olen yleensä mennyt niin solmuun, että en ole sitten kelvannut näille naisille, koska solmussa oleva mies ei ole kiinnostava.
- ihastunut_3
Jos ihastun pidän tiukasti kiinni, vaikka en saa vastaan mitään. Olin ihastunut 4vuotta mieheen jonka kanssa olin puhunutkin vain parisen kertaa. Itkin yöt pitkät, haaveilin, halusin mutta toisaalta tiesin ettei suhde toimis, jiten en tehnyt mitään sen eteen enkä lähestynyt miestä. Jossain vaiheessa meni ohi kun ihastuin toiseen ja siitä sitten tulikin avoliitto 8vuodeksi.
- mieshen kokemukset
Useamman kerran olen ihastunut. Mutta koskaan en ole saanut ihastukseni kohteilta muuta kuin pakit. Sitten otin järjen ns käteen ja nyt elelen kivasti suhteessa. Vaikka, silti aina vituttaa, kun ei koskaan saa sitä kenet haluaa. Nytkin olen ihastunut erääseen laatunaiseen, mutta hän ei huomioi minua mitenkään.. Niin se aina on. Paras ottaa jos jonkun saa ja unohtaa omat halut.
- totuus tulee nyt
mieshen kokemukset kirjoitti:
Useamman kerran olen ihastunut. Mutta koskaan en ole saanut ihastukseni kohteilta muuta kuin pakit. Sitten otin järjen ns käteen ja nyt elelen kivasti suhteessa. Vaikka, silti aina vituttaa, kun ei koskaan saa sitä kenet haluaa. Nytkin olen ihastunut erääseen laatunaiseen, mutta hän ei huomioi minua mitenkään.. Niin se aina on. Paras ottaa jos jonkun saa ja unohtaa omat halut.
Parasta ois jos kaikki kuuntelis Roxettea ja ymmärtäs Listen to your heart!
Se on itsensä pettämistä (ja myös kumppanin pettämistä) olla suhteessa henkilön kanssa jota ei todellisuudessa rakasta eniten maailmassa. Pahimmillaan sellainen epärehellisyys sairastuttaa jollei halua kuunnella sitä omaatuntoa/ sydämenääntä/ totuutta. - Rakkaus on tekoja
totuus tulee nyt kirjoitti:
Parasta ois jos kaikki kuuntelis Roxettea ja ymmärtäs Listen to your heart!
Se on itsensä pettämistä (ja myös kumppanin pettämistä) olla suhteessa henkilön kanssa jota ei todellisuudessa rakasta eniten maailmassa. Pahimmillaan sellainen epärehellisyys sairastuttaa jollei halua kuunnella sitä omaatuntoa/ sydämenääntä/ totuutta.Roxette on ihana - ja samalla kertoo että meitä kolmikymppisiähän tällä palstalla liikuu.
Mutta eniten maailmassa on niin paljon helpompi rakastaa vain mielessään, niin ettei tarvitse sitä arkea jakaa. Se arjen rakkaus on niin toisenlaista kuin hulluusihastus. Arjen rakkaus on kuitenkin sitä todellisinta rakkautta, ja varsinkin se että tahtoo rakastaa vaikkei aina siltä tuntuisikaan. - vitibtibknbv
Rakkaus on tekoja kirjoitti:
Roxette on ihana - ja samalla kertoo että meitä kolmikymppisiähän tällä palstalla liikuu.
Mutta eniten maailmassa on niin paljon helpompi rakastaa vain mielessään, niin ettei tarvitse sitä arkea jakaa. Se arjen rakkaus on niin toisenlaista kuin hulluusihastus. Arjen rakkaus on kuitenkin sitä todellisinta rakkautta, ja varsinkin se että tahtoo rakastaa vaikkei aina siltä tuntuisikaan.En oo koskaan ymmärtäny tätä tahtoo rakastaa tai päättää rakastaA. Ei rakkaus ole mikään tahdonalainen tunne. Eihän kukaan eroaisi jos vois vaan tahtoa että minäpä tässä rakastan. Teot voi päättää mutta tunteitaan ei.
- ddggrrffwwhhdd
vitibtibknbv kirjoitti:
En oo koskaan ymmärtäny tätä tahtoo rakastaa tai päättää rakastaA. Ei rakkaus ole mikään tahdonalainen tunne. Eihän kukaan eroaisi jos vois vaan tahtoa että minäpä tässä rakastan. Teot voi päättää mutta tunteitaan ei.
Joo, jotain ristiriitaa tunnen myös, kun joku sanoo "minä tahdon rakastaa, vaikkei tunnekkaan aina niin".
Jos jotain aidosti rakastaa, niin vaikka kuinka ärsyyntyisi, loukkaantuisi, suuttuisi ei se aito rakkauden tunne siellä pohjalta minnekkään pitäisi hävitä. Suuttumus on tunnetila loukkaantuminen on tunnetila, rakkaus on tunnetila ja kuin peruskallio, joka on ja pysyy tunnemyrskyjenkin keskellä, silloin kun on aidot tunteet pelissä;)
Aito rakkaus on pyyteetön. - näinonnäinon
ddggrrffwwhhdd kirjoitti:
Joo, jotain ristiriitaa tunnen myös, kun joku sanoo "minä tahdon rakastaa, vaikkei tunnekkaan aina niin".
Jos jotain aidosti rakastaa, niin vaikka kuinka ärsyyntyisi, loukkaantuisi, suuttuisi ei se aito rakkauden tunne siellä pohjalta minnekkään pitäisi hävitä. Suuttumus on tunnetila loukkaantuminen on tunnetila, rakkaus on tunnetila ja kuin peruskallio, joka on ja pysyy tunnemyrskyjenkin keskellä, silloin kun on aidot tunteet pelissä;)
Aito rakkaus on pyyteetön.Aivan. Olen samaa mieltä. Riitelykin on ihanaa kun tietää ja luottaa että rakkaus on ja pysyy siellä taustalla.
Eipä johtannu mihinkään, ko oli varattu nainen.
- Käyttäjätutkimus
Monenko miehen nussima olet?
Suurin ihastukseni tähän asti oli työkaveriini, ja se johti parisuhteeseen.
En oikein ymmärrä miten se edes tapahtui, menen ihan totaalisen kipsiin, kun miellyn johonkuhun. En osaa puhua, päässä vaan surisee. Ihan kamalaa.
Silloin alle parikymppisenä oli varmaan söpöä, kun tyttö punastelee ja sopertaa jotain. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin lähinnä katotaan kuin mielipuolta. :D
Tällasella sisäänpäinkääntyneellä sosiaalisesti hieman rajoittuneella henkilöllä on muutenkin haastavaa ilmaista itseään toisille, uusille ihmisille etenkin. Lisäksi olen sen verran mörön näköinen nainen, että punastelu, kengänkärkien tuijottelu ja ujostelu ei vaan sovi kuvaan.
Hyvin epätodennäköistä, että kohdallani ihastus johtaisi mihinkään. Viimeisin suuri ihastukseni oli eräs työni puolesta tapaamani mies. Eihän siitä mitään tullut. Ja ihastus laantui hyvin nopeasti kun selvisi, että hänellä oli tyttöystävä. Onneksi kohdallani ihastus himmenee ihan yhtä nopeasti ja helposti kuin alkaakin.- täh?
Miten helvetissä tuolla setillä voi päästä suhteeseen? Kyllä on paskaa olla mies.
Mä olen aika tunteellinen ja ihastun voimakkaasti. Ennen en osannut/uskaltanut sitä kunnolla näyttää, mutta nykyään teen sen heti selväksi :D
Jokainen suhde ja ne tunteet ovat olleet erilaisia, mutta yhtä tärkeitä.
Vain yksi on ollut sellainen tapaus, josta ei syntynyt yhtään mitään. Tunteet oli silti järjettömän voimakkaat. Vieläkään ei ihan käsitä sitä hommaa, mutta ehkä silläkin oli joku tarkoitus.Outoa kerrassaan. Minun tunteeni ei ole koskaan todella roihunnut, ellei niitä ole vastaihastuksella ruokittu.
- Kunnian nainen
Kuinka monen naisen nussima oikein olet?
Kunnian nainen kirjoitti:
Kuinka monen naisen nussima oikein olet?
Olen tavannut elämäni aikana aika monta iloista antajaa ja olen kaikkien moralistien kiusaksi vielä ylpeä siitä. ;-)
- naindnnnnkk
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen tavannut elämäni aikana aika monta iloista antajaa ja olen kaikkien moralistien kiusaksi vielä ylpeä siitä. ;-)
Mulle opetettiin kotona: Jumala rakastaa iloista antajaa. Vanhemmat olivat syvästi uskovaisia.
Tietysti mieleen jäävät erityisesti ne ihastukset, joista ei syntynyt suhdetta/suhde loppui alle kahdessa vuodessa, koska niissä ei koskaan tarvinnut kokea arkea ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809