MIEHET netissä mitä etsitte?

whatthe fuck

muuta kun pi**ua?

Olisin voinut aloittaa suhteen useammankin kanssa. No ei kelpaa. Kun puhutaan ettei naiset muka "huoli" miehiä, niin kyllä huolisi , mutta miehet ei naisia.

64

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpäniin

Olipa hieno ja varmaan tosi pätevä yleistys.

• Tattadadaa!

Heitetäänpä tähän jotain.

Yleisesti - ei vain netissä.
      brunette, 165cm (korkkareilla pääsee oman pituuden luokse), järki päässä, pääosin rohkea, mutta pienestä ujoudesta ei ole koskaan haittaa. Toki se ulkonäkö pitää kolahtaa itselle. Ei tässä mitään malleja haeta - ei siitä toki ole haittaakaan, jos tekee mallin hommia niin sitten tekee. Onpahan ainakin joku kenen kanssa lähtee kuvailemaan. :)
      Jos nyt palataan tuohon mitä keskustelun aloittaja sanoi niin kyllä seksi on tärkeä, mutta ei se omenapiirakka ole se, mitä haetaan - ellei nyt satu olemaan joku junnu, joka haluaa pellen nimeä itselleen.

Ei mustasukkaisuutta (vähän sallitaan, mutta jos siitä tulee ongelma niin naiselle näytetään ovea), ei itkupotku-raivareita, kun ei saa tahtoaan läpi, ei alkoholistia (sto), biletys on hienoa, mutta ei joka vkl.

Jos ei useamman kanssa lähde suhde liikkeelle niin voisiko olla, että teet jotain sellaista, että miehet säikähtävät?

• m38
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Aikamoinen lista :D

Yleisesti yli 40-vuotiaat miehet hakevat nettideitistä seuraavia asioita: http://www.e-kontakti.fi/blogi/tallaista-naista-40-mies-etsii-nettideitista/

t: Heli E-kontakti.fistä

Öh, ihan kelpo listahan tuo oli... tosin mallihommat nyt ei ole mikään juttu itselle ja blondi tai punapääkin käy.

E-Kontakin jutussa sen sijaan pisti silmään:

-----
        40-50-vuotiaat etsivät tällaista miestä E-kontakti.fissä:
        • Mies on sujut menneisyytensä kanssa
        • Tuo työn vastapainoksi seuraa ja vipinää elämään
        • On koulutettu
        • ”Rentoa… En renttua”
        • Pitää itsestään huolta
        • On sosiaalinen ja elämänmyönteinen
        • Urheilullinen
        • Pitkä
        • Loppuelämän parisuhde haussa
        • Romanttinen

40 miehet toivovat profiiliteksteissään, että nainen olisi:

”Mukava naisihminen”
        Elämänmyönteinen ja positiivinen elämänasenne
        Huumorintajuinen
        Rehellinen ja avoin
        Harrastaisi jotain
        ”Mahtuisin arkeesi”
        ”Saa olla lapsia”
        Joku, jonka kanssa voisi rakentaa uuden elämän
        ”Ei olisi pahitteeksi, jos ulkokuorikin olisi viehättävä”

Kuvateksti: Miehillä korostuu naisia enemmän ulkonäkö hakukriteereissä nettideittaillessa
        -----

Anteeksi nyt vaan, mutta minusta 40 naisten kriteerilista on tuntuvasti miehiä pinnallisempi, jopa aika karu. Miten noi nyt kukin tulkitsee, mutta haussa naisilla on pitkä, urheilullinen, koulutettu (= menestyvä/hyvätuloinen), sosiaalinen ja itsestään huolta pitävä, arkeen vipinää tuova loppuelämän romanttinen suhde.

Mies haluaa mahtua naisen arkeen, rakentaa uutta elämää, harrastaa avoimen, iloisen ja elämänmyönteisen naisen kanssa, toivoen että kumppani olisi myös nätti.

Naiset siis etsivät kuumaa rakastajaa, miehet elämänkumppania.

• m38
        m38 kirjoitti:

Öh, ihan kelpo listahan tuo oli... tosin mallihommat nyt ei ole mikään juttu itselle ja blondi tai punapääkin käy.

E-Kontakin jutussa sen sijaan pisti silmään:

-----
        40-50-vuotiaat etsivät tällaista miestä E-kontakti.fissä:
        • Mies on sujut menneisyytensä kanssa
        • Tuo työn vastapainoksi seuraa ja vipinää elämään
        • On koulutettu
        • ”Rentoa… En renttua”
        • Pitää itsestään huolta
        • On sosiaalinen ja elämänmyönteinen
        • Urheilullinen
        • Pitkä
        • Loppuelämän parisuhde haussa
        • Romanttinen

40 miehet toivovat profiiliteksteissään, että nainen olisi:

”Mukava naisihminen”
        Elämänmyönteinen ja positiivinen elämänasenne
        Huumorintajuinen
        Rehellinen ja avoin
        Harrastaisi jotain
        ”Mahtuisin arkeesi”
        ”Saa olla lapsia”
        Joku, jonka kanssa voisi rakentaa uuden elämän
        ”Ei olisi pahitteeksi, jos ulkokuorikin olisi viehättävä”

Kuvateksti: Miehillä korostuu naisia enemmän ulkonäkö hakukriteereissä nettideittaillessa
        -----

Anteeksi nyt vaan, mutta minusta 40 naisten kriteerilista on tuntuvasti miehiä pinnallisempi, jopa aika karu. Miten noi nyt kukin tulkitsee, mutta haussa naisilla on pitkä, urheilullinen, koulutettu (= menestyvä/hyvätuloinen), sosiaalinen ja itsestään huolta pitävä, arkeen vipinää tuova loppuelämän romanttinen suhde.

Mies haluaa mahtua naisen arkeen, rakentaa uutta elämää, harrastaa avoimen, iloisen ja elämänmyönteisen naisen kanssa, toivoen että kumppani olisi myös nätti.

Naiset siis etsivät kuumaa rakastajaa, miehet elämänkumppania.

Täytyy vielä ihan veetuillakseni todeta, että täytän kutakuinkin tuon ikäluokan naisten vaatimuskriteerit. Jos seikkailua kaipaan, niin perässäni juoksee kuitenkin nätit kolmikymppiset kisut, joten 40 rouvat saavat olla vaatimuksineen ihan rauhassa. Arvomaailmaltani ja toiveiltani edustan kuitenkin enemmän 40 miehen näkemystä, joten ihan nätille, täyspäiselle ja hauskalle kolkyt ja risat naiselle on paikka auki. Lapsia saa olla, niitä hyrrää minunkin nurkissa aina välillä.

• enmuuta

haluan vain -panna-,en muuta.

• pah ja hah sanon

Ja kaikista ei ole edes paneen, kuin teoriassa. Vaan
        eihän ne suuret puheet suuta halkaise, eikä iso pie'ru
        per'settä...

• reisk a

Mistä ne miehet säikähtävät?

• Tuu saunaan :D

Ei sieltä netistä miehet hae kuin pillua.
      Tuu saunaan jne.. Kutsuja satelee :D

• m38

Nainen: "On vähä hellyyden kipee olo, olis niin kiva käpertyy kainaloon. En kestä enää, tuun kohta sinne ;)"

Mies: "No tule, laitoin just saunankin päälle ;) Ehdit mukaan vielä jos lähdet heti :D"

=> Nainen lopettaa viestittelyn, koska mies on selvästi vaan sen perässä. Tosiasiassa mies vaan flirttasi takaisin edes kuvittelematta, että nainen olisi oikeasti tulossa. Jos nainen tosiasiassa tulisikin, muodostuu helposta naisesta miehelle todennäköisesti pelkkä pano, mikä vahvistaa naiselle hänen ennakkokäsityksen oikeaksi.

• Tattadadaa!

Miten ois vaikka liian innokas aloittamaan seurustelua? Alkaa maalailemaan tulevaisuutta vaikka on vasta pareilla treffeillä ollu? Kyllä ainakin itse ottaisin takapakkia.

Jos haluaa vain panna niin sitten saa (miltei) aina, taso tosin voi olla aika heikkoa. :P

• nom nom

mä haluun naisilta vaan *********.

• taatustitoimii

Tasoa saa nostettua, kun vähän höpöttelee liibalaabaa..
      Mutta menee se paremman puuttessa ruma ja lihavakin, niitä vasta kiva on kusettaa.
      Niiltä kun saa koko hoidon, suihin ottoo myöten. Märisee vielä peräänkin jatkuvaa puhelimen piippausta,niin johan saa parempaa sen ruman ja lihavan kyttäyksen avulla.

• kun ei tiedä

Oletko kertonut niille miehille millään tapaa ymmärettävästi, että olet kiinnostunut. Itse olen vaihtanut kohdetta vähintään 10 kertaa, kun naisten vastavuoroisuus yhteydenotoissa ja ehdotteluissa ei ole samalla tasolla, kiinnostus lopahtaa, jos vähänkin tuntuu, että joutuu tyrkyttämään itseään.

• eeeeeeh

Ai mitäkö..no, 26-31v neitiä joka omaa jonkilaisen perustulon eli jollain tasolla kouluttautunut.Haluaa lapsia ja asua enemmin maalla kuin kaupungissa.Omaa elämässä näkökulmaa muutakin kuin vain omansa ja ymmärtää mitä tarkoittaa " joskus voi ymmärtää vaikka ei hyväksy" lauseen ja pystyy toteuttamaan tuota. Perusluonteena avoin, rehellinen, positiivinen, rento, sydämellinen ja ymmärtää oikeasti huumorinpäälle. Haluaa parisuhteen joka toimii molempiiin suuntiin, ymmärtämistä ja kuuntelemista.Kumpikaan ei noki, vinoile tai tikkuile aina kun sattuu olemaan p*ska päivä.Yksinkertaisesti, haluaa oikeasti tukevan ja välittävän parisuhteen.pituudella ei niin väliä kunhan ei ole itseäni pitempi eli 178cm on yläraja ja ei nyt mikään sumopainijan kokoinen ;D

• kiltti mies.

Etsin pelkästään parisuhdetta naisen kanssa. Naisella on kai pil.lu joten se tulee ja kuuluu siihen mukaan. Minä kyllä huolin jos joku edes viitsii joskus vastata. Vähän aikaa sitten kirjoitin yhdelle naiselle ja se vastas n neljällä lauseella ja sen jälkeen siitä ei ole kuulunut mitään vaikka sanoi että haluaa tutustua. Että kyllä se on niin että naiset ei huoli miehiä.

• aina sinkku.

Sinua etsin mutta ei vaan löydy.

• kasda

No se tiedetään mitä naiset hakevat. Komea, supliikkia ja treenattua miestä. Näitä jotka kelpaisin on miehistä ehkä 2 %. SItten itketään kun mies hurmasi ensimmäisellä viestillä ja tapaamisella ja olikin vain pillun perässä.

Normaalina miehenä, joka etsii parisuhdetta saat lähettää 100 viestiä, että edes joku nainen vaivautuu vastaamaan. Ja yleensäkin se vastaus on kiitos mut ei kiitos.

• nettideittifeikki

Ja vain venakoilta saa huomiota, suomiakkojen pysyessä hiljaa suurimmaksi osaksi. Ja venakotkin on vaan rahan perässä juokseviä horoja ja rikollisia.

• NaisetOnMoukkia

"Normaalina miehenä, joka etsii parisuhdetta saat lähettää 100 viestiä, että edes joku nainen vaivautuu vastaamaan. Ja yleensäkin se vastaus on kiitos mut ei kiitos. "

No jos tuo on totta niin sun viesteissäsi on kyllä jotain vikaa, vaikka tuossa sinänsä vinha perä onkin. Oma avausviestini on noin 250 sanan mittainen, olen oikeasti koettanut saada siitä sellaisen että se kuvaisi itseäni ja siitä hieman yksityiskohtia muuttelen naisen kinnostuksen kohteiden mukaan ennenkuin lähetän. Ne jotka vastaavat ovat yleensä sanoneet heti että olipa harvinainen ja piristävän mielenkiintoinen avaus.

Siitä huolimatta reilusti yli puolet jättää vastaamatta, ei edes sitä kiitos-mutta-ei-kiitos -viestiä tule. Olen 45 vuotias, töissä, melko hyvässä fyysisessä kunnossa, tienaan pikkuisen päälle keskiarvon ja peilikuvani ei ole vielä särkenyt peiliä. Ihannekumppanini on 35-45 vuotias, jos ihminen on muuten kiva niin siitä voisin noin 5 vuotta joustaa molempiin suuntiin, mutta tuohon haarukkaan teen hakuni. Mulle saattaa kelvata pelkkä panokin, mutta sellaista en kuitenkaan etsi vaan ihan oikeaa pitkäaikaista suhdetta jossa molemmilla on hyvä olla.

Tuosta vastaamatta jättämisestä olen päätellyt että nykypäivän naiset ovat pääsääntöisesti huonosti kasvatettuja moukkia, ja tavallaan on hyväkin että eivät vastaa niin ei tarvitse mokomiin haaskata aikaansa. Siinä ehkäpä noin joka neljännessä joka vastaa on ollut kuitenkin ihan mielenkiintoisia ihmisiä, vaikka oikein kunnolla ei ole vielä kolahtanutkaan. Ehkä jonain päivänä.

• normaali mies

No minä olen lähettänyt ainakin 400 viestiä ja saanut kaks vastausta.

• kasda

Ei "normaalilla miehellä" ole mitään mahdollisuuksia nettideiteissä, se on vain sen halutuimman 5% miesten temmellyskenttä. Ja heillä on mahdollisuuksia testailla naisia ja valita sopiva parisuhteeseen, tai vain testailla ilman parisuhdetta. Tästä naiset sitten vetävät johtopäätöksensä, että KAIKKI miehet ovat vain sen yhden perässä.

• mjees
        kasda kirjoitti:

Ei "normaalilla miehellä" ole mitään mahdollisuuksia nettideiteissä, se on vain sen halutuimman 5% miesten temmellyskenttä. Ja heillä on mahdollisuuksia testailla naisia ja valita sopiva parisuhteeseen, tai vain testailla ilman parisuhdetta. Tästä naiset sitten vetävät johtopäätöksensä, että KAIKKI miehet ovat vain sen yhden perässä.

Kyllä sieltä tälläiselle keskivertoa rumemmalle, lyhyelle ja vähätuloiselle miehelle tuntuu välillä seuraa löytyvän että en kyllä ihan usko tohon sun juttuus.
        Ihan kauniita ja fiksujakin vielä =).

• kasda
        mjees kirjoitti:

Kyllä sieltä tälläiselle keskivertoa rumemmalle, lyhyelle ja vähätuloiselle miehelle tuntuu välillä seuraa löytyvän että en kyllä ihan usko tohon sun juttuus.
        Ihan kauniita ja fiksujakin vielä =).

Mies, korkeakoulututkinto, vakituisessa työssä, tulot yli suomalaisen keskiarvon. Ei ehkä komein mies ja 10 -15 kiloa ylpainoa, pituus 186, ikä 30. Profiililaadittu huolella ja kahden naispuoleisen ystävän tarkastama.

Jokaisen viestin jonka lähetän lähetän kirjoitettuna juuri sille profiilille. olen lähettänyt aloitus viestin 70 naisella, joista 40 ei ole edes katsonut profiiliani, 25 katsoi profiilin eikä tehnyt mitään, 4 vastasi kiitos ei kiitos. Yksi kertoi haluavansa tutustua, mutta 5 viestin jälkeen katosi.

Viestejä olen lähettänyt 25-35 vuotiaille naisille, ja ne kauneimmat kuvien perusteella olen jättänyt suosiolla pois.

Tämä on nettideitin arkea, yritäppä siinä erottua kun naiset saavat kymmeniä viestejä päivittäin.

• mjees
        kasda kirjoitti:

Mies, korkeakoulututkinto, vakituisessa työssä, tulot yli suomalaisen keskiarvon. Ei ehkä komein mies ja 10 -15 kiloa ylpainoa, pituus 186, ikä 30. Profiililaadittu huolella ja kahden naispuoleisen ystävän tarkastama.

Jokaisen viestin jonka lähetän lähetän kirjoitettuna juuri sille profiilille. olen lähettänyt aloitus viestin 70 naisella, joista 40 ei ole edes katsonut profiiliani, 25 katsoi profiilin eikä tehnyt mitään, 4 vastasi kiitos ei kiitos. Yksi kertoi haluavansa tutustua, mutta 5 viestin jälkeen katosi.

Viestejä olen lähettänyt 25-35 vuotiaille naisille, ja ne kauneimmat kuvien perusteella olen jättänyt suosiolla pois.

Tämä on nettideitin arkea, yritäppä siinä erottua kun naiset saavat kymmeniä viestejä päivittäin.

Minulla ei ole tutkintoa, töitä eikä tuloja. Olen normaalipainoinen ja pituus 170.
        Suurin osa käy kurkkaamassa profiiliani jos olen heidän profiiliaan katsonut. Lähes kaikki niistä kenelle olen viestiä laittanut. Aloituksiin vastaa ehkä 1/4 ja saan silloin tällöin jopa naisilta aloitusviestejä.

• yli-papitar
        mjees kirjoitti:

Minulla ei ole tutkintoa, töitä eikä tuloja. Olen normaalipainoinen ja pituus 170.
        Suurin osa käy kurkkaamassa profiiliani jos olen heidän profiiliaan katsonut. Lähes kaikki niistä kenelle olen viestiä laittanut. Aloituksiin vastaa ehkä 1/4 ja saan silloin tällöin jopa naisilta aloitusviestejä.

Tässä onkin mielenkiintoinen asetelma kasdan ja mjeesin välillä.
        Kasdan luulisi olevan enemmän naisten mieleen mutta eipä vaan ole...

Oma esimerkkini nettideittailusta on se, että miehet lähestyivät ilmoittamalla ekassa viestissään vuositulonsa ja automerkkinsä. Tietty sitä peruslöpinää siinä ohessa. Viesteistä paistoi läpi miesten pinnallisuus ja myös se, että se oli ns. valmisviesti joka lähetetään jokaiselle. Näille itseään täynnä oleville (ihan hyvännäköisille kylläkin) en välttämättä edes vastannut mitään.

Naiset näkee pinnallisuuden kilometrien päähän, mehän ollaan erikoistuttu siihen!
        Netti on harhaanjohtava paikka tutustua ihmiseen. Kuva ei kerro mitään ja ihmisillä on erilaiset käsitykset siitä mitä toisen oletetaan hakevan.
        Ja sit muokataan omaa profiilia kulloinkin tilanteeseen sopivaksi.

Mä arvostan rehellisyyttä. Sitä, että mies on itselleen rehellinen. Silloin ei tarvi yrittää miellyttää toista sepittämällä asioita tai olettamalla, se menee kuitenkin pieleen.

• NaisetOnMoukkia
        mjees kirjoitti:

Minun kokemukseni (ks. ylempänä) ovat ihan samankaltaisia kuin mjees'n. Noin joka neljäs vastaa, profiilia käydään kurkkaamassa jos olen itse ensin käynyt heidän profiilissaan ja yhden käden sormin laskettavan määrän naisten aloituksiakin olen saanut.

En puhu töistä, tuloista, koulutuksesta tai mistään muustakaan sellaisesta. Naiselta en odota myöskään muuta kuin omillaan toimeen tulemista ja savuttomuutta sekä kohtuutta alkoholin suhteen. Samoja asioita kuin itseltänikin siis.

• on se niin hauskaa
        yli-papitar kirjoitti:

Oma esimerkkini nettideittailusta on se, että miehet lähestyivät ilmoittamalla ekassa viestissään vuositulonsa ja automerkkinsä. Tietty sitä peruslöpinää siinä ohessa. Viesteistä paistoi läpi miesten pinnallisuus ja myös se, että se oli ns. valmisviesti joka lähetetään jokaiselle. Näille itseään täynnä oleville (ihan hyvännäköisille kylläkin) en välttämättä edes vastannut mitään.

Naiset näkee pinnallisuuden kilometrien päähän, mehän ollaan erikoistuttu siihen!
        Netti on harhaanjohtava paikka tutustua ihmiseen. Kuva ei kerro mitään ja ihmisillä on erilaiset käsitykset siitä mitä toisen oletetaan hakevan.

Mä arvostan rehellisyyttä. Sitä, että mies on itselleen rehellinen. Silloin ei tarvi yrittää miellyttää toista sepittämällä asioita tai olettamalla, se menee kuitenkin pieleen.

Höpöhöpö. En ole ikinä aloittanut viestittelyjä tuloilla ja autoilla kehumisella, vaan olen aina ajatuksella lukenut naisten ilmoituksen ja harkiten kirjoittanut pitkiä avausviestejä ja olen aina rehellinen. Eipä tunnu silti naisia kiinnostavan?

• NaisetOnMoukkia kirjoitti:

Minun kokemukseni (ks. ylempänä) ovat ihan samankaltaisia kuin mjees'n. Noin joka neljäs vastaa, profiilia käydään kurkkaamassa jos olen itse ensin käynyt heidän profiilissaan ja yhden käden sormin laskettavan määrän naisten aloituksiakin olen saanut.

En puhu töistä, tuloista, koulutuksesta tai mistään muustakaan sellaisesta. Naiselta en odota myöskään muuta kuin omillaan toimeen tulemista ja savuttomuutta sekä kohtuutta alkoholin suhteen. Samoja asioita kuin itseltänikin siis.

Tästä tuli meileen, että vaikka useilla nettideittisivustoila, meilläkin E-kontakti.fissä, on mahdollisuus lähettää erillisiä flirttiviestejä, tuo profiilissa vierailu on usein se mitä kytätään.

Käyttekö te katsomassa kaikki profiilit joista on sinun profiilissasi vierailtu? Onko silä merkitystä sille kenelle laitatte viestiä?

t: Heli E-kontakti.fistä

• eräs_nainen
        yli-papitar kirjoitti:

Kasdalla on yksi merkittävä miinustekijä: runsas ylipaino.

Jätän ylipainoiset kokonaan pois hauista; ei kiinnosta, vaikka profiilissa muuten olisi paljonkin hyvää. Tuskin olen ainoa.

• jola n ddddd na

ei ollut" Komea, supliikkia eikä treenattua" mies, no ei kelvannut silti. :D
      ,,,ehkä mua varten on sit jossain se "komea, supliikki ja treenattu mies"

• pimperoooooo

pimperoa!!!!!

• mjees

Jos vielä useamman tapaamisenkin jälkeen joutuu kokoajan johtamaan keskustelua muutoin vallitsevan hiljaisuuden rikkomiseksi alkaa homma tuntua kivireen vetämiseltä ja kiinnostus lopahtaa.

• Skee

tuohon samaan ongelmaan olen törmännyt myös netissä viestittelyssä. Ei kukaan jaksa kokoajan keksiä kysyttävää ja johtaa keskustelua jos toinen vastailee vaan lyhyt sanaisesti. Jotkus miehet laittavat viestiä et kysy mitä vaan ja profiilissa ei lue mitään. Eihän siitä mitään saa irti.

Kun kerrankin tapaa miehen joka aktiivisesti keskustelee ja vuorovaikutteisesti kysyy ja kuuntelee, niin siitähän nauttii.

• Aikuinen nainen

Oman viestittelyni ( yksi tapaaminen) lopetin juuri samasta syystä kuin mjees:llä. Kun mies ei tapaamisella puhu eikä pukahda, eikä viestittely ollut lainkaan hänelle luontevaa (miksi ihmeessä hakeekaan seuraa netissä??? - siellä juuri kirjoitustaitoa vaaditaankin!), vaikka saikin kerrottua, että "olen edelleenkin ihastunut sinuun". Hän jätti vastaamatta joka toiseen viestiini, ei vastannut tekemiini ei-tunkeileviin kysymyksiini, joten...... se siitä.

• Mies Satakunnasta

Olen 31-vuotias mies ja etupäässä elämänkumppania minä etsin ja siinä ohessa myös ystäviä, koska niitä ei minulla juuri ole. Suurin osa (arviolta 90%) naisista, joille olen kirjoittanut (Suomi24 Treffeissä), ei ole kuitenkaan vastannut viestiini sanallakaan, ovat he sitten ilmoittaneet hakevansa elämänkumppania, ystävää, molempia tai mitä vaan. Näin siitä huolimatta, että olen huomioinut viesteissäni aina mitä he ovat hakemassa ja profiilistani käy selvästi ilmi, mitä itse olen hakemassa (välillä olen siitä myös viestissäni maininnut). Viestini ovat olleet aina yksilöllisiä ja selvästi juuri sille naiselle osoitettuja jolle olen kirjoittanut, ja ihan asiallisia. Naiset puolestaan eivät ole kertaakaan ottaneet ensin minuun yhteyttä.

Ne naiset, joiden kanssa olen saanut jotain tuttavuutta alulle, ovat kutsuneet minua esim. fiksuksi, mukavaksi, asialliseksi, rennoksi ja puheliaaksi (netin ulkopuolella, muilta kuin netissä kohtaamiltani naisilta olen kuullut myös ulkonäöstäni kommentteja, niiden perusteella olen söpö ja komea, ja profiilini on kyllä kuvallinen), mutta heidän kanssaan ei kuitenkaan ole loppujen lopuksi mitään suhdetta syntynyt, vaikka minulla on herännyt aitoa kiinnostusta siihen, eikä mitään kunnollista ystävyyttäkään.

Jotenkin naisten mielenkiinnon puute netissä tuntuu erikoiselta, kun viimeksi ravintolassa käydessäni (siitä ei ole pitkä aika, mutta muuten olen käynyt viime vuosina erittäin vähän missään baareissa tai ravintoloissa) useampikin nainen osoitti merkkejä kiinnostuksesta minua kohtaan ja yhdessä vaiheessa heistä pari suorastaan kilpailivat suosiostani. Miksi sitten haen netistä seuraa? No siksi, kun sieltä baareista tai ravintoloista ei tunnu löytyvän muuta kuin panoseuraa, ja kaipaan ensisijaisesti sitä elämänkumppania ja ystäviä. Perheen perustamisestakin olen haaveillut.

Sellaisen asian olen pannut merkille, että monella naisella on netissä suoranainen hinku vetää kaikesta mahdollisesta sellainen johtopäätös, että mies on tosiasiassa vain pillun perässä. Jos ilmaisen, että voisin harkita seksiä ilman parisuhdettakin (siis sinkkuna sen elämänkumppanin löytymistä odotellessa) sopivan kumppanin osuessa kohdalle, niin saman tien vedetään johtopäätös, että haluan pelkästään seksiä ja hyppäisin sänkyyn kenen kanssa tahansa, keneltä sitä saisin. Tai jos ilmaisen, että minulta löytyy normaalit seksihalut, niin taas sama johtopäätös. Ja kuitenkin se mitä ensisijaisesti haen on se mitä edellä mainitsin, ja lisäksi voin sellaisenkin asian tässä todeta, että kaikki tähänastiset seksikokemukseni ovat tulleet parisuhteessa.

• N38

Miksi olet ilmaissut, että voisit harkita seksiä ilman parisuhdettakin? Tai miksi niistä seksihaluista on puhuttu ennen kuin on paremmin tutustuttu? Eiköhän se ole ihan normaalia, että miehellä on seksihaluja, tarvitseeko sitä erikseen mainostaa, kun näemmä naiset eivät siitä pidä. Ehkä asiasta puhuminen sitten säikäyttää suurimman osan naisista.

Olen siis nainen, ja pidän erinomaisen hyvänä asiana sitä, että miehellä on seksihaluja, mutta niin, että mieluiten kuitenkin totetuttaa niitä oman kumppaninsa kanssa. :)

• n35
        N38 kirjoitti:

Miksi olet ilmaissut, että voisit harkita seksiä ilman parisuhdettakin? Tai miksi niistä seksihaluista on puhuttu ennen kuin on paremmin tutustuttu? Eiköhän se ole ihan normaalia, että miehellä on seksihaluja, tarvitseeko sitä erikseen mainostaa, kun näemmä naiset eivät siitä pidä. Ehkä asiasta puhuminen sitten säikäyttää suurimman osan naisista.

Olen siis nainen, ja pidän erinomaisen hyvänä asiana sitä, että miehellä on seksihaluja, mutta niin, että mieluiten kuitenkin totetuttaa niitä oman kumppaninsa kanssa. :)

Juuri näin!

Se, että puhuu seksistä profiilissaan tai ensimmäisissä viesteissä yhtään mitään, on turn off. Liian tunkeilevaa.

• niin.

Naiset ei etsi mitään vaan pelleilevät ja laittavat huvikseen profiileja.

• näin se menee

Nainen testaa vetovoimaansa netin deittisaiteilla. Yhteydenotot ja ulkonäkökehut varmasti imartelevat ja pönkittävät itsetuntoa. Äärettömän harva alle 30-kymppinen nainen deittisaiteilta ketään etsii. Kehuja ja huomiota kaipaavat, ei muuta.

• Ridderbonder 10
        näin se menee kirjoitti:

Nainen testaa vetovoimaansa netin deittisaiteilla. Yhteydenotot ja ulkonäkökehut varmasti imartelevat ja pönkittävät itsetuntoa. Äärettömän harva alle 30-kymppinen nainen deittisaiteilta ketään etsii. Kehuja ja huomiota kaipaavat, ei muuta.

Try me! Todellinen herrasmies.

• Nettideittailua

Ongelma lienee kaksijakoinen: Yhtäällä ne, jotka "huolisivat" melkein kenet vaan, ja vastakkainen sukupuoli ei sellaisesta innostu missään tapauksessa. Toisaalla ne jotka asettavat kriteerit, , , niin, , , korkeammalle kuin on tarjontaa, eli siis ajatukseella, "jospa kuitenkin löytyisi"

Näiden lisäksi luonnollisesti vielä nuo "vetovoimansa testaajat"

Nämä siis molemman sukupuolen edustajissa.

• Neo.

Etsin vastausta siihen miksi yksinäiset olemme yksin.

• 546je5yj

Koulutuksen, omaisuuden, oman ulkonäön yms kehujat saa ihan vapaasti odotella mikseivät kelpaa :D

Kertoo mitä harrastaa, mitä musiikkia kuuntelee, mitä tykkää tehdä ja mitä etsii.
      Siihen järkevä kuva itsestä niin se on siinä.

Ei omaa ulkonäköä tarvi kommentoida, se näkyy kuvasta.
      Ei omaa koulutusta tai älykkyyttä tarvi mainita, se näkyy tekstistä.
      Ei omaisuutta tarvi mainita, se ei kiinnosta muita kuin gold diggereitä.

Normaaliksi tai tavalliseksi itsensä tituleeraaminen on typerää.
      Sehän sitten näkyy pidemmällä aikavälillä kuinka "normaali" henkilö on.

• pelit pelattu

Juuri näin olen tehnytkin. Ei silti toimi.

• oiuyhjkkmbvchjiiuyhj

Sitähän se mies on luotu hakemaan, jos harlekiinit yms. olisi vanhempi keksintö niin oltaisiin sukupuuttoon kuollut laji.

• 29 v nainen

Se on kuitenkin jännä, että kun alle 30 v nainen etsii netin kautta sitä seuraa kun baarissa ei halua notkua jne. niin ainoat keltä viestiä saa on 60 v äijät jotka kaipaa "nuorta panoa"... Ja en itse ainakaan kehuja tai itsetunnon pönkitystä odota, vaan toivoisin saavani tutustua ihmisiin ilman että loukkaannutaan siitä jos ei satu olemaan sitä mitä etsin. Ja kukapa sitä perhettä olisi perustamassa 5 viestin jälkeen, mutta miksei tulevaisuuden haaveista voisi jutella? Turhaa mennä treffeille jos tulevaisuuden suunnitelmat eivät kohtaa millään tavalla.

• Ihte en ymmärrä tätä kavahtamista tulevaisuuden suunitelmien kyselystä. Varsinkaan silloin kun toisen profiilissa ei ole täytetty omaa taikka ihannekumppnin osiota kyseisiltä osin.

Kyllä mie haluan tietää natsaavatko haaveet yhteen vai ei.

• mies36.

Tuskin 30 v naiset vastais suunnilleen samanikäisille miehille. Ei ole minulle koskaan vastanneet joten siksi saat niiltä pervoilta 60 v miehiltä vastauksia. Nykyään ei 30 v miehet jaksa tuhlata aikaa kirjoittelemalla naisille kun tietää että naiset ei vastaa takas. Siksi minäkin lopetin.

• jkdföl

tähän on helppo vastata:panoseuraa,mitä enemmän sitä parempi.isoa,pientä,nuorta ja vanhempaa kaikki käy kun on hyvä tekniikka.

• turhaa, aivan turhaa

Etsin parisuhdetta mutta eipä naisia paljoa täällä semmoinen kiinnosta. Ja 9 vuotta täällä jo pyörinyt, välillä toki pois mutta sen oppinut että s24treffien naisista ei paljoa kannata odottaa.

• Yvonne Yksinäinen

Ei löydy sopivaa seuraa myöskään iäkkäämmälle naiselle. Miehet hakevat piikaa sinne omaan taloonsa ja mökkiinsä, jotka mainitaan jo heti esittelyssä. Toinen vaihtoehto on omasta mielestään muuten täydelliset: urheilulliset, nuorekkaat yms.

Olen yrittänyt omassa profiilissani valottaa elämänkatsomustani, kiinnostuksen kohteitani, matkatoiveitani hyvinkin avoimesti. Vastauksia saan ainoastaan näiltä peräkammarin pojilta, joiden kanssa pitäisi elää kahdestaan mökkeillen ja kalastaen, siis siellä heidän mökillään ja heidän elinpiirissään ja jättää omat toiveet ja ystävät taka-alalle.

Mökkimiehille en vastaa, koska se ei ole sitä elämää, jota haluan elää, liian pieni lammikko. Urheilu-tanssihulluille en vastaa, koska olisin pettymys heille, sauvakävely ja jooga riittää mulle liikunnaksi ja 5 ylikiloa kannan ylpeänä.

Missä on ne iäkkäämmät miehet, joilla on tallella poikamainen uteliaisuus elämänilmiöihin, vastuuntuntoisen rokkiäijän mentaliteetti ilman alko-ongelmaa, ennakkoluulottomuus ja laajakatseisuus???

• hehheti hee

No mutta, eikös täällä olekin, juuri noita "poikamaisia",,
        iästä riippumatta.

• Mieli avoinna...ko?

Juuri näin on kuten Yvonne yksinäinen toteaa!

Olen n.60-vuotias kaupunkilainen sairaanhoitaja, opiskellut (myös yliopistossa) monipuolisesti koko elämäni ajan, elämäniloinen hymysuu olen ja hoikka vartaloltani. Harrastan niin liikuntaa kuin myös kulttuuria monipuolisesti ja niihin menoihin(kin) olisi kiva löytää miesystävä.

Parin kuukauden aikana profiiliani oli katsottu n.300 kertaa, mutta aloitusviestejä vain muutama ja nekin mallia "mitäs tyttö?". En ole tyttö enää, joten tytöttely kuulostaa todella tylsältä ja mielikuvituksettomalta - etten sanoisi, sivistymättömältä.

Ovatko kaikki ikäiseni fiksut, keskustelutaitoiset miehet tosissaan hakemassa -30-vuotiaita naisystäviä, sillä näin nämä miehet profiileissaan kertovat? Jos n.60-vuotias mies hakee naista ikähaarukassa 20-40v, ohitan hänet oitis - tietenkin!

No, profiilini on (ainakin) toistaiseksi piilotettuna. Ehkä myöhemmin uusi yritys ;)!

• Joaikuinen-N

Samaa pohtinut. Itse olen tavannut viime aikoina miehiä( 40) jotka haluavat tavata ja ilmoittavat ihastuneensa, mutta ilmoittavat välittömästi, etteivät ole aikeissa sitoutua. Siis -mitä- en ole hakenut 24/7-suhdetta(ainakaan heti) ja olen ilmoittanut sen näille miehillekin. Eli, mitään kiviriippaa ei minusta tule. Mutta oletan silti, että jos tapailen miestä, niin en tapaile muita miehiä samaan aikaan, vaan sitoudun tapailemaan tätä yhtä. Miehet ovat sanoneet syyksi lapset, jotka asuvat silloin tällöin isällään. Ok, minullakin on lapsi, mutta en silti ajatellut viettää aikaa, tämän kotoa muuttamiseen(5-6v) ilman aikuista miestä. Seksi kanssani on "ihanaa", mutta olen muutakin, kuin se seksi ja vaikka se on ihanaa/tärkeää, voin elää ilmankin.

• ehkä joskus

Lopetin nettideittailun, koska homma meni siihen, että
      kun minä olisin ollut valmis tapailemaan, niin mies juoksi
      käytännölisesti karkuun ja sitten kun mies puolestaan
      oli kiinnostunut (liikaa), eli heti hynttyyt yhteen periaatteella,
      silloin minä jouduin paniikkiin.

En mene enää naimisiin asti, mutta avoliitto sopisi aikanaan.
      Toiveet eivät vain kohdanneet, ainakaan netissä.

• kummasteli

Jännä juttu. Minulla samanlaisia kokemuksia naisista. Kun tunteet lämpenee,nainen pakenee.

• Narsisti24

Treffisivustoilla on naisten markkinat. Ei pitkänä miehenä viitsi ottaa pätkää lihapullaa. Periaatteessa voisin mutta kyseiset naiset eivät huoli eikä yritä "oman tasoisiaan". Lisäksi naiset arvioivat millin tarkaan jokaisen kirjoitetun lauseen. Eivät tajua ihmisten olevan erilaisia todellisuudessa. Kukaan minua tunteva ei uskoisi, että kirjoitan tällaista p..aa Treffeillä käytyäni täytyy sanoa, että Suomi24 naiset on niitä joita kukaan ei halua. Kyllä baareista saa parempia. Nyt joku varmaan sanoo, että mitä kuvittelen itsestäni. Kuvittelen juuri sen verran mitä olen elämässäni saanut.
      Muuten tällaisia piirteitä Suomi24 profiilin naisilla usein on: Monta koiraa. Ei tupakoi ( haulla 0% suomi 24 naisprofiileista, valettako?) Harrastaa ratsastusta. Horoskooppi oinas. Harrastaa liikuntaa, muttei näytä siltä. Matkustaa USA:ssa. Lumilautailee. Juo viiniä.
      Ulkonäkö: Kapeat kasvot, ohut iho, pisamainen iho, ei rusketu, ohuet huulet. Ei ylipainoinen, mutta pohkeet eivät mahdu saappaisiin.
      Ongelma on siinä ettei miehiä oikeastaan kiinnosta kuin ulkonäkö ja se että naisen kanssa on mukava ja rento olla.
      Maisterinaiselle joka hakee komeaa ja elämässä menestynyttä miestä, ei voi edes löytyä kumppania Suomi24:ssä, ellei hän ole nätti itse.

• herrasmies, lapset

Kyllä se on kuulkaa nähty näissä 40 naisissa se ettei haeta minkäänlaista todellista parisuhdetta. Sitä eletään kuin villi varsa kevät niityllä kun on takana se pitkä suhdekkin tai lapset on sen verran isoja ettei sido menemisiä.
      Tai sitten on näitä erosta vihaisia ja katkeroituneita ettei uskalla ja haluakkaan uutta suhdetta.
      Minullakin ( 40) on pieniä lapsia ja hankalat työajat ja sitten tälle "rinsessalle" pitäisi repiä se aika kun se vain hänelle sopii mennä sinne bilettämään (koska hänhän on nyt vapaa) ja olla vain me.
      Tuskin minuakaan houkuttaa tutustuttaa heti lapsiini tätä uutta ellen katso pidemmälle.
      Kyllä se on realiteetti että rajallinen aika se on minullakin.
      Sen olen huomannut kun olen keskustellut näitten "kilttien tyttöjen" liirumlaarumia mutta kun seksistä tulee puhetta niin tulee sitä säpinää ja särmääkin että aletaan ehdottelemaan viimeinkin treffejä.
      Herrasmiehenä en aloita seksistisiä viestejä ellei toinen viittaa niihin 8se kun on minulle normaali asia eikä lauantaisin saunan jälkeen pimeässä)
      Tätäkö ne naiset haluaa, etenkin 40?

• Tsemppiä etsintään

Hyvä ja järkevä asenne sinulla :)!

• vipeve

Kyllä sinä herrasmies oot väärässä...Kyllä ainakin minun kohdalla totuus on että haluaisi normaalin suhteen näiden kaheleiden jälkeen mitä kohdalle sattunu,mut ei kylläkään täältä netistä, kun en ole ikinä tavannut ketään tätä kautta.Ihan tässä saa yksinään olla kun ei huvita ketään mistään kapakasta raahata mukana,yäk.Eikä kyllä ylipäätäänkään huvita baareissa roikkua.Varmaan pitäs olla epätoivoinen niinkun monet minun ikäset ja väkisin tyrkyttää itseään ukoille...Ei vaan kuulu periaatteisiin.Ja ei ole minun ulkonäössäkään mitään ihmeempää vikaa,en ole ees lihava,ihan tavallinen ja hyvällä huumorillakin varustettu.Omalla kohdalla tuntuu et miehet pitää enempi kaverina mutta voi johtua kyllä tästä omasta suhtautumisesta,sitä kun on elämässä sattunut ja tapahtunut niin pitää tietyn etäisyyden,vaikkakin kaikki sanoo että minun kanssa on helppo tulla juttuun.

• kummasteli

Nuorempana naiset huolivat minut. Nykyään ei?? Vaikka menee paremmin. Mitä muuta naiset haette kun supermiestä tai näyttelykappaletta??

Netissä olen ollut tositarkoituksella liikkeellä, mutta jostain syystä en enää kelpaa. Naiset eivät vastaa kuten ennen. Noin yli 10 vuotta sitten esimerkiksi.Mikä menee ristiin???

Mitä te naiset etsitte? Minä ainakin kunnollista parisuhdetta.

• Itse on kyllä ole vain pillun perässä vaan ihan mielenkiinnolla kokeilemassa että minkälaista seuraa näin löytyy.olen ensikertalainen tällaisessa ja ottakaahan yhteyttä. Oon hyvässä kunnossa ja mukava :-)

• the fcuk, sitä juuri

Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa...

Kun naiset sanoo että "miehille ei kelpaa", niin tarkoittavat sitä että niistä 10 deitistä vain pari oli tarpeeksi pitkiä, komeita ja supliikkimiehiä että naista kiinnosti, mutta näitä miehiä sitten ei kiinnostanutkaan! (koska olivat pitkiä, komeita ja supliikkimiehiä, ja saavat siis kauniimpiakin ja kiinnostavampia naisiakin).

Kun miehet sanoo että "naisille ei kelpaa", niin tarkoittavat sitä että niistä 10 deitistä vain pari oli tarpeeksi kauniita ja mukavia että sai viisarin värähtämään, mutta näitä naisia ei sitten kiinnostanutkaan! (koska olivat kauniita ja mukavia, ja saavat siis pidempiä ja komeampiakin supliikkimiehiä).

Näin se vaan menee. :)
      Jos alkaa toisesta sukupuolesta hyväksymään niitä rumia, ylipainoisia ja hieman luonnevikaisia kappaleita, niin johan alkaa itsekin kelpaamaan!

Tuo p***u tietysti kelpaa aina kertalaakina monelle miehelle, vaikka ei muuten nainen kiinnostaisikaan (esim. niiden luonnevikojen takia ei tee mieli olla tekemisissä kovin pitkään).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3091
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1772
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe