Niin, jos ennestään tuntematon tai jossain ohimennen tapaamasi nainen lähestyy sinua mies viestillä (puhelimitse tai facebookissa) eikä varsinaisesti kysy mitään vaan lähinnä kertoo kuinka on tavannut sinut ja mistä jäit mieleen, niin vastaatko hänelle? Vaikka et olisi kiinnostunut? Onko hiljaisuus aina sen merkki ettei mies ole kiinnostunut? Eikä nyt ole kyse varatuista miehistä vaan ihan vapailla markkinoilla olevista.
Voiko sinun ja naisen ikäero(nainen nuorempi 5-10v.) olla este sille ettet lähesty häntä?
Yleensä jätän asian sikseen jos viestiin ei vastata, mutta tämä mies vaan pyörii mielessä...olisko pitänyt lähestyä muulla tapaa tai suoraan kysyä kahville? Ja onko se sitten enää mahdollista, kun tavallaan pallo on hänellä...
Vastaatko tuntemattomalle tekstiviestiin/facebook-viestiin?
5
606
Vastaukset
- seeu1
Kyllä minä ainakin vastaan. On kiva kuulla jos olen jäänyt jonkun mieleen ja jos saan tehtyä toiselle kivan mielen sillä, että vastaan takaisin niin tottakai. Yleensä kyllä tuntemattomien viestit menee facebookissa "muut viestit" kohtaan jolloin niitä ei välttämättä näe ellei käytä tietokoneella facebookkia ja mene sinne katsomaan. Itse käytän lähestulkoon aina facebookkia kännykällä, joten tässä taannoin alkoikin harmittamaan kun huomasin pari kivaa viestiä muut osiossa. Jos tuntematon alkaa laittamaan tekstiviestejä/whatsapp niin se tuntuu jo vähän turhankin stalkkerilta:D
- Jagdpanther
Hiljaisuus kyllä on melko varma merkki...
- surrender
Mieluummin facebookissa ja tekstareina kuin ovikelloa rämpyttämään.
Minulla ei ole facea ja numerokin on salainen. Huh kunpa sinä olisit se nainen josta kiinnostuin kuntosalilla. Liian myöhään tajusin tunteeni sinua kohtaan, koska olen ollut vähän apatian vallassa viime aikoina.
Nyt en ole nähnyt sinua muutamaan viikkoon ja pelkään etten enää sinua näekään ;(
En voi ottaa sinuun yhteyttä koska en tiedä nimeäsi / yhteystietojasi, kääk...
Mutta olisin kyllä tosi otettu jos tuntematon ottaisi minuun yhteyttä miten tahansa :)
Ja toki vastaisin.Mikäli muistelen oikein, niin facessa noi viestit ei suoraan näy saapuneissa viesteissä, vaan vastaanottajan pitää mennä saapuneet -> muut kansioon että näkee nuo.
Itselläni on muutama viesti puolitutuilta, jotka eivät ole olleet face kavereitani, tuonne useammaksi kuukaudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592