Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näinhän+se+menee+:)++Bensaa+on+välillä+ostettava+että+pääsee+siirtymään+pidemmät+matkat+paikasta+toiseen,+lyhyet+ajelen+pyörällä.+
Olen+myös+kova+käyttämään+kirjaston+palveluja,+enimmäkseen+äänikirjoja,+mutta+ihan+tavallisiakin+nyt+kun+sain+silmät+kuntoon.+
Tänään+vietin+kulutusjuhlaa+kun+sain+uuden+akun+sähköpyörään,+ne+on+kalliita+mutta+vain+joka+viides+vuosi+on+ostettava+jos+tämä+kestää+yhtä+kauan+kuin+entinen.
25.04.2017 14:52
Ei+ole+ainakaan+vielä+ollut+vaikeuksia+saada+aikansa+kulumaan+eläkkeellä,+päinvastoin.+Aina+tuntuu+siltä+että+aika+loppuu+kesken,+kai+sitä+on+vähän+hitaampikin+kuin+nuorempana.+
En+ole+kulutusjuhlaa+viettävä,+pärjään+aika+vähällä+rahallisesti.+
Kuljen+kesät+talvet+mökillä+ja+kylillä,+sekin+tuo+vaihtelua,+heti+pääsen+ulkohommiin+mökillä,+vielä+on+paljon+lunta.+
Olen+yksin+viihtyvää+sorttia,+kaveri+käy+viikonloppuisin+ja+lomillaan+joten+en+ihan+erakko+ole.+Tänään+hain+sähköpyörään+uuden+akun,+entinen+kesti+yli+viisi+vuotta,+aika+hyvin,+taas+pääsee+huristelemaan+pitkin+teitä.+
Mihinkään+talkoisiin+tai+väkisin+tehtyihin+hommiin+en+ala,+moni+käy+seurakunnalla+piirankanteko+talkoissa+ja+muissa+vastaavissa,+eivät+ole+minua+varten.
25.04.2017 13:17
En+varmasti+konttaa.+Nykyisin+on+monenlaisia+siivousvälineitä,+puhdasta+tulee.+
Jos+haluaa+tehdä+vaikeimman+kautta+yksinkertaisen+työn+niin+voihan+sitä+kontata.+Tunsin+naisen+joka+viimeisteli+nurkat+hammasharjalla.+Saakohan+loppupelissä+kirkkaamman+kruunun.+Yleensäkin+monet+naiset+tekevät+paljon+turhaa+työtä+siivoamisensa+kanssa,+senkin+ajan+voi+käyttää+mielkkäämpään.
Siivoan+kun+näen+tarvetta,+ei+ole+siivouspäivää,+en+usko+että+kukaan+voi+sanoa+kotiani+epäsiistiksi.
25.04.2017 13:05
Mökillä+on+lunta+vielä+todella+paljon,+keskustassa+vaikuttaa+kesäisemmältä.+Ei+puhettakaan+edes+leskenlehdistä+vielä+ainakaan+täällä+korvessa.+Olen+istutellut+ruukkuihin+siemeniä,+en+taida+itsekään+muistaa+mitä+kaikkea+on+tulossa.+
Lintuja+on+eniten+mitä+ikinä+on+ollut,+monenlaisia,+varmaan+satoja+ruokapaikalla.+Punatulkut+yrittävät+omia+kaiken+itselleen,+välillä+näkee+tappeluakin.+Ostin+vielä+25kg+linnunsiemeniä+Lauantaina,+myös+rasvatankoja+on+aika+monta+varastossa+odottamassa.
24.04.2017 07:50
Ainakin+politiikassa+valehtelu+on+yleinen+tapa,+ei+sitä+edes+vaivauduta+peittelemään.+
Jos+jää+kiinni+valheesta+se+paikataan+uudella+valheella.+
Taviksilta+vaaditaan+rehellisyyttä,+vaikka+muutaman+kympin+hyötyisi+jostain+eikä+ilmoita+verottajalle+on+rikollinen.+Miljoonien+kupruja+ja+laitonta+hyötyä+saaneet++saavat+ainakin+kultaisen+kädenpuristuksen+ja+menneet+painetaan+villaisella.
23.04.2017 17:56
Niin,+jos+ei+muista+aloittaa+aikanaan+on+turha+enää+vaivautua,+toisen+kerran+sitten.+Minulla+on+usein+samat+ajatukset,+päivällä+ajattelen+että+viiniä+voisi+ottaa,+se+kuitenkin+unohtuu.++Kuten+joku+kirjoitti,+lappu+vaikka+jääkaapin+oveen+tai+pöydälle,+jääkaappia+en+unohda+avata.
Vannomatta+paras,+jos+minusta+tulisi+alkoholisti+niin+itse+olisin+eniten+hämmästynyt.+
Mediassa+on+usein+informaatiota+että+eläkeläiset+ovat+alkaneet+juomaan.+
Kissa+on+minulla+mahan+päällä+kun+katson+makkarissa+telkkaria,+hän+häiriintyy+jos+jatkuvasti+nostan+kättäni+lasia+kohti.
22.04.2017 15:43
En+ole+alkoholisti,+ei+sellaista+tulekaan.
Eilen+ostin+pullon+viiniä+ja+ajattelin+ottaa+saunan+päälle+lasillisen+tai+kaksi.+kuinka+ollakaan,+asia+unohtui+kokonaan+kun+saunasta+tultuani+aloin+katsella+Pressiklubia,+sitten+alkoi+uutiset+ja+Perjantai+ohjelma.+
Katsoin+että+on+jo+liian+myöhäistä+avata+viinipulloa,+eihän+se+pilaannu.
22.04.2017 08:42
En+usko+että+minusta+tulee+tuollainen.+Vaan+mistä+tietää+jos+jokin+muistisairaus+iskee+ja+luonne+muuttuu+kokonaan.
21.04.2017 09:33
Piti+jo+ottaa+pois+kun+tuntui+hiostavan.+Talvella+varmaan+voisi+laittaa+ulkoillessa++:)
21.04.2017 08:06
Minäkin+sovittelin+peruukkeja+kun+tuli+puheeksi.+Laitoin+myös+peruukkikuvan+profiiliin,+missä+esiinnyt+"tuntemattomana"
21.04.2017 07:59
On+minulla+montakin+peruukkia,+yhteen+aikaan+ostelin+niitä+reissuillani.+Yksi+on+aitoa+hiusta,+loput+keinokuitua.
Eipä+juuri+tule+pidettyä+kun+hiukset+on+pysyneet+vahvoina.+Lisäksi+ovat+hiostavia+ihan+kuin+olisi+karvahattu+päässä,+oli+peruukki+sitten+millainen+hyvänsä,+aitoa+hiusta++tai+ei.+Joskus+80-luvulla+taisin+pitääkin+peruukkia+silloin+tällöin.++Nykyisin+olen+joskus+sovittanut+mutta+en+ole+rohjennut+mennä+ihmisten+ilmoille.
20.04.2017 18:57
En+missään+ole+opiskellut+islamia.+Mutta+ainakin+naisten+asema+on+surkea,+nainen+kivitetään+jos+hän+tekee+aviorikoksen+mutta+miestä+ei.+Naista+saa+lyödä+ym...
Kyllä+aika+pimeältä+vaikuttaa,+kuten+kirjoitin,+en+halua+yleistää+että+kaikki,+kuten+kaikki+kristitytkään+eivät+ole+Lestadiolaisia.
20.04.2017 18:51
Miksi+ei+voisi.+Luin+asiasta+Iltasanomista,+kyllä+uskonto+sisältää+niin+paljon++ihmisoikeus+loukkauksia+ja+väkivaltaa+että+ihmetyttää+mikäli+nämä+asiat+jätetään+huomioimatta.+Uskonnonvapaus+on+ok+mutta+ei+uskonnonkaan+nimissä+voi+mitä+hyvänsä+tehdä.+
Moni+ei+tunnusta+islamilaisuuden+pimeää+puolta+vaikka+se+tuotaisiin+heidän+eteensä.+Ei+heissäkään+kaikki+oli+äärikiihkoilijoita,+mutta+varmaan+aika+paljon+on.
20.04.2017 13:04
Eihän+täällä+viitsisi+käydä+jos+jokainen+vain+hymistelisi+ja+nyökkäilisi+muiden+mielipiteille+vaikka+mielessään+olisi+eri+mieltä.+
Meidän+ikäisillämme+on+vankat+syvään+juurtuneet+mielipiteet,+niitä+ei+parane+alkaa+muuttamaan,+ainakaan+toisten+pidä+edes+yrittää+:)
18.04.2017 13:53
Mielestäni+Marjaana+saisi+asiansa+perille+jollain+muulla+tavalla.+Näin+hän+vain+saa+suuren+osan+kansalaisista+ärsyyntymään.+
Olihan+Jeesuskin+oman+aikansa+radikaali,+voi+olla+että+häntäkin+paheksuttiin.+
Nykyisin+kirkko+on+muuttunut+niin+paljon+että+on+vaikea+pysyä+perässä.+
Lapsuuteni+aikaan+papit+olivat+arvokkaita+ja+liiankin+kaukaisia+tavallisista+ihmisistä.+Tässä+välillä+en+ole+juuri+seurannut+kirkollisia+asioita,+uskon+silti+kantani+olevan+saman+kuin+enemmistöllä.+Vaikka+juuri+tavisten+mielipidettä+ei+arvosteta+nykyisin.
18.04.2017 08:56
Tässä+olet+Ancelina+oikeassa,+vaikka+siivoaisi+neljäsosan+siitä+mitä+tavallisesti+niin+kukaan+ei+huomaisi.+Varmaan+tulisi+vierotusoireita+vaikka+alan+oppia+katsomaan+muutamaa+villakoiraa+hermostumatta.
18.04.2017 08:28
Olen+elänyt+useimmiten+kuten+haluan,+tietenkin+on+otettava+muut+huomioon.
Töitä+olisi+voinut+tehdä+vähemmän.
En+kadu+sitä+että+en+aina+näyttänyt+tunteitani.
Olen+pitänyt+yhteyttä+ystäviini+sen+mukaan+kuin+jaksan+seurustella.
Ei+aina+ole+onnellinen,+sekin+on+onnea+että+on+tyytyväinen+elämäänsä.+
En+usko+miettiväni+kuolinvuoteellani+mitä+on+jäänyt+tekemättä,+Joku+on+sanonut+että+mitään+ei+kadu+niin+paljon+kuin+tekemättä+jääneitä+syntejään.
Kai+syntiäkin+on+tullut+tehtyä+sen+verran+että+sekään+ei+harmita.
Uskoisin+että+kuolinvuoteellani+toivoisin+mahdollisimman+rauhallista,+nopeaa+ja+kivutonta+kuolemaa.+
Viikonlopun+hautajaiset+panivat+miettimään+tämänkin+vainajan+elämää,+hän+sairasteli+kauan+mutta+ei+juuri+valittanut.
18.04.2017 08:24
Papille!
18.04.2017 08:05
https://www.youtube.com/watch?v=0myRm0MG5DM
Ei+tällainen+käytös+sovi+paille+mielestäni
18.04.2017 08:05
Kyllä+tämän+papin+käytös+on+ollut+hävettävää.+Hän+on+tehnyt+paljon+hallaa+kirkolle,+on+taas+suuri+joukko+ihmisiä+eronnut+kirkosta+hänen+takiaan.+
Katsoin+you+tubesta+videon+missä+hän+yritti+väkisin+poliisiauton+eteen+ja+huusi+että+hänen+päälleen+ajetaan.+Mielestäni+käytös+oli+fanaattista.
Hän+halusi+provosoida+poliisit+hermostumaan.
18.04.2017 08:02
115 / 165